Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Před měsícem kupovaná sušička LG společně s pračkou stejné značky včetně montáže. Sušička měla obsahovat spojovací sadu s odtokovou hadicí na kondenzát, která je standardně v balení dodávána i Datartu. (ověřil jsem si u LG telefonicky asi během 5 minut). Neobsahovala ji.

    6.11. telefon na infolinku. Bylo mi sděleno, ať zašlu foto výrobního čísla sušičky a číslo faktury na [email protected].

    8.11. opět telefon na infolinku, že se nikdo neozval. Bylo mi řečeno, že jsem to neměl posílat na adresu [email protected], ale na [email protected]. Email jsem tedy přeposlal(!)

    9.11. se mi ozval pracovník reklamací XY, abych vyfotil návod a vyznačil tam, jaké příslušenství mi chybí (to už jsem sdělil v předchozí komunikaci a doložil).

    13.11. jsem volal opět na infolinku že se mi nikdo stále neozval. Bylo mi řečeno, že je to stále v řešení, že jsem reklamaci poslal prý teprve nedávno. (nevím, co je na tom zavolat do LG a zajistit chybějící příslušenství - záležitost na 10 minut).

    14.11. odpoledne jsem opět volal, v jakém stavu je reklamace a bylo mi sděleno, že mi zavolají ,až se dovolají na reklamační oddělení a že to budou opět urgovat. Po 3 hodinách volám zpět, že stále nic. Bylo mi sděleno, že to tam už nikdo nebral a že se mi ozvou. A že to opět zaurgují a dají mi vědět.

    15.11. skoro po 24 hodinách volám opět na infolinku, co se děje, že mi opět není nikdo schopen se vyjádřit - odpovědí mi je, že je to stále v řešení. Nikdo mi ale nebyl schopen vůbec říci, co řeší? Bylo mi řečeno, že probíhá komunikace s výrobcem, jestli lze doobjednat zboží a že to není jednoduché a že na to mají ze zákona 30 dní. To běžně trvá telefonát měsíc?

    15.11. psáno na ombudsmana z Datartu. Automatickým emailem jsem byl ubezpečen, že na tom pracují. Evidentně i tam dřou jako koně, že nemají čas se ozvat. Když chcete mluvit s vedoucím na reklamacích, tak Vás odkáží na ombudsmana, který je taky na baterky. Nikam výš se nemáte šanci dovolat. Budu věřit, že na Heuréce tráví ombudsmani času více, než čtením inboxu a že zde se alespoň dočkám nějaké reakce, když za pár dní vyprší zákonná lhůta na vyřízení reklamace.

    NEDOPORUČUJI zde utrácet peníze a už vůbec ne čas!

    • Dobrý den,

      již jsem reagovala na recenzi. Prosím zašlete mi více informací do soukromé zprávy. Prověřím dodání příslušenství.
      Zdeňka
      [email protected]

  • Dobrý večer
    Chtěla bych zrušit objednávku na Sony Xperia XA1 .
    Promiň tě že jsem si dala tu objednávku ale já jsem nekoukla na ty parametry.

    Děkuju a nashledanou
    Anna Trmalova

    • Dobrý den,

      nedaří se mi objednávku najít, napište mi prosím její číslo, zruším ji a potvrdím zadané storno :)

      děkuji Zdeňka
      [email protected]

  • Dobrý den,

    objednal jsem si poměrně obyčejný foťák a pouzdro na něj.
    Na Vašich stránkách jsem vyčetl, že je zboží skladem - paráda, záležitost (nákup, vyřízení objednávky, vyzvednutí na prodejně) jsem chtěl vyřídit do 24 max 48 hodil, jenže ...

    Ukázalo se, že zboží skladem není, na to mě sice upozornil automatický e-mail, ale ani po týdnu se nikdo neobtěžoval mě kontaktovat s informací kdy zboží naskladníte.

    Po mém prvotním kontaktu zákaznického centra se ukázalo, že zboží je skladem jen v kamenných prodejnách a není možné je převést do e-shopu.
    Po několika zprávách jsme se dohodli s operátorkou, že z původní objednávky foťák stornuje a zajistí mi rezervaci na prodejně - OK.

    Po 14 dnech se mi povedlo s operátorkou vykomunikovat a zajistit, že se foťák i pouzdro sešlo na jedné prodejně a bylo připraveno k vyzvednutí.

    Samotné vyzvednutí na pobočce v MEDIAHALL proběhlo bez problémů, zboží bylo připraveno, paní pokladní milá, pohotová, usměvavá.
    Původně jsem jí chtěl slušně řečeno vynadat (zchladit žáhu), za mé příkoří, ale skutečně si to nezasloužila!

    Zboží jsem objednal 29. 10. 2018, vyzvednutí bylo připraveno 14. 11. 2018.

    Poslední věc, ale to je umocněno mým rozčarováním a rozmrzelostí ze vzniklé situace, je komunikace ve slovenském jazyce. Pokud jsem si objednal zboží na českém e-shopu očekával bych, že komunikace - zejména psaná bude česky.

    Závěrem, nemůžu říct, že NIKDY v obhodě znovu nenakoupím (nikdy neříkej nikdy), ale pokud bude zboží jinde, ALZA.cz, MALL.cz, raději využiji tyto e-shopy, kde se za doručení na prodejnu sice platí, ale má zkušenosti jsou jen kladné.

    Děkuji.
    S pozdravem Radek Kadlček - otrávený zákazník.

    PS. Fotoaparát s pouzdrem byly pro kolegu k narozeninám, které proběhly 9. 11. 2018.

    • Dobrý den, pane Kadlčku,

      mrzí mě, že se nám objednávka nepovedla :( osobní omluvu Vám odesílám ještě přímo do Vašeho emailu, věřím, že alespoň malinko potěší.

      Hezký večer
      Zdeňka

  • Dobrý den.
    Mám problem s telefonem iPhone 6 32GB. Displej se mi ,,odlepuje’’, přední kamera je posunuta víc doleva než by měla (výrobní chyba) a kovové zadní tělo mám prohnuté. Telefon nosím celou dobu v ochraném pouzdře a ani jednou mi nespadnul. Mám záruku dva roky a telefon mám rok a 3 měsíce. Reklamace se bojím, protože jak je známo mobil Vám vemou na měsíc a pak řeknou že jsem se o něj blbě staral. Každopádně rád bych dostal peníze zpět z důvodu, že nechci další apple a bát se že se mi prohne nebo odlepí displej. Prosím paní co zde píše odpovědi. Aby mi pohohla. Děkuji.

    • Dobrý den, Samueli,

      moc mne mrzí, že máte se svým telefonem potíže. Neporadím Vám však nic jiného, než jej reklamovat. Buď můžete na naší prodejně, kterou máte nejblíž, a my telefon zašleme do smluvního autorizovaného servisu, nebo si můžete autorizovaný servis vybrat sám (například dle recenzí), a reklamovat telefon přímo zde. Před předáním telefonu do reklamace si přístroj důkladně zkontrolujte, případně vyfoťte - veškeré chyby telefonu by měly být v zájmu obou stran zaneseny v reklamačním protokolu. Není možné Vám vrátit peníze za telefon bez postoupení telefonu do reklamačního řízení, je mi líto. Děkuji za pochopení a přeji Vám příjemný den.

      Lenka

  • To snad nemuze bejt pravda, taky prilozim svou zkusenost, byla jsem v datartu,chtela jsem opravdu super pocitac, tak jsem si vybrala imac ,kluk v obchode mi doporucil ,ze na zive vysilani je to opravdova bomba! Doporucil mi i kameru logitech c920, pocitac byl po mesici na reklamaci ,nesel zvuk, prisla jsem kvuli tomu klumpu o 45000 korun z me prace! pak jsem si chtela prihlasit a bum nejdr obraz! prej musim mit 3 stejne zavady aby mi vratili penize,chtela jsem na nem pracovat a prisla kvuli tomu plno penez,kamera vubec neni na tento pocitac!!! nekupujte tam nic a Vam ja zavarim a vymlatim ty penize! Pocitac za 32000 a kamera 2500 uplne k hovnu!!!!! ani fen si tam nekoupim! A v budoucnu garantuju zkrachovani tyhle debilny firmy

    • Dobrý den,

      moc nás mrzí potíže s Vaším počítačem. Poprosím Vás o zaslání veškerých podrobností včetně čísla nákupního dokladu a čísel reklamací na mail: [email protected] Vše prošetříme a budeme Vás kontaktovat.

      Děkuji a přeji Vám pěkný den

      S pozdravem
      Adam

  • Přidám se s negativním příspěvkem k této společnosti. V pondělí jsem si objednala u nich zboží, kde inzerovali, že je skladem. Po vytvoření objednávky a zaplacení přišel email, že zboží skladem není a že doručení bude do 7 dnů. Což je pro mě klamání zákazníka, když jsem potřebovala zboží mít do pátku, jelikož to mám jako dárek. Doteď nemám nic. Na infolinku se nelze dovolat a po emailu mi jen schopná pracovnice napsala, že zboží se dodává v obvyklé lhůtě 7-10 dní. Ani zmínka o vyřešení situace a ani v jakém stavu má objednávka je. Děkuji, v tomto obchodu už více nenakoupím.

    • Dobrý den,

      mrzí mne, že je Vaše zkušenost negativní. Prosím, napište mi číslo objednávky, ráda pro Vás ověřím, v jaké fázi se nachází. Omlouvám se, že Vám tato informace nebyla podána dříve, a taktéž se omlouvám za pokažený dárek.

      Lenka

  • Také bych se chtěla podělit o svou velmi negativní zkušenost. Před šesti týdny jsme s manželem zakoupili u společnosti Datart kuchyňské spotřebiče. Vše bylo v pořádku až na to, že e-shop sliboval vestavnou myčku Eta přitom byla volně stojící. Chápu, že se může stát chyba v popisku a proto jsem ihned volala na infolinku a začala řešit výměnu myčky. Vybrala jsem tedy jinou a pri dovozu nové měla být odvezena službou datart myčka mi nevyhovující. Společnost datart přijela, předala mi novou, ja ji zaplatila a odvezli zpět tu chybnou. S tim, ze penize mi budou vráceny na účet do 14-ti dnů. Bude to pět týdnů, na email nikdo nereaguje, na infolince se stále dokola dozvídám, ze se platba urguje a stojí na účtárně. Pochybuji, že bych mohla přijít na prodejnu, vybrat si zboží, odvézt a říct, že jej zaplatím az na něj budu mít. Absolutně neseriozní jednání a společnost Datart nedoporučuji. Iveta a Martin Hasoňovi

    • Dobrý den,

      je mi líto, že na své peníze stále čekáte. Prosím, napište mi podrobnosti na e-mail [email protected], prověřím, proč platba neodešla a pokusím se vše uspíšit. omlouvám se za veškeré komplikace a přeji Vám příjemný den.

      Lenka

  • také mám špatné zkušenosti s reklamací u datartu koupily jsme telefon po pul roce začal sám volat, nebo by vše přenastavoval ,, falešný otisk" když jsme tel dávali do reklamace po 25.dnech nám byl tel vracen s tím že jen přehráli software ještě ten den jsme tel museli dát zpět nebot´ opravený nebyl. na konec nám dali new telefon který po 4.měsících je zase na reklamaci :D opět čekáme než nám tel vrátí už nikdy nenakupuji v Datartu !!

    • Dobrý den,

      mrzí mne, že nemáte štěstí na zakoupené telefony. Ze zákona má servis 30 ní na vyřízení Vaší reklamace, samozřejmě se snaží vše vyřídit co nejrychleji, ale z kapacitních důvodů to není vždy jednoduché. Věřím, že reklamace bude vyřízena k Vaší spokojenosti. V případě dotazů nebo připomínek nás neváhejte kontaktovat na e-mailu [email protected], rádi Vám vyjdeme vstříc. Děkuji za pochopení a přeji Vám hezký den.

      Lenka

  • Dobrý den, aktualizuji svoji zkušenost aby jste se Datartu vyhnuli obloukem.
    Před více než 2 měsíci jsem prostřednictvím eschopu koupil myčku nádobí Beko. Po doručení jsem zpozoroval vadu výrobku která byla zjevná od výroby. Celkové řešení po nekonečných hovorech s infolinkou a mailech s podrobnou fotodokumentací nakonec bylo vrácení zboží. Trvalo to celkem 4 týdny!!! Dokonce jsem se o tomto problému rozespal i v tyhle sekci. Zboží bylo odvezeno a mě se upřimně ulevilo. To jsem ale netušil že se vrácení peněz nedočkám do dnešního dne. 10 týdnu od nákupu. Kontaktoval jsem proto nespočetně mnoho krát infolinku která mě ubezpečovala že se případ urguje na reklamačním odd. Dokonce jsem navštívil kamennou prodejnu kde jsem problém řešil osobně. Všechna snaha bez výsledků. Když se koukneme na zkušenosti dalších zákazníků je vidět že péče o zákazníky není předností Datartu a rozhodně doporučuji nakupovat u konkurence.
    S pozdravem František Puškáš

    • Dobrý den, pane Puškáši,

      za tyto komplikace Vám náleží naše velká omluva. Vratka peněz by již měla být co nejdříve zpracována. Oficiální omluvu včetně kompenzace ještě zasíláme na Váš E-mail.

      Děkuji za pochopení a přeji Vám příjemný den.

      S pozdravem
      Adam

  • Chtěli bychom napsat svoji zkušenost s Datartem a varovat před jejich praktikou, v podstatě klamavou reklamou. Na jejich e-shopu jsme v nabídce našli automatickou pračku se sušičkou Samsung WD80M4A43JW/ZE bílá, u které byl inzerován tzv. "cash back" až do výše 7tis. Kč na základě toho jsme se rozhodli pračku koupit. Pračka byla v pořádku dodána a poté jsme na základě faktury a registrace u společnosti Samsung zjistili, že tento výrobek vůbec Samsung v seznamu "cash back" výrobků nemá. Ihned jsme volali do Datartu na jejich zákaznickou linku, jak to tedy je. Na stránkách už výrobek mají v režimu zboží není dostupné a o vrácení peněz ani zmínka. Slečna na zákaznické lince samozřejmě o ničem nevěděla a tak máme smůlu. Dejte si tedy pozor na tuto "službu", protože peníze zpátky dostanete asi jen stěží nebo jako v našem případě vůbec. Ferinovi

    • Dobrý den,

      moc mne mrzí, že Vám cashback nebyl uznán. Kontrolovala jsem stránky Smasungu, a tento model je mezi produkty, kde vzniká nárok na cashback, uveden - https://www.samsung-bonus.eu/cz/bonusove-akce/domaci-spotrebice-7000-kc.html , a to na 1500,- Kč (je to druhý model mezi uvedenými pračkami). Toto je akce společnosti Smamsung, prosím tedy o jejich kontaktování se žádostí o uznání cashbacku. Je mi líto, že máte s touto akcí potíže. Přeji Vám pěkný den a úspěšné vyřízení.

      Lenka

  • Jak (ne)funguje nakupování přes eshop DATART (www.datart.cz)

    13. 8. 2018 13:17 V eshopu www.datart.cz vytvořím objednávku lednice s dovozem domů (na webu je napsáno dodání do 7 dnů), dle instrukcí posílám peníze na bankovní účet Datartu.

    13. 8. 18:54 (225 991 000) Telefonicky mě kontaktuje paní z Datartu, že lednici nemohou doručit do 7 dnů, jak mají uvedeno na webových stránkách, ale nejdříve 27. (tedy za 14 dnů - klamání spotřebitele). Jestli chci objednávku stornovat. Potvrzuji storno objednávky.

    17. 8. Volám na linku DATARTu (225 991 000), jelikož peníze ze storna objednávky stále nemám vrácené na účtu. Pán na lince mi sděluje, že objednávka stornována nebyla a lednice již je připravena v centrálním skladu k odeslání. Opětovně tedy stornuji objednávku (lednici již mám objednanou v jiném obchodě). Ptám se, zdali dostanu potvrzení o stornu. Jsem informován, že žádné potvrzení storna nedostanu. Dále dostávám instrukce, že až mi přijde SMS od dopravce (Toptrans) ohledně přivezení stornované lednice, mám zásilku odmítnout. Až se lednice vrátí, pošle mi Datart peníze zpět. Na dotaz, zda nemůže operátor Datartu dopravci zavolat a zásilku zrušit, dostávám odpověď, že ne.

    21. 8. Volá řidič z Toptransu, že mi veze lednici. Odmítám, domlouváme se, že lednici vrátí.

    25. 8. 15:36 Dostávám email od Datartu s požadavkem na zaslání čísla účtu, kam budou vráceny peníze ze stornované objednávky.

    26. 8. 7:23 Posílám číslo účtu, na který mají být peníze vráceny.

    30. 8. 8:00 Kontroluji účet, peníze stále nejsou vráceny.

    30. 8. - Vkládám negativní hodnocení na Heureku. Dostávám odpověď : "...Váš případ jsem zaurgoval a mám potvrzeno, že bude v co nejkratším termínu platba vrácena..."
    https://obchody.heureka.cz/datart-cz/recenze/negativni?f=2

    5. 9. - Kontaktuji zákaznickou linku, že stále nemám peníze na účtě. Dostávám odpověď, že se čeká se na předání na skladě.

    11. 9. - Kontaktuji zákaznickou linku, že stále nemám peníze na účtě. Dostávám odpověď, že se čeká na zpracování účtárnou.

    17. 9. - 10:33 - Čekám na telefonické spojení 9 minut - bez spojení.
    14:05 - Čekám na telefonické spojení 10 minut - bez spojení.

    18. 9. - 10:00 - Čekám na telefonické spojení 18 minut - bez spojení.

    20. 9. - 10:38 - Čekám na telefonické spojení 10 minut - bez spojení.

    21. 9 - Reakce na Heuréce, kam jsem vložil výše uvedený záznam komunikace s Datartem:
    Dobrý den, podařilo se mi číslo objednávky podle Vašeho příspěvku dohledat. Zaurgovala jsem řešení u našeho skladu. Jakmile budu mít pro Vás nové informace, budu Vás kontaktovat.
    S pozdravem Jana.

    26. 9. - 15:05 Dovolal jsem se na zákaznickou linku. Operátorka slíbila, že prošetří můj problém a zavolá mi zpět. Paní mi volá po chvíli zpět, že stále nebyl vystaven dobropis pro účtárnu. Což je stále ta samá situace co 5.9. Prý předali můj požadavek na jiné oddělení, že se mi sami ozvou. Problém by měl být vyřešen příští týden.

    28. 9. - přišel email z Datartu:
    Vážený zákazníku, ráda bych Vás informovala, že dobropis k objednávce chladničky byl již vystaven. V nejbližších pracovních dnech tedy obdržíte finance, požadavek je předán na účetní oddělení. Velice se omlouváme za prodlevu v řešení.

    2. 10. - Po 49 dnech mi přicházejí ze stornované objednávky peníze na účet.

    Katastrofa. Parodie na eshop.
    Že by zákazník obdržel jakoukoli kompenzaci, jako omluvu způsobené problémy. To už bych chtěl příliš.
    První a poslední nákup v Datartu. Obchod jednoznačně nedoporučuji!!!

    • Dobrý den,

      vidím, že omluv jste již obdržel hromadu, ale řešení bylo v nedohlednu a neočekávaně zdlouhavé. Přechod na nový systém, proces vratek a externí dopravce situaci nepomohl a souhlasím s Vámi, že zde se nám vůbec nedařilo. Pracujeme na posílení týmu pro zlepšení komunikace a zkvalitnění procesů k nápravě., abychom si příště vedli lépe a nedošlo k takovému nepříjemnému prodlení. Náleží Vám omluva, kterou samozřejmě obdržíte také oficiálně prostřednictvím týmu péče o zákazníky s kompenzací.

      S pozdravem
      Alena

  • Objednala jsem si telefon 5.9. který měl dorazit následující týden (14.9.), telefon nedorazil, nikdo mě neinformoval, že se dodání opozdí. Následující týden mě po telefonu podpora ujistila, že dorazí do konce týdne, to se také nestalo a předpokládaná doba doručení se opět prodloužila tentokrát na 8.10 (opět nikdo o změnách neinformoval, proto jsem 21.9. objednávku telefonicky stornovala. Následující týden stornovaná částka na účet nepřišla, na dotaz mailem, kdy mohu peníze očekávat žádná reakce. Ani začátkem dalšího týden peníze na účtu nebyly, dorazili 2.10. po té co jsem je den před tím telefonicky dotazovala kdy dorazí. Nejhorší zkušenosti s internetových obchodem. Doporučuji se mu raději vyhnout.

    • Dobrý den,

      za uvedené nepříjemnosti se Vám moc omlouváme. Snažíme se dobu naskladnění od dodavatel zkracovat, bohužel ji ale ne vždy máme možnost ovlivnit. Zákonný limit na vrácení peněz po stornu objednávky činí 14 dní, naší snahou je odesílat platbu co možná nejrychleji.

      Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den.

      S pozdravem
      Adam

  • Zakoupil jsem televizi samsung.Televize se sama zapina.Reakce datartu kontakt na servis tot vse.vezmo si penize a tim pro ne vse konci.30 cekani na infolince snad nema cenu rozebirat.Za me naposledy.

    • Dobrý den,

      moc nás mrzí potíže s televizí a omlouváme se za horší dostupnost zákaznického centra. Na nápravě intenzivně pracujeme, zlepšení dostupnosti linky je nyní naše priorita. V době trvání zákonné záruky pečuje společnost Samsung o své zákazníky přímo. Postup a doba reklamačního řízení je tak pro Vás rychlejší a jednodušší. Věřím, že Vaše televize bude brzy opět v pořádku.

      Děkuji za pochopení a přeji Vám příjemný den.

      S pozdravem
      Adam

    • Prelozeno prodejem to pro nas konci starejte se sami je to pro nas vyhodnejsi.

    • Dobrý den,

      samozřejmě je možné nám televizor zavést na prodejnu nebo zaslat na reklamační oddělení a my pro Vás servis zajistíme. Pro zákazníky je ovšem výhodnější kontaktovat přímo infolinku Samsung a ti zajistí u televizorů nad 37 palců výjezd technika přímo na adresu. Věřím, že tato služba je pro zákazníka jednoduší a urychlí celé vyřízení reklamace.

      S pozdravem
      Jana

    • Vy mi mate dat fukcni televizor a reklamaci si resit ze samsugem sami.Ja vam dal take prave penize.Vsechny poradny obchody to tak delaji.Uz si u vas nekoupim ani tuzkovou baterku.S pozdravem Tom

  • Dne 28.8. jsem v Datartu ve Vaňkovce zakoupit telefon Lenovo Vibeshot. Datart jsem si vybral z prostého důvodu, vždy skvělý servis a dobrá komunikace. Proto jsme tam v rámci rodiny koupili už několik laptopů, telefonů a další zařízení. Bohužel telefon jsem musel 24.5. 2017 reklamovat, protože z přislíbené jednodenní výdrže baterie, při naprostém vytížení - zaplé data, WiFi, bluetooth, jas na maximum jsem ze 4000mAh baterie vycucal maximálně 4h výdrž. Například dnes jsem telefon nabíjel na 100% a nyní, po 2,5h má 50%, což mi přijde jako extrém. Tehdy mi reklamace byla zamítnuta, že na servisem nezjistili žádný problém, ale pokud chci, mohou to tam poslat znovu. Jaký by mělo smysl poslat telefon do stejného servisu, čekat celkem 60 dní a nic tím nevyřešit? Nyní jdu do Datartu s telefonem znovu, má už více problémů - baterie o nic lepší, skoro neslyším osoby na druhé straně telefonu, některá software tlačítka nefungují na první dobrou. Jsem servisem zklamaný, vím že dříve to Datart řešil mnohem lépe. Pokud mě zklame i druhá reklamace, tak už u Datartu nenakoupím :/

    • Dobrý den, pane Kinzle,

      je mi líto, že nemáte s reklamací dobrou zkušenost. Není v naší kompetenci rozhodnout o tom, zda je reklamace oprávněná či nikoli, toto přísluší autorizovanému servisu, kam přístroje předáváme k posouzení. V případě, že nejste s rozhodnutím servisu spokojen, máte možnost se obrátit na jakýkoli jiný autorizovaný servis dle vlastního výběru. Pakliže ani zde byste s reklamací neuspěl, ještě je zde možnost soudního znalce, který povahu vady posoudí, a pokud ji uzná jako výrobní, pak Vám bude reklamace samozřejmě uznána, a proplatíme Vám i náklady na tohoto znalce. Je mi líto, že pro Vás nemám snazší řešení. Věřím, že budete tentokrát s reklamací spokojen. Přeji Vám pěkný den.

      Lenka

  • Koupila jsem si v květnu pračku u Datartu, bohužel mi trhá prádlo. Nebyla opravena ve lhůtě 30 dní. Chtěla jsem pračku vyměnit tedy za jinou, ale na lince Datartu čekáte 50 minut, abyste se dozvěděli, že s vámi reklamaci nemohou vyřídit, ať vše pošlete mailem. Když tak učiníte, přijde vám odpověď, že máte pračku zabalit, dopravit před 1. uzamykatelné dveře, kde si ji vyzvedne Toptrans a škodu na potrhaném prádle si máte vyřešit se servisem..... pak mi nějak pošlou peníze nebo dobropis
    V praxi by to pro mě znamenalo stát venku na ulici před domem, než si Toptrans pračku vyzvedne a to nemluvím o tom, jak ji zabalím a snesu z 1. patra ....... proto jsem si vždy platila dopravu! Jako by to byla moje chyba, že je pračka vadná!!!!!
    Dříve jsem v Datartu hodně nakupovala a nikdy jsem se nesetkala s takovým přístupem....... Sama pracuji v obchodě a kdybych takhle jednala se zákazníky, budu brzy na mizině....

    • Dobrý den,

      velice nás mrzí Vaše zkušenost. Snažíme se služby zlepšovat a zkvalitňovat servis, aby do budoucna bylo možné lépe zprocesovat takovými postupy, které by lépe vyhovovaly a my si vysloužili lepší hodnocení.

      S pozdravem
      Alena

    • Chtěla bych postupovat úplně stejně jako při předešlé reklamaci a to, že mi přivezete novou jinou pračku ( rozdíl v ceně uhradím) a tu vadnou si odvezete...... a očekávám, že se mnou vyřešíte i náhradu škody za poškozené věci...... neumím si představit, že čekám 2 až 3 hodiny na chodníku, než si TOPTRANS pračku vyzvedne! To snad ani nemůžete myslet vážně...... a peníze pošlete bůhví kdy......

    • Dobrý den,

      prosím, pošlete nám číslo objednávky, na základě anonymní recenze nejsme schopni dohledat, o který nákup nebo zákazníka se jedná. Poté zjistím, co se s Vaší pračkou dá dělat. Děkuji za pochopení a přeji Vám hezký den.

      Lenka

  • 31.8.nám byla doručena promáčknutá pračka z níž se po spuštění proudem hrnula voda po podlaze celé koupelny.Ihned jsme volali řidiče, zhruba po 5 minutách,aby se vrátili,ale ty odmítli.Ihned jsme pračku reklamovali a podepsali odstoupení od kupní smlouvy.Poté komunikace žádná,na zákaznické lince se čeká 20 minut než někdo zvedne telefon.Od té doby se neustále každý týden mailem ptám, kdy mi budou vráceny peníze a teprve po mém dotazu se dozvím,že věc je v řešení.Nikdy se neozvou z Datartu sami, vždy jen ne můj dotaz. Pračku jsme koupili jinde neboť není možné čekat tak dlouho ,až se věc vyřídí. Od této firmy si v budoucnu rozhodně nikdy nic nekoupím.

    • Dobrý den,

      velice mne mrzí potíže s novým výrobkem a nevydařená komunikace. Omlouvám se za starosti. Ujišťuji Vás, že pracujeme na zlepšení našich služeb. Prosím zašlete mi číslo objednávky na e-mail [email protected], situaci ověřím.

      S pozdravem
      Jana

  • Před měsícem cca 20.8.2018 jsem si objednal na e-shopu Datartu webovou kameru. Výhodná cena a dodání do 60minut na pobočku a hned následně druhou netušíc že nedostanu ani jednu. Mám pouze mejlem potvrzené objednávky s tím že se čeká na jejich dodání od dovavatele. Ale pozor, kamery tehdy vedeny jako dostupné skladem !
    Je 18.9.2018 a čekám tedy už měsíc a infolinka též mlčí.

    Tento e-shop rozhodně nedoporučuji a nabádám ostatní, nakupujte jinde. Konkurence tu je dost.

    Novotný

    • Dobrý den, pane Novotný,

      je mi líto, že Vaše objednávka doposud nebyla vyřízena. Prosím, napište mi její číslo, abych mohla zjistit a informovat Vás, v jakém stavu objednávka je. Za špatnou dostupnost infolinky se omlouvám, naši operátoři jsou přetíženi. Na řešení situace intenzivně pracujeme a snažíme se tým posílit. Děkuji za pochopení a přeji Vám hezký den.

      Lenka

  • 13.8. 2018 13:17 Vytvoření objednávky lednice s dovozem domů (na webu je napsáno dodání do 7 dnů), posílám dle instrukcí peníze na účet Datartu.

    13.8. 18:54 (225 991 000) Volá paní za Datartu, že lednici nemohou doručit do 7 dnů, jak mají uvedeno na webových stránkách, ale nejdříve 27. (tedy za 14 dnů - klamání spotřebitele). Jestli chci objednávku stornovat. Potvrzuji storno objednávky.

    17.8. Volám linku DATARTu (225 991 000), jelikož peníze stále nemám vrácené na účtě. Pán na lince mi sděluje, že objednávka stornována nebyla a lednice již je připravena v centrálním skladu na odeslání. Opětovně tedy stornuji objednávku (lednici již mám objednanou v jiném obchodě). Ptám se, zdali dostanu potvrzení o stornu. Jsem informován, že žádné potvrzení storna nedostanu. Dále dostávám instrukce, že až mi přijde SMS od dopravce (Toptrans), mám zásilku odmítnout. Až se lednice vrátí, pošlou mi peníze. Na dotaz, zda nemůže dopravci zavolat a zásilku zrušit, dostávám odpověď že ne.

    21.8. Volá řidič z Toptransu, že mi veze lednici. Odmítám, domlouváme se, že lednici vrátí.

    25. 8. 15:36 Dostávám email od Datartu s požadavkem na zaslání čísla účtu, kam budou peníze vráceny ze stornované objednávky.

    26. 8. 7:23 Posílám číslo účtu, na který mají být peníze vráceny.
    30. 8. 8:00 Kontroluji účet, peníze stále nejsou vráceny.
    30.8. - Vkládám negativní hodnocení na Heureku. Dostávám odpověď : "...Váš případ jsem zaurgoval a mám potvrzeno, že bude v co nejkratším termínu platba vrácena..."
    https://obchody.heureka.cz/datart-cz/recenze/negativni?f=2

    5.9. - Kontaktuji zákaznickou linku, že stále nemám peníze na účtě. Dostávám odpověď, že se čeká se na předání na skladě.
    11.9. - Kontaktuji zákaznickou linku, že stále nemám peníze na účtě. Dostávám odpověď, že se čeká na zpracování účtárnou.
    17.9. - 10:33 - Čekám na telefonické spojení 9 minut - bez spojení
    14:05 - Čekám na telefonické spojení 10 minut - bez spojení
    18.9 - 10:00 - Čekám na telefonické spojení 18 minut - bez spojení
    Peníze stále nemám vrácené na účet!

    • Dobrý den,

      velmi mne mrzí, že na své peníze stále čekáte. Prosím, napište mi číslo objednávky, abych mohla ověřit, proč Vám peníze nebyly odeslány. Za prodlení i horší dostupnost naší infolinky se omlouvám a přeji Vám příjemný den.

      Lenka

    • Dobrý den
      Psát číslo objednávky do veřejné diskuze nepovažuji za šťastné řešení. Číslo by se dalo zneužít.
      ZM

    • Dobrý den,

      podařilo se mi číslo objednávky podle Vašeho příspěvku dohledat. Zaurgovala jsem řešení u našeho skladu. Jakmile budu mít pro Vás nové informace, budu Vás kontaktovat.

      S pozdravem
      Jana

  • Velmi spolehlivý prodejce. Mohu doporučit. Eva

    • Dobrý den, Evo,

      moc nás těší, že doporučujete Datart dalším zákazníků. Děkujeme! :)

      Lenka

  • velká nespokojenost s pokusem o nákup notebooku přes eshop Datartu. Deklarovaný termín dodávky do 7 dnů nedodržen, nic nedodáno. Infolinka nedostupná ,provolal jsem 57 Kč. E-mailová komunikace se zpožděním 2 dnů. Byl to můj poslední nákup jak v kamenné prodejně tak na eshopu.
    Marketing by se měl zamyslet nad tím jaké služby poskytuje zákazníkům v rámci infolinky a komunikace všeobecně.
    Domnívám se, že v dnešní době eshopů s elektronikou nejsou jediný a tak se musí i tuto službu komunikace zlepšit.
    Notebook jsem dnes koupil u konkurence a v pondělí bude na výdejním místě.

    • Dobrý den,

      mrzí mne, že jsme nebyli schopni Vaši objednávku vyřídit. Naši operátoři jsou přetíženi, věřím, že se jedná o dočasný stav a omlouvám se za způsobené potíže. Jsem ráda, že jste notebook sehnal, byť u konkurence. Přeji Vám pěkný den.

      Lenka

    • Mám bohužel podobnou zkušenost s termínem a proto jste u mne skončili.