• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • -telef.info o tom, že zboží nebude v originál krabici, operátorka upozorněna, že nechceme reklamované opravené zboží, nebo tak něco
    • -ubezpečení, že bude doručeno nové zboží
    • -doručen výrobek, který už byl smontován a opět rozebrán, poškrábaný, odřený

    již nikdy zde nic neobjednáme, peníze které jsme protelefonovaly nám nikdo neuhradí

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den
    Produkty HECHT jsou vždy dodávány nové, nepoužité. Některé složitější stroje mohou být před odesláním zkontrolovány, zda je balení kompletní, zda jsou v balení všechny díly správně. To může znamenat částečnou kompletaci stroje a jeho následné rozebrání. V žádném případě nikdy neprodáváme použité nebo reklamované stroje, vždy se jedná o stroje nové. Při ověřovací kompletaci samozřejmě může dojít k lehkému poškození laku v místech, kde se do sebe díly nasouvají, tedy například styčné plochy os kultivačních radliček. To však nemá žádný vliv na funkci stroje.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • velký výběr, přehlednost, rychlost
    • jako každý internetový obchod - kupujete zajíce v pytli

    Zakoupené zboží nepoužitelné.
    Zvážit, zda raději zboží před nákupem neprohlédnout - tedy kamenný obchod.

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den
    Jakkoli se na e-shopu snažíme podat co nejvíce informací, nakupovat produkty jen podle popisu, videa a několika fotografií je do jisté míry skutečně vždy příslovečným "kupováním zajíce v pytli". Zboží si nemůžete osahat, prohlédnout, nevíte zda Vám padne do ruky. Je to jistá daň za pohodlné objednávání z domova a s výhodami přicházejí i jisté nevýhody. I proto doporučujeme především u větších strojů jejich zakoupení v některém z našich kamenných obchodů HECHT specialista na zahradu, kterých v současnosti máme 17 po celé ČR. V našich prodejnách školený personál vždy zboží zkompletuje, předvede a zákazníkovi vše podrobně vysvětlí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nabízí rozumné ceny.
    • Špatná komunikace, zboží přepravce poškodil a vrátil do obchodu, je to více než 3 týdny, obchod nekomunikuje, na emaily neodpovídá, dovolat se je problém, platbu ani po 3 týdnech nevrátili, zboží jsem neobdržel.

    Expedice zboží a snaha o dodání byla na počátku velmi dobrá, v momentě potřeby řešení problémů je komunikace velmi složitá.

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den
    Dopravu zboží zajišťuje najatá přepravní kurýrní služba, není to tedy služba, kterou by poskytovala přímo naše společnost a proto nemáme přímou kontrolu nad kvalitou přepravy. Doporučujeme proto zboží při převzetí důkladně zkontrolovat a v případě poškození jej můžete odmítnout převzít, nebo jej můžete převzít s výhradami. Je však nutné trvat na tom, aby přepravce vše uvedl v přepravním protokolu a tak bylo naprosto jasné, jak k poškození došlo. Vaše reklamace již byla vyřízena.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • kompletní sortiment
    • Nezvládá logistiku

    Kvůli strunové hlavě jsem tu objednal zboží, ale při potížích se rozloučím se značkou kompletně.

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den
    Bohužel jste objednal zboží - strunovou hlavu, kterou aktuálně nemáme na e-shopu skladem. Zboží, které není skladem je na e-shopu takto viditelně červeně označeno ikonou NENÍ SKLADEM.
    Takto označené zboží nejsme zcela logicky schopni dodat do dvou pracovních dnů, jako zboží které skladem máme, případně jej doručit na výdejní místo tak, jak jste zvolil. Pokud takto označené zboží zákazník objedná, předpokládáme, že je s aktuálním stavem skladovosti srozuměn a počítá s tím že dodávka se může podstatně opozdit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žadné

    Nepoužitelný

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Relativně přehledné stránky.
    • Bohužel dorazila sekačka nekompletní.
    • Velice špatná komunikace se zákazníkem - arogantní.

    Jelikož nebyl v balíku ani manuál a ani ostatní drobné příslušenství (šrouby apod.), tak jsme kontaktovali podporu společnosti. Nejdříve se nám paní na telefonu začala smát, že "máme teda asi problém". Následně nám bylo řečeno, že jí máme říct, co nám chybí, což je relativně těžké bez manuálu. Tak jsme se měli prý podívat na internet a sepsat co vlastně chybí. Po vyžádání nadřízeného se komunikace konečně zlepšila a doplnění balíku do 2 dnů dorazilo. Bohužel díky této skutečnosti nemohu objednávku přes web doporučit.

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den
    Velice litujeme způsobených nepříjemností. Zboží expedujeme kompletní v originálním obalu. I přes pečlivou výstupní kontrolu se v skutečně ojedinělých případech může stát, že nedopatřením může chybět nějaká drobnost, šroubek, podložka apod. Občas se může stát, že nevhodným zacházením při přepravě sjednanou kurýrní službou dojde k poškození obalu a poztrácení některých dílů. Pokud však chybí takřka kompletní příslušenství včetně návodu, je nepravděpodobné, že by takto prošel produkt výstupní kontrolou. Pokud byl obal poškozen, ke ztrátě mohlo dojít při přepravě.
    Proto opakovaně důrazně doporučujeme překontrolovat zboží při přebírání od přepravní služby a případné nedostatky ihned řešit s s pracovníkem přepravy. Možností je odmítnout převzetí poškozené nebo nekompletní zásilky, případně ji převzít s výhradami, které budou zapsány v přepravním protokolu a mohou posloužit k následné reklamaci.
    Naše pracovnice se Vám v žádném případě nevysmívala, pokud se snažila navodit přátelskou atmosféru sdělením, že máte společný problém, který musíte společně řešit. Stejně tak bylo její povinností zjistit, co je předmětem reklamace a co v zásilce chybí, aby mohlo být vše uvedeno do pořádku. Bohužel ke zjištění chybějících dílů je nutná jistá součinnost, v opačném případě je pak nutné reklamaci provést výměnou celé nekompletní zásilky. K nedorozumění s největší pravděpodobností došlo v souvislosti s vaším rozčarováním nad nekompletní zásilkou a snahou naší zaměstnankyně navodit přátelskou atmosféru, ve které by bylo možné vše bez zbytečných emocí rychle vyřídit.
    Jsme rádi, že se vše nakonec vyřídilo k vaší spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhá čekací doba, obchod nekomunikuje

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den
    Objednal jste štípací sekeru HECHT 902000, která není skladem. Tato informace o skladovosti je viditelně uvedena u produktu na internetovém obchodě, tudíž jste s tím byl v době, kdy jste učinil objednávku seznámen. Zároveň jste si objednávku přál zaslat na výdejní místo v Kozomicích. Předpokládaný termín naskladnění této sekery je 6.6.2016, jakmile bude skladem, bude zaslána na Vámi požadované místo a budete vyrozuměn o možnosti jejího vyzvednutí.
    Pokud objednáváte zboží, které není skladem, je nutné předpokládat, že dodací doba může být i několik dní, případně je vhodné před objednáním učinit dotaz, kdy bude zboží naskladněno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné - objednáte si náhradní díl na výrobek HECHT a nic nedostanete.
    • Nákup náhradního dílu byl podmíněn značkou výrobku, proto jej nelze sehnat jinde.
    • Na prodejně v Liberci jsem si dohodnul nabídku dostupného zboží a když jsem si pro něj přijel tak mi bylo řečeno, že není.
    • Objednal jsem tedy náhradní díl přes e-shop HECHTu, ale zboží ani po 12 dnech nikde a reakce na urgenci také nikde!

    Potřeboval jsem náhradní řetěz pro pilu HECHT, který není ani na prodejně a když jsem ho objednal přes nternet, tak i přes potvrzenou objednávku řetěz STÁLE NENÍ.
    Já osobně už s obchodem HECHT a jejich výrobky nechci už nic mít a raději koupím jinde jiné zboží, na které jsou náhradní díly k dostání. Jinak můžu výrobek bez náhradního dílu vyhodit!
    Osobně tuto prodejnu NEDOPORUČUJI!

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den
    Velice se omlouváme, jedná se o osobní selhání našeho zaměstnance, jeho nadřízený již takové učinil kroky, aby se nic podobného nemohlo opakovat.

    Jestliže stále máte o řetěz zájem, můžete si jej v prodejně v Liberci vyzvednout, již je skladem. Jako omluvu za způsobené potíže Vám řetěz necháme zcela zdarma.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Z¨akopili jsme lehátko Hect resort. Bylo to tzv.¨dodo¨,šroby chyběly nebo byly nakřivo. Při sestavovaní dřevo praskalo a lehátko je špatně natřené.

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den
    Dřevěný zahradní nábytek HECHT je z výroby opatřen základním nátěrem. Pokud má být nábytek vystaven přírodním vlivům, má tak každý možnost zvolit pro něho nejvhodnější lak, nicméně i tak je nutné dřevný nábytek pravidelně udržovat a lakovat. Dodávání dřevěného zahradního nábytku se základním lakem je naprosto běžná praxe, takto jej zakoupíte od různých výrobců, v různých prodejnách, eshopech i obchodních řetězcích.
    Otvory pro šrouby jsou předvrtávány podle přesných šablon, křivé předvrtání je prakticky nemožné. U některých typů nábytku jsou použity naražené matice se závitem, které se při přepravě mohou vlivem otřesů částečně uvolnit, při sestavení je proto nutné je nastavit do správné polohy, po sestavení a dotažení šroubů však již pevně drží.
    Šroubované spoje je nutné dotahovat s citem, jinak opravdu může dřevo praskat. Jelikož je dřevo přírodní materiál s vlhkostí a vysycháním pracuje, a to především při použití v exteriéru. Proto má každý šroubovaný spoj rezervu pro dotažení. Čas od času je tedy nutné spoje kontrolovat a dotáhnout. To však není vada, je to běžná vlastnost každého dřevěného nábytku a takovouto údržbu je nutné provádět stejně, jako pravidelnou povrchovou ochranu lakem.
    Dřevěný nábytek je sice krásný a příjemný, ovšem právě nutnost pečlivé údržby je jeho částečnou nevýhodou. Jestliže zákazník preferuje jednoduchou údržbu, měl by zvážit některý model nábytku vyrobený z nekorozivních kovových slitin, které také nabízíme a jichž design je moderní a zajímavý.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • lže jako když tiskne, maže med kolem huby
    • že slibem nezarmoutí

    hrůza, běs, neochota, neodbornost, lajdáctví, lemplovství, mají Vás na salámu, objednávku potvrdí,údajně vyřídí, ale nedorazí

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den
    Velice se omlouváme za pochybení, ke kterému došlo na výdejním místě. Bohužel se jedná o selhání zaměstnance. Vaše objednávka byla přijata, předána na výdejní místo ke zpracování a vyřízení, bohužel prodejce selhal a vyřízení objednávky nedokončil.
    V současné chvíli jeho nadřízený učinil opatření, aby zabránil dalším pochybením. Je nám skutečně líto, že objednávka nebyla vyřízena k vaší spokojenosti, jedinou naší omluvou snad může být, že i na výdejních místech pracují pouze lidé, kteří se občas dopustí chyby.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nakoupil jsem vozík za zahradní traktůrek,který byl po rozbalení v katastrofální kvalitě!Poškozený lak,který byl nastříkaný na rezavý plech.Kvalita výrobku na jedno použití.Práce na zahradě jeden den a vozík totálně zničený(prohnutá tyč na kola,plechy nápravy prohnuté do vrtule a v kolečkách totálně rozsypané všechny ložiska!)
    Zadní čelo není možné lehce nasadit a vysunout.Po vysypání hlíny se ucpou drážky pro zasunutí zadního čela a není možné jednoduše drážku vyčistit.Vyřešeno provrtáním dírek zespod vozíku,vyztužení nápravy a zavaření kroužku ložiska napevno ke kolům.

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den
    Zahradní vozík HECHT 53200 je vozík pro tažení za zahradními traktůrky nebo čtyřkolkami, jehož nosnost je 200 kg a max. rychlost 10 km/h. Pokud je vozík přetěžován, a nadměrné zatížený navíc tažen rychle po nerovném povrchu, může dojít k poškození ložisek kol, ohnutí nápravy a jejího uložení, dokonce i k popisovanému zkroucení celé konstrukce vozíku.
    Vozík byl důkladně testován pro uváděnou nosnost. Při dodržení maximální zátěže vozík spolehlivě vydrží řadu let.
    Jeho určení je především pro převoz posečené trávy, přiměřeného množství kompostu, větví z živých plotů, ale i zeminy, jejíž maximální množství je nutné alespoň odhadnout podle vlhkosti a struktury.
    Vozík je celokovový, tudíž je zřejmé, že lak především vnitřní části korby bude nutné čas od času ošetřit a opravit. U zasouvacího zadního čela je již ze samotné konstrukce jasné, že drážky je nutné udržovat čisté.
    Veškerá problematika provozu a údržby je popsána v návodu, který je dodáván s vozíkem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • jednani na prodejně

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den
    Prosím můžete upřesnit podrobnosti konkrétního jednání, abychom zhodnotit jakého pochybení se zaměstnanci prodejny dopustili a případně mohli učinit i opatření, aby se v budoucnu nic podobného neopakovalo?
    Zákazník je pro naši společnost vždy na prvním místě a přestože ne vždy je možné bezvýhradně splnit všechny požadavky našich zákazníků, naší snahou je služby neustále zkvalitňovat. I proto nebereme připomínky zákazníků na lehkou váhu, snažíme se z nich poučit a pokud je to možné, udělat i takové kroky, abychom zákazníky maximálně uspokojili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod by se měl ozvat, že zboží není na skladě a kdy asi může být. Nejhorší je mlčení jako u Hechtu!

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den
    Skladovost je uvedena na kartě v eshopu. Pokud je uvedeno, že zboží není skladem a přesto jej zákazník objedná, předpokládáme, že je s tím srozuměn. Následně je kontaktován ve chvíli, kdy je znám termín naskladnění, nebo je zboží naskladněno a objednávka vyřízena. Podobně tak je zákazník kontaktován, pokud je předpoklad, že zboží dlouhodobě naskladněno nebude. V takovém případě je mu nabídnut nějaký alternativní produkt, případně storno objednávky.

  • vážení,byl jsem velice překvapen včasným dodáním ale překvapen jsem byl v den,kdy jsem se rozhodl sekačku vyzkoušet,no zdali se to dá nazvat vyzkoušením to nevím ale zkouška trvala jen několik MINUT,začalo se jiskřit a zápach po spálení.Sekačka byla odpojena,řádně vyčistěna a čeká na reklamaci.Nebudu komentovat co jsem se o této sekačce zvěděl,ale vím že ji budu vracet a trvat na vrácení peněz!!!!!!!Věřím že asi nebudu sám kdo takto dopadl.ale vím že tuto sekačku už bych nikdy nekoupil a nikomu také doporučovat nebudu. Na Vaši odpověd se těší Neděla Petr!!!!!

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den pane Nedělo.
    velice nás mrzí, že vyžínač selhal během krátkého používání. Nicméně ani sebelepší výstupní kontrola nemůže odhalit některé skryté vady materiálů, které se zpravidla projeví teprve po nějaké době zátěže při používání. I to je důvodem, proč je na zboží poskytována záruka, po dobu které má zákazník právo reklamovat konstrukční a materiálové vady.
    Jakkoli můžeme chápat vaše rozhořčení nad selháním vyžínače, pokud porovnáme poměr reklamací na poměr prodaných kusů, musíme konstatovat, že se jedná o velice spolehlivý produkt, který si po celé Evropě našel spoustu spokojených uživatelů. I z různých recenzí je zřejmé, že jediné, nad čím si uživatelé zpravidla povzdychnou, je hmotnost vyžínače, která je ovšem s ohledem na konstrukci a výkon tohoto stroje celkem pochopitelná. Samo hodnocení spokojenosti uživatelů na Heurece je jako "perfektní" a jistě sám uznáte, že takovéhoto hodnocení by nikdy nemohl dosáhnout produkt, který by byl nadprůměrně poruchový, což vlastně i vyvrací vaši domněnku, že nejste sám, kdo takto dopadl.
    Vaše reklamace bude samozřejmě co nejdříve vyřízena.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Zboží nefunguje
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodání objednané věci.

    Objednal jsem si dne 20.4. na pobočku v Prostějově zahradní válec. Po avizovaní jsem si ho byl vyzvednout. Jelikož to byl vystavený kus, a moc dobře se neotáčel, tak jsem si tento vystavený kus nevzal. Prodávající mi nabídl, že by mi mohl objednat nový. S tím jsem souhlasil. Prodavač mi řekl, že to zařídí. Válec měl přijít na pobočku do 28.4 (měli mi volat). Ale nikdo se už neozval. Musím říct, že jsem rád za obi, které je nedaleko prostějovského hechtu.

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den
    Dovolte abych se omluvil za jednání našeho zaměstnance a zároveň se pokusil vysvětlit, jak došlo k pochybení.
    U vystaveného kusu došlo k poškození, pravděpodobně manipulaci zákazníky, proto Vám prodavač správně nabídl dodání nového, nepoškozeného válce. Na jeho obranu mohu snad jen říci, že sezóna je v plném proudu a prodavači jsou plně vytíženi, vždy se snaží poskytnout zákazníkům maximální podporu a poradit pří výběru produktů.
    Právě i tento náš prodavač se snažil co nejrychleji vyhovět požadavkům dalších zákazníků, kteří přišli za Vámi a stalo se to, že později jednoduše zapomněl vyžádat naskladnění nového válce.
    I když to našeho zaměstnance neomlouvá a je pro nás takovéto opomenutí něčím nepřijatelným, i naši zaměstnanci jsou pouze lidé, kteří přes veškerou snahu vycházet klientům maximálně vstříc, při velkém pracovním nasazení prostě mohou čas od času něco zapomenout.
    Ještě jednou tedy přijměte naši omluvu. Nadřízený zmiňovaného zaměstnance s ním jeho pochybení projednal.

    • Když zboýí není na skladě,proč ho nabízíte

    Takto fungující obchod nedoporučiji

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den
    Náš internetový obchod je provozován zároveň jako katalog našich produktů HECHT, které v dané sezóně nabízíme, nebo připravujeme do prodeje jako novinku. Proto v internetovém obchodě naleznete informace o celém sortimentu, tedy i o takovém, který aktuálně nemáme skladem. Nicméně u každého produktu je velice výrazně uvedeno - zeleně zda skladem je, nebo červeně, že jej momentálně na skladě nemáme.
    Zboží, které aktuálně není skladem je sice možné objednat, je však nutné počítat s tím, že nebude dostupné do zpravidla dvou pracovních dnů, tak jak je běžné u zboží, které máme na skladě. Zároveň, pokud objedná zákazník zboží i přesto, že je viditelně označeno, že není skladem, je neprodleně kontaktován s upozorněním, že toto zboží není skladem a zároveň s informací o předpokládané dostupnosti.
    Podobným způsobem běžně fungují i konkurenční internetové obchody, které se podobně jako my snaží zákazníkovi nabídnout celý sortiment zboží.
    Naopak někteří prodejci běžně po vyprodání atraktivního zboží tento produkt ze své nabídky dočasně stáhnou, aby přiměli zákazníka zakoupit jiný produkt, přestože by jej třeba raději nekoupil a počkal právě na aktuálně nedostupný produkt, který lépe vyhovuje jeho požadavkům.
    V tom, že zobrazujeme informace o všech našich produktech, včetně těch aktuálně nedostupných s jasným upozorněním na dostupnost tedy neshledáváme nic špatného.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dodací lhůty !

    Zboží bylo objednáno 5.4.2016 a do 20.4.2016
    stále není dodáno!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přehlednost, tot vše!

    Objednal jsem si nůž k sekacce a nechal si ho poslat na pobočku v Olomouci. Nůž po týdnu a půl nedorazil, přestože byl údajně skladem. Nikdo se ani nepokusil me kontaktovat. Volal jsem na pobočku do Olomouce a pan ani nebyl u sebe, ikdyz měl, podle pracovní doby, ale to je jeho věc. Nicméně zboží nemám a už dlouho čekat nehodlám.

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den
    Velice se omlouvám za toto nedorozumění. Nůž jste si objednal k vyzvednutí na výdejním místě v Olomouci, u jednoho z našich partnerů. Vaše objednávka byla žádně přijata a předána našemu partnerovi tak, aby ji pro Vás včas připravil a neprodleně Vás informoval o možnosti jejího vyzvednutí. Jak jsme zjistili, to se doposud nestalo.
    Partnery - autorizované prodejce, autorizované servisy i výdejní místa vždy, dříve než s nimi začneme spolupracovat, důkladně prověřujeme. V Olomouci se tedy nejedná o naši pobočku, je to firma, se kterou na základě smluv spolupracujeme, kterou si její provozovatel vede na základě vlastního živnostenského oprávnění. Doposud jsme s touto firmou měli jen nejlepší zkušenosti, ovšem nedodání objednávky chápeme jako hrubé porušení smluvních povinností našeho partnera. Spokojenost našeho zákazníka je pro nás vždy na prvním místě a takovéto jednání nás poškozuje, proto byly učiněny kroky, aby se nic podobného v budoucnu neopakovalo.
    Pokud se tak již nestalo, budete v nejbližší době kontaktován s informacemi o možnostech vyzvednutí objednaného nože.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    špatná komunikace při reklamaci
    vada již po dvou dnech provozu
    drtička větví

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den
    Všechny produkty HECHT před uvedením na trh procházejí důkladnými testy tak aby byly maximálně spolehlivé. Podobně tak každý jednotlivý produkt prochází pečlivou výstupní kontrolou. Bohužel přes veškerou naši snahu není možné zabránit některým závadám, které se čas od času projeví až během používání, například v souvislosti s některými skrytými vadami materiálů, které není vždy možné spolehlivě odhalit. I když se jedná o zlomek procenta z vyrobených kusů, zabránit tomu bohužel nelze. Naštěstí se takovéto zcela ojedinělé vady projeví zpravidla v záruční lhůtě a tak má zákazník možnost zboží reklamovat.
    Dobře chápeme, že zákazník produkt zakupuje proto, aby jej mohl používat a vada, která mu toto znemožní je pro něho velkou nepříjemností.
    Všechny potřebné informace a kontakty pro vyřízení reklamace naleznete na našich stránkách:
    http://cz.hecht.cz//podpora/reklamace/