Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nesmontovatelné zboží.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    vzniklá situace nás velice mrzí.
    Reklamaci již od včera řeší kolega a je v kontaktu s výrobcem.
    O dalším postupu Vás bude informovat v nejbližší době.
    Přeji hezký den.
    Denisa

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednala jsem zbozi s delsi dodaci lhutou, cca 3-4 tydny. Po 4 tydnech se nikdo neozval, takze jsem kontaktovala eshop. Proverovali do druheho pracovniho dne obj a pak mi bylo sdeleno ze produkt se jiz nevyrabi a vrati mi penize. Nebyla nabidnuta alternativa a musela jsem zaslat emailem cislo uctu na vraceni penize. Obvykle jsou eshopy schopny vratit samy, navic jsem dostala info ze penize vrati az do 14dnu. Takze zbytecne cekani a zasilku stejne nemam.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,

    velice nás vzniklá situace mrzí. Bohužel nás dodavatel se zpožděním informoval, že daný produkt vyřadil z nabídky.
    V případě online platby kartou číslo účtu nevidíme, tudíž nemáme informaci, kam peníze zaslat zpět, proto jsme Vás poprosili o zaslání čísla účtu.
    Platbu kolegyně z fakturačního oddělení obvykle vrací do 3 pracovních dnů od zadání požadavku.
    Děkujeme za pochopení .
    Přeji hezký den.
    Denisa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    E-shop poptal mnou zakoupený nábytek u dodavatele až po mé urgenci (po 9 dnech bez žádných informací). Po další urgenci (po 2 dnech) mě o stavu objednávky informoval.
    Zboží dorazilo po 32 dnech od objednání a má jinou barvu než je napsané v popisku.

    Produkt budu vracet, snad vrácení nebude tak náročné jako objednání, ale celý e-shop na mě působí neprofesionálně.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    o prodloužení termínu jsme Vás předem informovali, po přijetí zboží na sklad prověříme barevnost a věřím, že vše vyřešíme k vaší spokojenosti.
    Petr

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Sedačka přišla poškozená. Jestli dostanu novou a za stejných podmínek ( byla ve slevě) zatím po týdnu nevím. Potřebovala bych vědět, jestli se sedačkou počítat nebo někde jinde koupit jinou.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    vzniklá situace nás velice mrzí. Reklamaci v tuto chvíli řeší kolega a je v kontaktu s dodavatelem.
    Vzhledem k poškození, ke kterému došlo nejspíše při přepravě objednáme u dodavatele novou pohovku, kterou Vám dodáme.
    O dalším postupu Vás bude již informovat kolega z reklamačního oddělení.
    Děkujeme za pochopení.
    Přeji hezký den.
    Denisa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Bohuzel inzeruji veci, ktere nemaji

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    vzniklá situace nás velice mrzí. Dodavatel přecházel na nový skladový systém, kdy se nepropisovaly aktuální informace na náš web. Jakmile došlo k aktualizaci, informovali jsme Vás o nedostupnosti zboží a nabídli jsme Vám i dostupnou alternativu.
    Věříme, že v budoucnu k těmto situacím již docházet nebude.
    Přeji hezký den.
    Denisa

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Špatně odvedená prace

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Velmi nás Vaše negativní zkušenost mrzí.
    Vaše objednávka byla dle systému doručena v předem avizovaném termínu a neregistrujeme zde žádné komplikace.
    Budeme moc vděčni, pokud nám poskytnete bližší informace, s čím konkrétně jste nebyl spokojený a v jakém směru bychom měli naše služby zkvalitnit.

    Předem děkujeme za poskytnutí detailnější zpětné vazby.

    Denisa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Zboží mi bylo vyloženo na ulici, doručení za první dveře nedělají. Nikde v eshopu to není uvedeno. Zboží bylo přikurtované k paletě, ke které byla navíc přišroubovaná jakási deska. Takže místo snadno přenositelné krabice dostanete cosi, co je dvakrát těžší a nedá se to pořádně uchytit, protože je to objemné a ona paleta se pod tou váhou rozpadá.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    snažíme se dopravovat zboží, tak aby přišlo v perfektním stavu a 180cm vysoký regál poslat balíkem by pro nás bylo snaží, ale nemusel by přijít v celku:-)
    Věříme, že budete s produktem spokojený.
    S pozdravem
    Petr

  • Nedoporučuje obchod

    • Sortiment
    • Cena
    • Dlouhé dodací lhuty
    • Nereálné lhůty prezentované pri objednavce

    Již několikáta zkušenost, kdy produkt ma datum dodání a napr. za 30dní. Objednáte, ihned zaplatíte a po 2 tydnech přijde info, ze produkt bude za 5 měsíců. Objednávka se stornuje, ale na vracení platby si vezmou 14dni, které občas ani nedodrží a musíte je urgovat.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,
    objednal jste si zboží, které bylo na objednávku, informovali jsme vás o potvrzeném termínu dodání ihned jak jsme měli potvrzení z výroby. Vrácení platby probíhá zpravidla do 3 dnů.
    S přáním hezkého dne
    Petr

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Žádná

    Nedoporučuji, po 2,5 týdnech konečně dodali světlo, ale bohužel poškrábané!

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,

    vzniklá situace nás samozřejmě velmi mrzí.
    Poprosíme Vás v tomto případě vyplnit náš reklamační formulář https://www.designovynabytek.cz/o-nakupu/reklamace/ .
    Následně Vás bude kontaktovat kolega z reklamačního oddělení ohledně dalšího postupu.
    V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat.

    Hezký den.
    Denisa

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Dodávka zboží již trvá déle než 3 týdny. Sice napsali, že dorazí, ale kdy přesně neumím odhadnout, nějak se mi to nezdá. Zboží zaslané s takovým zpoždění již nepotřebuji, ale uvidím.

    Reakce obchodu www.designovynabytek.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi. Velice nás tato situace mrzí.

    Vidím, že jsme Vás 26.1.2023 informovali o termínu naskladnění 2-3 týdny, tato informace byla uvedena i u produktu v době objednání.
    Jakmile bude zboží naskladněné na náš sklad, budeme Vás informovat ještě na Váš email.

    Přeji hezký den.
    Denisa

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.