Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Nevím asi žádné
    • Prodávájí vadné zboží
    • Špatná reklama je jim ukradená
    • Vracení peněz nebo výměna zboží je pro ně cizí slovo i když prodají vadné zboží a vy ho vratíte zpět do pár minut

    Hecht už nikdy !!! Prodávají vadné zboží a odnáší to zákazník, žádná výměna zboží nebo vracení peněz u nich neexistuje i když vrátíte zboží se závadou do pár minut. Jedině jestli zákazníkovi po zakoupení nevadí nemít zboží ani peníze a počkat si až 30 dní. ( Zkušenost z Jindřichohradecké prodejny )

  • 20 %

    • OBLOUKEM SE HECHTU VYHNOUT!
    • NIC!
    • Opravdu špatná kvalita výrobků
    • Otřesný servis
    • Zaměstnanci nezvedají telefon
    • Neochota servisu
    • Náhradní díly nejde zakoupit o víkendu!
    • Servis nefunguje o víkendu!

    Před několika lety jsem zakoupil benzinovou sekačku s pojezdem a el. starterem. Samotná sekačka by byla velice dobrá, kdyby po posečení každých cca 1000m2 nemusela do servisu. Po 4 letech na ní není prakticky nic původního a cena oprav překola původní cenu sekačky. V součtu jsem za ní zaplatil víc než za bych zaplatil za kvalitnější Hondu. Navíc vždy přes měsíc nemohu posekat.
    K tomu se nejde nezmínit o přístupu zaměstnanců. Servisní technici poměrně arogantní, komunikace telefonem je prakticky nemožná, na prodejně, servisu ani oddělení náhradních dílu se prostě telefony zásadně nezvedají. Servis nepracuje o víkendu, takže tu porouchanou sekačku nelze vzít v neděli z chalupy a po cestě jí dát do servisu, ačkoliv pobočka je otevřená a jedete okolo. Místo toho ji musíte dovézd do Prahy a v pondělí si udělat výlet do Hechtu. Online objednávka dílů je nepřehledná. U dílů chybí popis i foto, takže objednáváte naslepo.
    Soused s motorovou pilou má stejnou zkušenost... nikdy více HECHT

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den,
    je nám velice líto, ale s ohledem na to, že recenzi píšete anonymně, nemůžeme prověřit skutečný stav věci.
    Náhradní díly lze objednat v e-shopu dle našeho názoru přehledně a snadno. Pro každý produkt HECHT máme na eshopu možnost stažení rozkresu, ve kterém jsou graficky zobrazené všechny dodávané náhradní díly včetně objednacího čísla. Na základě tohoto čísla je následně možné díl v našem internetovém obchodě relativně snadno vyhledat a objednat.
    Přeji hezký den
    Petr - technická podpora HECHT

  • 80 %

    • Výhoda bude snad v pozdější případné opravě vrtačky, nebo nějakého zahradního zařízení, že zkrátka člověk se má na koho obrátit. Jinak zaměstnanci maji přehled o výrobcích a dotazy zodpovídaji fundovaně......

    Nejbližší prodejnu mám v Kolíně, což je i tak 45 kilometrů, občas tam něco kupuji, naposled křovinořez. Byl mi doporučen olej do 2T v 0,5 l balení za 99 korun, občas se dívám na stránky prodejny a vidím, že je v nabídce podobný olej v balení 0,45 l v označení 2t 450 za 120 korun, několikrát jsem se ptal, jaký je v těchto olejích rozdíl a nikdy mi nepřišla žádná odpověď, až budu mít cestu do Kolína, budu se zkrátka muset zeptat osobně....

  • 10 %

    Dobrý den, od Hechtu jsem koupil křovinořez 1440 s baterií 005046. Baterie má sotva 10 nabíjecích cyklů.Byla uskladněná v teple,nabitá na cca 50 procent. Po zimě je baterie mrtvá a nelze nabít.Při reklamaci na Mělnické pobočce jsem od prodavače schytal hlášku"to nasere".Pak kázání o záruční době baterie a nakonec,že si mám měsíc počkat,že nemají servisáka.Nedostal jsem ani nabídnutou jinou baterii.Už nikdy si nic od této značky nekoupím,natož v Mělnické pobočce.Jsem zklamaný, český výrobce, špatné chování k zákaznikovi a nekvalitní zboží.Děkuji za vysvětlení,napsal jsem cca50 procent,na baterii jsem měl rozsvícené 3 led.Baterie byla ve skříni v teple necelé 4 měsíce.Bosch baterii od e-bike takto uskladňuji několik let a nidky se mi nic podobného nestalo.Čekal jsem od firmy Hecht,že se k problému postaví rozumě,ale opět jsem zklamaný.Vše svedou na zákazníka a o drzém prodavači nepadlo ani slovo.Zatím jsem nedostal ani odpověď,kdy si můžu vadnou baterii vyzvednout,případně,kolik by stála výměna vadného článku.

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den pane Pirošíku,
    uskladněný akumulátor důrazně doporučujeme pravidelně kontrolovat jednou za 1 až 2 měsíce. Akumulátory všech typů mají tzv. efekt samovybíjení. To znamená, že napětí na akumulátoru pomalu klesá, i když není používán. Přestože v případě lithiových akumulátorů je samovybíjení velice nízké, i tak po delší době může dojít k vybití akumulátoru.
    Akumulátor 005046 je vybaven čtyřmi LED, které po stisknutí tlačítka krátce ukáží orientační hodnotu nabití. Pokud svítí dvě LED, stav nabití se pohybuje někde mezi 25% až 50% . Pro uskladnění je doporučováno nabití na 60 - 80%.
    Ve vašem případě mohlo dojít k tomu, že akumulátor byl nabitý těsně nad 25% a pokud byl takto uložen bez kontroly několik měsíců, mohlo dojít k jeho vybití.
    Zásadní problém lithiových akumulátorů tkví v tom, že pokud napětí na článku poklesne pod cca 3 V, dojde k jeho nenávratnému poškození. Při používání akumulátoru takovému poklesu zabrání elektronika, která jej včas odpojí. Pokud však necháte nedostatečně nabitý akumulátor dlouho uložený bez kontroly, žádná elektronika jej ochránit nemůže.
    Články v akumulátoru pracují na základě chemického procesu a pokud dojde k vybití pod povolenou mez, dojde v článku k nenávratným chemickým změnám a není možné jej obnovit.

    Přeji hezký den
    Petr - technická podpora HECHT

  • 100 %

    • Doručení hned druhý den
    • kvalitní zpracování
    • trampolína měkká, pružná
    • příjemné skákání bez tvrdých dopadů
    • bezzipový vchod

    Koupili jsme trampolínu HECHT 3,05. Dodání hned druhý den po objednání. Trampolína tichá, měkká, velmi příjemné skákání. Jednoduché složení. Celkově velká spokojenost. Trampolínu doporučuji.

  • 10 %

    • Velmi nekvalitní zboží

    Zakoupena míchačka na stavbu. Buben byl na několika místech tak prohly, ze netesnil. Guma na utěsnění bubnu byla k ničemu, zároveň byla dodána v rozměru, který neodpovídal rozměrům bubnu. Kolečka nejsou nijak uchycena a plandaji, jsou to kolečka horší kvality nez na dětský kočárek.

  • 40 %

    • Mám prodejnu blízko
    • velký výběr
    • česká firma
    • český servis, tedy chyba je v uživateli.

    Většinou prodejny si vážím dle přístupu k reklamaci.

    Reklamoval jsem vyčesávací válec k provzdušnovači Hecht 1999, kde při prvním použití se mi začali utavovat umělohmotné válečky, na kterých jsou vyčesávací drátky. Jedete po rovném trávníku a najednou v kupičce najdete drátek z kusem toho plastu. Po chvíli další. Nastaveno na první stupeň, takže by to mělo být ok. Zkontrolujete, a pak další. Hold se to soudruhům v čínské továrně nepovedlo. Samotný plastový váleček je ve vnitř dutý, takže to je taky nevhodné. Nanesu VD40 aby se to mín zahřívalo, ale ani to nepomohlo. Tak zkouším reklamovat.

    Je to česká firma, tedy český přistup i k reklamacím. Údajně vylomeno, protože jsem do něčeho narazil. Ha ha, toto opravdu jde přece poznat, jestli je to utavené nebo vylomené! Je škoda, že co přivezou ve velkém z Číny za $3-5 jim vůbec za zamítnutí reklamace vůbec stojí.

    To je moje první zkušenost s reklamací, tak to úplně nechci generalizovat.

    Za mě tedy spíš budu preferovat jiné značky.

  • 10 %

    • není
    • je mnoho

    koupeny 3 výrobky a všechny brzy nefunkční, žádná reklamace nebyla uznána : zjištěno užívání v rozporu s uživatelským návodem (to asi kopírují do všech odpovědí)
    cenová nabídka opravy jednoho výrobku byla dokonce v částce vyšší než cena nového výrobku!
    nekonečná neochota uznání vady výrobku - vždy jen zanedbání údržby a přetížení stroje (dokonce po 1 hodině práce)
    nikdy se nejednalo o záruční opravu ..

    Na ukázku (motorová pila HECHT 941):
    Technik sepsal technické zhodnocení velice přesně. V popisu uvedl „ Užívání stroje se spuštěnou bezpečnostní brzdou. Tím došlo k přetížení stroje, čímž došlo k poškození (spálení) odstředivé spojky, zvonu odstředivé spojky, olejového čerpadla a jeho pohonu. Poškozením olejového čerpadla a jeho pohonu došlo k zablokování odstředivé spojky což způsobilo nefunkčnost startéru. Poškozením pohonu čerpadla došlo také k poškození pravé části karteru.“ V tomto případě je prokazatelné používání stroje v rozporu s návodem na použití.  Provozem se spuštěnou brzdou došlo k nevratnému poškození zásadních částí stroje. Pro přirovnání bych Vám to popsala jako jízdu automobilem se zataženou ruční brzdou. Zde se jedná o chybu obsluhy nikoliv vadou stroje.

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den,
    řetězové pily jsou vybavené bezpečnostní brzdou, která se aktivuje zatlačením na kryt ruky, jenž je umístěn před předním madlem. Pokud je pila používána s aktivovanou brzdou, opravdu to lze v podstatě přirovnat k jízdě vozidlem se zataženou ruční brzdou. Přestože bude zpočátku motoru brzda činit problém, podaří se mu brzdu překonat a stroj uvede do chodu.
    Samozřejmě to vede k poškození brzdy, které je patrné pouhým pohledem. U pily taková zátěž, kdy musí překonávat odpor brzdy samozřejmě vede také k opravdu nadměrné zátěži odstředivé spojky a k jejímu selhání. Jestliže pak motor pracuje na plný výkon, přičemž spojka prokluzuje, zahřívá se, řetězka nemá odpovídající otáčky, má to samozřejmě vliv i na další součásti pily.
    Není možné uznat reklamaci, kterou způsobil uživatel tím, že produkt používal nevhodným zůsobem, nebo nesprávně. Funkce brzdy je popsána v návodu, který je s pilou dodáván. I když nás mrzí že došlo k poškožení pily a chápeme vaše rozhořčení, závada nevznikla v důsledku konstrukční vady, nebo například nějaké skryté vady materiálu. Naše společnost nemůže nést odpovědnost za škody vzniklé v souvislosti s nesprávným použitím našich strojů.

    Přeji hezký den
    Petr - technická podpora HECHT

  • 10 %

    • Porušují zákony při odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě při koupi na internetu.
    • Nepomohla ani SOS a ČOI, spoléhají na to, že je pro pár tisíc k soudu nikdo nedá :-(
    • Arogantní přístup vedoucího servisu pana P. !!!
    • Jsem velice zklamán a rozhodně nedoporučuji
    • Už osobní přístup k vrácení zboží na pobočce Podolí u Brna byl velmi neprofesionální
    • Hecht už rozhodně NE !!!
    • Při odstoupení od smlouvy přišli s jakousi předraženou cenou za opravu, čištění, seřízení a podobné hlouposti.

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den pane Zoubku,
    odstoupení od smlouvy do 14 dnů od zakoupení má svá pevně daná pravidla, která jsou uvedena v Občanském zákoníku č. 89/2012 Sb.
    Smyslem možnosti odstoupit od smlouvy do 14 dnů od zakoupení zboží na internetu je umožnit zákazníkovi, aby si zboží prohlédl a vyzkoušel ve stejném rozsahu, jako kdyby zboží kupoval v kamenné prodejně. Bohužel někteří zákazníci to chápou tak, že zboží mohou 14 dní neomezeně používat a následně je mohou vrátit a požadovat navrácení celé částky. Pokud však zboží jeví známky opotřebení, může prodejce požadovat úhradu nákladů spojených s uvedením zboží do původního stavu.
    Pokud tedy vracíte použité zboží, postupujeme v souladu s platnými zákony ČR. V tomto případě, kdy vracíte použité a opotřebené zboží Vám SOS ani ČOI nemohou nijak pomoci, protože také postupují podle platných zákonů. Obdobně postupují všichni prodejci, v opačném případě by se internetové obchody rychle staly jakousi "půjčovnou zboží zdarma".
    Přesné podmínky pro vrácení zboží do 14 dnů od zakoupení jsou uvedené nejen ve výše zmíněném Občanském zákoníku (§ 1829), ale i na našich internetových stránkách. Je nám velice líto, že jste se s nimi neseznámil dříve, mohlo se tak předejít nedorozumění.

    Přeji hezký den

    Petr - technická podpora HECHT

  • 80 %

    • Dobrá technika
  • 20 %

    • Usměvavý personál co lže hned když vstoupíte do prodejny, servis ve Zlíně,ha a koloběžku údajně vždy posílali do Prahy
    • Sprosté jednání jedním slov chceš vyhodit peníze z okna zajdi na nákup do Hechtu
    • 4 reklamace
    • Je po reklamační lhůtě nemám ani koloběžku ani peníze

    V září roku 2019 zakoupena koloběžka, po 20 min chyba E7 a tentýž den odvoz zpět na prodejnu. Reklamace uznána závada na elektroinstalaci, formátování baterie. Syn se šel projet cca 12 min opět se koloběžka vypla stejná závada E7. Opět reklamace. Další čekání 30 dnů. Třetí reklamace opět chyba E7. Tentokrát pozor..změna v opravě údajně přetržený kabel...ha na navrácení peněz nemám nárok. Opět 4 reklamace stejná závada. Je po reklamační lhůtě... nemám ani koloběžku ani peníze. Prý ji nestihli opravit. Vše předáno ČOI...takto to rozhodně nenechám....5 závad na koloběžce... evidentně vadná z výroby...podle zákona spotřebitele pokud se do 6 měsíců od zakoupení spotřebitele prokáže více jak 4 vady je prokazatelné, že výrobek je vadný. Nicméně HECHT jako vždy mlčí...prý se mi do týdne někdo ozve ....a začne to řešit. Je po reklamační době...( A peníze mi měly být okamžitě vráceny).Jelikož náklady včetně výrobku ,dopravy, právníka -přesáhly částku 5000.- jedná se již o trestní čin...nikoliv přestupek....a spor se řeší jiným způsobem. HECHT banda ... kteří mají za úkol prodat...a odrbat zákazníka.

  • 20 %

    • Nic

    Tento týden zakoupen Štípač HECHT 6121 cena 16500 Kč. V úterý my byl dovezen,hned druhý den jsem ho vezl reklamovat. Nebyl ani jednou použitý. Ani být nemohl,protože se pístnice nedala přišroubovat na rám stípače. Díry na šrouby na pístnici byly vyvrtány 1,5 cm mimo šrouby na rámu. Na prodejně mi bylo řečeno že musím počkat měsíc na reklamaci.

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den,
    za nedopatření se velice omlouváme. Zmiňovaných 30 dní není termín, který bude reklamace bezpodmínečně trvat, je to termín, do kterého musí být reklamace vyřízena.
    Naše výrobky jsou průběžně modernizovány a procházejí neustálým vývojem. Proto není ničím výjimečným, že náhradní díl z modelu z roku 2018 již nemusí pasovat na model 2019 atd. Přestože všechny produkty procházejí výstupní kontrolou, i zde hraje lidský faktor jistou roli a čas od času se jako každý omylu nevyhneme. Ve Vašem případě došlo s největší pravděpodobností ze zatím nezjištěných příčin k tomu, že jste obdržel sice dva díly jednoho stroje, ovšem různých modelových řad. Vaše reklamace bude samozřejmě neprodleně vyřízena a budete co nejdříve kontaktován.
    Ještě jednou prosím přijměte naši omluvu.
    Přeji hezký den
    Petr - technická podpora HECHT

  • 10 %

    • Zadna
    • Neuznavaji reklamace
    • Nefunkcni zakaznicka linka

    Nedoporucuji,absolutne neuznavaji reklamace.
    Nefunkcni zakaznicka linka.

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den,
    jelikož je Váš příspěvek anonymní a ani jste neuvedl / neuvedla, čeho se vaše reklamace týká, nemůžeme se vyjádřit k vašemu konkrétnímu případu.
    Není pravdou, že bychom reklamace neuznávali a automaticky je zamítali. Nicméně ne každá reklamace musí být uznána. Zejména pokud závada vznikla například poškozením v souvislosti s nesprávným používáním produktu, nedodržení podmínek použití nebo nevhodnou údržbou, není možné reklamaci uznat. Prodejce neodpovídá za vady, které jste na věci způsobili nedodržením obecných zásad zacházení s věcí, popřípadě zásad speciálních, se kterými vás prodejce písemně seznámil (například v návodu na použití). Při vyřizování reklamací postupujeme podle § 13 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
    Přeji hezký den
    Petr - Technická podpora HECHT

  • 10 %

    • dostupnost a otevírací doba
    • komunikace firmy nikoli obchodu,
    • rychlost vyřizování reklamací

    Přes internet jsem si objednal robotickou sekačku a s výdejem na prodejně po trojím reklamování výrobku pro stejnou závadu, konkrétně robotická sekačka jsem na základě nesplnění termínu třetí reklamace odstoupil od smlouvy. Když zboží platíte na prodejně a tak očekáváte vrácení peněz na prodejně a ejhle lze pouze převodem na účet. OK tak vyplníte číslo účtu a potom čekáte a čekáte. Očekávali by jste ,že zadání příkazu k převodu peněz nebude trvat dlouho ,ale když peníze nepřevedou ani za 30 dní tak e-mailem žádáte o urychlené vyřízení. Na to také nikdo nereaguje. Reklamace a vypovězení smlouvy proběhlo den 3.11.2020 a do současné doby nemám na účtu peníze a ani na e-mail nikdo nereagoval. Důrazně varuji před nákupy u této firmy. číslo reklamace 117/20 00710/rek
    již nikdy!!!
    Straka

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den,
    prověřil jsem Vaší raklamaci a nezbývá mi než se jménem naší společnosti upřímně omluvit. Chyba je opravdu na naší straně. Kolega který vaši reklamaci vyřizoval onemocněl a nestihl ji předat. Jamile se vše vysvětilo, urgentně vše bylo vyřízeno. V této chvíli by již vše mělo být v pořádku a okud se tak již nestalo, peníze by co nejdříve měly dorazit na váš účet.
    Ještě jednou se velice omlouváme.
    Přeji hezký den
    Petr - Technická podpora HECHT

  • 20 %

    Vrácení výrobku zakoupeného v e-shopu hned na druhý den z důvodu jeho nefunkčnosti způsobilo problém. Neochotný personál nebyl schopen na místě zrušit kupní smlouvu. Místo toho vypsal servisní list a po upozornění na porušení zákona mě drze odkázal na ČOI, což jsem také udělal. Po 2 týdnech nic, peníze nikde a firma nereaguje na emaily. Tuto českou firmu rozhodně NEDOPORUČUJI! Jsou to PODVODNÍCI.

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den,
    právo odstoupit od kupní smlouvy uzavřené na dálku bez udání důvodů je možné pouze u nepoužitého zboží. Zákon toto právo poskytuje kupujícímu proto, aby měl možnost vyzkoušet věc, kterou objednal. Ovšem ve 14denní lhůtě může zákazník zboží vyzkoušet pouze v takovém rozsahu, jako by věc zkoušel na prodejně. Není tedy možné zakoupit například sekačku a po posečení zahrady jí vrátit s tím, že vám nevyhovuje.
    Bohužel jakkoli to pro vás může být nepříjemné, pokud se v průběhu používání během prvních 14ti dnů projeví vada, nelze odstoupit jednoduše od smlouvy bez udání důvodů, zboží však můžete reklamovat. V takovém případě pak budeme samozřejmě postupovat podle zákona. Je-li zboží reklamováno do šesti měsíců od převzetí, nárok na vrácení peňěz vzniká pouze v případě, nelze-li zboží opravit nebo vyměnit. Po uplynutí této doby mohou být peníze vráceny jen když vada představuje podstatné porušení smlouvy, případně je-li zboží reklamováno 3x se stejnou, nebo 4x s různou vadou. Samozřejmě předpokládá se, že tyto reklamace musí být uznány a reklamovaná vada odstraněna opravou a ne jinak, například výměnou celé věci.

    O průběhu vyřízení reklamace budete samozřejmě informován.

    Přeji hezký den
    Petr - technická podpora HECHT

  • 10 %

    • V obchodě jsou podvodníci, ty co řeší reklamace jsou zloději

    Důrazně doporučuji se obloukem vyhnout firmě HECHT Teplice, jsou to zloději a podvodníci. Vloni jsme si v Hechtu v Teplicích koupily dvě kolonožky dětem k Vánocům a obě měli vadné baterie, šli jsme je hned vrátit a reklamaci neuznaly, po rozebrání jsme zjistily, že v obou kolonožkách jsou staré používané baterie prakticky po smrti. Později jsme zjistily že měli vadnou celou sérii, přesto je prodaly lidem a s reklamací se vysmály. Podvedla a okradli spoustu zákazníků stejným spusobem. Jsou to podvodníci a zloději.

    Reakce obchodu HECHT

    Dobrý den,
    je nemyslitelné, aby ve výrobě do nového produktu byla namontována jakákoli používaná součást. Tedy ani akumulátor. Hoverboardy jsou napájené z lithiových akumulátorů. Ty bohužel mají tu vlastnost, že pokud dojde k jejich vybití pod určitou hranici, může dojít k jejich trvalému poškození. Přestože proces nabíjení i vybíjení hlídá a řídí pokročilá elektronika, pokud necháte hoverboard delší dobu vybitý, může vlivem samovybíjení napětí na článcích akumulátoru poklesnout natolik, že již nepůjde nabít. Proto je nutné udržovat baterie pokud možno stále nabité a dobíjet nejlépe ihned po vybití.

    Informace o tom, že by naše společnost dodala na trh vadnou sérii produktů je nepravdivá.

    Přeji hezký den
    Petr - technická podpora HECHT

  • 10 %

    • Pro sběratele šmejdů
    • Reklamace vyřizuje lajk
  • 10 %

    • Nic
    • Katastrofální služby při řešení problémů.

    Hecht - poprvé a naposled

  • 30 %

    • Nedokonale navržené stroje

    Bohužel mě dva ze tří výrobků velice zklamaly laserový dálkoměr velice přesný lehký cenově dostupný s velkou výdrží baterií mnoho funkcí . Sekačka benzínová 553sw na stupeň 1 / 2/3 zvládne sekat tak leda letiště velice nevhodné rozložení pojezd výška nože oproti krytu dále koš náplní maximálně do poloviny většinou však pouze do třetiny potom se výstup zacpe a je nutno ručně přesunout do zadní části nebo vysipat kombinované kladivo slušný úder dobře se drží ovšem umístení nasávání vzduchu a jeho odfuk nemá prakticky žádné krytí zvládne nasát poměrně velké nečistoty jenž jednak způsobují poškození lopatek chlazení ale také odstřel nečistot přímo na pracovníka bohužel 2/3 nespokojenost budu hledat jiného výrobce pro další vybavení

  • 10 %

    • Reklamace
    • komunikace se zákazníkem
    • Žádná ochota domluvit se na nějakém řešení

    Reklamoval jsem třikrát motorovou sekačku HECHT 5556 , při sečení SUCHÉ TRÁVY nafouká sotva půlku a ucpe se . V obchodě kde jsem jí koupil tam ze sekačkou nechtějí mít nic společného a vymlouvaly se na Prahu . Praha závadu neodstranila že sekačka seče a koš že je nezajímá a všechny reklamace neuznala . Jestli chcete vyhodit zbytečně peníze tak HECHT je ten pravý obchod . AROGANTNÍ , NEOCHOTNÍ a bělat ze zákazníku jenom blbce . Už bych si tam nekoupil ani sirky .