Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    Klamani zakaznika ohledne dostupnosti: Aktualne bezi masivni kampan tohoto obchodu na sekacku za 4999. Ano, je uvedeno, ze plati do vyprodani zasob a lze zakoupit pouze v kamennem obchode, takze jsem pred cestou zkontroloval dostupnost a vyrazil. Po prijezdu do obchodu mi ale bylo sdeleno, ze vystaveny kus uz je prodany a zaplaceny a zadny dalsi k dispozici neni nejen na dane prodejne, ale v cele republice. Opet jsem si zkontroloval dostupnost a k zadne aktualizaci nedoslo, takze to beru jako cilene klamani za ucelem nalakat zakazniky do obchodu. Inzerce ve vsech mediich predpokladam pobezi az do konce akce 30.6., i presto, ze inzerovane zbozi jiz neexistuje.

  • 10 %

    • NEOCHOTA

    ZAKOUPENA STIPACKA NA DREVO HECHT6060 CENA 11 TISIC KC. FUNKCNI 30 MINUT PO TE KAPAL OLEJ ODVEZLI JSME JI DO HECHT TRUTNOV .DOCELA BY ME ZAJIMALO JAK BY 100 KG TAHAL Z VOZEJKU CLOVEK SAM . SAMI JSME SI JI MUSELI DOVEZT AZ KE DVERIM SERVISU NAPSAT REKLAMACI.NA DOTAZ KDY BUDE OPRAVENA NAM BYLO SERVISAKEM RECENO ZE TO NIKDO NEVI !!! JAK TO JAKO NIKDO NEVI SNAD VI KAZDEJ ZE REKLAMACE TRVA 30 DNI. VEC ZE 11 TISIC KTERA FUNGUJE JEN PUL HODINY DOST DRAHEJ SPAS. NEDOPORUCUJU OBCHOD HECHT TRUTNOV

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den,
    jak jste správně napsal záruční reklamace musí být vyřízena nejpozději do 30 dní. Servisní technik ovšem nemůže pouhým pohledem určit, zda bude oprava trvat den, nebo bude nutné z centrálního skladu dodat náhradní díl a oprava proto bude trvat déle.
    Zároveň servis je prováděn v pořadí, v jakém jednotlivé zakázky byly přijaty. Proto není možné s naprostou přesností uvést, zda bude oprava trvat dva dny, týden, nebo z nějakého nepředpokládaného důvodu déle.
    Samozřejmě nás velice mrzí, že štípač selhal. Věřte, že děláme vše proto, aby byly naše produkty maximálně spolehlivé. Bohužel ne vždy je možné odhalit skryté vady materiálů, které se projeví až při delším používání.
    Jakmile bude jasná příčina závady a budeme Vám schopni s jistotou sdělit termín, kdy bude Váš štípač opraven, samozřejmě Vás vyrozumíme.
    Přeji hezký den
    Petr - technická podpora HECHT

  • 10 %

    • Neochota komunikace
    • Nekorektní jednání
    • Bez šance se dovolat, nakonec vás přepoji do záznamníku

    Zakoupena houpačka, po rozbalení zjištěno, že je (krátký sed, proto jsme se rozhodli pro vrácení, zabaleno do původního obalu, zboží bylo v pořádku, vráceno, ani si zboží nezkontrolovali a následně mě osočili, že jsem zboží poškodila, přitom bylo úplně v pořádku a teď mi účtují 2500 Kč za to, že se jim zboží 14 dnů někde válelo a nikdo nekomunikoval. Komunikace strašná, neustále mě přepojovali, až mě přepojili na záznamník. S tak hrozným přístupem jsem se ještě nesetkala. Za to že mě osočují, že jsem zboží poškodila (předáno v absolutním pořádku a v originálním obalu) a ještě mě účtují nějakou opravu, budu řešit přes právníka. Zde už si nekoupím ani hřebík. NEDOPORUČUJU!!!

  • 100 %

    • Komunikace
    • Rychlost klasické objednávky
    • U náhradních dílů delší doba dodání, ale to je stejné skoro všude

    Objednaný díl k sekačce dorazil v pořádku kvalitně zabalený.

    Rychlé dodání objednaného zboží, které přišlo pořádně zabalené.

  • 10 %

    • Nalakaji vas na pekne veci za nizkou cenu....ale kvalita je uplne nekde jinde
    • Arogantni personal
    • Neochota
    • Kdyz se vam neco pokazi a reklamujete, vzdy za to muzete vy

    Loni jsme si zakoupili plynovy gril za cca 4500 kc, zdalo se nam to dost, ale rekli jsme si, ze kdyz stoji vic tak asi vydrzi dele, nez ty levne z obchodaku. Meli jsme z nej radost. Protoze je to gril...tak jsme na nem obcas na zahrade grilovali

  • 10 %

    • Nic. Objednavka prisla bez moznosti zbozi vyzkouset. (Baterie a nabijecka - soucast objednavky) - tudiz ,,zatim" nelze hodnotit.
    • Absolutni selhani dodani kompletni objednavky.

    Normalne musim premyslet jak Vam to napsat slusne.
    Clovek by rekl, ze hecht ma nejake kvality, ale:
    1. mesic po objednavce neda nikdo vedet, ze cast objednavky je vyprodana a tudiz nebude dorucena v terminu.
    2. kdyz je tedy po emailu domluveno, ze bude cast objednavky odeslana, tak prijde pouze to zbozi, ktere bylo udajne vyprodano.
    3. po emailu bylo sjednano, ze zaurgujou zbytek objednavky a budou informovat o jejim prubehu. Samozrejme se nikdo neozval.
    4. po 2 tydnech ,,po urgovani" (urgovani podle meho jsou max. 3pracovni dny) prisla dalsi cast zbozi bez zbytku.
    To je opravdu k nastvani!
    Takhle si hecht vazi svych zakazniku?
    Az prijde zbytek objednavky (2 baterie, nabijecka a sekacka) tak zbozi vyzkousim a pevne doufam, ze bude fungovat!!!
    Za me naproste selhani ve vsech bodech!!!!!!!!
    - doporuceni:
    1. Zlepsit komunikaci se zakazniky a lepe informovat o stavu objednavky.
    2. Proskolit lidi co znamena, ze neco zaurguji
    3. Pri naboru novych zamestnancu delat poradny pohovory aby tam nedelal kdejakej hejhula co neumi nic zaridit!

    Ps. Zaplaceno predem a ne zrovna male penize. Myslim, ze by se na to mel podivat nekdo napr. z COI. Uz jenom to ze nabizeji zbozi, ktere nemaji skladem a nechaji si to zaplatit predem neni uplne v poradku.

    S pozdravem,
    Nastvany zakaznik.

  • 10 %

    • neochota, ne flexibilita a arogance

    Jeden z nejhorších obchodů. Objednán náhradní díl přes eshop na email reakce po 14ti dnech, telefonicky skoro nemožné se dovolat a když už se dovoláte tak arogantně slyšíte jen tak si kupte nový přistroj.......
    U této společnosti opravdu nedoporučuji nakupovat nic.
    L.J.

  • 10 %

    • Sám technik přirovnal obchod k polskému baumaxu
    • Napodobeniny za nízké ceny
    • Nekvalitní výrobky

    Koupil jsem wap hecht 323 , v návodu na obsluhu nic o vestavěné nádržce na saponáty dávkování atd , v obchodě o tom netušili taky nic . Dokoupil jsem i rotační kartáč na mytí , který během prvního použití praskl ve spoji . Zjistil jsem , že kartáč sám o sobě je špatná volba , jak použití tak kvality . Peníze vám nevrátí a technik kvalitu přirovnal k polskému baumaxu . Takže když jednou něco levného (350 Kč) koupíte , můžete jezdit a reklamovat . Nakonec vás to vyjde podstatně dráž (benzín , čas ).

  • 10 %

    • nulová komunikace se zákazníkem

    Nakupuju přes internet často, ale toto se mi ještě nestalo. Více než týden čekám na objednané zboží, které by mělo být skladem. Bohužel jsem si recenze přečetla až teď, u tak známé firmy mě nenapadlo, že bude vodit lidi za nos. Dovolat se na infolinku je nemožné a v kamenné prodejně vám pomoci nemůžou. Ale peníze na účtu se jim očividně líbí. Nikdy více bych nenakupovala a ostatním doporučuji to samé.

  • 10 %

    • Komunikace
    • Zboží skladem není skladem

    Zboží není skladem, i když v době nákupu bylo. Pak čekáte a nic. Na email nereagují, na infolinku nemá ani smysl volat, stále dokola, že se věnují jiným. Po pohrožení v jednom mailu mi ale přišel konečně mail, kam chci vrátit peníze a ty tedy nakonec přišly. Stále již skoro 14 dní čekám na další rezervované zboží pro výdej ze skladu, v tom však nemám peníze, takže to tak neřeším.

    Jednoznačně nedoporučuji využití eshopu. Na dnešní dobu silný amatérismus.

  • 10 %

    • Žádná výhoda
    • Nejhorší obchod

    Tento obchod za žádných okolností nedoporučuji. Dne 12.4. 2020 jsem učinila rezervaci zboží na eshopu s tím, že si zboží osobně vyzvednu na nejbližší prodejně mého bydliště. Požadované zboží bylo na eshopu skladem. Po odeslání objednávky přišel ihned potvrzující shrnující e-mail o tom, že e-mail firma obdržela a já mám nyní vyčkávat na SMS kdy bude možné zboží vyzvednout. Dnes 21.4.2020 a dopusud se nikdo neozval ani s omluvou, že by zboží nebylo k dispozici. Na eshopu je nyní již mě zboží napsáno, že již není skladem pouze na vybraných prodejnách samozřejmě na mé prodejně nejblíže mého bydliště skladem není. Na prodejnu i po opakovaných pokusech se nelze dovolat v kuse například 30 minut automat stále opakuje, že vyřizují hovory volajichboted vámi. Již bych si od této firmy nikdy nic nezakoupila ani osobně a tuzo firmu nedoporučuji.

  • 10 %

    • Firma krasa jak vsemu udelat reklamu. Ale skutek -- nula

    Nedavno jsem koupil vse k sadbe brambor. Hruza a des. Nic nepasuje diry k upevneni špatne navrtane,jedna strana vrta v asii a druha na mesici. Tak ze sazet brambory jedine motykou. Vse odeslano do Prahy na centralu. Tak asi letos nasazazim. Kdo to to udelal a pustil do prodeje. A rotavator tri mesice stary a uz odpadava barva jak je to podni rezave. Tak ze vse budu reklamovat. Zame firma Hech vse v mediich za jedna,jinak nektere vyrobky k placi.

  • 10 %

    • Nevrací peníze za odstoupení od smlouvy
    • Nedodržení servisu na opravu, 30 dní

    V tomto obchodě mě už nikdo neuvidí, v prosinci 2019 kupuji dárek na vánoce, týden po vánocích výrobek nefunguje, 2.1.2020 dávám do servisu, ani po 40-ti dnech není opraveno, 12.2.2020 odstupuji od smlouvy, do dnešního dne 12.3.2020 nebyli vráceny peníze. Ze zákona mají na to 14 dní. Budu oslovovat Dtest, ČOI, popř. podám trestní oznámení za to, že mi zadržují peníze pro své účely. V žádném případě nedoporučuji aji kdyby tam měli něco zadarmo, komunikace 0, jen sliby.

  • 10 %

    • Hezky vypadající internetové stránky
    • Zajímavé ceny a sortiment
    • Na zboží čekám druhý měsíc a stále mi NEBYLO i po platbě předem DORUČENO
    • Komunikace přes telefon a e-mail (pouze slibují, že vše vyřeší, problém předají, zboží přijde za týden, atd.)

    ZA MĚ JEDNO VELKÉ ZKLAMÁNÍ! Zboží jsem nakoupil u této firmy za předpokladu, že zboží doručí ve slíbený den (tj. druhý den). Přece je tu s námi 25let? Bohužel na zboží už čekám druhý měsíc. Přes telefon se nedá skoro dovolat a když ano, pouze sliby jako, že zboží je na cestě, problém vyřešíme, atd. To stejné přes e-mail, na který jsem posledně psal o zrušení objednávky a vrácení peněz. Takové jednání jsem dlouho nezažil, po takové zkušenosti bych čekal nějaké vyrovnání nebo adekvátní omluvu a ne pouze sliby

    Aktualizace: Tak objednávku mi zrušili peníze poslali zpátky na účet se slovy, že zboží není na skladě i přes to, že v době objednání skladem bylo a je skladem i do teď! NEDOPORUČUJI internetový nákup přes tuto společnost

  • 10 %

    • Nulová komunikace
    • Lživé údaje

    Nejhorší online obchod, co jsem zažila. Nulová komunikace, zboží které bylo skladem a mělo být expedováno druhý den ani za 17 dní nebylo předáno k expedici, na linku se nedá dovolat na maily nereagují. Už nikdy více, není to ani na půl hvězdy.

  • 10 %

    • e-shop vypadá celkem pěkně a je přehledný
    • hodnotím e-shop a tam už nic víc pozitivního není
    • Dlouhé dodací doby
    • ABSOLUTNĚ NULOVÁ KOMUNIKACE A NEZÁJEM
    • Když už něco dodají, tak je to něco jiného

    Hodnotím e-shop.
    Objednávka udělána 19. ledna, došla 30. No dobrá, to se ještě dá, i když je už rok 2020 a ne 2005. Nicméně..místo objednané sekačky tam byla sekačka jiná, určená pro někoho jiného, včetně jeho dodacího listu. (Jakou měl pán radost, když jsem se ho ptal, jestli náhodou nemá moji sekačku, že já mám jeho.) To už se moc nedá, ale nějak se to musí vyřešit, že.
    Napsal jsem hned 30. ledna, že je tam chyba, takže jaké bude řešení? A dnes, 4.2. mi volá z Geisu, že mi veze další sekačku, opět na dobírku a žádnou si odvézt nemá. Samozřejmě, rovnou odmítnuto, nehodlám doma hromadit sekačky.
    A co je na tomhle příběhu to "hodně špatně" a "rozhodně nedoporučuji ani když vás budou mučit"? Né, to, že někdo udělá chybu, to už jsem zažil. Ale v jiných obchodech se to snažili vyřešit a komunikovali.
    A tady?? Nic! Nula. Tady, ve slavným Hechtu s reklamama v televizi a po celým internetu jste jim ukradení. Mastí si to tam jak bydlenka s minishopem na pletený rukavice, totální amaterismus, diletanství a pohrdání zákazníkem. Hanba.

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den,
    jak jsem již psal ve vyjádřeních níže, byli jsme nuceni od 1.1.2020 přejít na nový skladový systém, který mimo jiné zpracvává i přijaté objednávky. Bohužel dosavadní systém již nevyhovoval potřebám naší společnosti.
    Tento přechod se chystal více než rok a společnost, která pro naši společnost systém připravovala přes veškeré testování a ujištění, že je vše v ořádku připravené selhala.
    Bohužel po přechodu již nebylo cesty zpět a objednávky přijaté v průběhu ledna 2020 byly zpracovávány chybně. I když na odstranění chyb systému nepřetržitě pracujeme a většina nejzávažnějších příčin problémů již byla odstraněna, znamená to pro nás zároveň ručně zpracovat a zkontrolovat všechny takto přijaté objednávky.
    Za potíže se samozřejmě velice omlouváme. Samozřejmě to pro nás znamená i stovky telefnických i e-mailových dotazů a všechny naše operátorky jsou tak nepřetržitě vytíženy jejich vyřizováním.
    Tento stav samozřejmě není standartní. Naše společnost si vždy svých zákazníků vážila a hodláme v tom pokračovat i nadále. Prosím proto, nechápejte tedy současný stav jako pohrdání zákazníkem, veřte, že děláme vše, co je v našich silách, abychom splnili očekávání zákazníků a své závazky plnili tak, jak byli všichni zvyklí předchozích 25 let, co působíme na trhu.
    Přejměte proto prosím naši hlubokou omluvu a slib, že se budeme snažit co nejrychleji problém vyřešit.
    Přeji hezký den
    Petr - technická podpora HECHT

  • 10 %

    • Čínská lidově demokratická republika získává naše peníze na zbrojení
    • obchod nerespektuje české zákony
    • v poslední době nefungující firma

    PATŘÍTE TAKÉ K NESPOKOJENÝM ČI PODVEDENÝM ZÁKAZNÍKŮM FIRMY HECHT?
    Sháníme nespokojené a podvedené zákazníky firmy Hecht, která užívá celou řadu nekalých praktik, zejména při uplatňování reklamace vadných výrobků, připravujeme společné právní kroky a také mediální zveřejnění případů. Kdo by se chtěl připojit kontaktujte nás na e-mail:
    [email protected]
    připravujeme webové stránky o této "povedené firmě"

    Co se s firmou Hecht děje nikdo nechápe. Již měsíc obchod prakticky nefunguje a v poslední době i přestal komunikovat se zákazníky. Údajně měli problémy s novým systémem objednávek. I tady jejich pracovník tvrdil, že už je vše v pořádku. Pravdou ovšem je, že se situace ještě více vyhrotila a v současnosti je komunikace nulová. Zákazníci čekají již téměř měsíc na své zboží.


    Děkuji za odpověď, jen mám vážné obavy zda je pravdivá. Jak si mám vysvětlit, že i nadále Vaše pracovnice neodpovídá na opakované dotazy? Objednávku u Vás máme od 7. ledna. Již před deseti dni tvrdila Vaše pracovnice, že zboží bylo předáno přepravci. Předtím prý měl přepravce špatné údaje. Proč prostě neodepíšete jednou pravdivě, než několikrát lživě. Jen svého zákazníka unavíte a naštvete. Já mám skutečně obavy, že toto Vaši firmu vážně ohrozí. No a bez servisní sítě, pak budou výrobky značky Hecht spotřebitelům na nic.

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den,
    za problémy se velice omlouváme. Jak jste správně uvedl, jsou způsobeny systémem evidecne objednávek a vedení skladových zásob. Starý systém, který jsme používali do konce roku 2019 již nevyhovoval našim požadavkům a byl na hranici svých možností. Proto jsme s předstihem více než jednoho roku začai připravvat přechod na nový systém, který měl urychlit vyřizování objednávek, usnadnit a zpřehlednit áci našich zaměstnanců. Bohužel externí společnost, která nový systém připravovala přes veškerá ujištění a složité přípravy selhala, a tak se při spuštění nového systému postupně začaly projevovat nedostatky a chyby. Ty sice byly průběžně odstraňovány, ovšem každý den, kdy byl systém nefunkční znamenal vršení nových a nových objednávek, které nebylo možné rychle a bez potíží vyexpedovat. Veřte, že naši zaměstnanci dělají vše, co je v jejich silách, aby objednávky, které do doby než byl systém zprovozněn nebyly vyřízeny, ručně dohledali a rozeslali.
    S tím samozřejmě souvisí i komunikační problém, rotože zpoždění objednávek znamená stovky a stovky dotazů na jejich stav. Telefony tedy zvoní prakticky nepřetržitě a když bylo odělení pro jejich vyřizování posíleno, ne vždy je možné se k nám dovolat.
    V současné dbě je již systém skutečně zprovozněn natolik, že objednávky jsou již standardně přijímány a vyřizovány, současně s tím však stále probíhá i postupné vyřizování a rozesílání objednávek, které měly zpoždění.
    Našich zákazníků si skutečně vážíme a pravdu se snažíme dělat, co je v našich silách, aby se vše vrátilo co nejdříve do normálního stavu a internetový obchod fungoval opět tak spolehlivě, jak jste byl po dlouhá léta zvyklí.
    Proto prosím přijměte naši opravdu upřímnou omluvu za veškeré potíže. Konec značky HECHT nechystáme, i když výpadek systému znamená ohromné finanční ztráty. Co však cítíme jako mnohem horší, je zklamání našich zákazníků, kdy jsme v průběhu ledna nebyli vždy schopni dodržet standarty prodeje, na které byli zvyklí.
    Naštěstí jsou již hlavní příčiny potíží odstraněny a do nové sezóny jaro 2020 tak nastoupíme opět v plné síle.
    Doufáme proto, že nám lednový výpadek odpustíte a zachováte nám přízeň i nadále.

    Ještě jednou dobrý den,
    kolegyně nelhala, když tvrdila, že zboží bylo předáno přepravci. Naneštěstí však jednou z několika závažných chyb systému došlo i k tomu, že systém k zásilkám přepravci odeslal špatná data, která přepravce nedokázal načíst. Proto nebyl schopen zboží doručit adresátům a zásilky nám vrátil. Na odstranění chyby a správné načtení dat pak náš tým pracoval nepřetržitě desítky hodin.

    Děkujeme za pochopení
    Petr - Technická podpora HECHT

  • 10 %

    Obchod Hecht jako eshop určitě nedoporučuji. 14. 1 jsem objednala na eshopu pilu a ještě nějakou blbost, která byla dle informací k odeslání na druhý den. Ve čtvrtek 16.1 jsem volala do Hechtu, kdy mi pilu pošlou, že ji potřebuji. Paní mi řekla, že už je zabalená a nachystaná k odeslání. Dnes je 23.1 a pila stále nikde. Na emailovou urgenci nikdo neodpovídá. Takže jednání eshopu hodnotím jako v dnešní době nedostačující. ROzhodně nedoporučuji přes eshop nakupovat.

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den paní Hýsková,
    nejprve prosím přijměte naší omluvu za toto zpoždění objednávky. V současné době řešíme technické potíže systému, ve kterém probíhá zpracování objednávek včetně jejich vyskladnění.
    Naše společnost je na trhu již 25 let a za tuto dobu se rozrostla natolik, že starý účetní a skladový systém byl pro potřeby naší firmy nedostačující. Poslední dva roky jsme tedy usilovně připravovali přechod na systém nový, ten byl spuštěn s prvním dnem letošního roku. Od samého počátku nám bylo jasné, že přes veškerou přípravu se přechod neobejde bez jistých "porodních bolestí". Nakonec máme informace o firmách, kde i po létech příprav nebyli schopni takovýto přechod provést.
    Věřte, že naši zaměstnanci prakticky 24 hodin denně pracují na odstranění příčin problémů v systému. Objednávky našich zákazníků bereme vážně a jejich doručení je pro nás prioritou č. 1.
    Bohužel pro nás nejste jediná, komu se objednávka zpozdila a v současné době je naše fakturační oddělení plně vytíženo vyřizováním všech objednávek a dotazů s nimi spojenými. Veřte, že kolegyně dělají vše, co je v jejich silách, aby byly objednávky doručeny včas.
    Dobrou zprávou je, že v současné době byly hlavní příčiny zpoždění objednávek v našem novém systému odstraněny, a tak jsou postupně rozesílány a přecházíme tak opět do stavu, kdy budou objednávky rozesílány v den objednávky, nebo nejpozději následující pracovní den po objednání.
    Za vzniklé potíže se opravdu upřímě omlouváme, děkujeme za pochpení a strpení při doručení.
    Přeji hezký den
    Petr - Technická podpora HECHT

  • 40 %

    V obchodě jsem nakoupila horkovzdušnou turbínu a ještě jednu drobnost. U obou věcí uvedeno, že jsou skladem, takže jsem čekala, že k odeslání dojde obratem. E-mail o tom, že platba dorazila žádný (myslím, že většina e-shopů v dnešní době potvrzení o přijaté platbě posílá automaticky). Po týdnu zboží konečně dorazilo s tím, že byla nějaká chyba v implementaci nového systému, ale to jsem se dozvěděla až po urgování objednávky. Zboží dorazilo,ale faktura žádná, ani na e-mailu, ani se zbožím... Za mě nespokojenost a určitě zde žádný další nákup neprovedu.

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den,
    za opoždění se velice omlouváme. Nového roku naše společnost přecházela na nový účetní systém a přestože jsme tento přechod plánovali a připravovali dopředu více než rok, neobešlo se to bez jistých potíží. Tento systém bohužel zpracovává i vyřízení objednávek, jejich vyskladnění a expedici. Denně zpracováváme stovky objednávek a proto je zanormálních okolností celý proces z větší míry automatizován. Výpadek ovšem znamenal, že každá objednávka musela být zpracována ručně a přestože jsme po dobu výpadku maximálně posílili tým, který objednávky vyřizuje, znamenalo to v některých případech i týdenní opoždění odeslání. Věřte, že ani pro nás není tato situace příjemná a pro vyřízení objednávek se náš tým snaží udělat maximum. Veškeré objednávky byly postupně vyřizovány v pořadí, v jakém byly přijaty a odesílány v co nejratším možném termínu. Faktury jsou samozřejmě postupně odesílány e-mailem ve chvíli, kdy je nám potvrzeno, že zboží bylo doručeno a převzato zákazníkem. za vzniklé potíže se Za tyto potíže se upřímně omlouváme. V této chvíli je již náš systém prakticky plně funkční a nové objednávky by opět měly být odesílány tak, jak jsou naš zákazníci běžně zvyklí. Tedy nejpozději následující pracovní den po přijetí objednávky.

    Ještě jednou tedy prosím, přijměte naši omluvu a děkujeme za pochopení.

    Přeji hezký den

    Petr - technická podpora HECHT

  • 10 %

    • Zadna
    • Špatná komunikace
    • Arogantní chování zamestnancu
    • Do servisu je těžké se dovolat
    • Zaměstnanci podávají lživé informace zákazníkům

    27.10.2019 jsme zakoupili elektrickou čtyřkolku za 44 990 Kč. Poté co jsme ještě ten den dovezli domu bylo vše špatně...baterie vydržela na plné dobití 12 km. Přední pravé kolo mělo špatne ložisko. Parkovací brzda nedrzela. Na rovné silnici se vlnila. Začala prosvicovat kolonka diferenciálů. Manžel dal čtyřkolku nabít. A 28.10. 2019 byla již zcela nepojizdna.
    Po několika pokusech volání servisu jsme se nakonec dovolali. (Čtyřkolku ten den také zakoupil nás kamarád ve stejne prodejně a také měl spousty závad. Takže jsme reklamaci řešili společně) nakonec přijel řidič od firmy Hecht a obě čtyřkolky odvezl 1.11.2019 na provozovně ji převzali do opravy až 7.11.2019. Neustále jsme tam volali a opět to bylo velmi těžké. Po úspěšném dovolání nám bylo sděleno,ze čekají na náhradní díl. (Motor). Oznámila jsem ji,ze už nechci čtyřkolku která má tolik závad. Na toto mi pan Benes z pobočky Tehovec odpověděl,ze máme smůlu,jelikoz je to zboží na které se vztahuje záruka takže postupují podle zákona. Zboží nejde vrátit do 14 dnů jelikoz nebylo zakoupené prez e-shop. Řekl také,ze by si to v životě nekoupil,protože to šunt a jen se to jako ctyrkolka tváři. Podle jeho slov je to pouze hračka. Byl velmi arogantní. A už do telefonu mi vyhrožoval,ze se nám také muže stát,ze pokud budeme zboží neustále reklamovat,mohou to byt závady které nejsou v zaruce. Podotýkám,ze toto je velmi zvláštní chování vedoucího servisu.
    28.11.2019 byla ctyrkolka opravena. Opět nám ji přivezli manžel ji vyzkoušel převzal. Pouze řidiči nahlásil,ze mu nevrátili klíč. Řidič to zapsal do protokolu. Ten den opět začaly problémy s opravenym zbožím.
    Zadní kolo vrzalo a proklouzavalo. Nestartovala prez tlačítko startovani(pouze prez klíč po stisknutí dvou tlačítek zároveň,což je dost zvláštní) baterie absolutně nevydržela. Po ujeti 2 km manžel musel stroj táhnout silou sám. Celá konstrukce čtyřkolky byla povolena. A v servisu tam dodali jednu železnou tyč,která tam poprvé nebyla.... takže jsem opět volala panu Benešovi,který byl nepříjemný a opět mi řekl,ze to nemusí byt závada na kterou se vztahuje záruka.
    2.12. 2019 si přijel řidič pro čtyřkolku,ale to už jsem se opravdu vytocila a veškeré doklady vc.jednoho klíče a dálkového ovládání jsem odvezla do firmy Hecht. Oznámili mi zboží,ze nemohu vrátit a peníze nám nikdy nevrátí ať s tím počítáme. Poprvé jsem se setkala s panem Benešem osobně byl opět arogantní a ulhany. Něco řekl a dvě minuty na to odpověděl,ze to není pravda,ze toto nikdy nerekl. Nezbývalo mi nic jiného než podepsat reklamacni list a čekat na vyjádření.
    3.12.2019 volal pan Gryč,ze bohužel zboží nemohou vyreklamovat,protože byla ve tlacitku startovani nalita voda. A ze to mají vyfocene. Tohle je naprosto ubohé. Místo,aby ta zlodějská firma vyšla vstříc zákazníkům ještě se snaží dělat potíže. Vše bude oznámeno Policii ČR a budeme podávat trestní oznámení. A celou záležitost budeme řešit také s Českou obchodní inspekci. U této firmy si nekoupim ani sroubovak. A doufám,ze lidé kteří čtou recenze si udělají obrázek sami.

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den,

    Váš názor nás upřímně mrzí. Zároveň nás ale mrzí i skutečnost, že zákazník, který sám sebe uchovává za anonymitou, ve veřejných diskusích uvádí jména našich zaměstnanců s údajnými tvrzeními, která jsou buď vytržena z kontextu, nebo zcela překroucena.

    Bohužel je zcela zřejmé, že Vaší snahou při reklamaci bylo vynutit si vrácení zboží, které nenaplnilo Vaše představy. Zde je nutné uvést, že při prodeji byl zákazník se čtyřkolkou a jejími možnostmi plně seznámen, byla mu předvedena, a tudíž si mohl učinit dobrou představu o tom, jaké možnosti tento stroj nabízí.
    Je smutné, že informaci o tom, že při reklamaci postupuje naše společnost podle platného zákona, chápete jako sdělení, kterým se vás snažíme nějak poškodit. Zákon upravuje práva i povinnosti jak zákazníka, tak prodejce. Stejně tak, jako dává zákon zákazníkovi právo, aby za své peníze dostal funkční výrobek, obdobně chrání i prodejce, který nemůže nést zodpovědnost za závady a škody, které zavinil zákazník.

    Zároveň bychom rádi uvedli na pravou míru slova pana Beneše, který podle vás uvedl, že čtyřkolka je "šunt", který by nikdy nekoupil. Popravdě vám bylo panem Benešem řečeno že:

    „Vzhledem k jasným limitům provozu stroje je tento stroj spíše hračkou, než "dospělou" pracovní čtyřkolkou, která je násobně dražší, zároveň záleží na preferencích každého jednotlivce.“

    Možná jste si vyložila jeho srovnání stroje s hračkou špatně, ovšem v kontextu je zřejmé, že tím myslel, že stroj je určen především pro zábavu a ne pro těžké pracovní účely, které zvládají mnohem silnější stroje poháněné výkonnými spalovacími motory. Stejně špatně jste asi pochopila jeho sdělení, že by tuto čtyřkolku nezakoupil pro účely, které od stroje požadujete. Nicméně v atmosféře osočování a křiku, jste mu nedávala moc prostoru, aby Vám mohl vše v klidu vysvětlit.

    Našeho zaměstnance se však musíme zastat. I přes veškeré osočování a křik vystupoval maximálně profesionálně, a pokud se vám zdálo, že je jeho vystupování arogantní, bylo to způsobeno pouze tím, že si chtěl uchovat nadhled nad celou věcí a nezatahovat do řešení osobní pocity.

    Při první reklamaci byla čtyřkolka zkontrolována, byla proměřena baterie, provedeno dokonalé seřízení brzd a pár dalších drobných oprav. U baterie byl při měření zjištěn 100% stav. Mimo jiné bylo například zjištěno, že elektrický spínač u zadní brzdy není seřízen zcela dobře, proto byl seřízen a zadní brzda byla rovněž perfektně seřízena. Nutno podotknout, že i případné selhání tohoto spínače by nemělo vliv na bezpečnost při použití čtyřkolky. Čtyřkolka byla opravena, uvedena do dokonalého stavu, otestována a pět zkontrolována. Žádná „železná tyč“ do čtyřkolky domontována nebyla, čtyřkolka byla dodána kompletní již při prodeji.

    Při druhé reklamaci pak bylo překvapením, že od první reklamace se seřízením stroje někdo neodborně manipuloval a to takovým způsobem, že například zadní brzda byla dotažena tak, že byla nefunkční. Rovněž bylo zjištěno, že s největší pravděpodobností byla čtyřkolka umyta tlakovou myčkou, což je v návodu důrazně zakázáno. Bylo zjištěno velké množství vody v elektronice, startovacím spínači i v accu packu, tedy v místech kam se voda při běžném provozu nedostane. To bylo i důvodem, proč selhal startovací spínač a příčinou dalších potíží. Pokud Vás překvapilo, že záruka nebyla uznána na závady vzniklé tím, že uživatel postupoval v rozporu s uživatelským návodem, velice nás to mrzí, ovšem není to naše chyba.

    Průběh reklamačních a servisních oprav dokumentujeme na fotografiích zcela běžně. Zákazníkovi tak můžeme doložit vždy zjištěné závady a reálně provedené opravy. Nejen kvůli případným sporům, ale především i proto, abychom byli schopni zákazníkům doložit rozsah prací i potom, co byl stroj opraven. Za „ubohost“ to nepovažujeme.

    Naše společnost vždy ráda vyjde zákazníkům vstříc. Bohužel vstřícnosti těžko dosáhnete osočováním nebo křikem.

    Samozřejmě plně respektujeme Vaše právo obrátit se jak na Policii, tak na ČOI.

    Zároveň však upozorňujeme, že Vaše veřejné obvinění pana Beneše ze lži, kterou nemůžete doložit, protože je nepravdivé, by mohlo mít trestně právní následky.

    Přeji hezhý den

    Petr - technická podpora HECHT