Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dle obrázků hezké zboží, ale ...
    • Design má obchod jen v názvu
    • Nekvalitní zboží

    V tomto obchodě jsem dělal 3 objednávky a pouze u jedné proběhlo vše v pořádku. Na první objednávku jsem čekal X týdnu navíc. Nový trend schovávat svou neschopnost za Covid. Naposledy mi poslali "designový" obraz, který měl designový jen název. Cetka, zmetek skoro za 2 tisíce. Při reklamaci "nechte si to a vyhoďte, vrátíme vám peníze". Takže opravdu je hodnota nabízeného zboží taková? Je to k zamyšlení.

    Bohužel mám jen volbu Doporučit / Nedoporučit. Přidal bych Doporučit v výhradou. Jen Doporučit bohužel tento obchod nemůžu.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Vážený pane Masopuste,
    věříme, že jsme udělali maximum pro Vaši spokojenost v rámci reklamace, za vadný kus dodaného zboží se velmi omlouváme.
    S přáním hezkého dne
    Petr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednavka za placena zalohou 30 000 . Nedošlo ani zboží, ani peníze zpět.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme ale jak Vás již kolegyně informovala, výrobce ukončil výrobu Vámi poptávaného stolů, za komplikace se omlouváme a věříme, že všechny ostatní zakázky proběhnou již v pořádku.
    Přeji hezký den
    Petr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod má pěkné zboží
    • Zboží mi nebylo doručeno, pouze mi bylo oznámeno, že se dodávka opozdí. Zboží jsem objednávala tak, abych byla v době doručení doma ( o dovolené, byla jsem srozuměna s měsíční dodací dobou), ale nechápu prodloužení dodací doby ( o cca 3 týdny).

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    prověříme Vaši objednávku a budeme Vás kontaktovat, zda již zboží není naskladněno.
    Přeji hezký den
    Petr

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Zboží přišlo poškozené vlivem špatného balení.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše zkušenost, v systému vidím, že reklamační oddělení s Vámi věc již řešilo. Věřím, že vše vyřešíme k Vaší spokojenosti.
    Přeji hezký den
    Petr

  • Nedoporučuje obchod

    zboží zakoupené před 14 dny ještě nedorazilo. Nemám tedy co hodnotit. Zatím nevím, trvá to dost dlouho.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    na Vaši objednávce pracujeme a je již připravena k expedici.
    Přeji hezký den
    Petr

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze smazána na žádost autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dorazilo mi špinavé křeslo, z plsti, které internetový obchod nazývá kašmírem. Při vracení a odeslání zboží situaci komplikují požadováním originálního zabalení, které zákazník pochopitelně poničí a roztrhá při vybalování. Situaci komplikují tím natolik, že to zákazník nestihne vrátit ve lhůtě 14dní.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že Vám dorazilo poškozené křeslo. Požadavek na originální balení není dle zákona nutné požadovat. V případě nahlášení reklamace se nejedná o klasické vrácení ve 14 denní lhůtě a nemusíte se tímto vůbec stresovat, zajistíme Vám svoz zboží a veškeré náklady s tímto spojené jdou za námi. Brzy Vás bude kontaktovat reklamační technik a celou záležitost s Vámi rád projde.
    Přeji hezký den
    Petr

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží zatím nedorazilo :(

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    27.6. jsme Vás informovali o termínu dodání, zboží již v našem skladě a bude vyexpedováno v nejkratším možném termínu.
    S pozdravem,
    Petr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Absolutni nedodrzeni dodaci lhuty

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka 16.5.2021, žádost o hodnocení obchodu 12.6.2021, ale zboží přes několik urgencí dodáno až 28.6.2021 - to asi nelze pozitivně hodnotit

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den pane Rych,
    děkujeme za zpětnou vazbu a předáváme Vaši informaci na příslušná oddělení k prověření.
    Děkuji a přeji Vám hezký den,
    S pozdravem
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • velmi pozdni zaslání

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    o termínu a stavu objednávky Vás průběžně informujeme, zboží je již u nás a připraveno v procesu expedice.
    S přáním hezkého dne
    Petr

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dodání trvá velice dlouhou dobu

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den pane Bacovský,
    děkujeme za Vaše vyjádření a necháme Vaši objednávku prověřit.
    Přejeme Vám hezký den,
    s pozdravem
    Petra

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Doba dodáni mnohem delší, než bylo uvedeno na stránkách obchodu přesto, že platbu chtěli ihned celou. Zatím na zboží pořad čekáme.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    Vaše objednávka byla zaplacena o 5 dní později a nyní jsme stále v termínu pro splnění termínu. Věřím, že recenzi po dodání přehodnotíte a budete s našim produktem spokojena.
    S přáním hezkého dne
    Petr

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dodacia doba boli dva týždne, uplynuli už tri a ani mi sami od seba nedali vedieť ako je to s tovarom. Musel som sa ozvať a odpoveď že si to musia overiť u dodávateľa. Toto by mali urobiť automaticky a dať vedieť keď sa už blíži sľúbený čas dodania. Takto budem čakať ešte ďalší týždeň, dva?

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den pane Spurný,
    děkujeme za Vaše podněty a necháváme je prošetřit.
    Kolegyně se již Vaší objednávce věnuje, na základě emailové komunikace.
    Děkuji a přeji Vám hezký den,
    S pozdravem
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané hodiny byly rozbité, na obalu byla sice výzva pro překontrolování stavu balíčku před kurýrem, ale protože jsem na možnost znehodnocení obsahu a nutnosti překontrolovat a tedy i případně reklamovat nebyla upozorněna, balíček převzala dcera bez kontroly. Způsob balení nemohl hodiny ochránit!

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den vážená Míšo,
    děkujeme za informace, jistě není problém výrobek reklamovat, pokud je s ním cokoliv v nepořádku.
    Předáváme Vaší informaci na reklamační oddělení, aby Vás kolegyně kontaktovala a vzniklou situaci se pokusíme vyřešit ku Vaší spokojenosti.
    Rovněž na našich stránkách je formulář pro reklamaci a vrácení, který slouží jako dokumentace k případným vzniklým komplikacím.

    Děkuji a přeji Vám hezký den,
    S pozdravem
    Petra