Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dobrý výběr a rychlé dodání

    Reakce obchodu DOMIbags

    Hezký den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Velmi nás těší Vaše spokojenost s námi poskytnutými službami. Pravidelně aktualizujeme naši nabídku podle nejnovějších trendů a dle aktuální sezony, aby naši zákazníci měli co největší výběr a mohli si zakoupit přesně to co potřebují. Zboží expandujeme co nejrychleji, abyste ho měli co nejdříve u sebe.

    Těšíme se na Váš další nákup, který, jak pevně věříme, bude opět vyřízen k Vaší plné spokojenosti.

    Přejeme krásný zbytek dne
    Tým DOMIbags

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • skoro všechny obchody jsou v Praze a myslím, že jeden v Brně... to je škoda, co takhle ještě nějaká jiná větší města?

    Reakce obchodu DOMIbags

    Hezký den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Velmi nás těší Vaše spokojenost s námi poskytnutými službami. Naše prodejny naleznete 10x v Praze, 2x v Brně a 1x v Ostravě. Pro zákazníky, kteří nemají v blízkosti kamennou prodejnu je vždy k dispozici e-shop, na kterém můžete nakoupit z pohodlí domova a kde Vám rádi poradíme s výběrem, nebo zodpovíme Vaše dotazy.

    Těšíme se na Váš další nákup, který, jak pevně věříme, bude opět vyřízen k Vaší plné spokojenosti.

    Přejeme krásný zbytek dne
    Tým DOMIbags

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • možnost vyzvednutí na prodejně
    • prodejny otevřeny až do 21 hod. včetně víkendu

    Reakce obchodu DOMIbags

    Hezký den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Velmi nás těší Vaše spokojenost s námi poskytnutými službami. Otevírací dobu se snažíme přizpůsobit co největšímu počtu našich zákazníků a jejich časovým možnostem. Možnost vyzvednutí na prodejně je pro nás samozřejmostí, tak abyste si mohli zboží v klidu prohlédnout.

    Těšíme se na Váš další nákup, který, jak pevně věříme, bude opět vyřízen k Vaší plné spokojenosti.

    Přejeme krásný zbytek dne
    Tým DOMIbags

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost, ochota

    Reakce obchodu DOMIbags

    Hezký den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Velmi nás těší Vaše spokojenost s námi poskytnutými službami, zboží se snažíme doručit vždy v co nejkratším možném termínu a s maximální vstřícností.

    Těšíme se na Váš další nákup, který, jak pevně věříme, bude opět vyřízen k Vaší plné spokojenosti.

    Přejeme krásný zbytek dne
    Tým DOMIbags

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlost , přesnost a vstřícnost personálu .

    Reakce obchodu DOMIbags

    Hezký den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Velmi nás těší Vaše spokojenost s námi poskytnutými službami, zboží se snažíme doručit vždy v co nejkratším možném termínu.

    Těšíme se na Váš další nákup, který, jak pevně věříme, bude opět vyřízen k Vaší plné spokojenosti.

    Přejeme krásný zbytek dne
    Tým DOMIbags

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Prijemna pani prodavacka, v blizkosti mejo domova

    Reakce obchodu DOMIbags

    Hezký den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Velmi nás těší Vaše spokojenost s námi poskytnutými službami.

    Těšíme se na Váš další nákup, který, jak pevně věříme, bude opět vyřízen k Vaší plné spokojenosti.

    Přejeme krásný zbytek dne
    Tým DOMIbags

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chování a přístup personálu

    Zbozi pres email avizovano jako pripravene na prodejne, na prodejne neochotna prodavacka, ktera mi sdelila, ze pro me zadnou zasilku nema a jeste mi vynadala, proc necekam az me telefonicky vyzvou. V emailu bylo pritom jasne napsane, ze je zbozi pripraveno. Pote co jsem napsala stiznost primo vyrobci/zprostredkovateli, zadna reakce. Neuveritelne neprijemne chovani.

    Reakce obchodu DOMIbags

    Hezký den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost s námi poskytnutými službami, v tomto případě se bohužel jednalo o nedorozumění mezi směnami na prodejně, kde jste si zboží měla vyzvednout. Zboží pro Vás opravdu bylo připravené na prodejně, jak Vám bylo avizováno v e-mailu, ale kolegyně ho nedohledala.

    Omlouváme se za postup a chování kolegyně, která nepostupovala správně a nevyšla Vám více vstříc, což samozřejmě budeme interně řešit.

    Věříme, že na nás nezanevřete a budeme se těšit na další nákup, který bude jistě vyřízen k Vaší plné spokojenosti.

    Přejeme krásný zbytek dne
    Tým DOMIbags

  • Doporučuje obchod

    100 %

    objednané zboží bylo připraveno k vyzvednutí během 2 dnů ve vybraném obchodě

    Reakce obchodu DOMIbags

    Hezký den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Velmi nás těší Vaše spokojenost s námi poskytnutými službami, zboží se snažíme doručit vždy v co nejkratším možném termínu.

    Těšíme se na Váš další nákup, který, jak pevně věříme, bude opět vyřízen k Vaší plné spokojenosti.

    Přejeme krásný zbytek dne
    Tým DOMIbags

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • operativnost

    Reakce obchodu DOMIbags

    Hezký den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Velmi nás těší Vaše spokojenost s námi poskytnutými službami, zákazníkům se vždy snažíme co nejlépe vyjít vstříc.

    Těšíme se na Váš další nákup, který, jak pevně věříme, bude opět vyřízen k Vaší plné spokojenosti.

    Přejeme krásný zbytek dne
    Tým DOMIbags

  • Doporučuje obchod

    100 %

    OK

    Reakce obchodu DOMIbags

    Hezký den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Velmi nás těší Vaše spokojenost s námi poskytnutými službami.

    Těšíme se na Váš další nákup, který, jak pevně věříme, bude opět vyřízen k Vaší plné spokojenosti.

    Přejeme krásný zbytek dne
    Tým DOMIbags

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá doba doručení. Nereagují na e-maily.

    Reakce obchodu DOMIbags

    Dobrý den, paní Jano,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Velmi nás mrzí, že jste nebyla spokojená s našimi službami, nicméně si dovolíme oponovat Vašemu zdůvodnění nespokojenosti.

    Zboží, které jste si objednala na našem e-shopu je k dostání pouze na objednávku u dodavatele, tudíž není dostupné skladem. Proto je doba doručení 7-14 dnů, dle dostupnosti, což je uvedené u daného výrobku a informovali jsme Vás o tom i v jednou z e-mailů, který jste od nás obdržela.

    Ohledně stavu objednávky jsme Vás průběžně informovali v celkem šesti e-mailech během třinácti dnů, včetně dnešního, kde jsme Vás informovali, že zboží bylo předáno přepravci a je na cestě k Vám.

    Věříme, že na nás nezanevřete a budeme se těšit na další nákup, který bude jistě vyřízen k Vaší plné spokojenosti.

    Přejeme krásný zbytek dne
    Tým DOMIbags

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • možnost vyzvednutí na prodejně a prohlédnutí zboží ( po zkušenostech s vracením zboží do eshopu mě toto vyhovuje)
    • pěkné kvalitní zboží
    • dobré ceny
    • kvalita komunikace
    • příjemná sleva ke 20.narozeninám firmy :-)
    • při vyzvednutí na prodejně např. v Centru Chodov možnost uplatnění slevy 10% na věrnostní kartu CCH ( pokud není jiná sleva na zboží), příjemné :-)

    spokojenost - doporučuji

    Reakce obchodu DOMIbags

    Hezký den, paní Ivet,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Velmi nás těší Vaše spokojenost s naším e-shopem a dalšími službami.

    Těšíme se na Váš další nákup, který, jak pevně věříme, bude opět vyřízen k Vaší plné spokojenosti.

    Přejeme krásný zbytek dne
    Tým DOMIbags

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Příjemné prostředí i obsluha

    Reakce obchodu DOMIbags

    Dobrý den, děkujeme Vám za krásné hodnocení našich obchodů a kolegyň na pobočkách. Určitě jim Vaše hodnocení předáme. Těší nás Vaše spokojenost s nákupem u nás a doufáme, že si pro svůj nákup opět vyberete právě nás. Moc děkujeme a přejeme krásné jarní dny! Vaše DOMI CZ, s. r. o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prodavačky na prodejne OC Chodov docela zmatkovali při internetove objednávce

    Reakce obchodu DOMIbags

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Bohužel jsme ale dosud nezjistili, s čím byl ve Vašem případě problém. Občas se zpomalí příchozí data a pak trvá delší dobu vytištění účtu, ale jinak si kolegyně nejsou vědomy jakéhokoliv problému se zákazníkem. Všechny objednávky máme vždy připraveny stranou pro konkrétního zákazníka a maximálně se může stát, že zákazník si po prohlédnutí zboží nákup rozmyslí nebo požádá o jiný výrobek. Opravdu si nejsme vědomi jakéhokoliv pochybení. Přejeme pěkný den. DOMI CZ, s. r. o.

    • Rychlost

    Reakce obchodu DOMIbags

    Krásný březnový den přejeme! Máme velkou radost, že byla objednávka vyřízena k Vaší plné spokojenosti! Proto, aby byly objednávky co nejrychleji vyřízené, budeme ještě vylepšovat náš systém, abyste viděli hned, kde je zboží k dispozici. Již brzy. Děkujeme a těšíme se na Váš další nákup! DOMI CZ, s. r. o.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost a vstřícnost

    Reakce obchodu DOMIbags

    Dobrý den, velmi děkujeme za Vaši krásnou recenzi našeho obchodu a našeho služeb. Máme radost, že jste byl(a) se svým nákupem u nás pokojen(a). Rádi vyřizujeme objednávky co nejrychleji, pokud je to možné. Jinak se snažíme zákazníkovi sdělit, že došlo ke komplikacím. Snad si u nás objednáte něco i někdy příště. Pěkný den! DOMI CZ, s. r. o.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vše v pořádku a rychle vyřízení,spokojenost..:)

    Reakce obchodu DOMIbags

    Přejeme krásné březnové dny! Moc děkujeme za velmi pozitivní hodnocení našeho chodu a našich služeb. Spokojenost našich zákazníků je pro nás nejdůležitější. Doufáme, že díky této pozitivní zkušenosti si u nás opět něco zakoupíte. Děkujeme Vaše DOMI CZ, s. r. o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikuje

    Reakce obchodu DOMIbags

    Dobrý den, mrzí nás Vaše recenze. Vaše objednávka nebyla o tom, že bychom nekomunikovali, ale že jste potřeboval mít vybraný kufr na jiné pobočce do 3 dnů. Bohužel jsme jej takto rychle přemístit nedokázali. Velmi nás to mrzí. Na všech pobočkách pochopitelně nemáme všechno zboží. Přemístit pak z pobočky v Praze zboží do Brna obnáší více než 3 dny. Omlouváme se a přejeme pěkný den. DOMI CZ, s. r. o.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Kabelka je nekvalitně vypracovaná.Jsem velmi zklamana.

    Reakce obchodu DOMIbags

    Dobrý den, mrzí nás, že nejste s nákupem spokojena. Kožené kabelky, které jste si vybrala jsou ručně a ne automatizovaně šité. Doposud jsme na ně neměli jedinou reklamaci. Ani Vy jste zboží nevrátila. Pokud nevyhovuje Vašim představám, mohla jste zboží vrátit bez udání důvodu. Takto je pro nás těžké posoudit, co konkrétně je na kabelce nekvalitního. Přejeme pěkný den.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Naprosto skvělý eshop - informuje zákazníka o stavu objednávky, nabízí i jiné možnosti v případě zpoždění objednávky. Parádní komunikace, rychlé dodání zboží, hezké zboží, uvítala jsem i možnost platby iBody. Tento eshop určitě doporučuji ostatním! Služba PPL navíc balík doručovala v sobotu, což je pro pracujícího člověka ohromná pomoc.

    Reakce obchodu DOMIbags

    Jéééééé! Velmi děkujeme za tak krásnou a rozsáhlou recenzi našeho obchodu, služeb a jednání se zákazníky. Jsme šťastní, že jste byla tak spokojená se svým nákupem u nás a těšíme se, že si u nás opět něco dalšího nakoupíte. Přejeme krásné slunečné dny! Vaše DOMI CZ, s. r. o.