Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Téměř nulová komunikace, nereagují na e-mail
    • Nedodržení dodací lhůty bez omluvy či kompenzace

    Při objednávání bylo zboží skladem a termín doručení 6-7 pracovních dnů. Jediný e-mail, který mi přišel bylo potvrzení objednávky a na dotaz, kdy bude zboží expedováno mi nikdo neodpověděl. Zavolala jsem tedy na zákaznický servis, kde mi paní/slečna sdělila, že zboží bohužel není skladem a bude tedy odesláno až 8. Září.
    Začínám litovat, že jsem za to platila předem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dlouhé dodací lhuty

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nedodržení lhůty dodání zboží bez upozornění !

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    No, na matraci spím už cca 3 týdny a 3 týdny mě bolí záda, tak nevím jestli to byl zrovna dobrý kup...

  • 20 %

    • Doba doručení
    • Komunikace
    • Obviňování zákazníka

    Dne 28.4 jsem objednala povlečení, obratem mi volala paní z infolinky, že skladem bude až za 30 dní a hned poté mi objednávku odešlou. Dne 3.8. jsem si v dormeo účtu objednávku kontrolovala a stále byla ve stavu "vyřizuje se". Do té doby žádná zpráva o spoždění doručení. Emailem jsem tedy zažádala o zrušení objednávky. Odpověď mi přišla až 16.8. s tvrzením, že objednávka nebyla doručena a byla vrácena zpátky odesílateli. Nyni už je stav objednávky v účtu jako "hotovo". Zajímavé, že jak dormeo, tak kurýrní služba mě o odeslání/doručování neinformovali. Toto obviňování zákazníka, že za nedoručení zboží si může sám je poměrně úsměvné. Mnohem lepší by bylo přiznání chyby, to se stane každému. Ale takto už od dormeo nikdy nic nekoupím a neobjednám.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 9.8. jsem si objednal, ještě nemám nic
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Již měsíc čekám na doručení objednávky. Nikdo ani nezaslal informativní e-mail, jak dlouho budu na svou uhrazenou objednávku čekat.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Super

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nekomunikace s odesláním objednávky
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Již podruhé se nákup neobešel bez problému, byla mi doručena jiná barva zboží než jsem objednala, tím se doručení správného zboží protáhlo min. o týden.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Velice špatná komunikace,dlouhá dodací doba,v e shopu zcela nejasné možnosti - např klinový polštář - poslední kusy no a co zákazník s tím - to si mám hodit korunou.Nabízený produkt můžete dodat nebo v nabídce nemá co dělat.

  • 10 %

    • Hrozná komunikace
    • Dlouhá doba dodani
    • Zboží stále nemám
    • Neprofesionální personál

    Zboží po objednání nedorazilo. Nikdo se neobtěžoval mi to dát vědět. Stále na zboží čekám a komunikace ze strany obchodu nulová. Personál na lince otřesný a neprofesionální.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    čekame na obednavku moc dloho, ažadne vysvitleni k tomu

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • rychlost,serioznost
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Kvalita
    • Malý výběr (většina matrací vyprodaná)
    • Neznámá doba doručení
    • Nemožnost vybrat přepravce
    • Málo showroomů
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dne 08.08.2022 jsem objednal zboží. Do dnešního dne, tj. 15.08.2022, zboží nemám ani nepřišla jediná zpráva o stavu objednávky. Komunikace absolutně na nule.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den ,pane Libore
    velice se omlouváme, ale ve Vaší objednávce máte produkt u kterého evidujeme zpoždění s naskladněním. Zboží bude naskladněno na konci měsíce.

    Aktuálně se snažíme zajistit dřívější naskladnění , abychom Vaši objednávku mohli vyřídit co nejdříve. V případě dřívějšího naskladnění, budete tedy včas informován.

    Za prodlevu se ještě jednou omlouváme a doufáme, že objednávka udělá radost i později.
    Děkujeme za pochopení.
    Kristýna, Dormeo od Studio Moderna

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Objednávku jsem obdržela rychle
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    7.8.jsem objednala a dodnes nic, nic nic !!!!!

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den, paní Jano

    děkujeme Vám za recenzi které si moc vážíme a omlouváme se za dlouhé čekání na Vaší objednávku .
    Produkt který jste si objednala bude naskladněný v září poté Vám bude zboží doručeno.
    Ještě jednou se moc omlouváme za dlouhou dodací dobu.

    Děkujeme za pochopení.

    Kristýna,Dormeo od Studio Moderna

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé vyřízení
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboži zatim nedorazilo ,telefonem jsem se nedoolala,na meil zatim nikdo nereagoval