-
Dobrý den.
Dne 29.1.2017 jsem si ve Vašem e-shopu zakoupil mobilní telefon Doogee X5 MAX PRO. U tohoto se projevily závady, a tak byl 16.08.2017 reklamován na pobočce Zlín. Reklamace byla vyřízena aktualizací ROM. U telefonu se ale projevovaly stejné vady, a tak jsem telefon reklamoval znovu dne 29.10.2017. Dnes jsem obdržel e-mail o ukončení reklamace z důvodu "Závada se neprojevila"
S uvedeným vyjádřením nesouhlasím. Telefon má uvedené závady, a proto žádám o nápravu uvedené situace. Navíc e-mail byl napsán se spoustou gramatických chyb, co rozhodně nesvědčí o profesionalitě Vašich zaměstnanců. Po zaslání tohoto e-mailu na Váš e-mail( [email protected]), dne 8.11 jsem do dneška nedostal žádnou odpověď.Je takovéto jednání Vaší firmy normální? -
:
Dobrý den,
mrzí mne Vaše nespokojenost. Je třeba rozlišovat záruční reklamaci a pojištění. Každá z těchto variant má své specifické způsoby řešení, které se liší, to neovlivním. Nelze je slučovat a vycházet jedním pohledem. Je mi líto, že se to odrazilo v negativním pohledu na naši společnost, jestliže jste předpokládal jinak a neočekával, jaké jsou pojistné podmínky. Právě proto s Vámi situaci naše Zákaznické centrum již řeší k osvětlení.
S pozdravem
Alena
[email protected]
-
Dobrý den
Mám taky od včera zkušenost a parádní!!!
Mám po 3 rozbytý telefon na tu samou poruchu!! Včera při návštěvě DATARTU v Kolíně my vlastně bylo řečeno že to tak není a mobil je po záruce!!
Poprvé když jsem ho reklamoval byl cca 10 před vypršení dvouleté záruky! Oprava měla být částečně na pojistnou událost k prasklému sklu a polití! Ale paní u reklamace zapomněla připsat že jsme ho posílali do opravy z důvodu neustáleho restartu telefonu!!
Po opravě telefonu cca 3 měsíce se závada objevila zase a telefon byl poslán na opravu přes pojistku dobrá řekl jsem si 70 korun mi nic neudělá hlavně at funguje!!
A včera se telefon opět začal restartovat! Šel jsem tedy na vaší pobočku a ejhle! Dozvěděl jsem se že vlastně pojistka neprodlužuje záruku ale jen platí opravy!! A že jsem vlastně kokot a co otravuju na třetí tu samou poruchu a že mám smůlu protože se to neřešilo reklamací ale pojistkou!!
To jsem ale blb že jsem u vás něco koupil že!!!! Doufám že si dají ostatní příště velký pozor u vás něco koupit a dobrou reklama nejen zde vám budu i nadále dělat!!!! -
poškozený zákazník:
Dobrý den,
je mi líto, že situace způsobila negativní pohled na naši společnost a nejste spokojena, proto s Vámi celou situaci řešíme.
S pozdravem
Alena
[email protected]
-
Stále pračka dodána na naší adresu nebyla ačkoliv dle opakovaných příslibů již dnes měla být na naší adrese dodána. Doprava byla řádně objednána a zatím je stav takový, že pračka je prý připravena k odeslání. Proč ale odeslána nebyla, to mi ani pan ředitel ani zákaznická linka nedokázala zdůvodnit. Vše jsem předala tedy na finanční úřad, živnostenský úřad a na Českou obchodní inspekci jakožto vědomé klamání zákazníka s používám manipulativních praktik.
-
Dne 30.9.2017, 1.10.2017, 2.10.2017 mi bylo řečeno, že dodání pračky bude dne 4.10.2017.
Dne 3.10.2017 mi bylo řečeno, že dodání pračky bude 4.10.2017 či nejpozději dne 6.10.2017.
Dne 5.10.2017 mi bylo sděleno, že dodání pračky bude až po 31.10.2017 vzápětí ve večerních hodinách bylo přislíbeno dodání pračky dne 7.10.2017 následně opět dne 6.10.2017.
Dnes 6.10.2017 kdy již pračka měla být nejpozději u nás na adrese mi napíšete, že pračka bude dodána dne 9.10.2017.
Jedná se o záměrnou manipulaci se zákazníkem ze strany Datartu. -
Nyní po mé výtce je opět doprava na stránkách DATART ve výši 340 Kč. Opravdu prodejce má zvláštní praktiky!
-
Zde je patrná manipulace ze strany Datart, kdy nám včera po 8 hodině ráno bylo oznámeno, že termín dodání pračky od dodavatele byl posunut na dne 31.10.2017 a večer již byla pračka k dispozici /když jsem vše předala ČOI/ ale nebyl upřesněn termín dodání dne 6.10.2017 ačkoliv tento termín byl řádně zarezervován dne 3.10.2017 ze strany vedoucího linky Datart.
-
Dobrý den,
dne 30.9.2017 jsme objednali pračku, která byla označena při objednávce
"na cestě" s tím, že datum dodání byl 4.10.2017 což bylo potvrzeno dne 30.9. 2017, 1,10.2017, 2.10.2017 telefonicky.
Dnes je 6.10.2017 a pračka nám stále nebyla dodána.
Včera mi byla na mobilní telefon zaslána sms zpráva, ve které bylo uvedeno, že pračka byla naskladněna a je možné dodání, které mělo být dnes dne 6.10.2017.
Společnost Datart manipuluje vědomě se zákazníky.
Dokonce na stránkách DATART byla doprava zdražena na 440 Kč a to je nejspíše důvod těchto obstrukcí ze strany DATARTU.
Prosíme o prošetření.
V případě, že pračka dnes bude dodána na naši adresu, budeme Vás promptně informovat. -
: Dobrý den,
jako prodejce poskytujeme 24 měsíců, pokud na faktuře není uvedeno jinak. Případnou reklamaci můžete uplatnit na jakékoliv pobočce Datart.
S pozdravem
Rimma
[email protected]
-
Dobrý den,
zakoupil jsem u Vás v kamenné prodejně Apple air tablet, při nákupu bylo uvedeno IČO.
Ovšem v podmínkách ani na faktuře nemohu najít zmínku od době záruční. Spousta prodejců poskytuje záruku 12 měsíců, najdou se i tací, kteří standardně 24.
Mohu se zeptat, jakou záruční dobu poskytujete?
Děkuji -
: Dobrý den,
telefon na Vás v naší pobočce v Letňanech mají, dohledala jsem objednávku a zajistila tak, že Vás v pondělí bude kontaktovat vedoucí obchodu s omluvou a kompenzací za takový zážitek. Ještě jednou se omlouváme.
S pozdravem
Alena
[email protected]
-
:
Dobrý den,
o případu víme a řešíme jej s Vámi. Mohu potvrdit, jak jsem Vás ujistila, budete kontaktován v nejbližší době k úspěšnému vyřízení. Je mi velice líto vzniklých starostí.
S pozdravem
Alena
[email protected] -
:
Dobrý den,
situace, kterou popisujete, určitě není v pořádku ani v souladu s naší filosofií. Velice se omlouváme, obratem jsem informovala prodejny. Pošlete mi, prosím, na můj e-mail kontakt s číslem objednávky, abych se s Vámi spojila.
S pozdravem
Alena
[email protected]
-
Peter:
Dobrý den, Petere,
lituji potížích s výrobkem a mrzí mne, že nespokojenost s pojištěním způsobila odchod ke konkurenci. Dveře u nás jsou stále otevřené, dáte-li nám přesto ještě někdy šanci.
S pozdravem
Alena
[email protected]
-
Příspěvek byl provozovatelem odstraněn ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Dobrý den,
rád bych se podělil o svou 1. zkušenost s Datartem a zároveň snad poslední.
Zvažoval jsem, že koupím u vás televizi (ue55mu7042), kor nyní když jsou Samsung dny.
Navštívil jsem prodejnu v Letňanech, kde byla i cedulka, že k němu dostanu bluray v cca hodnotě 7tis.
Přišel ke mně prodavač s nabídkou pomoci, tak jsem jej poprosil, aby mi televizi ukázal mimo 4K smyčku, abych viděl jak se televize chová v běžném TV režimu. Pan prodavač mi sdělil, že pokud mu slíbím, že TV si koupím u něj, tak mi to ukáže. Tak jsem se jej ptal, zda-li to myslí vážně, že já vážně nebudu kupovat zajíce v pytli navíc když TV stojí 36000. Tak jen zopakoval stejnou formulaci, že když slíbím, že si ji koupím u něj, tak mi to ukáže. Následně doplnil, že ten záznam na flashce je jeho. To vážně nejste připraveni na to, produkt zákazníkovi ukázat a zaměstnanci si musejí sami nahrávat nějaký HD záznam? Nakonec po mém znechucení této reakce mi svůj vlastní záznam ukázal. Po rozmýšlení jsem nakonec s koupi souhlasil. Prodavač mi vydal lísteček, šel jsem zboží zaplatit a vyzvednout. Při cestě z obchodu jsem však hledal krabici s bluray přehrávačem. Vrátil jsem se tedy zpět k prodavači, že mi nevydali bluray. Pan prodavač řekl před zákazníky: "Do pr*** jsem na něj zapomněl" a řekl mi, že mám jít vydobropisovat doklad a že mi pak vystaví nový. To že jsem čekal 15min než vůbec na výdeji někdo přišel pominu. Jiný kolega doklad vydobropisoval a já se vracel zpět, kde mě na půli cesty potkal prodavač co mi TV prodával s tím, že mi bluray už nedá, že jej nemají skladem a že akce skončila. Tak tohle sdělení po všem co jsem už prožil snad nemyslel vážně. Pan prodavač si za tím stál a stále mi odmítal bluray vydat. Když jsem se tedy ptal proč tam visí ty cedulky u x televizí, tak mi neodpověděl a stále trval na tom, že mi nic nevydají, protože akce je do vydání skladových zásob. Tak jsem odpověděl, že mi to je jedno, že já bez toho neodejdu. Pokud to už nemají, tak ta cedule tam nemá co dělat!!! Zároveň jsem si začal cedulky jako důkaz fotit a točit, do toho mi je začal prodavač sbírat - tohle jsem si říkal, že je už jak u "šmejdů". Nakonec prodavač záležitost předal provoznímu prodejny, který přehrávač stáhl z Plzně. Den na to, jsem se shodou okolností nacházel na Chodově a tak jsem se šel podívat jak to vypadá tam. Cedulky s bluray jako dárek k TV tam byly také u většiny TV. Schválně jsem se zeptal, zda-li mají bluray skladem, že mě poslali z Letňan jinam protože tam jej neměli skladem. Prodavač se chvíli hrabal v počítači a sdělil, že blueray nemají skladem. Rovněž jsem se zeptal, proč tedy ty cedulky s dárkem u TV jsou? Jiný kolega řekl, že ta akce stále trvá a když jsem se zeptal tedy na co trvá, když bluray nemají skladem, tak odpověděl, že akce trvá a že se bavíme stále dokola. Když jsem se jeho zeptal, kdyby byl v mé kůži a viděl tuhle cedulku s dárkem zdarma, sám by bluray nechtěl a v klidu odešel? Tak odpověděl že chtěl. No kdo by taky nechtěl!!!
Milý Datarte, nevím proč mám pocit, že si zaměstnanci tyhle dárky kradou pro sebe a ještě jednají se zákazníky tímhle způsobem. Naprosto tohle nemáte pod kontrolou.
Určitě se zkusím zeptat společnosti Samsung, zda-li jí nevadí, že se takhle nabízejí jejich produkty.
Zároveň dám podnět na ČOI protože tenhle přístup mně v dnešní době příjde naprosto neskutečný. Jak jsem zmínil zpočátku, nekoupím po této první a poslední zkušenosti ani kabel za 10,- -
Po roce a pul pisi recenzi kde jsem prestal nakupovat u Datartu a jsem velice spokojeny. Datart je nejhorsi spolecnost na trhu ve spotrebni elektronice v kombinaci s ceskou pojistovnou a servisnim strediskem Bels. Ani jeden vyrobek, ktery jsem u Datartu reklamoval nedozil - u Ceske pojistovny po roce a pul nedostanete ani 5%, navyse Bels Vam tam nacpe neoriginalni dily takze v autorizovanem servisu Vam to nasledne neopravi. Jsem skutecne velmi rad, ze jsem se zbavil tohoto obchodu. Ted jsem nakoupil dost vyrobku u konkurence a muzu klidne spavat, navyse nepodporuji podvody na lidech.
-
Radek:
Dobrý den, Radku,
mrzí mne Vaše nespokojenost, takto akce určitě nebyla zaměřena, nicméně ceny na eshopu se mohou kdykoli měnit dle vývoje na trhu.
S pozdravem
Alena
[email protected] -
:
Dobrý den,
v e-mailu potvrzení internetové objednávky má být uvedeno, co je součástí objednávky, jestliže byla při objednávání v košíku možnost volby dárku, byl vybrán a vložen, v objednávce a zprávě se má zobrazit. Je mi líto, že jste nespokojena, co slíbíme, snažíme i plnit. Chápu, že však nyní je již pozdě řešit, když došlo k vrácení.
S pozdravem
Alena
[email protected]