Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Při prodeji by Vám div nevlezl do pr****
    • Všechno
    • Při reklamaci to hodí na zákazníka.

    Nikdy jsem tak dlouhou recenzi nenapsal ,protože jsem nikde jinde jako v Hechtu takové chování nezažil.
    Švagr si v Hechtu koupil 21.9.2019 elektrickou pilu přijel domu a chtěl řezat prkna , pila podřezávala. Tak hned druhý den 22.9.2019 jel zpět do Hechtu a pila byla vzata na reklamaci. To se stane špatný kus řeknete si,ale!

    11.10.2019 reklamace dokončená švagr si pilu vyzvedl bohužel nevyzkoušel nebylo kde.
    V protokolu stálo:
    ( Oprava převodovky+mazání. Byla provedena kontrola stroje. Kontrola funkčnosti. Stroj pracuje správně.Jedná se o záruční opravu.). Důvěřivě si odvezl pilu domů.

    Přijel domů zapojil pilu a pila nepřeřezala ani jedno prkno, podřezávala pořád. Tak mi volal jestli ho tam zavezu autem aby nemusel opět na kole. Jel jsem sním ještě v ten samý den. V Hechtu nám bylo řečeno že pila půjde opět na reklamaci na kterou mají 30 dnů to jsem se jen pousmál a zeptal jsem se pila která se vrátila dnes z reklamace půjde o 2 hodiny později opět na reklamaci se stejnou závadou? Prý ano. No co se dalo dělat papír měli od švagra podepsaný. Napsala se do protokolu úplně stejná závada.

    Po měsíci 11.11.2019 přišla sms že je pila k vyzvednutí. Jel jsem se švagrem vzal jsem prkno, kozu i prodlužovací kabel , aby se pila vyzkoušela. Ale bohužel v protokolu už stálo že je zničená lišta i řetěz. Tak jsem jen řekl že ta pila nepřeřezala ani jedno prkno a první reklamační vyjádření bylo úplně jiné. "servisák" se jen smál a řekl to byla jiná reklamace i když stejná závada. "Servisák" od samého začátku byl neochotný arogantní a vyloženě se nám vysmíval a řekl nám i když řetěz nabrousíme a pila bude podřezávat tak se nám z reklamací může vracet stejné reklamační vyjádření klidně i 15x. (Pilu jsem doma nabrousil mám na řetězy brusku a pila podřezává dál.) Jinak když jsem pilu dovezl tak nebyl při reklamaci sundaný ani kryt který kryje kolečko na řetěz. Kryt byl ještě plný pilin které po sundání krytu ihned vypadaly,takže pochybuji že už při první reklamaci byla pila rozebrána a zkontrolována. Podle mého názoru takovéto reklamace ani neřeší a vinnu hodí prostě na zákazníka ,protože dobře ví že se nikdo soudit kvůli tak malé částce nebude.

    S tímto "servisákem" mám už jednu špatnou zkušenost když mi opravoval pojezd na sekačce věděl jsem že je špatný pastorek, ale řekl jsem si je to v záruce tak proč bych to platil a opravoval sám. Při vyzvednutí jsem si to také nevyzkoušel protože jsem ještě nikde nikdy nezažil že by něco vydávali za opravené a opravené to nebylo, hodl moje důvěřivost (blbost) a pojezd doma nefungoval . Tak jsem si pastorek koupil a vyměnil ho sám během 5 minut, aby mi tam sekačka nesmrděla další měsíc. I tenkrá byl "servisák" dost protivnej.

    Dělám údržbu zeleně už několik let, takže mám za sebou různé nákupy a reklamace u různých prodejců ( Stihl.Husqvarna,ELVA PROFI,Mountfield,Agrozet) a atd. Jen u Stihl jsem nikdy nic neklamovat nemusel. Takhle arogantního "servisáka" jako je v Hechtu jsem ještě nezažil.

    Osobně od Hechtu už nic nekoupím a nedoporučím jen a jen skrz jejich opětovné chování a aroganci. Dělají z lidí idioty místo toho aby uznali svou chybu, výrobní vada se hold někdy stane. Doufám že Hecht dá přečíst tuto recenzi Budějovickým "servisákům" aby si mohli poklepat na rameno a říct jak s námi pěkně vyje*ali a snad budou mít ze sebe dobrý pocit. Nebo větší prémie za nevyřízenou reklamaci? Nebo možná to jsou prostě jen lidé úplně k ničemu a nic neumí,ale to ví jen oni . Přeji pěkné nakupování u Hechtu a ještě lepší vyřizování reklamací. Jo jo když ptáčka lapají pěkně mu zpívají.

    A teď mi tady někdo z Hechtu může odpovědět nějakou kravinu jako je to u jiných komentářů.



    Reakce pro HECHT :
    Vážený pane Petře za prvé mé jméno je Onderka ne Ondrejka.
    Za Druhé kdyby jste si recenzi přečetl celou zjistíte i kde byla elektrická pila reklamována. (Vyplývá to z textu)
    Za třetí i když Vám řeknu tip pily změní to chování Vašeho arogantního zaměstnance?


    S pozdravem Onderka


    Reakce na hecht:
    Tak v první reklamace uznána a údajně opraveno. Po přijetí domů a říznutí do prvního prkna závada přetrvávala a už na to může
    zákazník? To nemyslíte vážně? Pila podřezávala od nova od její koupě. To pak nevím proč byla první záruka uznána.
    Zbytečné k Vám něco na záruku vozit,jednou je to tak po druhé tak. A moje chování ?Ano ke konci jsem už na slušnost moc ohled
    nebral (to se mi nemůže nikdo
    divit),když vidíte že se Vám zaměstnanci téměř vysmívají do obličeje.
    Tímto končím diskuzi,protože to stejně nikam nepovede.

    Mějte se pěkně a přeji méně reklamací ať nejsou lidé zbytečně zklamáni.

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den pane Onderko,
    nejprve přijměte mou upřímnou omluvu, že jsem špatně napsal vaše příjmení.
    Na typ pily a pobočku jsem se ptal proto, abych mohl informace předat obchodnímu řediteli naší společnosti, který by nechal prověřit postup při reklamaci i jednání servisního technika. Samozřejmě by to urychlilo dohlednání konkrétní reklamace. Nicméně bude stačit vědět, že reklamace byla prováděna v naší pobočce v Budějovicích.
    Bohužel o průběhu reklamace nic nevím, proto předávám vše k prověření vedení naší společnosti.

    Přeji hezký den

    Petr - technická podpora HECHT


    Ještě jednou přeji dobrý den pane Onderko,
    reklamace byla prověřena a bylo zjištěno následující:
    Reklamovaná pila byla sice málo používaná, ale již při prvním pohledu bylo ze způsobu opotřebení lišty patrné, že při řezání dodcházelo k velkým rázům. To může být způsobeno například řezáním volných prken, nebo není při řezání správně používána zubová opěrka. I když je zřejmé, že při řezání běžně dochází k otěru laku na liště, odření zůsobené rázy se projevuje odlišně. Poškozená lišta pak může být příčinou podřezávání. Pila byla navíc do servisu dodána s tupým řetězem, což může podřezávání ještě umocňovat. Kromě lišty a řetězu pak byla pila naprosto bez závad. Lišta i řetěz jsou spotřební materiál a záruka se bohužel nevztahuje na běžné opotřebení, nebo poškození způsobené nevhodným použitím.
    Bylo zároveň prověřeno i vámi uváděné arogantní jednání servisního technika. Pane Onderko, nechci se snižovat k tomu, abych veřejně rozebíral výrazy, kterými jste v servisním centru oslovoval naše zaměstnance. Přesto se servisní technik zachoval naprosto profesionálně. Nemůžete se však divit, že nejednal s přátelským úsměvem.

    Přeji hezký den

    Petr - technická podpora HECHT

  • 10 %

    Zakoupil jsem na prodejně Kolín dva přímotopy stejného typu. Oba nefunkční. Okamžitě jsem kontaktoval prodejce který mi slíbil okamžitou výměnu zboží. Samozřejmě když jsme dorazily na prodejnu tak výměna nebyla možná produkt byl odeslán na servis. Takže po mé zkušenosti buď prodáváte samé šmejdy nebo schovávate na skladě zboží které vám bylo vráceno při objednání online. Prodavač mi řekne že si mám buď koupit další a nebo počkat až se opraví ty dva? Jen pro zajímavost ty přímotopy jsme kupoval kvůli házení omítek aby nevymrzli. A kupříkladu by třeba odstoupil zákazník od smlouvy a nechal by jsi to vypracovat někým jiným. Zaplatil by hecht ztracený zisk poškozenému kvůli tomu že prodává nekvalitní šmejdy a nehodlá je vyměnit 48h po zakoupení. Upozorňuji že nejsem OSVČ. A produkty kupují pro soukromé účely.

    Doplňuji recenzi dne 11.11.2019
    Vážený pane, vážená paní. Dnes jsem si vyzvedl přímotopy v servisu. Přímotopy stále vyznačují stejnou závadu berou si 3kw a lze předními udržet ruku i po 30min v provozu spirály na ostatních primotopech se kterýma mám zkušenost se rozzáří a topí že vás spali jen se približíte rukou býť na 10cm k ohřívači. Nezlobtese ale tento produkt je předražený fén. Závadu vrtule jste také nenalezli mohu poskytnout v případě potřeby na videozáznamu že závada je stále stejná. Nýbrž odhalili jsme proč a to že celý koš ventilátoru je povoleny a vzpřičeny. Takže jste ho jen narovnali a vratli do krabice kdyby jste šrouby pořádně dotáhli závadu by jste vyřešili. Dále pak vaší zaměstnanci poskytují lživé informace protože po telefonu nám bylo zděleno že přístroj půjde vyměnit. Řeknětemi kde se tedy stala chyba? Mám to k vám 20km což jedna cesta je pro mě 40km a už jsem byl u vás na obchodě 3x. Dělat ze mě šaška nebudete.

    S pozdravem Petr Kusnierz

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den,
    pokud zákazník vrátí použité zboží s tím, že je nefunkční, není možné reklamaci řešit prostou výměnou. Postup průběhu reklamace je dán platnými právními předpisy, zejména pak Občanským zákoníkem.
    Nicméně ve vašem případě byla servisem u obou reklamovaých přímotopů provedena provozní zkouška. Oba přímotopy byly spuštěny po dobu dvou hodin a žádná závada se u nich neprojevila. Následně byla provedena ještě kontrola funčnosti termostatů, ani zde se žádná závada neprojevila. V této chvíli (pondělí 11.11.) od rána opět oba přímotopy v rámci provozní zkoušky běží od rána naprosto bez závad.
    Příčiny poruchy tedy takřka s jistotou musí být někde jinde. Pokud byl u vás pro připojení přímotopů použit například prodlužovací kabel, prověřte zda je konstruovám pro příkon, který je třeba pro napájení přímotopů. Některé prodlužovací kabely (například na cívkách) bývají vybaveny tepelnou pojistkou.
    Zároveň bych rád uvedl, že naše společnost v ždném případě nevrací do prodeje použité zboží. Použité zboží je nabízeno různými kanály (internet apod.) nabízeno jako použité s výraznými slevami a vždy je uvedeno, že se jedná o zboží použité.

    Přeji hezký den

    Petr - technická podpora HECHT



    Ještě jednou dobrý den,
    pokud přímotopy odebírají ze sítě 3 kW, je zcela zřejmé, že tuto energii přemění na teplo. Zákon zachování enerie platí a spotřebovaná energie se nikam neztratí. Fyzika se obejit nedá.
    Spirály se opravdu nerozžhaví do ruda, přímotop je takto konstruován. Primárně nejde jen o teplotu vzduchu na výstupu, ale i o množství vzduchu, které přímotopem prochází a je ohříváno.
    U některého typu přímotopu proto na výstupu bude opravdu horký vzduch, který se následně rozptýlí po místnosti. Jeho objem ovšem bude menší, než u jiného typu přímotopu, kde sice na výstupu vzduch tolik horký nebude, ovšem jeho množství bude větší. Pokud však oba přímotopy budoumít stejný výkon, objem vzduchu v celé místnosti ohřejí za stejnou dobu.
    Jediný rozdíl tedy je v tom, že u druhého typu přímotopu nehrozí riziko popálení a podstatně je sníženo i riziko požáru.

    Přímotop je určen k vytápění uzavřených místností. Pokud je používán k jinému účelu, nemůžeme zaručit že bude fungovat podle požadavků zákazníka. Přímotop rozhodně nebyl konstruován k tomu, aby byl využíván na stavbě k ohřívání zdí a omítek.

    Je mi tedy velice líto, že nesplňuje vaše představy, ale k tomut účelu jste si měl pořídit jiný typ topení. Účel přímotopu je zcela zřejmý a pokud je k tomuto účelu používán, funguje naprosto spolehlivě. Není proto fér vinit naši společnost z toho, že přímotopy nesplnili vaše očekávání, přičemž je používáte pro něco jiného, než k čemu byly určeny.

    Přeji hezký den

    Petr - technická podpora HECHT

  • 10 %

    Výrobky Hecht důrazně nedoporučuji!!! Sekačka na trávu 541 SW každým rokem na servisu díky nefunkčnímu pojezdu, malý křovinořez 530 v servisu kdy po prvním použití odpadl zkracovácí nůž. Motorová pila 44 Box po druhém použití přetržené startovací lanko.
    Ztracený čas a dopravu neustále do servisu Vám nikdo nezaplatí.

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den pane Řeháčku,
    přestože bychom si opravdu přáli, aby naše stroje byly naprosto dokonalé a bezporuchové a všichni zákazníci byli naprosto spokojení, ne vždy je toho možné dosáhnout. Velice nás mrzí, že máte s našimi stroji takovéto zkušenosti. Všechny produkty HECHT před samotným uvedením na trh samozřejmě procházejí pečlivým testováním, kdy se snažíme odhalit a odstranit všechny nedostatky. Následně i u produktů, které jsou zařazeny do prodeje sledujeme případné opakující se reklamace, které by mohly naznačit případné nedostatky v konstrukci.
    Zcela logicky jev našem zájmu, aby byl náš zákazník spokojený, protože spokojený zákazník se k nám vrátí a případně nás doporučí. Proto je naší snahou dodávat jen kvalitní produkty.
    Sekačka HECHT 541 SW patří mezi nejprodávanější sekačky ve své kategorii a pokud srovnáme počet prodaných kusů s počtem reklamací, můžeme s čistým svědomím říci, že se jedná o velice spolehlivou sekačku, ktará si našla nejen v naší republice řadu spokojených uživatelů. Je opatřena standardní převodovkou pojezdu, která se osvědčila i na dalších modelech sekaček HECHT. Nebývá pravidlem, že by se pojezd opakovaně rozbíjel.
    Stejně tak i například pila HECHT 44 patří mezi spolehlivé stálice v naší nabídce a i když musím přiznat, že čas od času se některá v našem servisu objeví, z celkově prodaných pil je to pouze mizivé promile.
    Samozřejmě nemůžeme nikdy odhalit všechny skryté vady materiálu, proto se čas od času může stát, že se nějaká vada v průběhu používání projeví. Pak samozřejmě přichází na řadu reklamace, kdy je v rámci záruky produkt opraven.
    Bohužel velice často se nám vrací do servisu produkty, které uživatelé poškodili sami nesprávným zacházením. Tím v žádném případě nechceme tvrdit, že závady jste si způsobil nevhodným zacházením sám i vy. Přesto důrazně doporučujeme všem našim zákazníkům, aby se před použitím jakéhokoli produktu důkladně seznámili s návodem k použití. Vždy je totiž možnost, že i drobným zanedbáním naprosto zbytečně může dojít k poškození produktu.
    Přeji hezký den
    Petr - technická podpora HECHT

  • 10 %

    • no dlouhá otevírací doba ok
    • neseznámí se strojem aby člověk věděl jak co funguje (nemyslím startování)

    Ano nabízí toho moc ale, co se týká kamenného obchodu tak vás neseznámí s funkčností stroje (pardon nastartují ano ) a když doma na zahradě konečně se seznamujete tak zjistíte že to není to co jste si představoval a už se nedomluvíte i na výměnu i když sekačka jela tak 5 minut a ještě nekomunikuji mail telefon sliby .
    Mám ještě sekačku Hecht 2 roky a dnes lituji nákupu během té doby sem si ji musel aspoň 5x opravovat no HRÚZA myslím že nevydrží moc dlouho, můžu hodnotit ze sekačkou Husqvarna vydržela bez opravy 6 let a celkem 10 roků.
    Jak jsem napsal zklamalo mne jednání pracovníků, kvalita sekaček, vše jsem řešil a nakupoval v Přerově.
    I. Gwizd

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den,
    na všech našich prodejnách HECHT-specialista na zahradu pracují školení prodejní technici, jejichž povinností je každého zákazníka seznámit se základním ovládáním provávaného stroje. V případě sekačky tedy prodavač dolije provozní náplně, vysvětlí a předvede startování, případně ovládání pojezdu, nastavení výšky sečení a vysvětlí i základní údržbu.
    Zákazním má samozřejmě i možnost dotázat se na cokoli, co mu není jasné, sekačku si může důkladně prohlédnout.
    Samozřejmě pokud sekačku doma použijete a dodatečně zjistíte, že vám nevyhovuje, například u ní postrádáte nějakou funkci (mulčování, pojezd apod.), nelze z toho vinit prdejní techniky. Ti se snaží nabídnout zákazníkům to nejlepší pro jejich zahradu, ovšem jsou odkázáni pouze na informace a požadavky, které jim zákazník sdělí.
    Bohužel není možné sekaču zapůjčit pouze na vyzkoušení a použité zboží není možné vrátit.
    Přeji hezký den
    Petr - technická podpora HECHT

  • 10 %

    Teprve při reklamaci výrobku jsem zjistil, že pokud to kupuji na firmu, tak neposkytují žádnou záruku. Při koupi na to samozřejmě neupozorní. Opravdu férové jednání.

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den,
    není pravdou, že u zboží nakoupeného na firmu neposkytujeme žádnou záruku. Nicméně jako podnikatel byste měl vědět, že podmínky tzv. záruky jsou rozdílné v případě soukromé osoby a podnikatele již ze zákona.
    Zatím co v případě soukromé osoby jsou podmínky záruky za jakost uvedeny v občanském zákoníku, u podnikatele prodejce odpovídá za vady, které měla věc při převzetí, i když se tyto vady projeví později.
    Toto nedorozumění nás mrzí, nicméně máme za to, že každý podnikatel je dobře seznámen s právními normami, které upravují obchodování mezi dvěma podnikateli. Kromě toho, že nepatíte při nákupu DPH, to přináší i některé další rozdíly.
    Přeji hezký den
    Petr - technická podpora HECHT

  • 10 %

    • Nevstřícné jednání - žádná podpora stálého zákazníka

    Zákaznická karta je slušně řečno na prd - body z předchozích nákupů mi nebyli ochotni na kartu zpětně nahrát, slibované "výhody" se nekonaly,
    na nákup aku baterie se navíc prý sleva nevztahuje...
    Jsem zklamaná z takového přístupu k zákazníkovi... :-(

    Mám 3 jejich výrobky, z toho 2 v AKU programu a docela mě štve, že jsem je nekoupila u jiného výrobce...

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den,
    bonusová karta VIP zákazníka je platná ode dne vydání. Od tohoto dne na ní teké přičítány body za provedené nákupy, zároveň ihned můžete začít nakupovat zboží se slevami určenými pro členy bonusového VIP klubu.
    Zpětně přičíst na nově vydanou kartu body za předchozí nákupy bohužel možné není, protože u neregistrovaných zákazníků zpracováváme osobní údaje tak, jak nám ukládá zákon (GDPR). Dohledat zpětně předchozí nákupy je tedy ve většině případů prakticky nemožné.
    O podmínách a aktuálních slevách bunusového VIP programu se můžete snadno informovat na našich oficiálních internetových stránkách. Do slev bývají čas od času zažazeny i některé produkty AKU programu, ovšem není možné dožadovat se slevy na produkty, které nejsou zařazeny do akce.
    Přeji hezký den
    Petr - technická podpora HECHT

  • 10 %

    Hrůza krám už nikdy víc, reklamace katastrofa koupil jsem zahradní nábytek tři židle praskly na stejným místě jasná vada materiálu samozřejmě neznáno prostě smejdi tak bacha na ně!!!

  • 10 %

    • Po počátečním nadšení bohužel velké zklamání co dodat o firmě která řeší (neřeší)vrácení peněz za nefunkční přístroj od 14.2.2019 a ještě stále nic nevím
  • 10 %

    • Zakoupila jsem benzínovou sekačku, při rozbalení jsem zjistila, že je mechanicky poškozená, neumělé opravená a prodána jako nová. Po dlouhém vyřizování reklamace neuznána a sekačka vrácená neopravená. V případě opravy požadovali 3197 Kč. Již bych si tuto značku NIKDY nezakoupila. Někteří ze zaměstnanců jsou hajzli a kryjí takovou levárnu.
  • 10 %

    Tento obchod vzhledem k neserioznímu jednání nedoporučuji. Během výprodejové akce jsem chtěl zakoupit elektrickou pilu HECHT 2037. Protože již byla vykoupena, eshopem Hecht mi byla nabídnuta možnost nastavit si upozornění na dostupnost produktu za nabízenou akční cenu. Této nabídky jsem využil a opravdu mi přišel e-mail s informací, že zboží je skladem a můžu si ho zakoupit za částku uváděnou ve slevové akci. Bohužel, i když jsem na upozornění reagoval ještě ten den a kliknul v e-mailu na odkaz, na eshopu mi byla tato pila nabídnuta již bez slevy za částku 1999 kč místo "akčních" 799 kč, i když mi prodejce akční cenu garantoval. Podotýkám, že akce stále probíhala. " Rychlou odpovědí" jsem provozovatele eshopu kontaktoval o nastalé skutečnosti, nicméně bez jakékoli reakce z jeho strany. Mail doručený eshopem:


    Vážený zákazníku,

    v našem internetovém obchodu HECHT jste si 22. 01. 2019 nastavil upozornění na dostupnost produktu HECHT 2037 - elektrická pila

    A proto nyní Vás chceme informovat, že zboží je skladem a můžete zboží si ho zakoupit za částku 799 Kč!



    Děkujeme za Váš zájem o naše produkty.

    Sledujte pravidelně pořádané akce, ve kterých můžete získat širokou nabídku našich produktů s výraznou slevou!

    Aktuálně pořádanou akci naleznete na TÉTO STRÁNCE,

    nebo se na našem webu zaregistrujte k pravidelnému odebírání novinek a informací o pořádaných akcí e-mailem a už vám nic neunikne!

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den,
    pila HECHT 2037 byla zařazena do velké výprodejové akce s počátkem tohoto roku za cenu 799 Kč. V podmínkách akce bylo uvedeno, že akce je platná od 29.prosince 2018 do 22. ledna 2019 nebo do vyprodání zásob.
    Přestože do akce bylo určeno několik tisíc kusů této pily, celkem logicky byla díky naprosto bezkonkurenční ceně velice rychle vyprodána a proto byla naplněna podmínka "vyprodání zásob" a pilu jsme již v koncem druhého týdne od začátku akce nemohli dodat. Někteří zákazníci si proto nastavili na našich stránkách tzv. funkci "hlídací pes", kdy je systém automaticky informuje, pokud dojde k naskladnění zboží.
    Těsně před ukončením akce v souladu se zákonem odstoupil jeden ze zákazníků od kupní smlouvy a nepoužitou pilu vrátil. Tím tedy došlo k naskladnění 1 ks pily a náš systém na to zareagoval tak, že okamžitě rozeslal všem zákazníkům, kteří měli nastavenu funkci hlídací pes upozornění, že pila je opět skladem. Pila pak byla obratem za akční cenu prodána zákazníkovi, který učinil objednávku jako první. S ohledem na to, že již žádné další pily skladem nebyly, čímž byly naplněny podmínky pro ukončení akce, byla akce automaticky ukončena. Pila se proto po nějakou dobu zobrazila na našem e-shopu za původní cenu, ovšem již nebyla skladem a následně byla z nabídky úplně stažena.
    Uváděné podmínky akce tedy z naší strany nebyly nijak porušeny, automatický email, který byl zákazníkovi zaslán negarantoval nákup akční cenu, pouze informoval, že ve chvíli odeslání automatického emailu byla je pila za akční cenu dostupná. Tento stav dostupnosti 1 ks pily byl z celkem zřejmých důvodů velice krátký.
    Za toto nedorozumění se omlouváme.

  • 100 %

    • Co jsem zatím koupil vše fungovalo bez problému
    • HECHT 1213 - elektrická sekačka bez pojezdu už ji mám 3 roky a za ty peníze pořád šlape

    Zatím o ničem nevím. Těch pár nespokojených recenzí určitě vyváží tisíce prodaného zboží

  • 90 %

    • rychlé dodání
    • vcelku dobrá komunikace s oddělením fakturací a objednávek
    • REKLAMACE VYŘÍZENA OBRATEM VÝMĚNOU ZA NOVÝ KUS!!!
    • výrobek není žádná "výkonová pecka", ale pro daný účel postačuje a cena je taktéž zajímavá
    • mizerná komunikace se servisem (telefon moc neberou)
    • POZOR! Olejový kompresor dodáván bez oleje a v popisu zboží NENÍ UVÁDĚNO!

    Zásilka po třech dnech doručena. Krabice krom znečištění mastnotou nejevila známky mechanického poškození a řidič akceptoval pouze variantu vrácení "nerozbaleného" balení. Krabice nebyla nijak poškozena a vědomí, že její obsah (kompresor) běžně obsahuje i různá maziva byla zásilka převzata kolegou a rozbalena teprve po mém příjezdu večer.
    Po rozbalení jsem zjistil, že ke znečištění krabice došlo zevnitř a detailním prohlédnutí výrobku objevil i zdroj tohoto "znečištění". Vana klikové skříně kompresoru byla prasklá na obou stranách v zaústění kotevních patek těla kompresoru pomocí kterých je kompresor ukotven k plošině vzdušníku.
    No říkám si "stane se".
    Protože jsem zjistil závadu v pátek odpoledne a na reklamační lince bylo po pracovní době napadla mě možnost výměny kompresoru na nejbližší prodejně HECHT (cca 25 km) a ihned tam i zatelefonoval. Zaměstnanec prodejny mi po detailním popisu situace sdělil, že tento kompresor i přesto, že jde o obchodní síť HECHT nevymění a může jej "pouze přijmout na servis k opravě" a doporučil mi možnost "zboží vrátit v zákonné lhůtě čtrnácti dnů". Trochu zvláštní logika a zaráží mě odkaz vašeho zaměstnance na možnost "vrácení zboží, které mi nevyhovuje". Je mi jasné, jak by se takové vrácení nevyhovujícího zboží řešilo v případě doručeného poškozeného zboží zpět prodejci zamítnutím vrácení.
    Vše jsem nafotil (i krabici před otevřením) vč. detailů poškození a zaslal na reklamační kontakt a pro jistotu i na objednávky.
    Pracovnice fakturačního oddělení paní Vintrová prověřila stav reklamace a potvrdila i řešení reklamace zasláním nového kusu a oddělení oprav potvrdilo výměnu a odběru poškozeného kusu zajištěním vlastní přepravy.
    Výsledek: nejprve dopravce odebral poškozený kus a druhý den jiný přepravce přivezl nový - tentokráte již bez poškození.

    CHVÁLÍM ŘEŠENÍ TÉTO REKLAMACE A OBCHOD DOPORUČUJI!

    Děkuji.

    A.K.

  • 10 %

    • Na Vanoce jsem koupil novou elektrickou ctyrkolku za 20 000 Kc. Den po Vanocich ji syn chtel projed, protoze mel radost jaky darek mu Jezisek donesl. Ctyrkolka ujela 100 m a po zastaveni se nerozjela, muselo se cekat 10 az 15 minut a pak se s ni dalo ujet par metru nez clovek zastavil. Obrovske sklamani hlavne kdyz koukate na 6 ti lete dite. Odvezena po svatkach na servis a 17.1. jsem si pro ni jel, udajne zkontrolovana serizena elektronika, nechal jsem ji pres noc na nabijecce a 18.1. jsme chteli konecne ctyrkolku vyuzit naplno, mechanici od Hechtu se predvedli pojezd funguje tak ze dopredu nedete jednou rychlost cca 5km/h a volic rychlosti S/M/H nefunguje, opravdu skvely servis takze v pondeli vracim a muzou se tesit na vydatnou stiznost. Vrchol amaterismu naprosta neschopnost. Prodejna Hecht Prostějov.

    Nakupujte jinde, lepsi rada neni

  • 20 %

    Po dnešním nákupu ve Slaným už nedoporučuji. Chtěl jsem si koupit stolní brusku a když jí prodavač pustil, tak házel kotouč o 2mm, bruska jezdila po stole, že jí musel prodavač chytit aby nespadla na zem. Když jsem se ho zeptal proč tak hází, tak odpověděl, že to dělaj všechny.

  • 10 %

    • Žádná
    • Dne 2. 7. 2018 jsem zakoupil křovinořez 129BTS. Od té doby již dvakrát na reklamaci (stroj se po zahřátí dusil, poté nešel nastartovat, motor se nedostal do otáček atd.) Po první zamítnuté reklamaci (žádná závada se údajně neprojevila) byl křovinořez funkční cca 15 min při sečení trávy cca 5 cm vysoké a poté se opět projevily výše popsané závady. Znovu odvezen k reklamaci, kterou servis opětovně zamítl. Mému požadavku na výměnu nebylo vyhověno (reklamace do šesti měsíců od koupě) protože výrobek je dle nich zcela funkční. :-)) Firmu Hecht v žádném případě nedoporučuji!!!
    • Kuriozita nakonec, po objednání křovinořezu na jejich e-shopu s dodáním na provozovnu v Českých Budějovicích mi cca po dvaceti dnech zavolali, zda mám o jejich výrobek ještě zájem...
  • 10 %

    • Cena
    • Takže HECHT už nikdy. Pořídili jsme si sekačku typ :HECHT 541 BSW - benzínová sekačka s pojezdem a od prvního sekání přestal jít pojezd, takže co s tím ? Naložit a odvézt do 25 km vzdáleného servisu, opravili to za 1 den , takže super , jenže další sekání a co se nestalo ????? Přestal jít pojezd. Dobrý takže další reklamace. Naštěstí servisak se dobře vyspal a opravil na počkání. Další sekání a opět nejde pojezd. No tak na třetí reklamaci, nechali jsme to tam a za hodinu telefon , že je to špatným zacházením. Nejspíš špatně sečeme. Bylo nám řečeno, že sekačka je špatně vyrobena a na nejnižší vyšku bere drny ( cože? Špatně vyrobena ???? A proč se tedy prodává ????? ) a tím spadne řemen a přestane jít pojezd. Já ale sekat chci nízko a od toho tu sekacku mám. Navíc pojezd přestal jít i když jsme výšku dávali úplně nahoru. No moc se těším až si teď pro ni potřetí pojedu do servisu , hned doma zkusím sekat a obratem vezu zpět na čtvrtou reklamaci a chci vratit peníze !!!!!
    • Nemluvě o tom , ze je nemozne se do servisu dovolat. !!!! Nedivím se , jestli jim tam každý vozí sekačky po každém sekání , na telefony tudíž není prostor.

    HECHT už ne ...... už fakt ne, nervy mám jen jedny.

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den,
    pokud chcete sekat trávník na nejnižší výšku, musíte k tomu mít uzpůsobený (rovný) pozemek. Pokud sekačka při sečení bere drny, není to chyba sekačky, na nerovném povrchu se takto bude chovat jakákoli sekačka libovolného výrobce. Pojezd je poháněn řemenicí, která je na hřídeli nad nožem. Rázy, které působí při vysokých otáčkách náraz nože do drnů a zeminy pak logicky způsobí, že spadne řemen. Navíc opakované nárazy poškodí nůž a v krajním případě i motor.
    Je to stejné, jako byste reklamoval auto s tím, že jste na rozbité cestě poškodil podvozek. Přesto vám naše společnost 2x reklamaci uznala a v rámci záruky sekačku opravila zdarma.
    Sekačka je navržena dobře a před uvedením na trh prošla tvrdými testy. Každý rok je prodáno na stovky kusů těchto sekaček po celé Evropě. Výšku sečení však musíte nastavit s ohledem na svůj pozemek. Pokud chcete mít kvalitní hustý a nízko střižený pažit, rozhodně nestačí jen pravidelné sečení a už vůbec ne rovnání drnů sekačkou. Přesto tato sekačka zvládá posekat i do jisté míry nerovné povrchy, je však třeba správně nastavit výšku sečení.

  • 10 %

    • ?
    • Návody - nemají na netu návody ke stažení. Pošlou návod za 50,-Kč poštou :-)

    :-(

  • 10 %

    • Jen zaujetí
    • nepravdivé ceny dopravného

    Tuto značku již nikdy více --nekomunikativní obchod klame a navíc to ani nedokáže vysvětlit--ještě že jsou i jiní a určitě i lepší.

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den,
    můžete nám upřesnit, kde a jak klameme? Ceny dopravného uvádíme zde:
    https://cz.hecht.cz/vse-o-nakupu/platba-a-doprava-zbozi/
    Liší se na základě ceny objednávky, způsobu dopravy...

  • 10 %

    • - nic
    • - vše

    Aby se vubec nekdo podival na objednavku trvalo 11, resp. 7 dni (ano, v 21. stoleti stale existuji obchody, ktere vyrizuji objednavku takto dlouho...), coz bylo shodou okolnosti den po tom, co se vyprodalo objednane zbozi z posledni prodejny. Neskutecna nahoda...
    Termin vyprodeje stridaji asi podle toho, jak se zrovna vyspi.
    Kdyz uz se nekdo milostive zacne zabyvat objednavkou, nabidne mi alternativu s nizsi hodnotou.

    Fakt mazec...

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že jste nespokojený a že jsme nebyli schopni Vaši objednávku vyřídit.
    Přijaté objednávky byly vyřizovány postupně tak, jak byly učiněny. Bohužel výprodejová akce zaznamenala takový zájem, že naše fakturační oddělení bylo objednávkami zahlceno. Za opožděné vyřízení se tedy velice omlouváme. Zpoždění vyřízení však nemělo žádný vliv na dostupnost, jelikož nejprve byly vyřízeny objednávky, které byly přijaty před tou Vaší a tudíž tyto objednávky zásobu zcela vyčerpaly.
    Jedná se o výprodejovou akci, ve které byly za zvýhodněnou cenu nabízeny poslední zbytky skladových zásob z loňské sezóny. Mnohdy tak bylo do prodeje pouze několik desítek kusů některých produktů. Nezřídka pak bylo některé zboží vyprodáno pár hodin po spuštění akce.
    Následně pak naše pracovnice kontaktovaly všechny zákazníky, na které se nedostalo a nabízely jim obdobné alternativní produkty.

  • 10 %

    • Zboží deklarované, jako "skladem na prodejně", by mělo dorazit cca za 5 týdnů......jedná se o běžnou akuvrtačku, ne o stroj na zakázku.

    Podle recenzí stojí nářadí za ..... a při odpovědích na negativní recenze, si jen stěží dokážu představit případný průběh reklamace.
    A už vůbec nechápu, jak můžete nabízet zboží skladem, které skladem vůbec nemáte....dyť to je v podstatě klamání zákazníka.

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den,
    především je nutné si uvědomit, že negativní recenze naprosto nevypovídají nic o skutečné kvalitě našich služeb, nebo kvalitě našich produktů. Každá mince má dvě strany. Naše společnost každoročně prodá po celé Evropě deseti tisíce různých produktů. Z celkového prodeje se nám pak z různých důvodů vrátí zlomek procenta k reklamaci. Bohužel nikdo neumí vyrábět všechny produkty 100% spolehlivé, ani naše společnost není výjimkou. Tu a tam se objeví nějaká skrytá vada materiálu apod. Většinu reklamací pak samozřejmě vyřídíme k plné spokojenosti zákazníků.
    Bohužel lidé jsou různí a tak se najdou i zákazníci, kteří si zboží poškodí sami. Pravidelně se tak objevují v našich servisech zadřené dvoutaktní motory, u kterých zákazník nenalil olej do paliva, sekačky s ohnutou klikovou hřídelí, kdy zákazník namísto sečení trávy sekačkou rozmetal krtince a rovnal terénní nerovnosti... Tito zákazníci se pak mnohdy domáhají domnělého práva na bezplatnou opravu v rámci záruky a odmítají uznat vlastní pochybení. A většina z nich když nepochodí pak píše různé negativní recenze na sociálních sítích a jinde na internetu. Při tom pak máme na každého jednoho takového zákazníka tisíce jiných, spokojených, kteří ovšem necítí žádnou potřebu kdekoli zveřejňovat, že za své peníze obdrželi produkt, který splňuje vše, co očekávali. Příště tedy, až budete číst recenze, a nejen našich produktů HECHT, pamatujte na to, že jedna kladná recenze většinou zastupuje těchto několik stovek dalších zákazníků, kteří nepotřebují nikde zveřejnit to, co by mělo být samozřejmé, tedy že jsou spokojení.

    Co se týče zobrazení skladovosti v našem internetovém obchodu:
    Pokud je u produktu uvedeno, že je skladem v prodejně, je nutné si uvědomit, že jen v ČR máme v současné době 22 prodejen. Ty je možné zobrazit jednoduchým kliknutím na tlačítko "ZOBRAZIT", které je umístěno hned pod informací o skladovosti. Otevře se okno se seznamem a kontakty na naše prodejny, u každé prodejny je pak uveden počet kusů skladem. Zároveň je zde však uvedena mimo jiné informace:
    Skladovost na prodejnách se může průběžně měnit, proto je vhodné telefonicky ověřit skutečnou dostupnost.