Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dne 26.1.2024 jsem odeslala reklamaci vysavače Dyson V10, 29.1.2023 přišlo emailem potvrzení o jejím převzetí. 23.2.2024 jsem obdržela zprávu o uznání reklamace s tím, že ještě musím dodat dokovací stanici, poté mi budou vráceny peníze. Další komunikace probíhala s reklamačním technikem, paní Macourkovou.
    25.2.2024 jsem oznámila způsob vrácení dokovací stanice s dotazem, co mám doložit pro uhrazení vynaložených nákladů spojených s vyřízením uznané reklamace (273,- Kč ). Přiložit kopii podacího lístku.
    26.2.2024 jsem odeslala dokovací stanici a podací lístek z pošty.
    4.3.2024 mi byly vráceny peníze pouze za reklamované zboží nikoli za náklady spojené s vyřízením, tedy poštovné.
    6.3.2024 jsem na toto upozornila a připojila jsem číslo účtu, na které je možné poštovné zaslat.
    6.3.2024 přišla zpráva od paní Macourkové, že to předala kolegům k dořešení.
    2.4.2024 jsem psala paní Macourkové, že záležitost nebyla stále dořešena.
    Ještě téhož dne mi paní Macourková odpověděla toto:
    "Vaši žádost o proplacení poštovného jsem předala kolegům na infolinku, kteří tuto činnost zajišťují a nyní jsem znovu zaurgovala vyřízení.
    Omlouvám se za vzniklou situaci a věřím, že bude co nejdříve vyřešeno."
    Bohužel stále čekám.
    Vím že 273,- Kč není tak velká suma ve srovnání s cenou vysavače, která mi byla vrácena, ale alespoň bych uvítala sdělení, proč mi nemůže být poštovné uhrazeno. V reklamačním řádu Datartu je uvedeno:
    "Kupující má právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady."

    • Dobrý den, Josefe,

      nutné náklady spojené s vyřízením uznané reklamace spotřebitelů jsou samozřejmě řešeny. Nejspíše došlo ke zdržení, pokud nám pošlete číslo reklamace nebo bližší informace na [email protected], rádi aktuální situaci ověříme.

      S pozdravem
      Jana

    • Číslo reklamace je 8802416248
      Myslím, že uvedený popis situace je dostatečně obsáhlý. Nevím, jaké ještě bližší informace by bylo třeba doplnit.

  • Před 2 týdny jsem reklamovala úplně nový nepoužitý nástavec k vysavači, dnes mi přišla sms, že reklamace byla neuznaná z důvodu nesprávného používání. Jsem zvědavá na celé řešení situace, protože v kamenné prodejně, kde jsem vysavač kupovala, ihned řekli, že je to vadný kus. Jsem zvědavá na další postup reklamace, jelikož se s tímto nehodlám smířit.

    • Dobrý den,

      je mi líto výše popisované nepříjemnosti. Zašlete nám prosím popis situace společně s číslem prodejního dokladu, čísla reklamace a veškerými podklady na adresu [email protected], situaci rádi ověříme.

      S pozdravem
      David

  • GET RICH WITH BLANK ATM CARD, Whatsapp: +18033921735

    I want to testify about Dark Web blank atm cards which can withdraw money from any atm machines around the world. I was very poor before and have no job. I saw so many testimony about how Dark Web Online Hackers send them the atm blank card and use it to collect money in any atm machine and become rich {[email protected]} I email them also and they sent me the blank atm card. I have use it to get 500,000 dollars. withdraw the maximum of 5,000 USD daily. Dark Web is giving out the card just to help the poor. Hack and take money directly from any atm machine vault with the use of atm programmed card which runs in automatic mode.

    You can also contact them for the service below

    * Western Union/MoneyGram Transfer

    * Bank Transfer

    * PayPal / Skrill Transfer

    * Crypto Mining

    * CashApp Transfer

    * Bitcoin Loans

    * Recover Stolen/Missing Crypto/Funds/Assets

    Email: [email protected]

    Telegram or WhatsApp: +18033921735

    Website: https://darkwebonlinehackers.com

    • Dobrý den,
      nedoporučujeme kontaktovat uvedené stránky, může dojít k odcizení Vašich osobních nebo i bankovních údajů.
      S pozdravem Jana

  • Koupila jsem mobilni telefon Evolveo pro svou nemocnou maminku. Objevila se zavada, proto jsem se po predchozich zoufalich zkusenostech s reklamaci jineho vyrobku obratila ne na Datart, ale primo na autorizovany servis. Byli velice vstricni (za coz jim dekuji) a telefon vymenili za jiny kus. Bohuzel jsem reklamovala znovu se stejnou zavadou, telefon uz zustal v servise a obdrzela jsem Doklad o neopravitelnosti.
    Ten jsem s osratnimi udaji zaslala na Datart s zadosti o vraceni penez. Obdrzela jsem mail, ze se mohu s reklamaci obratit na kamennou prodejnu. Volala jsem na zak. linku, sdelila ze veskere doklady a informace ktere pozadovali byly zaslany, stejne tak byla uvedena i informace, ze telefon zustal v servise. Pozadala jsem, at ctou dukladne obsah mailu. Prisel mi dalsi mail, at se ridim vyse uvedenymi pokyny! Opet jsem tedy telefonovala, bylo mi receno, ze asi chteji, abych to sla vyridit na kamennou prodejnu, kde jsem tel. pri koupi vyzvedavala. Jako ze vytisknu ten papir, co jsem zaslala mailem, a pobezim jim ho dat osobne? Napsali mi novy dotaz, zda mam telefon u sebe, tentokrat spletli mailovouadresu, takze mi nedosel. Opet jsem volala, ze tuto informaci maji jiz v prvnim mailu. Pry se ozvou....
    Zaver? : Obe reklamace jsem vyridila za Datart sama se servisem, a paradoxne byly vyrizeny rychleji, nez vystaveni dobropusu v Datartu. Uz to resim tyden, stalo me to 3 maily, 4 telefonaty, a stale se nic nedeje!
    Utratila jsem v Datartu uz dost penez, je videt, jak si vazi zakaznika!!! I kdyby pristi nakupy staly u konkurentu vic, nakoupim tam!

    Ocekavam informaci o vraceni penez.

    • Dobrý den,

      je mi líto výše popisované nepříjemnosti. Zašlete nám prosím popis situace společně s číslem prodejního dokladu, čísla reklamace a veškerými podklady na adresu [email protected], situaci rádi ověříme.

      S pozdravem
      David

  • V červnu 2022 jsem zakoupil kombinovanou chladničku Whirlpool. Letos v lednu jsem ji reklamoval neboť přestala chladit. Očekával jsem že reklamaci vyřešíme maximálně do třiceti dnů. To jsem se ale velmi přepočítal! Dva měsíce jsou téměř pryč, třikrát mě navštívil servisní technik a lednice stále nefunguje. Reklamační oddělení Datartu je velmi “vlažné” a neustále mě odbývá tímto mailem : Dobrý den,
    je nám líto, že se na Vámi zakoupeném výrobku opět objevila závada. Zboží můžete reklamovat přímo v autorizovaném servisním středisku výrobce, které provede kontrolu.

    Nebo zboží můžete zaslat na naše reklamační oddělení:
    Reklamace HP Tronic
    Vlastibořská 2787/5,
    193 00 Horní Počernice

    Přiložte kopii prodejního dokladu a průvodní dopis, ve kterém popíšete závadu a způsob Vámi požadovaného řešení.
    V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.



    S přátelským pozdravem
    Miroslav Růžička

    Nakonec mi nezbyde než celou věc předat ČOI.

    • Dobrý den, pane Šindeláři,

      mrzí mne starosti s výrobkem. Situaci ověříme a budeme Vás kontaktovat.

      S pozdravem
      Jana

    • Děkuji, věřím že se jedná jen o nedorozumění.

    • Takže ani po několika dnech se nikdo z Datartu neozval….

  • Jako dárek jsem zakoupil tyčový vysavač Bosh. Dárek byl zabalen a po jeho otevření jsme zjistili, že chybí nabíjecí kabel (klíčové příslušenství). Obrátil jsem se s touto skutečností na Datart, ale je to nezajímalo a až na druhou urgenci to teda vzali a odeslali k výrobci. Po 30 dnech vyjádření Bosche, že to není jejich chyba. Datart taky, že to není jejich chyba. Tak jsem za cca 1000 Kč musel koupit nabíjecí kabel. Toto zbytečné řešení zabralo téměř 2 měsíce.
    Ano, je to má chyba, že jsem balení nepřekontroloval přímo na prodejně, ale ten přístup koncového prodejce bych si představoval jiný. Poučení pro příště. Od tak velkého prodejce bych očekával konstruktivní přístup a ochotu v řešení.

    • Dobrý den,

      je mi líto výše popisované nepříjemnosti. Zašlete nám prosím popis situace společně s číslem objednávky na adresu [email protected], situaci rádi ověříme.

      S pozdravem
      David

  • U Datartu už nikdy nenakoupím! Objednala jsem si tiskárnu z eshopu, zboží mi nevyhovovalo (vůbec jsem si nevšimla, že zrovna tato jediná tiskárna z nepřeberného seznamu nemá skener), tak jsem ji šla po dvou dnech vrátit do kamenné prodejny, kde jsem se nestačila divit. Chápu, že když jsem při instalaci otevřela náplně, že se mi cena poníží, ale účtovat mi za jednu náplň 400 Kč (je jich tam 5) + vyčištění tiskové hlavy. Takže kdybych trvala na vrácení zboží, ještě bych Datartu musela nejmíň 1000 Kč doplatit. To jako vážně?
    Petra Dosedělová

    • Dobrý den, paní Dosedělová,

      děkujeme za Vaší zpětnou vazbu. Mrzí nás, že vyřízení neproběhlo k Vaší spokojenosti vlivem snížení hodnoty zakoupeného výrobku. V případě odstoupení od kupní smlouvy náš obchod dodržuje dané postupy. Naúčtovaná částka představuje náklad na uvedení výrobku do původního stavu a vyčištění produktu, který naše společnost musí vynaložit, aby bylo zboží připraveno k dalšímu prodeji.

      S pozdravem
      David

  • Varuji všechny před nákupem v tomto obchodě, konkrétně Datar Brno Ivanovice OC Globus. Jsem velice zklamán tímto obchodem. Když jsem uplatnoval reklamaci na kavovar Jura, který byl v provozu 10 měsíců, byla mi zaslána ochodem zpráva, že si musím zaolatit opravu sám a nebyla to levná oprava, přitom jsem měl kávovar v záruce a řádně o něj pečoval, nakupoval drahé čistící a odvápňovcí prostředky značky Jura. Ke všemu mi ještě lhali a v reklamačním protokolu uvedli nepravdivé informace které vedli k neuznání záruky. Celou záležitost jsem musel řešit s ombudsmanem a chystám se řešit spor právně.

    • Dobrý den,

      mrzí mne, pokud ani po prověření situace ombudsmanem nejste se servisním vyjádřením spokojen. Mohu Vás ujistit, že pro odborné posouzení oprávněnosti, zda jde o vadu záručního charakteru, využíváme při reklamacích autorizovaná servisní střediska výrobce/dodavatele.
      Výrobek můžete případně předat k posouzení nezávislému soudnímu znalci. Jakmile obdržíte posudek, prosím o zaslání. Rádi pro Vás zajistíme další kroky. V případě, že dojde ke zcela jasnému potvrzení výrobní vady, bude Vám znalecký posudek proplacen a reklamace uznána.

      S pozdravem
      David

  • Dobrý den, objednal jsem si zboží z eshopu, zboží mi nevyhovovalo, tak jsem ho šel dnes vrátit (do 14 dnů) do kamenné pobočky, kde mi bylo prodavačkou sděleno, že za rozbalené zboží se účtuje poplatek ve výši 400 Kč, že je to nově v obchodních podminkách. To jako vážně? Podotýkám, že zboží (chytré hodinky za 7000 Kč) bylo pouze rozbaleno, ani nebylo spárováno, obal nebyl poškozen, prostě mi nevyhovala velikost.
    Děkuji za odpověď.
    P. Novák

    • Dobrý den pane Nováku,
      obecně lze říci, že můžeme účtovat poplatek, pokud se u vráceného zboží snížila jeho hodnota, nebo je třeba jej před dalším (bazarovým) prodejem vyčistit. Pokud nás budete kontaktovat s požadavkem prověření správnosti účtování, uveďte prosím číslo nákupu. S pozdravem Gabriela

    • Dobrý den, děkuji za reakci. Hodnota produktu po vrácení se samozřejmě nesnížila, nic s ním nebylo, když nebyl ani použit. Nemile mě ovšem překvapila reakce prodavačky, která to na mě vyloženě zkoušela. Nenechal jsem si to líbit a požadoval vrácení celé ceny, což nakonec po delší době prodavačka uznala a nakonec vrátila - bohužel ale ve formě dárkové karty. Naprosto zbytečná komedie a neprofesionální suverenita prodavačky prostě zamrzí. Pokud je tohle běžná praxe, tak věřím, že spousta lidí o 400 Kč zbytečně přijde. Škoda, a to jsem u Vás už nechal výšší deseticíce korun...

  • Ve čtvrtek 14.12.2023 jsem převzal balíček od Ceske pošty. V balíčku chyběl mobilní telefon IPhone 15 PRO. Společnost Datart nemá zájem situaci řešit. Odkázala mě na Českou poštu. Na pobočce České pošty se mnou sepsali reklamaci, ale bylo mi řečeno, že ČP neodpovídá za kompletnost obsahu balíku. V tuto chvíli jsem bez peněz i telefonu. Navíc na ČP jsem musel odevzdat zbývající obsah balíku včetně kartonového obalu. Jsem nucen tuto situaci oznámit na Polici ČR. Jsem velmi znepokojený reakcí a komunikaci Datartu.

    • Dobrý den, pane Jetelino,

      jak Vám již kolega reagoval, po prostudování události bylo zjištěno, že zásilka obsahovala všechny objednané položky.

      S pozdravem
      David

  • Ve čtvrtek 14.12.2023 jsem převzal balíček od Ceske pošty. V balíčku chyběl mobilní telefon IPhone 15 PRO. Společnost Datart nemá zájem situaci řešit. Odkázala mě na Českou poštu. Na pobočce České pošty se mnou sepsali reklamaci, ale bylo mi řečeno, že ČP neodpovídá za kompletnost obsahu balíku. V tuto chvíli jsem bez peněz i telefonu. Navíc na ČP jsem musel odevzdat zbývající obsah balíku včetně kartonového obalu. Jsem nucen tuto situaci oznámit na Polici ČR. Jsem velmi znepokojený reakcí a komunikaci Datartu.

  • Dobrý den,

    toto je má zkušenost s doručením objednávky. V neděli 17/12 jsem objednala zboží s předpokládaným termínem doručení 20/12. Včera večer 19/12 mi přišel mail, že doručení se opozdí a balíček odejde do dvou pracovních dnů. To už ale bude 21/12 a na doručení do zásilkovny zbývá pouze 1 den pracovní den resp ani ne 24 hod.
    20/12 ráno jsem tedy volala na zákaznickou linku, ať objednávku zruší, nic neodesílají, že si půjdu zboží raději koupit na prodejnu. Slečna mi však celkem odměřeným tónem sdělila, že toto již nelze. Přesto, že zboží je ještě stále u nich, vyzvednuto Zásilkovnou bude až zítra, to již nelze. Jako fakt nechápu proč ???? Toto bych čekala možná někde ve státní správě, ale u soukromé firmy bych předpokládal větší pružnost. V reklamě slibujete kde co, ale ve skutečnosti není možné zrušit objednávku, která teď bude někde více než 24 hod čekat na vyzvednutí přepravní službou ?????
    Dále mi slečna poradila, že si mám vytvořit novou objednávku s vyzvednutím na prodejně, znovu zaplatit 7 000 Kč, zboží v Zásilkovně nevyzvedávat a počkat si nevím jak dlouho na vrácení sumy za první objednávku ... to jako fakt ???
    Chápu, že jsou Vánoce a objednávek na poslední chvíli je velké množství, ale proč nemůže někdo dojít do skladu, vytáhnout jeden balíček, zrušit objednávku a platbu přiřadit k jiné objednávce, tomu fakt nerozumím. Stejně tak nechápu, když už máte něco nachystané k přepravě, proč to bude ležet ve skladu další celý jeden den, než si to dopravce převezme.
    Za mně tedy velké zklamání a nákup u Vás si příště rozmyslím.

    Petra Apostolidu

    • Dobrý den, paní Apostolidu,
      je mi velice líto, že na skladě došlo ke zdržení. Vidím, že Vaše původní zásilka je již v hromadné předávce přepravci, a proto ji nelze zastavit nebo z dopravy vyjmout. Omlouvám se za tyto komplikace. Pokud zásilku nepřeberete, dojde po vrácení automaticky k vrácení platby. Případně kdybyste chtěla zrušit či prodloužit platnost druhého nákupu, rádi tak učiníme.
      S pozdravem Jana

  • Dobrý den,

    toto je má zkušenost Vám s (ne)vyřízením reklamace č; 8802299260

    Obdobná jako paní níže, vrátil jsem zboží v zákoné záruce do 14.dní. Na pobočce si zboží převzali a vše vyplnili a peníze pošlou po zkontrolování zpět do 14.dní. Po tydnu přišli peníze na účet zpět ale ponížený o -1.799,- za hru, která byla součástí konzole a bylo doloženo, že nebyla použita a muže ji uplatit nový zákazník. Po odvolání na ombudsman mi přišel předžalobní e-mail, že mám ještě doplatit dalších -1.899,- za dárek k objednávce “elektronicky klíč ke hře” kterou jsme ani nechtěli. Datart tuto konzoli prodává opět za částku poníženou v rámci rozbaleného zboží ale navrh 3.598,-, kterou si nechají.

    Vše je nahlášeno na ČOI s přístupem k zákazníkovi.

    Odstrašující připadá, když poukážete na jejich nedostatky a rovnou předžalobní výzva.

    • Dobrý den, Jakube,
      vidím, že s kolegy komunikujete, věřím, že se podaří dořešit
      S pozdravem
      Jana

  • Dobrý den,

    toto je má zkušenost Vám s (ne)vyřízením reklamace č. 8802278891.

    Dne 2/11 jsem objednala a zaplatila novou žehličku zn. Eta. Balík mi byl doručen dne 6/11. Při rozbalení jsem si všimla, že žehlička vykazuje stopy použití - škrábance na žehlicí ploše, kapky v nádržce, zašpinění u držadla. S tímto jsem nebyla spokojená a rozhodla produkt hned vrátit.

    Dne 7/11 jsem s produktem navštívila pobočku Datart a popsala problém a požádala o odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Zde se mnou zaměstnanec sepsal dokumenty k vrácení. K mému překvapení mě upozornil, že vzhledem k tomu, že je zboží opotřebené, tak mi z ceny bude strženo 100Kč, a omlouval se, že je toto zavedený postup a nemůže s tím nic dělat. Evidentně i sám zaměstnanec Datart věděl, že nepřijatelné, aby solidní obchodník, dodal zákazníkovi místo nového, použité zboží, a při reklamaci za to ještě snížil částku o 100Kč. Kvůli chybě, za kterou může sám obchodník.

    Na pobočce mi poradili, že mám kontaktovat ombudsmana, a požadovat vrácení plné částky, kterou jsem zaplatila a na kterou mám nárok. Email jsme napsala ještě téhož dne 7/11 a stále čekám na odpověď. A Datart má stále plnou částku, kterou jsem zaplatila.

    Kdyby mi tohle někdo vyprávěl, tak snad ani neuvěřím, ale bohužel, tato zkušenost je pro mne velkým zklamáním.

    Marta

    • Dobrý den, paní Marto,

      je mi líto čekání a omlouvám se za starosti. Vidím, že kolegové mají situaci v řešení. Jakmile to bude možné spojí se s Vámi.

      S pozdravem
      Jana

  • Už nikdy víc...!!!
    Koupila jsem robotický vysavač, který má nejspíš špatný hlasový modul. První reklamace na hlasový modul proběhla úspěšně (opraveno) , druhá reklamace na hlasový modul proběhla také úspěšně (opraveno) a třetí reklamace na hlasový modul byla zamítnuta (závada se neprojevila) taky aby jo když už bych teď měla nárok na výměnu zboží a nebo vrácení zboží...jste banda zlodějů a jediný co vám jde je z lidí tahat peníze za prodloužené záruky

    • Dobrý den,

      mrzí nás nespokojenost se servisními závěry. Mohu Vás ujistit, že pro odborné posouzení oprávněnosti, zda jde o vadu výrobní, využíváme při reklamacích autorizovaná servisní střediska výrobce/ dodavatele. Jestliže se vysavač v záruce nadále nejeví v pořádku, na dálku nyní nelze zhodnotit, co může mít na projevy vliv a samozřejmě ho lze opětovně reklamovat. Zároveň zašlete-li podrobnosti s čísly zakázek na [email protected], může být průběh prověřen. Děkujeme za pochopení.

      S pozdravem
      Alena

  • Už nikdy víc...!!!
    Koupila jsem robotický vysavač, který má nejspíš špatný hlasový modul. První reklamace na hlasový modul proběhla úspěšně (opraveno) , druhá reklamace na hlasový modul proběhla také úspěšně (opraveno) a třetí reklamace na hlasový modul byla zamítnuta (závada se neprojevila) taky aby jo když už bych teď měla nárok na výměnu zboží a nebo vrácení zboží...jste banda zlodějů a jediný co vám jde je z lidí tahat peníze za prodloužené záruky

    • Dobrý den,

      mrzí nás nespokojenost se servisními závěry. Mohu Vás ujistit, že pro odborné posouzení oprávněnosti, zda jde o vadu výrobní, využíváme při reklamacích autorizovaná servisní střediska výrobce/ dodavatele. Jestliže se vysavač v záruce nadále nejeví v pořádku, na dálku nyní nelze zhodnotit, co může mít na projevy vliv a samozřejmě ho lze opětovně reklamovat. Zároveň zašlete-li podrobnosti s čísly zakázek na [email protected], může být průběh prověřen. Děkujeme za pochopení.

      S pozdravem
      Alena

  • Už nikdy víc...!!!
    Koupila jsem robotický vysavač, který má nejspíš špatný hlasový modul. První reklamace na hlasový modul proběhla úspěšně (opraveno) , druhá reklamace na hlasový modul proběhla také úspěšně (opraveno) a třetí reklamace na hlasový modul byla zamítnuta (závada se neprojevila) taky aby jo když už bych teď měla nárok na výměnu zboží a nebo vrácení zboží...jste banda zlodějů a jediný co vám jde je z lidí tahat peníze za prodloužené záruky

    • Dobrý den,

      mrzí nás nespokojenost se servisními závěry. Mohu Vás ujistit, že pro odborné posouzení oprávněnosti, zda jde o vadu výrobní, využíváme při reklamacích autorizovaná servisní střediska výrobce/ dodavatele. Jestliže se vysavač v záruce nadále nejeví v pořádku, na dálku nyní nelze zhodnotit, co může mít na projevy vliv a samozřejmě ho lze opětovně reklamovat. Zároveň zašlete-li podrobnosti s čísly zakázek na [email protected], může být průběh prověřen. Děkujeme za pochopení.

      S pozdravem
      Alena

  • Mám velmi nepříjemnou zkušenost s vrácením zboží z e-shopu, které jsem pouze vyzkoušel, abych zjistil jeho deklarovanou funkčnost, a poté jej co nejrychleji v zákonné lhůtě vrátil, neboť nesplňovalo deklarované parametry. Přesto mi při vrácení na prodejně bylo do protokolu zapsáno údajné opotřebení, takže mi vrácená částka byla krácena. Marně jsem se poté přes podnikového ombudsmana opakovaně dožadoval jasného důkazu poškození či opotřebení zboží, moje žádost byla vždy striktně zamítnuta s odkazem na foto zboží, ze které ovšem nebylo nic zřejmé, natož průkazné. Inu, náš zákazník, náš pán... :⁠-⁠(

    • Dobrý den,

      děkujeme za zpětnou vazbu. Mrzí nás, že vyřízení neproběhlo k Vaší spokojenosti vlivem snížení hodnoty. V případě odstoupení od kupní smlouvy náš obchod dodržuje dané postupy.

      S pozdravem
      Alena

  • Datart už nikdy!
    Koupila jsem v prodejně tiskárnu, absolutně nemožné ji zprovoznit, nepodařilo se ani třem borcům v prodejně, slíbí vrácení peněz, které inzerují včetně koupě v kamenných prodejnách. Zboží posílají do servisu, kde tvrdí, že je vše funkční, slíbí peníze zpět, servis tvrdí, že vše o. k, chtějí platit za servis a startovací náplně, cenová nabídka, jak tomu říkají, převyšuje cenu výrobku, tak si ji upraví, ombudsman team katastrofa. Argument: nemáte právo na vrácení peněz při koupi v kamenných prodejnách, zboží je zcela funkční, máme na to paragrafy. Nakonec nabízí vrácení rozdílu mezi zbožím a cenou servisu a náplní... Katastrofální jednání, v překladu, dala jste 1200,-, přijďte si pro 399,- Mrzí mě, že jsem si recenze nepřečetla před nápadem jít se poradit s " odborníky" z Datartu. Už nikdy Datart! Reakci Datartu " Mrzí nás.. " si klidně strčte někam! Never more

    • Dobrý den,

      je nám líto případné negativní zkušenosti. V případě otevření náplní je zboží znehodnoceno, neboť otevřením začínají vysychat. Naúčtovaná částka zahrnuje nezbytné náklady na uvedení celého výrobku do původního stavu.

      S pozdravem
      David

  • Dnes jsem si zakoupil v prodejně DATART-u v Letohradě opakovač Wi-Fi od tp-linku TL-WA850RE za 599 Kč. Na Heuréce jsem ovšem zjistil, že jsem výrobek přeplatil o cca 200 Kč. Po této zkušenosti musím konstatovat, že v DATARTU jsou výrobky značně předražené v porovnání z průměrnými cenami na e-shopech a proto nedoporučuji nákup v tomto e.shopu.

    • Dobrý den, Bohumile,

      děkujeme za zpětnou vazbu. Je nám líto nespokojenosti, ceny se mohou u různých obchodníků měnit, mnohdy i na denní bázi. Vždy záleží na ceně platné v době nákupu, kdy se kupující rozhodne za uvedenou sumu kupní smlouvu uzavřít. Samozřejmě po zaslání podrobností s číslem nákupu na e-mail [email protected] můžeme vše prověřit, zvážit možnosti a vyjádřit se konkrétně.

      S pozdravem
      Alena