Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Zatím ta nejhorší zkušenost se společností Datart. Předtím jsem vždy rád nakupoval, po aktuální naprosto neprofesionální zkušenosti připomínající praktiky šmejdů už se Datartu budu vyhýbat obloukem!
    V neděli mi přivezli domů americkou ledničku, v obalu se jim nevešla po schodech do prvního patra, obal sundat odmítli, takže si ji opět odvezli, zboží jsem tedy nepřevzal.
    K dnešnímu dni tj ve čtvrtek, nemám ani peníze ani žádné písemné potvrzení o tom, že by se mi něco mělo vracet.
    Posílám podnět na ČOI.
    S pozdravem Dudáš, obj 4005566093 z internetového obchodu DATART

    • Dobrý den, pane Dudáši,

      je mi líto, pokud se závoz výrobku kvůli rozměrům neuskutečnil. Dle účetního oddělení refundace již proběhla.
      Mrzí mne popisované nepříjemnosti, případná negativní zkušenost a omlouváme se, pokud zde došlo ke komplikacím.

      S pozdravem
      David

    • Dobrý den, pokud refundace proběhla, tak až po zde zveřejněném příspěvku. To se ovšem můžu jen domnívat, protože k dnešnímu dni zpět peníze na účtu ještě stále nemám.

    • Dobrý den, pane Dudáši,

      mrzí nás nespokojenost, vratku z naší strany skutečně evidujeme dokončenou, nyní záleží na rychlosti bank, budu Vás kontaktovat.

      S pozdravem
      Alena P.

  • Dobrý den,

    v prosinci 2022 jsem u Vás zakoupila mobilní telefon Remi Note 11S. Bohužel mi před pár dny upadl a i přes ochrannou fólii a obal se objevila prasklina na displeji. Mobil funguje, ale ráda bych displej vyměnila. Je mi jasné, že reklamaci mi neuznáte, ale nikde jinde (kvůli záruce) mi ten displej nevymění. Chtěla bych se zeptat, zda je možné displej u Vás vyměnit, případně kolik by to stálo a zda je možné udělat to na počkání.

    Děkuji za Vaši odpověď
    Lenka

    • Dobrý den, Lenko,
      mrzí nás takové starosti. Prodejce není servis, nelze tak předjímat, kolik by stála a jak dlouho trvala případná oprava. Je zde možnost zastavit se s doklady o koupi a zbožím v jakékoli naší pobočce k uplatnění mimozáruční placené zakázky na náklady spotřebitele. Po odborném posouzení servisem by se Vám pak vyjádřili. Mohu Vás ujistit, že využíváme pouze servisní střediska určená výrobcem/ dodavatelem. Případně můžete nejprve zkusit snazší možnost přímo přes servis, který by Vám měl dle výrobního čísla ověřit, zda je určený k řešení takové zakázky https://www.vspdata.cz/servis/xiaomi

      S pozdravem
      Alena

  • Absolutní vrchol arogance, ubohosti a totální debility. Nejhorší a nejdražší obchod kde by vám nejradši vyskákali díru do hlavy při koupi, pomazali medem hubu a klanili se až pod zem. To ale neplatí při reklamaci jakéhokoliv druhu. To už je jiná písnička. Nepříjemní, uražení a nejraději by vás poslali bůhví kam. Dávejte si veliký pozor při sepisování reklamace, velmi rádi vám tam napíšou že souhlasíte s opravou a nikdy vám nenabídnou výměnu za nový spotřebič (interní pravidlo). A lhůta na opravu 30 dní? Co je to za debiltu? Ve většině případů na to kašlou a vy po uplynutí 30 dnů si můžete požádat o vrácení peněz. Takhle se má chovat prodejce takových rozměrů? Prostě máme třicet dní, kašleme na tebe a pak ti vrátíme peníze. To je řešení co? Ubožáci!!! Silně nedoporučuji, vyberte si konkurenci, nebo menší firmu. Raději zaplatit víc a mít klid a neřešit ubohost Datartu!!! Nikdy si u nich nic nekupujte!!! To ty peníze raději vyhoďte z okna!!! A ubohá reakce obchodu mě nezajímá!!! Kašlete na lidi a to je vrchol ubohosti!!!

    • Dobrý den,
      je mi líto starostí s reklamací výrobku. Zákonná lhůta na vyřízení záruční reklamace je 30 kalendářních dnů. Mrzí mne, pokud nebyla Vaše reklamace vyřízena v termínu. V tom případě Vám náleží nárok na vrácení kupní částky. Zašlete nám prosím případně více informací na adresu [email protected], situaci rádi ověříme.

      S pozdravem
      David

  • Receiver Akai AS 110 RA-320 .Propásl jsem možnost jej vrátit ve lhůtě,rozhodl jsem se reklamovat-
    brum z repro po připojení.Dvě reklamace neuznány, se třetí jsem se obrátil na ombudsmana Datartu.
    Přiložil jsem i výsledek diagnostiky z nezávislého servisu,kde mi bylo doporučeno výrobek vrátit dodavateli k reklamaci.I třetí reklamace neuznána.V reklamačním protokolu bylo uvedeno i to,že výrobek nelze identifikovat,protože bylo odstraněno výrobní číslo ?! Zbývala mi jedině možnost si zaplatit posudek soudního znalce-min. 12 000 Kč. Tak jsem to vzdal. Závěr si udělejte sami.
    Tesař. L.

    • Tak jsme si tady sdělili zkušenosti ,byli jsme poškozeni,a co dál????

    • Dobrý den, Pane Tesaři,
      je nám líto vzniklé situace, několikrát jsme oslovili autorizovaný servis s požadavkem diagnostiky a následné opravy. Vada nebyla nalezena. Jako prodejce nejsme schopni zmíněnou elektroniku diagnostikovat, ale můžeme opět oslovit servis či výrobce. Gabriela

    • Dobrý den,
      váš servis je vysloveně podezřelý, o čemž svědčí zkušenosti zákazníků.Můžete oslovit výrobce,ale ani nemám chuť poněkolikáté zbytečně výrobek někam transportovat. LT

    • Dobrý den, pane Tesaři,
      servisní střediska vždy mají autorizaci od dodavatele či výrobců dané elektroniky a postupují podle nastavených postupů. Jako prodejce nemáme k dispozici vlastní servisní techniky a povahu vady neposoudíme. Skutečně je zde pouze možnost využití některého ze soudních znalců, případně výrobek opětovně reklamovat. Mrzí mě, že pro Vás nemáme lepší zprávy. Rudolf

  • Produkt zakoupený přes eshop je nekvalitní, 3x reklamováno, 2x uznáno a poslední reklamace neuznána, přitom se jednalo o 3. Stejnou závadu, servis eta řešil úplně něco jiného. Při přebírání Zboží na prodejně nám bylo zamítnuto zkontrolovat Zboží před převzetím reklamace, že musíme nejdřív souhlasit se stanoviskem reklamace a až poté můžeme produkt zkontrolovat. Samozřejmě se vada projevila ihned po vybalení na prodejně, ale zaslání na další reklamaci nám nebylo dovoleno, že máme kontaktovat ombudsmana nebo soudního znalce a řešit nesouhlas s reklamací.
    Není to první problém s reklamací co zde řešíme, předtím nám bylo u tabletu který se půl roku po koupi prohnul neuznána reklamace půl roku po koupi Zboží, další reklamace byla opět odmítnuta zaslat do servisu. Už zde opravdu nic nenakoupíme, využijeme raději služeb konkurence.

    • Dobrý den, paní Smékalová,
      mrzí mne Vámi popisovaná situace a nepříjemnosti spojené s reklamacemi. Zašlete nám prosím více informací na adresu [email protected], situaci rádi ověříme.
      S pozdravem
      David

  • Datart absolutně nedoporučuji. Po 3 týdnech se na výrobku projevila závada a byl nefunkční. Datart vůbec nezajímá spokojenost zákazníka ani skutečnost v čem mrazí, pere, vaří protože jejich servis má měsíc čas. V manuálu mají uvedeno, že pokud se vyskytne závada do 6 měsíců, má se za to že byla již v den prodeje. Za vysoké ceny, nízká kvalita. Bohužel. Již zde nebudu nakupovat.

    • Dobrý den,
      mrzí nás nespokojenost, jestliže nám zašlete bližší informace na [email protected], rádi situaci ověříme.
      S pozdravem
      Alena

  • Od 27.12.2022 reklamace mobilního telefonu (objednaného z eshopu Datart)Aligator. Dcerka ho dostala odeme k Vánocům. Když si jo však nadšeně chtěla zapnout (podotýkám že když zapnout nešel ,zkoušeli jsme i nabíjet) tak nefungoval. 27.12.2022 jsem jej tedy reklamovali na prodejne. Kus za kus už bohužel nešlo jelikož vypršela lhůta tak jsem čekala až vyřídí reklamaci. Dnes 17.1.2023 mi došla zpráva o tom že reklamace byla zamítnuta z důvodu že se závada neprojevila. Volala jsem tedy na onu pobočku kde mi slečna sdělila že od reklamačního jim prislo dále to že nebyla přiložena nabíječka. Slečna ihned kontrolovala a samozřejmě vše bylo v balení přiloženo. Nechápala tedy jak mohli psát že tam nebyla a že nevyridili reklamaci. Nyní již psala na reklamační že žádám a okamžitou nápravu situace jinak to do týdne budu řešit právní cestou. Přecejen mobil není úplně levná věc a já přišla o peníze a dcerka o telefon po kterém toužila. Takže jsem jim dala týden na nápravu nebo to půjde po zlem. V tomto obchodě už nikdy nic nekoupim

    • Dobrý den,
      je mi líto starostí s reklamací výrobku. Pokud nám pošlete bližší informace na e-mail [email protected], rádi situaci ověříme.
      S pozdravem
      Jana

    • Dobrý den, na ombudsmana Datartu nemá smysl se obracet . Je to stejné jako za pultem prodejny

    • Dobrý den,
      chápu, že zklamání je značné. Z popisu vyplývá, že má cenu se na oddělení ombudsmana obrátit, aby mohla být záležitost prověřena.
      S pozdravem
      Alena

  • Notebook objednany dne 08.01. 2023 na eshopu dostupnost skladem, pri nakupu pouzit slevovy kupon a okamžita platba. Nasledujici den od spolecnosti prisel email, ze se doba dodani prodlouzi. V utery pak dalsi email, ze objednavka je stornovana a penize mi budou vraceny. Z uvedeneho duvodu jsem napsal email, kdy hudou penize vraceny, odpoved 5-7 dni. Slevovy kupon nemuze byt poskytnut. Takze penize pri platbe chteji hned, ovsem pri vraceni maji cas, alternativu koupe nenabidnou. Za me opravdu tragicke jednani a proto NEDOPORUCUJI!

    • Dobrý den, Martine,
      je mi líto nevydařeného nákupu. Mrzí mne, že se nepodařilo zvolený výrobek zajistit a k dispozici nebyla ani alternativa shodných parametrů. Situaci se slevovým kódem ověříme. Při zrušení nákupu, i když je platba odeslána ihned, tak rychlost připsání zpět na účet závisí na rychlosti bank a také na poskytovateli platební brány, pokud byla využita tato platební metoda. Ze zkušenosti se může jednat o 2-5 dnů. Věřím, že již brzy platbu obdržíte.
      S pozdravem
      Jana

  • Doteď nevyřešená reklamace od 21.11.22 a nikdo nejeví zájem a ombudsman ,,řešíme to'' a zase nic opravdu tady už nekoupíme nic a doporučíme všem ať si elektro kupují radši jinde než v Datartu absolutně neseriózní firma

    • Jejich nejlepší odpověď pošlete nám více info tak jako to tam mám posílat stokrát to samé.a nebo ombudsman to bude řešit ten to řeší stylem intenzivně se zabýváme vaším problémem dělaj si z lidí akorát srandu nikdo nekomunikuje

    • Dobrý den,
      mrzí mne, pokud je Váš podnět posuzován delší dobu. Abychom mohli situaci prověřit, budeme potřebovat číslo reklamace. Zašlete nám jej prosím v rámci nové zprávy na náš email [email protected] nebo odpovědí na tento příspěvek. Situaci následně prověříme a budeme Vás kontaktovat.

      S pozdravem
      David

  • Několikrát jsem si objednala zboží. Bylo sice zabalené, ale většinou uvnitř ušmudlané až nehorázně špinavé na originál krabicích. Když jsem minulý měsíc úspěšně vrátila nerozbalený mobil, tak mi v dobropise napsali, že je jeho krabička špinavá včetně dárku SIM karty T - MOBILE. Už nikdy neobjednám protože nejsme čuňata. A ať si v Datartu vyčistí regály. S přátelským pozdravem VŠEM Jája.

    • Dobrý den,
      je mi líto, že máte takto negativní zkušenosti . Vždy se snažíme, aby výrobky byly dodávány v co nejlepší stavu a to se týká i obalů. Mrzí mne, pokud tomu tak ve Vašem případě nebylo a u dodavatele, přepravců nebo v rámci naší sítě došlo ke znečištění Vašeho zboží. Jestliže nám zašlete bližší informace o číslech objednávek a případně i fotky balení na e-mail [email protected], předáme je jako zpětnou vazbu logistice.
      S pozdravem
      Jana

  • Objednal jsem zboží, které měli mít skladem, ale po 8mi dnech od zaplaceni mi napsali email, že ho zboží nemají.

    • Dobrý den,

      mrzí mne popisovaná situace. Zašlete nám prosím bližší informace s číslem zakázky na oddělení ombudsmana - [email protected]
      Objednávku rádi ověříme.

      S pozdravem
      David

  • Datart prodává zboží jako nové přitom ze záznamu zařízení je jasné že je 2 měsíce používané. Není vaše povinnost toto zboží prodávat jako použité? ČOI určitě pomůže

    • Dobrý den,

      je nám líto nespokojenosti a zklamání, k tomu by samozřejmě docházet nemělo. Situaci rádi ověříme, jakmile nám zašlete bližší informace s konkrétním číslem zakázky na oddělení ombudsmana - [email protected]

      S pozdravem
      Alena

    • Souhlasím s názorem výše, před pár dny mi manžel objednal nové hodinky, podotýkám NOVÉ, ještě si dával pozor ať nevybere používané (tato varianta také byla) a hodinky které přišly? Vedle nových to ani neleželo, použité, dokonce rozbitý řemínek, no katastrofa a naprosté zklamání, jsme vašimi stálými zákazníky ale pro příští nákupy budeme rozhodně volit jiný obchod!!

  • Dávala bych si pozor na absurdní ceny... např. VR Headset přímo u dodavatele za 300 $, tady 16 táců. HP Reverb G2 Virtual Reality Headset

    • Dobrý den,

      děkujeme za Váš názor. Ceny u koncových obchodníků se mohou různě měnit mnohdy i na denní bázi v závislosti na vývoji. Za naši společnosti Vás mohu ujistit, že námi nabízené zboží pochází od ověřených dodavatelů z oficiální distribuce určené pro náš trh.

      S pozdravem
      Alena

  • Byl bych opatrný při koupi v Datartu. Podívejte se na hodnocení na
    https://www.zbozi.cz/obchod/1988/

    Značné problémy při reklamacích, které zamítají.

    • Dobrý den,

      mrzí mne, pokud máte starosti se zakoupeným zbožím. V rámci reklamací vždy zasíláme výrobky do odborných servisních středisek určených výrobcem nebo dodavatelem věci, zde pak probíhá diagnostika obtíží. O způsobu vyřízení reklamace rozhoduje povaha výrobní vady či její přítomnost. Jestliže potřebujete ověřit průběh některého reklamačního řízení, je možné se obrátit na naše oddělení ombudsmana - [email protected].
      S pozdravem
      Jana

  • Objednal jsem světlo, to došlo použité (objednával jsem ho jako nové). Dvakrát telefonování na infolinku, několik mailů se zasláním fotek a stále nic. Obchod problém neřeší, je to už měsíc. Po zaslání fotek již nereaguji na žádný mail. Problém jsem také zasílal na jejich slavného ombudsmana a ten samozřejmě taky nereaguje.

    • Dobrý den,
      mrzí mne, pokud jste ještě neobdržel reakci od kolegů. Je možné, že situaci mají ještě v řešení nebo jim zpráva nebyla doručena. Touto cestou nemohu blíže ověřit průběh komunikace. Prosím zkuste se na ně obrátit opětovně, věřím, že se podaří dořešit.
      S pozdravem
      Jana

    • Na emaily stále nikdo nereaguje, telefon obsazený. Tak jak se s váma mám spojit?

    • Dobrý den,
      podle Vašeho jména se mi komunikaci nepodařilo najít, je mi líto, nemohu tak ověřit průběh řešení. Prosím zkuste se spojit přímo s kolegy.
      Jana

  • Prémiová doprava Datart za 700 Kč bez jakékoliv možnosti domluvit si přesnější termín, protože na poznámku uvedenou prodavačem doručit po 16:00 nereagují. Rozmezí od 14:00 do 19:00 je fakt super. Údajně volají hodinu předem. Takže ve 14.15 telefon za čtvrt hodiny jsme u vás. Možná to Datart překvapí ale lidi chodí do práce. Moc by mě zajímalo co je "prémiová". Takže nový termín doručení a tou "prémií" bude když tady budou dřív než technik. Tahle firma už nikdy víc.

    • Dobrý den, paní Benešová,
      mrzí mne Vaše negativní zkušenost s naší dopravou. Zašlete nám prosím mail na adresu [email protected], situaci ověříme.
      S pozdravem
      David

    • Nebudu už nikam nic posílat. Objednávku jsem včera celou zrušila telefonicky na čísle 532 302 599 na vašem online rádci zadala číslo objednavky že to ruším doteď mi nikdo neposlal email že je to zrušené, takže pokud mi v pátek budou volat že mi vezou sporák nebo že mi ho přijeli namontovat dokáží je na firmu Datart. Produkt koupím u konkurence v Planeu, kde si můžu vybrat časové rozmezí závozu, např. 16-18 hod., obaly po sobě uklidí, pračky, televize nainstalují a to prosím zdarma. Možná by bylo vhodné místo klamavé reklamy peníze investovat do zkvalitnění služeb. Každopádně já už si u vás nekoupím ani baterky a po vás chci pouze zrušit objednávku a vrátit peníze na účet. S pozdravem.

    • Groteska úspěšně pokračuje. Ve čtvrtek jsem opět volala na mnou výše uvedené číslo abych se ujistila zda bylo mé zrušení vzato v potaz.
      Byla jsem ujištěna že ano že to tam mají, paní nebo slečna mi pak ještě volala zpátky že na OC Chodov ještě posílala email. To že mi včera volali ze mi sporák opět vezou mě ani nějak už ani nepřekvapilo( i když nechápu proč necháte řidiče zbytečně nakládat a vykládat pomalu 40 kilovou zásilku, když víte že si ji nikdo nepřevezme ale vaše věc) ale to že mi dneska volal Datart OC Chodov aby se mě zeptali jak jsem spokojená s výrobkem a instalaci je opravdu do nebe volající. Chvíli jsem si nebyla jistá jestli jsem lobotomii prodělala já nebo volající který zjevně nechápal co znamená slovo zrušena. Takže se dotazoval jestli čekám na technika, já mu stále odpovídala že jsem celou věc zrušila,pak se zdálo že pochopil a ptal se zda mi byly vráceny peníze a chtěl číslo účtu. Jako třešničkou na dortu byla po ukončení hovoru SMS že věc předal nadřízeným a jestli mi byl odvezen starý spotřebič nebo jestli na to stále čekám. TOHLE JAKO VÁŽNĚ??? Nicméně všichni známí mi říkají že mám u vás nakupovat častěji protože se takhle dlouho nezasmali. To fakt není pravda tohle

    • Dobrý den, paní Benešová,
      dohledala jsem, že jste již byla ve spojení s naším týmem ombudsmana. Mrzí nás nejasnosti s nákupem a doručením i následná nevydařená komunikace. Za komplikace se velice omlouváme. Ujišťuji Vás, že nám na kvalitě služeb záleží a neustále pracujeme na zlepšování. Zpětnou vazbu obdržela odpovědná oddělení.
      S pozdravem
      Jana

  • Tragická komunikace, synovec mi objednával pračku a sušičku, z důvodu špatného typu sušičky jsem objednávku po předchozí domluvě ani nepřebíral, měly mi být vráceny peníze! Peníze ani po několika hovorech a mailech za celou objednávku nemám, obchod Datart už v žádném případě!!! Jako důchodce potřebuji každou korunu a to že čekám na 15 000,- a nikdo nekomunikuje považuji za drzost!!!

    • Dobrý den, pane Farský,
      je mi líto starostí s vracením platby. Podle Vašeho jména se mi komunikaci nepodařilo nalézt, prosím pošlete nám bližší informace s číslem objednávky na e-mail [email protected], situaci ověříme.
      S pozdravem
      Jana

    • Jelikož na maily nikdo nereaguje, uvádím číslo objednávky zde (OBJEDNÁVKA č.4003239298), synovec mi chtěl s nákupem pomoci, jelikož nejsem technicky moc zdatný a takhle to dopadlo...

    • Mohu jen doplnit, že dnes uplynulo 14 dní od doby kdy Vám bylo zboží vráceno na sklad, peníze stále nemám a na uvedeném mailu [email protected] nikdo nereaguje, proto tu nepište lživé informace, že situaci ověříte. Vaše jednání považuji za klamání spotřebitele, už jsem zoufalý, tyto peníze, které mi dlužíte jsou pro mne existenčně důležité!!!

    • Dobrý den, pane Farský,
      vidím, že situace byla v řešení oddělení ombudsmana a na zprávy reagováno. Podle informací došlo k technické chybě a po opravě byla platba odeslána. Za komplikace se omlouváme.
      S pozdravem
      Jana

    • Dobrý den, ano od synovce mám informaci že byl kontaktován a peníze k dnešnímu dni vráceny, jsem rád že se situace vyřešila a své peníze jsem dostal zpět. Ač komunikace nebyla v tomto případě nejlepší.

    • Dobrý den, pane Farský,
      jsme rád, že se vše podařilo dořešit k Vaší spokojenosti a omlouvám se, jestliže zpracování Vašeho podnětu trvalo dále.
      Rudolf

  • Dobrý den, velké zklamání z reklamacniho oddělení vaši firmy. Zakoupili jsme zboží a to zboží nám prislo v otresnem stavu chtěli jsme reklamovat a bylo nám řečeno ze na pobočku když odvezeme výrobek tak nám ho vymění nebo odstoupím od smlouvy. To je vše pěkné až na to ze když zboží chci reklamovat na dálku tak ho musím posílat do Zlína na reklamacni oddělení a za to už platím POŠTOVNÉ !! Hodně velký podvod tohle protože nikdy opakuji nikdy jsem se s tímhle nesetkal platit dvakrát poštovné za věc která mi přijde v otresnem stavu je trochu moc. A otázka je ta zda mi přijde výrobek už v dobrém stavu ? Když ne tak budu zase platit poštovné ? Když už teda mate takovyhle styl reklamaci a mate to zasite někde dole v obchodních podmínkách tak se starejte o to aby jste měli více prodejen protože odmítám jezdit kvůli reklamaci někam 40 km na pobočku vůbec v dnešní době se to trosku prodraží takže ve finále bych to shrnul jako ohromnou past na zákazníky. A nedoporučuji něco od Datartu kupovat .

    • Dobrý den, pane Šaclere,
      je mi líto starostí se zakoupeným zbožím. Reklamovat je skutečně možné buď na některé naší pobočce nebo přes centrální reklamační oddělení. Více informací je přímo na našich stránkách zde: https://www.datart.cz/napoveda/reklamace
      Pokud nám zašlete bližší informace s číslem objednávky na e-mail [email protected], rádi celou situaci a možnosti řešení ověříme.
      S pozdravem
      Jana

    • To je strašně krásné, že vám to mohu poslat na centrální reklamacni odddeleni ale za jakých podmínek přijde mi trochu “mimo mísu” platit další poštovné za to, že chci reklamovat věc kterou jste mi poslali v otřesném stavu. To by měla být vaše starost! Já jako zákazník jsem obdržel vadný produkt a ještě budu platit za to, že vám to posílám ? Nikdy jsme u žádné české firmy neviděli tento způsob reklamací, že bych ještě při tom musel platit dvakrát poštovné za produkt který jste mi poslali vadný ! Hrůza ale zkušenost dobrá rozhodně už u vás neobjednam ani tužkovou baterii. Mějte se tam hezky ;)

    • Dobrý den, pane Šaclere,
      podle Vašeho jména se mi nepodařilo najít komunikaci, kterou máte s naším reklamačním oddělením. Jak jsem uvedla, pošlete nám bližší informace a ověříme možnosti řešení.
      S pozdravem
      Jana

  • Dne16.9. jsem si objednala na stránkách Datart myčku. Bylo uvedeno, že je myčka skladem, datum dodání 19.9. Hned po odeslání objednávky mě telefonicky kontaktovala paní, že mně mohou zboží doručit až 26.9., protože jsem si zároven objednala i připojení. Využila jsem při objednávce 25 % slevu dny Marianne, tak jsem s posunutím termínu souhlasila. Byla jsem o tom ujištěna SMS i emailem a to opakovaně.
    26.9. si vzal manžel dovolenou a čekali jsme. Bohužel ráno přišel email, že mně vytvořili novou objednávku a že mám čekat, až myčka dorazí, ale neví kdy. A nakonec za pár hodin, že nedorazí nikdy a mám si objednat jinou.
    Komunikace otřesná, jak telefonicky, tak emailem.
    Díky této společnosti jsme přišli o slevu 25 % , manžel ztratil den dovolené a já jsem byla vynervovaná z jejich přístupu a jednání. A to, že kvůli nim myji jiz 10 dní nádobí ručně, to nestojí za řeč.
    Ještě jsem psala jejich ombudsmance, tak uvidím, co mně odpoví. Ale asi stejně nejapně, jak její kolegové u infolinky.
    Podle reklamy asi dokážou doručovat zboží na vrcholky hor, ale pokud je to autem po silnici, tak to není nic pro ně.
    Zboží jsem si objednala u jiné firmy a Datart nikdy více.

    • Dobrý den,
      pokud jste již kontaktovala náš tým ombudsmana, jistě se najde řešení jak vše napravit. Za komplikace se velice omlouváme.
      S pozdravem Gabriela

    • Rozhodně se řešení nenajde.I Chybami se člověk učí a já s vaší firmou už rozhodně nechci mít nic společného. S takovým přístupem k zákazníkům se vám bude určitě hodně dařit i beze mne. Věřte, že se Vám budu snažit dělat "dobrou " reklamu. Ale když sleduji recenze na Vás na internetu, tak v tom nejsem sama a tak oklamaaných je nás hodně.

    • Dobrý den,
      chápu, že jste očekávala hladký průběh nákupu a je mi líto, že tomu tak nebylo. Rozumím, že napravit negativní zkušenost bude těžké.
      S pozdravem
      Jana

  • Naprosto tragická a arogantní komunikace na infolince. Před víkendem jsem objednal se slevou zboží, u kterého bylo uvedena dostupnost “u dodavatele” s datem 23.7. a nikde na prodejně zboží nebylo údajně skladem, jinak bych si pro něj dojel téměř kamkoliv. V pondělí již byla dostupnost u dodavatele uváděna s datem 27.9. a produkt se zázračně objevil na dvou prodejnách. Datart není ochoten převážet zboží mezi prodejnami, což chápu a respektuji. Ale jak se zázračně produkt, který nebyl skladem na prodejnách objevil, to nevím. Navíc neakceptují ani možnost, že si zboží na prodejně vyzvednu. Případně zaplatím poštovné za dodání z oné prodejny. Musel bych objednávku stornovat, znovu zboží objednat (již bez slevy, samozřejmě) a zarezervovat na prodejně. Tudíž na dvou prodejnách sice produkt mají skladem, ale zákazník musím čekat od objednání téměř dva týdny… skvěle.

    • Dobrý den,

      je nám líto nespokojenosti. V případě zaslání podrobností na e-mail [email protected] může být konkrétní záležitost samozřejmě prověřena.

      S pozdravem
      Alena