Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Klamání nebo neschopnost! Objednávka 22.112020, zaplaceno ten den přes google pay (takže okamžitě zaplacené).
    Na e-shopu uvádí doručení do 27.11.2020 (dokonce mají možnost vyzvednutí do 30 min na pobočkách)
    Jediný email který mi přišel je o zaplacení, ale do dneška se nic nedělo. 2 dny se člověk snaží dovolat!!!
    Když jsem se dovolal, že na objednávce je stálé pouze zboží rezervovano a nic se neděje (ačkoliv mám vybráno balík na poštu)
    , tak mi paní po telefonu řekla, že teprve čekají až jim zboží přijde od dodavatele!!! To znamená že mi zítra asi zboží nepřijde, Ikdyž na e-shopu tvrdí dodání do 27.11.2020. Dnes je 26.11.2020 a pochybuju, že mi zítra zboží přijde, když dnes v 1h udělala paní novou objednávku. Děkuji Datartu!!! Měl to být dárek k 50 narozeninám a já přijdu s prázdnou!!!!

    • Dobrý den,
      je mi líto starostí. Pokud je zboží objednáváno u dodavatele, probíhá expedice až po naskladnění. Pokud nám pošlete e-mail na [email protected], stav nákupu rádi ověříme.
      S pozdravem
      Jana

  • Ohledně nevyřízené objednávky se mě nikdo neozval, musím volat sám.
    Teď čekám jestli bude zboží na skladě nebo ne, doufám že se někdo ozve....

    • Dobrý den, Láďo,
      mrzí mne starosti s vyřízením objednávky. Prosím pošlete nám číslo objednávky na e-mail [email protected] a dodání ověříme.
      S pozdravem
      Jana

  • Aktivoval jsem si VIP účet , podvod na entou . V rámci VIP dostanete cenu která je na ostatních obchodech běžně a platí pro všechny , bez VIP účtu zaplatíte o několik stovek navíc oproti jinde běžné ceně .
    STYĎTE SE UBOŽÁCI !

    • Dobrý den, Jiří,
      mrzí mne, že VIP program vnímáte negativně. Vždy se snažíme, aby naše nabídka byla pro zákazníky atraktivní.
      S pozdravem
      Jana

  • Prostřednictvím eshopu jsem si objednal pračku. S potvrzením objednávky jsem obdržel informaci "Stav doručení můžete sledovat na stránkách přepravce ZDE." Podíval jsem se na stav doručování zásilky, ale po rozkliknutí se objeví tabulka doručovatele TOPTRANS, do které jsem měl uvést: Číslo přepravního listu, Referenční číslo (označení) a Název objednavatele (první 3 znaky)... ani jednu z těchto informací DATART s potvrzenou objednávkou neposkytl - tudíž žádná možnost sledování! Ani po telefonu (podle informace od operátorky) jsem tyto informace nedostal - prý až zítra - v den předpokládaného doručení zboží... A skutečně - když jsem již měl pračku pozdě odpoledne doma přišel email s odkazem na sledování zásilky, ovšem opět bez potřebných informací vyžadovaných dopravcem (TOPTRANS)! SUPER!! No a k dovršení všeho mi starou pračku (ač jsem tuto službu v objednávce požadoval) neodvezli. Žádal jsem o fakturu v papírové podobě - přišla odpověď "...doklady zasíláme společně i s výrobkem. .." Žádná faktura s výrobkem ovšem nepřišla...
    Velmi si rozmyslím další objednávku s tímto obchodem.

    • Dobrý den,
      je mi líto nespokojenosti. Informační e-mail s číslem zásilky odchází standardně souběžně s předáním zboží přepravci, před vyexpedováním není k dispozici. Faktura k nákupu bývá vložena pod přepravním štítkem. Situaci s odvozem starého spotřebiče rádi ověříme, pokud nám zašlete číslo nákupu na e-mail [email protected]
      S pozdravem
      Jana

  • DATART? Už opravdu ne!
    Objednávám zboží. TV reklama říká, že objednání je zdarma. Ale ZDARMA NENÍ. Při rezervaci zboží na prodejně musíte zaplatit další poplatek nazvaný "Platba při převzetí" ve výši 39,- Kč. Argument Zuzky z Datartu (zde) v recenzích, že "při platbě předem poplatek není účtován" je zcela absurdní. V ČR využívá elektronické bankovnictví 63 % uživatelů účtů, přičemž necelá polovina aktivně a jen někteří umožňují platby pomocí internetu resp. elektronicky. Takže Datart vlastně říká, že je zbývajících 37 % uživatelů účtů vůbec nezajímá a ať si hradí zvýšené ceny zboží?!
    To je docela zajímavý přístup k zákazníkům a zjevné ignoranství části z nich.
    Proto doporučuji Datart opravdu vynechat. Řada (drtivá většina) jiných obchodů takovýto poplatek nepožaduje, obzvlášť v situaci, kdy zboží je v obchodu Datart skladem a vlastně s ním nemají žádný jiný výdaj, než ten, že jej prostě chvíli podrží, než si zákazník přijede. Jiné obchody žádný poplatek nechtějí a účtují pouze skutečnou cenu zboží.

  • Neustále mění ceny mobilních telefonů podle konkurence a to směrem nahoru a mě to strašně vytáčí....

  • Datart Tesco, Lidická 3341/137, 690 02 Břeclav
    Před 5ti dny manžel zakoupil notebook HP na prodejně v Břeclavi. Jednalo se o poslední vystavený kus. Prodavač odinstaloval běžící reklamy a notebook manželovi předal. Včera jsme notebook poprvé zapli. Vše běželo jak má. Windows, stáhli jsme Office a další. Dnešní ráno se spustila po zapnutí notebooku aktualizace, jenž se sekla u 7%. Po dvou hodinách čekání jsem notebook sbalila a jela na prodejnu, ať mi poradí, co s tím. Pan prodavač mi řekl,že mi to zkusí rozchodit za 500Kč. Prý tyto aktualizace dělají při prodeji běžně a neví, proč to při prodeji tohoto kusu nebylo udělané. Vymlouval se na to, že to neprodával on a že to manžel jistě odmítl. Což ovšem není pravda. Náhradní notebook kvůli on-line výuce (důvod, proč jsme investovali do nového notebooku) břeclavský Datart neposkytuje! Notebook přijali na reklamaci a mají 30 dní na vyřízení (po dobu nouzového stavu). Takže účel zakoupení nového notebooku je na dvě věci. Díky nekvalifikovanému personálu a neochotě pobočky na náhradní notebook musím hodnotit pobočku v Břeclavi VELMI NEGATIVNĚ.

  • Do dnešního dne jsem se vyhýbal hlavně čínským obchodům ale teď mi přibyl jeden český!
    Zakoupil jsem si elekrokolobezku umax city racer 35 .
    Po 10 dnech mi v chladu přestala fungovat (vůbec nejela ) dále zamrznul displej na určité rychlosti i když koloběžka stála.
    REKLAMACE !!!!
    Po 25 dnech přišla SMS ze reklamaci zamítají s duvodu neprokazání poruchy .
    Po dalších dvou dnech koloběžka opět nejede a vyrážím směr Plzeň, rokycanska DARART s video nahrávkou a podporou ochotných lidi v Dtest. Zde už nikdy nic!!!!!

  • Opakovaně jsem u DATARTu objednávala zboží. Před cca měsícem to byl mobil. Před chvílí videokamera. Objednávku jsem ale zrušila z následujícího důvodu:
    Cena na Heureka.cz se zdá být slušná, "normální" proti jiné konkurenci. ALE! Datart je ale pěkně vykutálený, protože účtuje další poplatky za tzv. "platba při doručení". Ale já nechtěla nic nikam doručovat. Chtěla výrobek jen rezervovat (např. 24 hodin) na prodejně, kde byl normálně uveden jako skladem (což jsem ověřila, že tam opravdu byl!
    Dotázala jsem se Datartu. Ten sdělil, že mají problémy s nevyzvedáváním objednávek. Napsala jsem jim, že je to jejich problém, já chci pouze rezervaci na prodejně, abych tam nejela zbytečně. Nešlo to a trvali na poplatku za tzv. "platbu při doručení". ABSURDNÍ až drzé!!!
    Ať se na mne DATART zlobí - je mi to fuk, ale žádný solidní obchod, má-li zboží na konkrétní prodejně skladem, takovéto skryté zvyšování hodnoty zboží za rezervaci na této konkrétní prodejně již neprovádí.

    Ze strany DATARTu to považuji za naprosto neslušné a doporučuji se mu vyhnout! Objednávejte tam, kde žádné skryté, schované, zasuté poplatky, které Vám hodnotu zboží zvednou, účtovány nebudou. Naštěstí solidních obchodů je hodně.

  • Nakoupeno 6ks TV v Datartu. Při instalaci u zákazníka se po zapnutí zjistilo, že 1ks má dole prasklinu na obrazovce, která byla viditelná až po zapnutí. Na první pohled ve vypnutém stavu vidět nebyla. Obal Tv byl také bez známek poškození.Předáno na reklamci a reklamační oddělení reklamaci zamítlo, že vada byla nahlášena až po 14 dnech. Jelikož TV byly na zakázku a čekalo se pokyn od objednatele, tak přece nemůžeme všechny TV vybalit a zapnout, kvůli ověření funkčnosti a pak zákazníkovi vysvětlovat, že opravdu nejde o použité rozbalené zboží. To, že na reklamcích v Datartu neznají Občanský zákoník a § 2161 je opravdu smutné.
    Takže DATARTu se budu vyhýbat velkým obloukem a nekoupím si tam už vůbec nic.

  • Zakoupil jsem v Datartu iPad 2020. Vzhledem k tomu, že produkt nenaplnil moje očekávání, po 3 dnech jsem sel zboží vrátit a jak sám prodejce uvádí:

    "Záruka vrácení zboží
    Naším cílem není prodej výrobku za každou cenu, ale spokojený zákazník.

    Nesplní-li výrobek vaše očekávání, zavazujeme se k tomu, že ho přijmeme zpět. "

    Tak přesně takhle se nestalo. Nejdříve mi řekli, že zboží je už rozbalené. Odpověděl jsem, ze ho logicky rozbalil sam prodejce, když mi na něj dával fólii proti poškození. A i kdyby byl rozvalený mnou, tak skutečně nechápu, jestli si mysleli, že na ten tablet v krabici budu koukat a rozmýšlet se, jestli si ho teda nechám nebo ne. Sami prodávající ani nevěděli, že zboží lze vrátit a slušně mě poslali do prdele. Takže v Datartu jsem naposledy utratil peníze a kudy budi chodit, tam budu říkat, ať si zde v tomto obchodě nikdo nikdy nic nekupuje a budu pevně doufat a i věřit, že brzy na svou aroganci dojede a skončí nekde mezi zkrachovalci.

  • Telefon, který jsem si objednal 20.9.2020 stále není dodaný a dle informací z infolinky se čeká na naskladnění (termín naskladnění se již posunul z původního data 26.9. na 5.10.). Zároveň identický telefon obchod inzeruje jako dostupný do 30 minut na většině poboček. Datartu viditelně nazáleží na co nejrychlejším dodání již prodaného zboží. Otázka je, zda je za tím jen špatný logistický model nebo účelové zneužívání důvěry zákazníků nakupujících na internetu. Lukáš Houba

  • Reklamace rozbiteho tabletu, ktery byl pojištěny extra na pád u dítěte, reklamace neuznana. Nechápu, proč nám tedy nabízeli pojištění navíc, když to pak neuznali.!!! Dnes reklamace rozpadla hodinek, mám je ani ne 5 měsíců, pokud znovu nebude uznána reklamace, už to nenechám jen tak!!!

  • Zboží koupeno na prodejně (přinesl jsem i vadný kus podle kterého mi prodavač prodal nový) doma po rozbalení zjištěno,že to není stejné a nepasuje. Přesto mi prodavač nevrátil peníze za zboží ,možná byla pouze výměna za správné nebo za něco jiného. Mezitím jsem to koupil jinde takže jsem si musel vzít jinou věc,kterou jsem nepotřeboval. Vyhozené peníze a 3x zbytečná cesta do obchodu.

  • Pouze jsem se ptal na výrobek. Neuvěřitelná infolinka, operátorka neslyší, nic neví, při "přepojení na kolegu" zřetelně ukončený hovor.

  • Dnes jsem si byla pro reklamovaný kávovar na pobočce v Letňanech. Kávovar nám po roce přestal fungovat (netekla voda), reklamaci nám nejdříve zamítnuli z důvodu “nesprávného používání“, pak mi asi po měsíci volali, že tam mám kávovar na vyzvednutí, že ho vyčistili. Dnes jsem si ho přišla vyzvednout a pán na reklamaci mi oznámil, že před dvěma měsíci už byl kávovar vyzvednutý...tak by mě zajímalo kým? Nemluvím o ochotě pána to nějak vyřešit nebo dohledat . Udivuje mě, že někomu cizímu na moje jméno dají kávovar a že po něm ani nechtějí OP? Jediný co mi pán řekl je, že to maximálně můžu řešit s PČR...ti by určitě něco vyřešili

  • Vybral jsem si zboží na internetu a chtěl jsem objednat, zaplatit a doručit zboží, které měli, ale pouze ve Zlíně na pobočce. Bylo mi řečeno, že to nejde. Prý si musím přijet. V Datartu asi neumějí ze Zlína poslat balík.. Hlavně že se snaží vycházet zákazníkům maximálně vstříc. Takto se chovají ke svým VIP zákazníkům.. Ruce pryč..

  • Jak se říká nahoře Huj a dole Fuj....velká společnost ale neschopní idioti...

  • Dobré zboží, nulová cena doručení při vyzvednutí na pobočce, ale nepoužitelné pro firmy.
    Pozor, nedávají dodací list se sériovými čísly. Snad se to neporouchá v záruce.

  • Tragický a drzý personál, který není schopen ani ochoten poradit. Návštěva fyzické prodejny v tu chvíli ztrácí smysl...