Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    70 %

    • Kvalita zboží
    • Infolinka k dispozici i o víkendu
    • Bez konzultace semnou změnili dopravce
    • Datum doručení zboží se několikrát měnilo
  • Nedoporučuje obchod

    • Po 6 dnech zboží ještě nedorazilo.....
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Telefonické nabízení dalšího zboží
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • ochota, komunikace na 1
  • 10 %

    • mají barevné stránky
    • špatné informace o dostupnosti
    • neodepisují na emaily
    • po telefonu arogantní
    • peníze mi vrátili skoro po měsíci od objednání, a to až po urgenci

    Absolutní fiasko. Obchod nefunguje. Uváděli, že zboží je skladem, ale fyzicky nebylo. Po týdnu se omluvili, že na stránkách mají chybu a objednávku zrušili. Peníze mi vrátili až po několika urgencích, skoro za měsíc od objednání. Totální selhání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nespolehlivost
    • Zákaznické centrum neodpovídá na e-mail
    • Rozdílně podávané informace

    Objednala jsem si matraci 16.8.2022, dle e-shopu byla skladem. Když se po týdnu nic nedělo poslala jsem @. Dodnes na něj nemám odpověď. Po několika urgencích a @ na které mne nebylo odpovězeno, my dnes 11.10 vrátili peníze. Důvod - pouze konstatování, že společnost Geis zásilku převzala, ale díky problému na jejich straně už ji bohužel nedodá.
    A to jí společnost Geis údajně převzala dle zákaznického centra 26.9.2022 a dnes mi bylo sděleno, že si ji převzala 30.9.2022.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod sám neinformuje že zásilka bude zpožděna
    • neinformuje o možnostech jak to vyřešit
    • obchod nedoporučuji

    23.7.2022 jsem objednávala dvě matrace pro dospělé a jednu pro kojence, při objednání jsem hned uhradila celou objednávku. Kdybych sama nepátrala a nepsala maily na Dormeo tak nevím nic o své objednávce, ani jeden omluvný mail že by byla zásilka zpožděná. 23.9.2022 jsem už volala na infolinku, kde mi bylo sděleno, že naše dvě matrace pro dospělé jsou již skladem a během týdne budou odesílat, ale nemají zase skladem dětskou matraci (kterou při objednání skladem měli) a že nemůžou rozdělit zásilku na dvě a že dětská matrace bude skladem zhruba v únoru 2023. Jediná možnost je storno celé objednávky, peníze mi vrátí prý do 2prac. dnů na účet, zadala mi novou objednávku jen na ty dvě matrace které mi přijdou na dobírku. A to ke všemu mi o této změně objednávky prý nedojde ani mail a nic, že mi přijde mail až bude zásilka doručována...

  • 20 %

    • Zboží nedorazilo, žádná komunikace

    Zboží jsem objednala před 3 týdny, zatím mi nic nedorazilo, nikdo se mnou nekomunikuje přez email, telefon nebo sociální sítě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nejotravnější obchod, jaký jsem kdy zažila

    Neustálé hovory, zablokuji číslo a volají z jiného, už jsem zablokovala asi 4 čísla. Prosím už mě neobtěžujte!!! S matrací jsem spokojena, ale s otravováním opravdu ne a kvůli tomu už si tam asi nic nekoupím a to jsem uvažovala o nových peřinách. Tak jsem si to rozmyslela a fakt už neeeeeeeeeeeeeeeee.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den, paní Martino

    děkujeme Vám za recenzi ,které si moc vážíme.
    snažíme se Vám nabídnout vždy zboží, které by Vás mohlo zaujmout, ale v případě, že si nepřejete být oslovována s nabídkami po telefonu, máte možnost kdykoli odvolat svůj souhlas s telefonickým kontaktováním např na emailu: [email protected]

    Věříme, že i sáma si dokážete vybrat z naší opravdu široké nabídky produktů. Budeme rádi, když nám zachováte přízeň.

    Děkujeme
    Kristýna , Dormeo od Studio Moderna.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    Poněkud delší dodací lhůta. Přistýlka je ale výborná a funguje tak, jak jsem potřebovala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po vice nez tydnu cekani mi obchod stornoval objednavku s tim, ze zbozi neni skladem a nevedi kdy bude. Na strankach si ho nicmene muzu znovu jako skladove zbozi objednat! Penize zpatky taky jeste nemam.

    V dnesni dobe, kdy eshopy dodavaji zbozi do druheho dne, se dockat toho, ze mi zrusi objednavku po vice nez tydnu s tim, ze zbozi neni skladem, je pro me nepredstavitelne. Navic pokud zbozi dal hako skladovou polozku nabizi. Vraceni penez do druheho dne by taky mela byt samozrejmost. 3 dny a stale nic. To jsem opravdu nezazila a nakup zde nikomu nedoporucuju!

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den ,paní Simono

    velice se omlouváme, ale zboží bylo vyprodáno. Náš sklad slouží pro celou střední Evropu a systém z důvodu velkého zájmu o zboží nestihl včas tuto informace zpracovat. U výrobku není aktuálně znám termín dalšího naskladnění, proto jsme Vás informovali formou emailů o zrušení objednávky.

    Za nepříjemnost se omlouváme, a doufáme, že vyberete ze sortimentu něco jiného, co Vám udělá stejnou radost. Pokud budete potřebovat pomoc s výběrem, neváhejte se obrátit na naši objednávkou linku 272 188 490.

    Děkujeme za pochopení.
    Kristýna , Dormeo od Studio Moderna.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zajímavé zboží, ochotní prodavači.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Rychlé dodání, dobrá komunikace

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednala a zaplatila před 4 týdny, zatím mi nic nedorazilo, nikdo se mnou nekomunikuje.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za recenzi které si moc vážíme.
    Bohužel zboží které jste si objednala čekalo na naskladnění kvůli vysoké poptávce .
    Vaše objednávka bude tedy vyexpedována 12.9.2022 poté bude předána dopravci který jí poveze na Vaší adresu.
    Ještě jednou se omlouváme za dlouhou dodací dobu.

    Děkujeme za pochopení .
    Kristýna,Dormeo od Studio Moderna

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Doručeno 17 dní od objednávky(informace žádná)
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží od července nedorazila. Na mail nikdo nereaguje a dovolat se nedá. Katastrofa.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den, Miki

    děkujeme vám za recenzi a omlouváme se za dlouhé čekání na Vaší objednávku.
    Bohužel kvůli vysoké poptávce bylo zboží vyprodané a čeká se na naskladnění které proběhne v půlce měsíce.
    Ještě jednou se moc omlouváme za dlouhé čekání a za případné komplikace.

    Děkujeme za pochopení.
    Kristýna , Dormeo od Studio Moderna

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem 2 matrace a nedorazily. Ani jsem nedostala žádnou informaci, že by na objednávce někdo pracoval, a na moje emaily neodpovídají.

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den, paní Jano

    děkujeme za recenzi a omlouváme se za delší dobu doručení.
    Vaše objednávka se nachází u dopravce který jí bude v nebližších dnech doručovat .

    Děkujeme.
    Kristýna,Dormeo od Studio Moderna

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Vše ok
    • Nelze zaplatit dobírku kartou

    Rychlé

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávali jsme matraci skladem, po týdnu nedorazila a po telefonickem kontaktovani je budete naskladnovat az za dalsich 14 dnu (jestli vubec). Takove informace mate napsat u danych produktu. A jeste podle vseho vam ani nejde system do nahlizeni stavu objednavek…achjo

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den, paní Renato

    Aktuálně se snažíme zajistit dřívější naskladnění, abychom objednávky mohli vyřídit co nejdříve. O vyexpedování zásilky jste vždy informována SMS zprávou ,dle aktuálních informací vidím, že Váš problém je již vyřešen .

    Za prodlevu se ještě jednou omlouváme .

    Děkujeme za pochopení.
    Kristýna, Dormeo od Studio Moderna

  • Nedoporučuje obchod

    Žádná komunikace, objednávka byla přijata, ale 10 dní ani řádek jestli se vůbec vyřizuje..

    Reakce obchodu Dormeo.cz

    Dobrý den ,

    děkujeme Vám za recenzi, které si moc vážíme.
    O datu vyexpedování jsme Vás informovali formou SMS a emailů poté to přebírá dopravní společnost která Vás též informuje kde se Vaše zásilka nachází a kdy Vám dorazí .

    Za komplikace se omlouváme .
    Kristýna ,Dormeo od Studio Moderna