Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Nákup u tohoto prodejce elektroniky NEDOPORUČUJI!. Starají se o Vás pouze do doby než nakoupíte. Naprosto opomínají po prodejní služby, které jsou v mnoha případech důležitější než ty před prodejní. K mému případu: Zakoupil jsem sluchátka s mikrofonem zn. Logitech. Po měsíci zjištěna závada na mikrofonu - nefungoval. Provedena reklamace. Produkt odeslán přímo do spol. Logitech. Do měsíce produkt vrátili z reklamace. Byl mi předán i protokol, kde bylo uvedeno, že se jednalo o mechanické poškození. Z toho důvodu se jedná o mimo záruční opravu, s tím, že vyrozumívali Datart, zda s tím souhlasím já. Datart mi nepředal zprávu, tudíž se produkt vrátil neopravený. Po přijmutí jsem napadl výsledek reklamace i způsob, že mě nevyrozuměli o skutečnosti. Odkázali mě, že za ně je to uzavřené, ať se obrátím na Logitech. Kontaktoval jsem Logitech žádal vysvětlení, jak došli k závěru, že závada vznikla na základě mého zacházení s přístrojem. Ani ti nebyli schopni svůj postoj obhájit. S tím, že nevěřícně nechápali, proč mi Datart nepředal průběžnou zprávu o stavu věci a závadu odstranili bezplatně, s tím, že bylo třeba vyměnit jednu poškozenou součástku. Z toho vyplývá, že prodejce DATART prodal, vydělal a více ho to nezajímalo. Reklamaci řešili laxně, nedostatečně a ještě se zbavovali odpovědnosti, přesto, že byli zprostředkovateli a měli situaci řešit oni a ne já za ně. Produkt byl pouze jeden měsíc starý a zbývala mu záruční doba 22 měsíců. Raději nakupujte tam, kde si plní své závazky až do konce závazku prodejního procesu. Reklamace č. 8800695129.

    • Dobrý den,

      je nám líto Vaší nespokojenosti. Samozřejmě lze záležitost prověřit, k tomu nás můžete s bližšími informacemi kontaktovat na [email protected]

      S pozdravem
      Alena

  • Zboží objednáno a zaplaceno 11.1.2021, v e-shopu bylo označeno jako skladem s doručením do 14.1. (pokud by tak označeno nebylo, zboží bych neobjednala - on by to jejich systém ani nedovolil - jde o klasické klamavé jednání, které bych očekávala u "no-name" e-shopů, nikoliv dosud u Datartu).
    Až 13.1. mě informovali mailem, že zboží nemají a urgují jeho dodání u dodavatele.
    Na mé dotazy ohledně reálnosti dodání (abych případně zboží objednala jinde) dosud (18.1.) neodpověděli. Opakují stále cosi o urgenci u dodavatele, tzn. celý týden nejsou schopni dodavateli zavolat aby jasně sdělil, jestli zboží má a kdy jej dodá nebo jestli zboží nemá a tudíž není reálné jej v rozumné době sehnat. Zákazník tak nemá možnost nakoupit jinde.
    Zadržují peníze zákazníků a zřejmě je v tom záměr, takže důrazně doporučuji všem budoucím zákazníkům rozmyslet si nákup u Datartu a určitě neplatit předem, i když by to stálo pár korun navíc..

  • Když nakupujete tak jsou úžasní a milí, ohledně reklamací už tak milí nejsou. Nepříjemný, neochotný personál. Kávovar jsem reklamovala 4x, s tím že požaduji vrácení peněz, jelikož reklamace byla 4x na stejnou závadu. Peníze nevrátili, dali mi nazpět kávovar a prý pokud si ho nepřevezmu tak je to můj problém. Obrátila jsem se na ombudsmanku, arogantnější přístup jsem dlouho nezažila. Dva dny zpět jsem objednala zboží s vyzvednutím na prodejnu. Psali, že druhý den po 15h si zboží můžu vyzvednout... Když jsem přijela, řekli že moje zboží nemají ať přijedu až mi pošlou SMS, ale že pravděpodobně zítra to bude. Dnes čekám a stále nic... Takže asi tak.. Nespokojenost

    • Dobrý den,

      je mi líto starostí s kávovarem, vidím, že kolegové stížnost aktivně prověřují a řeší. Jakmile pro Vás budou mít vyjádření, obratem jej obdržíte.

      S pozdravem
      Rimma

  • Rychlart? Spis srandart

    Zbozi objednano 16. 12. 2020, 17:17 s vyzvednutim na pobocce. Potvrzena objednavka hlasi "Očekáváme, že zboží bude připraveno nejdříve 16.12.2020 17:45 ." Rychlart! Realita je takova, ze se mi dodnes nikdo neozval. Objednano vice nez tyden pred Vanoci, s vyzvednutim prakticky hned, mame druhy tyden v lednu, davno po Vanocich a od Datartu nemam jedinou zpravu. Natoz pak zbozi objednane k Vanocum, ktere meli skladem. Nicmene pry obdrzeli cenu "nejduveryhodnejsi znacka 2020" takze chyba bude asi na moji strane. A tu falesnou reklamni Rychlart kampan, ktera jede v televizi prakticky nonstop, mam na triku taky ja. Je to kampaaaaaan. :/

    • Dobrý den,

      je mi líto, pokud jste měl s nákupem v našem obchodě starosti. Prosím, zašlete nám podrobnosti na email [email protected], rádi vše prověříme.

      S pozdravem
      Rimma

  • Dobrý den!
    V Datartu jsem koupil rádio, které jsem musel asi po necelém roce reklamovat.
    O vyřízení reklamace jsem byl dne 9.12.2020 informován SMS-kou, ve které mi oznámili, že mi vrátí kupní cenu. Ovšem dále tam bylo uvedeno, že mám k vůli té reklamaci přijet do Zlína (?!) a že si sebou mám vzít nějaký reklamační protokol. Jelikož bydlím na druhém konci republiky, napsal jsem jim e-mail s dotazem, zda by reklamace nešla vyřídit např. bankovním převodem, a za druhé jsem se jich ptal, co je to ten reklamační protokol, protože jsem nic takového žádným způsobem neobdržel. Na uvedený e-mail nebylo do dnešního dne odpovězeno a neproběhla ani žádná reakce na telefonát, který se uskutečnil před vánocemi. Po zaslání e-mailu vám akorát pošlou dopis s výmluvou, že toho mají moc.
    Takže v Datartu již nikdy nic.

    • Dobrý den,

      v případě odstoupení od kupní smlouvy standardně vracíme finance na bankovní účet, pravděpodobně se tak jednalo o automaticky generovaný email, za případné nedorozumění ve formulaci se Vám omlouváme.

      V případě potřeby nám zašlete podrobnosti na email [email protected], situaci prověříme.

      S pozdravem
      Rimma

  • Již 3. objednávka, kdy mi dali za cenu nového rozbalené, či vrácené zboží. A to jsem 2x výslovně psal do objednávky, že žádám zaslání nového originálně zabaleného výrobku.
    Po odeslaní E-mailu vč. fotografií, že se jedná nejspíše o vrácené zboží, mi jen zaslali, že ho mohu reklamovat. To znamená, že nejsou schopni si ani přečíst e-mail od zákazníka. Nebo mi můžou vysvětlit jak se reklamuje funkční, ale použité zboží?

    Od Datartu už nikdy nic!!!

    • Dobrý den,

      mrzí mě, pokud doručené zboží nebylo v pořádku. Kolegové jistě měli na mysli, že výrobek můžete vrátit a od smlouvy odstoupit, za nedorozumění se omlouvám.

      S pozdravem
      Rimma

  • Dobry den,
    bohuzel objednavka 1620789270 me nedorazila kompletni a reklamuji. Reakce vasich zamestnancu na reklamaci a na problem, ze proste zbozi v baliku nebylo je pro me nepochopitelna! Opakovane dostavam odpoved, ze pri expedici zbozi v baliku bylo. Co me to prosim vas ma zajimat? Nedorazilo to ke me, at uz to vypadlo pri prevozu (tudiz jste spatne zabalili) anebo zbozi nekdo vzal me vubec nezajima, muj problem je ze nemam to co jsem si zaplatil.

    V zakaznickem servisu se mate hodne co ucit, doporucuji se inspirovat napriklad Rohlik.cz ci Amazon.com

    Dekuji a samozrejme uz u vas nenakoupim.
    S pozdravem
    LM

    • Dobrý den,

      je mi líto starostí s objednávkou, situaci jsem prověřila a mělo by být vše dořešeno. Za nepříjemnosti se velmi omlouváme.

      S pozdravem
      Rimma

  • Dobrý den,
    objednal jsem u Vás vysavač eta, fujifilm fotoaparát, k němu film, konvici a ovladač k xboxu. Nikdy jsem s Vámi problém neměl, rád u Vás s mým VIP účtem a výhodnými kupony nakupuji, ale to jak mi tato objednávka přišla zabalená bylo něco strašného. U objednávky za bezmála osm tisíc bych čekal něco jiného. Všechny produkty kromě vysavače, který byl ve své zvláštní krabici, byly v obrovské krabici, do které by se vešly několikrát. Tato obrovská krabice nebyla ničím vyplněná (to jsem opravdu ještě nezažil. U konkurence Alza, CZC určitě ne a myslím, že ani u Vás ne) a z toho důvodu se při přepravě všechny tyto výrobky hýbaly a narážely do sebe. Výsledkem jsou poničené krabice od těchto výrobků, takže vypadají jako z třetí ruky. Navíc je zmačkaná a protržená tato obrovská krabice. Levná nerezová konvice Gallet BOU701 za 400 korun má uvnitř prasklinku, nevím zda se jedná o kaz nebo je to právě způsobeno špatným zabalením. Reklamace se mi u takto levné věci řešit nechce, to není hlavní důvod proč to tu sem píšu. Chtěl bych se Datartu zeptat, zda je to Váš obvyklý způsob balení (omotání nepřiměřeně velké měkké krabice bílou "folií " s vaším logem a "vhození" těchto věcí do ní) a nebo se jedná o individuální chybu člověka, který to balil? Jestli se nejedná o chybu zaměstnance, možná by jste se mohli nad svým otřesným způsobem balení zamyslet i kvůli jiným zákazníkům, kteří si u vás zboží kupují. Předem děkuji za reakci. S pozdravem váš zákazník.

    • Dobrý den,
      vážíme si Vašich nákupů s VIP členstvím a mrzí nás taková zkušenost. V případě shledaného poškození je třeba obratem po převzetí postupovat v souladu s pokyny zde https://www.datart.cz/reklamace/index.html Poslat na [email protected] potřebná fota včetně obalu a celého balení s číslem dokladu, popisem okolností. Standardně jsou zásilky s více položkami baleny tak, ať je balení dostatečné k zamezení poškození přepravou, obvykle jsou ve skladu pro tyto účely dostupné potřeby včetně volby různých výplní, omlouváme se a děkujeme za zpětnou vazbu, o které jsme informovali logistiku.
      S pozdravem
      Alena

  • ahoj

  • Před týdnem objednán telefon a k němu hafo dárků a super cena. Tak radost objednávka potvrzena. Měl být dodaný před třemi dny a dodnes se nikdo ani neozval. Mail jsem psal a také nic ...
    Po půl hodině čekání na infolince telefonu přes x přepojování a automat mi suše řeknou, že telefon už není a nebude :-(
    Byl to dárek pro dcerku a nestalo se to poprvé !!! Nic neplaťte předem !!! Nebudete mít peníze ani zboží !!!
    TOHLE byl můj poslední nákup na DATART :-(

    Milý zákazníku,
    hlásíme, že máte objednáno.
    Máme radost z Vaší objednávky s číslem 1304136185, která byla vytvořena dne 02.12.2020. Nyní již pilně pracujeme na její přípravě.
    :-)))

    • Dobrý den,
      je nám líto, u neskladové položky může dojít ke změně v dostupnosti u předběžného dodání dle aktuálního stavu u dodavatele. Položka byla po prověření shledána nedostupná, omlouváme se. Stačí kontaktovat naše zákaznické centrum [email protected], zda si přejete objednávku zrušit či upravit na jiné dostupné zboží, děkujeme za pochopení.
      S pozdravem
      Alena

  • Dle Datartu 22.11 expedováno přes Českou poštu, ta ale akorát eviduje data k nepodané zásilce , od té doby se nic neděje. Datart mě odkazuje na poštu, pošta na Datart, že čeká na podání zásilky. Důkaz, že Datart zásilku opravdu odeslal z nich nemůžu dostat. Velké zklamání!

    • Dobrý den,
      mrzí nás starosti s doručením, omlouváme se za prodlení, které bylo často i na straně pošty. Vlivem náporu množství zásilek docházelo k přetížení u přepravců, kdy předanou zakázku neregistrovali na portále zásilek, pracovali na zavedení do systému a doručení. Děkujeme za pochopení.
      S pozdravem
      Alena

  • Dobrý den objednala jsem u vás telefon s tím že 8.12. bych ho měla mít.. Přes zasilkovnu.. Samozřejmě že telefon nedorazil a zásilkovna píše že jste ještě nedodali zboží.. Krásný narozeniny pro přítele.. Už nikdy více...

    • Dobrý den,
      je nám líto zklamání. U skladové položky expedice probíhá obratem, v opačném případě záleží na naskladnění od dodavatele, orientační dodání se může změnit dle aktuálního stavu. U dostupného zboží následně záleží na rychlosti logistiky, přepravců, kdy vlivem značného náporu množství zásilek v tomto období mohlo dojít k menšímu opoždění, omlouváme se.
      S pozdravem
      Alena

  • Dobrý den objednala jsem u vás telefon s tím že 8.12. bych ho měla mít.. Přes zasilkovnu.. Samozřejmě že telefon nedorazil a zásilkovna píše že jste ještě nedodali zboží.. Krásný narozeniny pro přítele.. Už nikdy více...

    • Dobrý den,
      je nám líto zklamání. U skladové položky expedice probíhá obratem, v opačném případě záleží na naskladnění od dodavatele, orientační dodání se může změnit dle aktuálního stavu. U dostupného zboží následně záleží na rychlosti logistiky, přepravců, kdy vlivem značného náporu množství zásilek v tomto období mohlo dojít k menšímu opoždění, omlouváme se.
      S pozdravem
      Alena

  • Dobrý den,

    měl bych dotaz ohledně toho když jsi dám rezervovat zboží na prodejnu a platbu provedu až na místě, bude mi vystavena klasická účtenka na pokladně? Či mi bude vytisknuta faktura?

    Děkuji za odpověď.

    • Dobrý den, Ondřeji,
      obvykle je vystavována pouze klasická účtenka. V případě zájmu o fakturu je nutné uvést tento požadavek v prodejně při odběru zboží.
      S pozdravem
      Jana

  • Dobrý den, chtěl bych zrušit svoji dnešní objednávku SD karty. Co proto musím udělat? Číslo objednávky je 1304188029. Děkuji

    • Dobrý den,
      vidím, že bylo již expedováno, prosím nepřebírejte a po vrácení zboží bude zrušeno.
      S pozdravem
      Jana

  • Objednal jsem zboží s tím, že dle obchodu je zítra u mě. Dopravce oznámil, že přijal data o nedodané zásilce, tento stav trval dopoledne. Na dotaz, na zákaznické lince, jsem se dozvěděl, Že to mají moc a mám čekat 1-2 dny. Takže klamání, objednávku ruším. Již nikdy více.

    • Dobrý den,
      mrzí mne starosti. Při aktuální situaci jsou přepravci velmi vytíženi a může dojít ke zdržení. Věřím, že v budoucnu dostaneme šanci se ukázat v lepším světle.
      S pozdravem
      Jana

  • Nedoporučuji Datart. To co předvedl při mé poslední objednávce byla katastrofa.
    Objednala jsem si sušičku. V den,kdy měla přijít mi volal závozník,že ji cca za 2 hodiny přivezou. Následně volal půl hodiny před dovozem,že zjistili,že je zboží poškozené. Za 5minut mi volají z z Dartu - logistika,že se omlouvají,že zboží už nemají,že musím počkat na naskladní (1-2tydny). Údajně ho ani nesložili a zajistili,že moje objednávka chybí 30minut před doručením. Když jsem se dotazovala na nějakou kompenzaci,tak mi bylo řečeno,že nemám nárok,že bohužel měli méně výrobků a že hold na mě nezbylo... To byla veškerá "kompenzace" a omluva. Po dalším telefonu mi paní slíbila,že zjistí kdy přesně bude sušička a ozve se mi ještě během dne- az po 4 dnech se ozvali.
    Nakonec jsem sušičku objednala jinde. Sušička dorazila do 24hodin od objednání.

    • Dobrý den, paní Mlejnková,
      je mi líto nevydařeného nákupu. Pokud nám zašlete bližší informace na e-mail [email protected], rádi celou situaci ověříme.
      S pozdravem
      Petra

  • Obchod zásadně nedoporučuji. V e-shopu jsem zakoupila kuchyňský robot Catler jako vánoční dárek, kupovala jsem nové zboží. Zásilka přišla v neporušené krabici. Po 10 dnech po doručení volala paní z Datartu, že zásilka není v pořádku. Z originální krabice robota bylo vyndáno veškeré příslušenství. V krabici jsem našla pouze již vybalovaný/použitý?? zbytek přístroje. V této chvíli jsem očekávala rychlou reakci Datart, která by odpovídala utržené ostudě. Místo toho přišla nepříjemná zkušenost s Info linkou a Reklamačním oddělením, ještě horší než samotný nákup. Zákazník je v pozici jakéhosi prosebníka. Místo řešení problému se dočká opakovaně pouze okopírovaného standardního textu, že může dovézt/poslat zboží k reklamaci. Po několika dnech dohadování včera robot odvezen svozem Datart. Nemám nic - ani peníze a ani zboží.
    Navíc je zajímavé, že jsem od Datartu jako nespokojený zákazník nedostala formulář spokojenosti.

    • Dobrý den,
      věřím, že se s naším reklamačním oddělením podaří vyřešit. Dotazníky spokojenosti pro portál Heuréka jsou rozesílány jen v případě, že zákazník tuto možnost zpětné vazby zvolí při vytváření objednávky.
      S pozdravem
      Jana

  • Jsem mimořádně nespokojen s poprodejní službou. Po zakoupení zboží za více než 20.000 Kč jsem žádal o malou technickou radu na propojení televize a receiveru. Kontaktoval jsem infolinku a dostal jsem odpověď, že mně budou v nejbližší době kontaktovat telefonicky nebo emailem. Ani po třech týdnech jsem se žádné odpovědi nedočkal. Pouze mi na základě mé urgence sdělili, že v dnešní době kvůli pandemii dochází ke zpoždění vyřizování požadavků. Ale 3 týdny je podle mně dost dlouhá doba. Na základě této nepříjemné zkušenosti s obchodem Datart nebudu příště žádné služby využívat a taky nebudu tento obchod nikomu doporučovat.

    • Dobrý den,
      nespokojenost mne velmi mrzí. Vždy se snažíme jakékoliv dotazy zákazníků zodpovídat v co nejkratším čase. Pokud je otázka komplikovanější může být řešeno i s výrobcem nebo dodavatelem. Věřím, že se s Vámi kolegové již spojili, pokud tomu tak není, neváhejte opětovně kontaktovat naše zákaznické centrum na e-mailu [email protected]
      S pozdravem
      Jana

  • Také se přidávám. To, co teď Datart předvádí, je tak akorát na nasr...!!!
    O Víkendu zaplaceno, v úterý mělo zboží dorazit a dnes ve čtvrtek ještě ani nebylo odesláno.
    Takový bordel jsem už dlouho nezažil! A ať mi netvrdí, že je to dopravcem, protože z jiných eshopu chodí vše v pořádku.
    Ty už neuvidí z mé strany ani korunu, pacholci. Škoda, že jsem platil předem, protože bych nyní objednal jinde a zboží z Datartu už nepřebral.

    • Dobrý den,
      mrzí mne negativní zkušenost. Přepravci byly v posledních týdnech velmi vytíženi a to v některých případech ovlivnilo rychlost příjmu zásilek a další postup expedice. Z naší strany se za komplikace omlouvám.
      S pozdravem
      Jana