Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Chovani této firmy mluvi samo za sebe. Viz. dny Mariane. Vyrobky, na které byla sleva 20%, tak před akci zdrazily o 20% a po akci zase stoji o 20% méně. Proste podvod na zakazniky

  • V e-shopu Datart jsem si objednala led televizi, ke které dávali dárek. TV jsem si vyzvedávala přímo v provozovně Datart. Po zaplacení mě vydali tv s tím, že žádný dárek k tomu nedávají, ačkoliv jej nabízeli. Pan vedoucí mě řekl, že mě tedy vrátí peníze a ať si tv objednám znovu přes internet, že bude ještě levnější. Vše byl ovšem podvod, neb tv byla ještě dražší než předtím, a aby nemuseli splnit podmínky raději vrátili peníze. Takže jsem vlastně neměla ani tv s dárkem ani bez dárku. Opravdu velmi podvodné jednání a nezájem o zákazníka.

  • Monty Multy:

    Dobrý den,

    děkuji za pozitivní zprávu, to jsem ráda, s prodejnou jsem vykomunikovala. Naším cílem je Vaše spokojenost, v tomto případě byl nárok zřejmý, jen bylo nezbytné vyčkat na vyřízení.

    S pozdravem a přáním krásného dne

    Alena
    [email protected]

  • jiriI:
    Dobrý den,

    děkuji za pozitivní zprávu, velice mě potěšilo, že nakonec již dořešeno. Takové nepříjemné čekání a potíže mě tak mrzí. Věřím, že Vám nebo blízkým udělá malá pozornost v podobě dárečku, který jsem poslala (pošta snad nezklame) radost a můžete si již jen radovat z pořízení nového spotřebiče.
    Chtěla bych touto cestou poděkovat za pochopení a omluvit se za nesnáze vzniklé při zajištění dodání příslušenství přepravní společností.

    S pozdravem

    Alena
    [email protected]

  • Slečno/paní Aleno chtěl bych Vám také poděkovat.. Jedna ze schopných lidí co zde pracují;)
    Balík dnes po 38 dnech dorazil (za ty nervy to asi ani nestálo..)
    Každopádně díky..

  • Datart.cz: Pani Alenko,hrozně moc Vám děkuji, dnes mi byly vrácené peníze za televizi .Ještě jednou moc děkuji i prodavačům a paní vedoucí,kteří se ke mě i po mé stížnosti chovali velice hezky .Jsem ráda za vaší pomoc a že mohou nadále nakupovat v Datartu ,jako jsem nakupovala do nedávna i přes internet,jako lednici,pračku,susicku .Vždy jsem Byla velice spokojená a jsem Vám všem moc vděčná,to jsem opravdu nečekala.Tímto chci říct,ze Datart opravdu doporučuji,že jde jen o chybu jedince a ne obchodu .Hrozně moc děkuji a Datart nadále u mě zůstane obchodem číslo jedna

  • Monty Multy:

    Dobrý den,

    je mi líto, že jste znepokojena, ráda bych Vás jednoznačně ujistila, že nikdy záměrně neprodáváme poškozené vystavené výrobky. Z principu zpravidla doporučujeme spíše zakoupení originál kusu, protože je tak originál i zabalen přímo z výroby. Jakmile bude reklamace vyřízena, budete obratem samozřejmě informována na kontakty v zakázce.

    S pozdravem

    Alena
    [email protected]

  • jiriI:
    Dobrý den,

    nadále případ dozoruji a zkontroluji, zda již doručení zásilky od DPD konečně proběhlo v pořádku. Chápu, že takové čekání je překvapivé, že se stále nedaří a vrací zpět. Mám pro Vás také připravenou malou pozornost za takové čekání, které Vám zašlu, aby mohl být tento nešťastný případ dořešen a mohl jste se již jen radovat z nového spotřebiče.

    S pozdravem

    Alena
    [email protected]

  • jiriI: Datart.cz: Paní Alenko moc Vám děkuji,že jste se velice rychle zabývala mim případem.Bohužel jsem nemohla čekat na opravu televize a koupila jinde.Ted už chápu,ze to bude určitě mechanické poškození,proto mi ji nechtěl prodavač vyzkoušet a byla u toho i slečna brigadnice,která mě nenápadně upozorňovala,abych si počkala 2 dny na novou ,zabalenou televizi,což jsem pochopila až později co mi s tím naznačovala.Je pravda,ze i kdyby mi prodavač televizi pustil,ja jako lajk ,bych stejně na poruchu nepřišla.Televize fungovala,jen byla přes obraz čára.Myslela jsem si ,že je to signálem a že se musí něčím sestelovat,az když jsem požádala syna aby srovnal obraz a vypnul tu čáru,tak ten mi řekl,ze je televize rozbita,do te doby jsem si myslela,ze když je rozbitá,tak prostě nejde,ted jsem pochopila,ze to tak není.Jen je mi divné,ze v obchodech jsou kamerove systémy,ze nejde dokázat,že mi nebyla televize vyzkoušená,ale jakmile je něco ukradeno,tak to je pachatel hned znám podle kameroveho systému.Počítala jsem s tim,ze bratrovi televizi někdo hned v nemocnici ukradne a ja o peníze přijdu,ale světe div se novou televizi ma v nemocnici 4 dny ,hraje a dokonce ji stále má a to se říká,že je Mostecká nemocnice nejhorší.Bohužel je to vše o lidech .Ani se nebudu divit,ze mi Datart oznámí,ze je to mechanické poškození a není na to záruka a televizi co jsem koupila za 2466 kč,tak bude chtít za opravu 4000kc u Datartu se už ničemu divit nebudu a tímto chci upozornit ostatní na nekalé praktiky obchodu.Ještě jednou moc děkuji a přeji hezky den

  • Datart.cz: Paní Alenko moc Vám děkuji,že jste se velice rychle zabývala mim případem.Bohužel jsem nemohla čekat na opravu televize a koupila jinde.Ted už chápu,ze to bude určitě mechanické poškození,proto mi ji nechtěl prodavač vyzkoušet a byla u toho i slečna brigadnice,která mě nenápadně upozorňovala,abych si počkala 2 dny na novou ,zabalenou televizi,což jsem pochopila až později co mi s tím naznačovala.Je pravda,ze i kdyby mi prodavač televizi pustil,ja jako lajk ,bych stejně na poruchu nepřišla.Televize fungovala,jen byla přes obraz čára.Myslela jsem si ,že je to signálem a že se musí něčím sestelovat,az když jsem požádala syna aby srovnal obraz a vypnul tu čáru,tak ten mi řekl,ze je televize rozbita,do te doby jsem si myslela,ze když je rozbitá,tak prostě nejde,ted jsem pochopila,ze to tak není.Jen je mi divné,ze v obchodech jsou kamerove systémy,ze nejde dokázat,že mi nebyla televize vyzkoušená,ale jakmile je něco ukradeno,tak to je pachatel hned znám podle kameroveho systému.Počítala jsem s tim,ze bratrovi televizi někdo hned v nemocnici ukradne a ja o peníze přijdu,ale světe div se novou televizi ma v nemocnici 4 dny ,hraje a dokonce ji stále má a to se říká,že je Mostecká nemocnice nejhorší.Bohužel je to vše o lidech .Ještě jednou moc děkuji a přeji hezky den

  • Monty Multy:

    Dobrý den,

    je mi líto nedorozumění s anténou v naší pobočce. Pracovnice se touto cestou znovu omlouvá a připojuji se. Za anténu byly okamžitě vráceny peníze, co se týká vady u televize, měl být předveden zapnutý vystavený výrobek a odsouhlasen jeho nákup. Na základě reklamace byla sepsána zakázka, nyní je pouze třeba vyčkat na její vyřízení. Chápu, že čekání není příjemné a mrzí mne to, je však nezbytné, v obchodě nemohou zhodnotit oprávněnost vady. Mohu potvrdit zprávu z prodejny, nebude-li shledáno mechanické poškození, bude možné uplatnit vrácení ve 14 dnech jako nevyhovující. Jakmile bude zakázka vyřízena, budete jistě obratem informována. Děkuji za pochopení.

    S pozdravem

    Alena
    [email protected]

  • Slečno/paní Aleno
    Musím říct že až vy jste dala věci do pohybu.
    Včera na FB odpověď dnes účet zrušen.
    Dnes telefon a přislíbeno zaslání chybějícího zboží..
    Doufám že Vás zaměstnavatel alespoň správně ocení ;)
    Samozřejmě děkuji a snad už tedy zboží dorazí..

  • Obchod Datart v Mostě,už nikdy více! Koupila jsem televizi 10" Sencor SPV 7011 a byla poslední a vystavená nikdo mi neumel poradit,slečna je prý brigádnice. Ptala jsem se,jestli je jednoduchá,že jí mám jako dárek pro mentálně postiženého bratra
    do nemocnice a rovnou i k narozeninám.Nutně jsem jí potřebovala ,tak jsem jí stejně vzala nevěděla jsem co k ní mám koupit a co tam vůbec je,tak jsem si vzala anténu,co mi prodavač doporučil a sluchátka.Byla jsem informována,že je to poslední kus a byla vystavená,tak že jí jdou zabalit at jí jdu zaplatit,šla jsem jí zaplatit a vrátila k prodavači a tam jsem zjistila,že televize anténu má,chtěla jsem ,aby mi televizi vyzkoušel a pry si jí mám vyzkoušet doma,že jí mohu do 14 dnů vrátit,dal mi podepsat papír,ale až po zaplacení televize!!!! že vím,že byla televize rozbalená a vystavená.Bohužel jsem nedostala ani kopii co jsem podepsala,že tam bylo televize vyzkoušená a v pořádku!!!!! Podvodem mi prodali rozbitou televizi,i když věděli že jí potřebuji pro mentálně postiženého ,asi si myslel,že debilovi s čárou uprostřed stačí.Je pravda,že peníze za anténu mi okamžitě vrátili,protože jsem se rozčílila,proč mi nechali koupit anténu,když tam anténa je a ani mi to neřekli.Nikdy bych nevěřila,že šmejdi jsou i v obchodě,kterému jsem věřila.Jsem bez dárku,peněz a asi budu čekat měsíc na opravu,protože jsem mou hloupostí věřila v serioznost obchodu

  • Dobrý den,

    takové nepříjemnosti mě velice mrzí. Účet bude zrušen, chtěla bych však prověřit, prosím o zaslání čísla objednávky na můj mail, abych mohla urgentně prošetřit a kontaktovat Vás. Omlouváme se za nepříjemnosti

    S pozdravem

    Alena
    [email protected]

  • vladik:
    Dobrý den, Vladiku,

    jestliže při nákupu zvolíte dopravu se službami, jejíž součástí je také odvoz starého spotřebiče, je třeba zajistit před příjezdem dopravců jeho odpojení, aby byl připraven na odvoz k ekologické likvidaci. Možná došlo v obchodě k nedorozumění, za které se velice omlouvám. Jestliže pračka není předem odpojena, nelze to předem jednoznačně přislíbit, samozřejmě řidiči v rámci možností se mohou pokusit odpojit, avšak může z ní například vytékat větší množství zbytkové vody, tak nebudou mít možnost jí svézt a domlouvá se nový termín.
    Děkuji za pochopení.

    S pozdravem
    Alena

    [email protected]

  • Ano napovědět mohu - recenze je psána ve stejný den jako první komentář a je v ní uvedeno kdy jsem zboží objednal 12.7.2017!!
    Dořešené nic není a už ani s Vámi nehodlám něco řešit.. Přes telefon se to nepovedlo a na facebooku se zázraky taky nedějí (měl jsem tam dva dny zpět požadavek "zrušení účtu v eshopu") samozřejmě doposud se nic neděje..
    To víte jen jsem se chtěl podělit se zkušeností co jsem u Vás získal..

  • Dobrý den, dotaz ohledně přepravy

    V kamenném obchodě mi při výběru spotřebiče sdělili, že starý spotřebič před odvozem i odpojí. Chci se ujistit, zda je to opravdu tak, jedná se o volně stojící pračku s předním plněním.

    děkuji

  • jiriI:
    Dobrý den,

    opravdu nevím, kde se jaká komunikace zabrzdila, snažíme se řešit všechny e-maily, recenze, jsme Vám k dispozici na telefonu i facebooku. Nevím, jestli bylo už dořešeno, můžete napovědět, která recenze je od Vás?

    Vráťa
    [email protected]

  • Tak další nespokojený zákazník.. Normální zloději.. zboží nedodají pak už raději ani nekomunikují.. viz recenze..

  • radomil:

    Dobrý den, Radomile.

    U tohoto případu bych rád znal jeho číslo, abychom se na celou věc mohli podívat blíže. Omlouvám se za zpoždění s odpovědí.

    S pozdravem

    Vráťa
    [email protected]