Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
- značky a výber produktov
- doprava a termín dodania
- customer care
Opakovane nevedia dodržať termíny dodania, ktoré sú už sami o sebe 3-4 týždne, ale v realite je to omnoho viac. Nakúpili sme 3x v tomto e-shope a pri každej objednávke riešime dopravu a termín dodania. Takto nemôže fungovať jeden e-shop, ktorý sa tvári byť prémiovým.
Reakce obchodu www.designovynabytek.cz
Dobrý den,
velice nás vzniklá situace mrzí.
Za vzniklé komplikace se ještě jednou omlouváme.
Přeji hezký den.
Denisa -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
Žádný z několika přislíbených termínů dodání zboží nedodrželi.
Reakce obchodu www.designovynabytek.cz
Dobrý den,
velice nás vzniklá situace mrzí.
Za vzniklé komplikace se ještě jednou omlouváme.
Přeji hezký den.
Denisa -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
Obchod nebyl schopný zajistit zboží u dodavatele, ale po stornu objednávky mi nevrátili peníze.
Reakce obchodu www.designovynabytek.cz
Dobrý den,
vzniklá situace nás mrzí.
Jakmile nás dodavatel informoval o nedostupnosti, předali jsme obratem informace Vám.
Storno do systému bylo zadáno 10.9., kolegyně platbu vrací tento týden.
Děkujeme za pochopení a přeji hezký den.
Denisa -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
- Zadna komunikace
- nikdo nic nevi
Az po me urgenci se nekdo uracil sdelit, ze se ceka na termin u dodavatele, ktery rovnez neni znam. Naprosta neschopnost komunikace. Neverim ze ani dodavatel nema odhad kdy by zbozi mohlo byt skladem. Takhle je dodani v nedohledu a zbozi zaplaceno.
NedoporucujiReakce obchodu www.designovynabytek.cz
Dobrý den,
vzniklá situace nás velice mrzí.
V době objednání jsme na webu uváděli, že probíhá stěhování skladu a termíny budou znány v polovině srpna.
V tuto chvíli je Vaše objednávka ve zpracování u dodavatele a je na cestě k nám.
Jakmile bude zboží naskladněné na náš sklad, budeme Vás informovat ještě na Váš email.
Děkujeme za Vaši trpělivost.
Denisa -
Nedoporučuje obchod
- Dlouhá dodací doba
Reakce obchodu www.designovynabytek.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za nepříjemnosti.
Chceme vás ujistit, že si vážíme každého zákazníka a že je pro nás prioritou, aby naše služby byly co nejrychlejší a nejkvalitnější.
Tento týden bude zboží naskladněné a předané do přepravy.
Děkujeme za Vaši trpělivost.
Denisa -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
- Absolutní ignorace slíbeného termínu dodání namísto avizovaných 14 dní, bylo dodáno po 81 dnech!!! Zmatky a opakované změny v objednávce, komunikace velmi milá, ale jen když se dotazujete. Sami zákazníka neinformují a když slíbí reakci, tuto musíte urgovat. Pokud napíšete recenzi přímo na eshop a ta není lichotivá, je obratem smazána. Myslím, že takto se nechová seriózní obchod. Moc mne to mrzí, ale dle recenzí zde, nejsem jediný kdo má podobné zkušenosti.
Reakce obchodu www.designovynabytek.cz
Dobrý den,
velice se omlouváme za zpoždění Vaší objednávky. Bohužel jsme se potýkali s nečekanými problémy u našeho dodavatele. Vaše zpětná vazba je pro nás velmi cenná a pomáhá nám zlepšovat naše služby.
Děkujeme za Vaši trpělivost a doufáme, že nám dáte ještě šanci dokázat, že jsme schopni poskytovat spolehlivé a kvalitní služby.
Denisa -
Nedoporučuje obchod
Nejhorší zkušenost s e-shopem jakou jsem měla. Přímo u zboží informace s dodáním za 2 dny. Po úhradě přišlo potvrzení mailem, že stěhují sklad a budou odesílat následující týden. Už je druhý den co měli posílat a neobdržela jsem naprosto žádnou informaci co se s objednávkou děje. Paní na infolince velice arogantní, že přece poslali email. To mě jako zákazníka opravdu nezajímá, u zboží bylo datum doručení za 2 dny. Nedoporučuji!
Reakce obchodu www.designovynabytek.cz
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu. Vzniklá situace nás velice mrzí.
Informace o stěhování skladu je přímo uvedena na našem webu, následně je zasílána i informace na email, že může dojít ke zpoždění při expedici zboží.
Bohužel při stěhování skladu, není možné expedovat zásilky.
Děkujeme za pochopení.
Denisa -
Nedoporučuje obchod
Zboží bylo objednáno a zaplaceno v e-shopu 19.6. bez určení termínu doručení. 1. 7. přišlo potvrzení s tím, že zboží bude doručeno do 3-4 týdnů, že bude zařazen do výroby.... V původní nabídce nebyl žádný údaj o tom, že zboží není ihned dostupné! 24. 7.nám bylo oznámeno, že se ve firmě dějí velké věci, že stěhují sklad a tak se může stát, že se dodání objednaného produktu zpozdí... :-((
Musím konstatovat, že s tímto způsobem vyřizování objednávky a komunikace firmy se zákazníkem NEJSEM ani trochu spokojen!!Reakce obchodu www.designovynabytek.cz
Dobrý den,
vzniklá situace nás velice mrzí. Dne 1.7. jsme Vás informovali o dostupnosti zboží do 3-4 týdnů.
Závoz zboží dorazil na náš sklad 24.7., kdy již probíhalo stěhování skladu a nebylo možné již vyexpedovat. O této skutečnosti jsme Vás ihned informovali.
Za prodlevu se velice omlouváme. Vaši objednávku odešleme mezi prvními ihned, jak to bude možné.
Přeji hezký den.
Denisa -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
- Skvělý výběr
- Dlouhá doba doručení
- Zboží skladem u dodavatele s dobou doručení do 14dni stále nedorazilo
Reakce obchodu www.designovynabytek.cz
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a omlouváme se za prodlevu v dodání zboží. Dne 3.6.jsme Vám zaslali informační e-mail, že objednávka bude připravena za 3 - 4 týdny. V tuto chvíli máme skladem vše kromě stropního svítidla. V případě zájmu je možné odeslání skladových položek. Pokud máte zájem o dřívější zaslání skladových položek, obraťte se prosím na naši zákaznickou linku: +420 373 700 901.
Přeji hezký den, Klára -
Nedoporučuje obchod
- nabytek nedorazil ani po 60 dnech, byt doba doručení na stránce byla myslím Max 4 týdny
obchod ma krasne veci, nicméně cekat na objednávku vice jak několik měsíců mi třeba u zahradniho nábytku přijde hrozne. objednáno začátkem května, v červenci stale nemam a podle mne budu mít nejdříve v září.....takze zahradní nábytek na podzim a zimu? smutné
Reakce obchodu www.designovynabytek.cz
Vážená paní Burešová,
děkujeme Vám za Vaši recenzi a omlouváme se za prodlení objednávky. Kolegyně Vám 4.7. zaslala e-mail s informací, že zboží bude naskladněno až ve 37. týdnu, tedy v první polovině září. Bohužel u dodavatele došlo k prodloužení původně avizovaného termínu.
Přeji hezký den, Klára -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
- Neschopnost obchodu dodat objednané zboží které bylo inzerováno že je skladem
- po dnešní telefonické urgenci tj. 8 den po objednání jsem byl informován že zboží se dnes balí
- slibovaný termín dodání nebyl dodržen
Během týdne 5 emailů ale o stavu objednávky žádný, pouze marketingová propagace!!!
Podotýkám, že zboží bylo inzerováno že je skladem, a proto jsem upřednostnil tento obchod oproti jinýmReakce obchodu www.designovynabytek.cz
Dobrý den,
velice se omlouváme za komplikace, vidím že zásilka je již v přepravě a bude zítra doručena, interně to prověříme a ještě jednou se omlouváme za komplikace.
Přeji hezký den
Petr