Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Anet Pazderkova: Dobrý den, paní Pazderková, je mi moc líto, že naše doprava neproběhla podle Vašich představ. Za nevhodné chování našeho pana řidiče se velmi omlouvám. Byla jsem však informována, že Vám pán pračku nemohl přimontovat, protože kohout byl příliš daleko, o čemž jsme nebyli předem informováni, a bylo tak potřeba zajistit delší hadice. O tom, že jste byla vytopena, jsme bohužel žádné informace nedostali, proto prosím, pokud Vám vznikla nějaká škoda, kontaktujte mne na e-mailu [email protected], situaci spolu vyřešíme. Děkuji a přeji Vám pěkný den.

    Lenka

  • Dobrý den, koupil jsem si od Vás notebook Lenovo IdeaPad 310, v srpnu 2017. Nastal mi problém, kdy jsem notebook používal a sám od sebe se restartoval, přestala jít obrazovka a klávesnice, ale notebook šlo zapnout. Už se mi to stalo podruhé, v prvním případě mi opět nešla ani klávesnice, ani obrazovka. Až asi po 5 dnech, co jsem ho už po několikáté zapnul, tak opět všechno šlo. Bohužel nyní už 2 dny zase obrazovka ani klávesnice nejde. Nevíte v čem je problém? Jak tohle vyřešit? Děkuji za odpověď.

  • Dobry vecer, velice Vám dekuji za totálně zkazenou naladu ...za prve hadat se s nekym v kolik mi tu pracku doveze..z důvodu toho..ze ma problemy doma s manželkou a chce být doma z prace driv ..se da prekousnout..to..ze pak je musíte budit v dodávce ještě taky..ale to..ze v podmínkách mate..ze mi tu pracku primontujete a pan se na to slušně vykašle už ne...Oukej domluveno další rande ..který buhuzel nevyšlo takovým způsobem ..ze pan mi tu pracku namontoval..po 3 h prani jsem..ale bohužel zjistila..ze mám v kuchyni povodeň...neni se čemu divit když nikdo neprorval vývod odpadu...dekuji moccc..nejradši bych Vám to dala vytrit!!!

  • Datart.cz: This wasn't DPD issue it was a store issue!
    the order was made last Thursday and you didn't give it to DPD for a week.
    When they got it next day i had the item so totally your bad service not the courier.
    Everytime i called you you just say sorry and we will send it today.
    So accept responsibility and find and correct the issue!
    I will definitely not recommend your online store to anyone.
    Shops i guess they are ok like every other store!

  • Dobrý den,

    reklamace u nevyhovujícího zboží, kde je shledáno nezbytné posouzení servisem, probíhají shodně jako jakékoli jiné zakázky, tedy v servise dle postupů danými výrobcem a řádně v souladu s předpisy, Občanským zákoníkem. Jestliže Vám prodejce potvrdil, po kladném vyřízení, vrácení výrobku, nemusíte se jistě ničeho obávat. Výrobky zasíláme k reklamacím pouze do autorizovaných středisek, které si volí sám výrobce s popisem a stavem uvedeným do zápisu reklamace. Je mi líto, že je třeba vyčkat na vyřízení zakázky. Prosím o strpení, jakmile bude vyřízena, budete samozřejmě obratem informována.

    S pozdravem

    Alena

  • Dear customer,

    I am really sorry for delivery problems from DPD. Please, send me an order number and some details via e-mail [email protected]. I'll check what went wrong and try to solve problem.

    Thank you, with best regards

    Alena

  • Dobrý den. Měla bych dotaz. Zakoupila jsem v kamenné prodejně MacBook Air 2017. Po 5 dnech jsem šla zboží vrátit jako nevyhovující bez jakékoliv vady. Na pobočce mi nejdříve bylo řečeno, že do 30 dnů proběhne " reklamace" aby technik posoudil, jestli není zboží mnu poškozeno, když sem se ptala kdo mi zaručí, že ho nebude napsán jiný popis než skutečně má být nebo schválně mechanicky poškozeno v servisu ( mám již zkušenost od konkurence), bylo mi řečeno, že toto mi nikdo nezaručí. Mohu se tedy obávat nejhoršího? Nebo reklamace u nevyhovujícího zboží probíhají v pořádku?. Ten den mi ještě vedoucí pobočky tvrdil, že značka apple se vůbec reklamovat nedá, což mi hned vyvrátil zaměstnanec na Vaší zákaznické lince a následující den také jiný vedoucí obchodu. Předem děkuji za odpověď.

  • Datart.cz: I can still see that you didn't give it to DPD.
    you are getting close to have the worst service.
    I don't know who is responsible but he/she is killing your reputation!!

  • Samantha: Dobrý den,

    mrzí mne, že na svou objednávku stále čekáte. Prosím, napište mi její číslo a podrobnosti na e-mail [email protected], prověřím kde se stala chyba, a pokusím se Vám vyjít maximálně vstříc. Omlouvám se za nepříjemnosti a přeji Vám pěkný den.

    Lenka

  • Od 8.1 první čekám na dvd, uváděno skladem, zaplaceno kartou, čili máte moje peníze, ale já nemám svá dvd. Když tohle je skladem, čekám, že to přijde do 2 dnů, což se nestalo. Jak to děláte, když někdo něco objedná a není to skladem? Už to nikdo neuvidí? Jsem zhnusená, Datart pro mě skončil, už tam nic nekoupím. Jak za krále Klacka, on si zákazník počká. No já už mám jasno.

  • Good morning,

    I am really sorry that your order wasn't proceeded well. Please, send me an order number and some details via e-mail [email protected], I'll check what went wrong and try to solve problem. Thank you, with best regards

    Lenka

  • I have ordered a FitBit charge 2 then i canceled and the next day i ordered again.
    Delivery supposed to be next day and 3 days later they ddn't even give the product in DPD,
    also I was charged twice in my card even though the !st order was canceled!!
    on the phone they just told me sorry and that's it.

    Very disappointed with your service.

  • : Dobrý den, mrzí mne, že stále čekáte na svou platbu. Prosím, napište mi číslo objednávky a podrobnosti na e-mail [email protected], pokusím se navrácení Vaší platby urychlit. Děkuji a omlouvám se za komplikace, které jsme Vám způsobili.

    Lenka Malá

  • : Dobrý den,

    je mi moc líto, že k Vám lednice i mrazák byly dovezeny společně bez předchozí domluvy. Prosím, napište mi číslo objednávky na e-mail [email protected], prověřím, proč se tak stalo. Děkuji a moc se omlouvám za způsobené problémy.

    Lenka Malá

  • Datart pro mě začíná spadat na úroveň Mall.cz. i ti vrátí peníze dřív! Nejde o horentní sumu ale...paní Hradecká bude zřejmě přelud stejně jako call. centrum ze kterého mi přišla tato uspokojivá odpověď že mi budou peníze vráceny. Ticho po pěšině, asi počítají s tím že nebezpečná hranice začíná od 5ti tisíc nahoru. Po takovém zklamání si další nákupy rozmyslím a za chvilku nebude kde nakupovat. Až do tohohle zkratu jsme byli spokojeni, dnes začínám měnit rychle názor.

  • Vážená paní Čecháková,
    22.12.2017
    je nám velice líto, že jste neobdržela kompletní balení výrobku.

    Voskové náplně, nejsou skladem, peníze vracíme zpět na kartu.
    Ještě jednou se velice omlouváme za způsobené komplikace.

    S pozdravem

    HRADECKÁ Lenka

    ID konverzace: [DTCNV17000155293CZ]

  • Jsem naprosto znechucen ze služeb DATART. Již jednou jsem měl problém s dodáním varné desky, ale dnes DATART překonal všechna má očekávání.
    Objednal jsem a zaplatil na prodejně lednici s dodáním a dovozem 4.1.2018 odpoledne. Přes internet pak objednal mrazák s dodáním 4.1.2018 dopoledne. Vše promyšleno s tím, že věci do mrazáku přendám a lednici připravím na předání.
    Dispečer však usoudil, že lepší bude, když mi vše přiveze večer dohromady a to aníž by mě o tom informoval a slušně se zeptal, zda s tímto souhlasím. Tímto mě sprostě okradl o 350,- kč za odvoz (bylo mi po reklamaci vráceno), ale hlavně o den zbytečně vybrané dovolené (ten mi někdo vrátí těžko) a přidělal starosti s vyklízením lednice a mrazáku.
    P.S.: Vážený pane dispečere když si u vás zaplatím, že ke mně přijedete 5x za den, tak za mnou 5x přijedete a 5x mě pěkně pozdravíte a vůbec laskavě nepřemýšlejte proč (vy raděj nepřemýšlejte nikdy a o ničem).

  • Dobrý deň,
    som maximálne naštvaný a sklamaný z Datart.
    Pred sviatkami nie ste garantovali ze tovar dodate do Vianoc, ale tovar bol na sklade a ste garantovali ze tovar dodate na pobocku do 9hodin. Napriek tomu ani po 4dnoch som to nemal, a pritom kazdy den som bol aj v predajni, kde mi tvrdili ze uz to bude, uz sa vyskladnuje. A pritom vobec ste ma neinformovali ze tovar nebude, keby som nezavolal na infolinku este stale by som cakal na email/sms, ked vobec v takych pripadoch nieco posielate. Tym ste mi pokazili Vianoce, dakujem pekne.
    Zas ked som volal operatorovi 23.12., on sa priznal ze tovar sa stratil, jedine co moze urobit ze poslete peniaze spat. Od tej doby na to cakam, komunikacia nulova. Dnes na infolinke tolko mi vedeli povedat, ze budete ma informovat.
    Kedze ste nedodrzali zmluvne podmienky, ziadam Vas aby ste urychlene poslali peniaze spat. Ked som ja dokazal hned zaplatit za tovar, ktory ste ani nedodali, asi by ste sa mali trosku snazit a minimalne poslat prachy spat.
    Konkurencia to dokazala dodat na 2.den.

  • Fredi: Dobrý den,

    je mi líto, že zboží, které jste zakoupil, nebylo v pořádku. Bohužel je opravdu třeba podstoupit reklamační proces, nejde pouze o hygienické důvody, ale i o to, že ve 14-ti dnech nelze vrátit nefunkční zboží. Prosím, napište mi číslo Vaší objednávky na e-mail [email protected], prověřím, zda vše proběhlo v pořádku, a jestli pro Vás nemohu něco udělat. Děkuji a přeji Vám pěkný den.

    Lenka

  • Datart maxi švindl?
    Včera bezdrátové sluchátka za 2299,- v akci. Dobrá cena, neodolal jsem a objednal přes eshop i když původně jsem chtěl vzít jinde. Nikde žádná informace, že by šlo o Béčkové zboží, skladem ukazuje 2 a vice kusů - to musi být ok. Vyzvedávám v Ostravském Futuru. Krabice sice už byla v minulosti očividně rozbalená, jenže to jsem ještě měl v obchod důvěru a tak to neřeším. Jen požádám prodejce ať to se mnou zkontroluje jestli je tam vše. S nechápavým výrazem a s očividnou nechutí mlčky kouká jak já kontroluju. Ujišťuju se že je tam vše, on se beze slova otáčí a pohrdavě odchází.
    Jenže v autě marně zkouším zapnout. Stejně tak doma i po nabití. Na krabici navíc vidím výrobu 2016. Říkam si co to proboha je za ležák....uklidňuje mě, že to přece ješte mužů do 14 dní vrátit. Ale bohužel, najednou na stejném pultu umí mluvit a jsou velmi pečliví. I když jsem je nepoužil a nejsou to in-ear tak je z hygienickych důvodůje vrátit přece nelze... a to i přes to, že je včera s klidem vydali v už otevřeném balení.
    Zaručený způsob, jak se efektně zbavit starého nefunkčního krámu a zákazníka. Nasraneho spotřebitele čeká reklamace,
    dlouhé čekání a pak používání bůh ví kolikráte opravovaného 2 roky starého vyrobku - což je polovina životnosti baterie. Neposledy co jsem dal přednost tomuto obchodu a třeba si i připlatil na jistotu!