Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
široký výběr, dobrá komunikace
-
Doporučuje obchod
- rychlost doručení
- poslali jiný rozměr rámečku než jsem si objednal aniž by mi to mailem dali vědět
Poslali jiný rozměr rámečku než jsem si objednal aniž by mi to mailem dali vědět. Rámeček jsem nakonec sehnal jinde. Vracet zboží ale nebudu protože se mi hodí na jinou fotku.
Reakce obchodu www.designovynabytek.cz
Vážený pane Pavlíku,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že Vám bylo doručeno jiné zboží, než jste si objednal. V případě zájmu je možné vyplnit reklamační formulář : https://www.designovynabytek.cz/clanky-2/reklamace-a-vraceni/?retino-widget-root-url=/cs/portal/iframe/3138df18-f1b7-4ab4-9fc4-1b4023052e95/. Kolega z reklamačního oddělení s Vámi reklamaci vyřeší.
Přeji hezký den, Klára -
Nedoporučuje obchod
- Skvělý výběr
- Dlouhá doba doručení
- Zboží skladem u dodavatele s dobou doručení do 14dni stále nedorazilo
Reakce obchodu www.designovynabytek.cz
Vážená paní Příhodová,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za prodlevu v dodání zboží. Dne 3.6.jsme Vám zaslali informační e-mail, že objednávka bude připravena za 3 - 4 týdny. V tuto chvíli máme skladem vše kromě stropního svítidla. V případě zájmu je možné odeslání skladových položek. Pokud máte zájem o dřívější zaslání skladových položek, obraťte se prosím na naši zákaznickou linku: +420 373 700 901.
Přeji hezký den, Klára -
Doporučuje obchod
- Bezproblémové dodáníj
-
Doporučuje obchod
- Pěkný nábytek
Bohužel dodání je pomalé,zboží je naskladněné a už je to skoro týden a nebylo stále předáno prepravci, a to psali,že ho předají během 1 až 3 dnů.
Reakce obchodu www.designovynabytek.cz
Vážený pane Strnade,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za prodlení, vzhledem k velkému množství objednávek. Vaše objednávka je již zabalena a dnes bude předaná přepravci.
Přeji hezký den, Klára -
Nedoporučuje obchod
- nabytek nedorazil ani po 60 dnech, byt doba doručení na stránce byla myslím Max 4 týdny
obchod ma krasne veci, nicméně cekat na objednávku vice jak několik měsíců mi třeba u zahradniho nábytku přijde hrozne. objednáno začátkem května, v červenci stale nemam a podle mne budu mít nejdříve v září.....takze zahradní nábytek na podzim a zimu? smutné
Reakce obchodu www.designovynabytek.cz
Vážená paní Burešová,
děkujeme Vám za Vaši recenzi a omlouváme se za prodlení objednávky. Kolegyně Vám 4.7. zaslala e-mail s informací, že zboží bude naskladněno až ve 37. týdnu, tedy v první polovině září. Bohužel u dodavatele došlo k prodloužení původně avizovaného termínu.
Přeji hezký den, Klára -
Nedoporučuje obchod
- Celkem mě pobavilo, že dříve než objednané zboží, dorazil dotazník spokojenosti.
-
- rychlý a dobrý zákaznický servis
- již 2. reklamace na stejný produkt
Reklamovala jsem stůl, který měl špatně předchystané díry a nešel složit. Po měsíci mi přišel nový, bohužel naprosto totožný.
Velmi mě to rozčílilo, je to vždy tak pracný ty práce kolem toho a nikam nevedly.
Ze zákaznického servisu ale přišla vstřícná reakce a ujištění o stažení výrobku, beru to tedy jako hrubé pochybení výrobce a ne obchodníka. -
Nedoporučuje obchod
- Neschopnost obchodu dodat objednané zboží které bylo inzerováno že je skladem
- po dnešní telefonické urgenci tj. 8 den po objednání jsem byl informován že zboží se dnes balí
- slibovaný termín dodání nebyl dodržen
Během týdne 5 emailů ale o stavu objednávky žádný, pouze marketingová propagace!!!
Podotýkám, že zboží bylo inzerováno že je skladem, a proto jsem upřednostnil tento obchod oproti jinýmReakce obchodu www.designovynabytek.cz
Dobrý den,
velice se omlouváme za komplikace, vidím že zásilka je již v přepravě a bude zítra doručena, interně to prověříme a ještě jednou se omlouváme za komplikace.
Přeji hezký den
Petr -
Doporučuje obchod
- Výborná zákaznická podpora
- Problémové vrátenie tovaru -> nutnosť vlastných paliet a vlastnej dopravy
Náročnejšie vrátenie tovaru. Musíte si zabezpečiť dopravu sami. Je komplikované sa dohodnúť s prapravcami na vrátení bez nadrozmernej palety, ktorú obchod nedokáže zabezpečiť.
Podpora je ale perfektná a nakoniec mi dokonca preplatili prepravu.
Obchod predáva pohovku (micadoni dunas), ktorá je zle navrhnutá. Pri sedení cítiť konštrukciu, alebo sa na niektorých miestach do nej prepadávate.Reakce obchodu www.designovynabytek.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu, pohovka byla dnes doručena, prověříme vaši stížnost a do 3 dnů zajistíme vrácení Vaší částky na účet.
Přeji hezký den.
Petr -
Doporučuje obchod
-obchod za to asi nemůže, ale zboží přišlo bez montážního návodu, dlouhá doba dodání 9
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
krásné zboží, doručeno v pořádku
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
velký výběr,rychlé dodání
-
jelikož zboží nemám, nemůžu hodnotit
Reakce obchodu www.designovynabytek.cz
Dobrý den,
u produktu je uvedené datum naskladnění 30 dní.
Dne 14.6.2024 jsme Vás informovali o termínu 2-3 týdny.
Jakmile bude zboží naskladněné na náš sklad, budeme Vás informovat ještě na Váš email.
Děkujeme za pochopení a přeji hezký den.
Denisa -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 měsíc
- bezproblémové doručení
- nemají moc věcí skladem, takže je nutno počítat s delší dodací lhůtou, ale uvedené lhůty dodržují
Bohužel objednaný stolek přišel z výroby poškozený, tak jsme zvědav, jak se popasují s reklamací. Reklamace přes Retino je jednoduchá, ale uvidíme, jak dopadne.
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Rychlost
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
krásné zboží
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
úžasný výběr,perfektní přístup,rychlé dodání-maximální spokojenost s obchodem
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 měsíc
- Komunikace
- Sortiment
- Systém vracení a výměny zboží
- Delší doba dodání
Velký výběr designového zboží má i jednu nevýhodu, že zboží nemusí být skladem a dlouho se ba něj čeká.
Reakce obchodu www.designovynabytek.cz
Dobrý den,
děkujeme za pozitivní recenzi :).
Každé zpětné vazby si velice vážíme.
Přeji hezký den.
Denisa