Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím pořad čekám na doručení. Z obchodu mi neprišlo ani email o odesaní.
    Jen potvrzení objednavky

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikdo nekomunikuje, objednávku jsem odeslala a zaplatila, ještě mi nedorazila a aano mi nikdo neodpověděl na mail s otázkou kdy objednávka přijde.
    • 11 dní čekám
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá doba než přijde zboží které stále nemám už týden špatná komunikace informační e-mail žádný a tak ale hlavně že přijde hodnocení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nepřišlo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neposlali nic. Pred 10 ti dny jsem zboží zaplatila.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dopravce Dpd nebyl schopen zboží doručit na námi zvolené místo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nakupuji zde poprvé, dlouhá dodací doba. Po týdnu jsem zboží ještě neobdržel. Zboží reklamují ale dodací lhůta v nedohlednu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zatím nedorazilo, tedy nelze hodnotit

  • Nedoporučuje obchod

    Čekací doba moc dlouhá-přes dva měsíce.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Tohle byla moje druhá objednávka u teto společnosti a už druhy měsíc čekám na doručení. Tak nějak podobně to bylo u první objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod neposkytuje informace o stavu objednávky , zboží jsem objednal a zaplatil , ale kde a v jakém stavu je objednávka ví asi jenom pánbůh

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dlouhá dodací doba. Zboží prý obvykle dorazí za 6 až 7 pracovních dnů. Nic víc, nic míň. Zákazníku čekej. Objednáno před týdnem. Za pět pracovních dnů žádná jiná info.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zboží mi bylo doručené až po urgenci, kdy uplynuly dny doručení uvedené u objednaného zboží. U jedné z položek byl prodejcem vložen do balíku produkt v jiné barvě než byla objednávka. Prodejce se pochybení nejenže ani neomluvil, ale požaduje, zaslat zboží zpět na vlastní náklady a pak žádat proplacení poštovného. Po první objednávce neustále obtěžovalo call centrum, byla nutná blokace. Po druhé zkušenosti již nikdy více
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výhodou jsou ušetřené peníze. Zadal jsem platbu až při převzetí, takže jsem zatím o žádnou sumu nepřišel.
    • Zboží zatím vůbec nedorazilo.

    Obchodník mě druhý den po objednávce telefonoval a ověřoval si, že mám o zboží zájem. Byl přislíben termín doručení začátkem srpna.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • ?
    • Minimální komunikace. Za 10 dní ani čárka !
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemám žádnou reakci na objednávku před 7 dny.

    Žádná rekce .

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nikdo vas o neinformuje o zdrzeni zasilky nebo o tom, ze vase obj.neni na sklade.

    Ani po tydnu cekani me nikdo neinformoval, ze ma obj.,puvodne skladem, skladem neni. Odpoved jsem dostala druhy den s tim, ze bych musela mesic cekat na naskladneni a po tom jeste na doruceni, proto jsem zrusila obj. Potvrzeni o zruseni taky necekejte.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jediné co jsem obdržela bylo potvrzení objednávky. Nemám zboží ani peníze. Obchod po opakovaných urgencích vůbec nereaguje a neodpovídá na maily.

    Strašné. Už jsem u Dormea kdysi nakupovala a vše bylo v pořádku, ale tohle je děs. Většinou si čtu recenze, ale tady jsem udělala chybu, protože předchozí zkušenost byla dobrá.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Téměř nulová komunikace, nereagují na e-mail
    • Nedodržení dodací lhůty bez omluvy či kompenzace

    Při objednávání bylo zboží skladem a termín doručení 6-7 pracovních dnů. Jediný e-mail, který mi přišel bylo potvrzení objednávky a na dotaz, kdy bude zboží expedováno mi nikdo neodpověděl. Zavolala jsem tedy na zákaznický servis, kde mi paní/slečna sdělila, že zboží bohužel není skladem a bude tedy odesláno až 8. Září.
    Začínám litovat, že jsem za to platila předem.