Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
- příjemná
-
Doporučuje obchod
- Spokojena
-
Doporučuje obchod
Nákup z pohodlý domova. Vše proběhlo v pořádku.
-
Doporučuje obchod
- Vše ok
- Delší doba dodání
-
Nedoporučuje obchod
- Téměř žádná komunikace, objednávka vytvořena 14.11.2022, dosud
- nedorazila
Výhoda žádná
Nevýhoda - od 14.11.zboží nedorazilo, komunikace velmi špatná, dotazník na hodnocení fi zaslán dřív, než byla potvrzena objednávka. NAPROSTÁ NESPOKOJENOST - NEDOPORUČUJIReakce obchodu Dormeo.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že jste obdržel dotazník dříve, než svou objednávku, ale vidíme, že aktuálně už je vše v pořádku. Za opožděné doručení se omlouváme.
Děkujeme za pochopení.
Kristýna, Dormeo od Studio Moderna. -
Nedoporučuje obchod
- Neplní dobu dodání
Reakce obchodu Dormeo.cz
Dobrý den ,
Aktuálně se snažíme zajistit dřívější naskladnění, abychom Vaši objednávku mohli vyřídit co nejdříve. O vyexpedování zásilky jste vždy informován SMS zprávou - v případě dřívějšího naskladnění, budete tedy včas informován.
Za prodlevu se ještě jednou omlouváme a doufáme, že objednávka udělá radost i později.
Děkujeme za pochopení.
Kristýna, Dormeo od Studio Moderna. -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- spolehlivost
-
Doporučuje obchod
Vše proběhlo bez nejmenších problémů! Spokojenost!
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dosud nedorazilo, nehodnotím
Reakce obchodu Dormeo.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaši recenzi, které si velice vážíme. Sklad máme v zahraničí, proto je doba dodání , pokud je zboží skladem uváděna 7dní. Tato lhůta zahrnuje jak zpracování objednávky, tak expedici přímo k Vám na adresu.
Pevně věříme, že se zbožím budete spokojen/a a čekaní se Vám vyplatí.
Děkujeme
Kristýna, Dormeo od Studio Moderna -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Dobrá nabídka zboží
-
Nedoporučuje obchod
Objednala jsem přistýlku, zaplatila ji okamžitě kartou a po týdnu čekání nic. Začala jsem tedy pátrat, nakonec mi bylo řečeno, že přistýlka není a nejspíš ani nebude i přes to že ve chvíli objednání "byla skladem"
Reakce obchodu Dormeo.cz
Dobrý den ,
velice se omlouváme, ale zboží bylo vyprodáno. Náš sklad slouží pro celou střední Evropu a systém z důvodu velkého zájmu o zboží nestihl včas tuto informace zpracovat. U výrobku není aktuálně znám termín dalšího naskladnění, proto jsme Vás informovali formou emailů o zrušení objednávky.
Za nepříjemnost se omlouváme, a doufáme, že vyberete ze sortimentu něco jiného, co Vám udělá stejnou radost. Pokud budete potřebovat pomoc s výběrem, neváhejte se obrátit.
Děkujeme za pochopení.
Kristýna, Dormeo od Studio Moderna. -
Nedoporučuje obchod
- po sedmi pracovních dnech nedoručeno
Reakce obchodu Dormeo.cz
Dobrý den ,
velice se omlouváme, ale ve Vaší objednávce máte produkt/y u kterých evidujeme zpoždění s naskladněním. O situaci jsme informovali formou SMS a emailů.
Aktuálně se snažíme zajistit dřívější naskladnění aspoň části dodávky, abychom Vaši objednávku mohli vyřídit co nejdříve.
Za prodlevu se ještě jednou omlouváme a doufáme, že objednávka udělá radost i později.
Děkujeme za pochopení.
Kristýna, Dormeo od Studio Moderna -
Nedoporučuje obchod
- Žádná
- Objednáno před týdnem a zboží, ikdyž bylo skladem, zatím nedodáno.
Už nikdy více. Plno reklamy v televizi a zbytečně. Hlavně že opakovaně obtěžují telefonicky.
Reakce obchodu Dormeo.cz
Dobrý den ,
velice se omlouváme, ale ve Vaší objednávce máte produkt/y u kterých evidujeme zpoždění s naskladněním.
Aktuálně se snažíme zajistit dřívější naskladnění aspoň části dodávky, abychom Vaši objednávku mohli vyřídit co nejdříve.
Za prodlevu se ještě jednou omlouváme a doufáme, že objednávka udělá radost i později. Jako omluvu Vám na email zasíláme slevový kód na Vaši další objednávku.
Děkujeme za pochopení.
Kristýna, Dormeo od Studio Moderna -
Nedoporučuje obchod
- skladem "jakože skladem někde"
Zboží údajně skladem nebyli schopní doručit ani po 21 dnech od objednávky, přitom svorně tvrdí, že doručují od 3 do 5 prac. dnů. Neustále posouvají termín s doručením - callcentrum neschopné - nevidí víc než vy v objednávce, proč to vázne, atd.
Odtud už nikdy !!!Reakce obchodu Dormeo.cz
Dobrý den ,
děkujeme Vám za recenzi které si moc vážíme a omlouváme se za dlouhou dodací dobu.
O datu dalšího naskladnění jsme Vás informovali formou SMS a emailů.
Aktuálně se snažíme zajistit dřívější naskladnění, abychom Vaši objednávku mohli vyřídit co nejdříve. O vyexpedování zásilky jste vždy informován SMS zprávou - v případě dřívějšího naskladnění, budete tedy včas informován.
Za prodlevu se ještě jednou moc omlouváme a doufáme, že objednávka udělá radost i později.
Děkujeme za pochopení.
Kristýna, Dormeo od Studio Moderna. -
Doporučuje obchod
Už jsem si u vás objednávala a byla jsem spokojená
-
Doporučuje obchod
- Dlouhá doba dodání, volil bych jiného přepravce.
-
Nedoporučuje obchod
- Nemůžu hodnotit. Zatím jsem se zboží nedočkala.
Reakce obchodu Dormeo.cz
Dobrý den,
mrzí nás, že Vaší objednávku doručili později že bylo uvedeno , ale vidíme, že aktuálně už je vše v pořádku. Za opožděné doručení se omlouváme a doufáme, že se podělíte o aktuální recenzi zde, nebo aspoň na email [email protected]
Za prodlevu se ještě jednou moc omlouváme a doufáme, že objednávka udělá radost i později.
Děkujeme
Kristýna, Dormeo od Studio Moderna. -
Doporučuje obchod
Při objednávce bylo avizováno dodání cca do dvou dnů. Nejprve přišla zpráva s posunem termínu dodání a následně přišla zpráva, že je objednávka na cestě. Nový termín doručení byl dnes, ale dle trackingu nebyla zásilka zatím ani předána dopravci
-
Nedoporučuje obchod
Po telefonu tvrdí, že je zboží odesláno a nedokáží říct číslo zásilky, slíbí doručení a opět nedorazilo.
Reakce obchodu Dormeo.cz
Dobrý den ,
děkujeme Vám za recenzi které si moc vážíme a omlouváme se za dlouhou dodací dobu.
ale vidíme, že aktuálně už je vše v pořádku. Za opožděné doručení se omlouváme a doufáme, že se podělíte o aktuální recenzi zde, nebo aspoň na email [email protected]
Spokojenost zákazníků je náš cíl.
Děkujeme
Světlana, Dormeo od Studio Moderna. -
Nedoporučuje obchod
- Po 9 dnech jsem vznesl dotaz na udělanou a zaplacenou objednávku, bylo odpovězeno, že do 5 dnů vrátí zaplacenou částku a zboží nedodají.
Reakce obchodu Dormeo.cz
Dobrý den,
velice se omlouváme, ale zboží bylo vyprodáno. Náš sklad slouží pro celou střední Evropu a systém z důvodu velkého zájmu o zboží nestihl včas tuto informaci zpracovat a byli jsme tak bohužel nuceni objednávku zrušit. Platba byla vrácena na účet v nejbližším možném termínu.
Světlana, Dormeo od Studio Moderna.