Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Ráda bych ohodnotila, ale nemám co. Objednala jsem 23.10 a bohužel až po zaplacení a několika dnech, kdy se nic nedělo, jsem si v potvrzovacím emailu všimla, že "předběžný" termín dodání je 6.11. Mám za to, že zboží bylo skladem nebo skladem u dodavatele. Vědět předem, že bude trvat minimálně dva týdny, než se objednávka vůbec odešle, objednala bych jinde. V dnešní době to jde určitě rychleji.
Reakce obchodu bikero.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu, která je pro nás velmi důležitá. Vámi vybrané zboží jsme v momentu vytvoření vaší objednávky neměli skladem, nýbrž bylo skladem u našeho dodavatele. Přibližný termín dodání je vidět jak na našem webu, tak i v potvrzujícím e-mailu, který obdržíte při vytvoření vaší objednávky. Vždy se snažíme dobu dodání uspíšit, ale občas se vyskytnou okolnosti, které nejsme schopni ovlivnit a dodání uspíšit. Rádi bychom se vám omluvili za možné komplikace, které tímto mohly vzniknout.
Tereza,
bikero.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží na eshopu skladem, obejdnáno 26.9. a 3.10. zatím nedoručeno. Po dotazu prý stahují zboží z prodejny..
Takto si dnes nákup na eshopu nepředstavuji.Reakce obchodu bikero.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaši recenzi, která je pro nás důležitá. Přibližný termín dodání je vždy zobrazený u daného produktu, poté také v košíku u výběru dopravy a následně v rámci potvrzujícího e-mailu. Vždy se snažíme dodržet co nejkratší dobu dodání, občas se ale bohužel vyskytnou okolnosti, které dobu dodání prodlouží. Neustále pracujeme na zefektivňování procesu dodání, a proto děkujeme za vás podnět a rádi bychom se vám omluvili za komplikace, které mohlo pozdější dodání způsobit.
Tereza,
bikero.cz -
Nedoporučuje obchod
Názor už jsem posílal, reakce na to žádná, místo toho další dotazník
Reakce obchodu bikero.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu, která je pro nás velmi důležitá. Věřím, že se vše nakonec vyřešilo k vaší spokojenosti. Omlouváme se za komplikace.
Tereza,
bikero.cz -
Nedoporučuje obchod
- Kolo odeslali pozdě - mělo být dodané dle webu druhý den. Ještě jsem si za to připlácel PPL dopravu
- Nechtěl jsem vystavené - kolo přišlo se stopami po montáži a v jiné krabici
- Chaos v komunikaci - nejdříve psali, že kolo bude za týden, že se omlouvají a za 24h, že jej předali přepravci
Za mě už nikdy. Za poslední dva roky jsem kupoval dvě dětská kola u jiného prodejce. Tohle byl nákup třetího kola a má velká chyba, že jsem koupil jinde
Reakce obchodu bikero.cz
Dobrý den, Jirko,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu, která je pro nás velmi důležitá. Bohužel došlo ke zpoždění jednoho dne a to naší chybou v systému. Ráda bych se vám za vzniklé prodlení omluvila.
Každé kolo před odesláním prochází seřízením, proto kolo mohlo vypadat jako vystavené, nicméně tomu tak nebylo.
Mrzí nás, že z nákupu u nás máte takovouto zkušenost nicméně věřím, že další nákup bude již bez problémů.
Tereza,
bikero.cz -
Nedoporučuje obchod
- rychlost vyřízení objednávky
- přístup personálu na prodejně
Z pohledu zákazníka máte pocit, že personál spíše obtěžujete i přes to, že je prázdná prodejna a jste jediný zákazník na place. Pokud potřebujete poradit, doporučuji spíše navštívit Skibi v Radotíně, ochota a zákazník je tam na prvním místě.
Reakce obchodu bikero.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že si z nákupu u nás odnášíte tuto zkušenost. Váš nákup jsme si na základě vašeho podnětu s kolegou prošli, z našeho pohledu vaše krátká návštěva proběhla v pořádku. Pokud byste s námi chtěl sdílet více informací budeme rádi, když se nám ozvete na [email protected]. Nicméně věříme, že alespoň s helmou budete spokojený.
Tereza,
bikero.cz -
Nedoporučuje obchod
- Možnost vyzkoušet více typů kol
Pobočka HK - první z prodejců nám tvrdil, že na vybrané dětské kolo jde v pohodě namontovat jiná přehazovačka(páčková). Po dodání kola nám jiný prodejce oznámil, že jiná přehazovačka je problém. Nicméně kolo jsme koupili. Při koupi nebylo prodejcem ani nabídnuto doplňkové zboží(blatníky, stojánek, zámek, světla atd.) takže koupíme jinde. Po další komunikaci ohledně výměny přehazovačky nám bylo řečeno, že to pro ně teď není priorita a že si to vlastně máme vyřešit sami. Takže nákup zde byl od nás poslední a kola pro nás jsme pořídili jinde. Přístup prodejců dost neprofesionální!
-
Nedoporučuje obchod
kolo mělo být seřízeno, bohužel není tomu tak
Reakce obchodu bikero.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Kolo vždy prochází seřízením, pokud byste s námi chtěl sdílet více informací, budeme rádi, když se nám ozvete na [email protected].
Tereza,
bikero.cz -
Nedoporučuje obchod
Obsluha obchodu nema moc vysoky prehled. V obchode neni velka nabidka, 2x slibili dodat na prodejnu kolo do druheho dne z jine prodejny, v obou pripadech se to nepodarilo vcas/jak bylo slibeno.
Reakce obchodu bikero.cz
Dobrý den, Michale,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu, která je pro nás velmi důležitá. Naši nabídku se snažíme pravidelně rozšiřovat tak, aby si naši zákazníci vždy měli z čeho vybrat. Co se týče prodlení - to bohužel vzniklo na naší straně. Omlouváme se za vám za prodlení.
Tereza,
bikero.cz -
Nedoporučuje obchod
Vybrali jsme jine kolo, ktere synovi lepe sedelo
Reakce obchodu bikero.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Bohužel došlo k pochybení na naší straně, a tak bych se vám ráda ještě jednou omluvila za vzniklé komplikace.
Tereza,
bikero.cz -
Nedoporučuje obchod
- Skvělá komunikace
U jedné položky byl skladem zřejmě pouze jeden kus a ještě poškozený, tak dodání trvá o 5 dni déle
Reakce obchodu bikero.cz
Dobrý den, Ájo,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Bohužel v tomto případě vzniklo prodlení právě z důvodu poškozeného kusu, kdy jsme museli čekat na dodání kusu nového. Omlouváme se za komplikace.
Tereza,
bikero.cz -
Nedoporučuje obchod
odrážedlo mělo problém s jedním kolem ,které nebylo dobře vyvážené a divím se že to přes technika prošlo !. potom doprava díra v balení !.
Reakce obchodu bikero.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu, která je pro nás velmi důležitá. K poškození balíku došlo pravděpodobně při přepravě, čímž mohlo dojít i k samotnému poškození odrážedla. Pokud je balík viditelně poškozený je lepší ho nepřebírat a vrátit přepravci. Mrzí mě, že jste měl s balíčkem ze začátku problém, nicméně věřím, že je vše již vyřešeno k vaší spokojenosti.
Tereza,
bikero.cz -
Nedoporučuje obchod
- Doteď dobré zkušenosti
- Zboží zatím nedorazilo, komunikace z obchodu o zdržení žádná
Reakce obchodu bikero.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu, která je pro nás velmi důležitá. Jak s vámi již komunikovala naše zákaznická linka - předpokládaný termín doručení vašeho zboží bylo 10 dní, do kterých jsme vám zboží také doručili. Bohužel datum zasílání dotazníků z Heureky neovlivníme, v některých případech se tak může stát, že dotazník spokojenosti dorazí dříve, než samotné zboží. Omlouváme se za možné nedorozumění.
Tereza,
bikero.cz -
Nedoporučuje obchod
Objednáno 5 položek, vše údajně skladem, po třech dnech se musela jedna vyřadit, prý není skladem a po dalších třech dnech další položka. Objednávku jsem následně zrušil.
Reakce obchodu bikero.cz
Dobrý den, Jarku,
Jedna položka z vaší objednávky byla skladem u externího dodavatele, kde se prodloužila doba dodání. Druhá položka bohužel nebyla nalezena - chyba je zcela na naší straně. Rádi bychom se vám tak omluvili za vzniklé komplikace.
Tereza,
bikero.cz -
Nedoporučuje obchod
- Volí špatně dopravce a v případě problémů nic dál s nimi ani se zákazníkem řešit nechtějí
Reakce obchodu bikero.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu, která je pro nás velmi důležitá. Naší spolupráci s přepravci jsme aktuálně trochu pozměnili, tak, aby naši zákazníci byli ještě více spokojenější. Nicméně v momentu, kdy balíček předáme přepravci, nemůžeme jeho přepravu již moc ovlivnit. Vždy se ale snažíme být nápomocní a problémy s přepravci za zákazníka řešit. Pokud se tak ve vašem případě nestalo, napište nám prosím více na [email protected].
Děkujeme.
Tereza,
bikero.cz -
Nedoporučuje obchod
- Cyklistické oblečení v jiné velikosti než bylo na prodejně mi bylo objednáno přes e-shop na mé jméno a při koupi jsem za každou položku zaplatila 29 Kč. Poplatek za to, že mohu v prodejně zaplatit???
Reakce obchodu bikero.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Poplatek 29,- je při výběru možnosti platby hotově nebo kartou na prodejně. Pokud byste si vybrala možnost platby online kartou, tomuto poplatku se vyhnete.
Tereza,
bikero.cz -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží objednáno a zaplaceno 14.4. 2024, do dnes 23.4. 2024 zboží nemám a to bez jakého kolik vysvětlení či komunikace od obchodu.
Reakce obchodu bikero.cz
Dobrý den, Václave,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Bohužel se vaše objednávka zaseknula u nás, ráda bych se vám omluvila za způsobené komplikace.
Tereza,
bikero.cz -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
V obchodě jsem dostal jiné zboží, prodejce nebyl schopen odpovědět, jak je namontovat a odkázal mě internet. Doma jsem pak zjistil, že jsem dostal jiné zboží než objednané. Musel jsem jet se zbožím do obchodu, kde jsem ho vrátil a dostal zpět cenu za zboží. Cenu za platbu v kartou na prodejně jsem už zpět nedostal. Pro jen špatné zkušenosti a ztráta času.
Reakce obchodu bikero.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Rádi bychom se vám omluvili za komplikace s touto objednávkou. Kolega na prodejně byl proškolen, jak zákazníkovi s tímto produktem správně pomoci. Co se týče poplatku za platbu kartou na prodejně - jedná se o poplatek za transakci, který vám rádi vrátíme. Tomuto poplatku je možné se vyhnout při výběru platby předem.
Tereza,
bikero.cz