Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Silně poškozený balík - PPL
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kufor bol dodany zniceny. Predavajuci nereaguje na reklamaciu.

    Reakce obchodu DOMIbags

    Hezký den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Ještě jednou se omlouváme, že Vám bylo zasláno poškozené zboží. Jednalo se o lidskou chybu, kdy zboží nebylo před odesláním dostatečně zkontrolováno. Zboží jsme Vám v co nejkratším termínu vyměnili za nový kus a reklamaci tak vyřešili k Vaší spokojenosti.

    Kolegyně na Vaši reklamaci reagovala třetí pracovní den ode dne, kdy jste nám ji zaslala, což je naprosto standardní doba.

    Přejeme krásný zbytek dne
    Tým DOMIbags

  • Nedoporučuje obchod

    Dorazila informace, že jste zboží objednali u dodavatele, ale info o dodací lhůtě chybí!

    Reakce obchodu DOMIbags

    Hezký den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Dne 5.1.2024 večer jste u nás objednal zboží ve stavu k objednání u dodavatele, dne 6.1.2024 ráno jsme Vás informovali e-mailem, že zboží v pondělí (objednávkový den) objednáme u dodavatele a v pátek bychom jej měli mít k dispozici k odeslání přes Vámi zvoleného dopravce.

    Vaše hodnocení nás mrzí, především proto, že se nezakládá na pravdě.

    Přejeme krásný zbytek dne
    Tým DOMIbags

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mi zatím nebylo vůbec doručeno.

    Reakce obchodu DOMIbags

    Hezký den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Bohužel ani jedna z kapes, které jste objednala, nebyla dostupná na naší prodejně na Novém Smíchově, kde jste si objednávku přála vyzvednout. Informace o dostupnosti zboží na prodejnách jsou uvedené v detailu zboží a v procesu objednávky, kde zákazník jasně vidí, zda jsou položky dostupné na zvolené prodejně. Objednávku jsme tak museli zkompletovat z našich ostatních prodejen, kde byly kapsy dostupné a doručit je na prodejnu na Smíchově.

    Omlouváme se za delší čekací dobu na přípravu objednávky k vyzvednutí, bohužel se do delší čekací doby promítly také dva víkendy. Vzhledem k tomu, že byla objednávka vytvořena v pátek odpoledne, začali jsme ji vyřizovat hned v pondělí a zboží bylo k vyzvednutí na prodejně za 5 pracovních dnů.

    Věříme, že na nás nezanevřete a budeme se těšit na další nákup, který bude jistě vyřízen k Vaší plné spokojenosti.

    Přejeme krásný zbytek dne
    Tým DOMIbags

  • Nedoporučuje obchod

    Jak se nakupuje ve značkové prodejně?
    V pondělí 1.8.2022 jsem si byla vyzvednout rezervované tašky v OC Smíchov, v prodejně DomiBags
    Vstoupila jsem do prodejny, pozdravila a postavila se k pultu, na němž paní prodávající pečlivě leštila skořepinový kufr. Na můj pozdrav nereagovala odpovědí ani pokynutím hlavy. Pečlivě leštila a já trpělivě čekala, až to dokončí. Konečně kufr doleštila, sklonila se, že ho položí na zem a zády ke mně, pronesla větu. „Já vás poslouchám“. Počkala jsem, až se postaví a podívá se mi do očí. Teprve potom jsem jí sdělila, že jsem ji nechtěla rušit při rozdělané práci. Na to ona vyhrkla: To bych pořád…… a odmlčela se. Konečně zjistila, proč jsem přišla a donesla připravené tašky. Překvapilo mě, že tak pečlivá prodavačka, která mi den předem telefonovala, že je objednávka připravena, nezjistila, že v tašce chybí popruh. Také při zadávání ceny udělala chybu a platbu musela opakovat. Že by trest za nevhodné chování k obyčejné zákaznici???

    Reakce obchodu DOMIbags

    Hezký den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    V případě, že nemají naše asistentky prodeje na prodejně zákazníky, věnují se úklidu prodejny a péči o zboží, což je za nás naprosto v pořádku.

    Každý zákazník je jiný, když nabídneme pomoc ihned, jsme moc aktivní, když necháme zákazníka se porozhlédnout, jsme zase pasivní. V tomto případě se omlouváme, pokud Vás kolegyně nepozdravila. U situace nikdo jiný nebyl, nemůžeme tedy posoudit jak situace skutečně probíhala.

    Vaše recenze nám připadá přinejmenším nespravedlivá, vzhledem k tomu, že dáváte nulové hodnocení i přesto, že vaše objednávka na našem e-shopu byla vyřízena a připravena k vyzvednutí během čtrnácti minut. Pokud chyběl popruh, tak to kolegyně evidentně vyřešila na místě, protože jste si objednanou tašku zakoupila. Chyba u zadání platby byla překlep spíš, než cokoliv jiného.

    Přejeme krásný zbytek dne
    Tým DOMIbags

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlost komunikace
    • Zboží jsem si šla vyzvednout osobne, takže jsem si ho prohledla. Kabelka měla několik viditelných skvrn a když jsem se ohradila, tak mi bylo odpovezeno stylem “vždyť přece byla ve slevě”. To, ze má kabelka fleky na eshopu rozhodne uvedeno nebylo a nepřijde mi to jako standardni - přes jakoukoli slevu, pokud na to není vyloženě upozorněno.

    Běžet pro takovéhle zboží je opravdu ztráta casu - a pak se na mě někdo divá ještě stylem “a co jste čekala, když kupujete zboží ve slevě”.

    Reakce obchodu DOMIbags

    Hezký den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Velice se omlouváme za vzniklou situaci. V případě všech objednávek na našem e-shopu zboží pečlivě kontrolujeme, než informujeme zákazníka, že má zboží připravené k vyzvednutí. V rámci Vaší objednávky kontrola nebyla provedena, což je samozřejmě naše chyba a situaci dále interně řešíme.

    Ještě jednou se omlouváme za vzniklé komplikace a věříme, že na nás nezanevřete. V případě, že byste měla o zboží stále zájem, kontaktujte nás prosím, rádi vám nepoškozené zboží zašleme zdarma jako kompenzaci za způsobené nepříjemnosti.

    Přejeme krásný zbytek dne
    Tým DOMIbags

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Lokalita Letňany - pro mě výhodné
    • Malý sortiment cestovního zboží
    • Oproti minulosti již téměř žádné světové značky typu Samsonite
    • Nevrací peníze za vrácené zboží do 14 dnů
    • Neprofesionální personál

    Nakoupil jsem zde poprvé a naposledy. Již měsíc čekám na vrácení částky za vrácené zboží z e-shopu ve lhůtě 14 dnů. Slyším chvíli výmluvy, pak sliby a lži, že to bylo již posláno apod. Neschopný obchod.

    Reakce obchodu DOMIbags

    Hezký den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Zpoždění vrácení peněz bylo způsobeno administrativní chybou na naší straně, za což se vám kolegyně, se kterou jste komunikoval nesčetněkrát omluvila. Vrácené peníze byste již měl mít na svém účtu.

    Přijměte, prosím, ještě jednou naši omluvu za nestandardní čekací dobu.

    Přejeme krásný zbytek dne
    Tým DOMIbags

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • automatická odpověď o potvrzení objednávky a dál nic. Bez komunikace, bez zboží.

    Nevýhodou je absolutní nezájem a nekomunikace. Obchod se neobtěžuje informovat proč se 10 dnů nic neděje s objednávkou na zboží, které je inzerováno jako ihned k vyzvednutí v obchodě.

    Reakce obchodu DOMIbags

    Hezký den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Ve čtvrtek 9.6. jste u nás objednala dvě kapsy, z nichž jedna byla dostupná ihned na prodejně v OC Palladiu, kde jste si zboží přála vyzvednout, a druhá ne. Informace o dostupnosti zboží na prodejnách jsou uvedené v detailu zboží a v procesu objednávky, kde zákazník jasně vidí, že ne všechny položky v objednávce jsou dostupné na zvolené prodejně. Jakmile jsme objednávku přijali, odeslali jsme Vám automatický e-mail s potvrzením objednávky. Následně jsme vás e-mailem informovali, že zboží připravujeme k vyzvednutí a jakmile bude připraveno, budeme vás kontaktovat.

    V pátek 17.6. jsme vás kontaktovali, že máte zboží připravené na prodejně k vyzvednutí. Kolegyně se vám omluvila za delší dobu přípravy objednávky a vysvětlila, že jsme zboží museli převážet z jiné prodejny. Během šesti pracovních dnů jsme vás o průběhu objednávky informovali třikrát.

    Komunikace s našimi zákazníky je pro nás prioritní a je jednou z nejčastějších pozitiv v našich recenzích.

    Ještě jednou se omlouváme za delší čekací dobu na přípravu objednávky k vyzvednutí, bohužel se do delší čekací doby promítl také víkend.

    Věříme, že na nás nezanevřete a budeme se těšit na další nákup, který bude jistě vyřízen k Vaší plné spokojenosti, stejně jako dvě předchozí objednávky, které jste u nás již uskutečnila.

    Přejeme krásný zbytek dne
    Tým DOMIbags

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pani z obchodu mi proaktívne zavolala s info, kedy kufor objednaju
    • Chcela som konkretny model/farbu Samsonite kufra. Všade na internete zúfalo vypredaný okrem tohoto obchodu, tak som sa z mierila aj s vyššou cenou. Keď zaplatíte, obchod vám oznámi, že ho nemajú na sklade a nevedia, či ho vo fabrike vyrobia a dajú mi vediet. Po vyše tyzdni ho Samsonite konečne vyrobil/naskladnil... takže som si ho mohla kúpiť priamo od samsonite. Miesto toho ho dostanem o 2 týždne neskôr a o 16eur drahsi od tohoto obchodu.

    Reakce obchodu DOMIbags

    Hezký den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    U každého zboží je vidět informace, zda máme zboží na našem skladu, některé z našich prodejen, nebo jestli je na objednání u výrobce s tím, že vás o dodací lhůtě budeme informovat. Není tedy pravda, že se zboží jeví jako dostupné skladem a po zaplacení vám oznámíme, že skladem není.

    Cena zavazadla je na našem e-shopu stejná, jako na e-shopu konkurence, tudíž tvrzení o vyšší ceně se také nezakládá na pravdě.

    Na našem e-shopu bylo zavazadlo uvedeno jako dostupné na objednání s informací, že o dodací lhůtě vás budeme informovat. Kontaktovali jsme vás a informovali, že zavazadlo by mělo být, dle informací od výrobce, možné objednat do dvou týdnů. Dohodli jsme se s vámi, že hned jak bude dostupné objednáme jej. Nabídli jsme vám vrácení peněz, pokud je pro vás čekací doba dlouhá, tuto možnost jste nevyužila. Zavazadlo jsme dle dohody objednali u výrobce a informovali vás e-mailem, že je na cestě.

    Je nám líto nízkého hodnocení přesto, že vše v rámci objednávky probíhá dle dohody s vámi a o všem jsme vás narovinu informovali. Nemáme zájem na tom klamat naše zákazníky a snažíme se, aby byli informace o skladovosti našeho sortimentu dostupné ještě než si u nás zákazník objedná a nebyl pak nemile překvapen.

    Věříme, že na nás nezanevřete a budeme se těšit na další nákup, který bude jistě vyřízen k Vaší plné spokojenosti.

    Přejeme krásný zbytek dne
    Tým DOMIbags

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • pobočka v OC Palladium
    • rychlost vybavení objednávky k vyzvednutí
    • musím ocenit rychlé vrácení peněz na účet
    • velký vyběr zboží na prodejně
    • vzhled prodejny upravený a přehledný
    • výloha kolemjdoucí dokáže zaujmout
    • zboží při vyzvednutí mělo vadný zip, hned se muselo řešit vrácení zboží
    • bohužel při bližším zkoumání nekvalitní kousky
    • byl použit laciný plastový zip u kožené kabelky
    • neprofesionální přístup jedné z prodavaček
    • neupravený vzhled jedné z prodavaček
    • z jedné prodavačky byla cítit arogance a pohrdání zákazníkem
    • ironické poznámky jedné z prodavaček i na ostatní zákazníky, v zákaznících vzbuzovala pocit, že jejich přítomnost v obchodě prodavačku obtěžuje

    Kdysi Domibags na hlavním nádraží v Praze byl příjemný obchod s profesionálním přístupem. Tyhle časy jsou pryč. Doporučuji obnovit návštěvy mystery shopperů a zvýšit tím kvalitu zákaznického servisu.
    Pokud plánujete nakupovat v tomto obchodě, velmi důkladně zkontrolujte zboží zda nemá vady. Doporučuji přečíst i recenze na google u pobočky DOMIbags - OC Palladium.

    Reakce obchodu DOMIbags

    Hezký den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost s námi poskytnutými službami.

    Na kvalitě našeho sortimentu si zakládáme. Využila jste možnost vyzvednutí na prodejně, kterou poskytujeme právě proto, aby si zákazník mohl zboží prohlédnout osobně a případně jej vrátit/nepřevzít si.

    Věříme, že na nás nezanevřete a budeme se těšit na další nákup, který bude jistě vyřízen k Vaší plné spokojenosti.

    Přejeme krásný zbytek dne
    Tým DOMIbags

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Krásný vzhled
    • Nekvalitní zipy. Špatně se dají zapnout. Po 3 dnech vypadl jezdec

    Reakce obchodu DOMIbags

    Hezký den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost s námi poskytnutými službami.

    Je nám líto, pokud bylo s kabelkou něco v nepořádku. Na našem e-shopu lze samozřejmě využít 14-ti denní lhůtu pro vrácení zboží, případně zboží reklamovat. V případě zájmu o reklamaci zboží nás prosím kontaktujte.

    Věříme, že na nás nezanevřete a budeme se těšit na další nákup, který bude jistě vyřízen k Vaší plné spokojenosti.

    Přejeme krásný zbytek dne
    Tým DOMIbags

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přestože byla objednávka potvrzena a zaplacena, zboží dodáno nebylo a obchod zrušil objednávku a vrátil peníze. Údajně již nebylo objednané a zaplacené zboží k dispozici.

    Reakce obchodu DOMIbags

    Hezký den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost s námi poskytnutými, v tomto případě neposkytnutými službami.

    Vaše objednávka nemohla být vyřízena z důvodu systémové chyby, která způsobila, že se Vámi objednané zboží na našem e-shopu zobrazovalo jako dostupné skladem. Bohužel se jednalo o produkt, který v tuto chvíli není možné objednat u výrobce, proto Vaše objednávka nemohla být vyřízena.

    O situaci jsme Vás nicméně neprodleně informovali, situaci vysvětlili a omluvili se za vzniklé potíže. Peníze byli neprodleně vráceny zpět na vaši kartu.

    Přijměte ještě jednou naši omluvu za způsobené komplikace.

    Věříme, že na nás nezanevřete a budeme se těšit na další nákup, který bude jistě vyřízen k Vaší plné spokojenosti.

    Přejeme krásný zbytek dne
    Tým DOMIbags

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dobře popsané zboží
    • poplatky za dopravu. Při tak drahém zboží by si to obchod mohl odpustit.
    • na stránkách eshopu není všechno zboží, to co je v kamenném obchodě.

    Reakce obchodu DOMIbags

    Hezký den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost s námi poskytnutými službami.

    Naši zákazníci mají dopravu zdarma při objednávce nad 2000 Kč. Máte také možnost zvolit si vyzvednutí na některé z našich kamenných prodejen, na kterou vám zboží přepravíme zdarma.

    Náš e-shop se snažíme udržovat co nejaktuálnější, ale může se stát, že některé zboží z kamenných prodejen na našem e-shopu nenajdete. Jedná se zpravidla o zboží, kterého máme posledních pár kousků. Předcházíme tak situaci, kdy si např. jeden zákazník zakoupí poslední kus na naší kamenné prodejně a ve stejnou chvíli si jej objedná zákazník na e-shopu. E-shopovou objednávku jsme pak nuceni zrušit.

    Věříme, že na nás nezanevřete a budeme se těšit na další nákup, který bude jistě vyřízen k Vaší plné spokojenosti.

    Přejeme krásný zbytek dne
    Tým DOMIbags

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Uvádějí klamavé informace o stavu zboží na skladu, ani po druhé objednávce, kterou nebyli schopni dodat, není na e-shopu napraveno.

    Reakce obchodu DOMIbags

    Hezký den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost s námi poskytnutými službami.

    Vaše objednávka nemohla být vyřízena z důvodu systémové chyby, která způsobila, že se Vámi objednané zboží na našem e-shopu zobrazovalo jako dostupné skladem.

    Zboží jsme měli skladem, ale bylo již rezervováno pro jinou e-shopovou objednávku.

    Bohužel se jednalo o produkt, který již není možné objednat u výrobce, proto Vaše objednávka nemohla být vyřízena.

    O situaci jsme Vás nicméně neprodleně informovali, situaci vysvětlili a omluvili se za vzniklé potíže.

    Dovolte se nám ještě jednou omluvit za vzniklou situaci.

    Věříme, že na nás nezanevřete a budeme se těšit na další nákup, který bude jistě vyřízen k Vaší plné spokojenosti.

    Přejeme krásný zbytek dne
    Tým DOMIbags

  • Nedoporučuje obchod

    Obchod ani po opakovaných dotazech nereaguje, více než týden nemám žádnou informaci o stavu objednávky.

    Reakce obchodu DOMIbags

    Hezký den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost s námi poskytnutými službami, nicméně dovolte nám se k vzniklé situaci vyjádřit.

    Dne 19.10. v sobotu jste u nás zboží objednala. V pondělí 21.10. jsme Vás informovali, že zboží připravujeme k vyzvednutí. Ve středu 23.10. jste nás kontaktovala zda již je zboží připraveno k vyzvednutí. Hodinu poté jsme Vás e-mailem informovali, že zboží si na Vámi vybrané prodejně zatím není možné vyzvednout, ale pokud na zboží spěcháte lze si jej vyzvednout okamžitě na našich prodejnách v OC Butovice, nebo OC Palladium. Rovněž jsme Vás informovali, že se s Vámi snažíme spojit telefonicky, ale nedaří se nám to.

    Bohužel není v našich silách, aby všechno zboží, které nabízíme bylo dostupné okamžitě na všech našich prodejnách. Pokud si vyberete vyzvednutí na některé z našich prodejen a zboží se tam nenachází, musíme jej převézt z jiné pobočky, což samozřejmě vyžaduje nějaký čas. Našim zákazníkům se vždy snažíme vyjít vstříc a stejně jako v tomto případě jim nabídneme alternativu, např. na jaké prodejně je možné si zboží vyzvednout ihned, pokud na něj zákazník spěchá.

    Komunikace s našimi zákazníky je pro nás prioritou. Na Váš dotaz k objednávce jsme reagovali téměř okamžitě, snažili jsme se s Vámi spojit telefonicky, bohužel neúspěšně.

    Věříme, že na nás nezanevřete a budeme se těšit na další nákup, který bude jistě vyřízen k Vaší plné spokojenosti.

    Přejeme krásný zbytek dne
    Tým DOMIbags

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží jsem vrátila, kabela byla na fotce pěkná, ale ve skutečnosti hrůza.
    Byla flekatá, špatně probarvený materiál.

    Reakce obchodu DOMIbags

    Hezký den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost s námi poskytnutými službami, nicméně dovolte nám se k vzniklé situaci vyjádřit.

    Kabelka opravdu měla povrchové poškození, které nicméně na první pohled na denním světle není patrné. Přesto se pro nás nejedná o plnohodnotné zboží a z toho důvodu byla zlevněna z 2899 Kč na 890 Kč, tedy sleva -70%. Kabelka byla současně označena na našem e-shopu jako zboží druhé jakosti. Využila jste možnosti do 14-ti dnů zboží vrátit a Vaše platba byla vrácena.

    Bohužel není v našich silách, aby veškeré zboží, které nabízíme bylo bez nejmenší vady (vystavené zboží, vady od výrobce apod.). Pokud se tak stane, nesnažíme se naše zákazníky oklamat, ale informujeme o tom v popisu zboží a neprodáváme jej jako zboží plnohodnotné, tak jako v tomto případě.

    Věříme, že na nás nezanevřete a budeme se těšit na další nákup, který bude jistě vyřízen k Vaší plné spokojenosti.

    Přejeme krásný zbytek dne
    Tým DOMIbags

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chování a přístup personálu

    Zbozi pres email avizovano jako pripravene na prodejne, na prodejne neochotna prodavacka, ktera mi sdelila, ze pro me zadnou zasilku nema a jeste mi vynadala, proc necekam az me telefonicky vyzvou. V emailu bylo pritom jasne napsane, ze je zbozi pripraveno. Pote co jsem napsala stiznost primo vyrobci/zprostredkovateli, zadna reakce. Neuveritelne neprijemne chovani.

    Reakce obchodu DOMIbags

    Hezký den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost s námi poskytnutými službami, v tomto případě se bohužel jednalo o nedorozumění mezi směnami na prodejně, kde jste si zboží měla vyzvednout. Zboží pro Vás opravdu bylo připravené na prodejně, jak Vám bylo avizováno v e-mailu, ale kolegyně ho nedohledala.

    Omlouváme se za postup a chování kolegyně, která nepostupovala správně a nevyšla Vám více vstříc, což samozřejmě budeme interně řešit.

    Věříme, že na nás nezanevřete a budeme se těšit na další nákup, který bude jistě vyřízen k Vaší plné spokojenosti.

    Přejeme krásný zbytek dne
    Tým DOMIbags

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dlouhá doba doručení. Nereagují na e-maily.

    Reakce obchodu DOMIbags

    Dobrý den, paní Jano,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Velmi nás mrzí, že jste nebyla spokojená s našimi službami, nicméně si dovolíme oponovat Vašemu zdůvodnění nespokojenosti.

    Zboží, které jste si objednala na našem e-shopu je k dostání pouze na objednávku u dodavatele, tudíž není dostupné skladem. Proto je doba doručení 7-14 dnů, dle dostupnosti, což je uvedené u daného výrobku a informovali jsme Vás o tom i v jednou z e-mailů, který jste od nás obdržela.

    Ohledně stavu objednávky jsme Vás průběžně informovali v celkem šesti e-mailech během třinácti dnů, včetně dnešního, kde jsme Vás informovali, že zboží bylo předáno přepravci a je na cestě k Vám.

    Věříme, že na nás nezanevřete a budeme se těšit na další nákup, který bude jistě vyřízen k Vaší plné spokojenosti.

    Přejeme krásný zbytek dne
    Tým DOMIbags

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prodavačky na prodejne OC Chodov docela zmatkovali při internetove objednávce

    Reakce obchodu DOMIbags

    Dobrý den, děkujeme za Vaši recenzi. Bohužel jsme ale dosud nezjistili, s čím byl ve Vašem případě problém. Občas se zpomalí příchozí data a pak trvá delší dobu vytištění účtu, ale jinak si kolegyně nejsou vědomy jakéhokoliv problému se zákazníkem. Všechny objednávky máme vždy připraveny stranou pro konkrétního zákazníka a maximálně se může stát, že zákazník si po prohlédnutí zboží nákup rozmyslí nebo požádá o jiný výrobek. Opravdu si nejsme vědomi jakéhokoliv pochybení. Přejeme pěkný den. DOMI CZ, s. r. o.