Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mám to za rohem, ale tím to končí.
    • Mají skladem na internetu, objednáte s vyzvednutím v Praze a čekáte, protože samozřejmě skladem nemají a preposilaji. Šlo o duši v celku klasického rozměru, žádný speciál.
    • Dále hrozny nedostatek základních věcí v Praze. Nerozumím jak dělají servis kol když nemají skladem kolikrát ani obyčejné brzdové lanko.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu.

    Problém s vyzvednutím jsme již vyřešili, byl to drobný šotek v našem e-shopu. Na každé z našich prodejen poskytujeme servis a každá z našich prodejen je vybavena základními potřebami. Samozřejmě se může stát, že něco dojde, tomu se ale snažíme vyvarovat.

    Mrzí nás, že máte s naším e-shopem špatnou zkušenost. Pokud byste se rozhodnul nám dát ještě jednu šanci, věřím, že budete spokojen.

    Tereza,
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 11 dni po zaplaceni zadne info o stavu zasilky a terminu doruceni, a to ani po mem dotazani...

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši recenzi. Ve vaši objednávce byla položka, u které již v době objednání svítilo dodání za 4-6 pracovních dní. Další prodlení bohužel vzniklo na straně přepravce, jak vám ještě tentýž den odepsala má kolegyně. Zásilku jsme dnes zabalili a odeslali. Velmi nás mrzí, že s naším obchodem máte zatím negativní zkušenost, ale pevně věřím, že to není vaše poslední zkušenost s námi. :)
    Omlouváme se za možné vzniklé komplikace.

    Tereza,
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné !
    • Obchod opakovaně nabízel zboží které neměl skladem !

    Nikdy více

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že máte špatnou zkušenost s naším e-shopem. Na základě vašeho podnětu jsme v komunikaci s poskytovatelem platební brány i účetního softwaru a zkoumáme všechny možnosti, které mohly nastat. Kontaktovali jsme vás, nicméně jste se bohužel rozhodla s námi dále nekomunikovat a nebylo tak možné dojít společně k vyřešení této situace k vaší spokojenosti.

    Tereza
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zbozi nedorazilo, spolkla ho Ceska posta, bylo mi sdeleno ze na vraceni penez musim pockat az se balik najde a vrati se obchodu, coz nemusi byt nikdy nebo to potrva i mesice a obchod nenabidl zadne reseni a dale nereaguje, nemam tedy nekolik tydnu ani zbozi ani nemale penize a nezbyva mi nez cekat

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,

    čekali jsme na vyjádření České pošty, proto se tato nepříjemná situace protáhla. V tomto případě se bohužel jednalo o chybu v naší komunikaci, kterou bychom vám rádi alespoň částečně vynahradili. Kolegyně s vámi již mluvila a já pevně věřím, že se všechno nakonec vyřešilo k vaší spokojenosti.

    Tereza
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží dodáno bez návodu v českém jazyce

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,
    jedná se o multijazykový návod a někdy se stane, že dodavatel návod v českém jazyce nepřiloží. Pokud jste ho nedohledal, napište nám, zašleme vám návod elektronicky. Děkujeme, že jste si udělal čas na recenzi.
    Hezký den!

    Iva P.
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dlouhá doba dodání,skoro týden,přitom jsem měl placenou expres dopravu.Navíc mi u zakoupeného kola po cca 10 km jízdě upadla šlapka a musel jsem koupit obě nové.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,
    někdy se může zdát, že uběhl týden, ale ve skutečnosti do toho většinou skočí víkend :) Kolo bylo expedováno během dvou pracovních dnů, snažíme se však tlačit na dopravce (kteří jsou bohužel podobně přetíženi jako o Vánocích), aby doručovali co nejrychleji. Proto dostáváte své zboží později než bylo dosud obvyklé. Věřte, že se snažíme dělat maximum, protože rychlost dodání je naší hlavní prioritou.
    Kolo z e-shopu standardně chodí v krabici a je rozložené, stačí namontovat přední kolo a právě pedály (které jsou kvůli skladnosti zvlášť). Pokud si někdo kolo sestavit nechce, stačí objednat našeho bikero kurýra, který doručí kompletní kolo profesionálně smontované, seřízené a okamžitě připravené k jízdě.
    Chápu však vaše rozladění a pokud byste se nám ozval, společně bychom našli cestu, jak nepříjemnost vyřešit. Třeba tak, že bychom vám poslali nové pedály na naše náklady ;)

    Iva Průšová
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Klamavá reklama, zboží nedorazilo ani po deseti dnech od platby

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,
    musíme se vám omluvit. Objednal jste si jedno z posledních sedel, které bylo v Praze. Ale než se stačilo stáhnout z prodeje, tak se na pražské prodejně prodalo.
    Velice nás to mrzí, je to naše chyba a budeme vám ji kompenzovat k vaší spokojenosti.
    S pozdravem

    Iva Průšová
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouhá dodací lhůta
    • Neinfomovanost od obchodu o udržení objednávky

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,
    bohužel se jednalo o zboží, které bylo skladem u dodavatele a tak se dodací lhůta prodloužila. Posílali jsme vám upozornění a i na váš emailový dotaz jsme odpovídali, mrzí nás, že to vnímáte jinak. Věřím, že příště už bude vše v nejlepším pořádku, uděláme pro to maximum.

    S pozdravem
    Iva Průšová
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • rychlost dodání
    • komunikace

    Zboží jsem objednal, mělo být skladem ihned k odeslání. Po 12 dnech stále nepřišlo....

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,
    moc nás to mrzí, chyba vznikla na naší straně. Velice se omlouváme a okamžitě zřídíme nápravu.

    S pozdravem

    Iva Průšová
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nemluví pravdu , a balamutí zákazníka

    Nejsou seriozní, nedodali zboží co jsme si objednal, a zaplatil, hlavně mi zaslali potvrzující email s tím že zboží bude doručeno , kopírují email který mi řišel "
    .""Zdravíme,
    vaše objednávka byla zpracována - nyní jen čekáme na dodání zboží od našeho dodavatele. Pokud by se termín dodání prodloužil, tak vás budeme kontaktovat.
    Pokud by jste chtěli mít zboží doma dříve, tak nás kontaktujte a můžeme najít skladovou alternativu či objednávku rozdělit na více doručení

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,
    naše komunikace byla upřímná, objednal jste si zboží, které bylo skladem u dodavatele, což znamená, že musíme počkat, až nám ho dodavatel pošle a následně ho expedujeme k vám, což je uvedeno i v emailu, který jste nám sem zkopíroval. U těchto produktů je termín dodání uveden 6 - 10 dní. Když jsme věděli přesnější termín, opět jsme vás o tom informovali. Pokud si nepřejete platit předem, máte možnost dobírky nebo platby při osobním vyzvednutí na prodejně.

    Každý vzniklý problém se snažíme řešit co nejrychleji a individuálně, proto nás vaše slova mrzí.

    Přesto věřím, že budete nakonec spokojen.

    S pozdravem
    Iva Průšová
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod nekomunikuje. Na můj dotaz se zpožděním sice odpověděli, ale teď už zase nic.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den Richarde,
    za zpoždění se vám omlouváme, výdej zboží se zpozdil díky tomu, že byl uskladněn na dvou různých místech. Kolegové na prodejně s vámi už vyřešili, doufám k vaší spokojenosti. Děkujeme za pochopení a vaši shovívavost.

    Iva
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nabízejí zboží, které není na skladě, ale peníze chtějí hned
    grygar

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den pane Grygare,
    k původní objednávce jste si ještě doobjednával zboží, které bylo skladem poslední kus – ale vy jste si objednal kusy dva (doobjednává se u dodavatele). Tím pádem se objednávka zdržela, byl jste na to upozorněn. Mrzí nás, že jste byl zklamaný a věříme, že svůj názor časem přehodnotíte.

    Iva
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Vytvořila jsem objednávku a odeslala. Následně jsem chtěla doplnit ještě jeden kus stejného zboží do objednávky. Téměř okamžitě po odeslání objednávky. Bylo mi odpovězeno, že to není problém a že bylo zboží přidáno. Po několika dnech mi přišel e-mail, kde bylo potvrzena možnost vyzvednutí 2ks zboží. Na prodejně mi bylo řečeno, že žádné 2 kusy nevidí a že to byla nejspíš moje chyba. Nehledě na způsob odbavování zákazníků v obchodě. Spoustu lidí čekalo jen proto, že si nějaká dáma nevěděla rady s výběrem kola. Pan prodavač vůbec nevyhodnotil, že by během max 5 minut bylo lepší odbavit zákazníky, čekající na internetovou objednávku a dál se věnovat zákaznici, která chtěla vybrat kolo, což je proces výrazně delší. U této paní 2x tolik než u běžného zákazníka. Všichni jsme tedy čekali na to až si paní vybere barvu kola apod. Tento obchod už určitě znovu nevyužiji.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den Jano,
    velmi nás to mrzí, jedná se o chybu v naší interní komunikaci. Děkujeme za vaše postřehy a zpětnou vazbu na prodejně, můžeme se tak zlepšovat a nedostatky odstraňovat. Krásný den!

    Iva
    tým bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Již 10 dní čekám na objednané věci, na dotaz kdy dorazí bylo odpovězeno až naskladni chybějící zboží. Na otázku kdy to bude už odpověď nepřišla. Požadované zrušení objednávky a vrácení peněz také bez odpovědi...

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,
    čekali jsme na zboží od dodavatele, který nám však oznámil, že produkt již vyprodal. Moc nás to mrzí, kolega se s vámi již domluvil na nápravě a kompenzaci. Děkujeme za pochopení a omlouváme se.

    Iva
    tým bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velky výběr a dobré ceny.
    • nulová komunikace
    • to co mělo být skladem, nebylo
    • dlouhá doba dodání

    na základě nekonečných reklam v tv jsem se rozhodl si zde nakoupit věci na kolo. Ceny spatne nemaji. Ale objednával jsem o víkendu a do středy se nikdo neozval, tak jsem napsal mail a druhý den odpověď, že se čeká na tretry a budou v pondělí. V úterý před půlnoci mail, že druhý den jim to přijde a budou expedovat. A další den zavolal někdo, že to nemaj a nebudou mít. Měl jsem osobní odběr, tak říkám že si pro to zajedu a boty vyberu na místě jiné. Odpověď byla, že zboží je na centrálním skladu a do Prahy ho dopraví nejdříve za 2 dny, tedy 13 dní od objednání. To byla poslední kapka a objednávku jsem zrušil. Velmi neprofesionální jednání.

  • Nedoporučuje obchod

    obdrzel jsem,bundu na kolp,objednana velikost byla 3XXL,,bohuzel obdrzena velikost bundy se rovna velikost L,musel jsem Vam zasilku vratit zpět.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,
    u každého produktu je uvedena tabulka velikostí, kde jsou přesné rozměry pláštěnky uvedeny. Bohužel se nestačí řídit obecným odhadem své velikosti, ale je třeba si ověřit i obvod hrudníku atd. Každý výrobce to má trochu jinak. Chyba tedy není na naší straně, ale vaše rozčarování je pochopitelné.

    Iva
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží dodáno za 9 dní
    • Komunikace se zákazníkem

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,
    jedná se o nedorozumění naší vzájemné komunikace, mrzí nás to. U produktu bylo uvedeno, že je "na cestě", tudíž jsem expedovali ihned poté, co nám dodavatel zboží dodal.

    Iva
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • personál

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den Vladimíre,
    moc děkuji za zpětnou vazbu, kterou jste mi dnes poskytl, když jsem vám volal s žádostí o více informací a ještě jednou se omlouvám za chování mého kolegy. Vzniklá situace mě mrzí, ale pevně věřím, že při příští návštěvě budete spokojen a jednalo se o individuální pochybení kolegy, se kterým jsem již celou situaci také probral.
    S pozdravem
    Martin Kudrna
    ředitel bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • vydáno nesprávné zboží
    • při vrácení zboží obsluha neuznala svojí chybu

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,
    bohužel se jednalo o nesprávné označení výrobku na našem webu, za což se omlouváme, ale produkt jste dostal ten, který jste si objednal. Takže je nám líto, jedná se pouze o nedorozumění.

    Za tým bikero.cz
    Iva P.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neochota

    S rodinou jsme vyzvedávaly dětské kolo Woom 2 na pobočce v Hradci Králové. Při příchodu do kamenného obchodu stál prodavač za počítačem a na pozdrav celkem neochotně odpověděl. Pravděpodobně tím, že dětské kolo bylo objednáno přes internet, tak zájem prodavače o zákazníka nebyl žádný. Předvedení kola, zájem zda není potřeba zvednou sedátko, nějaký popis prostě nic. Při odchodu z obchodu jsme se s ženou nezávisle shodli, že pokud by s námi nebyl syn, kterému se kolo moc líbilo, tak by jsem se otočili a šli pryč. Kam se v dnešní době vytratila slušnost a úcta k zákazníkovi? S tímto chováním jděte...

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den Martine,

    děkuji za Vaší zpětnou vazbu. Vaše zkušenost mě opravdu velmi mrzí, ale jsem rád, že i takováto zpětná vazba se k nám dostane. Prověřil jsem dle systému, který kolega Vás obsluhoval a určitě s ním tuto záležitost proberu.

    Chápu, že pro takovýto přístup není omluvy, ale jen pro úplnost bych dodal, že v sobotu, kdy jste naší prodejnu navštívil, bývá na prodejně většinou pouze jeden kolega. V den, kdy jste prodejnu navštívil zde byli prodavači dva. Jeden nováček a zkušený kolega, který jej zaučoval. Bohužel starší kolega se v té době věnoval jinému zákazníkovi a Vás obsluhoval kolega v zácviku. Troufnu si tedy tvrdit, že jeho chování bylo spíše neznalostí, nikoliv nezájmem. Zároveň bych rád podotkl, že v hodnocení prodejců nehraje roli, zda je realizovaná zakázka na základě internetové objednávky či nikoliv. Nicméně rozumím, že podstatné je, že Vám nebyl poskytnut servis odpovídající úrovně a za to se Vám upřímně omlouváme a uděláme vše pro to, aby se obdobná situace již neopakovala.

    S pozdravem
    Martin Kudrna
    ředitel