Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    v pražské prodejně zaměstnává lidi, kteří nemají zájem o nakupující

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši recenzi. Mít spokojené zákazníky je jedním z našich hlavních cílů a tak bych se vám ráda omluvila, že se nám to s vaší objednávkou nepodařilo. Věřím, že vaše příští objednávka bude již bez problémů.

    Tereza,
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • zboží skladem
    • Stránky fungují mizerně, pomale, po kliknutí se kolikrát nic neděje.
    • Na stránkách při dostupnosti zboží udávánáno, že dorazí k vám již následující den... skutečnost byla taková že to trvalo 3 dny. Prosím neuvádějte, když takto nemůžete dodat, napište např. pouze skladem.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši recenzi. Neustále pracujeme na vylepšování našeho e-shopu, nicméně s hodnocením, že nám stránky nefungují, se setkáváme poprvé. Pravděpodobně mohlo v době vaší objednávky docházet k nějaké plánované údržbě, která mohla celý proces lehce zpomalit. Co se týče dostupnosti - u každého produktu jsou dlaždice, ze kterých lze zjistit, zda je zboží skladem, případně kdy může být k odebrání na které pobočce. Dále pak záleží na způsobu platby a na zvoleném typu přepravy, které dobu doručení mohou prodloužit. U jednotlivého zboží se vždy snažíme zobrazovat reálný čas doručení. Ráda bych se vám omluvila za možné vzniklé komplikace.

    Tereza,
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Mají velký výběr
    • Zboží přišlo viditelně poškozené, správnou kontrolou kvality to mohli snadno odhalit před odesláním, zjevně chybí
    • E-mail bez reakce, za mne špatná komunikace se zákazníkem

    Celkově na první pohled obchod působí dobře, mají velký výběr a slušné ceny. Bohužel mám hned při prvním nákupu negativní zkušenost, kdy zboží mi přišlo na první pohled viditelně poškozené na několika místech, což musela osoba již při balení zásilky, respektive při příjmu zboží již při dodání vidět. Bohužel obchod nemá vyřešenou kontrolu kvality na této úrovni. A na mail zaslaný na propagovanou adresu nereagují. Takže za mne negativní zkušenost a další nákup neplánuji.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den, pane Kmente,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Zboží bylo balené přímo dodavatelem, proto v těchto případech nedochází k tak důkladné kontrole, jak by možná mělo. Zpětná vazba je pro nás velmi důležitá, neboť je zde stále prostor pro naše neustálé zlepšení a my si tak můžeme dát v těchto případech větší pozor. Spokojení zákazníci jsou naším hlavním cílem. Pokud byste se rozhodnul, že dané zboží budete chtít vrátit, samozřejmě tak udělat můžete - kontaktujte prosím naší zákaznickou linku.
    Zákaznické centrum zpravidla maximálně do dvou pracovních dní odpovídá na zaslaný e-mail, což se stalo i ve vašem případě. Do pauzy mezi odpovědí bohužel připadnul i víkend, který vaše čekání na odpověď znatelně prodloužil. Ráda bych se vám omluvila za vzniklé komplikace.
    Věřím, že pokud byste se nám rozhodnul dát další šanci, vaše zkušenost s námi bude jistě lepší.

    Tereza,
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Jedním slovem katastrofa. Kolo, které mělo být k odběru ještě týž den, což mi potvrdili i komunikací na chatu, bylo skoro za týden. Linka je nesmyslně v provozu od 7 do 16, ale prodejny mají od 10 do 19. Když kolo skoro s týdenním zpožděním dorazilo, nemělo ani český návod :-(
    za mne nedoporučuji - informace o dostupnosti zboží jsou absolutně zavádějící a nepravdivé. A když zboží dorazí, nemá návod, což u dětského značkového drahého kola předpokládáte.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,

    ve vašem případě bohužel došlo ke shodě hned několika nešťastných náhod. Vámi vybrané kolo se nám již bohužel nevešlo do svozu, proto jsme vám nabídli odeslání na vaší adresu. Přeprava se bohužel ještě prodloužila o státní svátky, které letos připadly na pondělí a úterý. Ohledně manuálu, který by měl být zajisté dodán společně s kolem, jsme v neustálém kontaktu s dodavatelem a čekáme na jeho zaslání. Pokud byste měla zájem o pomoc se složením kola, neváhejte se obrátit na naší zákaznickou linku. Ráda bych se vám omluvila za vzniklé komplikace.

    Tereza,
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • obchod popletl objednávku poslal dva páry rúzných druhů zboží
    • reklamuji

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den, Petře,

    bohužel se nám nepodařilo dohledat vaší reklamaci. Pokud se tak ještě nestalo, zavolejte prosím na naší zákaznickou linku, a vzniklý problém ihned vyřešíme. Omlouváme se za komplikace.

    Tereza,
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    je nabízena jiná varianta zboží, než které skutečně dorazí

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Pokud byste s námi chtěl sdílet více informací k vaší objednávce, případně zboží reklamovat/vrátit, ozvěte se prosím na naší zákaznickou linku - +420 602 552 000, a my vše obratem vyřešíme.

    Tereza,
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Na eshopu bylo u zboží datum kdy bude na prodejně . Nebylo. Musel jsem volat infolinku. Prověřili a druhý den bylo kolo k odběru. Jinak lidé ochotní a milí.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den, Mirku,

    děkujeme za vaši recenzi. Vaše objednávka bohužel proběhla až po svozu a tak jsme vaše kolo museli přidat do svozu následujícího. Omlouváme se za komplikace.

    Tereza,
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Komunikace

    Nulová komunikace ze strany e-shopu. Objednal jsem o víkendu, platba předem a musel jsem jim napsat ve středu mail abych se vůbec dozvěděl co je s moji objednávkou.
    Bylo mi řečeno ze ten samej den ve stredu jim přijde zboží z jejich jiného skladu. Dnes je pátek a zboží mi stále nedorazilo a odpověď žádná!

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Ve výjimečných případech se nám může stát, že zboží na našem hlavním skladu dojde, a je k dispozici pouze na skladě na jedné z našich prodejen. Tak tomu bylo právě i ve vašem případě, kdy se zboží muselo stahovat. Vždy se snažíme expedovat obratem a tak bych se vám ráda za vzniklé komplikace omluvila.

    Tereza,
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Ceny, prijemne prostredi stranek a pobocek v Praze
    • Arogantni obsluha

    Sice jsem se tesil na vyuzivani bikero.cz k nakupum ale kvuli arogantni obsluze (Vyskocilova, Praha 4) a nepromyslene obhajobe po stiznosti uz tam nechci chodit.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši recenzi. Mrzí nás, že máte s nákupem na naší prodejně takovou zkušenost. Kolegové na naší nové prodejně na Brumlovce jsou zkušení prodavači, kteří se vždy snaží být maximálně nápomocní. Věřím, že pokud byste dal návštěvě naší prodejny ještě jednu šanci, budete vaše zkušenost jistě pozitivní.

    Hezký den,
    Tereza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží objednáno před týdnem, potvrzující mail o objednávce přišel, poté již žádná komunikace.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den, Matěji,

    ráda bych se vám omluvila za prodlení s vaší objednávkou, chyba je zcela na naší straně. Vaše objednávka by měla být již v pořádku u vás.

    Hezký den,
    Tereza

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemám slov

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši recenzi. Mrzí nás, že jste nebyla s nákupem u nás spokojena. Pokud byste s námi chtěla sdílet více informací z vašeho nákupu, budeme rádi pokud se nám ozvete na naší zákaznickou linku - +420 602 552 000. Snažili jsme se vás kontaktovat na vámi uvedené číslo, nicméně toto číslo bylo pravděpodobně chybné. Spokojenost našich zákazníků je pro nás důležitá a tak bychom rádi věděli, kde konkrétně ve vaší objednávce vznikl prostor pro naše zlepšení. :)

    Tereza,
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Široký výběr
    • Doba dodání

    Hodnocení obchodu přišlo dříve než samotné zboží. Což trochu nedává smysl, protože není co hodnotit a už vůbec ne kladně. Objednávka sice obsahovala více položek, ale i přes to bylo všechno zboží skladem. Zboží mi nebylo dodané ani po 7 dnech od objednání a to šlo jen o nějaké doplňky. Vzhledem k dnešní době, kdy zákazník rád přihlíží i na rychlost dodání, tak mi tohle přijde jako dost pomalé. Snad to bude příště o chlup lepší :)

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den, Martine,

    omlouvám se za technickou chybu, která bohužel zpomalila vaši objednávku. I my pevně věříme, že vaše příští objednávka bude bez chybičky. :)

    Tereza,
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    objednávku jsem učinila 29.3. do této chvíle zboží nedorazilo

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den, Bubu,

    zboží by již mělo být u vás. Toto zpomalení bohužel vzniklo tím, že jsme zboží neměli skladem a objednávali jsme ho u našeho dodavatele, který jej bohužel k nám nedoručil ve standardním čase. Omlouvám se za komplikace, které tímto zpožděním mohly vzniknout.

    Tereza,
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Excellent device over the phone and email pre-purchase and after however the experience with device in Praha 4 store has been more than terrible.

    1. Week after the purchase the cranks were really noise, turned out it was missing grease in the engine and was quickly fixed BUT they never called me when was done and had to go to check it in person to find out that was ready

    2. 3 weeks after, breaks are noise and cranks again are making noise: when I went to the store again and they told me that I need to choose if I want to have the bike to break or to not make noise??? After arguing and insist that it makes noise they took the bike, after 2 days I have no News nor any info (I mentioned that there is no rush but at least some communication on status and expected date will be needed)

    I just stopped by to check and again arguing with the person in the shop, to the point that I was told “ what do you expect if it is a cheap bike??? And that will be done today if is even possible to align the breaks to not make any noise.

    Customer service is absolutely the worst I have experience in Prague.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Hello Jose,

    we are very sorry that you´re having a negative experience with us. We can assure you, that this is not our standart and that the satisfaction of our customers is our highest priority. Some changes which has to be repair can appear only after the first proper ride, therefore we are always here to help our customers and we also guarantee our service of the bike after a few proper rides. If a cusomer brings a bike for the service we normally call him during the service and we walk the customer through the service his bike needs. We also send a text message after the service is done, to let the customer know the bike is ready to be picked up. We are always trying to help the best we can no matter how high or low the purchase price is. This situation is a coincidence of an unfortunate circumstances and we would like to apologize for it. We hope you´ll give us a second chance to change your opinion.

    Tereza,
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Poslali jste něco jiného než jsem si objednal.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že došlo k nedorozumění ve vaší objednávce. Ihned po Velikonocích by k vám balíček měl v pořádku dorazit. Omlouváme se za vzniklé komplikace a věříme, že příště proběhne vše na jedničku :)

    Tereza,
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • první negativní zkušenost s obchodem

    Zboží jsem objednal v době kdy byla doba dodání cca týden(nebylo skladem). Po uplynutí této doby jsem se znovu podíval na stránky produkt již nešlo objednat a co víc tato sekce byla smazána úplně. Do dnešní doby mne nikdo nekontaktoval s tím že objednávka nebude vyřízena. Objednáno 26.2.2021.

    Můj kladný názor na obchod to asi nezmění, ale určitě zamrzí. Mohl jsem se mezitím shánět jinde a nečekat měsíc.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Vše jsem nyní kontrolovala s kolegy a ráda bych se vám omluvila za naše pochybení. Toto nedorozumění bohužel vzniklo kombinací chyby v systému a lidského faktoru. Na základě vašeho komentáře jsme však vše upravili tak, abychom si byli jisti, že se již nebude opakovat. Jsme rádi, že váš kladný názor na nás to nemění, pevně věřím, že váš další nákup proběhne již bez problémů. :)

    Tereza,
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Co mám hodnotit když kolo stále nedorazilo.
    MV

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Za drobné zpoždění, co se týče dopravy se omlouváme. Věřím, že se vše již vyřešilo k vaší spokojenosti. :)

    Tereza,
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Kolo není zkontrolováno,zda je vše ok...

    Kolo není seřízeno jak tvrdí...to nevadí to každý zvládne...akorát se aspoň můžou zjistit že je vše v pořádku. Na levé klice chyběl závit,proto nešel namontovat levý pedál. Odpověď pošlete kolo zpět a za měsíc se uvidí. Ještě že se dalo domluvit přímo s výrobcem beany a novou kliku mi poslaly na adresu. Když chcete naučit dítě na kole,tak ho musíte mít že... Takže příště už ne přes nějakého přeprodejce...

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Vzniklé komplikace nás velmi mrzí, a já bych se vám za ně ráda omluvila. Oba vaše zmíněné důvody bereme jako podnět pro naše zlepšení. Pokud byste se rozhodnul dát nám ještě jednu šanci, pevně věřím, že vše proběhne bez jediné chybičky.

    Tereza,
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutně nesolidní eshop,poslali něco jiného než co jsem si objednal.
    • Náš zákazník náš blbec.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Je nám líto, že nejste s nákupem zboží na našem e-shopu spokojený. Nevyhovující zboží nám samozřejmě můžete vrátit ať už osobně či zasláním zpět. Mrzí nás, že máte s nákupem špatnou zkušenost ale věřím, že váš další nákup proběhne bez chybičky.

    Tereza,
    bikero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží nedorazilo. Česká pošta ho ulozila boh vie kam.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,

    dle našich informací by zboží mělo být doručeno 21.12. adresátovi. Pokud se tak nestalo, můžete nás kontaktovat na naší zákaznické lince +420 602 552 000?

    Tereza,
    bikero.cz