-
Naprostá KATASTROFA... Marketingová akce na stránkách Datartu slibuje slevu na všechno. Když si rozkliknete podmínky akce, zjistíte, že na určitou část sortimentu je 15% (fakt raketa), na něco 10%, na něco 5% a na polovinu sortimentu vůbec nic, tomu se v Datartu fakt říká sleva na všechno?
Měl jsem v plánu zakoupit několik věcí z kategorie příslušenství (10% sleva). Tuto kategorii jsem rozklikl, do košíku vložil 4 nože a nabíječku na telefon. Čekali byste, že budu mít 10% slevu na všechny tyto výrobky, které spadají do kategorie příslušenství? Já teda jo. Bohužel sleva se týkala pouze 3 nožů... Opět klamavá reklama. Reakce Datartu? Žádná!! od 10 k 5 vážení... -
Eshop a komunika se zákaznickou linkou naprostá katastrofa. 3.5. jsme objednali zboží, které bylo zaplacené předem na účet a 4.5. nám byla doručena jen část objednávky (dárek k objednávce), po dvou telefonatech se stále nic neděje, dnes jsem už vytočenej volal po třetí a bylo mi řečeno jak už před tím, že to budou urgovat. Tak kdo je blbec? Prachy v prdeli a zboží nikde!!!
-
Za mně naprostá tragédie. Ve čt. 7.5.2020 jsem objednal na internetu varnou konvici s možností vyzvednutí na pobočce. Přišel mi email, že zboží je připraveno k vyzvednutí, 8.5. byl svátek, tudíž jsme na pobočku vyrazili dopoledne 9.5. Něco takového jsem ještě nezažil a doufám, že už ani nezažiju, protože Datart po tomto zážitku škrtám ze seznamu použitelných obchodů a řadím je do kategorie "Naprosto nepoužitelné".
Prodavačka na pobočce Datart v Avionu v Ostravě se prostě rozhodla, že v sobotu nebude vydávat žádné zboží, o vstřícnosti k zákazníkům ji asi na firemních školeních taky nic neřekli...
Pobočka měla fungovat v režimu "výdejního místa", u vchodu do pobočky stála zarouškované individuum postaršího věku obklopené několika rozprašovači s desinfekcí, na moje oznámení, že si jdu vyzvednout objednané zboží na mně vyštěkla: "Došla vám esemeska?" Odpověděl jsem ji, že nevím (SMS mi chodí mraky ani jsem netušil, že má nějaká přijít), sdělil jsem jí , že mi došel pouze email. "Tak to tu nebude." "Ale v emailu stálo, že si mám zboží vyzvednout, nemůžete se jít na to podívat"? Prodavačka nehodlala opustit stolek s dezinfekcemi, odmítla vůbec vstoupit do prodejny či vykázat jakoukoli činnost vedoucí k vydání objednaného zboží. Znovu mi řekla: "Včera byl svátek, to tu nebude..." Naprosto neuvěřitelný přístup k zákazníkovi. Řekl jsem jí:" No tak to si tu konvici můžete nechat, protože podruhé sem pro ni nepojedu." Datartu jsem to napsal ještě peprněji, zatím nikdo neodpověděl, asi nemají co by dodali. Já taky ne, snad jen tolik, že obchodů s bílou technikou jsou mraky. -
Nákupem v datartu zájem o zákazníka, případně servis končí.
Získat potvrzení o přijetí reklamovaného zboží - NEMOŽNÉ
Získat odpověď na [email protected] nebo [email protected] - NEMOŽNÉ
Získat informace od odperátorky infolinky - NEMOŽNÉ
Nedoporučuju nakupovat na DATART.CZ Pokud nastane se zbožím nějaký problém budete muset obětovat spoustu času a energie pro vyřešení. -
Premium doprava elektrického spotřebiče za 699,- Kč včetně odvozu starého a instalace.
Zakoupil jsem elektrický sporák a dokoupil Premium dopravu, která se honosí dopravou na místo, odvozem starého spotřebiče a instalací.
Přijel závoz a dopravce řekl, že to dělat nebude, že se jedná o elektriku a má k ní respekt.
Následně mi bylo řečeno, že instalace se nevztahuje na elektrické zařízení .. přitom připojení bylo připravené ... takže asi tak :(
Takže normální doprava zdarma ... speciální za 699,- bez realizace. Takovou cenu za dopravu si už dovolí málokdo. ANO, bude líp :( -
Datart to je už zřejmě i Euronics. Euronics se u zboží nezobrazuje, jen Datart. Kasa to je to samé. Kdo nakoupí přímo v Euronicsu, nakupuje v Datartu. To už je slušný guláš.
-
Negativní recenze z Euronics a Kasy se u Datartu nezobrazují, i když je to jeden obchod.
-
-
Datart už nikdy více, zákazník a jeho blaho je zcela abstraktní pojem, který tato firma nepreferuje. Vy si kupte a plaťte a když je problém, tak se všichni omlouvají ale tím to končí. Nakonec zákazník se musí vytěžit stůj co stůj, no ne?
Koupil jsem si na Heuréce repráček JBL Charge 3, nejlevněji se dal v tu chvíli pořídit v Datartu a tak jsem objednal a čekal. Za dva dny byl očekávaný produkt u mě doma a jaké překvapení, když plomby na bedně byly přeříznuty. No co říkám si, třeba se chtěl někdo mrknout dovnitř a nemýlil jsem se. Nejenže se někdo podíval, ale i docela nešetrně vybalil příslušenství a repráček používal. Což o to, to bych také snesl, ale ten stav v jakém ho vrátil zpět svědčí o tom, že se k němu nechoval hezky. Takže moje radost byla náhle poloviční. No nafotil jsem to a poslal na FB Datartu. Omluvy a lítost mě skoro dojala a návrh řešení překvapil. Běžte ho vrátit na prodejnu ve 14ti denní lhůtě a nazdar. Navrhl jsem výměnu za nový kus, ale už ho prý nemají skladem, poslal jsem jim link na jejich stránky, kde je v desítkách obchodů hned k vyzvednutí.. leč bohužel je to jiný název uplně stejného repráčku a už stojí o 350.- víc.. ještě nějak Vám můžu pomoci? zeptala se slečna tak že po Alze je to další store, který kompletně banuju, hejtuju a nedoporučuji!! Zajímá nás zisk a tvoje peníze, stížnosti a problémy jsou pro nás vyřešeny předem: "tak sorry jako no! "-
https://ala777.wordpress.com/2020/02/19/jbl-repro-z-datart-cz/
-
-
Dobrý den,
v Datertu rozhodně nedoporučuji pojištění nahodilého poškození a odcizení! Pojištění se vztahuje pouze na mechanické a elektronické nahodilé závady zařízení(= z ničeho nic Vám mobil přestane fungovat) a na krádež. Pokud doufáte, že vám vyplatí pojistné v případě prasklého displeje, i v případě správného zacházení a opatření, či při cizím zavinění (odpovědnosti), nic Vám neproplatí.
Za mě je toto pojištění tedy úplně k ničemu! -
Přestal mi fungoval málo používaný Xbox one X. Poslal jsem na reklamaci a výsledek po 28dnech byla zamítnuta z důvodu mechanického poškození HDMI konektoru.HDMI konektor byl v naprostém pořádku. Kdyby tam byl problém, tak by ostatní funkce musely fungovat jako připojení na router, párování gamepadu apod, po telefonátu s opravnou
Conquest a.s mi opravář dal zapravdu, ale už xbox odmítl přijmout zpět.
Poslal jsem tedy Xbox na vlastní náklady do autorizovaného servisu, protože podle datartu jiný není možný použít .
(Hlavně, že oni to poslali opravářům bez certifikace a bez vlastnění náhradních dílů a softwarů). Porušují tedy záruční podmínky výrobce. Nejbližší Microsoft servis je ve Frankfurtu. Xbox byl autorizovaným servisem zkontrolován, uznána reklamace a opravili tam SW, udělali tovární nastavení a poslali zpět.
Žádal jsem po Datartu proplacení dopravy. Nejdřív jsem poslouchal, že na to nemám nárok, pak že posílání do zahraničí se neproplácí, pak že možná jo, ale jen českou poštou. Po sepsání požadavku o proplacení, mě hodili do sekce "stížnosti", já si nestěžuji, ale požaduji.
Od té doby si se mnou dopisovala paní z reklamačního, teď zase jiná. mám pocit, že si mě přehazují jak bramboru.
Nejdříve mi odepíšou, že mají všechny potřebné dokumenty, pak zase žádají další. Přitom mají účtenku z pošty, objednávku opravy s číslem opravy a sledování zařízení od poslání ,opravy až po doručení, sériovým číslem výrobku apod od microsoftu. Papír co microsoft poslal s xboxem co opravovali na xboxu společně s omluvou apod na prodejně mi hodili hned zpět, že to je k ničemu pro ně a teď ho zase chtějí poslat. Jak v blbečkárně . Kdyby mi radši zaplatili těch pár stovek a byl by klid.
Takové problémy a dusno kvůli poštovnému ?? Jako fakt ?? K tomu příjemné jednání už od začátku reklamace s pánem v datartu v Chomutově, příjemný a ochotný jako H...na botě.
Hned v pondělí 10.2.2020 podávám do E-podatelny podnět na Obchodní inspekci a po vyřízení inspekce bude popřípadě následovat soud
V jiném obchodě s člověkem jednají slušně, posílají zařízení autorizovanému servisu a dokonce se i omluví zákazníkovi za způsobené problémy a někdy k tomu přidají i nějaký malý dárek, drobnost.-
Dobrý den Antoníne, uvedená situace mne mrzí. Omlouvám se za komplikace. Dle ověření s Vámi komunikuje kolegyně z oddělení stížností, které se o tyto případy starají. Poštovné Vám bude proplaceno. Zdeňka
-
-
Dobrý večer, po nákupu tv sony bravia a na druhou tv. setoboxu evolveo , ztrácím důvěru, v DATART.cz. S oběma přístroji, opakované problémy.
-
Ja nakupovani v Datartu nedoporucuji, 4x spatna zkusenost, sluchatka Sony v cene 990 kc, poskozena nefunkcni , zakoupeny tablet v cene 7990 kc ,nekompletni kabely ktere mely byt soucasti nebyly, pracka se susickou Beko po sleve za 12000 kc, nejhorsi zklamani meho zivota, neschopnost domluvy s Datartem, vymenit za jiny vyrobek treba i s doplatkem, dnesni poskedni teplovzdusny ventilator fm G Ferrari 599 kc, bohuzel ani tento vyrobek nespnuje co ns , je pouzivany dle zvuku pripominajici sbijecku asi hodne dlouho, siri ze s nej zapach spaleneho peachu.Za ne nakuo u Datartu uz nikdy vice.Nakupuji hodne vyrobku u jinych prodejcu, vzdy je vse v poradku a pri jakemkoliv priblemu se setkavam jen s ochotou problem resit.Jeste jeden poznatek dnes s denne vidim velke mnozstvi zakazniku kteri zbozi vraci nebo meni Datart Vivo Praha 10.Jsem temer vzdy zvykla psat kladne a pozitivni recenze v pripade Datartu nakup urcite nedoporucuji.
-
Za mě nákup v datartu zásadně nedoporučuji. 2x jsme reklamovali tablet (sekal se a nenabíjel) Po první reklamaci, která proběhla ani né 2 měsíce po zakoupení, opětovně po měsíci tablet byl nefunční. Z reklamace nám byl vrácen v dezolatním stavu a se zamítnutím reklamace z důvodu mechanického poškození. Nyní jsme zkusili předat tablet na opravu mimo datart a pan opravař byl šokován v jakém stavu nám ho vrátili, dokonce byl na 2 kusy, drátky přetrhané apod. Za mě určitě záporné hodnocení na nákup tabletu v datartu. Jejich reklamační servis je přímo k pláči.
-
Bohužel mi zatím nejde přidat příspěvek do recenzí ale to je jen otázka času tak to zatím přidám sem. Po mojí negativní zkušenosti s firmou datart ohledně vrácení sluchátek Powerbeats Pro za 4400,- a následné neuznání odstoupení od smlouvy z hygienických důvodů, jsem kontaktoval ČOI a tam mi bylo sděleno toho : Každopádně co se týče odstoupení od kupní smlouvy u sluchátek, domníváme se, že zde nelze aplikovat výjimku OZ § 1837 písm. g) „ Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodu jej není možné vrátit.“ Tady v tomto případě musí být splněny obě podmínky zároveň. Dále komentář k danému ujednání udává jako příklad např. spodní prádlo, erotické pomůcky, injekční stříkačky, zubní kartáčky, holící strojky. Nikoli sluchátka, handsfree zařízení apod.
Takže i ČOI mi dala za pravdu a Datart dělá jen mrtvýho brouka s vyjádřením takže teď se to bude řešit mimosoudně s dohodou o náhradě a pokud nedostanu zpátky peníze nebo aspoň poukázku v té hodnotě do obchodu Datart tak se to bude řešit i soudně + jim samozřejmě udělám hezkou reklamu i jinde. Protože sluchátka za 4400,- která si ani nikde nevyzkoušíte a jsou zabalená tak opravdu nepovažuji za hygienické zboží. Zatím to vkládám sem a jen čekám až mi to bude zpřístupněno i do recenzí -
Datart nedoporučuji hlavně ne prodejnu v Chomutově koupil jsem indukční desku po příjezdu domu jsem zjistil že mi nevyhovuje připojení zboží jsem jel ten týž den vrátit zabalené nepoškozené prodavači mi zboží nevzal že prý nemám. Nárok na vrácení peněz když nakupují na kamene prodejně a že si musím vybrat zboží v ceně vraceneho jako já nic nepotřeboval jsem si musel vzít mikrovlnku za 5 tis neskutečný slendrian u nich už ani baterky
-
Absolutně nechápu tu jejich bleskovou pojistku na zboží. Já si kupoval v Datardu v galerii Fenix rádio, a prodavač mi tam něco začal vyprávět ale takovým stylem, že jsem mu nerozuměl ani slovo. Nakonec mi tu pojistku připsal bez mého vědomí a málem jsem to měl o kilo dražší. Všiml jsem si toho při placení. Ten prodavač co tam pracuje, je arogantní hovado a zkouší jménem obchodu OKRÁDAT ZÁKAZNÍKY!!!
POZOR NA POBOČKU GALERIE FÉNIX VE VYSOČANECH. -
tomuto obchodu je třeba se pokud možno vyhnout a objednávat tam kde s vámi jednají férově.Nabízí zboží skladem které ve skutečností nemají skladem a na dotazy proč zboží nebylo dodáno nejsou schopni relevantně a pravdivě odpovědět.Za mně obchod který jedná neférově vůči zákazníkům.Jediné co jim jde je napsat že se moc omlouvají .Vědomě lžou zákazníkům a nikoho to tam netrápí.nemá to nic s kvalitou zboží co prodávají ale zákaznický servis je vskutku mizerný
-
Datart, Euronics a Kasa je asi jeden obchod. Po negativní zkušenosti s Euronicsem je zřejmě potřeba se vyhnout i tomu Datart, jestli je to něco platné. Tahle Heureka je zase stejná firma jako Mall a CZC, a nevím kdo. Na Mall bych nekoupil ani trenýrky, u CZC to také není bez problémů.
-
Na prodejně Datartu jsem si vybrala notebook, vyčkávala jsem až zaměstnanec prsekce PC obslouží jinou zákaznici, které pomáhal s výběrem notebooku. Věděl o mně, pozdravil mě, viděl, že čekám na jeho služby. Nastoupil však nulový zákaznický servis, kdy se prodejce začal bez dalšího věnovat jiné později příchozivší zákaznici.... Protože jsem notebook relativně akutně potřebovala, ihned ještě na prodejně jsem si přes telefon zboží objednala z e-shopu s vyzvednutím do 60 minut na stejné prodejně, kde jsem stála. V okamžiku odeslání objednávky přišel jiný prodejce (evidentně z jiné sekce, nikoliv PC), tomu jsem však již na jeho slušný dotaz, co potřebuji, odpověděla, že již nic, že jsem si právě zboží objednala po internetu. Mno, internetový obchod není pořádně propojen se skladovým systémem, na prodejně mělo být nové zboží, byl tam jen vystavený kus, což na e-shopu rozhodně zmíněno nebylo. Stejně tak se dle telefonických informací absolutně lišila doba dodání zboží na prodejnu z centrálního skladu oproti údajům e-shopu (včetně dostupnosti v druhé prodejně ve městě). Z druhé prodejny jsem si již neriskla objednat, objednávku jsem proto rovnou ústně zrušila. Komunikovala jsem přímo s prodejnou, kde jsem si zboží měla vyzvednout. A jako perličku mi ve zrušené objednávce jako důvod storna prodejna uvedla, že jsem zboží odmítla převzít bez uvedení důvodů. Vážení, objednané nové zboží jste neměli, nabídli jste mi objednání s delší objednací dobou, než pro mě bylo možné, tak jaképak odmítnutí. Nedostali jsem se ani přes uzavření kupní smlouvy. A vzhledem k tomu, že v obchodním centru byl autorizovaný prodejce daného zboží, byť o něco dražšího, tak byl můj další směr zcela jasný.
-
Musim říct že Datart je jedna velká banda špín. Vracel jsem sluchátka v 14 denní lhůtě na odstoupení od smlouvy a nechtějí je z hygienických důvodů přijmout. Sluchátka byla vyzkoušena pouze jednou a při vrácení byla stále jako nová. Navíc Alza a další nemají problém toto zboží také přijmout zpátky. Jednalo se osluchátka PowerBeats Pro za 4500,- což není tedy zrovna malá cena na to že si je člověk nikde neošahá natož aby si je vyzkoušel. A pak se vymlouvat na hygienické důvody je ubohost těchto špín. Když si člověk kupuje plavky, spodní prádlo nebo cokoliv tak si aspoň ošahá materiál ale tady přes zafoliovanou krabičku ani to ne, navíc srovnávat sluchátka která byly v akci za 4500,- s hygienickými potřebami to můžou snad jen ty nuly z Datartu. Celý případ předávám ČOI a pokud bude třeba tak nasledně i policii čr. A když to chtěj mít hezky ze zákona tak si přes něj objednám X různýho zboží za větší ceny, pak jim ho hezky porozbaluju a povracím. Když tedy ze zákona tak ze zákona! Ať hezky ty nuly ztratěj dost na tom jak se mnou chtěli vyjebat
-
Takže za mě je Datart jedná velká zlodějna koupil jsem telefon my phone Hammer energy jedná se o odolný smartphone a naprostá hrůza první reklamace odchlípení těsnící gumy na display a telefon se sekal tak že byl nepoužitelný psal chybu chyba procesoru když jsem si šel telefon vyzvednout zjistil jsem že se vrátil úplně ve stejném stavu takže znova, po druhé reklamaci byla guma opravená ale nešlo sluchátko takže třetí reklamace zamítnuta i když jsme to konzultovali s prodavačem na prodejně ale po navrácení záhadně sluchátko fungovalo čtvrtá reklamace začal se odlupovat display přesně v tom rohu co spravovaly gumu reklamace uznána a opravená výměnou displaye nicméně tam nějaké odborník ten display křivě nalepil a opět se display začal zvedat takže pátá reklamace která byla zamítnuta takže nervy jak prase a hlavně kašlu na ty peníze mě už jde jen o ten princip jak si dovolují prodávat aušus a dělat jako že nic.
-
Ještě bych chtěl dodat že kontaktuji níže poškozené už jsme tři a zvažujeme právní kroky proti tomuto podivnému jednání uvedené společnosti takže neváhejte mě kontaktovat pokud by jste měli podobnou zkušenost a chtěli to řešit.
-