Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Info linka - průměrná doba dovolání 18 min.
    reklamace -- přivezte zboží na prodejnu -- v mém případě lednice 130 kg
    Reklamaci jsem řešil s výrobcem ( Samsung) - 100% spokojenost. Bez reklamace u výrobce bych měl jen ledničku plnou ošklivých plastů a jen pro to, že nejsem schopen ve spolupráci s reklamačním odd. doručit ledničku do Datartu. Cena dopravy 2 800 bez DPH

    • Dobrý den, Martine,

      je mi líto, pokud jste měl problémy s reklamací. Standardně zákazníky nežádáme, aby zboží dopravili sami na prodejnu, nerozumím tedy, proč se tak stalo v tomto případě - prosím, můžete mi napsat podrobnosti, abych mohla ověřit, proč se tak stalo? Děkuji předem a omlouvám se za nepříjemnosti.

      Lenka

  • Po internetu jsem si objednal zboží, na který jsem čekal přes 3 týdny. Na email, kde jsem se tázal, jak to s objednávkou vypadá, do teď neodpověděli. Po třech týdnech mi přišel automatický email s tím, že zboží je připraveno k vyzvednutí na pobočce (Liberec - NISA). Když jsem se tam dostavil, bylo mi arogantně řečeno, že to tam nemají a nastíněno, ať neotravuji. Takže jsem jel 110km úplně zbytečně. A to jsem si ještě předem objednával dvoje sluchátka s tím, že mi druhý den přišla SMS s informací: objednávka musela být stornována, z důvodu nenalezení zboží. Zajímavé, že jsem sluchátka našel v regálu v minimálním počtu 5ks. Tohle nebyl první nákup v Datartu, zato poslední ano. Co objednávka to problém. Datart? Nikdy víc.

    • Dobrý den, Pavle,

      opravdu mne mrzí, že jsme Vás zklamali :-( Věřím, že naše služby se v blízké době opět vrátí do takového stavu, aby byli zákazníci bez výjimky spokojeni. Za nepříjemnosti se velmi omlouvám a přeji Vám pěkný víkend.

      Lenka

  • 1) Datart je v programu Bene+ ke kartám banky Moneta. Zboží nebylo možné zaplatit kartou při objednání a potvrzení platby při dodání nebylo vystaveno na Datart, takže odměna nebyla připsána.
    2) na Heurece byla sušička od Datartu uvedena s dopravou zdarma, za dopravu mi byl naúčtován poplatek 579Kč, nebyl výběr dopravní služby.

    • Dobrý den, paní Nevědělová,

      vidím, že jste již v kontaktu s oddělením zákaznické péče. Věřím, že se vše podaří brzy vyřešit.

      S pozdravem
      Lenka

  • Pracovnik prodejny se nepodival na aktualni dostupnost zbozi a i presto mi doporucil zbozi objednat s tim, ze prijde do druheho dne. Zbozi jsem objednal a pochopitelne neprislo. Druhy den nebyla na prodejne ani moje objednavka vubec zaregistrovana a informacni email prisel az za 4 dny po obednani. Bohuzel email obsahoval, ze zbozi neni dostupne a bez odhadu doby dodani.

    • Dobrý den, pane Henyši,

      moc nás uvedená nepříjemnost mrzí a Velmi se Vám za tuto situaci omlouváme. Vynasnažíme se, aby příští nákup již proběhl k Vaší spokojenosti.

      S pozdravem
      Adam

  • Musím se přidat k řadě zákazníků DATARTU, kteří jsou nespokojeni s přístupem k zákazníkovi. 5.8.2018 jsem odstoupil od smlouvy v rámci 14. denní lhůty při objednání po internetu a vrátil lednici. Dodnes (30.8.2018) nemám, přes několik urgencí, peníze zpět. Jedná se vrchol nezájmu o zákazníka a ztrátu důvěry v prodejce.

    • Dobrý den, pane Kaňko,

      velmi se Vám za tyto komplikace omlouváme. Váš případ urgentně řešíme.

      S pozdravem
      Adam

    • Odpověď, že se problém urgentně řeší slyším už 14 dní. Ve smluvních podmínkách máte vrácení peněz do 14 dnů. Tuto lhůtu jste překročili 2x.

    • Tak část peněz už přišla, ale část stále zadržují. Neskutečné jednání.

  • Dobrý den, dne 5.8.2018 jsme si u Vás objednávali ventilátor, do dnes nepřišel. Psali jsme i na infolinku datartu dne 22.8.2018, bohužel bez odpovědi. Smím vědět kdy ten ventilátor dojde? Děkuji. Objednávka č. 1300304968

    • Dobrý den,

      mrzí nás delší doba dodání. Naskladnění u dodavatele urgujeme a jakmile budeme mít více informací, budeme Vás informovat. Děkujeme za pochopení.

      S pozdravem
      Adam

  • Dobrý den,dne 6.8.2018 bylo doručeno zboží vrácené ve 14 tidenní lhůtě na vrácení s vyplněným formulářem a na adresu v Jirnách která je zadána na vašich stránkách. Třikrát jsem volal na infolinku jednou psal (nikdo neodepsal) v telefonickém hovoru mi bylo vždy zděleno "ihned vyřešíme a zavoláme", a do dnes 24.8.2018 žádná odezva,nemám zboží ani peníze na zpět !! Platba je ve zpoždění a nikoho to zřejmě nezajímá.

    • Dobrý den, Václave,

      mrzí mne dlouhé čekání. Omlouvám se za starosti. Prosím pošlete mi číslo objednávky a podacího lístku na e-mail [email protected]
      Věřím, že se podaří situaci rychle vyřešit.

      S pozdravem
      Jana

    • Dobře zasílám.

  • S Datartem jsem poprvé zažila absolutní neúctu a ignorantství k zákazníkovi. Šla jsem si vybrat spotřebiče na prodejnu kde jsem platila hotově. Po zaplacení hotově mi sdělili, že mi nemohou dát doklad o zaplacení jekož kvůli novému systému nevědí co se děje. Tak mne poslali domů bez jakéhokoliv potvrzení s tím že mi doklad odají . Tak se naštěstí stalo druhý den. V ten mi volala paní z centrály aby si se mnou domluvila dovoz spotřebičů. Domluvili jsme se na neděli 5.8.2018 odpoledne. V zápětí mi volala druhá paní a chtěla si se mnou domluvit dovážku tech samých spotřebičů. Paní jsem upozornila na nesrovnalosti v systému a ona mi potvrdila neděli 5.8.2018. Nikdo ale nepřijel a nezavolal. Kdybych ráno nezavolala na zákaznickou linku nikdo by mi to ani nevěděl že spotřebiče nedorazili na místo. Byla mi slíbena poukázka a další termín na čtvrtek 9.8.2018. Ve čtvrtek se scénář opakoval. Nikdo nic nedovezl a nikdo ani nezavolal že je něco v nepořádku. Opět mi byla slíbena poukázka a další termín na pondělí 13.8.2018. Naštěstí spotřebiče dorazili v pořádku. Řidič se mi vysmál, že to asi není upně fajn v takových vedrech čekat na lednici 14 dní a že mají nový systém. Dodnes mi nepřišlo žádné vyhádření a žádná kompenzace. Celý Datart mě úspěšně ignoruje. Spíš chci varovat ostatní, kteří výběrem datartu sází na ověřené služby. Nezájem , ignorace a neúcta.

    • Dobrý den,

      velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost, za kterou se omlouváme. Věřte, prosím, že nám na kvalitě služeb záleží. Je nám líto, že náročný proces přechodu na nový systém a služby, na který jsme se snažili důkladně dlouhodobě připravit, měl přesto vliv na tuto nepříznivou situaci a chod. Mohu Vás ujistit, že zákazník je pro nás na první místě, muselo dojít k nedorozumění v předané komunikaci pro vyjádření a kompenzaci. Pošlete prosím mail s číslem objednávky na [email protected]

      S pozdravem
      Alena

  • Dobrý den,
    měl jsem v úmyslu napsat recenzi bohužel, vyzývající mail mi nedorazil. S Datartem jsem měl v minulosti jen pozitivní sušenosti, nikdy jsem však neřešil reklamaci. Nyní, asi po necelých třech týdnech opakovaného kontaktování telefonických konzultantů, mailů s podrobnou fotodokumentací vadného výrobku (přičemž závada je zjevná od výroby) jsem pořád někde na virtuálním seznamu reklamačního oddělení. Zoufalství už vyústilo k absolutní nenávisti a nemůžu proto Datart doporučit. Pouze když se spolehnete na to že onen zabalený výrobek bude v bezvadném stavu.
    S pozdravem František Puškáš

    • Dobrý den, pane Puškáši.

      Je nám líto, že dosud na zpracování případu čekáte a trvá déle. Komunikaci evidujeme a urgujeme vyjádření, které v brzké době obdržíte. Omlouváme se za takové nepříjemnosti.

      S pozdravem
      Alena

  • Jak mohu vložit recenzi?

    • Dobrý den, Blanko,

      recenze lze vložit potom, co uskutečníte nákup v našem obchodě. Deset dní po nákupu Vám pak přijde výzva k hodnocení na Váš e-mail. Pokud potřebujete řešit nějaký problém s nákupem, neváhejte mne kontaktovat na e-mailu lenka.mala@datartcz, udělám maximum proto, abyste byla spokojena.

      Přeji Vám pěkný den. Lenka

      Zdravím a

  • nebrat, pred mesicem kupoval nabijecku,doma rozbalil a nesla,reklamace ,prodavac jeste pomalu me serval...a stejne nesla


    dnes narychlo jsem kupoval nabijecku,protoze jsem nutne potreboval pred odjezdem dobit ,po 15minutach se sama vypina,vyyresil jsem to tak ze sla do srotu a tomuhle kramku co si rikaji prodejci se budu vyhnu obloukem,chtel jsem vzit notebook pro neter.. tobych si ...

    • Dobrý den, Radku,

      mrzí mne, že zakoupené nabíječky nejsou funkční. Prosím, napište mi čísla účtenek a podrobnosti na e-mail [email protected], ráda bych Vám vyšla vstříc. Děkuji a přeji Vám pěkný den.

      Lenka

  • "Doprava zdarma" v podání Datartu znamená, že si pro produkt musíte zajet na jedinou prodejnu přes celou republiku. Mezi prodejnami nezasílají, poštou nezasílají... KLAMÁNÍ ZÁKAZNÍKA!

    • Dobrý den, Marto,

      mrzí mne nejasnosti s dopravou. Doprodejové zboží z prodejen nepřeposíláme. Věřím, že v naší nabídce naleznete alternativní výrobek s lepší dostupností. S výběrem a ověřením možností doručení se můžete obrátit na naše zákaznické centrum, rádi pomohou.

      S pozdravem
      Jana

  • V Datartu už nikdy. Rozbalené poškrábané zboží prodávají jako nové. Že já blbec jim chtěl dát po letech druhou šanci...

    • Dobrý den, Tome,

      mrzí mne, pokud výrobek nedorazil v perfektním stavu. Prosím zašlete mi číslo objednávky a fotografie výrobku na e-mail [email protected], ověřím pro Vás možnosti řešení.

      S pozdravem
      Jana

    • presne taky uz sem pekne vytocen

  • Dobrý den,
    dnes nastal s tímto obchodem problém snad po prvé za dobu co z něj objednávám. Dne 10.7.2018 jsem si cca v 9:00h ráno objednal notebook s tím že jsem zavolal na infolinku že je objednávka urgentní a kdy bude doručena. Na infolince mi bylo řečeno že se nemusím obávat a že balíček bude doručen dnes 11.7.2018, stejně tomu tak bylo i při vytvoření objednávky. V odpoledních hodinách objednávacího dne ve stavu objednávky naskočil stav: ODESLÁNO a večer cca ve 20:00 naskočil stav opět na: REZERVOVÁNO. Nedalo mi to a dnes 11.7.2018 jsem si zavolal na infolinku zda je vše s objednávkou v pořádku a bylo mi řečeno že mi objednávka bude doručena až příští týden mezi 16-20.7.2018. Paní to velice "ochotně" odůvodnila slovy že je notebook pouze na pobočce a kurýr na pobočky nejezdí každý den, i přes to že na e-shopu bylo a stále je uvedeno IHNED K ODESLÁNÍ. Bohužel na žádnou z uvedených poboček se nedostanu. Notebook potřebuji k pracovním účelům, které se díky tomuto opozdí.

    Snad se toto stalo naposledy, nikomu nepřeji nepříjemnosti v práci, které člověk prožije s tím že mu nebyl doručen notebook podle toho jak mu bylo slíbeno. Toto jednání bych pochopil u produktu do cca 5000,- ale notebook stál cca trojnásobek toho... Tudíž obchod má peníze, ale zároveň stále i notebook. Úžasná zkušenost

    • Dobrý den, Antoníne,

      je mi líto prodlení v dodání. Ráda pro Vás situaci ověřím, prosím pošlete mi číslo objednávky na e-mail [email protected]
      Děkuji

      S pozdravem
      Jana

  • Dobrý večer,

    obvykle to nedělám, ale dnes jsem s přítelem zažila jednání v jedné z prodejen Datartu, se kterým v žádném případě nemohu souhlasit.
    Ve čtvrtek 21.6.2018 jsme v prodejně v Ostravě, ve fóru Nová Karolína, zakoupili dva gamepady na víkendovou akci s kamarády. Zkontrolovali jsme první, při debatě s prodavačem a doporučením k výběru. Vzali jsme dva kusy, vizuálně vypadaly oba v pořádku a nenapadlo nás je na místě kontrolovat do detailů včetně jejich rozbalení, protože jsme předpokládali, že tento prodejce je dostatečně solidní. Koupě proběhla v pořádku a bez komplikací a i s obsluhou jsme byli spokojeni.
    Až o víkendu na jižní moravě jsme zjistili, že jeden ze zakoupených gamepadů je poškozený, a to nejspíš již při přepravě ve větším balení do této prodejny, protože byl celý mírně pokroucený a jedno z bočních tlačítek je zaražené dovnitř.
    V tuto chvíli bylo stále vše v pořádku, ostatně je to nehoda a to se může stát. Dnes, tedy 25.6.2018 jsme se opět vydali do Ostravského fóra Nová Karolína, do stejné prodejny, abychom tento vadný kus reklamovali, ostatně do dvou pracovních dnů jsme v tom neviděli problém. To byl ovšem omyl, protože přístup zaměstnance, skrytého pod štítkem "specialista na reklamace", místo jakékoli jmenovky, nám vysvětlil, že je to celé naše vina, že jsme si koupili "šmejd" a že jsme si to měli zkontrolovat, rozbalit na místě a rozmyslet (podle přístupu tedy pravděpodobně i vyzkoušet na vlastním počítači již rovnou v prodejně)... Dále nám sdělil "že by to stejně na reklamačku nevzali", a že si ho můžeme doma rozmontovat a zkusit si to opravit sami, že to možná půjde. A příště ať si výrobek rozbalíme a vyzkoušíme rovnou na místě. S jistotou tedy můžu říct, že to nemám v plánu zkoušet, a že si příště radši vyberu jiného prodejce.

    Zde jen stručně shrnu co mi vadilo pro případ že by se nikdo nezabýval čtením celého příběhu:

    1) Arogantní a dost nezdvořilý muž u reklamace,
    2) zjevně Datartu nezáleží na kvalitě zboží které prodává,
    3) absolutně laxní přístup k řešení problému.

    Cena výrobku byla naštěstí dostatečně nízká na to, aby mě na celé věci nejvíce mrzel přístup při reklamaci, ovšem představa, že bych si zde zakoupila jakýkoli domácí spotřebič v hodnotě několika tisíc a narazila bych na stejný přístup...to mi opravdu nestojí za zkoušku.

    Snad podobný incident nepotkal příliš lidí, protože u těch cennějších výrobků, bych to opravdu nepřála nikomu.

    Iveta

    • Dobrý den, Ivano,

      mrzí mne potíže s výrobkem. Mohu Vás ujistit, že nám na kvalitě poskytovaných služeb záleží. Proto je mi líto, pokud se reklamační pracovník nechoval profesionálně. Prosím zašlete mi na e-mail [email protected] číslo objednávky/účtenky a ráda pro Vás situaci a možné řešení ověřím.

      S pozdravem
      Jana

  • Dobrý den, Datart měl akci při koupí Samsung Galaxy S 8 navrácení na i-bod 3000Kč plus 4000kč od Samsungu. Když jsem se snažila objednat Samsung přes www shop nešel mi zadat i-bod. Volala jsem na pevnou linku a tam se omlouvali,že už zboží není i když na www bylo. Že bude naskladněno hned druhý den v pátek. To se nestalo ani do neděle po dalším telefonátu, kdy bude naskladněno. Teď už akce není tak výhodná.. škoda toho času a hlídání kdy bude naskladněno.

    • Hezký den, Martino,

      mrzí mne, že jste zbytečně strávila čas čekáním na naskladnění telefonu. Bohužel dodavatel několikrát posunul termín naskladnění, což nejsme schopni z naší strany ovlivnit. Za tuto situace se Vám omlouvám, věřím, že příště proběhne vše podle Vašich představ. Děkuji za pochopení a přeji Vám hezký den.

      Lenka

  • Dobrý den,

    dne 14.5.2018 jsem objednal (o.č. 180185986) manželce smartphone Huawei P9 Lite (2017). Dle e-shopu skladem, ihned k odeslání. Platba proběhla převodem přes účet ihned po obednávce. Následovalo čekání a dále nic. V úterý 22.5. jsem jsem se dotazoval přes e-mail, následně telefonicky. Při hovoru s operátorem mi byla přislíbena urgence objednávky. Termín dodání stanoven na pátek 25.5. s tím, že nebude-li termín dodržen, odstupujeme od smlouvy. Ve středu 23.5. jsme obdrželi e-mail ze zákaznického centra, že objednávka byla stornována, čemuž nerozumím (mobil nadále v e-shopu skladem). Další čekání, tentokrát na vrácení peněz zpět na účet. Dnes 25.5. opět telefonát na zákaznickou linku, kde mi bylo sděleno, že dle obchodních podmínek mi budou peníze vráceny do 10 dní. SUPER! Naprostá neschopnost personálu dodat ve smluveném čase zboží a zcela zbytečné zadržení peněz zákazníkovi, který navíc musel opakovaně vše vytelefonovat, psát e-maily. Neprofesionalita! Datart již nikdy více! Navíc při volbě způsobu dopravy bylo z vaší strany uvedeno, že telefon budeme mít do tří dnů. Zde se nejedná o porušení podmínek smluvního vztahu? Opravdu vám přijde v pořádku, že zákazníkovi nedodáte zboží v termínu a zbytečně mu zadržíte mu peníze na nový telefon, který potřebuje, na cca. 3 týdny a ještě se oháníte svými právy dle obchodních podmínek (které mimochodem dnes končí kvůli GRPD, takže jsou neplatné)? Tohle je filozofie vaší společnosti v oblasti péče zákazníka? Je v pořádku, když vám operátorka v podstatě sdělí, že je váš problém, že jste peníze zaplatili předem a mohli jste si vybrat jiný způsob platby? Nezlobte se, ale přístup vaší společnosti mě hluboce zklamal a více již u vás nakupovat nebudeme. Tohle by rozhodně neměla být filozofie obchodu s certifikací SHOPROKU 2017.

    • Dnes je 30.5.2018 a stále nemám peníze na účtu. Zboží bylo objednáno 14.5.2018 a storno došlo 23.5.2018. Celkem 16. den od objednávky bez zboží i vrácení peněz!!!

    • Dnes odpoledne peníze dorazily. Celkem 16 dní čekání !! No konečně. Jdu objednat telefon ke společnosti, která si zákazníků váží více.

    • Dobrý den,

      je mi moc líto, že se nám Vaši objednávku nepodařilo vyřídit, a že jste musel čekat na vrácení peněz. Za veškeré nepříjemnosti se Vám omlouvám. Prosím, napište mi číslo objednávky na e-mail [email protected], abych mohla ověřit, proč vše neproběhlo hladce. Děkuji a přeji Vám příjemný den.

      Lenka

  • Datart nebrat. Koupil jsem pračku se službou zapojení nového a odvozu starého spotřebiče. Pračka bohužel nefunguje, ani jedno vyprání nezvládla (pánové při zkoušce samozřejmě nečekali na kompletní prací cyklus). Jenže protože to bylo v pátek odpoledne, řešil jsem až v pondělí ráno a to je už pro ně dlouho. Takže nedostanu novou pračku, musím to řešit přes servis. Super služba, koupíte zboží, které nefunguje, obchod svoje peníze má, tak si s ním dělejte co chcete. Opravdu výborný obchod, určitě ho doporučím ostatním :(.

    • Dobrý den,

      velmi mne mrzí, že produkt, který jste zakoupil, nebyl v pořádku. Prosím, napište mi číslo objednávky a podrobnosti na e-mail [email protected], pokusím se situaci vyřešit k Vaší spokojenosti. Děkuji a přeji Vám pěkný den.

      Lenka

  • Před cca rokem, jsem si v Datartu koupila “herní” notebook HP Star Wars, po asi roce se u něj začaly projevovat vady které podstatně ovlivnili chod počítače, prakticky se na něm nedalo pracovat.
    Tak jsem ho dala na reklamaci, pan u reklamace byl velice neochotný a protivný nechtěl mi zboží příjmout a dělal scény, nakonec notebook poslal na reklamaci, reklamace uznána vadný disk vyměněn, a zbytek vad také odstraněn, hned jak jsem se přinesla domů tak se vady opakovaly zas, opět jsem šla na reklamaci ale tentokrat do jiné prodejny ntb byl odeslán opět do sevisu jak přišel tak se vady opakovaly zase odmitla jsem zboží převzít a reklamce byla uznána teď je po 3tí na reklamaci a doufám, že to nějak vyřeší protože, ze servisu mi přišlo zajimavé sdělení o tom jak mám ntb používat společnost Datart ale nic takoveho nikdy neuvedla a všude dokonce uvadí, že je to vykonný herní ntb...docela klamavá reklama, no nikdy jsem nikde s reklamací neměla tolik problémů jak u vás, fakt zlatá alza. Když už si koupím zboží za 20 000 předpokládám, že půjde a né, že mi za rok odejde.

    • Dobrý den,

      je mi líto, že Vámi zakoupený notebook nefunguje, jak má. Prosím, napište mi číslo Vaší reklamace, abychom mohli prověřit, jestli vše proběhlo v pořádku, a mohli Vám vyjít vstříc. Děkuji a přeji Vám hezký den.

      Lenka

      [email protected]

    • SZ18041452

  • Dobrý den,
    taky se rád podělím o zkušenosti s nákupem v kamenné prodejně Datart. Chtěl jsem koupit TV s rozlišením 4K s tím, že chci připojovat TV i k počítači ve 4K. Prodavač byl ochotný, dohledal mou grafickou kartu na internetu a doporučil mi TV Samsung a speciální kabel pro přenos 4K rozlišení. Poděkoval jsem za ochotu a chtěl odejít, prodavač se zeptal zda si TV tedy koupím, odpověděl jsem, že ano, že si ale TV + kabel objednám přes internet abych mohl v případě, že mi nebude vyhovovat zboží ve 14 denní lhůtě vrátit. Prodavač mi sdělil, že si to nemusím objednávat přes internet, TV můžu koupit přímo na prodejně a pokud mi TV nebude fungovat dle představ můžu do 14 dnů TV na prodejnu vrátit a vrátí mi peníze. Na základě této informace jsem TV + kabel koupil přímo na prodejně. Jelikož se mi TV nepodařilo nastavit tak, aby na počítači bylo možné normálně pracovat (jelikož jsem se následně dozvěděl, že 4K TV a počítač jevcelku známý problém), odvezl jsem zboží na prodejnu (za 3 dny od nákupu). Na prodejně mi bylo sděleno, že televizi zpět nevezmou, jelikož to platí pouze pro zákazníky kteří mají zákaznickou kartu. Doma jsem kontaktoval zákaznickou linku přes email, kde mi následující den p. Tichá odpověděla, že potřebuje zaslat doklady k ověření. Doklady jsem naskenoval a ihned odeslal, do dnešního dne se již neozvala. Následně jsem několikrát kontaktoval zákaznickou linku i telefonem, za 100,- Kč jsem se akorát tak dozvěděl, že všichni operátoři jsou zaneprázdněni a za další peníze jsem slyšel od operátorky pouze to, že se asi 50x omluvila a sdělila mi, že se vrácení zboží vztahuje pouze na nerozbalené zboží a že mám kontaktovat znova prodejnu kde jsem zboží koupil. Kontaktoval jsem tedy prodejnu kdy mi bylo nabídnuto pouze to, že TV pošlou do servisu a pokud bude vadná, můžu odstoupit od kupní smlouvy!

    Shrnutí:
    Prodavači na prodejně lžou o bezproblémovém vrácení zboží, nerozumí vůbec tomu co prodávají, jelikož mi prodal speciální kabel pro přenos 4K za 500,- Kč ale kabel je podle výrobce pouze pro Full HD rozlišení nikoliv pro 4K. Jiný prodavač mi sdělil, že potřebuji k vrácení zboží zákaznickou kartu, což je taky lež, p. Tichá přestala přes email úplně komunikovat a arogantní operátorka na telefonu vůbec neposlouchala co říkám, jen se omlouvala a odkazovala na to, že to jde vrátit pouze nerozbalené. Na otázku jak mám vyzkoušet věc aniž bych ji doma nerozbalil mi neodpověděla. Projel jsem cca 500,- Kč, protelefonoval cca 150,- Kč, koupil kabel za 500,- Kč který není pro 4K rozlišení a hlavně vyhodil 15 000,- Kč za TV pro kterou nemám využití.

    Do Datartu už NIKDE VÍCE! Jenom lži, arogance a nevyškolený personál a zákazník je hlupák!

    • Dobrý den,

      za veškeré komplikace s koupí televize se Vám omlouvám. Prosím, napište mi číslo objednávky / účtenky a případně další podrobnosti - situaci prověřím a pokusím se situaci vyřešit k Vaší spokojenosti. Děkuji a přeji Vám pěkný den.

      Lenka

      [email protected]