Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Reklama na zboží pořád běží ale zboží není

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,

    Velice se omlouváme ale náš sklad slouží pro celou střední Evropu a systém z důvodu velkého zájmu o zboží nestihl včas tuto informaci zpracovat.
    Zboží se průběžně naskladňuje můžete nám tedy zavolat na Naší linku a my Vám rádi zjistíme dobu naskladnění i doručení.

    Děkujeme za pochopení .
    Spokojenost zákazníků je náš cíl. 
    Kristýna ,Dormeo od StudioModerna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá dodací doba
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel došlo k tomu, že mi obchod zrušil objednávku s tím, že zboží nemá skladem a dodávka by byla za dva měsíce. Na druhou stranu přistýlky stále propaguje a má je i na svých webových stránkách.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,

    Velice se omlouváme ale náš sklad slouží pro celou střední Evropu a systém z důvodu velkého zájmu o zboží nestihl včas tuto informaci zpracovat.
    Zboží se průběžně naskladňuje můžete nám tedy zavolat na Naší linku a my Vám rádi zjistíme dobu naskladnění i doručení.

    Děkujeme za pochopení .
    Spokojenost zákazníků je náš cíl.
    Kristýna ,Dormeo od StudioModerna

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednávka byla 3 týdny ve skladu v Polsku a až když jsem se po ní sháněla emailem by bylo řečeno, že není na skladě a že si mám objednat jinou variantu. Tak jsem tak učinila a objednávka mi byla opět zrušena, protože ani další varianta na skladě není. Nyní čekám na druhé vrácení peněz.
    Reklamy na daný produkt ale nadále běží. Ne úplně nejlepší zkušenost.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Dlouhá dodací doba.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Slibuji zboží skladem a po zaplacení se čeká 1 rok na zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • vše přehledně v TV a na webu
    • NIC nedodají v slibované lhůtě, ani v náhradní a ani v další náhradní lhůtě !

    když něco chci, tak si na to tedy musím počkat 2 i více měsíců

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dostupné zboží jsem objednala na internetu a když jsem po delší době pátrala proč se nic neděje, bylo mi sděleno, že produkt je vyprodaný.

  • Nedoporučuje obchod

    • Po 6 dnech zboží ještě nedorazilo.....
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Telefonické nabízení dalšího zboží
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nespolehlivost
    • Zákaznické centrum neodpovídá na e-mail
    • Rozdílně podávané informace

    Objednala jsem si matraci 16.8.2022, dle e-shopu byla skladem. Když se po týdnu nic nedělo poslala jsem @. Dodnes na něj nemám odpověď. Po několika urgencích a @ na které mne nebylo odpovězeno, my dnes 11.10 vrátili peníze. Důvod - pouze konstatování, že společnost Geis zásilku převzala, ale díky problému na jejich straně už ji bohužel nedodá.
    A to jí společnost Geis údajně převzala dle zákaznického centra 26.9.2022 a dnes mi bylo sděleno, že si ji převzala 30.9.2022.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod sám neinformuje že zásilka bude zpožděna
    • neinformuje o možnostech jak to vyřešit
    • obchod nedoporučuji

    23.7.2022 jsem objednávala dvě matrace pro dospělé a jednu pro kojence, při objednání jsem hned uhradila celou objednávku. Kdybych sama nepátrala a nepsala maily na Dormeo tak nevím nic o své objednávce, ani jeden omluvný mail že by byla zásilka zpožděná. 23.9.2022 jsem už volala na infolinku, kde mi bylo sděleno, že naše dvě matrace pro dospělé jsou již skladem a během týdne budou odesílat, ale nemají zase skladem dětskou matraci (kterou při objednání skladem měli) a že nemůžou rozdělit zásilku na dvě a že dětská matrace bude skladem zhruba v únoru 2023. Jediná možnost je storno celé objednávky, peníze mi vrátí prý do 2prac. dnů na účet, zadala mi novou objednávku jen na ty dvě matrace které mi přijdou na dobírku. A to ke všemu mi o této změně objednávky prý nedojde ani mail a nic, že mi přijde mail až bude zásilka doručována...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nejotravnější obchod, jaký jsem kdy zažila

    Neustálé hovory, zablokuji číslo a volají z jiného, už jsem zablokovala asi 4 čísla. Prosím už mě neobtěžujte!!! S matrací jsem spokojena, ale s otravováním opravdu ne a kvůli tomu už si tam asi nic nekoupím a to jsem uvažovala o nových peřinách. Tak jsem si to rozmyslela a fakt už neeeeeeeeeeeeeeeee.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den, paní Martino

    děkujeme Vám za recenzi ,které si moc vážíme.
    snažíme se Vám nabídnout vždy zboží, které by Vás mohlo zaujmout, ale v případě, že si nepřejete být oslovována s nabídkami po telefonu, máte možnost kdykoli odvolat svůj souhlas s telefonickým kontaktováním např na emailu: [email protected]

    Věříme, že i sáma si dokážete vybrat z naší opravdu široké nabídky produktů. Budeme rádi, když nám zachováte přízeň.

    Děkujeme
    Kristýna , Dormeo od Studio Moderna.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po vice nez tydnu cekani mi obchod stornoval objednavku s tim, ze zbozi neni skladem a nevedi kdy bude. Na strankach si ho nicmene muzu znovu jako skladove zbozi objednat! Penize zpatky taky jeste nemam.

    V dnesni dobe, kdy eshopy dodavaji zbozi do druheho dne, se dockat toho, ze mi zrusi objednavku po vice nez tydnu s tim, ze zbozi neni skladem, je pro me nepredstavitelne. Navic pokud zbozi dal hako skladovou polozku nabizi. Vraceni penez do druheho dne by taky mela byt samozrejmost. 3 dny a stale nic. To jsem opravdu nezazila a nakup zde nikomu nedoporucuju!

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den ,paní Simono

    velice se omlouváme, ale zboží bylo vyprodáno. Náš sklad slouží pro celou střední Evropu a systém z důvodu velkého zájmu o zboží nestihl včas tuto informace zpracovat. U výrobku není aktuálně znám termín dalšího naskladnění, proto jsme Vás informovali formou emailů o zrušení objednávky.

    Za nepříjemnost se omlouváme, a doufáme, že vyberete ze sortimentu něco jiného, co Vám udělá stejnou radost. Pokud budete potřebovat pomoc s výběrem, neváhejte se obrátit na naši objednávkou linku 272 188 490.

    Děkujeme za pochopení.
    Kristýna , Dormeo od Studio Moderna.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala a zaplatila před 4 týdny, zatím mi nic nedorazilo, nikdo se mnou nekomunikuje.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi které si moc vážíme.
    Bohužel zboží které jste si objednala čekalo na naskladnění kvůli vysoké poptávce .
    Vaše objednávka bude tedy vyexpedována 12.9.2022 poté bude předána dopravci který jí poveze na Vaší adresu.
    Ještě jednou se omlouváme za dlouhou dodací dobu.

    Děkujeme za pochopení .
    Kristýna,Dormeo od Studio Moderna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží od července nedorazila. Na mail nikdo nereaguje a dovolat se nedá. Katastrofa.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den, Miki

    děkujeme vám za recenzi a omlouváme se za dlouhé čekání na Vaší objednávku.
    Bohužel kvůli vysoké poptávce bylo zboží vyprodané a čeká se na naskladnění které proběhne v půlce měsíce.
    Ještě jednou se moc omlouváme za dlouhé čekání a za případné komplikace.

    Děkujeme za pochopení.
    Kristýna , Dormeo od Studio Moderna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem 2 matrace a nedorazily. Ani jsem nedostala žádnou informaci, že by na objednávce někdo pracoval, a na moje emaily neodpovídají.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den, paní Jano

    děkujeme za recenzi a omlouváme se za delší dobu doručení.
    Vaše objednávka se nachází u dopravce který jí bude v nebližších dnech doručovat .

    Děkujeme.
    Kristýna,Dormeo od Studio Moderna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávali jsme matraci skladem, po týdnu nedorazila a po telefonickem kontaktovani je budete naskladnovat az za dalsich 14 dnu (jestli vubec). Takove informace mate napsat u danych produktu. A jeste podle vseho vam ani nejde system do nahlizeni stavu objednavek…achjo

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den, paní Renato

    Aktuálně se snažíme zajistit dřívější naskladnění, abychom objednávky mohli vyřídit co nejdříve. O vyexpedování zásilky jste vždy informována SMS zprávou ,dle aktuálních informací vidím, že Váš problém je již vyřešen .

    Za prodlevu se ještě jednou omlouváme .

    Děkujeme za pochopení.
    Kristýna, Dormeo od Studio Moderna

  • Nedoporučuje obchod

    Žádná komunikace, objednávka byla přijata, ale 10 dní ani řádek jestli se vůbec vyřizuje..

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den ,

    děkujeme Vám za recenzi, které si moc vážíme.
    O datu vyexpedování jsme Vás informovali formou SMS a emailů poté to přebírá dopravní společnost která Vás též informuje kde se Vaše zásilka nachází a kdy Vám dorazí .

    Za komplikace se omlouváme .
    Kristýna ,Dormeo od Studio Moderna

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Krásné a kvalitní zboží
    • Špatná komunikace ........špatná zkušenost s operátory

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den, paní Moniko

    děkujeme Vám za recenzi které si moc vážíme.
    Spokojenost zákazníku je u nás vždy na prvním místě, prosíme o zpětné kontaktování s podrobnostmi na email [email protected], abychom se Vašemu problému mohli věnovat vice. Věříme, že najdeme společné řešení.

    Děkujeme, že jste se svěřila a ještě jednou se omlouváme.
    Kristýna , Dormeo od Studio Moderna.