Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den, velké zklamání z reklamacniho oddělení vaši firmy. Zakoupili jsme zboží a to zboží nám prislo v otresnem stavu chtěli jsme reklamovat a bylo nám řečeno ze na pobočku když odvezeme výrobek tak nám ho vymění nebo odstoupím od smlouvy. To je vše pěkné až na to ze když zboží chci reklamovat na dálku tak ho musím posílat do Zlína na reklamacni oddělení a za to už platím POŠTOVNÉ !! Hodně velký podvod tohle protože nikdy opakuji nikdy jsem se s tímhle nesetkal platit dvakrát poštovné za věc která mi přijde v otresnem stavu je trochu moc. A otázka je ta zda mi přijde výrobek už v dobrém stavu ? Když ne tak budu zase platit poštovné ? Když už teda mate takovyhle styl reklamaci a mate to zasite někde dole v obchodních podmínkách tak se starejte o to aby jste měli více prodejen protože odmítám jezdit kvůli reklamaci někam 40 km na pobočku vůbec v dnešní době se to trosku prodraží takže ve finále bych to shrnul jako ohromnou past na zákazníky. A nedoporučuji něco od Datartu kupovat .

    • Dobrý den, pane Šaclere,
      je mi líto starostí se zakoupeným zbožím. Reklamovat je skutečně možné buď na některé naší pobočce nebo přes centrální reklamační oddělení. Více informací je přímo na našich stránkách zde: https://www.datart.cz/napoveda/reklamace
      Pokud nám zašlete bližší informace s číslem objednávky na e-mail [email protected], rádi celou situaci a možnosti řešení ověříme.
      S pozdravem
      Jana

    • To je strašně krásné, že vám to mohu poslat na centrální reklamacni odddeleni ale za jakých podmínek přijde mi trochu “mimo mísu” platit další poštovné za to, že chci reklamovat věc kterou jste mi poslali v otřesném stavu. To by měla být vaše starost! Já jako zákazník jsem obdržel vadný produkt a ještě budu platit za to, že vám to posílám ? Nikdy jsme u žádné české firmy neviděli tento způsob reklamací, že bych ještě při tom musel platit dvakrát poštovné za produkt který jste mi poslali vadný ! Hrůza ale zkušenost dobrá rozhodně už u vás neobjednam ani tužkovou baterii. Mějte se tam hezky ;)

    • Dobrý den, pane Šaclere,
      podle Vašeho jména se mi nepodařilo najít komunikaci, kterou máte s naším reklamačním oddělením. Jak jsem uvedla, pošlete nám bližší informace a ověříme možnosti řešení.
      S pozdravem
      Jana

  • Dne16.9. jsem si objednala na stránkách Datart myčku. Bylo uvedeno, že je myčka skladem, datum dodání 19.9. Hned po odeslání objednávky mě telefonicky kontaktovala paní, že mně mohou zboží doručit až 26.9., protože jsem si zároven objednala i připojení. Využila jsem při objednávce 25 % slevu dny Marianne, tak jsem s posunutím termínu souhlasila. Byla jsem o tom ujištěna SMS i emailem a to opakovaně.
    26.9. si vzal manžel dovolenou a čekali jsme. Bohužel ráno přišel email, že mně vytvořili novou objednávku a že mám čekat, až myčka dorazí, ale neví kdy. A nakonec za pár hodin, že nedorazí nikdy a mám si objednat jinou.
    Komunikace otřesná, jak telefonicky, tak emailem.
    Díky této společnosti jsme přišli o slevu 25 % , manžel ztratil den dovolené a já jsem byla vynervovaná z jejich přístupu a jednání. A to, že kvůli nim myji jiz 10 dní nádobí ručně, to nestojí za řeč.
    Ještě jsem psala jejich ombudsmance, tak uvidím, co mně odpoví. Ale asi stejně nejapně, jak její kolegové u infolinky.
    Podle reklamy asi dokážou doručovat zboží na vrcholky hor, ale pokud je to autem po silnici, tak to není nic pro ně.
    Zboží jsem si objednala u jiné firmy a Datart nikdy více.

    • Dobrý den,
      pokud jste již kontaktovala náš tým ombudsmana, jistě se najde řešení jak vše napravit. Za komplikace se velice omlouváme.
      S pozdravem Gabriela

    • Rozhodně se řešení nenajde.I Chybami se člověk učí a já s vaší firmou už rozhodně nechci mít nic společného. S takovým přístupem k zákazníkům se vám bude určitě hodně dařit i beze mne. Věřte, že se Vám budu snažit dělat "dobrou " reklamu. Ale když sleduji recenze na Vás na internetu, tak v tom nejsem sama a tak oklamaaných je nás hodně.

    • Dobrý den,
      chápu, že jste očekávala hladký průběh nákupu a je mi líto, že tomu tak nebylo. Rozumím, že napravit negativní zkušenost bude těžké.
      S pozdravem
      Jana

  • Naprosto tragická a arogantní komunikace na infolince. Před víkendem jsem objednal se slevou zboží, u kterého bylo uvedena dostupnost “u dodavatele” s datem 23.7. a nikde na prodejně zboží nebylo údajně skladem, jinak bych si pro něj dojel téměř kamkoliv. V pondělí již byla dostupnost u dodavatele uváděna s datem 27.9. a produkt se zázračně objevil na dvou prodejnách. Datart není ochoten převážet zboží mezi prodejnami, což chápu a respektuji. Ale jak se zázračně produkt, který nebyl skladem na prodejnách objevil, to nevím. Navíc neakceptují ani možnost, že si zboží na prodejně vyzvednu. Případně zaplatím poštovné za dodání z oné prodejny. Musel bych objednávku stornovat, znovu zboží objednat (již bez slevy, samozřejmě) a zarezervovat na prodejně. Tudíž na dvou prodejnách sice produkt mají skladem, ale zákazník musím čekat od objednání téměř dva týdny… skvěle.

    • Dobrý den,

      je nám líto nespokojenosti. V případě zaslání podrobností na e-mail [email protected] může být konkrétní záležitost samozřejmě prověřena.

      S pozdravem
      Alena

  • Naprostá nespokojenost s reklamací. V prosinci 2021 zakoupen mobilní telefon a již 5x dán na reklamaci, vždy zamítnuto. Na prodejně pracovník potvrdí, že mobilní telefon nefunguje, ale pak přijde zamítnutí reklamace!!! Mobilní telefon funguje týden, pak se sám vypne (i když je nabitý) a 2 dny nejde zapnout.... Je to hrozné, už zde rozhodně nic nekoupíme... První reklamace, co u té společnosti řešíme a hned několikrát zamítnuta....

    • Dobrý den,

      je mi líto pokud mobilní telefon nefunguje dle představ. Vaši nespokojenost prosím zašlete na e-mail [email protected]. Postup řešení reklamace prověříme.

      S pozdravem
      Ruda

    • Dobrý den,

      je mi líto pokud mobilní telefon nefunguje dle představ. Vaši nespokojenost prosím zašlete na e-mail [email protected]. Postup řešení reklamace prověříme.

      S pozdravem
      Ruda

  • Datart, jednoznačně nejlepší na našem trhu. Jenom program VIP jsem musel zrušit, dělali že mne naprostého blbce. A to u něj nakupujeme vše.

    • Dobrý den,

      děkujeme Vám za reakci a názor k programu, poskytuje nám zpětnou vazbu a věříme, že nákupy proběhnou ke spokojenosti.

      S pozdravem
      Alena

  • Dobrý den, Koupil jsem v Olomouci v Šantovce Dji pocket 2. Dji pocket 2 mi byl prodán s Sd kartou kterou jsem ani nedržel v ruce a nemohl si přečíst zda je kompatibliní s Dji pocket 2, samozřejmě nebyla. Sd karta šla na reklamaci, mezitím jsem si koupil novou kompatibilní. Po ani ne měsíci natáčení mi začal šumět mikrofon na Dji pocketu 2. Pocket byl poslán na reklamaci s tím že mi reklamace byla uznána a byla provedena oprava. Vyměnili mi mikrofon, ale šum tam stále zůstal. Pocket šel na reklamaci znovu, tak uvidím jak se k tomu vyjádří a zda-li mi dají ten od výroby špatný kus zpět a nebo do toho budou zase vrtat a bude to furt stejné, a nebo-li dokonce ještě horší. Nejdříve nekompatibilní Sd karta s kamerkou, a pak zjištěná závada na kamerce, plus místo toho aby mi poslali nový kus , tak do toho vrtají a ještě více to kazí. Hrůza už nikdy více u vás nenakoupím. Na co jsou potom ty záruky? Uznají vám závadu, a místo toho aby vám poslali nový kus tak do toho vrtají a pošlou vám to zpět neopravené a možná ještě horší. Jak si tohle můžou dovolit? To po té opravě si to nekontrolují? Neříkám kdybych měl kamerku rok, ale zhruba po měsíci se tam závada projevila, takže je jasné že jde o nepovedený kus... Každopádně budu to řešit nadále a pak si i ze svých peněz zaplatím posuzovatele. I když mě to možná vyjde draho, tak mi jde o princip... Lidi hlavně si nikdy nekupujte prodlouženou záruku, stejně vám to pak neuznají a budete se jen soudit. Prodloužená záruka rovná se vyhozené peníze do koše. Hlaváč David.

    • Dobrý den, pane Hlaváči,

      je mi líto pokud kamera nefunguje dle představ. Vaši nespokojenost prosím zašlete na e-mail [email protected]. Postup řešení reklamace prověříme.

      S pozdravem
      Ondřej

  • DATART listed the cheepest S21 ULTRA 21.990,- czk with no option to buy it... whats the point
    https://www.datart.cz/galaxy-s21-ultra-5g-black-12-128gb.html

    • Hello,

      this product is only available in some stores. Out of stock for eshop = last unpacked piece - we are sorry. In case of interest, it is possible to contact the selected store https://www.datart.cz/prodejny

      Alena

  • Dobrý den,

    za komplikace se jménem naší společnosti velice omlouváme. Chápu jaké potíže Vám vzniklá situace způsobila.

    Gabriela

  • 2.5.objednana mraznička. Super. Email že ji doručí,
    o dv hodiny později další email,že přijde později.

    Z ničeho nic SMS od dopravní společnosti,že za 30min mám mrazničku doma. Táhnu chlapa narychlo z práce aby mrazničku donesl domů.
    Po otevření nepoškozeného, originálního obalu zjistíme,že ve výrobě ( nejspíš) někdo promačkal bok mrazničky a zalepili to výrobním štítkem "aby to nebylo vidět".
    Ihned jsem kontaktovala Datart, dopravní společnost. Po celodenní emailové komunikaci s datartem,která ovšem k ničemu nevede jsem se domohla telefonického kontaktu. S naprostým nadhledem mi bylo nabídnuto 700,- sleva za rozbitý výrobek v hodnotě 12tis. Haha. Stejný typ je vyprodaný,takže nový nedostanu. Náhrada se řeší, možná během tří ,čtyř dnů se někdo ozve... Děkuji za pochopení a vyřešení problému k mé nespokojenosti. Výrobek vracím, kompenzaci 700,- odmítám a při emailu,že svoz výrobku probíhá od 14-19h , vybrat den si nemůžu a hodinu už vůbec ne, pěnim. Děkuji. Tak mi tady stojí Mrazák a ještě dva dny stát bude, nejlépe však do pondělí či úterý že..

    Mrazák jsem si objednala jinde. Dokonce si zvolila den doručení, hodinu i odnos domů,za lepší cenu. A okamžitou výměnu při problemu bez doplatků!
    Datart už nikdy.

  • Zakoupil jsem tablet ,již od počátku vadný displej (zhasínal sám od sebe).
    Reklamováno v prodejně DATART České Budějovice Mercury.
    Upozorňuji tablet byl reklamován ve 100% stavu ani smítko prachu na něm, na displeji již od začátku drahé sklo a tablet v obalu.
    Po opravě (výměna displeje a přehrání softwaru) jsem přišel o drahé sklo ani mi nebylo nabídnuto nové se slevou, tablet ze servisu
    naprosto zaprasený, špinavý, umaštěný a nebyl v ochraném obalu (v kterým jsem ho do krabičky dal ,a pod pod novým vyměněným displejem po dotyku praskalo.
    Hned jsem jim ho vrátil zpět, že takto opraveny tablet nechci. Poslali ho zpět. Přišel cca za 14 dní - opět pod displejem furt praskalo.
    Opět poslán zpět do servisu. Potom už se mi ani neozvali z prodejny ,že tam již je a když jsem se přišel zeptat kdy tablet bude tak už tu prý je
    kolega Vám to nevolal?
    Tak k mému údivu po třetí reklamaci opět pod displejem praskalo!!!!! a ještě mi v servisu ten jejich nový vyměněný displej POŠKRABALI což
    už je vrchol drzosti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Samozřejmě jsem odmítl tablet takto převzít.
    Bůhví do jakých to posílají servisů. Komunikace ombudcman a info linka arogantní a jen Vás furt ujišťují ,že se ozvou a nic se neděje.
    Výsledek - zničili mi úplně nový v 100% stavu reklamovaný tablet (dárek manželce) 3x se v něm servis kuchal a ještě poškrabal displej.
    Prodejna místo aby vrátila peníze nebo vyměnila zboží za bezvadné furt trapčí s ombudcmanem ,který je úplně na hov.........
    a na infolince Vám jenom lžou ,že se ozvou aby se Vás zbavili.
    Budu to řešit přes ČOI případně soudně.
    Absolutně zoufalý klientský přístup. Byl jsem častým zákazníkem, teď již nikdy více DATART!!!!!!!!!!!!!!

    • Dobrý den, pane Matoušku,

      mrzí mě uvedené nepříjemnosti. Vaší nespokojeností se kolegové zabývají, následně Vás budeme kontaktovat. Děkuji za trpělivost.

      S pozdravem
      Ondřej

  • Nejdou platby kartou, i podle help linky tam mají problém... Co to je za online obchod?

    • Dobrý den, pane Ešnere,

      je mi líto, pokud v danou chvíli nebylo možné objednávku uhradit online. Standardně je zákazníkům při neúspěšné platbě zasílán e-mail, ve kterém je možné zvolit další postup, kterým může být změna platební metody nebo i opětovné vyvolání platební brány. Věřím, že se situaci podařilo vyřešit.

      S pozdravem
      Jana

  • Jako poměrně častý zákazník s VIP účtem, jsem nyní absolutně zklamaná způsobem řešení problému, který se nám stal. V autorizovaném servisu výrobce televize, kam jsme dle pokynů pracovníka infolinky Datart předali TV k opravě, došlo při přepravě k jejímu poničení. Vlastníme i protokol od servisu, kde je vše písemně uvedeno. Datart nám zadržuje peníze a odmítá nám umožnit odstoupení od smlouvy. Problém si přehazují zaměstnanci mezi sebou, z emailu ombudsmana mi nikdo neodepisuje. A když odepíše, chce opakovaně zaslat něco, co jsem již zasílala a nebo mi odpoví, že jsme neřešili reklamaci přes ně (myšleno že jsme nedonesli 65 palcovou TV osobně na pobočku) a že musíme vyčkat na vypořádání mezi Datartem a výrobcem (potažmo servisem) a teprve poté nám vrátí peníze. A to ani nemluvím o neochotě a arogantním jednání pracovníků infolinky a reklamací, kde se semnou pán dokonce hádal, poté se předemnou nechal i zapírat a nechtěl mě nechat se na něj přepojit, protože mi nemá co říct?!.. Proklientský přístup nula. Zapojila jsem již i ČOI, až bude po všem a budeme mít peníze zpět, v životě už mě v Datartu nikdo neuvidí a po této zkušenosti dám rozhodně přednost jinému obchodu. Bohužel z doslechu vím, že nejsem zdaleka jediná, kdo řešil nepříjemnosti při reklamačním řízení. Takže dokud vše šlape jak má, bez komplikací, tak není problém. Jakmile se něco pokazí a zkomplikuje, bohužel narážíme tvrdě na kámen...

    • Dobrý den,

      je mi velmi líto vzniklé situace. Vaši stížnost, prosím, zašlete na mail [email protected]. Postup řešení reklamace prověříme.

      S pozdravem
      Gabriela

    • To je od vás moc hezké. Až na to, tam píšu a nikdo mi neodepisuje. Ani na email z 28.3, ani na email z 30.3. - stále bez odezvy. Krásně plníte roli ombudsmana.

    • Dobrý den,

      podle obecných informací, které jste uvedla, se mi Vámi zaslané zprávy nepodařilo nalézt. Doporučím zkontrolovat odeslané zprávy, případně kontaktovat naše zákaznické centrum telefonicky, aby ověřili, zda podle Vaší e-mailové adresy dohledají zprávy a případně aktuální stav řešení případu.

      S pozdravem
      Jana

  • Mizerné služby. Zakoupil jsem si ledničku. Přišla špatná faktura, budiž, chyba se stane. Pak jsem měsíc čekal. Pak mi nabídli jinou ledničku, výrazně horší, což jsem odmítl. Pak jsem čekal další dva týdny, když přišlo "vyřízení objednávky". Těžko říct, co si pod tím má člověk představit, když zboží nikde, každopádně druhý den v 8 volá dopravní služba: tak jsme u vás za půl hodiny. Náhodou jsem byl doma. Přišli ke dvěřím a řekli: tak nám to tady podepište, nashledanou. Tak nevím, jestli jsem někde opomněl zaškrnout, že si fakt nedovláčím tu ledničku sám do čtvrtého patra, ale dopravce jsem k tomu neukecal, takže jsem si musel pomoct sám. Nemá Datart teď všude reklamu, jak donášejí až do patra?

    • Dobrý den, pane Stránský,
      je mi líto výše popisovaných událostí, zašlete nám prosím na mail [email protected] číslo dokladu. Objednávku prověříme.
      S pozdravem
      David

  • Již nikdy nebudu nic nakupovat v Datartu. Neumí držet slovo, jejich reklama je lživá. Objednávku ,kterou jsem dostal potvrzenou i s termínem doručení jsem dostal emailem. Později mi přišel další email s tím, že mi bude objednané zboží doručeno až o dva dna později a v jinou dobu, než jsem si objednal a byla mi potvrzena. Přestože jsem zaplatil 699 Kč za prémiovou dopravu. Ani slovo omluvy, žádné vysvětlení, proč tomu tak je. Považuji Datart za neseriózní firmu. Již nikdy si nic od nich neobjednám.

    • Dobrý den, pane Podhorný,
      mrzí mne popisovaná situace ohledně dodání Vaší objednávky. Zašlete nám prosím na adresu [email protected] číslo objednávky, situaci prověříme.
      S pozdravem
      David

  • Dnes jsem se v prodejně Most - Central - DATART setkal s neschopnými zaměstnanci a hroznou obsluhou.
    Při platbě za zboží byly peníze odepsány z karty, ale zaměstnanci nemohli vytisknout šek a odmítli zboží vydat.

    Tento problém se opakuje již podruhé. Předtím tomu bylo i ve čtvrtek 27. ledna, problém však dokázali vyřešit kvalifikovanější zaměstnanci.

    Tentokrát byli zaměstnanci příliš líní problém vyřešit a snažili se mě všemi možnými způsoby zbavit.
    Zboží mi zatím nebylo předáno.

    • Dobrý den, Aleksandře,
      je mi líto negativní zkušenosti z nákupu v prodejně. Můžete nám zaslat podrobnosti jako je číslo objednávky, potvrzení o platbě na e-mail [email protected]? Situaci ověříme.
      S pozdravem
      Jana

    • Dnes volali z prodejny a vydali zboží.
      Omluvili se a vysvětlili, co se stalo.
      Chyba personálu není, ale jsou problémy v organizaci fungování EET.
      Vzhledem k tomu, že jsem se setkal dvakrát za týden, věnujte pozornost tomuto problému.
      A dejte personálu pokyny, jak takové situace řešit.

    • Dobrý den,
      děkuji za zprávu, jsem ráda, že se vyřešilo. Zpětnou vazbu jsem předala na odpovědné oddělení.
      S pozdravem
      Jana

  • Pěkný den, i ja se s Vámi musím podělit s neskutečně neprofesionálním přístupem techniků a ještě větší nekompetentností reklamačního oddělení. Uz jenom to, ze vase kolegyně reagovala na úplně evidentně jiný případ, než jsem řešila ja.Jednalo se o namontováni myčky a přitom poškozeni snad všeho co šlo! Shrnu to do těchto par bodu: 1. přezovani navleky - ani jedno z toho !!!! 2, na lesklou desku bez nejake podložky si položili své nářadi / ze by to mohli poškrabat zničit!!! Coz se stalo. 3, neodborné oddělaní predni desky - je uchycena na 4 uchyty. Ostrym predmetem sundavána tudiz poškrabaná i zezadu. Přední cast lesku odlomena. 4, trychtyr na sul nebyl v myce! První odpoved byla, ze mam starou kuchyň, a to je automatické, ze se může stat ze se poškrabe, kousek odpadne. Na zbytek jsem se odpoved nedockala!!!!! Pokud to zde někdo z firmy DATART čte tak znovu opakuji jste zváni, jak uz jsem psala v druhé rekamaci. Studio, truhlar kteří nam dělali nábytek na miru vam vysvetli, ze kvalita je doopravdy jinde nez se vase kolegyne domniva vc veku!!! A jeste takto z kancelare od stolu!!!. Timto bych to ukoncila. Doopravd za 2.000 Kc sluzba jako vino. S pozdravem.

    • Dobrý den, paní Kašíková,
      je mi líto negativní zkušenosti. Vidím, že již komunikujete přímo s kolegyní, pokud máte k dispozici nějakou fotodokumentaci prosíme o zaslání. Věřím, že se situaci podaří vyřešit.
      S pozdravem
      Jana

    • Vazena pani, pokud mate pocit ze jsem dostala odpověď, tak vam doporučuji si precist moji stížnost a s tim ne/ odpověď. Samozřejmě, pokud už neplatí, ze moje kuchyň je pro vás stará a musí byt pro mne samozřejmost ze bude odpadávat!!!/ porad pro vas plati pozvani k nam, kde vas seznámím se studiem co nám dělalo nábytek na klic/ rada poslu foto poškozené kuchyně a desky! Snad ale necekate, ze budeme celou desku odmontovat kor kdyz ji panove přimontovali uplne na pevno!!! S pozdravem EK

    • Vazena pani, pokud mate pocit ze jsem dostala odpověď, tak vam doporučuji si precist moji stížnost a s tim ne/ odpověď. Samozřejmě, pokud už neplatí, ze moje kuchyň je pro vás stará a musí byt pro mne samozřejmost ze bude odpadávat!!!/ porad pro vas plati pozvani k nam, kde vas seznámím se studiem co nám dělalo nábytek na klic/ rada poslu foto poškozené kuchyně a desky! Snad ale necekate, ze budeme celou desku odmontovat kor kdyz ji panove přimontovali uplne na pevno!!! S pozdravem EK

    • Dobrý den, paní Kašíková,
      prosím zašlete kolegyni fotodokumentaci, aby mohla být situace dále řešena. Děkuji
      S pozdravem
      Jana

  • Pěkný den, i ja se s Vámi musím podělit s neskutečně neprofesionálním přístupem techniků a ještě větší nekompetentností reklamačního oddělení. Uz jenom to, ze vase kolegyně reagovala na úplně evidentně jiný případ, než jsem řešila ja.Jednalo se o namontováni myčky a přitom poškozeni snad všeho co šlo! Shrnu to do těchto par bodu: 1. přezovani navleky - ani jedno z toho !!!! 2, na lesklou desku bez nejake podložky si položili své nářadi / ze by to mohli poškrabat zničit!!! Coz se stalo. 3, neodborné oddělaní predni desky - je uchycena na 4 uchyty. Ostrym predmetem sundavána tudiz poškrabaná i zezadu. Přední cast lesku odlomena. 4, trychtyr na sul nebyl v myce! První odpoved byla, ze mam starou kuchyň, a to je automatické, ze se může stat ze se poškrabe, kousek odpadne. Na zbytek jsem se odpoved nedockala!!!!! Pokud to zde někdo z firmy DATART čte tak znovu opakuji jste zváni, jak uz jsem psala v druhé rekamaci. Studio, truhlar kteří nam dělali nábytek na miru vam vysvetli, ze kvalita je doopravdy jinde nez se vase kolegyne domniva vc veku!!! A jeste takto z kancelare od stolu!!!. Timto bych to ukoncila. Doopravd za 2.000 Kc sluzba jako vino. S pozdravem.

  • Pěkný den, i ja se s Vámi musím podělit s neskutečně neprofesionálním přístupem techniků a ještě větší nekompetentností reklamačního oddělení. Uz jenom to, ze vase kolegyně reagovala na úplně evidentně jiný případ, než jsem řešila ja.Jednalo se o namontováni myčky a přitom poškozeni snad všeho co šlo! Shrnu to do těchto par bodu: 1. přezovani navleky - ani jedno z toho !!!! 2, na lesklou desku bez nejake podložky si položili své nářadi / ze by to mohli poškrabat zničit!!! Coz se stalo. 3, neodborné oddělaní predni desky - je uchycena na 4 uchyty. Ostrym predmetem sundavána tudiz poškrabaná i zezadu. Přední cast lesku odlomena. 4, trychtyr na sul nebyl v myce! První odpoved byla, ze mam starou kuchyň, a to je automatické, ze se může stat ze se poškrabe, kousek odpadne. Na zbytek jsem se odpoved nedockala!!!!! Pokud to zde někdo z firmy DATART čte tak znovu opakuji jste zváni, jak uz jsem psala v druhé rekamaci. Studio, truhlar kteří nam dělali nábytek na miru vam vysvetli, ze kvalita je doopravdy jinde nez se vase kolegyne domniva vc veku!!! A jeste takto z kancelare od stolu!!!. Timto bych to ukoncila. Doopravd za 2.000 Kc sluzba jako vino. S pozdravem.

  • Největší výtka je "reklamace"..
    Máme bezdrátový vysavač, v plném nabití vydržel asi 5sec. takže šel na reklamaci.
    Na reklamaci, nebyl zjištěn žádný problém, vše v pořádku. Prý pouze snížená kapacita baterie (na 5sec, že?), Možná výměna baterie, plus servis, plus poštovné, Vás výjde dráž, než celý vysavač.
    Btw po vyzkoušení vysavače doma po reklamaci, opět jede pouze 5 sekund.

    • Dobrý den, pane Koube,
      mrzí mě Vaše nespokojenost s vyřízením reklamace. V případě zájmu prosím o zaslání podrobnějších informací včetně čísla reklamace na adresu [email protected]. Nastalou situaci individuálně posoudíme a následně rozhodneme o dalším postupu. Jakmile vše finálně dokončíme, kontaktujeme Vás s bližším vyjádřením. Ondřej

  • Dobrý den,
    dlouhodobě jsem byl s Datartem velmi spokojen, nicméně poslední objednávka byla velkým zklamáním. Koupil jsem zde nový Dell notebook. Při instalaci jsem byl vyzván k registraci u Dellu a zde jsem zjistil, že NTB je již registrován, tudíž si ho nemohu zaregistrovat. A také to, že je u Dellu již 6 týdnů před mým nákupem rozběhnutá záruka. Napsal jsem tedy na podporu Datartu a reakce mě velmi zklamala. Postavili se k tomu jako nějaký pokoutní prodejce - nic nevíme a je váš problém, že jste se nechal nachytat. Přikládám výňatek z odpovědi:

    "Dobrý den, požadované informace nemáme k dispozici. "
    "Dobrý den, zboží bylo převzato na prodejně. Na prodejnu je zasíláno originálně zabalené zboží. Zda bylo předáno originálně baleno je potřeba zkontrolovat přímo při převzetí."

    Zkusil jsem tedy napsat ombudsmanovi. Ukázalo se, že je totožný člověk, který se mnou komunikoval na podpoře. Zde přikládám ombudsmanovu odpověď:

    "Dobrý den, znovu opakujeme, že požadované informace nemáme k dispozici."

    Je mi to líto, doposud jsem považoval Datart za seriózní a slušnou firmu s profesionální podporou. Ale po tomto zážitku vlastně nevím, jaký je rozdíl mezi překupníkem prodávajícím v bazaru a Datartem? Ve výsledku oba klidně prodají pochybné zboží a poté dělají mrtvého brouka.

    • Dobrý den,
      je mi líto komplikací. Zákonná záruka je platná 24 měsíců od nákupu. Věřím, že kompetentní oddělení vše prověřilo, Pokud s vyjádřením nejste spokojen, pošlete nám podnět k opětovnému prošetření. Gabriela

    • Dobrý den, spokojen nejsem. Domnívám se, že nové zboží nemůže být u výrobce již zaregistrováno jiným uživatelem 6 týdnů před prodejem. Kam tedy poslat podnět? Jak jsem pochodil u ombudsmana jsem popsal výše...

    • Zrovna jsem sem přišla napsat zkušenost s reklamací, něco naprosto neuvěřitelného, prolhaného a neslušného co jsem jinde opravdu nezažila a musím říct, že vyjádření "postavili se k tomu jako pokoutní prodejce" považuji za velice trefné.

    • Dobrý den, pokud situace nebyla zcela objasněna, prosím pošlete veškeré informace k případu na našeho ombudsmana, věřím, že se podaří vyřešit. S pozdravem Jana