Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den, koukám, že nejsem první ani poslední. Jak si Vaše "vyhlášená " společnost začíná být pěkným šmejdem.Strašně super máte propagační reklamy, které ani nedodržujete. Moji mamince je krásných 65 let. Tedy je důchodkyně, semtam je ráda když si za nějakou tu ušetřenou kačku něco koupí. Tak si koupila u Vás pěknou červenou lednici a když už tak k tomu chtěla i méně pěknou mikrovlnou troubu, kterou jste ji poslali z obou stran zmáčknutou. Vše hlášeno samozřejmě za takové peníze co zato dala, tak musí sama důchodkyně sednout do autobusu vzít mikrovlnku do ruky. K Vám odvést a čekat měsíc. Toto je jako Váš Rychlárt haha to je Jokelárt...

    • Dobrý den, je mi líto komplikací spojených s dodáním zboží a výše popisovaná situace mne mrzí. Zašlete nám prosím na mail [email protected] veškeré podrobnosti, včetně čísla objednávky a reklamace. Situaci prověříme a budeme Vás kontaktovat.
      S pozdravem David

    • Pošlete to na ombudsmana a budete si dopisovat měsím jako já a nikam to stejně nepovede, jen ztracený čas.

  • Lze objednat lednici, která není skladem? Zboží jsem neplatila a proto bych měla mít na svém účtu možnost zrušení objednávky. Od 27.11. je objednávka ve stavu VYŘIZUJE SE. Jednou jsem se dovolala vaší operátorce. Po položení dotazu, zda je zboží schopné doručení do daného termínu mi bylo řečeno, že na skladě není. Byla přislíbeno zjištění míry naskladnění mailem. Nic. Dvakrát jsem využila komunikaci přes komunikační automat. Marně. A dovolat se k vám nelze cca 1/2 hodiny čekám na lince s automatem. Neskutečné!!! Co s tím?

    • Dobrý den, Danielo, je mi líto vzniklých potíží. Pokud zašlete Vaši stížnost s číslem dokladu na email [email protected], prošetříme celou záležitost a nejdeme nejlepší řešení. S pozdravem Gabriela

  • Klamava reklama - umele slevy!!!

    Vybrala jsem si pred 2 dny indukcni varic. Dnes jsem zjistila, ze datart ma vikendovou slevu 10%. Ovsem jsem zjistila, ze na vikend zvedli cenu o 1000Kc. Tedy pokud si nezadate slevovy kod, tak mate vyrobek o 1000Kc drazsi.

    • Dobrý den, Veroniko, slevy a akce se mohou měnit i několikrát denně, výše slevy se však odvíjí od ceny zboží s kterou bylo uvedeno na trh. Gabriela

  • Dobrý den.
    Vybral jsem si na e-shopu notebook v akci. Nelze ho však zakoupit(není možnost vložit do košíků). Je tam možnost jen rezervace na prodejně a v Opavě není. Je to BLACK FRIDAY. Udělají akci, ale zakoupit nelze. To mám jet do jiného města? Super.

    • Dobrý den,
      je mi líto komplikací. Podle popisu je zboží dostupné jen na prodejně, jelikož se jedná o doprodej a jsou dostupné pouze poslední kusy pro osobní odběr. Některé toto zboží může být vystavené, v těchto případech jsou o tom zákazníci předem informováni.
      S pozdravem
      Jana

  • Ak by som vedel že moju objednávku doručia po 29.11. Som by neobjednal v Datart. Už 3 dní nemôžu doniesť na pobočku mikrovlnku. Celé zlé. Neodporúčam.

    • Dobrý den,
      mrzí mne, pokud došlo u Vaší objednávky ke komplikacím. Prosím pošlete nám číslo objednávky na e-mail [email protected] a situaci ověříme.
      S pozdravem
      Jana

  • Dobrý den,
    u výrobku Kuchyňský robot Tefal Masterchef Grande QB813D38,za 9990 Kč, je tato akční cena více jak rok. Na oficiálních stránkách Tefalu, je prodejní cena 11 990 Kč. Tedy opět žádná sleva (Datart udává 53%). a takhle je to rok co rok, tedy podvodart

    • Dobrý den,
      je mi líto nespokojenosti. Vždy snažíme, aby nabídka byla pro zákazníky atraktivní a některé zboží může být cenově zvýhodněno i mimo akce.
      S pozdravem
      Jana

  • Důrazně nedoporučuji. Osobní odběr Praha Arkády Pankrác - je potřeba si vzít den dovolené. Nikde nikdo a během čtvrt hodiny nebyli schopni mne ani vyvolat.

    • Dobrý den, pane Nováku, chceme aby nákup u nás byl vždy příjemnou záležitostí, Vaše špatná zkušenost nás velmi mrzí. Věřím, že se již nebude opakovat. Gabriela

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nevím jestli být šťastný ,že jsem si udělal radost a pořídl novou lednici s mražákem nebo nasraný na to ,že když přijela tak ležela hlavně když si připlatíte za DOPRAVARD s odvozem staré lednice a musíte čekat 24hodin než ji zapnetea ... hlavni je ,všude vás ujišťuji ,že jezdí na stojáka ( normálně ) .... což znamená že se mi rozmražovali věci za X tisíc korun. Takže musím poděkovat DATARTu za přidělané starosti navíc.

    Takže mala rada na závěr vlastní doprava je nejlepší

    • Dobrý den, pane Stonisi,
      je mi líto vzniklých potíží. Pokud zašlete Vaši stížnost s číslem dokladu na email [email protected], prošetříme, zda naš doprava postupovala správně a zda se nedalo komplikacím předejit. Gabriela

    • K čemu mi je stížnost která skončí někde v koši .... Všude v reklamách uvádíte DOPRAVARD (vyneseme, nainstalujeme, odvezeme starý spotřebič) ... tak mi řeknete co je NAISTALUJEME pro Vás ... 24 hodin čekaní než je vhodné zapnout spotřebič ?

  • Dobrý den,
    chtěl bych pochválit prodejce na pobočce Datart v Brně, v obchodním domě Globus. Vím jen, že se jmenuje Martin. Chodím na tuto pobočku často, protože to mám po cestě a nejraději se nechávám obsloužit od něj. Má velice slušné znalosti sortimentu a je velmi vstřícný. Pomohl mi nastavit můj telefon, který jsem v Datartu ani nekoupil.
    Je vidět, že sám měl už hodně telefonů a hodinek a vždy přidá něco z vlastní osobní zkušenosti, která je mnohem cennější, než strohé technické parametry, které jsou dnes u všech značek stejné.
    V jiných obchodních řetězcích nejsou tak ochotni , ani informovaní, i když to inzerují v reklamách.
    Takových srdcařů už je dnes bohužel dnes málo. Prodejci se rychle mění, a než se trochu něco naučí, jdou zase jinam.
    Předejte prosím můj dík.
    Budu se vždycky rád vracet.

    Otto L

    • Dobrý den, jsme rádi, že se nám v tomto případě podařilo splnit očekávání.
      Pochvalu předávám na kolegy a jejich nadřízené. Věřím, že je potěší. Gabriela

  • Vážená Gabrielo,
    Reklamaci jsem přes ombudsmana již řešil. Naprosto bezvýsledně. Ombudsmana názor zákazníka absolutně nezajímá, jednoznačně hájí zájmy DATARTU. Pokud společnost DATART neuhradí opravu hodinek v záruční době, předám případ České Obchodní Inspekci a poté ho budu řešit soudní cestou. Jednání společnosti DATART je velmi nesolidní.
    UŽ NIKDY DATART !!!

    • Gabrielo, mám pro Vás do budoucna velmi dobrou radu. Než zákazníkovi odpovíte, nejprve si zjistěte potřebné informace o produktu z webu DATARTU, abyste nepsala takové bláboly. Přeposílám popisek o funkci ochranné fólie. Chrání před prasknutím, nikoliv pouze před poškrábáním.
      FIXED 3D Full-Cover na Apple Watch 44 mm, černá
      Chytrým hodinkám Apple Watch na vašem zápěstí hrozí neustálé nebezpečí. Při sportu, při práci nebo třeba na cestách. Proto stojí za to, si je chránit. K tomu ideálně poslouží tvrzené sklo FIXED 3D Full-Cover. Kvalitní temperované 3D tvrzené sklo totiž ochrání displej vašich hodinek před každým nárazem nebo poškrábáním. Už se nemusíte bát noční můry, ve které se podíváte na hodinky a uvidíte prasklý displej. Díky 3D provedení hodinky perfektně kryjí celý displej se zaoblenými okraji hodinek Apple Watch. Přitom svou tloušťkou skoro nezvětšují rozměry hodinek. Technologie Full-Glue pak zaručuje dokonalé přilnutí k displeji.

    • Dobrý den. Nepříjemnosti nás mrzí. Pokud nejste spokojen s vyjádřením, kontaktujte prosím kolegyni prostřednictvím mailu.

      Děkuji
      S pozdravem Adam

  • Zdravím.Totalni zklamání z pobočky Břeclav.Koupil jsem zde android set top box,který mě přestal fungovat.Zaplatil jsem si i službu okamžitá výměna.Na prodejně neměli adekvátní zařízení,tak se objednalo nové.Kdyz jsem si přišel pro nový produkt,tak tuhle službu,kterou jsem zaplatil,chtěli zaplatit ještě jednou.I když mě okamžitá výměna nebyla umožněna.Prodavac ještě řekne,že nemůžu počítat s tím,že mě přístroj bude fungovat dýl než půl roku ..Fakt skládání.

    • Dobrý den, mrzí mne nejasnosti ohledně Vaší reklamace. Pokud zašlete Vaši stížnost s číslem dokladu na email [email protected], celou záležitost prošetříme. David

    • diamantové CZC

  • VAROVÁNÍ PŘED SLUŽBAMI SPOLEČNOSTI DATART !!!

    Zakoupil jsem v DATARTU synovi hodinky
    Chytré hodinky Apple Watch Series 6 GPS 44mm pouzdro z modrého hliníku… | DATART v ceně 12 290 kč. Při vyzvednutí hodinek mě byla personálem nabídnuta ochranná fólie proti poškození. Souhlasil jsem a zakoupil i ochrannou fólii s doživotní zárukou v ceně 1500 kč. Nekvalitní fólie však během 4 týdnů z hodinek samovolně odpadla a u hodinek bez fólie došlo k prasknutí displeje. Zaměstnanec Datartu na prodejně Harfa - Českomoravská mě obvinil, že jsem ochrannou fólii sundal sám a reklamaci zamítl. Je to prý tvrzení proti tvrzení. Jeho verze nedává logiku, proč bych dobrovolně odstraňoval bezpečnostní prvek a riskoval poškození drahých hodinek ? Nekvalitní fólie byla navíc neodborně nasazená a proto došlo k samovolnému odpadnutí na neznámém místě. K poškození hodinek došlo neodbornou instalací ze strany Datartu. Kvůli zamítnuté reklamaci jsem případ předal České Obchodní Inspekci. Jedná se nesolidní jednání a o klamání spotřebitele. V Datartu už si nekoupím ani tužkovou baterku.

    • V ceně fólie je překlep. Cena fólie 300 kč, ale na poškození hodinek za 12 290 kč to nic nemění.

    • Dobrý den, je mi líto poškození Vašich hodinek, folie nechrání, bohužel, před prasknutím, spíše před škrábanci a vrypy, to také prezentujeme v popisu služby. Pokud pošlete Vaši stížnost s číslem dokladu na email [email protected], celou záležitost prošetříme. Gabriela

    • Jen pobočka v Bohumíně je top!

  • Dne 16.7. jsem objednala z Datartu novou lednici, dnes je 12.8. a stále nemám funkční lednici. Lednici nám po objednání přivezli, zapojili - vše bez problému. Po 48 hodinách přestala lednice zcela fungovat, výměna prý není možná, jen do 24 hodin. Takže jsem musela kontaktovat autorizovaný servis, trvalo 11 dní než jim přišel náhradní díl a přišli lednici opravit. Oprava se zdařila, nicméně již po pár hodinách přestala lednice opět fungovat a výměna stále není možná, opět musím čekat na servis. Přestože lednice je od koupě prakticky nepoužitá, je léto a já jsem již téměř měsíc bez lednice a nevím jak dlouho ještě budu. Vím, že jsou lhůty, které jsou splněné, nicméně u konkurence mi v těchto případech vyšli vstříc a zboží obratem vyměnili. Drahý spotřebič nebo elektroniku už u Datartu rozhodně nekoupím.

    • Dobrý den,
      mrzí mne starosti se zbožím. Pošlete nám prosím bližší informace na e-mailovou adresu [email protected], situaci ověříme.
      S pozdravem
      Jana

  • Dne 24.7. objednáno zboží v Datartu a protože bylo skladem, zároveň zaplaceno. Doba dodání do 30.7. Když do 2.8. nic nepřišlo, následovat telefonát na zákaznickou linku. Přislíbena odpověď do mailu objednavatele. Do 5.8. nic nepřišlo, tak napsán mail na který došla odpověď následující den. Bylo sděleno, že zboží není naskladněno u dodavatele a není známa doba dodání. Neseriozní jednání. Bohužel, nestalo se mi to poprvé.

    • Dobrý den, je mi líto zdržení naskladnění a nevydařené komunikace. Prosím, pošlete nám číslo objednávky na e-mail [email protected], rádi situaci ověříme. S pozdravem David.

  • 8.7.2021 objednám zboží kterí podle infocmací má být u mě 13.7.2021 a zboži nemám do dnes žadný email omluva nic

    • zlatá alza

    • Dobrý den, je mi líto zdržení naskladnění. Prosím pošlete nám číslo objednávky na e-mail [email protected], rádi situaci ověříme. S pozdravem Jana

  • Dnes mi přišla pračka whirpool, už nikdy víc si z Datartu nic nekoupím! Pračka celá sedrena a ještě ke všemu nefunguje!

    • Dobrý den, paní Knoppová,

      moc se za tuto nepříjemnost omlouváme. Kontaktujte nás prosím na tel. čísle 225 991 000 nebo přes mail: [email protected]. Kolegové s Vámi situaci dořeší.

      S pozdravem
      Adam

  • Dnes mi přišla pračka whirpool, už nikdy víc si z Datartu nifc nekoupím! Pračka celá sedrena a ještě ke všemu nefunguje!

  • Problém není v prodeji. Problém je v REKLAMACÍCH. Odmítají uznat reklamaci telefonu ve svých základních funkcích. 4x reklamováno, problém přetrvává, ale údajně mám funkční tekefon, jen z něj nejde volat. Co na to ČOI? Rozhodně tento obchod NEDOPORUČUJI!

    • Dobrý den,

      mohu Vás ujistit, že pro odborné posouzení výrobku využíváme servisní střediska určená výrobcem/dodavatelem, závěry servisní diagnostiky jsou směrodatné. Samozřejmě lze prověřit konkrétní případ, k tomu postačí poslat podklady s číslem zakázky na [email protected].

      S pozdravem
      Alena

    • Chci poděkovat za to, že existuje funkce ombudsmana. Poslali můj telefon sami od sebe ještě jednou do servisu (možná do jiného, možná je to tím, že to poslal ombudsman) a závadu uznali. Děkuji mnohokrát!

  • Už jsem vám dával na vědomí, ať mě neposíláte reklamy. Ještě jste přitvrdili, posíláte i zprávy na telefon. Jste firma HP Tronic, ale každá vaše filiálka se tváří jako samostatná. Od doby, kdy existoval Euronics, tím nemyslím nějakou stínovou organizaci v dnešním úpadku, se všechno změnilo k horšímu.
    Když tak rádi "informujete", můžete mě říci, co znamenají tmavé fleky na obrazovce tv JVC, které se vyskytly asi za 2,5 roku. Televize je už na vyhození, je stará přes 3 roky, zatím ji nechávám. Teoreticky by měla být v záruce, kdybych se k ní přihlásil. Tím se vůbec nebudu zabývat, na žádné prodloužené záruky nevěřím. Ale když jste tam takoví odborníci, sdělte mě jaká závada to může být, co to ovlivnilo. Bylo by to pro mě alespoň přínosnější, než reklamy.
    Nespolehlivost ani ne rok starého vysavače Hyundai, už nebudu rozebírat. U nás je servis Eta, který by mě vzal do opravy i Hyundai. Jak se vykrucovali, že oni jsou ta Eta, s Hyundaiem nemají nic společného. Jenže Eta, Hyundai, JVC je všechno to samé. Zástupce pro ČR je HP Tronic. O těch problémech mě něco napsat můžete. Stupidní letáky k ničemu nejsou.

    • Abych nezapomněl, jestli mě napíše nějaký polo idiot o tom jak se snažíte, všechno je u vás v pořádku a podobně, nepište raději nic.

    • Dobrý den,

      je mi líto, že Vám jsou zasílány reklamní nabídky, o které nemáte zájem. Prosím, napište nám e-mail na [email protected], a zde uveďte jak požadavek na vyřazení z adresáře pro zasílání nabídek, tak i potíže s produkty, které máte, pokud možno včetně čísel prodejních dokladů či reklamací. Vše prověříme a budeme Vás kontaktovat.

      Děkuji za pochopení a přeji hezký den. Lenka