Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Od objednání se mi nikdo neozval, zda je objednávka na ceste nebo kdy dorazí
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zmatek v objednávkách
    • Komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    Zatím jsem zboží neobdržel a to kasaly jak jsou rychlý

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Lhůta doručení
  • Nedoporučuje obchod

    • Dodnes se mnou nikdo z obchodu nekomunikoval a zboží nedorazilo. Třeba se dočkám na Vánoce.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná komunikace

    Objednávku jsem zrušila ještě v den objednání, nikdo nereagoval. Poté mi došla zpráva od kurýra, že zboží je k vyzvednutí. Takže jsem opakovaně urgovala o zrušení objednávky. Stále žádná odpověď. Rozhodně nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    Není co hodnotit. Objednávka byla učiněna před týdnem, dodací lhůta u zboží byla 3-5 dní a doposud žádná informace, co se děje s objednávkou a kdy dorazí.

  • Nedoporučuje obchod

    na zboží sem čekala skoro tři tydny nic nepřišlo tak sem objednávku zrušila objednala sem si podpurny polštář a dost sem se těšila sem velice zklamaná zdravím Šulková

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den , paní Šulková
    velice se omlouváme, ale zboží bylo vyprodáno. Náš sklad slouží pro celou střední Evropu a systém z důvodu velkého zájmu o zboží nestihl včas tuto informace zpracovat. U výrobku není aktuálně znám termín dalšího naskladnění.

    Za nepříjemnost se omlouváme, a doufáme, že vyberete ze sortimentu něco jiného, co Vám udělá stejnou radost. Pokud budete potřebovat pomoc s výběrem, neváhejte se obrátit na naši objednávkou linku.

    Děkujeme za pochopení.
    Kristýna, Dormeo od Studio Moderna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná komunikace obchodu

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,
    Spokojenost zákazníku je u nás vždy na prvním místě, proto nás mrzí, že jste nebyl/a spokojen/á.
    Prosíme o zpětné kontaktování s podrobnostmi na email [email protected], abychom se Vašemu problému mohli věnovat vice. Věříme, že najdeme společné řešení.

    Děkujeme, že jste se svěřil/a a ještě jednou se omlouváme.
    Kristýna, Dormeo od Studio Moderna.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedorazilo ani po 2 tydnech
    • Neodepisujou na emaily ani nelze se dovolat

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi,které si moc vážíme.
    Omlouváme se za čekání na vaší objednávku která už se nachází u dopravce který jí během několika dní doručí.Kvůli vysoké poptávce a pozdějšímu naskladnění trvá dodání o něco déle za co se velice omlouváme.

    Věříme že zboží udělá radost i pozdějí.
    Kristýna ,Dormeo od Studio Moderna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pani na lince velice nepříjemná a automaticky po mě chtěla 590,-Kč za službu, kterou nehodlám využít. Následně jsem zjistila, ze mi objednávku prodražila o 150,-Kč, tak jsem si raději objednala sama. Opravdu nepříjemná zkušenost z Vaši firmou.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,

    Spokojenost zákazníku je u nás vždy na prvním místě, proto nás mrzí, že nákup neproběhl v pořádku. Prosíme o zpětné kontaktování s podrobnostmi na email [email protected], abychom se Vašemu problému mohli věnovat více.

    Děkujeme, že jste se svěřila a ještě jednou se omlouváme.

    Kristýna, Dormeo od Studio Moderna.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala před 10 dny a ještě pořád nebylo doručeno, i když na stránkách mají dodací lhůtu do 6-7 dnů. Vypadá to, že ještě bude trvat, než zboží dorazí, jelikož mě DPD kontaktovalo, že jim chybí dodací list. Takže jejich dodací lhůta již je a teprve bude hrubě překročena.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme, ale ve Vaší objednávce máte produkt u kterého evidujeme zpoždění s naskladněním.
    Aktuálně se snažíme zajistit dřívější naskladnění aspoň části dodávky, abychom Vaši objednávku mohli vyřídit co nejdříve.

    Za prodlevu se ještě jednou omlouváme a doufáme, že objednávka udělá radost i později.

    Děkujeme za pochopení.
    Kristýna, Dormeo od Studio Moderna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka dobrý, ale jak píšou dodání do 2 dnů, no zboží nemám i když je zaplacené

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den , paní Aleno

    děkujeme za vaši recenzi, které si velice vážíme. Sklad máme v zahraničí, proto je doba dodání , pokud je zboží skladem uváděna 7dní. Tato lhůta zahrnuje jak zpracování objednávky, tak expedici přímo k Vám na adresu.

    Pevně věříme, že se zbožím budete spokojená a čekaní se Vám vyplatí.

    Děkujeme
    Kristýna, Dormeo od Studio Moderna

  • Nedoporučuje obchod

    • Dlouhá čekací lhůta, jsem zklamaná. Doufám, že polštáře brzy obdržím . Nákup ohodnotíme, jen co zboží doručíme

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den ,paní Pulkrábková

    dle aktuálních informace vidím, že Váš problém je již vyřešen a to doručením Vaší zásilky.
    Za zdržení Vaší objednávky se omlouváme a věříme, že u Vašeho dalšího nákupu už bude vše v nejlepším pořádku.

    Děkujeme za pochopení.
    Kristýna , Dormeo od Studio Moderna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedostatek vydejnich míst (jen 2 mista) a drahé poštovné.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Spatne předávání informací
    • Dlouhá doručovací lhůta
    • Žádný informativní email
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po objednani ma telefonicky hned otravovali, ci by som k objednavke nechcela este matrace a deku … ako sorry ale otravovat ludi to by vam slo, akurat ma to nahnevalo … keby namiesto telefonovania, ste pripravili skor tu objednavku, aby mi skor prisla tak by ste urobili lepsie. V ten sami den som objednala 3 objednavky a vsetky uz prisli, iba tato este nie . Kvalitu polstaru zatial nehodnotim, kedze mi neprisli.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemohu hodnotit,zboží jsem do dnešního dne nedostal....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rád bych napsal výhodu, ale jelikož mi zboží ještě nedorazilo, nemůžu hodnotit!
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka byla uskutečněna dle nabídky.
    Objednané zboží bylo potvrzeno emailem.
    Další den pčišel email, že zboží již není.