Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Žádná
    • Dne 2. 7. 2018 jsem zakoupil křovinořez 129BTS. Od té doby již dvakrát na reklamaci (stroj se po zahřátí dusil, poté nešel nastartovat, motor se nedostal do otáček atd.) Po první zamítnuté reklamaci (žádná závada se údajně neprojevila) byl křovinořez funkční cca 15 min při sečení trávy cca 5 cm vysoké a poté se opět projevily výše popsané závady. Znovu odvezen k reklamaci, kterou servis opětovně zamítl. Mému požadavku na výměnu nebylo vyhověno (reklamace do šesti měsíců od koupě) protože výrobek je dle nich zcela funkční. :-)) Firmu Hecht v žádném případě nedoporučuji!!!
    • Kuriozita nakonec, po objednání křovinořezu na jejich e-shopu s dodáním na provozovnu v Českých Budějovicích mi cca po dvaceti dnech zavolali, zda mám o jejich výrobek ještě zájem...
  • 10 %

    • Cena
    • Takže HECHT už nikdy. Pořídili jsme si sekačku typ :HECHT 541 BSW - benzínová sekačka s pojezdem a od prvního sekání přestal jít pojezd, takže co s tím ? Naložit a odvézt do 25 km vzdáleného servisu, opravili to za 1 den , takže super , jenže další sekání a co se nestalo ????? Přestal jít pojezd. Dobrý takže další reklamace. Naštěstí servisak se dobře vyspal a opravil na počkání. Další sekání a opět nejde pojezd. No tak na třetí reklamaci, nechali jsme to tam a za hodinu telefon , že je to špatným zacházením. Nejspíš špatně sečeme. Bylo nám řečeno, že sekačka je špatně vyrobena a na nejnižší vyšku bere drny ( cože? Špatně vyrobena ???? A proč se tedy prodává ????? ) a tím spadne řemen a přestane jít pojezd. Já ale sekat chci nízko a od toho tu sekacku mám. Navíc pojezd přestal jít i když jsme výšku dávali úplně nahoru. No moc se těším až si teď pro ni potřetí pojedu do servisu , hned doma zkusím sekat a obratem vezu zpět na čtvrtou reklamaci a chci vratit peníze !!!!!
    • Nemluvě o tom , ze je nemozne se do servisu dovolat. !!!! Nedivím se , jestli jim tam každý vozí sekačky po každém sekání , na telefony tudíž není prostor.

    HECHT už ne ...... už fakt ne, nervy mám jen jedny.

  • 10 %

    • ?
    • Návody - nemají na netu návody ke stažení. Pošlou návod za 50,-Kč poštou :-)

    :-(

  • 10 %

    • Jen zaujetí
    • nepravdivé ceny dopravného

    Tuto značku již nikdy více --nekomunikativní obchod klame a navíc to ani nedokáže vysvětlit--ještě že jsou i jiní a určitě i lepší.

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den,
    můžete nám upřesnit, kde a jak klameme? Ceny dopravného uvádíme zde:
    https://cz.hecht.cz/vse-o-nakupu/platba-a-doprava-zbozi/
    Liší se na základě ceny objednávky, způsobu dopravy...

  • 10 %

    • nic
    • vše

    Aby se vubec nekdo podival na objednavku trvalo 11, resp. 7 dni (ano, v 21. stoleti stale existuji obchody, ktere vyrizuji objednavku takto dlouho...), coz bylo shodou okolnosti den po tom, co se vyprodalo objednane zbozi z posledni prodejny. Neskutecna nahoda...
    Termin vyprodeje stridaji asi podle toho, jak se zrovna vyspi.
    Kdyz uz se nekdo milostive zacne zabyvat objednavkou, nabidne mi alternativu s nizsi hodnotou.

    Fakt mazec...

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že jste nespokojený a že jsme nebyli schopni Vaši objednávku vyřídit.
    Přijaté objednávky byly vyřizovány postupně tak, jak byly učiněny. Bohužel výprodejová akce zaznamenala takový zájem, že naše fakturační oddělení bylo objednávkami zahlceno. Za opožděné vyřízení se tedy velice omlouváme. Zpoždění vyřízení však nemělo žádný vliv na dostupnost, jelikož nejprve byly vyřízeny objednávky, které byly přijaty před tou Vaší a tudíž tyto objednávky zásobu zcela vyčerpaly.
    Jedná se o výprodejovou akci, ve které byly za zvýhodněnou cenu nabízeny poslední zbytky skladových zásob z loňské sezóny. Mnohdy tak bylo do prodeje pouze několik desítek kusů některých produktů. Nezřídka pak bylo některé zboží vyprodáno pár hodin po spuštění akce.
    Následně pak naše pracovnice kontaktovaly všechny zákazníky, na které se nedostalo a nabízely jim obdobné alternativní produkty.

  • 10 %

    • Zboží deklarované, jako "skladem na prodejně", by mělo dorazit cca za 5 týdnů......jedná se o běžnou akuvrtačku, ne o stroj na zakázku.

    Podle recenzí stojí nářadí za ..... a při odpovědích na negativní recenze, si jen stěží dokážu představit případný průběh reklamace.
    A už vůbec nechápu, jak můžete nabízet zboží skladem, které skladem vůbec nemáte....dyť to je v podstatě klamání zákazníka.

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den,
    především je nutné si uvědomit, že negativní recenze naprosto nevypovídají nic o skutečné kvalitě našich služeb, nebo kvalitě našich produktů. Každá mince má dvě strany. Naše společnost každoročně prodá po celé Evropě deseti tisíce různých produktů. Z celkového prodeje se nám pak z různých důvodů vrátí zlomek procenta k reklamaci. Bohužel nikdo neumí vyrábět všechny produkty 100% spolehlivé, ani naše společnost není výjimkou. Tu a tam se objeví nějaká skrytá vada materiálu apod. Většinu reklamací pak samozřejmě vyřídíme k plné spokojenosti zákazníků.
    Bohužel lidé jsou různí a tak se najdou i zákazníci, kteří si zboží poškodí sami. Pravidelně se tak objevují v našich servisech zadřené dvoutaktní motory, u kterých zákazník nenalil olej do paliva, sekačky s ohnutou klikovou hřídelí, kdy zákazník namísto sečení trávy sekačkou rozmetal krtince a rovnal terénní nerovnosti... Tito zákazníci se pak mnohdy domáhají domnělého práva na bezplatnou opravu v rámci záruky a odmítají uznat vlastní pochybení. A většina z nich když nepochodí pak píše různé negativní recenze na sociálních sítích a jinde na internetu. Při tom pak máme na každého jednoho takového zákazníka tisíce jiných, spokojených, kteří ovšem necítí žádnou potřebu kdekoli zveřejňovat, že za své peníze obdrželi produkt, který splňuje vše, co očekávali. Příště tedy, až budete číst recenze, a nejen našich produktů HECHT, pamatujte na to, že jedna kladná recenze většinou zastupuje těchto několik stovek dalších zákazníků, kteří nepotřebují nikde zveřejnit to, co by mělo být samozřejmé, tedy že jsou spokojení.

    Co se týče zobrazení skladovosti v našem internetovém obchodu:
    Pokud je u produktu uvedeno, že je skladem v prodejně, je nutné si uvědomit, že jen v ČR máme v současné době 22 prodejen. Ty je možné zobrazit jednoduchým kliknutím na tlačítko "ZOBRAZIT", které je umístěno hned pod informací o skladovosti. Otevře se okno se seznamem a kontakty na naše prodejny, u každé prodejny je pak uveden počet kusů skladem. Zároveň je zde však uvedena mimo jiné informace:
    Skladovost na prodejnách se může průběžně měnit, proto je vhodné telefonicky ověřit skutečnou dostupnost.

  • 10 %

    • Možná tak cena
    • Ale k čemu nízká a přijatelná cena,když je zboží nepoužitelné. Máme od HECHTu sekačku. Od prvního dne, kdy se s ní sekalo, jen samé problémy a komplikace. Při prvním sekání se ohnul nůž a to doslova do esíčka. Upozorňuji, že máme rovný upravovaný trávník, bez kamenů, hrbolů a podobných věcí, takže doteď je mi záhadou, jak se to probůh mohlo vůbec stát?! A aby toho nebylo málo, hned po tom, co jsem srovnal nůž do původní podoby, tentýž den začal vypadávat poklop od koše, na což jsem si po několika sekání zvykl. Bonus je ovšem uklepaný držák na nádrž a semletý PLASTOVÝ převod na pojezd v kolečkách. Takže po čtyřech měsících, co sekačku využívám, sekám bez pojezdu.

    Netroufám si říci jak je to s dražšími modely. Ale ten náš, z levnější kategorie, doporučuju maximálně jako hračku pro děti, ne na sekání zahrady.

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JEDNÁ SE O TYP 551SX
    Reaguji na Vaši odpověď. Nezlobte se, ale to je doslova výsměch. Špatné zacházení? No to snad nemyslíte vážně!!! Jsem pečlivý člověk, vše dělám s citem. Se sekačkou zacházím naprosto šetrně. Sekám pouze rovný udržovaný trávník. Žádné drny ani kameny zde rozhodně nemám. Na vše dávám pozor. Sekám každý týden, takže jen pro úpravu trávníku, žádná přerostlá tráva. A především, koš vysypávám neustále. Myslíte si, že nešetrným zacházením by poklop od koše vypadával při prvním sekání? Směšné mi na tom příjde to, že sami píšete, že nůž je možné ohnout třeba tím, že se zapíchne do země. To tedy znamená, že zem a hlína je tvrdší, než nůž. A tomu vy říkáte kvalitní ocel? Tak se laskavě zdržte Vašich domněnek o neslušném zacházení. Ale Vaše reakce mě, abych pravdu řekl, vůbec nepřekvapuje. Četl jsem si recenze a k sekačce, kterou mám já, psali dva lidé, kterým se stalo přesně to samé, co mě. Takže ušetřete prosím těch pohádek, že je to vyjímečný případ! Dokonce tam člověk psal, jak jste se mu, když šel reklamovat vysmáli a poslali ho do háje. Tak proč se mě ptáte proč jsem nereklamoval? Po přečtení těch kometů jsem se totiž rozhodl, že reklamovat nic nepůjdu. Byl by to ztracený čas a zkažená nálada z jednání s Vámi. A po Vaši odpovědi nechápu, jak se mě vůbec na něco takového dovolujete zeptat? Sekám zahrady na třech místech-doma a na chalupách. Na chalupách mám sekačky xx let, poctivé výrobky... Jen ta, kterou mám doma, je nepoužitelná po čtyřech měsících. Neuznáte svou chybu, myslíte si kdoví jaké nemáte výrobky a nepřiznáte, že je něco aušus, když od prvního dne sekání se to jen se*e. A že ten plastový převod je podle Vás kvalita? Že je sjetý za čtyři měsíce je podle Vás normální? Tou Vaší odpovědí jste mě zvedli ze židle. Takový arogantní přístup k zákazníkům se jen tak nevidí. Prodáváte totální nepoužitelný dreky, když je nějaká potíž, tak místo aby jste si uvědomili, co jste zač, se zákazníkovi jen vysmějete. A pak se ještě máte tu drzost ptát, proč jsem nereklamoval. Od Vás už nikdy nic, všude budu říkat, co jste za firmu, aby si lidi jako já dávali pozor a nenaletěli a nekoupili šunt od Hechtu. Na nějaký dohady s Vámi nemám náladu a upřímně, ani mi za to nestojíte. Takže nepoužitelnou sekačku, která posloužila jen přes léto, prostě vyhodím a zajedu si ke konkurenci pro pořádný stroj, který seká a funguje tak jak má. Vám přeji hodně štěstí. Rada pro Vás, že by jste se měli nad sebou a nad svým zbožím zamyslet. Při přečtení recenzí na Vás a při pohledu na mou sekačku, kterou od Vás mám, mi Vaše jednání nepříjde seriozní a normální.

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den,
    nože všech sekaček HECHT jsou vyrobeny z dostatečně dimenzovaného, lisovaného ocelového plechu. Je naprosto nemožné, aby se nůž ohnul při běžném sečení. Ohnout se může jen v případě, že narazí ve vysokých otáčkách na nějakou překážku, nebo se zachytí o drn a zaryje se do země. Upadlý kryt koše nebo stržené převody nejsou také běžnou závadou. Prakticky se takové závady takřka nevyskytují. Pohon kol od převdovky má však značnou sílu. Převody jsou konstruovány k běžnému pojíždění při sečení. Vydrží při normálním zacházení bez poruchy řadu let. Proto se závady objevily jen výjimečně a vždy bylo příčinou špatné zacházení, například soustavné sečení s plným košem ve svazích ve spojení s necitlivým zacházením se spojkou. Při běžném sečení pravidelně udržovaného pěstěného trávníku, pečlivé údržbě a dobrém zacházení jsou Vámi uváděné závady vyloučené. Bohužel jste neuvedl, jaký model sekačky máte, zároveň neevidujeme žádnou reklamaci která by se byť částečně přiblížila Vámi popisovaným problémům.

  • 10 %

    • Asi 3 roky nakupuji (pouze) v prodejně v Liberci, celkem mám nakoupeno odhadem za 30.000, když to tak spočítám, tak 6 produktů, a všechny splnili mé očekávání, a pracují jak mají. ale....
    • problém vznikl, když se mi na sekačce HECHT548SW5IN1, kterou sem zakoupil dne 2.6.2016 na kterou mám podle dokladu PRODLOUŽENOU ZÁRUKU NA 3 ROKY ( takto je to doslovně napsáno na daňovém dokladu), přetrhlo lanko k pojezdu (dle technika bowden), stalo se to téměř po 3 letech, tak jsem si řekl, že zajedu do autorizovaného servisu do prodejny Hecht v Liberci, zde mi bylo sděleno, že mám zavolat na pojišťovnu (prodloužená záruka je totiž pojištění sekačky), tak jsem zavolal na pojišťovnu, zde mi řekli, že to nebude problém ať sekačku odvezu do servisu v JABLONCI. když jsem pojišťovně řekl, že mám přímo prodejnu a servis v Liberci, tak mi sdělili, že o tom ani neví. Nicméně jsem odvezl sekačku do Hechtu v Liberci (NC Severka, nyní Dr. M. Horákové), zde jsme sepsali papíry na opravu sekačky přes pojišťovnu, dostal jsem potvrzení (vystavené dne 2.6.2017). Problém ale nastal, když jsem po více jak měsíci volal do prodejny, na servis a následně dokonce i na centrálu, nikdo mi telefon nezvedl, to mě doslova zvedlo ze židle a zajel jsem osobně do uvedené prodejny. Zde se prodavač divil, že sekačka není už opravená (výměna hloupého bowdenu) a zašel za servisákem, po chvíli přišel a sdělil, mi že objednaný bowden nebyl, ale že je objednán (upozorňuji, že jsem měl v tuto dobu trávu vysokou asi 15 cm), s tím, že bowden určitě dorazí na konci týdne. No a za pár dní to už budou dva měsíce a nic se neděje. Tak jsem zavolal do pojišťovny, s dotazem, zda mohu odstoupit od smlouvy, když nebyla oprava vyřízena do jednoho měsíce (dal jsem jim skoro dva měsíce), z pojišťovny přišla odpověď, že se nejedná o prodloužení záruky jak je psáno na daňovém dokladu, ale o pojištění sekačky, a proto ani nemám právo odstoupit od smlouvy, a to že jsem dal někomu sekačku na opravu je věc mezi mnou a servisem. Tak a co teď servis opravuje a opravuje a může opravovat do nekonečna, nejlépe alespoň po dobu než uplynou další 2 roky a skončí mi i pojištění na sekačku, ne! Rozhodl jsem opět kontaktovat pojišťovnu a dohodl jsem se s ní, že to strčím prvnímu garážovému opraváři sekaček a pojišťovna mi proplatí fakturu. Zíta si jdu vyzvednout sekačku z AUTORIZOVANÉHO SERVISU (v tuto chvíli už mám trávník 30 cm).

    Jsem člověk s chladnou hlavou, hodně toho snesu, a upřímně si i nechám líbit, ale tuto recenzi jsem musel takto napsat, i když se jedná pouze o jednu negativní zkusenost. Pokud nemá prodejce na vlastní výrobky po 3 letech náhradní díly, tak je nákup této značky vysloveně risk, který se prodraží. Upřímně příště budu nakupovat jinde, raději si koupím předražené zboží se zaručeným servisem.

    Jak jsem již četl recenze, tak se podobný problém v minulosti objevil.

    Dále sem četl, že Hecht již "nespolupracuje s heurekou" a proto nejsou recenze ověřeny prodejem zboží. Takže milá zn. Hecht, až to budete jednou číst, tak číslo daňového dokladu je 14L0201735, zakázkový list k opravě je 14L0201735, a škodní události je H117008559CZE.

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den pane Bobčíku,
    upřímně se omlouváme za potíže a nedorozumění. Termín "Prodloužená záruka" je název služby, kterou poskytuje pojišťovna MONDIAL ASSISTANCE. Rozsah tohoto pojištění je obdobný, jako běžná záruka, ovšem podmínky se neřídí stejnými zákony, jelikož se nejedná o zákonnou záruku, ale pojištění, se řídí zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník , Všeobecnými pojistnými podmínkami (VPP) a případně smluvním ujednáním, není-li v pojistné smlouvě dohodnuto jinak. Při sjednávání pojištění každý zákazník dostává k seznámení a podpisu dokumenty se všemi informacemi. Více se dočtete například i na našich stránkách:
    https://cz.hecht.cz/vse-o-nakupu/prodlouzena-zaruka/

    Na základě tohoto pojištění samozřejmě máte nárok na odstranění vad podobně, jako by se jednalo o záruku, avšak jedná se stále o pojištění škodové, nejedná se tedy o zákonnou záruku tak, jak je stanovena příslušnými normami.

    Naše společnost samozřejmě dodává náhradní díly na naše produkty i mnoho let po ukončení výroby některých produktů, přestože v současnosti neexistuje žádný zákon, který by toto upravoval.
    Jako výrobce zásobujeme jak produkty, tak náhradními díly řadu zemí nejen v Evropě. Ovládací lanka samozřejmě jako spotřební materiál podléhají opotřebení a jejich životnost není neomezená. Čas od času je nutné je měnit, ať již v rámci preventivních , nebo z důvodu poškození. Proto máme běžně skladem i několik stovek kusů všech typů lanek. Bohužel se stalo, že v jednu chvíli nečekaně objednalo několik našich partnerů z různých částí Evropy větší množství lanek, a zásoby tak byly dočasně vyčerpány. Přestože jsme se snažili co nejdříve zásoby doplnit, výroba různých součástí je plánována na měsíce dopředu. Přesto se nám povedlo zajistit výrobu a naskladnění lanek během několika málo týdnů.
    Chápeme, že vám toto zdržení přineslo problémy a ještě jednou se omlouváme.

  • 10 %

    děs

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den,
    toto hodnocení je neověřené Již takřka rok neposkytujeme portálu Heureka žádné zpětné informace o provedených nákupech a tudíž nemůže v současné době existovat žádný ověřený zákazník, který by u nás nakoupil s možností hodnocení na portálu Heureka. Toto hodnocení tedy spolehlivě ukazuje trhlinu v systému Heureky, jelikož obchody zcela evidentně mohou hodnotit i zákazníci, kteří v nich nikdy nenakupovali, respektive zákazníci, u kterých nemohlo být ověřeno, zda v hodnoceném obchodě nákup provedli.

  • 10 %

    • Objednal jsem si horkovzdušný přímotop, po 14 dnech mi přišel mail, ze jej nemají a neví kdy bude opět naskladnen. Tak jsem si objednal jiný typ, po 14 dnech mi přišla ta samá odpověď. Nemáme. Drobná otázka. Proč nabízí na internetových stránkách položky vedené skladem, když je vůbec nemají a proč jim trvá odpověď 14 dní?!? Vůbec si neváží zákazníka. Topidlo jsem potřeboval do práce a čekal na nej jak na smilování boží v těchto mrazech.

    Absolutně nedoporučuji tuto ignorantskou firmu.

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den,
    velice se Vám omlouváme za potíže, které vznikly na základě souhry několika faktorů. Především s novým rokem probíhaly v našich exportních skladech inventury, o čemž jsme informovali na stránkách internetového obchodu s tím, že objednávky po dobu inventur mohou být vyřizovány se zpožděním. Bohužel se však zároveň s přechodem na nový rok vyskytly nepředpokládané potíže se softwarem, který řídí celý skladový systém. Ačkoli na odstranění problému naší IT pracovníci pracovali několik dní takřka nepřetržitě, znamenalo to v některých případech opět další zpoždění při vyřizování objednávek. Souhrou náhod pak díky mrazivému počasí vzrostl zájem o některé produkty, jako jsou topení, sněhové frézy apod. což při nefunkčním skladovém systému znamenalo naprosté vytížení všech našich zaměstnanců, kteří se snažili uspokojit objednávky zákazníků jak jen to bylo možné.
    Vzhledem k tomu, že porouchaný skladový systém nebyl schopen dostatečně rychle reagovat na objednávky, mohlo se tak stát, že u zboží, jako jsou topidla o která byl enormní zájem se včas neodečetly objednávky od skutečného stavu a tak se nějakou dobu zobrazovalo v internetovém obchodě zboží jako skladem, ačkoli počet objednávek čekajících v porouchaném systému na zpracování převyšoval skutečné skladové zásoby.
    Za tyto potíže se samozřejmě upřímně omlouváme a vězte, že naši zaměstnanci dělali vše proto, aby vyšli zákazníkům maximálně vstříc. Bohužel vypověděla technika a odstranění potíží bylo velice složité. V současné době však již opět vše funguje jak má, v našem internetovém obchodě se zobrazuje aktuální stav zboží skladem, včetně našich kamenných prodejen.

  • nakoupil v obchodě HECHT před 2 lety

    Doporučuje obchod

    100 %

    • cena, komunikace a rychle vyrizeni i v pripade poskozeni zbozi dopravcem
  • 10 %

    Musíme reagovat na odpověď firmy Hecht na naše hodnocení ze 4.6.2016, kdy tento obchod nedoporučujeme. Nešlo o dodání stroje, který byl jen zkompletován pro kontrolu. Máme kompletní fotodokumentaci, kde je zřetelné poškrábání a poničení stroje, včetně použití kolečka. Zda byl stroj funkční jsme ani nezjišťovaly, protože byl zaplacen nový výrobek a ne to, co nám bylo dodáno. Po následných peripetiích nám byl dodán stroj nový, kde bylo vidět, že vše bylo překontrolováno, bez jakéhokoliv poničení a poškrábání a tento výrobek slouží. To však nic nemění na tom, že tato firma již nikdy.

  • nakoupil v obchodě HECHT před 2 lety

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • telef.info o tom, že zboží nebude v originál krabici, operátorka upozorněna, že nechceme reklamované opravené zboží, nebo tak něco
    • ubezpečení, že bude doručeno nové zboží
    • doručen výrobek, který už byl smontován a opět rozebrán, poškrábaný, odřený

    již nikdy zde nic neobjednáme, peníze které jsme protelefonovaly nám nikdo neuhradí

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den
    Produkty HECHT jsou vždy dodávány nové, nepoužité. Některé složitější stroje mohou být před odesláním zkontrolovány, zda je balení kompletní, zda jsou v balení všechny díly správně. To může znamenat částečnou kompletaci stroje a jeho následné rozebrání. V žádném případě nikdy neprodáváme použité nebo reklamované stroje, vždy se jedná o stroje nové. Při ověřovací kompletaci samozřejmě může dojít k lehkému poškození laku v místech, kde se do sebe díly nasouvají, tedy například styčné plochy os kultivačních radliček. To však nemá žádný vliv na funkci stroje.

  • nakoupil v obchodě HECHT před 2 lety

    Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    OM

  • nakoupil v obchodě HECHT před 2 lety

    Doporučuje obchod

    100 %

    • nevím
    • nevím

    doporučuji

  • nakoupil v obchodě HECHT před 2 lety

    Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Bezproblémový,spolehlivý obchod.

  • nakoupil v obchodě HECHT před 2 lety

    Doporučuje obchod

    80 %

    • nebyla možná platba kartou

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den
    Omlouváme se za technické potíže. Platba kartou na internetovém obchodě je dost složitý proces, při kterém probíhají různé ověření a množství zabezpečeného přenosu dat tak,aby nemohlo dojít ke zneužití informací, platba byla s jistotou ověřena a provedena a zákazník měl jistotu, že o své peníze nepřijde a bude mu odečtena jen správná částka. Pokud v průběhu tohoto procesu cokoli neproběhne správně, neproběhne ani platba. Příčina pak může být i v samotné internetové síti, na straně naší aplikace i na straně banky.

  • nakoupil v obchodě HECHT před 2 lety

    Doporučuje obchod

    100 %

    • Dodávka zboží do smluvní prodejny bez poplatku za dopravu.
  • nakoupil v obchodě HECHT před 2 lety

    Doporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    pohoda

  • nakoupil v obchodě HECHT před 2 lety

    Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • velký výběr, přehlednost, rychlost
    • jako každý internetový obchod - kupujete zajíce v pytli

    Zakoupené zboží nepoužitelné.
    Zvážit, zda raději zboží před nákupem neprohlédnout - tedy kamenný obchod.

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den
    Jakkoli se na e-shopu snažíme podat co nejvíce informací, nakupovat produkty jen podle popisu, videa a několika fotografií je do jisté míry skutečně vždy příslovečným "kupováním zajíce v pytli". Zboží si nemůžete osahat, prohlédnout, nevíte zda Vám padne do ruky. Je to jistá daň za pohodlné objednávání z domova a s výhodami přicházejí i jisté nevýhody. I proto doporučujeme především u větších strojů jejich zakoupení v některém z našich kamenných obchodů HECHT specialista na zahradu, kterých v současnosti máme 17 po celé ČR. V našich prodejnách školený personál vždy zboží zkompletuje, předvede a zákazníkovi vše podrobně vysvětlí.