Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • došlo mi vadné zboží, reklamace ani do týdne po oznámení nebyla zaevidována, proto zboží vracím v zákonné 14-to denní lhůtě zpět a další si z tohoto obchodu nekoupím, vše ostatní ruším.

    Negativní

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    vidíme že jste zadala reklamaci do našeho systému v době kdy jste psala recenzi, reklamace bude vyřízena v nejkratším možném termínu.
    Přeji Vám hezký zbytek dne.
    Petr

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Čekám na zboží 14 dní a stále zboží nemám!!

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    zboží bude naskladněno v avizovaném termínu. V případě jakýchkoliv dotazů, neváhejte kontaktovat naší zákaznickou linku.
    Přeji Vám hezký zbytek dne.
    Petr

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží mi bylo sice doručeno, ale úplně jiná židle, než jsem si objednala. V objednávce mám šedou sametovou židli, ale dorazila černá plastová. Co s tím uděláme?

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    bohužel jsme od Vás tuto informaci nedostali ani emailem ani prostřednictvím našeho reklamačního formuláře. Kolega Vás bude kontaktovat a vše se pokusíme vyřešit v nejkratším možném termínu.
    Přeji Vám hezký zbytek dne.
    Petr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedodrzuji dodaci lhuty, opakovane prodluzuji…

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace, termín dodání zboží byl u vaší objednávky 14 dní. K prodloužení by došlo pouze v řádu 2 dnů.
    Přeji Vám hezký zbytek dne.
    Petr

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Přišel mi mail, že zboží bude do 14 dnů, zatím termín pomalu končí a nikdo se neozval

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    Vaše objednávka je již u nás na skladě, jakmile bude zboží připravené k expedici, budeme Vás předem informovat.
    Přeji Vám hezký zbytek dne.
    Petr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stále posouvají termín dodání. Objednávka 5.8 2021, zboří stále nedorazilo

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za komplikace, vybral jste si produkt který v době objednání nebyl dostupný. O termínu naskladnění Vás pravidelně informujeme.
    Přeji Vám hezký zbytek dne.
    Petr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tato objednávka ještě nepřišla, u dřívější rovněž zaplacené objednávky
    mi po 6 týdnech sdělili že zboží už výrobce nevyrábí a zaplacenou částku mi vrátili po 14 dnech. Nedoporučuji tomuto obchodu platit cokoliv předem.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    prověřovali jsme termín dodání a Vaše objednávka bude doručena v příštím týdnu, dle termínu, který jsme uváděli nejen na stránkách, ale i jsme Vás informovali prostřednictvím emailu. Věřím, že budete s našimi produkty spokojena.

    S přáním hezkého dne
    Petr

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nemohu hodnotit

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Vážený zákazníku,

    bohužel nerozumíme Vašemu hodnocení a mrzí nás nízký počet hvězdiček. Pokud Vám mohu s čímkoliv pomoci, abyste byl s nákupem nakonec spokojen, neváhejte mne kontaktovat na e-mail: [email protected]. Ráda Vám se vším pomůžu.

    Hezký den přeji.
    Katka

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    skladem u dodavatele s 30 dny, ale není dle zkušenosti pravda. Přišlo info, že 6 týdnů, což ještě nenastalo, takže zbytek nemohu soudit.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Vážený zákazníku,

    velice nás mrzí delší termín dodání u Vašeho objednaného zboží. Bohužel někteří naši dodavatelé prodlužují termíny dodaní v této nelehké době, nicméně o této skutečnosti je náš zákazník vždy informován. Věřím, že s objednaným zbožím budete nakonec velmi spokojen.

    Moc se omlouváme.

    Přeji Vám hezký zbytek dne.
    Katka

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nedodržuje potvrzené dodací termíny. Požaduje platbu 60% ceny obratem po zadání objednávky, jinak objednávku nežádá.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,

    v rámci termínů jsme Vás vždy předem informovali a zálohu jsme po Vás nepožadovali.

    V případě jakýchkoliv nesrovnalostí nás neváhejte kontaktovat.
    Petr

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • reklamaci vyresili bez problemu
    • spatny popis produktu na webu (polstar nejen ze nema snimatelny potah, jak uvadeli ale dokonce nejde vyprat vubec, coz je u vyrobku do detske postylky opravdu nevhodne a nehygienicke)

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí vaše zkušenost, vše je překontrolované a opravené. Ještě jednou se omlouváme za komplikace.
    S přáním hezkého dne
    Petr

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • bezproblémové storno objednávky
    • nedodržena dodací lhůta

    Objednávku jsem stornovala a zakoupila jinde. V den objednání (5. srpna) bylo u stolní lampy Frandsen Cádiz uvedeno, že bude naskladněna do 14 dní. Po 14 dnech od objednání mi byl doručen e-mail, že zboží bude u dodavatele až začátkem ŘÍJNA a po tomto termínu bude možná expedice na sklad prodejce. Přesto prodejce stále na eshopu uvádí, že produkt naskladní do 14 dní pracovních dní!?!?

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za komplikace, u výrobce probíhala dovolená a informaci nám potvrdil s velkým zpožděním. Tento problém by se již neměl opakovat.

    S přáním hezkého dne
    Petr

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.