Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží prodávají, ale nemají skladem
    • Platba byla přijata, ale zboží ještě nebylo expedováno ani po 10 dnech

    Prodávající si nezaslouží důvěru zákazníků

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,

    vzniklá situace nás velice mrzí.
    Z důvodu mnoho zásilek se zdržela expedice, Vámi objednané zboží je dnes připravené na předání přepravci.
    O odeslání Vás budeme informovat ještě na Váš email.
    Omlouváme se za komplikace.
    Hezký den.
    Denisa

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Dodávka zboží trvá příliš dlouho. Zatím nedorazilo, tak zatím nemůžu nic hodnotit pozitivně.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    vidím, že Vás informovala kolegyně 17.4.2024, že dodavatel potvrdil termín naskladnění na náš sklad do 3-4 týdnů.
    Zboží je nyní na cestě k nám, jakmile bude zboží naskladněné, budeme Vás informovat ještě na Váš email.
    Přeji hezký den.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    dorazilo jine zboží

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    vzniklá situace nás velice mrzí.
    Předávám celou záležitost na dořešení kolegu z reklamačního oddělení, který s Vámi dořeší k Vaší spokojenosti.
    Ještě jednou prosím přijměte naši omluvu.
    Hezký den.
    Denisa

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Čekám již třetí týden na zboží.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    vaši objednávku máme z 90 % připravenou a čekáme na poslední položku, o přesném termínu Vás budeme informovat emailem.
    Děkuji Petr

  • zboží nedorazilo, ani žádná informace.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    prověřili jsme stav Vaší objednávky a bylo zjištěno, že 16.1.2024 v 10:05 Vám byla zaslána informace na email o naskladnění pohovky 23.2.2024.
    Jakmile pohovku naskladníme, budeme Vás informovat znovu na email.
    Přeji hezký den.
    Denisa

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednával jsem 1.1.2024 Na stránkách obchodu bylo uvedeno dodání do 26.1.2024, cca tři týdny po objednávce dorazil strohý e-mail s oznámením, že zboží bude neskladněno až začátkem dubna. Obchod si nadále vesele inzeruje (k dnešnímu dni), že pokud si zboží (to stejné které jsem si objednal já) objednáte, tak ho doručí 21.2.! Je to tedy klamavá reklama a z lidí dělají blázny!!!

    Budu nadále řešit stížností k příslušným institucím, protože co je tohle za podnikání… prodávat něco co více, jak tři měsíce nemám, ale nadále inzerovat dobu dodání, která je mnohem kratší než realita!!!

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    vzniklá situace nás velice mrzí. Dodavatel přecházel na nový skladový systém, kdy se nepropisovaly aktuální informace na náš web. Jakmile došlo k aktualizaci, informovali jsme Vás o prodloužení termínu naskladnění zboží.
    Věříme, že v budoucnu k těmto situacím již docházet nebude.
    Přeji hezký den.
    Denisa

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Dobrý den,
    Velmi slabá komunikace.
    Vlastně nevím co a kde koberec je.Vanoce jsou za dveřmi.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    velice nás vzniklá situace mrzí.
    Vidím, že Vás informovala kolegyně 20.12.2023 na Váš email, že zboží bude naskladněné na náš sklad 2.týden v lednu.
    Jakmile bude zboží naskladněné na náš sklad, budeme Vás informovat.
    Přeji hezký den.
    Denisa

  • byla jsem znechucená . Platbu jsem musel posílat opětovně a po tydnu čekání na balíček mi přišel email,ze mám platbu provést znovu ,ze prý nebyla připsaná na účet ,přitom já jí měla zaůčtovanou 2x a chtěli jí po mě platit po 3 ..... Jsem znechucená.....

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    za vzniklou situaci se velice omlouváme.
    Jak jsme spolu řešily telefonicky, bohužel došlo k chybě v systému. Duplicitní platbu kolegyně ihned vrátila na Váš účet.
    Přeji hezký den.
    Denisa

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • dlouhá čekací lhůta

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    velice nás vzniklá situace mrzí.
    Za vzniklé komplikace se ještě jednou omlouváme.
    Přeji hezký den.
    Denisa