Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Na to jak se obchod propaguje, tak neplni zavazky.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    objednal jste si již vyprodané zboží, informaci o tomto stavu jste měl již před objednáním.
    S pozdravem Petr

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    zatim nemám zboží

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    na Vaší objednávce pracujeme a bude doručena během několika málo dní.
    S přáním hezkého dne
    Petr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatim jsem objednavku neobdrzela, komunikace z jejich strany aktivni zadna. Musim se na stav objednavky otat navic nevi kde presne se zbozi nachazi a pred tydnem mi bylo receno ze se naskladnuje tento tyden, dnes mi bylo receno ze zbozi se naskladnuje az dalsi tyden.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,

    o 3 dny se nám posunul závoz, jakmile bude zboží skladem a připraveno k expedici, budeme Vás obratem kontaktovat. Děkujeme za zpětnou vazbu.
    S přáním hezkého dne
    Petr

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dlouhý dodací termín

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den vážený pane Pokorný,
    děkujeme za Vaši odezvu, vidím, že Vaše objednávka byla stornována.
    U zboží, které jste objednal, je na našich stránkách avizovaná doba doručení 30 dní.
    Děkuji za pochopení a přeji Vám hezký den,

    S pozdravem
    Petra

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednana police ani po temer mesici zatim nedorazila.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    vše se snažíme realizovat v avizovaném termínu, Vaše objednávka je již na skladě a připravena k expedici.
    S přáním hezkého dne
    Petr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Není uvedena dostupnost zboží před zaplacením

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den pane Kopecký,
    ověřili jsme dodací lhůtu, zda je uvedena u výrobku na našich webových stránkách a aktuálně se nachází u obou výrobků z Vaší objednávky. Informace, kdy bude zboží dostupné je tedy u výrobku uvedena.
    Pokud byste měl jakýkoliv dotaz neváhejte s na nás obrátit nebo na naši zákaznickou linku, rádi Vám dotazy zodpovíme.

    Děkuji a přeji Vám hezký víkend,
    Petra

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Křesla jsem si objednal před měsícem, kdy bylo avizováno, že je obdržím do 14 dnů. dodání se neustále odkládá, kdy již 2x jsem obdržel dotazník spokojenosti... a křesla stále nikde... Je to nesolidnost !!!

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den vážený pane Škrabal,
    děkujeme za Váši připomínku, bohužel zasílání dotazníku serverem Heureka je automatické.
    Vidím u Vaší objednávky, že byla objednána 14.04., nejednalo se o zboží, které bylo skladem, ale aktuálně je již objednávka připravena k expedici a dnes bude odeslána. Nechám ještě Váš případ objednávky prověřit.

    Děkuji a přeji hezký dne,
    s pozdravem,
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Dobře zabaleno
    • Zboží přišlo poškrábané a při sestavování všechny 4 nožičky praskly takže sem vyhodila 900 kč

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    kontaktuje prosím naše reklamační oddělení, v případě že je věšák prasklý, vyměníme Vám ho rádi za nový.

    Přejeme Vám příjemný zbytek dne,
    Petr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    24.3. objednano a zaplaceno zbozi za 983 Kc “skladem u dodavatele” doba dodani 1-2 tydny

    10.4. vznesen dotaz: kdy bude dodano. Odpoved: v druhe polovine dubna

    4.5. vznesen dotaz: kdy bude dodano. Odpoved: v prubehu 14 dni

    10.6. vznesen dotaz: kdy bude dodano. Odpoved: v polovine cervence

    14.6. jsem ztratil duveru a zrusil objednavku, penize obratem vraceny.

    Obchod ani jednou proaktivne neinformoval, ze nedodrzi dohodnuty termin. Zbozi je ovsem stale inzerovano “skladem u dodavatele”

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den vážený pane Felcman,
    děkujeme za Vaši reakci a prověříme Vaše připomínky k objednávce.
    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží nebylo dodáno

    Vzhledem ke sdělení, že výrobce zastavil výrobu, zboží nebylo dodáno. Ještě týden po zrušení objednávky bylo v internetovém obchodě.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den vážená paní Švehlová,
    Vaši objednávku jsem prověřovala a byla vytvořena 24.03.2021 a dne 26.03.2021 na základě informací o nedostupnosti zboží stornována.
    Naše nabídka dekorace je velmi široká.

    Děkuji a přeji hezký den,
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednala jsem pracovní stůl. Na webu avizovali doručení za 4-5 týdnů. Po 2 týdnech čekání jsem dostala zprávu, že dodání proběhne až za 12 týdnů. Po této zprávě jsem objednávku zrušila. E-shop stále avizuje doručení tohoto stolu do 4 týdnů, i když to evidentně není možné.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den vážená paní Kuldová,
    děkujeme za Vaše vyjádření a prověřovali jsme na našem oddělení Vaši objednávku, která byla vytvořena dne 24.03. a na základě zaslaných informací od kolegyně z podpory dne 31.3. stornována.
    Prověříme i na našich webových stránkách.

    Děkuji a přeji hezký den,
    s pozdravem
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Completely different vs. description. Description says “wooden” and the real product is melamine laminate

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Hello dear customer,
    we checked your order and on our web side there is material : laminate, so you can see there, what material was used in the manufacture during the production.
    In description there are :
    Materiál: Laminát
    Deska: Laminát

    https://www.designovynabytek.cz/dreveny-pracovni-stul-porter-100-x-50-cm/

    Thank you ad have a nice day,
    Kind regards,
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    1.3. vytvořena objednávka s datem doručení do 16.3., 11.3. přišla informace o doručení do 1-2 týdnů, ani 30.3. objednávka nikde. Nabídky od firmy chodí stále, ale že by poslali nějaké vyrozumění, ne. Absolutní nespolehlivost.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den vážená paní Novotná,
    děkujeme i za Vaši reakci a necháme prověřit na našem oddělení. Každou připomínkou ze stran zákazníka se zabýváme.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,

    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím jsem nespokojená,. Inzerujete zboží skladem a na konferenční stolek musím čekat až do srpna a objednané židle také ještě nedorazily, takže budeme sedět na zemi .

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    v době Vámi provedené objednávky vidíme v systému, že zboží nebylo dostupné skladem.
    S pozdravem
    Petr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Katastrofální kvalita, zboží neodpovídá popisu a fotografiím. Realita se opravdu rozchází. Bohužel už nikdy nenakoupím a určitě odrazuju další s nákupem. Teď musím zboží na vlastní náklady zaslat zpět, i když bylo poškozené. Mazec.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    naše produkty pečlivě vybíráme a snažíme se najít nejlepší poměr mezi cenou a kvalitou, vy jste nakoupil poličku ve slevě, jedná o kaučukové masivní dřevo, kde drobné nerovnosti mohou být. K uvedenému číslu objednávky doposud nemáme v evidenci, že by mělo být vráceno. Mrzí nás Vaše recenze ,protože se vždy snažíme o maximální spokojenost našich zákazníků.
    S pozdravem
    Petr

  • Nedoporučuje obchod

    Rádi bychom vám oznámili, že nám dnes výrobce potvrdil termín dodání do 3 - 4 týdnů:-(((

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den vážený zákazníku,
    bereme v potaz Vaši připomínku a necháváme prověřit dodací lhůtu.

    Vážíme si každého názoru a snažíme se dělat vše ku spokojenosti našich zákazníků.
    S pozdravem a přáním hezkého víkendu.
    Petra

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    11.03.2021 další vývoj reklamace nekvalitního zboží:
    Zboží : Černá kovová postel Ariana, 180x200 cm
    1. Zboží jsme obdrželi daleko po lhůtě slíbeného termínu dodání
    2. Zboží bylo dodáno, obal nebyl poškozen, ale zboží je poškozené a celá postel vrže. V noci se budíte a ráno jste nevyspalí, byla zahájena reklamace.
    Přístup Design nábytek:
    1. Na první referenci na Heuréka o pozdním termínu dodání – okamžitá aktivita ze strany dodavatele a nabídky finanční kompenzace, když negativní referenci stáhnete. Nejdřív ale musíte stáhnou referenci a teprve pak Vám pošlou peníze – Možná! Negativní Referenci jsem nestáhl
    2. Zboží je nekvalitní, na posteli se nevyspíte, vrže a je poškozená. Byla založena reklamace dne 02.03., zaslány fotky a zvuk soubory a proběhla korespondence o návrhu řešení ze strany dodavatele a ochota z naší strany přátelsky záležitost vyřešit – je přes týden ticho, aktivita ochabla a nic se neřeší. Mezitím stále spíte s dětmi na vrzající posteli, nevyspíte se. Podotýkám, že nedodáním v domluveném termínu, jsme spali přes týden na zemi. Vyzýváte dodavatele k řešení. Nic. Paní na hlavním tel čísle Vám sdělí, že to není její věc, že to řeší reklamační odd. a tím to zvadne. Na reklamačním to nikdo nebere.
    3. Nedoporučuji zákazníkům produkt/produkty tohoto překupníka nekvalitního zboží a negativně hodnotím přístup k zákazníkovi. Zpochybňuji také „prozákaznický“ přístup jehož hlavní podstatou je kupování si za peníze pozitivní reference, respektive vymazání negativní reference.


    22.02.2021 - Zboží dosud nedorazilo proti osobnímu potvrzení s kanceláří mělo dorazit 19.02.2021. Extrémně drahá doprava a předražené zboží!
    V takovém případě by měl obchod komunikovat se zákazníkem a omluvit se za změny. Obchod mi způsobil nemalé komplikace!

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den vážený pane Vrtiška,
    ceníme si Vaší odezvy i názoru. Překontrolujeme Vaši objednávku a Vaše připomínky k našemu postupu ověříme a budeme se jimi zabývat. Aktuálně vidím, že je Vaše objednávka připravena k expedici.

    S pozdravem

    Petra