-
Varuji před nákupem v e-shopu Datart.
Dne 26.2. jsem poslat v zákonné lhůtě zakoupené zboží zpět, ale do dnešního dne nebyla vrácena kupní cena. Při telefonické urgenci mi bylo sděleno, že byl předán příkaz k proplacení, že bude zaurgováno a částku během následujících dnů dorazí. Bohužel je 14 dnů pryč a peníze stále nedorazili.
NIKDY VÍCE!!!-
Dobrý den,
je mi líto, že stále čekáte na platbu za vrácené zboží. Prosím, napište mi číslo objednávky a podrobnosti na e-mail [email protected], zjistím, proč peníze nebyly odeslány a pokusím se vše urychlit. Děkuji a přeji Vám pěkný den.
Lenka
-
-
Dobrý den, ráda bych se podělila o zkušenost s nákupem v Datartu, k Vánocům v roce 2017 mi jako dárek byla zakoupena čtečka PocketBook Touch Lux 3 v kamenném obchodě v Českých Budějovicích na prodejně v Igy. Na čtečku mi byl zakoupen i obal, kde jsem ji měla stále vloženou aby se nepoškodila. Včera jsem si chtěla číst, zapla jsem čtěčku a zjistila jsem že se mi rozlily barvy pod displejem ve spodní části obrazovky. Dnes jsem byla na reklamaci v obchodě, kde mi pán sdělil že je vidět že display je prohnutý, že závada určitě vznikla z mého zavinění a reklamaci mi prý na 99procent neuznají. Ihned mi sdělil že si mohu nechat čtěčku v hodnotě 3299,- nechat za 1500-2000,- opravit a že jsem si měla nechat udělat pojistění asi za 400,-. (Nechápu jak zaměstanec který přijímá reklamace může rovnou udělat diagnostiku a oznámit mi že reklamace bude k ničemu a stejně si buďto koupím novou čtěčku nebo zaplatím skoro stejnou hodnotu nové za opravu.)Samozřejmě sem argumentovala tím, že čtečka mohla mít prohnutý display i při zakoupení, natož mi bylo řečeno že jsem si to měla zkontrolovat, nevím jak ostatní lidé, ale pokud věc po zakoupení funguje nekontroluji zda je někde něco prohnuté nebo zahnuté, prostě věc používám na to k čemu byla zakoupena- v tomto případě na čtení knih. Reklamaci jsem se rozhodla jít zítra i přes toto uskutečnit, tak doufám že tam bude trošku více ochoty než dnes.
-
Dobrý den,
je mi líto, že Vaše čtečka nefunguje tak, jak má. Omlouvám se zároveň za to, že náš prodávající učinil předčasný závěr, aniž by proběhla řádná reklamace. Prosím, napište mi číslo původní objednávky nebo číslo reklamace na e-mail [email protected], pokusím se situaci vyřešit k Vaší spokojenosti. Děkuji a přeji Vám příjemný den.
Lenka
-
-
https://www.facebook.com/%D8%A7%D9%81%D8%B6%D9%84-%D8%B4%D8%B1%D9%83%D8%A9-%D8%AA%D9%86%D8%B8%D9%8A%D9%81-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B2%D9%84-%D8%A8%D9%85%D9%83%D8%A9-0555445669-%D8%B4%D8%B1%D9%83%D8%A9-%D8%A7%D9%84%D8%B4%D8%B1%D9%8A%D9%81-519771301439211/ شركة تنظيف منازل بمكة
https://www.facebook.com/notes/haytham-fathey-abd-alsalam/%D8%B4%D8%B1%D9%83%D8%A9-%D8%AA%D9%86%D8%B8%D9%8A%D9%81-%D8%B4%D9%85%D8%A7%D9%84-%D8%A7%D9%84%D8%B1%D9%8A%D8%A7%D8%B6-0552050702/578267932213649/ شركة تنظيف منازل شمال الرياض
https://www.facebook.com/notes/haytham-fathey-abd-alsalam/%D8%B4%D8%B1%D9%83%D8%A9-%D8%AA%D9%86%D8%B8%D9%8A%D9%81-%D8%B4%D8%B1%D9%82-%D8%A7%D9%84%D8%B1%D9%8A%D8%A7%D8%B6-0552050702/578268085546967/ شركة تنظيف منازل شرق الرياض
https://twitter.com/haytham_fathey1 شركة رش مبيدات بالرياض
-
Martin Selber: Dobrý den, Martine,
v žádném případě se nejedná o záměr, narazil jste na technickou chybu, za kterou se moc omlouváme a už problém řešíme. Pokud se Vám nepodařilo vytvořit objednávku tak, jak jste potřeboval, prosím, kontaktujte mne na e-mailu [email protected]. Děkuji a přeji Vám příjemný den.
Lenka -
Tomáš Valíček: Dobrý den, pane Valíčku,
omlouvám se Vám za selhání komunikace a za to, že stále čekáte na svou objednávku. Prosím, napište mi její číslo a podrobnosti na e-mail [email protected], prověřím, proč objednávka nebyla ještě vyřízena. Děkuji a přeji Vám pěkný den.
Lenka -
palajda: Dobrý den,
ano, ve většině případů je možné uhradit nákup z části hotově a z části kartou. Nejde to pouze v případě doručení objednávky Českou poštou nebo DPD, které nedisponují platebními terminály.
Přejeme Vám hezký den.
Lenka -
Peťulka Krňďa Krňanská: Dobrý den,
moc mne mrzí, že nejste se zakoupenou pračkou spokojená, a že musíte čekat na vyjádření servisu. Bohužel je tento postup nutné dodržet, abychom mohli vyloučit poškození produktu zákazníkem. Pokud technici shledají pračku v pořádku, samozřejmě Vám umožníme odstoupit od kupní smlouvy, nebo se s Vámi domluvíme na jiném, pro Vás vyhovujícím řešení situace. Děkuji za pochopení a přeji Vám příjemný den.
Lenka
[email protected] -
V nabídce mají set AEG pračka + sušičks, ale ve skutečnosti prodávají jen pračku.
Máme i foto jako důkaz -
Dobry den, dnes je to 8 dni od objednani i zaplaceni kavovaru . Nikdo se neoziva, na e-mail nereaguji. Nedoporucuji tento obchod! HRUZA DATART!
-
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat.. Pokud si v datartu zakoupíme zboží lze nějakou částku zaplatit hotově a zbytek doplatit kartou zároveň? Děkuji za odpověď . -
Dobrý den, tak jsem velice nespokojená s jednáním Datartu ohledně výměny pračky ve 14ti denní lhůtě.
Pračku Indesit IWSC 61253 C ECO jsem jednou použila a zda se mi při ždímání/odstřeďování hlučná a že píská (v první recenzi na heurece je o tom hned zmínka, ale nečekala jsem že při 700 otáčkách bude taky pískat).
Volala jsem tedy na Datart infolinku ,vše vysvětlila a i poznamenala, že mi přijde že pračka píská a že bych ji chtěla vyměnit za jinou a dražší. Bylo mi řečeno, že k nám musí přijet servis aby potvrdili, že je pračka v pořádku a mohli nám ji vyměnit. Na servis jsem si musela volat sama a samozřejmě k nám přijedou až do 2 pracovních dní. Tak já kvůli tomu budu bez pračky aby jsem ji pak mohla vyměnit.
Měla jsem za to, že ve 14 denní lhůtě můžu vrátit zboží a né že to bude muset řešit servis.
Prostě katastrofa. To radši pračku vrátím a koupím si ji jinde. -
millec4: Dobrý den,
je mi moc líto, že reklamace nebyla vyřízena podle Vašich představ. Prosím, určitě mi pošlete číslo Vaší objednávky na e-mail [email protected], prověřím, proč byla Vaše reklamace vyřízena takto, a uděláme maximum pro Vaši spokojenost. Děkuji a přeji Vám příjemný den,
Lenka -
dobrý den,
U vás není důvěra o reklamaci. Pan je příjemný člověk, komunikuje se mnou bezvadné (jsem neslyšící). Předal jsem k reklamaci hodinky které upadlo řemínek. Řekl mi je to dárek není možné reklamovat....řekl jsem no mělo být ze zákona k reklamaci, ukazoval jsem objednávku tam napsané i dokonce prodloužení záruka zdarma. Tak dal k reklamaci a Britex udělali jednoduše 30 dní nechat a poté 30 dní mi oznámil SMSku o vyzvednuti 1 Kč, byl jsem v šoku, tak jsem šel pro hodinky do Datart, řekl tak vám vrátím 1 Kč, divil jsem a prosil jsem je aby dál mi zpět hodinky, tak pan mi řikal není tady, podruhé jsem čuměl, to je drzost, tak jsem hezký prosil aby přivezli mi zpět, tak pan napsal zprávu firmě Bitex, aby poslal zpátky hodinky, další den mi psal, že není možné, pouze 1 Kč mě vrátí.
Napsal jsem odpověď že tohle nemůže rozhodnout jen tak, protože jsem majitel hodinky i kupní smlouva taky jsem majitelem, tak oni musí dodržovat zákon ... A znovu jsem odepsal email zpět o požádal jsem o vrácení celé hodinky Honor Band 3 protože je to můj majetek... bla bla bla.. A už mi neodepsal vůbec už třetí pracovní dní...
No už ztrácím důvěru nákup u vás...
-
Nikola Knotková: Dobrý den, Nikolo,
je mi líto, že Vaše reklamace nedopadly dobře. Vaši stížnost jsem předala kompetentním kolegům, kteří Vás budou v co nejkratším termínu kontaktovat.
Přeji Vám příjemný den.
Lenka
[email protected] -
Dobrý den,
před necelým půl rokem jsem u Vás na prodejně v Liberci zakoupila fotoaparát Canon 100D byl to vystavený kus na krámě.Po necelým týdnů,když jsem šla upravovat fotky jsem si všimla,že danný fotoaparát je poškozený dělá skrvny na fotkách.Tudíž jsem vzala fotoaparát a dala na reklamaci a na servis.Fotoaparát mi po měsíci vrátili,že v rámci dobrých vztahů mi to vyčistili,ale bylo to ještě horší tudíž jsem podala za měsíc reklamaci znovu,že je to poškozené ještě více po vyčistění servisu Datart a reklamace mi byla zamítnuta a nebyla mi uznana nevím z jakého důvodu bylo mi řečeno,že nemám nárok a že se to nevztahuje na klasickou reklamaci.Takže já u Vás koupím fotoaparát špinavý vy mi ho vyčistíte a pak když to uděláte špatně poškodíte mi ho ještě víc tak mi reklamaci zamítnete,že se to nevztahuje na klasickou reklamaci?Zrcadla jako klasický spotřebitel nemohu zrcadla ve fotoaparátu poškodit sama.Já už jsem to poškozené od Vás takhle koupila a ještě víc mi to zničili na vašem servis na čištění v rámci dobrých vztahů.Nechápu toto vaše jednání a tudíž žádám o vysvětlení jak je možné že mi to v rámci dobrých vztahů máte vyčistit,ale nic se nestalo bylo to stejné ne-li ještě horší .Ted fotoaparát každý měsíc dávám na reklamaci na pojištění k servisu (BELS) a vesele platím spoluúčast na věci,kterou jste mi prodali poškozenou .A ještě na danné prodejně mi špatně napsali reklamaci a já díky tomu čekala o další týden déle než bylo potřeba.S danou prodejnou mám velice špatné zkušenosti když jsem od Vás též koupila lednici,která byla vystavena nikdo mě neiformoval,že budu mít lednici z vystavení a lednice byla poškrábaná a prokopnutá a do týdne mi lednici vyměnily bez jakékoliv reklamace a dalších věcí a s fotoaparátem si se mnou hrajete?Tudíž žádám o odstoupení od smlouvy u fotoaparátu,vrácení peněz nebo výměnu za nový .Pokud na mou výzvu nebudete reagovat budu muset se obrátit na soudního znalce a na Českou obchodní inspekci na prošetření danné věci a požadovat náhradu škody,která mi díky Vám vznikla.
S pozdravem N.Knotková -
Petr Zmek: Dobrý den, Petře,
je mi líto, že na svou objednávku stále čekáte. Prosím, napište mi její číslo a podrobnosti na e-mail [email protected], prověřím, proč nebyla doposud vyřízena a pokusím se vše urychlit. Děkuji a přeji Vám hezký den.
Lenka -
22neuman: Dobrý den,
děkujeme Vám za pochvalu a přejeme Vám spoustu krásných fotografií :)
Lenka -
Samantha:
Taky jsem koupil zboží skladem, ihned k odeslání, když po čtrnácti dnech zjistili, že zboží nemají a hnedle mít nebudou, stornoval jsem objednávku. A po třech měsících jsem udělal opět tu samou chybu. Koupil na Datartu, ihned zaplatil a čekám...Zboží ihned k odeslání neznamená, že ho mají na skladu, ale že vám ho pošlou, hned, jak ho někde vyštrachají. -
koupil jsem fotoaparát NIKON a musím pochválit prodavače za pomoc při výběru na prodejně. Foťák nemá chybu!
-
: Dobrý den, bohužel takto na dálku nemůžeme zjistit, co se s Vaším notebookem stalo. Bude třeba notebook standardně reklamovat, prosím, zaneste jej buď na některou z našich prodejen, nebo můžete kontaktovat přímo záruční servis Lenovo na telefonním čísle 800 702 703 a notebook si od Vás vyzvednou. Děkuji a přeji Vám hezký den.
Lenka
[email protected]