Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Po objednání a zaplacení mi bylo sděleno ,že zboží již není dostupné a cekala jsem na vrácení peněz.....

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,
    v objednávce byly položky, které již nebyly skladem dostupné a tato informace bohužel nebyla na našich webových stránkách aktualizována a za to se Vám velmi omlouváme. Ke stornu došlo během víkendu, platba byla vrácena cca do 5 dnů.

    Světlana, Dormeo od Studio Moderna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 6.2. jsem objednala peřinu s tím, že termín doručení byl uveden 10.2. Do dnes, tj. 27.2. se mi nikdo neozval, že bude objednávka opožděna, nebo že třeba peřina není skladem, jestli tedy o ní mám nadále zájem. Objednávka byla placena předem. Chápu že nemusí být veškeré zboží skladem, ale v dnešní době jednoduché komunikace by bylo dobré zákazníka informovat a ne přijmout peníze a ticho po pěšině. Dnes jsem volala na zákaznickou linku, kde mi paní nedokázala říci, kde vlastně má peřina je, pouze jsem se dozvěděla, že tento týden opustí sklad v Polsku. Na otázku, jestli je možné zjistit, kdy tedy opustí sklad, jestli to bude opravdu tento týden, nedokázala odpovědět, což mě docela zaráží. Dle mého mají nějaký systém-když už mají zákaznickou linku, kde vidí, kde se zboží nachází a v jakém je objednávka stavu, případně zvednu telefon a objednávku prověřím a podám zákazníkovi bližší info. Nu což, počkám do konce týdne, poté objednávku zruším a budu doufat, že při navrácení peněz budu čekat kratší čas a bude alespoň někdo vědět, kde se mé peníze nachází ‍♀️ snad se také nezaseknou na dlouhé cestě z Polska

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,
    u Vaší objednávky došlo k vyprodání přikrývky a objednávka tak musela být bohužel zrušena. Chybou je, že Vás o této situaci nikdo neinformoval. Za to přijměte prosím naši velkou omluvu. Platba byla neprodleně vrácena zpět na účet.

    Světlana, Dormeo od Studio Moderna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Hruza spinave flekate miry nesedi o 10 cm . Zbozi priserne

    Zbozi nekvalitni v reklame krasne a ve skutecnosti hruza. Matrace o 10 cm kradsi urizle snad nozem spinave flekate a posilaji prelozenene na 2x matrace se nesrovnala ani za 3 dny šit prvni třídy uz nikdy si nekoupim u nich nic .

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,
    na produkt byla vypsána poměrně značná sleva v řádu několika tisíců korun. Produkt je dodáván ve vakuovém obalu a případná závada se bohužel projeví až po jeho rozbalení. Produkt byl zaslán zpět a platba byla neprodleně vrácena na účet.

    Světlana, Dormeo od Studio Moderna.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • super zboží a rychlé zaslání

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,

    velice nás těší, že zboží už máte doma.

    Věříme, že se zbožím budete spokojena a moc děkujeme za kladné hodnocení.

    Světlana, Dormeo od Studio Moderna

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • spolehlivost, rychlost
    • memá

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,

    velmi nás potěšilo Vaše kladné hodnocení nákupu. Pevně věříme, že Vám náše přistýlka spánek zkvalitní.

    Světlana, Dormeo od Studio Moderna

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost dodání, kvalita zboží
    • nic

    rychlost dodání, kvalita zboží

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,

    rádi bychom Vám velmi poděkovali za kladné hodnocení Vašeho nákupu u Dormea. Přejeme Vám ať Vám náš polštář spánek zpříjemní.

    Světlana, Dormeo od Studio Moderna

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlé,spolehlivé dodání zboží.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den

    mnohokrát Vám děkujeme za Váš nákup a také za pozitivní hodnocení nákupu u společnosti Dormeo. Věříme, že Vám naše matrace spánek zkvalitní.

    Světlana, Dormeo od Studio Moderna

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlé dodání

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,
    rádi bychom Vám poděkovali za Váš nákup a také za kladné hodnocení Vašeho nákupu u společnosti Dormeo.

    Velmi si Vašeho hodnocení vážíme.

    Světlana, Dormeo od Studio Moderna

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Seriózní jednání a rychlé dodání zboží.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,

    rádi bychom Vám poděkovali za nákup a také za Vaši kladnou recenzi, které si velmi vážíme.

    Světlana, Dormeo od Studio Moderna

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychle dodani vše ok.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,

    mnohokrát Vám děkujeme za Vaše pozitivní hodnocení nákupu u Dormea.


    Světlana, Dormeo od Studio Moderna

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • spokojenost

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den

    rádi bychom Vám touto cestou poděkovali za kladné hodnocení Vašeho nákupu u společnosti Dormeo, kterého si velmi vážíme.

    Světlana, Dormeo od Studio Moderna

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Přistýlku jsem objednávala pro Babi na vánoce. Když jsem ji vybalila, říkala jsem si, proboha co to je za šunt, na tom se přece nemůže dobře vyspat. A tak jsem to nejdříve zkusila na sobě. Matraci jsem si dala na gauč a spala na ni celou noc. Byla jsem mile překvapená, že se mi na ní spalo opravdu moc dobře. Babička si ji taky nemůže vynachválit, konečně v noci klidně spí. Já jsem nakonec taky zvolila nákup přistýlky, ale u konkurence Dobresny.cz, protože jsem si říkala, koupím si něco ještě lepšího se dvěma odlišnými vrstvami. No jak jsem se spletla. Jsou tři hodiny ráno a já nemůžu spát, jak mě bolí z té přistýlky záda. Takže hned jak přistýlku vrátím, koupím si raději dormeo.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,

    rádi bychom Vám touto cestou poděkovali za pozitivní recenzi Vašeho nákupu u společnosti Dormeo. "Babi" přejeme ať přistýlka dlouho slouží.

    Světlana, Dormeo od Studio Moderna

  • - nemám co hodnotit, zboží zatím nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Podivny prubeh platby kartou
    • Dlouha doba dodani
    • Nedorucuje Zasilkovna

    V Dormeu jiz nenakoupim, minimalni komunikace, dlouha doba dodani a zvladtni průběh platby me odradily.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,
    za delší dobu doručení se omlouváme, díky době svátků byla bohužel o něco prodloužena.
    Věříme však, že tento nedostatek neovlivní Vaši výslednou spokojenost s výrobky.

    Děkujeme za Vaši přízeň!
    Kristýna, Dormeo od Studio Moderna.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Objednávka proběhla v pořádku
    • Dlouhá dodací doba
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Výběr v klidu domova

    Žádné upozornění o odeslání balíku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    29.10.2022 jsem objednal a zaplatil zboží, které mělo být skladem a expedováno během 4-7 pracovních dní. Když jsem 7.12. zavolal na infolinku s dotazem kdy mi bude zboží doručeno, tak mi bylo řečeno, že 7.12.2023 (toto datum bylo napsáno v automatické odpovědi k objednávce, ale myslel jsem si, že se jedná o překlep)!! Dodací doba více než rok!! Objednávku jsem zrušil a od této firmy již nikdy nic nekoupím. Abych byl objektivní, tak peníze mi byly vráceny následující pracovní den.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,

    velice se omlouváme, ale zboží bylo vyprodáno. Náš sklad slouží pro celou střední Evropu a systém z důvodu velkého zájmu o zboží nestihl včas tuto informace zpracovat. U výrobku je aktuálně znám termín dalšího naskladnění až příští rok o dřívějším naskladnění budete informovám.

    Za nepříjemnost se omlouváme,

    Děkujeme za pochopení.
    Kristýna, Dormeo od Studio Moderna.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nemusela jsem pro zboží jezdit bylo mi doručené v pořádku až domů
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá dodací lhůta,špatná komunikace ze strany obchodníka

    zboží bylo objednáno před týdnem a stále nebylo dodáno, pořád se někde nakládá,už mi přišel druhý termín dodání a pořád se nakládá,takže nevím,co si o tom mám myslet,tuto firmu bych si znovu už nikdy nevybrala.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že Vaší objednávku doručili později než bylo uvedeno , ale vidíme, že aktuálně už je vše v pořádku.
    Za opožděné doručení se omlouváme a doufáme, že se podělíte o aktuální recenzi zde, nebo aspoň na email [email protected]

    Světlana, Dormeo od Studio Moderna.

  • stále čekám na zásilku