-
Už jsem vám dával na vědomí, ať mě neposíláte reklamy. Ještě jste přitvrdili, posíláte i zprávy na telefon. Jste firma HP Tronic, ale každá vaše filiálka se tváří jako samostatná. Od doby, kdy existoval Euronics, tím nemyslím nějakou stínovou organizaci v dnešním úpadku, se všechno změnilo k horšímu.
Když tak rádi "informujete", můžete mě říci, co znamenají tmavé fleky na obrazovce tv JVC, které se vyskytly asi za 2,5 roku. Televize je už na vyhození, je stará přes 3 roky, zatím ji nechávám. Teoreticky by měla být v záruce, kdybych se k ní přihlásil. Tím se vůbec nebudu zabývat, na žádné prodloužené záruky nevěřím. Ale když jste tam takoví odborníci, sdělte mě jaká závada to může být, co to ovlivnilo. Bylo by to pro mě alespoň přínosnější, než reklamy.
Nespolehlivost ani ne rok starého vysavače Hyundai, už nebudu rozebírat. U nás je servis Eta, který by mě vzal do opravy i Hyundai. Jak se vykrucovali, že oni jsou ta Eta, s Hyundaiem nemají nic společného. Jenže Eta, Hyundai, JVC je všechno to samé. Zástupce pro ČR je HP Tronic. O těch problémech mě něco napsat můžete. Stupidní letáky k ničemu nejsou.-
Abych nezapomněl, jestli mě napíše nějaký polo idiot o tom jak se snažíte, všechno je u vás v pořádku a podobně, nepište raději nic.
-
Dobrý den,
je mi líto, že Vám jsou zasílány reklamní nabídky, o které nemáte zájem. Prosím, napište nám e-mail na [email protected], a zde uveďte jak požadavek na vyřazení z adresáře pro zasílání nabídek, tak i potíže s produkty, které máte, pokud možno včetně čísel prodejních dokladů či reklamací. Vše prověříme a budeme Vás kontaktovat.
Děkuji za pochopení a přeji hezký den. Lenka
-
-
Zatím mám krátce, ale dobře se s vysavačem manipuluje, s ohýbací tyčí se perfektně dostanu pod postel či sedačku. S výrobkem Rowenta jsem spokojená, dobrý výkon a spousta šikovných nástavců. Nyní mi dorazila i mopovací hlavice.
-
Dobrý den, Gabrielo,
jsme rádi, že jste s vysavačem spokojená. Věříme, že Vám bude dobře sloužit a zachováte nám přízeň. Děkujeme za hodnocení.
S pozdravem
Alena
-
-
Zdravím, nevím co všichni si na vás stěžují, ale já jsem spokojený zákazník řešil jsem reklamaci a nebyl žádný problém reklamaci uznali takže zatím vše v pořádku...
-
Dobrý den, Patriku
děkujeme Vám za pěknou recenzi, jsme moc rádi, že jste spokojený, a věřím, že i do budoucna to tak zůstane.
Přejeme Vám hezký den. Lenka
-
-
Varuji před těmito zloději! Nic u nich neberte! Zaplaceno za lednici 6 639,- Kč , po vrácení nefunkčního zboží vráceno pouze 5 990,- Kč! Tyhle gaunery budu řešit přes ) úřady, nejen ČOI, ale i PČR, protože určitě nebudu sám a částka o kterou okradli zákazníky se navýší. Ať si to hlavní gauner z HP Tronics vysvětlí. VARUJI, OKRADOU VÁS!!!!
-
Dobrý den,
omlouváme se, jestli došlo k nesrovnalostem. Sepište nám prosím podrobnosti na mail: [email protected]. Záležitost prověříme a dáme do pořádku.
Děkuji, s pozdravem
Adam -
Jděte do p*dele s vaším placeným "ombudsmanem"! Emailů s výzvami k zaplacení jsem vám poslal dost. Sprostě jste mne okradli, takže teď to celé předávám ČOI, po jejím verdiktu podám trestní oznámení na nejvyššího zloděje z HP Tropnics. Rozhodně nebudu podveden sám, okrádáte systémově, takže částka bude dost velká když se navýší o ostatní okradené zákazníky aby se tím Policie zaobírala.
-
-
Nedoporučuji rozhodně tento obchod, služby předkládané televizní reklamou vůbec neodpovídají realitě.
Objednal jsem zboží 8. 6. 2021, nabídli mi termín dodání 13. 6. 2021, a to až po telefonické urgenci. Na zákaznickou linku, která je placená, se v rozumném čase nedovoláte. Rovněž není dobré jim platit předem, jak dostanou peníze, s dodáním nespěchají. Kdejaký běžný e-shop vám dodá zboží nejpozději do dvou dnů.-
Dobrý den,
termín dodání záleží na dostupnosti zboží a vybraného typu přepravy. Je nám líto nespokojenosti a vytíženosti zákaznické linky. Názory a zkušenosti nám poskytují zpětnou vazbu, za kterou Vám děkujeme a věříme, že příště vše proběhne lépe.
S pozdravem
Alena
-
-
Všechny varuji! Pokud budete vracet výrobek, který má neopravitelnou vadu, začnou vás bombardovat dotazy kam si pro to mají přijet i když adresu mají uvedenou ve výpovědi kupní smlouvy. Také se vám pokusí nevrátit celou zaplacenou částku, prostě vás okradou!
-
Dobrý den, pane Bárto,
na spokojenosti našich zákazníků nám záleží, za průběh se omlouváme. Není-li záležitost dořešena, jsme Vám k dispozici na [email protected]
S pozdravem
Alena
-
-
Dobrý den. Dne 11.5.2021 jsem u vás zakoupil produkt přes vaše internetové stránky. Zboží jsem zaplatil pomocí online platebního tlačítka (brány). Ve Smart bance mi naskočil predvyplneny vzor s platbou, který jsem jen odmackl. Potud vše v pořádku. Dál už ovšem nikoliv. Od datartu mi vzápětí přišel email, že platba bohužel nebyla úspěšná. Nicméně mě se platba z mého účtu strhla.a tím začíná kolotoč, ze kterého se mi začíná dělat pěkně špatně. Kontaktoval jsem nejdříve Datart, který se od problemu distancoval s tím, že k nim peníze neprisly ať kontaktuji banku. Banka se od problemu distancuje, že platební bránu si spravuje sám Datart a tudíž at se ozvu jemu. Vaše společnost spravující online platby PayU se od problemu distancuje a odkazuje na předešlé 2 strany. Tak pořád dokola volám a připadám si jako blbec. Mám doklad, že platba odešla, který nikoho nezajima..Takže chyba je nakonec asi na me straně, protože jsem..tuknul na display ve špatný čas? Moc silně?..?? Nějaký nápad než celou věc postoupím finančnímu arbitrovi ČR a České obchodní inspekci? Protože já už tedy žádný nemám. Nikdo se semnou nebaví, jen dokola opakují, že chyba není na jejich strane. Mě je vlastně úplně jedno, jestli vám ty peníze přišly nebo ne. Moje peníze na příkaz vasi platební brány odešly. Nemám ani moje peníze, ani zboží.
-
Dobrý den,
děkujeme za připomínky a upozornění. Je nám líto potíží s platbou, není-li dosud ze strany banky či prodejce dořešeno, neváhejte se na nás s podklady obrátit na [email protected]
S pozdravem
Alena
-
-
NEDOPORUČUJI!
Bohužel nově zavedené podmínky prodeje zboží na kamenné prodejně jsou akorát na podání trestního oznámení. Vedení by se nad touto skutečností mělo zamyslet. Pokud prodejci nemohou (mají zakázáno) předvádět zboží na prodejně, nelze si zde odzkoušet funkčnost kýženého zboží, kde často sami nevědí co Vám na zařízení bude a nebude fungovat, jen co asi ano. Jste tedy odkázání na to, že Vám prostě něco vyberou a doma teprve zjistíte jak to se zakoupeným zbožím ve skutečnosti je. Pokud zjistíte, že zboží ale vůbec neodpovídá požadavkům, které jste prodejci kladl, aby splňovalo, tak při jeho vrácení máte smůlu, prostě zakoupené zboží na prodejně už nesplňuje odstoupení smlouvy do 14 dní.
Jinými slovy Vám může obchodník vybrat co se mu zachce s tím, že si to stejně na prodejně nemůžete ověřit a na stránkách se o zařízení nic moc nedočtete. No a vybrané zboží už nemůžete vrátit, protože jste ho už rozbalili a odzkoušeli, takže máte smůlu.
Za mě se do budoucna obchodům spadající pod HP TRONIC budu vyhýbat obloukem i kdyby měli levnější zboží než jiné prodejny a s tímto jednáním to doporučuji všem.-
Dobrý den,
vzniklá situace, vlivem anticovidového opatření v dané době, nás mrzí. Na webu uvádíme informace obecné ohledně možnosti vrácení/výměny https://www.datart.cz/reklamace/vraceni_zbozi.html Při nákupu v kamenném obchodě, u zboží, jehož povaha a stav to umožňuje, se lze obrátit k posouzení na prodejnu, či při nespokojenosti na [email protected]
S pozdravem
Alena
-
-
Nedoporučuji!!!!!
Dávejte si pozor a tablety od Datartu nikdy nekupovat!!! Po 2 měsících nešel tablet nabíjet..
Dali jsme na reklamaci. Po 2 měsících,
že nefunguje není kvalita. Chování pracovníků arogantní a skoro nás hned poslali do háje,
ať to ani nezkoušíme reklamovat.
Reklamace samozřejmě nebyla uznaná. Prý mechanické poškození.
Na tabletu jsme byli párkrát a mechanické poškození!!??!!
Takže pozor na ně!-
Dobrý den,
je nám líto Vaší nespokojenosti s výsledkem reklamace. Situaci ověříme a budeme Vám kontaktovat.
S pozdravem
Alena
-
-
Asi nedostanu nárok na hodnoceni poté co mi snad někdy přijde objednávka.
NEDOPORUČUJI OBCHOD !!! SLUŠNOST KOMUNIKACE =0
21.3. provedena obbednávka zaplacena
4.4. sám jsem se zeptal kde je mé zboží...
4.4. DATART : Dobrý den,prověřili jsme naskladnění a obdrželi informaci, že Vámi objednané zboží očekáváme 14.4. Ohledně expedice Vás ještě budeme informovat.
16.4. žádné informace
TAKŽE PŘÁTELÉ TAKHLE SE NECHOVÁ SOLIDNÍ OBCHOD !!! -
Podívejte, napsal jsem vám, neposílejte spam. Datart nepovažuju za nic extra. Žádný účet jsem nezaložil, byla pouze jednorázová objednávka. Vyděláváte málo? Velké obchody jako jediné prodávají. I z důvodu vaší nenasytnosti si nepřeji žádné vaše reklamy.
-
Pokud se divíte, že vám datart nereaguje na emaily, odpověď je zde:
Vaše zpráva
Komu: DATART.cz
Předmět: RE: [#ID:BK78C0#] Informace k Vaší objednávce číslo xxx z internetového obchodu DATART - potvrzení přijetí e-mailu
Odesláno: středa 24. března 2021 11:16:36 (UTC+01:00) Belgrade, Bratislava, Budapest, Ljubljana, Prague
byla odstraněna bez přečtení dne středa 24. března 2021 11:16:59 (UTC+01:00) Belgrade, Bratislava, Budapest, Ljubljana, Prague.-
Dobrý den,
je nám líto, jestliže evidujete takovou odpověď, mohlo jít o systémový text:( Zpracování mailů probíhá dle pořadí postupně, je-li zákaznické centrum vytíženo, je zpětná vazba odeslána, jakmile se případu věnují. Samozřejmě není-.li záležitost dořešena, neváhejte se na nás obrátit https://www.datart.cz/spolecnost/kontakt.html
S pozdravem
Alena
-
-
9.3. jsem objednal TV u společnosti Datart a ihned zaplatil s tím,že je TV skladem a bude mi doručena 11.3. Večer 11.3. volám do Datartu s dotazem proč mi zásilka nebyla doručena a ve sledovači zásilky je uvedeno... jen obdržený údaje k dosud neprodané zásilce. Operátorka mi sdělila následující...nevím co se děje...pošta je asi zasekaná,pošlu dotaz ještě na sklad...zavolejte si na poštu...druhý den volám ráno do Datartu a paní mi řekla...poslali jsme dotaz na sklad s označením nejvyšší priorita...zkuste zásilku,ale hledat na poště...2,5hodiny jsem v kuse volal na poštu abych se dovolal, a bylo mi ihned sděleno...data jsme od Datartu přijali,ale oni nám TV fyzicky nepředali k odeslání....mají ji asi na skladě. Volám do Datartu a říkám,že už vím kde je TV, že ji mají na skladě a oni, že nemají zprávu ze skladu a čekají....tak já pátrám po zásilce,kterou mají na skladě...rozumíte tomu? Večer 12.3. mi bylo sděleno,že stále neví, kde TV je a že mám čekat a že stornovat to nelze...a že mi ani neposkytnou slevu z objednávky,ani,že mi nedoručí jinou TV na kamennou pobočku. Největší sranda byla v tom,že jsem je urugoval,že zásilku potřebuji do 13.3. že je to dárek pro kolegu z práce který odchází do důchodu na něž se složili pracovníci. Každý ať si udělá sám úsudek o takovém jednání firmy DATART
-
Objednávka č. 1305417144
-
TV doručena 15.3. Pošta má v zásilkách bordel a zásilka se někde toulala a neměli ji ani fyzicky v evidenci.
-
Dobrý den,
děkujeme za informaci ohledně doručení a strpení. Připomínky poskytují důležitou zpětnou vazbu. Je nám líto takových starostí s doručením od pošty. Obecně k obdobných situacím může dojít např. pokud přepravce si zásilku nenascanuje, zapadne tak mimo systém a evidenci. Než dojde k nápravě, nemá informace ani jedna strana. Budu Vás kontaktovat mailem s malou pozorností.
S pozdravem
Alena
-
-
NEDOPORUČUJI.
V květnu 2019 jsem v kamenné prodejně zakoupila odšťavňovač Electrolux ESJ 4000. Výběr spotřebiče jsem konzultovala s prodavačem, požadovala jsem kvalitní zboží.
Po měsíci používání odešel motor. Reklamace byla uznána, motor vyměněn. Po nějaké době se při provozu odlomila jedna patka z plastového krytu. Provozu to nebránilo. V únoru 2021 se při odšťavňování mrkve ulomily další dvě patky, což už provozu bránilo. Reklamace provázená arogantním komentářem o mechanickém poškození neuznána. I z recenze na tento výrobek na Heurece je patrné, že nejde o ojedinělý problém (recenzi na výrobek zde bohužel vložit nemohu).
U tohoto obchodníka nedoporučuji nakupovat.-
Dobrý den,
mrzí nás Vaše nespokojenost, na mechanické poškození se záruka nevztahuje. Samozřejmě záležitost rádi ověříme, k prověření se můžete s číslem zakázky obrátit na [email protected].
S pozdravem
Alena -
Pokud se v záruční lhůtě při používání přístroje zcela v souladu s návodem ulomí uvnitř přístroje jeho plastová část, nepovažuji to za mechanické poškození, ale nekvalitní výrobek z nekvalitního materiálu, který nevydrží fungovat ani po dobu záruční lhůty. Na Vámi uváděnou adresu jsem se obrátila. Bez efektu. Nejen podle recenze pode mnou nejsem jediná, kdo nakupoval v jihlavské prodejně a na koho při reklamaci zkoušíte zaříkávadlo o mechanickém poškození, případně odkaz na černou díru s názvem ombudsman. Datart nikdy více.
-
Musím upravit svou recenzi ohledně fungování ombudsmana. V první fázi jsem opravdu byla odbyta vyjádřením, že stanovisko servisu je jednoznačné a nelze jej měnit. Po mých výhradách, že lze těžko očekávat, že stejný servis nepotvrdí své stanovisko, mi byla nabídnuta možnost další reklamace a posouzení jiným servisem. Zde byla reklamace uznána během 1 týdne a byly mi vráceny peníze. I zaměstnanci na prodejně v Jihlavě při vracení peněz postupovali profesionálně.
-
-
Koupil jsem rodičům vysavač, Sencor. Chtěli cenu. Po 3 měsících se rozpadl-při uchopení za držadlo vypadl celý obsah i se sáčkem. Někde uvnitř ulomené plastové táhla či co to je. Reklamoval jsem v Jihlavě, vysvětlil, co se stalo . Vrátilo se zpět s vyjádřením-světě div se-mechanické poškození, no proto jsem to reklamoval, že? Nesouhlasil jsem, vrátilo se zpět s týmž důvodem, že neuznávají.....Vzal jsem do ruky občanský zákoník s paragrafy a žádal znovu reklamaci. Přebírající prodavač zmiňoval i jakéhosi obmudsmana, že prý mě bude kontaktovat. Po měsíci 16.2. mi na pobočce v Jihlavě sdělili, že s tím nic neudělali a vysavač jim leží ve skladu a ombudsman kontaktován prý nebyl. Tak prý pourgují. Do hodiny od návštěvy prodejny přišel email, že prý dostali podnět a že se s tím budou zabývat. Leda kulový. Do dnešního dne se žádný ombudsman ani prodejna neozvali.Takže slavný Datarte, obchodníku roku 2019,nevím čím jste si to zasloužili, ale přístupem k zákazníkům stěží. Asi budu muset vyrazit na ČOI a příště si rozmyslet, u koho nakupuji.....
-
Dobrý den, pane Valíku,
je nám líto nespokojenosti, na mechanické poškození se záruka nevztahuje. Po zpracování stížnosti došlo k odeslání stanoviska ze strany týmu ombudsmana, na kterou samozřejmě můžete mailem reagovat.
S pozdravem
Alena
-
-
30. 12. 2020 jsem reklamovala pračku Candy. Technik servisu přijel až 21. 1 2021, pračku odvezl do opravy a od té doby ani servis, ani Datart nekomunikuje. V žádném případě nedoporučuji nákup u této firmy.
-
Dobrý den,
v případě reklamace uplatněné přes autorizovaný servis výrobce je i zde max. termín na vyřízení 30 dnů. Jestliže uplynuly bez odezvy, můžete kontaktovat technika/servis ke zjištění situace a vyžádání servisního vyjádření. Jestliže toto potvrdí, zaslat nám jej lze na [email protected]
S pozdravem
Alena
-
-
Objednal sem a dárek zdarma je kde.. Píše při objednání cez datard aj dárek zdarma a nic. Jak se Stratil po cestě nebo jen klam a reklama dostal někdo něco. Děkuji.
-
Dobrý den,
situaci rádi prověříme, k tomu nás můžete kontaktovat mailem se zasláním čísla objednávky na [email protected]
S pozdravem
Alena
-
-
Reklama v TV je naprosto směšná,a Datart jen vyhodil peníze oknem.
Zkraje prosince jsem si objednal zboží které mělo být skladem,po několika dnech nečinnosti jsem se dovolal na infolinku kde mi bylo zjištěno že zboží není, muselo by se objednat s dodáním kolem 28.12-jako dárek k Štědrému dni "super" dárek.
Omluva nebo odezva žádná-uvádět zboží že je skladem a nemít ho se nazývá podvod.-
Dobrý den,
děkujeme za zpětnou vazbu k reklamě. Je nám líto nedostupnosti produktu, záleží zda je volný pro eshop, k objednání u dodavatele, kde by měl být skladem či v konkrétní prodejně k rezervaci.
S pozdravem
Alena
-
-
NEDOPORUČUJI. Mám několik negativních skušeností, kdybych vědel, koupím jinde a ušetřím si hodně nervů.
Koupil jsem si v Datartu mobil a je v slyšet chčení, když telefonuji, poslouchám hudbu, koukám na videa a pod. v sluchatkách, není v něm prostě vůbec slyšet "čistý" zvuk/hlas bez chrčení.
Již byl na reklamaci, ale stejně to neopravili, i když se jedná o chybu!!! Ani nedali vědet, že je údajně opravený.
Předtím se mi již několikrát stalo, jsem měl něco na reklamaci, oni to sice opravili po 2 týdnech, ale vůbe mě zase neinformovali, že to je podle nich opravené.
To je hodně nepříjemné, když se Vám spotřebič, kterí potřebujete pokazí, dáte to na reklamaci, každým dnem čekáte, zda už je opravení, oni ho sice opraví asi za 2 týdny, ale nedají Vám o tom vědet.
Po 30 dnech (podle zákona) jsem jim tedy napsal, že chci vrátit peníze a že pokud ne, tak se budu muset obrátit na ČOI. Následně už byli arogantní.
Tenhle komentář si určitě Datart zmaže, protože není pozitivní. A beztak si tady nechává jenom většinu těch pozitivních, aby "umělo" vytvořil dojem spokojenosti.-
Dobrý den,
je nám líto nespokojenosti, k odbornému posouzení výrobku využíváme autorizovaná servisní střediska určená výrobcem. Samozřejmě lze konkrétní záležitost prověřit, zašlete-.li nám mail s podrobnostmi na [email protected]
S pozdravem
Alena
-
-
Dobrý den, 9. 2. 2021 si moje matka objednala v e-shopu Datart mobil Xiaomi Redmi Note 8 pro, který byl dražší, jak o konkurence, ale kvůli barevnému provedení telefonu a dostupnosti pobočky si ho objednala právě z Datartu. Nemilé překvapení nastalo druhý den, kdy zjistila, že Datart dorovnal částku na tu u konkurence. Dojde nám, že společnost Datart chce jen z lidí vytahat peníze, a proto bychom tento eshop už nikdy nedoporučili a jsme zklamané, že takovýto obchod nedokáže mít ceny, jako např. okay apod., kde všude byl už 9. 2. 2021 telefon za 5490 Kč a u Datartu stále za 6497 Kč.
-
Pokud jej objednala den před tím, než došlo ke zdražení zboží, nová cena vás nemusí vůbec zajímat, protože došlo k uzavření smlouvy za cenu původní.
-
Dobrý den,
ceny na internetu se mohou různě v průběhu měnit, mnohdy i na denní bázi, v závislosti na vývoji, trhu atd. Může se tak stát, že další den je cena jiná. Vždy platí ta, za kterou byla vytvořena kupní smlouva na základě objednávky.
S pozdravem
Alena
-