Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    Zatím nemohu hodnotit, protože zboží ještě nemám. Dodací lhůta byla 1-2 týdny, takže věřím, že se někdo z obchodu ozve, v jakém stavu je vyřízení mé objednávky.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Velice nás tato situace mrzí.

    Za prodloužení termínu se velice omlouváme.
    Nyní je zboží naskladněné a připravené k odeslání.

    Ještě jednou se velice omlouváme za komplikace.

    Přeji hezký den.
    Denisa

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Objednávku jsem zaslal 7.11. Následně jsem až 14.11. obdržel fakturu k zaplacení s upozorněním, že stále není objednávka uhrazena. Fakturu jsem v tomto e-mailu viděl poprvé. Obratem jsem zaplatil. 23.11. mi poslali e-mail ve kterém bylo uvedeno, že objednávka byla zaslána výrobci a dodací termín tedy začíná běžet. Dodací termín 1-2 týdny.
    Čekal jsem tedy 2 týdny a následně mi bylo sděleno, že židle do ČR dorazí do 9.12. Potom bude následovat naskladnění a zajištění dopravy, takže v týdnu od 12.12. do 16.12 bude židle doručena. Kdyby bylo rovnou uvedeno v že termín dodání je 6 týdnů hledal bych jiného dodavatele.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Velice nás tato situace mrzí.

    Za prodloužení termínu se velice omlouváme. Celý proces se zdržel i díky opožděné platbě.
    Dodavatel nám potvrdil termín 1-2 týdny, bohužel došlo k prodlevě při expedici a opravdu zboží je teprve tento týden odesíláno od dodavatele.

    Ještě jednou se velice omlouváme za komplikace.

    Přeji hezký den.
    Denisa

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zbozi, pri ktorom je uvedene dodani do 3-6 tydnu a zrazu email, ze to bude trvat 6 mesiacov? Akoze takto, povedzme si to na rovinu - eshop dane veci len predava, nevyraba, takze dlzku vyroby neovplyvni. Ale ak eshop po upozorneni, ze nech si to zmeni lebo sa jedna o vedome zavadzanie klienta dalej veselo na strankach tvrdi, ze doba dodani dalej trva 3-6 tyzdnov...? Tak to je prasarna. Tiez komunikacia viazne ak je problem.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Velice nás tato situace mrzí.

    Termíny na naše stránky se propisují přímo od dodavatele se zpožděním, jakmile jsme obdrželi od dodavatele informaci o tom, že produkt bude znovu dostupný až v březnu 2023 , informovali jsme Vás obratem o prodloužení termínu.
    Bohužel neovlivníme problémy s dostupností materiálu či komponentů pro výrobu.

    Děkujeme za pochopení a ještě jednou se velice omlouváme za komplikace.

    Přeji hezký den.
    Denisa

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Je přinejmenším úsměvné zasílat mi dotazník, když zboží ještě nemám.
    Ani nevím,kdy bude dodáno. A. Baďura

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Velice nás tato situace mrzí.

    Kolegyně Vás 1.11.2022 informovala na Váš email o tom, že zboží je skladem u dodavatele s dostupností 1-2 týdny, tato informace byla uvedena u produktu i v době objednání.
    Jakmile bude zboží naskladněné na náš sklad, budeme Vás informovat ještě na Váš email.

    Přeji hezký den
    Denisa

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nesprávně uvedený termín dodání, stále nevrácené peníze, neustále uvedený chybný termín dodání

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,

    vzniklá situace nás samozřejmě velmi mrzí. O prodlouženém termínu jsme Vás informovali, bohužel se řídíme termíny, který nám upřesní dodavatel.
    Jakmile jsme informaci obdrželi od dodavatele, neprodleně jsme Vás o této skutečnosti informovali.
    Peníze jsou zadány na vrácení a vrácení podléhá zákonné lhůtě 14ti dnů od zadání do systému.
    Děkujeme za pochopení a přeji hezký den.

    Denisa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • zboží (zrcadlo) je s kazem

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    vzniklá situace nás samozřejmě velmi mrzí.
    Poprosíme Vás v tomto případě vyplnit náš reklamační formulář https://www.designovynabytek.cz/o-nakupu/reklamace/ a přiložit fotografie poškozeného výrobku.
    Následně Vás bude kontaktovat kolega z reklamačního oddělení ohledně dalšího postupu.
    V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat.

    Hezký den.
    Denisa

  • Nedoporučuje obchod

    objednané zboží k dispozici,nebo termín dodání v nedohlednu..

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,

    vzniklá situace nás velmi mrzí.

    Vidím, že jsme Vás o prodlouženém termínu informovali a Vy jste souhlasila.
    Informace o termínech dostáváme přímo od dodavatele, jakmile se taková skutečnost s prodloužením termínu vyskytne, ihned informujeme zákazníka.
    Bohužel v dnešní době, kdy je nedostatek materiálu a komponentů pro výrobu nelze tuto skutečnost ovlivnit.

    Děkujeme za pochopení a přeji hezký den.
    Denisa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodali spatne kusy nabytku a pote nasledovalo 30-denni cekani na jakoukoliv reakci a az na explicitni vyzvu, aby dodali spravne dily nebo vratili penize, konecne dodali spravne dily.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,

    Vzniklá situace nás velmi mrzí.

    Špatné díly jsme reklamovali přímo u výrobce, který nové díly zaslal v zákonné reklamační lhůtě 30ti dnů.
    Za komplikace se velice omlouváme.

    Hezký den.
    Denisa