Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Po objednání a zaplacení mi bylo sděleno ,že zboží již není dostupné a cekala jsem na vrácení peněz.....

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,
    v objednávce byly položky, které již nebyly skladem dostupné a tato informace bohužel nebyla na našich webových stránkách aktualizována a za to se Vám velmi omlouváme. Ke stornu došlo během víkendu, platba byla vrácena cca do 5 dnů.

    Světlana, Dormeo od Studio Moderna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 6.2. jsem objednala peřinu s tím, že termín doručení byl uveden 10.2. Do dnes, tj. 27.2. se mi nikdo neozval, že bude objednávka opožděna, nebo že třeba peřina není skladem, jestli tedy o ní mám nadále zájem. Objednávka byla placena předem. Chápu že nemusí být veškeré zboží skladem, ale v dnešní době jednoduché komunikace by bylo dobré zákazníka informovat a ne přijmout peníze a ticho po pěšině. Dnes jsem volala na zákaznickou linku, kde mi paní nedokázala říci, kde vlastně má peřina je, pouze jsem se dozvěděla, že tento týden opustí sklad v Polsku. Na otázku, jestli je možné zjistit, kdy tedy opustí sklad, jestli to bude opravdu tento týden, nedokázala odpovědět, což mě docela zaráží. Dle mého mají nějaký systém-když už mají zákaznickou linku, kde vidí, kde se zboží nachází a v jakém je objednávka stavu, případně zvednu telefon a objednávku prověřím a podám zákazníkovi bližší info. Nu což, počkám do konce týdne, poté objednávku zruším a budu doufat, že při navrácení peněz budu čekat kratší čas a bude alespoň někdo vědět, kde se mé peníze nachází ‍♀️ snad se také nezaseknou na dlouhé cestě z Polska

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,
    u Vaší objednávky došlo k vyprodání přikrývky a objednávka tak musela být bohužel zrušena. Chybou je, že Vás o této situaci nikdo neinformoval. Za to přijměte prosím naši velkou omluvu. Platba byla neprodleně vrácena zpět na účet.

    Světlana, Dormeo od Studio Moderna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hruza spinave flekate miry nesedi o 10 cm . Zbozi priserne

    Zbozi nekvalitni v reklame krasne a ve skutecnosti hruza. Matrace o 10 cm kradsi urizle snad nozem spinave flekate a posilaji prelozenene na 2x matrace se nesrovnala ani za 3 dny šit prvni třídy uz nikdy si nekoupim u nich nic .

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,
    na produkt byla vypsána poměrně značná sleva v řádu několika tisíců korun. Produkt je dodáván ve vakuovém obalu a případná závada se bohužel projeví až po jeho rozbalení. Produkt byl zaslán zpět a platba byla neprodleně vrácena na účet.

    Světlana, Dormeo od Studio Moderna.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Podivny prubeh platby kartou
    • Dlouha doba dodani
    • Nedorucuje Zasilkovna

    V Dormeu jiz nenakoupim, minimalni komunikace, dlouha doba dodani a zvladtni průběh platby me odradily.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,
    za delší dobu doručení se omlouváme, díky době svátků byla bohužel o něco prodloužena.
    Věříme však, že tento nedostatek neovlivní Vaši výslednou spokojenost s výrobky.

    Děkujeme za Vaši přízeň!
    Kristýna, Dormeo od Studio Moderna.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    29.10.2022 jsem objednal a zaplatil zboží, které mělo být skladem a expedováno během 4-7 pracovních dní. Když jsem 7.12. zavolal na infolinku s dotazem kdy mi bude zboží doručeno, tak mi bylo řečeno, že 7.12.2023 (toto datum bylo napsáno v automatické odpovědi k objednávce, ale myslel jsem si, že se jedná o překlep)!! Dodací doba více než rok!! Objednávku jsem zrušil a od této firmy již nikdy nic nekoupím. Abych byl objektivní, tak peníze mi byly vráceny následující pracovní den.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme, ale zboží bylo vyprodáno. Náš sklad slouží pro celou střední Evropu a systém z důvodu velkého zájmu o zboží nestihl včas tuto informace zpracovat. U výrobku je aktuálně znám termín dalšího naskladnění až příští rok o dřívějším naskladnění budete informovám.

    Za nepříjemnost se omlouváme,

    Děkujeme za pochopení.
    Kristýna, Dormeo od Studio Moderna.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá dodací lhůta,špatná komunikace ze strany obchodníka

    zboží bylo objednáno před týdnem a stále nebylo dodáno, pořád se někde nakládá,už mi přišel druhý termín dodání a pořád se nakládá,takže nevím,co si o tom mám myslet,tuto firmu bych si znovu už nikdy nevybrala.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že Vaší objednávku doručili později než bylo uvedeno , ale vidíme, že aktuálně už je vše v pořádku.
    Za opožděné doručení se omlouváme a doufáme, že se podělíte o aktuální recenzi zde, nebo aspoň na email [email protected]

    Světlana, Dormeo od Studio Moderna.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Téměř žádná komunikace, objednávka vytvořena 14.11.2022, dosud
    • nedorazila

    Výhoda žádná
    Nevýhoda - od 14.11.zboží nedorazilo, komunikace velmi špatná, dotazník na hodnocení fi zaslán dřív, než byla potvrzena objednávka. NAPROSTÁ NESPOKOJENOST - NEDOPORUČUJI

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste obdržel dotazník dříve, než svou objednávku, ale vidíme, že aktuálně už je vše v pořádku. Za opožděné doručení se omlouváme.

    Děkujeme za pochopení.
    Kristýna, Dormeo od Studio Moderna.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Neplní dobu dodání

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den ,

    Aktuálně se snažíme zajistit dřívější naskladnění, abychom Vaši objednávku mohli vyřídit co nejdříve. O vyexpedování zásilky jste vždy informován SMS zprávou - v případě dřívějšího naskladnění, budete tedy včas informován.

    Za prodlevu se ještě jednou omlouváme a doufáme, že objednávka udělá radost i později.
    Děkujeme za pochopení.
    Kristýna, Dormeo od Studio Moderna.

  • Zboží dosud nedorazilo, nehodnotím

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za vaši recenzi, které si velice vážíme. Sklad máme v zahraničí, proto je doba dodání , pokud je zboží skladem uváděna 7dní. Tato lhůta zahrnuje jak zpracování objednávky, tak expedici přímo k Vám na adresu.

    Pevně věříme, že se zbožím budete spokojen/a a čekaní se Vám vyplatí.
    Děkujeme
    Kristýna, Dormeo od Studio Moderna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem přistýlku, zaplatila ji okamžitě kartou a po týdnu čekání nic. Začala jsem tedy pátrat, nakonec mi bylo řečeno, že přistýlka není a nejspíš ani nebude i přes to že ve chvíli objednání "byla skladem"

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den ,
    velice se omlouváme, ale zboží bylo vyprodáno. Náš sklad slouží pro celou střední Evropu a systém z důvodu velkého zájmu o zboží nestihl včas tuto informace zpracovat. U výrobku není aktuálně znám termín dalšího naskladnění, proto jsme Vás informovali formou emailů o zrušení objednávky.

    Za nepříjemnost se omlouváme, a doufáme, že vyberete ze sortimentu něco jiného, co Vám udělá stejnou radost. Pokud budete potřebovat pomoc s výběrem, neváhejte se obrátit.

    Děkujeme za pochopení.
    Kristýna, Dormeo od Studio Moderna.

    • po sedmi pracovních dnech nedoručeno

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den ,
    velice se omlouváme, ale ve Vaší objednávce máte produkt/y u kterých evidujeme zpoždění s naskladněním. O situaci jsme informovali formou SMS a emailů.

    Aktuálně se snažíme zajistit dřívější naskladnění aspoň části dodávky, abychom Vaši objednávku mohli vyřídit co nejdříve.

    Za prodlevu se ještě jednou omlouváme a doufáme, že objednávka udělá radost i později.

    Děkujeme za pochopení.
    Kristýna, Dormeo od Studio Moderna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná
    • Objednáno před týdnem a zboží, ikdyž bylo skladem, zatím nedodáno.

    Už nikdy více. Plno reklamy v televizi a zbytečně. Hlavně že opakovaně obtěžují telefonicky.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den ,
    velice se omlouváme, ale ve Vaší objednávce máte produkt/y u kterých evidujeme zpoždění s naskladněním.

    Aktuálně se snažíme zajistit dřívější naskladnění aspoň části dodávky, abychom Vaši objednávku mohli vyřídit co nejdříve.

    Za prodlevu se ještě jednou omlouváme a doufáme, že objednávka udělá radost i později. Jako omluvu Vám na email zasíláme slevový kód na Vaši další objednávku.

    Děkujeme za pochopení.
    Kristýna, Dormeo od Studio Moderna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • skladem "jakože skladem někde"

    Zboží údajně skladem nebyli schopní doručit ani po 21 dnech od objednávky, přitom svorně tvrdí, že doručují od 3 do 5 prac. dnů. Neustále posouvají termín s doručením - callcentrum neschopné - nevidí víc než vy v objednávce, proč to vázne, atd.
    Odtud už nikdy !!!

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den ,

    děkujeme Vám za recenzi které si moc vážíme a omlouváme se za dlouhou dodací dobu.
    O datu dalšího naskladnění jsme Vás informovali formou SMS a emailů.

    Aktuálně se snažíme zajistit dřívější naskladnění, abychom Vaši objednávku mohli vyřídit co nejdříve. O vyexpedování zásilky jste vždy informován SMS zprávou - v případě dřívějšího naskladnění, budete tedy včas informován.

    Za prodlevu se ještě jednou moc omlouváme a doufáme, že objednávka udělá radost i později.

    Děkujeme za pochopení.
    Kristýna, Dormeo od Studio Moderna.

    • Nemůžu hodnotit. Zatím jsem se zboží nedočkala.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že Vaší objednávku doručili později že bylo uvedeno , ale vidíme, že aktuálně už je vše v pořádku. Za opožděné doručení se omlouváme a doufáme, že se podělíte o aktuální recenzi zde, nebo aspoň na email [email protected]

    Za prodlevu se ještě jednou moc omlouváme a doufáme, že objednávka udělá radost i později.
    Děkujeme
    Kristýna, Dormeo od Studio Moderna.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po telefonu tvrdí, že je zboží odesláno a nedokáží říct číslo zásilky, slíbí doručení a opět nedorazilo.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den ,
    děkujeme Vám za recenzi které si moc vážíme a omlouváme se za dlouhou dodací dobu.
    ale vidíme, že aktuálně už je vše v pořádku. Za opožděné doručení se omlouváme a doufáme, že se podělíte o aktuální recenzi zde, nebo aspoň na email [email protected]

    Spokojenost zákazníků je náš cíl.
    Děkujeme
    Světlana, Dormeo od Studio Moderna.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po 9 dnech jsem vznesl dotaz na udělanou a zaplacenou objednávku, bylo odpovězeno, že do 5 dnů vrátí zaplacenou částku a zboží nedodají.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme, ale zboží bylo vyprodáno. Náš sklad slouží pro celou střední Evropu a systém z důvodu velkého zájmu o zboží nestihl včas tuto informaci zpracovat a byli jsme tak bohužel nuceni objednávku zrušit. Platba byla vrácena na účet v nejbližším možném termínu.

    Světlana, Dormeo od Studio Moderna.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nedošlo, dlouhé dodací doby

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že Vaší objednávku doručili později než bylo uvedeno , ale vidíme, že aktuálně už je vše v pořádku. Za opožděné doručení se omlouváme a doufáme, že se podělíte o aktuální recenzi zde, nebo aspoň na email [email protected]

    Děkujeme
    Světlana, Dormeo od Studio Moderna.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na stránkách vašeho obchodu máte produkty které nemáte k dostání. Konkrétně jsem si chtěla u vás objednat matraci kterou nabízíte ve vašem portálu. Objednávka proběhla bez problém vše schváleno…tak jsem čekala dva týdny během té doby žádné info. jsem nedostala, byla jsem nucena vám volat. Váš zaměstnanec mi odpověděl tím stylem že bych se nedočkala jelikož už ji nevyrábíte něco v tom smyslu. Pro mě smutná zkušenost, profesionální jednání bez úrovně zda se to dá tak vyjádři… chtěla jsem si koupit u vás matraci za 40.000; obrátila jsem se zrovna na vás pro to že jsem si myslela že jste profesionálové . Měli by jste si upravit internetoví obchod nabízet jen dostupné produkty a také změnit přístup vašich zaměstnanců. Přeji vám krásný večer s pozdravem Gregorová

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za Váš názor, kterého si velmi vážíme. U Vaší objednávky matrace bohužel došlo k souhru hned několika nešťastných náhod. Na matraci byla v době objednání značná sleva - jednalo se o několik tisíc korun a skladem bylo ve Vámi požadovaném rozměru několik posledních kusů. Bohužel došlo k jejímu vyprodání a chybou je, že Vás o této situaci nikdo neinformoval. Za to přijměte prosím naši velkou omluvu. Dobrou zprávou je, že na náš trh se nám podařilo uvést novou zcela personalizovanou DNA matraci, která Vám může být vyrobena na míru a přizpůsobena Vašim požadavkům a individuálním potřebám a situace, že by matrace nebyla k dispozici tak již nemůže prakticky nastat.

    Ještě jednou se Vám za způsobené problémy omlouváme

    Světlana, Dormeo od Studio Moderna

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    objednané zboží v průběhu jednoho týdne významně bylo zlevněno ,
    na objednávce to činilo 400,--Kč, mrzí mě, že mi nebylo nabídnu v nové ceně při komunikaci 17.11.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,
    velmi Vám děkujeme za Váš názor, kterého si velmi Vážíme. Abychom se k Vašemu případu mohli vyjádřit a také se z Vašeho případu poučit, prosíme Vás o detailnější zpětnou vazbu na email [email protected] .

    Děkujeme Vám za případnou spolupráci
    Světlana, Dormeo od Studia Moderna.

  • Nemám žádné informace o stavu zásilky. Není co hodnotit.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den ,
    děkujeme Vám za recenzi které si moc vážíme a omlouváme se za delší dodací dobu. Vidíme, že aktuálně už je vše v pořádku. Za opožděné doručení se ještě jednou omlouváme a doufáme, že se podělíte o aktuální recenzi zde, nebo aspoň na email [email protected]
    Světlana, Dormeo od Studio Moderna.