Heureka.cz - porovnání cen a srovnání produktů

HECHT

?
Obchod nemá dostatečný počet hodnocení.
Za posledních 90 dní

Jak hodnotíte obchod?

Recenze HECHT

Avatar uživatele

Miulin

Přidáno: 9. září 2017

10%

  • Možná tak cena
  • Ale k čemu nízká a přijatelná cena,když je zboží nepoužitelné. Máme od HECHTu sekačku. Od prvního dne, kdy se s ní sekalo, jen samé problémy a komplikace. Při prvním sekání se ohnul nůž a to doslova do esíčka. Upozorňuji, že máme rovný upravovaný trávník, bez kamenů, hrbolů a podobných věcí, takže doteď je mi záhadou, jak se to probůh mohlo vůbec stát?! A aby toho nebylo málo, hned po tom, co jsem srovnal nůž do původní podoby, tentýž den začal vypadávat poklop od koše, na což jsem si po několika sekání zvykl. Bonus je ovšem uklepaný držák na nádrž a semletý PLASTOVÝ převod na pojezd v kolečkách. Takže po čtyřech měsících, co sekačku využívám, sekám bez pojezdu.

Netroufám si říci jak je to s dražšími modely. Ale ten náš, z levnější kategorie, doporučuju maximálně jako hračku pro děti, ne na sekání zahrady.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JEDNÁ SE O TYP 551SX
Reaguji na Vaši odpověď. Nezlobte se, ale to je doslova výsměch. Špatné zacházení? No to snad nemyslíte vážně!!! Jsem pečlivý člověk, vše dělám s citem. Se sekačkou zacházím naprosto šetrně. Sekám pouze rovný udržovaný trávník. Žádné drny ani kameny zde rozhodně nemám. Na vše dávám pozor. Sekám každý týden, takže jen pro úpravu trávníku, žádná přerostlá tráva. A především, koš vysypávám neustále. Myslíte si, že nešetrným zacházením by poklop od koše vypadával při prvním sekání? Směšné mi na tom příjde to, že sami píšete, že nůž je možné ohnout třeba tím, že se zapíchne do země. To tedy znamená, že zem a hlína je tvrdší, než nůž. A tomu vy říkáte kvalitní ocel? Tak se laskavě zdržte Vašich domněnek o neslušném zacházení. Ale Vaše reakce mě, abych pravdu řekl, vůbec nepřekvapuje. Četl jsem si recenze a k sekačce, kterou mám já, psali dva lidé, kterým se stalo přesně to samé, co mě. Takže ušetřete prosím těch pohádek, že je to vyjímečný případ! Dokonce tam člověk psal, jak jste se mu, když šel reklamovat vysmáli a poslali ho do háje. Tak proč se mě ptáte proč jsem nereklamoval? Po přečtení těch kometů jsem se totiž rozhodl, že reklamovat nic nepůjdu. Byl by to ztracený čas a zkažená nálada z jednání s Vámi. A po Vaši odpovědi nechápu, jak se mě vůbec na něco takového dovolujete zeptat? Sekám zahrady na třech místech-doma a na chalupách. Na chalupách mám sekačky xx let, poctivé výrobky... Jen ta, kterou mám doma, je nepoužitelná po čtyřech měsících. Neuznáte svou chybu, myslíte si kdoví jaké nemáte výrobky a nepřiznáte, že je něco aušus, když od prvního dne sekání se to jen se*e. A že ten plastový převod je podle Vás kvalita? Že je sjetý za čtyři měsíce je podle Vás normální? Tou Vaší odpovědí jste mě zvedli ze židle. Takový arogantní přístup k zákazníkům se jen tak nevidí. Prodáváte totální nepoužitelný dreky, když je nějaká potíž, tak místo aby jste si uvědomili, co jste zač, se zákazníkovi jen vysmějete. A pak se ještě máte tu drzost ptát, proč jsem nereklamoval. Od Vás už nikdy nic, všude budu říkat, co jste za firmu, aby si lidi jako já dávali pozor a nenaletěli a nekoupili šunt od Hechtu. Na nějaký dohady s Vámi nemám náladu a upřímně, ani mi za to nestojíte. Takže nepoužitelnou sekačku, která posloužila jen přes léto, prostě vyhodím a zajedu si ke konkurenci pro pořádný stroj, který seká a funguje tak jak má. Vám přeji hodně štěstí. Rada pro Vás, že by jste se měli nad sebou a nad svým zbožím zamyslet. Při přečtení recenzí na Vás a při pohledu na mou sekačku, kterou od Vás mám, mi Vaše jednání nepříjde seriozní a normální.

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano (4)
  • Ne

Reakce obchodu HECHT

Dobrý den,
nože všech sekaček HECHT jsou vyrobeny z dostatečně dimenzovaného, lisovaného ocelového plechu. Je naprosto nemožné, aby se nůž ohnul při běžném sečení. Ohnout se může jen v případě, že narazí ve vysokých otáčkách na nějakou překážku, nebo se zachytí o drn a zaryje se do země. Upadlý kryt koše nebo stržené převody nejsou také běžnou závadou. Prakticky se takové závady takřka nevyskytují. Pohon kol od převdovky má však značnou sílu. Převody jsou konstruovány k běžnému pojíždění při sečení. Vydrží při normálním zacházení bez poruchy řadu let. Proto se závady objevily jen výjimečně a vždy bylo příčinou špatné zacházení, například soustavné sečení s plným košem ve svazích ve spojení s necitlivým zacházením se spojkou. Při běžném sečení pravidelně udržovaného pěstěného trávníku, pečlivé údržbě a dobrém zacházení jsou Vámi uváděné závady vyloučené. Bohužel jste neuvedl, jaký model sekačky máte, zároveň neevidujeme žádnou reklamaci která by se byť částečně přiblížila Vámi popisovaným problémům.

Recenze emailem

Pro příjem recenzí emailem, klikněte na tlačítko "Přihlásit".

Uživatel bez avatara

Lukáš Bobčík

Přidáno: 18. května 2017

10%

  • Asi 3 roky nakupuji (pouze) v prodejně v Liberci, celkem mám nakoupeno odhadem za 30.000, když to tak spočítám, tak 6 produktů, a všechny splnili mé očekávání, a pracují jak mají. ale....
  • problém vznikl, když se mi na sekačce HECHT548SW5IN1, kterou sem zakoupil dne 2.6.2016 na kterou mám podle dokladu PRODLOUŽENOU ZÁRUKU NA 3 ROKY ( takto je to doslovně napsáno na daňovém dokladu), přetrhlo lanko k pojezdu (dle technika bowden), stalo se to téměř po 3 letech, tak jsem si řekl, že zajedu do autorizovaného servisu do prodejny Hecht v Liberci, zde mi bylo sděleno, že mám zavolat na pojišťovnu (prodloužená záruka je totiž pojištění sekačky), tak jsem zavolal na pojišťovnu, zde mi řekli, že to nebude problém ať sekačku odvezu do servisu v JABLONCI. když jsem pojišťovně řekl, že mám přímo prodejnu a servis v Liberci, tak mi sdělili, že o tom ani neví. Nicméně jsem odvezl sekačku do Hechtu v Liberci (NC Severka, nyní Dr. M. Horákové), zde jsme sepsali papíry na opravu sekačky přes pojišťovnu, dostal jsem potvrzení (vystavené dne 2.6.2017). Problém ale nastal, když jsem po více jak měsíci volal do prodejny, na servis a následně dokonce i na centrálu, nikdo mi telefon nezvedl, to mě doslova zvedlo ze židle a zajel jsem osobně do uvedené prodejny. Zde se prodavač divil, že sekačka není už opravená (výměna hloupého bowdenu) a zašel za servisákem, po chvíli přišel a sdělil, mi že objednaný bowden nebyl, ale že je objednán (upozorňuji, že jsem měl v tuto dobu trávu vysokou asi 15 cm), s tím, že bowden určitě dorazí na konci týdne. No a za pár dní to už budou dva měsíce a nic se neděje. Tak jsem zavolal do pojišťovny, s dotazem, zda mohu odstoupit od smlouvy, když nebyla oprava vyřízena do jednoho měsíce (dal jsem jim skoro dva měsíce), z pojišťovny přišla odpověď, že se nejedná o prodloužení záruky jak je psáno na daňovém dokladu, ale o pojištění sekačky, a proto ani nemám právo odstoupit od smlouvy, a to že jsem dal někomu sekačku na opravu je věc mezi mnou a servisem. Tak a co teď servis opravuje a opravuje a může opravovat do nekonečna, nejlépe alespoň po dobu než uplynou další 2 roky a skončí mi i pojištění na sekačku, ne! Rozhodl jsem opět kontaktovat pojišťovnu a dohodl jsem se s ní, že to strčím prvnímu garážovému opraváři sekaček a pojišťovna mi proplatí fakturu. Zíta si jdu vyzvednout sekačku z AUTORIZOVANÉHO SERVISU (v tuto chvíli už mám trávník 30 cm).

Jsem člověk s chladnou hlavou, hodně toho snesu, a upřímně si i nechám líbit, ale tuto recenzi jsem musel takto napsat, i když se jedná pouze o jednu negativní zkusenost. Pokud nemá prodejce na vlastní výrobky po 3 letech náhradní díly, tak je nákup této značky vysloveně risk, který se prodraží. Upřímně příště budu nakupovat jinde, raději si koupím předražené zboží se zaručeným servisem.

Jak jsem již četl recenze, tak se podobný problém v minulosti objevil.

Dále sem četl, že Hecht již "nespolupracuje s heurekou" a proto nejsou recenze ověřeny prodejem zboží. Takže milá zn. Hecht, až to budete jednou číst, tak číslo daňového dokladu je 14L0201735, zakázkový list k opravě je 14L0201735, a škodní události je H117008559CZE.

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano (6)
  • Ne

Reakce obchodu HECHT

Dobrý den pane Bobčíku,
upřímně se omlouváme za potíže a nedorozumění. Termín "Prodloužená záruka" je název služby, kterou poskytuje pojišťovna MONDIAL ASSISTANCE. Rozsah tohoto pojištění je obdobný, jako běžná záruka, ovšem podmínky se neřídí stejnými zákony, jelikož se nejedná o zákonnou záruku, ale pojištění, se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník , Všeobecnými pojistnými podmínkami (VPP) a případně smluvním ujednáním, není-li v pojistné smlouvě dohodnuto jinak. Při sjednávání pojištění každý zákazník dostává k seznámení a podpisu dokumenty se všemi informacemi. Více se dočtete například i na našich stránkách:
https://cz.hecht.cz...

Na základě tohoto pojištění samozřejmě máte nárok na odstranění vad podobně, jako by se jednalo o záruku, avšak jedná se stále o pojištění škodové, nejedná se tedy o zákonnou záruku tak, jak je stanovena příslušnými normami.

Naše společnost samozřejmě dodává náhradní díly na naše produkty i mnoho let po ukončení výroby některých produktů, přestože v současnosti neexistuje žádný zákon, který by toto upravoval.
Jako výrobce zásobujeme jak produkty, tak náhradními díly řadu zemí nejen v Evropě. Ovládací lanka samozřejmě jako spotřební materiál podléhají opotřebení a jejich životnost není neomezená. Čas od času je nutné je měnit, ať již v rámci preventivních , nebo z důvodu poškození. Proto máme běžně skladem i několik stovek kusů všech typů lanek. Bohužel se stalo, že v jednu chvíli nečekaně objednalo několik našich partnerů z různých částí Evropy větší množství lanek, a zásoby tak byly dočasně vyčerpány. Přestože jsme se snažili co nejdříve zásoby doplnit, výroba různých součástí je plánována na měsíce dopředu. Přesto se nám povedlo zajistit výrobu a naskladnění lanek během několika málo týdnů.
Chápeme, že vám toto zdržení přineslo problémy a ještě jednou se omlouváme.

Uživatel bez avatara

Anonym

Přidáno: 29. března 2017

10%

děs

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano (3)
  • Ne

Reakce obchodu HECHT

Dobrý den,
toto hodnocení je neověřené Již takřka rok neposkytujeme portálu Heureka žádné zpětné informace o provedených nákupech a tudíž nemůže v současné době existovat žádný ověřený zákazník, který by u nás nakoupil s možností hodnocení na portálu Heureka. Toto hodnocení tedy spolehlivě ukazuje trhlinu v systému Heureky, jelikož obchody zcela evidentně mohou hodnotit i zákazníci, kteří v nich nikdy nenakupovali, respektive zákazníci, u kterých nemohlo být ověřeno, zda v hodnoceném obchodě nákup provedli.

Uživatel bez avatara

Václav

Přidáno: 3. února 2017

10%

  • Objednal jsem si horkovzdušný přímotop, po 14 dnech mi přišel mail, ze jej nemají a neví kdy bude opět naskladnen. Tak jsem si objednal jiný typ, po 14 dnech mi přišla ta samá odpověď. Nemáme. Drobná otázka. Proč nabízí na internetových stránkách položky vedené skladem, když je vůbec nemají a proč jim trvá odpověď 14 dní?!? Vůbec si neváží zákazníka. Topidlo jsem potřeboval do práce a čekal na nej jak na smilování boží v těchto mrazech.

Absolutně nedoporučuji tuto ignorantskou firmu.

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano (4)
  • Ne

Reakce obchodu HECHT

Dobrý den,
velice se Vám omlouváme za potíže, které vznikly na základě souhry několika faktorů. Především s novým rokem probíhaly v našich exportních skladech inventury, o čemž jsme informovali na stránkách internetového obchodu s tím, že objednávky po dobu inventur mohou být vyřizovány se zpožděním. Bohužel se však zároveň s přechodem na nový rok vyskytly nepředpokládané potíže se softwarem, který řídí celý skladový systém. Ačkoli na odstranění problému naší IT pracovníci pracovali několik dní takřka nepřetržitě, znamenalo to v některých případech opět další zpoždění při vyřizování objednávek. Souhrou náhod pak díky mrazivému počasí vzrostl zájem o některé produkty, jako jsou topení, sněhové frézy apod. což při nefunkčním skladovém systému znamenalo naprosté vytížení všech našich zaměstnanců, kteří se snažili uspokojit objednávky zákazníků jak jen to bylo možné.
Vzhledem k tomu, že porouchaný skladový systém nebyl schopen dostatečně rychle reagovat na objednávky, mohlo se tak stát, že u zboží, jako jsou topidla o která byl enormní zájem se včas neodečetly objednávky od skutečného stavu a tak se nějakou dobu zobrazovalo v internetovém obchodě zboží jako skladem, ačkoli počet objednávek čekajících v porouchaném systému na zpracování převyšoval skutečné skladové zásoby.
Za tyto potíže se samozřejmě upřímně omlouváme a vězte, že naši zaměstnanci dělali vše proto, aby vyšli zákazníkům maximálně vstříc. Bohužel vypověděla technika a odstranění potíží bylo velice složité. V současné době však již opět vše funguje jak má, v našem internetovém obchodě se zobrazuje aktuální stav zboží skladem, včetně našich kamenných prodejen.

Ověřený zákazník HECHT

Ověřený zákazník

Přidáno: 6. června 2016

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • cena, komunikace a rychle vyrizeni i v pripade poskozeni zbozi dopravcem
Uživatel bez avatara

Anonym

Přidáno: 6. června 2016

10%

Musíme reagovat na odpověď firmy Hecht na naše hodnocení ze 4.6.2016, kdy tento obchod nedoporučujeme. Nešlo o dodání stroje, který byl jen zkompletován pro kontrolu. Máme kompletní fotodokumentaci, kde je zřetelné poškrábání a poničení stroje, včetně použití kolečka. Zda byl stroj funkční jsme ani nezjišťovaly, protože byl zaplacen nový výrobek a ne to, co nám bylo dodáno. Po následných peripetiích nám byl dodán stroj nový, kde bylo vidět, že vše bylo překontrolováno, bez jakéhokoliv poničení a poškrábání a tento výrobek slouží. To však nic nemění na tom, že tato firma již nikdy.

  • Byla pro vás tato recenze užitečná?
  • Ano (5)
  • Ne (1)
Ověřený zákazník HECHT

Ověřený zákazník

Přidáno: 4. června 2016

  • Nedoporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • kvalita komunikace

10%

  • telef.info o tom, že zboží nebude v originál krabici, operátorka upozorněna, že nechceme reklamované opravené zboží, nebo tak něco
  • ubezpečení, že bude doručeno nové zboží
  • doručen výrobek, který už byl smontován a opět rozebrán, poškrábaný, odřený

již nikdy zde nic neobjednáme, peníze které jsme protelefonovaly nám nikdo neuhradí

Reakce obchodu HECHT

Dobrý den
Produkty HECHT jsou vždy dodávány nové, nepoužité. Některé složitější stroje mohou být před odesláním zkontrolovány, zda je balení kompletní, zda jsou v balení všechny díly správně. To může znamenat částečnou kompletaci stroje a jeho následné rozebrání. V žádném případě nikdy neprodáváme použité nebo reklamované stroje, vždy se jedná o stroje nové. Při ověřovací kompletaci samozřejmě může dojít k lehkému poškození laku v místech, kde se do sebe díly nasouvají, tedy například styčné plochy os kultivačních radliček. To však nemá žádný vliv na funkci stroje.

Ověřený zákazník HECHT

Ověřený zákazník

Přidáno: 3. června 2016

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • kvalita komunikace

80%

OM

Ověřený zákazník HECHT

LK

Přidáno: 3. června 2016

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

  • nevím
  • nevím

doporučuji

Ověřený zákazník HECHT

Marie

Přidáno: 2. června 2016

  • Doporučuje obchod
  • dodací lhůta
  • přehlednost obchodu
  • kvalita komunikace

100%

Bezproblémový,spolehlivý obchod.

Zobrazuji 1 - 10 ze 644 recenzí [ 1 ] 2 3 4 5...65