Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Naprosto zpackaný servis kola.
    • Dlouhé hledání objdnávky zboží v systému

    Poprvé a naposledy sjem dáal své kolo do servisu BIKERO. Totálně natvrdo nastavené řazení na novém silničním kole, odřený karbonový ráfek po výměně pláště, kolo předáno s vybouleným pláštěm.

    S takovou masivní reklamou bych mslel, že si servis BIKERO poradí i s lepším kolem...nestalo se tak.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Vážený pane P.

    Děkujeme za Vaši recenzi našeho servisu. Našich zákazníků si velmi vážíme a snažíme se o individuální přístup i maximální kvalitu služeb. Ovšem jak se říká, i mistr tesař se někdy utne.
    Mrzí nás, že jste svou nespokojenost neprojevil, když jste kolo 7.8. přebíral, a ani později jste opravu či jakékoli poškození nereklamoval. Naši zkušení a pravidelně školení servisní mechanici by se k Vaší reklamaci zajisté postavili čelem.

    Nicméně k Vaší objednávce ze 7.8. odpoledne: Objednal jste si zboží u kterého je veřejně deklarováno dodání v rozmezí 7-14 dní (uvedeno i jak na stránce u produktu, tak v záhlaví Vaší objednávky). Již po čtyřech dnech, 11.8. ráno jsme Vám zasílali mailem i SMS zprávu, že Vaše zboží je připraveno k vyzvednutí. Do dnes jste si jej bohužel nevyzvedl.

    Mrzí nás Vaše nespokojenost a budeme rádi, pokud se u nás zastavíte a my budeme moci celou věc uvést do pořádku.

    Jan Coufal
    majitel

  • Nedoporučuje obchod

    • nabizi co nema a uvadi, ze je zbozi skladem.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,
    zásoby na skladě máme pravidelně aktualizovány, ale bohužel se Vám objednané zboží v ten samý okamžik prodalo na prodejně.
    Děkuji za pochopení a věřím, že příště bude vše v pořádku.
    S pozdravem Martin Hrubý, eshop manager

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím žádné.
    • Přiblblý emaily jak hledají papír na zabalení zboží a přitom nikdo není schopen zkontrolovat, zda mají všechno zboží, co si zákazník objednal. A zákazník čeká a čeká. Asi nenašli papír.

    Nedůvěryhodný obchod.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,
    velice se Vám omlouváme za komplikace s Vaší objednávkou. Vaše zboží od dodavatele dorazilo včas, ale následně se zjistilo, že nám bohužel zaslali jiný druh. Proto se prodloužil termín dodání, o čemž jste byl informován.
    Děkuji za pochopení a věřím, že příště bude vše v pořádku.
    S pozdravem Martin Hrubý, eshop manager

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Inzerujici zbozi v bazaru je klamave prezentovano jako zanovni , ale fotky byly zrejme od nove lyze, skutecny stav bazaroveho zbozi je pak odost horsi...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná výhoda dobré ceny které ale neplati ani po upozornění
    • I přes upozornění na špatně označenou cenu za zboží, mi řekly že jsem nepochopil cenu za kus

    zkušenost špatná,jenom slybují nadoporučuji,

  • Nedoporučuje obchod

    • žádné
    • předražený aušus

    nevlídný a studeně působící obchod, předražené věci, málo známé značky. Pouze vlídní prodavači, ale ti obchod nezachrání.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Vážený pane Vladimíre,
    jsme rádi za každou konstruktivní kritiku, která nám pomáhá zlepšovat naše služby o jejichž nejvyšší kvalitu se dlouhodobě snažíme.
    Vaše kritika ovšem oprávněná není. Objednal jste si zboží na neexistující adresu Bulharská 211 v Českých Budějovicích. Podepsal jste se jako Petr K. a zboží samozřejmě neodebral a nezaplatil. Nemůžete tedy s čistým svědomím tvrdit že značka Reima (což je to co jste objednal) je "předražený aušus". Finské legendární dětské oblečení Reima s tradicí 73 let je vrcholem funkčního oblékání. Dále náš obchod nabízí výběr tradičních, velmi kvalitních a často také světoznámých značek mezi něž. patří např.: Fischer, Atomic, POC, Cannondale, Descente a 76 dalších. Pokud se Vám nelíbí interiér obchodu, je to Vaše právo a mrzí nás to. Dali jsme si práci aby to tak nebylo. Přeji Vám hezký den a doufám, že příště skutečně objednáte. Jan Coufal, majitel obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • nic
    • Má na web stránkách něco co už se dávno nevyrábí.

    Má na web stránkách něco co už se dávno nevyrábí.Pak čekáte 2 dny a volate znovu kde překvapeně zjistite že se musí někam volat a někde něco zjištovat jetli to vubec někdo ještě někde dělá. Prostě Vás nechaji čekat bez informací.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že nejste s naším obchodem spokojen. Zboží, které jste si objednal mělo dostupnost NA DOTAZ, což je zboží, které nemáme na skladě a ani dodavatel ho nemusí mít skladem. Ne všichni dodavatelé poskytují online informace o dostupnosti, což byl i tento případ, což se Vám velice omlouváme

    Děkujeme za pochopení
    S pozdravem Martin Hrubý, eshop manager

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Prakticky nic není skladem, dlouhá doba dodání.
    • Asi jsem se nechal unést pompézní kampaní během přenosů TdF. Realita je bohužel spíše tristní.
    • Paní/slečna na prodejně se sice snaží, ale bez podpory firmy celkový dojem úsměvem a ochotou nedožene.

    Zklamání. Působí to na mě tak, že projekt bikero má na svědomí někdo kdo s cyklistikou nemá moc společného.
    Co se týká prodejny v HK, tak jsem byl překvapený, že v tak velkém prostoru je toho tak málo. Bicykl bych si tam možná z těch 15-20 modelů vybral, ale nabídka ostatního co ke kolům patří je minimální. Osobně to mám tak, že nové kolo koupím jednou za X let, ale X krát za rok koupím něco ke kolu nebo pro sebe. Pro mě tenhle obchod zkrátka není.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den Leoši,
    upřímně se omlouváme, při zpracování Vaší objednávky došlo k pochybení na naší straně.
    Věřím, že pokud dostaneme ještě jednu příležitost, budete spokojen.

    S pozdravem Martin Hrubý, eshop manager

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • zatím žádné, jistě se vše zlepší
    • úzký sortiment jednotlivých komponentů i oblečení

    dejte obchodu čas na zprofesionalizování činnosti. Partě cyklonadšenců se to časem jistě povede.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den pane Simone,
    děkujeme za recenzi. Sortiment každým dnem postupně rozšiřujeme a doplňujeme, proto věříme, že příště bude více spokojen.

    Martin Hrubý, eshop manager

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nemohu posoudit, byl to můj první nákup a ačkoliv inzerovali, že mohou zboží dodat během 4-5 dní zboží mi nedodali a objednávku stornovali.
    • Nabízejí zboží, které nejsou schopni dodat.

    Raději nehodnotím, ale moje zkušenost s obchodem je spíše negativní.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,
    omlouváme se za situaci, která nastala naší chybou. Jako kompenzaci jsme Vám nabídli voucher na nákup zboží. Věříme, že při dalším nákupu bude vše v nejlepším pořádku.

    S pozdravem Martin Hrubý, bikero