Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel čekám na dodání vybraného kusu nábytku již 2 měsíce
    a nemám žádné zprávy jak dlouho ještě čekat budu. Je to smutné.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás dlouhá čekací doba a nedostatečné informace o průběhu. Aktuálně máme potvrzeno, že zboží dorazí začátkem ledna, a ihned vás budeme informovat o dalším postupu. Omlouváme se za komplikace a děkujeme za vaši trpělivost.

    S přáním hezkého dne, Michaela.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Stolek byl označen s dodáním do vánoc, v čase, kdy jsem očekávala dodání, přišel mail, že dodání 4-6 týdnů, po projevené nespokojenosti z mé strany, nabídnuta finanční kompenzace. Nějaký čas již uběhl a čekám na kompenzaci i stolek, a to platbu za zboží požadoval obchod předem .

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den ,

    mrzí nás prodlení s dodáním. Vaše finanční kompenzace je již ve zpracování a dnes zajistíme její vrácení. Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti a děkujeme za vaši trpělivost.

    S přáním hezkého dne, Michaela.

  • Nedoporučuje obchod

    29.11.2024 jsem objednal a dnes 17.12.2024 jsem ještě produkt neobdržel!

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste nebyl spokojen s průběhem doručení. Vaše zásilka je od 17. 12. od 11:40 připravena k vyzvednutí na výdejním místě.

    S přáním hezkého dne, Michaela.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že zboží zatím nedorazilo. Dne 5.12. jsme Vás informovali o předpokládaném doručení za 2–3 týdny a aktuálně máme potvrzeno, že zboží dorazí tento týden. O odeslání Vás budeme informovat na Váš e-mail. Děkujeme za trpělivost.

    S přáním hezkého dne, Michaela.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obdcho nabízí zboží skladem, následně po několika dnech anoncuje dodání za 6 týdnů

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu. Omlouváme se za nedorozumění – zboží skladem nebylo a muselo být objednáno u dodavatele. Aktuálně očekáváme doručení ve 2. týdnu v lednu. Děkujeme za pochopení a trpělivost!

    S přáním hezkého dne, Michaela.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pekný tovar, zaujímavý.
    • Nekonečná čakacia doba - nedoruceny.
    • Dosť vysoké ceny.

    Tovar mi mal byť doručeny do mesiaca od objednania, čo je veľmi dlhá doba, ale keďže mi to neponáhľalo, bola som s tým ok. Pred doručením mi však prišla správa, že tovar bude u dodávateľa doručeny o ďalší mesiac! A oni ešte tovar doručia do max 2 týždňov... objednávka zaplatená a na 2 postele pre deti mám čakať 2,5 mesiaca? Ani ospravedlnenie sa, nič. Len info, že prídu o ďalších 1,5 mesiaca!!! NEDOPORUČUJEM.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste s naší službou nebyla spokojená, a omlouváme se za prodloužení dodací lhůty. Zboží od dodavatele očekáváme ve 4. týdnu, tedy mezi 20.–24. 1., a následně jej ihned doručíme. Chápeme, že čekání je nepříjemné, a snažíme se vše vyřešit co nejrychleji. Vaši zpětnou vazbu bereme vážně a děkujeme za pochopení.

    S přáním hezkého dne, Michaela.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Neseriozní obchod. Dostala jsem k objednávce poukázku na slevu při příštím nákupu. V okamžiku, kdy bylo zboží, které jsem si chtěla objednat ve slevě, nebylo možné poukázku použít. Když je zboží za plnou cenu, najednou poukaz uplatnit lze......pochopila bych, kdyby tyto informace byly na dárkovém poukazu uvedeny.
    Takto poskytujete slevu pouze, když se to hodívám , nikoliv jako dárek pro stálého zákazníka

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za váš názor a omlouváme se za případné nepříjemnosti. Rádi bychom vám vysvětlili, že naším cílem je poskytovat kvalitní služby a nejlepší možné ceny pro všechny naše zákazníky. Proto, abychom zajistili férovost a udržitelnost našich nabídek, nelze kombinovat různé slevy a poukázky v rámci jedné objednávky. Tato pravidla nám pomáhají udržet rovnováhu mezi cenami a kvalitou služeb, které nabízíme.

    Chápeme, že byste ocenila jasné informace přímo na poukázce a budeme se snažit zlepšit komunikaci, aby byl celý proces pro naše zákazníky co nejtransparentnější.

    Děkujeme za pochopení

    S pozdravem,
    Petr

  • Nedoporučuje obchod

    Stále není objednávka doručena .

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Při objednávce jsme Vás informovali, že zboží bude k dispozici u dodavatele na přelomu 49. a 50. týdne (2.–15. 12. 2024) a následně dorazí k nám během 14 dnů. Celý proces pečlivě sledujeme, abychom zajistili co nejrychlejší doručení.

    Děkujeme za pochopení a trpělivost.

    S přáním hezkého dne, Michaela.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Na eshopu bylo napsáno dodání "do 5.12.",eshop sice informuje o termínu naskladnění od dodavatele, ale to nemění nic na tom,že to přijde pozdě.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu, 5.12. jsme naskladnili vaši objednávku a je již připravena k odeslaní, uděláme vše pro to, aby u Vás byla co nejdříve.

    Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den.

    S pozdravem, Michaela.

  • Nedoporučuje obchod

    Ptáte se mě na spokojenost s výrobkem, ale zboží mi zatím nebylo doručeno. Mělo by být doručeno do 8 týdnů, což by mělo být za 6 dnů.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Vaši objednávku sledujeme a doručení by mělo proběhnout ve slíbeném termínu.

    Přejeme Vám hezký den a věříme, že budete s výrobkem spokojena.

    S pozdravem, Michaela.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na webu bylo napsano že zboži je skladem a k dnešnímu dni nemám přesný termín dodání zboží jen před týdnem mi přišel email, že zboži bude dodáno za 1 až 2 týdny po dodání od dodavatele. Zboží bylo objednáno cca 17.11.. Doufám, že zboží bude dodáno nejpozději do 13.12.2024.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a trpělivost. Dne 27. 11. jsme Vás informovali, že doručení očekáváme v rámci 1–2 týdnů. Tento týden proběhne naskladnění u nás, a následně Vaši objednávku co nejdříve odešleme.
    Uděláme maximum, abychom stihli doručení do 13. 12., a osobně na vše dohlédnu. Pokud by se cokoliv změnilo, určitě Vás budu ihned informovat.
    Děkujeme za pochopení a věříme, že budete s objednávkou spokojen.

    S přáním hezkého dne Michaela

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod nabízí v akci křesla která nejsou dostupná ani u dodavatele, neprofesionální.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi a ceníme si Vašeho času, který jste věnoval sepsání zpětné vazby na naše služby. Pokud není produkt skladem přímo u nás, termín dodání se pravidelně aktualizuje podle skladové dostupnosti u našich dodavatelů, kterou bohužel není v našich silách ovlivnit. Usilovně pracujeme na tom, abychom celý tento systém kontroly dostupnosti produktů maximálně zdokonalili a předcházeli obdobně nepříjemným situacím.

    Vaše negativní zkušenost nás velmi mrzí a je nám líto, že jsme Vás zklamali. Budeme rádi, pokud nám dáte někdy v budoucnu šanci vše napravit. Můžeme-li pro Vás v tuto chvíli mohli něco udělat, neváhejte se nás obrátíte.

    Za tým Designovynabytek.cz
    Denisa

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Bohužel dlouhé čekací lhůty...na tak drahé zboží to není vhodné..zřejmě přeposílají odněkud.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi a zpětnou vazbu. Chápeme, že delší čekací lhůta může být nepříjemná, a velmi si vážíme Vaší trpělivosti. U daného produktu je uvedeno, že je skladem u dodavatele s dostupností 14 dní, o čemž jsme Vás také informovali dne 22. 11. na Váš email. Děláme vše pro to, aby objednávky byly doručeny v uvedeném termínu, a to i u zboží, které pochází od našich externích dodavatelů.
    Pokud byste měli jakékoli další otázky nebo potřebovali upřesnění, neváhejte nás kontaktovat.
    Jsme tu pro Vás a rádi Vám pomůžeme.
    Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den.
    Denisa

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Až po potvrzení objednávky a zaplacení mi bylo oznámeno, že zboží nelze dodat. Peníze byly vráceny.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    moc nás mrzí, že jste měli takovou zkušenost. Bohužel se někdy může stát, že se dostupnost zboží změní, i když děláme vše pro to, aby naše nabídka byla aktuální.
    Doufáme, že nám dáte příležitost to příště napravit.
    Pokud budete mít jakýkoli dotaz, neváhejte nás kontaktovat.
    S přáním hezkého dne
    Denisa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Hrozný obchod, myslel jsem, že takovéto obchodování už skončilo někdy v roce 2000. Je jednoduché si pronajmout prostor, nechat se zavést v tomto případě značkou Kave Home, aby prodejna vypadala značkově…Potom čekat kdo si co objedná aby se doprava vyplatila, takže čekáte měsíc i dva než Vám objednané zboží dorazí…Takovéto firmy bohužel kazí dobrým značkám jméno. Lepší je si objednat přímo u Kave Home, zaváží i do ČR, máte zboží do týdne ! V obchodě Designový nábytek jsem si objednal třikrát, při první objednávce mi prodejce napsal po 14 dnech, že dodavatel zboži které měli na stránkách už nevyrábí, byl jsem naštvaný protože jsem rekonstruoval byt, a tím se mi prodloužila doba dokončení. Podruhé jsem si objednal stínidlo na které jsem čekal dva měsíce, mohl jsem ho mít za týden, jak jsem ostatně už psal.. Poslední objednávka byl vrchol, objednal jsem si lampičku velikosti M, dodání proběhlo rychle ale přišla lampička velikost S, k tomu voucher 500 Kč na další nákup, asi ,, držhubné “, lampičku jsem tedy vrátil i s voucherem vrátil, obchod oznámil , že je v pořádku , peníze mi vrátí ..Už to bude třetí týden a nic. Chápu, že mají na vracení měsíc ale v takovém případě bych se styděl a rychle vše uvedl na správnou míru…

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a za čas, který jste věnoval popsání své zkušenosti. Ač se nám takové hodnocení nečte lehce, velmi si toho vážíme. Abychom lépe pochopili celou situaci, zpětně jsme si prošli Vaše objednávky. V rámci posledního nákupu jste si opravdu objednal lampičku ve velikosti S, nikoliv M. Pokud došlo k nějakému nedorozumění, velmi rádi Vám ji vyměníme za požadovanou velikost M. Od kolegů z reklamačního oddělení mám informace, že peníze za vrácenou lampičku Vám byly vráceny včera - 26.11.2024, tj. 12 dní od odeslání e-mailu, ve kterém jsme Vás informovali, že Vám částku za zboží vrátíme.

    Pokud jde o opožděnou dodávku stínidla z druhé objednávky, rádi bychom uvedli, že stínidlo nebylo v té době dostupné ve skladech Kave Home a tedy ani vaše přímá objednávka u značky by dodání neurychlila. Dostupnost se u produktů pravidelně aktualizuje, ale samozřejmě může dojít k chybám. Ujišťuji vás, že pracujeme na minimalizaci obdobných pochybení a vylepšení našich kontrolních systémů. V případě Vaší první objednávky nebyla problémem nedostupnost produktu, ale jeho delší doba dodání, na základě které jste se rozhodl objednávku zrušit. Na což máte plné právo a zcela tomu rozumíme.

    Poukaz na další nákup, který jste obdržel společně s lampičkou, bylo poděkování a malá pozornost k nákupu u nás. V termínu Vaší objednávky jsme jej vkládali do všech zásilek. Je nám líto, že jste toto gesto vnímal negativně, nicméně náš záměr byl opravdu jiný.

    Záleží nám na tom, abychom celou tuto situaci vyřešili k Vaší spokojenosti, jak je to jen možné. Máte-li jakékoliv další dotazy nebo přání, budeme rádi, pokud se na nás obrátíte.

    S úctou,
    Denisa

    Za tým Designovynabytek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprosto lživé termíny dodání.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. U produktu bylo uvedeno, že doručení může trvat až 30 dní, a po potvrzení termínu od našeho dodavatele jsme Vás informovali o očekávaném doručení v rozmezí 3-4 týdnů.
    Chtěli bychom Vás ujistit, že zboží dorazí na náš sklad na konci příštího týdne a jakmile bude připraveno k expedici, ihned Vás budeme informovat o dalším postupu.
    Vaše spokojenost je pro nás důležitá, a pokud byste měl jakékoliv další dotazy, jsme Vám plně k dispozici.
    Děkujeme za pochopení.
    Denisa

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží jsem si objednala s tím,že mi přijde za 2-3 dny, jak bylo reklamováno.....zaplatika jsem a ticho.Po telefonu jsem se dozvěděla,že I stolek musí být objednán a do 30 dnů dojde....

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklé nedorozumění ohledně dodání vašeho zboží. Rádi bychom objasnili, že informace o dodání do 2-3 dnů platila pouze pro skladový kus, který jsme měli skladem (byl dostupný pouze 1 ks). Zbývající kus, bohužel, musel být objednán a jeho doručení může trvat až 30 dnů.

    Po vašem telefonátu jsme se snažili najít řešení, a nabídli jsme možnost rozdělení objednávky, aby vám skladový kus byl doručen co nejdříve.

    Pokud budete mít jakékoliv další otázky, rádi vám s nimi pomůžeme.

    Děkujeme za vaši zpětnou vazbu a přejeme hezký den.

    Denisa

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Stůl je masivní, líbí se, byl perfektně zabalen, přišel v pořádku.
    Nicméně po rozbalení jsem zjistil, že upevňovací šrouby, včetně podložek jsou krátké, úzké a neodpovídají maticím upevněným v masivní desce.
    Musel jsem jet do obchodu a zakoupit odpovídající.
    Stůl není z nejlevnějších (made in China)a očekával jsem vše perfektní, škoda.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi a zpětnou vazbu.
    Omlouváme za komplikace, které Vám vznikly. Tento problém nás mrzí a budeme se snažit zajistit, aby se toto v budoucnu již neopakovalo.
    Hezký den.
    Denisa

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • ty obrovske dodaci lhuty jsou fakt velky minus

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    velice nás vzniklá situace mrzí.
    Jakmile Vaše objednávka dorazí na náš sklad, bude ihned předána dopravci.
    Za vzniklé komplikace s delším termínem dodání se omlouváme.
    Přeji hezký den.
    Denisa

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.