Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo 9 dní v Zásilkovně, stále někde na depu, v aplikaci Zásilkovna se nic neposouvalo. Volal jsem do Bikero, tam mi paní jen řekla, že jim nejde internet a že to nemá jak ověřit. Tak jsem jim napsal dotaz e-mailem, na který mi paní odpověděla, že ověří, jak to u Zásilkovny vypadá, a dá mi vědět. Již se neozvala. Když jsem požádal o storno objednávky, napsala mi, že chování Zásilkovny nemůže ovlivnit. No, myslím, že firma Bikero by se měla hlavně snažit ovlivnit kvalitu a komunikaci své zákaznické podpory. Chtěl jsem jet v tretrách závod, proto je objednal u nich, kde je měli skladem. Takto jsem dopadl. Nehodnotím, prezentuju fakta, každý ať si udělá obrázek sám ;)

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den, Jindřichu,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Ráda bych se vám omluvila za komplikace. Problémy s internetem již máme vyřešené, s přepravcem problémy řešíme. V momentu, kdy předáme balík přepravci, ztrácíme možnost jakkoliv ovlivnit jeho následnou přepravu. Samozřejmě jsme s přepravcem v neustálém kontaktu, občas to bohužel ale nestačí. Spolupracujeme i s jinými přepravci, při své další objednávce můžete využít jednoho z nich.
    Omlouváme se za zpoždění a komplikace.

    Tereza,
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    po 3 týdnech od objednávky nic nemám a z obchodu se mi nikdo ani neozval ... :-(

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den, Michale,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Zboží, které jste si objednal nebylo skladem a čekali jsme na jeho dodání.

    Tereza,
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neseriózní jednání. Zboží jsem objednala v úterý večer, na webu bylo uvedeno, že bude doručeno do druhého dne na prodejnu. Ve středu ani ve čtvrtek se nikdo neozval, volám prodejci v pátek odpoledne a bylo mi řečeno "no, helma přišla ze skladu proražená, kolegové Vám nestihli zavolat". Druhý kus stejné helmy neměli.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den, Silvie,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu, která je pro nás velmi důležitá. Chyba byla zcela na naší straně, ráda bych se vám omluvila za komplikace.

    Tereza,
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží jestě nepřišlo a již podruhé mi posíláte dotazník spokojenosti.
    Dlouhá dodací lhůta.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Zboží, které jste si u nás objednala nebylo skladem, takže jsme museli počkat na naskladnění naším dodavatelem. Ihned, jakmile jsme ho obdrželi, jsem vám ho obratem zaslali. Omlouváme se za čekání.

    Tereza,
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Kupovali jsme celkem tři kola, u všech tří špatné seřízení, u dětského kola přední kolo poškrábané a špinavé.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu, která je pro nás velmi důležitá. Ráda bych se vám omluvila za komplikace. Problém jsme s vámi komunikovali přes naší zákaznickou linku a věřím, že se nám jej povedlo napravit k vaší spokojenosti.

    Tereza,
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Při objednávání zboží, bylo zboží označeno že je skladem a k vyzvednutí na vybrané prodejně dnes po 17 hodině.
    Ani dnes a ani druhý den zboží na prodejně k vyzvednutí nebylo. Prý nedorazil jejich kurýr.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Rádi bychom se vám omluvili za vzniklé komplikace, bohužel skutečně došlo ke zpoždění zásilky ze strany kurýra.

    Tereza,
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poměrně široká nabídka lehkých kol
    • Otrávený personal na prodejně Bořislavka, chápu byla sobota, ale tak úplně profi to není
    • Poradit neumí nebo spis nechtějí
    • Nikdo si vás nevšimne, vystojíte si frontu a pak se dozvíte že “kolo je támhle”
    • Jsou dražší než konkurence

    Celkově jsme absolutně nespokojeni. Příprava kola jim trvá 5 dni a déle což v momentě kdy chcete zkusit 2-3 kola abyste vybrali to správný, jedete k nim 120 km tak žádný kvalitní servis.
    Na prodejně otrávený prodavač, který si vás nejdřív nevšímá, pak vám řekne ze kolo mate “támhle”, další kola připravena nejsou (to jim trvalo 5 dni). Takže jsme nevybrali kolo žádné neboť jsme nemohli porovnat velikosti. Podotýkám ze na svých stránkách uvádí “k odberu dnes od 17 h”. No tak to dnes je u nich 5 dni.
    Kolo (2x Kubikes 24 s a 20 L) jsme zakoupili o par km jinde, ochotně nám poradili, dokonce nám kolo předali v neděli a celkově byli milí a ochotni a o 1700 levnější.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den, paní Tomanová,

    děkujeme za zpětnou vazbu, která je pro nás velice důležitá.

    Jsme rádi, že jste spokojená s naším širokým sortimentem v nabídce dětských lehkých kol a zároveň nás mrzí, že nejste s nákupem u nás spokojeni. Na našich webových stránkách vždy uvádíme, kdy bude zboží připraveno k odběru na zvolené prodejně. Tuto dobu se vždy snažíme dodržet, nicméně se může stát několik okolností, které tuto dobu ovlivní a tak vždy na konci objednávky upozorňujeme, že je nezbytné vyčkat na potvrzující notifikaci (sms či e-mail), že je zboží připravené k odběru na dané prodejně. Ve vašem případě jsme konkrétně nestihli do druhého dne smontovat všechna dětská kola, která jste si vybrali, než jste přišli na naší prodejnu bez zmíněného potvrzení o možnosti vyzvednutí.

    Rádi bychom se vám za nepříjemnosti znovu omluvili a věříme, že váš další nákup proběhne bez chybičky.

    Tereza,
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Moc nemohu hodnotit a pokud tak spíše negativně, původní datum dodání mělo být 10.5. Když se nic nedělo, kontaktoval jsem zákaznickou podporu, která mi sdělila, že objednávka bude odeslána do pátku, tj. 12.5. Dnes 15.5. stále nemám žádné info.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Rádi bychom se omluvili za vzniklé komplikace, bohužel došlo k pochybení na naší straně.

    Tereza,
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    zboží nedorazilo ve slíbené lhůtě a nedorazilo do dnešního dne. Paní na info lince, kam jsem volal, byla milá, ale po chvíli zjišťování zjistila, že zboží ještě nedorazilo. Rušíme tedy objednávku. 14 dní na dodání standardního kola je až až a zaráží, že nám místo kola přišel jen dotazník na spokojenost od Heuréky :-). No spokojeni nejsme.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Rádi bychom se vám za způsobené komplikace omluvili, dodavatel bohužel nedodržel slíbený termín dodání. Mrzí nás, že nejste s nákupem u nás spokojeni ale věříme, že příští nákup bude již bez chybičky.

    Tereza,
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Při objednávce bylo napsáno dodání 5.5. objednala jsem 3.5. Je 10.5 objednávka ještě nedorazila , ale už mi přišly dva emaily na ohodnocení nákupu, nechápu.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že se doba dodání protáhla. Na začátku došlo k k prodloužení dodací doby díky vybranému způsobu platby na zálohou fakturu, kdy se peněžní prostředky připsaly později. Poté došlo ke zpoždění u přepravní společnosti.

    Rádi bychom se vám za možné komplikace omluvili.

    Tereza,
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zbozi stale nemam, i kdyz jsme objednavali skladem
    • Uz 2 dny mela mit kolo dopravni spolecnost a stale nemam info o duruceni
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • komunikace
    • nesedí popis výrobku
    • cena - neodpovídá popisu

    Nesedí popis zobží - ano je tam poznámka, že si obchod vyhrazuje možnost změny, ale na ceně se to již neprojeví. Takže hmotnost kola je rázem 10,5kg místo 9,5kg.
    Nabízená možnost vrátit - nepoužité - zboží 60 je hezká ale bez použití nevyzkoušíte, že kolo dítěti sedí a myslím, že se trošku spoléhá na to, že zákazníci zboží vracet nebudou. Stejná konfigurace se dá koupit přímo do výrobce levněji.
    přímo od výrobce ve stejné výbavě by se asi dalo pořídit o několik tisícovek levněji

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi vůbec nepřišlo !!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • není možnost volby doručovatele, tak mi to poslali českou poštou, dcera i po týdnu nemá dárek k narozeninám.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zboží neodpovídá popisu a fotografii

    Primárně mám problém s výrobcem kol Rascal, dodané kolo Rascal 24 neodpovídá popisu a fotografii. Kolo má jinou přehazovačku, talíř, šlapátka, grip a zřejmě i sedlo než je na fotografii. Vyberete si krásné kolo a přijde sbírka komponentů který někde zbyly ;)

    Bikero si mělo produkt zkontrolovat a na web dát skutečné fotografie produktu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • ceny
    • prodejny v Praze
    • nedodžují termíny. Místo dodání pár hodin je to týden
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží ani vyše týždňa po objednaní nedorazilo
    • Chcel som ušetriť čas strávený cestovaním do pobočky Bikero, napriek tomu, že to mám 5km od domu a namiesto toho nemám balík a čakám na vyjadrenie Zásilkovni, kde sa môj balík nachádza
    • Produkt som potreboval už pred pár dňami
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přes dvě urgence ani po týdnu stále nemám předem zaplacené zboží. Dle ostatních recenzí lze vyvodit že je vše v pořádku, nicméně když se vyskytne nějaký problém, evidetně není sebemenší snaha jej řešit. NEDOPORUČUJI!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I přesto, že zboží bylo skladem a zaplaceno, stále nedorazilo a nepřišla zpráva, že by bylo alespoň odesláno.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem si v neděli večer helmu, která byla podle e-shopu skladem. V úterý dopoledne mi z obchodu volali, že ji nemají a už neseženou. Jako alternativu mi místo bílé helmy nabídli černou nebo menší, což jsem nechtěl.
    Když už obchod nemá skladem to, co avizuje v e-shopu, tak bych čekal aspoň rychlejší reakci.