Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží zatím nedorazilo, tedy nelze hodnotit

  • Doporučuje obchod

    90 %

    S výrobky které jsem zakoupila jsem spokojená

  • Doporučuje obchod

    • Zatím jsem zásilku neobdržela
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Byla jsem absolutně spokojena s objednáním, komunikací, výrobkem i doručením.

  • Nedoporučuje obchod

    Čekací doba moc dlouhá-přes dva měsíce.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Tohle byla moje druhá objednávka u teto společnosti a už druhy měsíc čekám na doručení. Tak nějak podobně to bylo u první objednávky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod neposkytuje informace o stavu objednávky , zboží jsem objednal a zaplatil , ale kde a v jakém stavu je objednávka ví asi jenom pánbůh

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dlouhá dodací doba. Zboží prý obvykle dorazí za 6 až 7 pracovních dnů. Nic víc, nic míň. Zákazníku čekej. Objednáno před týdnem. Za pět pracovních dnů žádná jiná info.

  • Doporučuje obchod

    • dlouhá dodací lhůta
  • Doporučuje obchod

    20 %

    • 13. 8. 2022 jsem objednala a zaplatila objednané zboží, ale doposud jsem nic neobdržela.
  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží bylo dodáno v pořádku a je kvalitní

    Zmatený nepřehledný web, výběr není příliš pohodlný.
    Se zbožím přišla nabídka Topshop, působí to divně
    Doba dodání byla možná zbytečně dlouhá. Zboží nebylo expedováno hned.
    Komunikace obchodu byla minimální, kromě potvrzení objednávky pak přišla pouze informace od dopravce.
    Velmi nepříjemná, zbytečná a agresivní reklama na již zakoupené zboží.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • zboží mi bylo doručené až po urgenci, kdy uplynuly dny doručení uvedené u objednaného zboží. U jedné z položek byl prodejcem vložen do balíku produkt v jiné barvě než byla objednávka. Prodejce se pochybení nejenže ani neomluvil, ale požaduje, zaslat zboží zpět na vlastní náklady a pak žádat proplacení poštovného. Po první objednávce neustále obtěžovalo call centrum, byla nutná blokace. Po druhé zkušenosti již nikdy více
  • Doporučuje obchod

    50 %

    Ocenila bych více informací o stavu zásilky a případně i lepší specifikaci data dodání zásilky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výhodou jsou ušetřené peníze. Zadal jsem platbu až při převzetí, takže jsem zatím o žádnou sumu nepřišel.
    • Zboží zatím vůbec nedorazilo.

    Obchodník mě druhý den po objednávce telefonoval a ověřoval si, že mám o zboží zájem. Byl přislíben termín doručení začátkem srpna.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • ?
    • Minimální komunikace. Za 10 dní ani čárka !
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dlouhá dodací lhůta
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemám žádnou reakci na objednávku před 7 dny.

    Žádná rekce .

  • Doporučuje obchod

    50 %

    Bohužel nic nedorazilo stále

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nikdo vas o neinformuje o zdrzeni zasilky nebo o tom, ze vase obj.neni na sklade.

    Ani po tydnu cekani me nikdo neinformoval, ze ma obj.,puvodne skladem, skladem neni. Odpoved jsem dostala druhy den s tim, ze bych musela mesic cekat na naskladneni a po tom jeste na doruceni, proto jsem zrusila obj. Potvrzeni o zruseni taky necekejte.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jediné co jsem obdržela bylo potvrzení objednávky. Nemám zboží ani peníze. Obchod po opakovaných urgencích vůbec nereaguje a neodpovídá na maily.

    Strašné. Už jsem u Dormea kdysi nakupovala a vše bylo v pořádku, ale tohle je děs. Většinou si čtu recenze, ale tady jsem udělala chybu, protože předchozí zkušenost byla dobrá.