Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Zboží, které mělo být skladem (proto jsem provedl objednávku) tak e-shop fakticky neměl a nebyl schopen jej ani dodatečně dodat.
- Nicméně jako podstatnější negativum hodnotím, že předem uhrazenou částku za objednávku mi e-shop nevrátil ani po 10 dnech od jejího zrušení (přes opakované urgence - storno 25.7, třetí urgence z mojí stany 5.8)
-
Nedoporučuje obchod
Potřeboval jsem doplňující informace ohledně správného nasazení pláště na ráfek.Reakce obchodu na email = 0.
Reakce obchodu bikero.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Pravděpodobně došlo k technické závadě, váš e-mail bohužel nikde neevidujeme. Omlouváme se za vzniklé komplikace.
Tereza,
bikero.cz -
Nedoporučuje obchod
- rychlost
prodáváte něco co není realita
Reakce obchodu bikero.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaši recenzi. Aktualizovanou tabulku velikostí již řešíme s dodavatelem, děkujeme za váš podnět a omlouváme se za možné komplikace.
Tereza,
bikero.cz -
Nedoporučuje obchod
Kolo, které měli skladem mi na prodejně nesložili ani po dvou týdnech kdy tam dorazilo ze skladu (volal jsem na infolinku). Mezitím mi zrušili druhou objednávku, kterou jsem si chtěl vyzvednout spolu s kolem, i když jsem tam psal aby ji nerušili. Pak mi přijde dotazník spokojenosti s nákupem kola které nemám? Za mě je to nespolehlivý obchod, kde infolinka lže, a prodejna nekomunikuje.
Reakce obchodu bikero.cz
Dobrý den, pane Hudče,
bohužel ve vašem případě nastala souhra nešťastných náhod - a to jak chybou lidského faktoru tak i díky technické závadě. Zboží jsme vám doobjednali a jako omluvu a kompenzaci jsme vám kolo dovezli naším bikero kurýrem domů společně s voucherem na váš další nákup na našem e-shopu. Ráda bych se vám ještě jednou omluvila za vzniklé komplikace.
Tereza,
bikero.cz -
Nedoporučuje obchod
Cekal jsem velmi dlouho a prodavač sám od sebe vzal přednostně pana na servis kola, který přišel až po mě. Kupovat objednané kolo a strávit v prodejně 45 minut je pro mě katastrofa…
Reakce obchodu bikero.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaši recenzi. Ráda bych se vám omluvila za dlouhé čekání, které na našich prodejnách opravdu není standardem.
Tereza,
bikero.cz -
Nedoporučuje obchod
Byl doručen cyklistický dres jiný než byl objednán (jiná barva), zboží nebylo doručeno ten den co bylo inzerováno.
Kdyby nebylo doručovací místa prodejna, tak je problém.Reakce obchodu bikero.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaši recenzi. Chybička se bohužel občas vloudí a tak bych se vám ráda omluvila za vzniklé komplikace s dodáním chybného dresu. Naší chybu jsme obratem napravili. Věřím, že další nákup již bude bez chybičky.
Tereza,
bikero.cz -
Nedoporučuje obchod
koupil jsem speciální nářadí do krku vidlice. Na prodejně jsem se ptal, jak se to montuje. Reakce prodejce mě překvapila, když mi dal najevo, že mu je to jedno a že neví. Druhá den jsem zjistil, že je k tomu potřeba další díl, který stojí skoro to samé, jako již tak drahé nářadí. Kdyby mi to rovnou prodejce řekl, nářadí bych zvážil koupit.
Každopádně, abych jen nekritizoval, další den jsem objednal potřebný díl pro montáž a druhá prodejce mi hned byl nápomocný a hned se mě ptal, jestli vím, jak to namontovat a co k tomu potřebuji. Holt jsem poprvé narazil na špatného prodejce.Reakce obchodu bikero.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaši zpětnou vazbu. Mrzí nás, že vaše první zkušenost s vyzvednutím objednaného zboží u nás byla negativní. Naši prodejci procházejí školením na zboží, které prodáváme, občas se ale chybička může vloudit. Jsme rádi, že vaše další návštěva již byla v pořádku. Nicméně je to pro nás podnět, na kterém zcela jistě zamakáme. :) Omlouváme se za vzniklé komplikace.
Tereza,
bikero.cz -
Nedoporučuje obchod
- Bohužel vše dlouho trvá, výmluvy na Zásilkovnu. Příště nakoupím jinde
Hezký sortiment, ale dojem z obchodu díky komunikaci a zejména dlouhým prodlevám zůstává špatný.
Reakce obchodu bikero.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaši recenzi. Mrzí nás, že váš celkový dojem z nákupu u nás je špatný. Bohužel jsme skutečně měli problémy s přepravcem Zásilkovna, které jsme již vyřešili a které se v budoucnosti již opakovat nebudou. Věříme, že pokud byste se rozhodla dát nákupu u nás další šanci, dokázali bychom změnit váš názor. Omlouváme se za vzniklé komplikace.
Tereza,
bikero.cz -
Nedoporučuje obchod
- Velký sortiment
- Doba doručení
Reakce obchodu bikero.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaši recenzi. Bohužel jsme všechny položky, které jste si objednal, neměli skladem a museli jsme tak čekat na jejich dodání od dodavatele, abychom mohli zkompletovat celou objednávku. Ještě ten den, kdy nám zboží dorazilo, jsme vám ho přes Zásilkovnu odeslali. Dobu dodání jsme tak bohužel již více ovlivnit nemohli. Nicméně jsme rádi, že jste spokojený s velikostí našeho sortimentu. :)
Tereza,
bikero.cz -
Nedoporučuje obchod
Na prodejně slibovali kolo do 2 dnů, po 14 dnech kolo stále nemám., nemá ho kdo seřídit.. Objednala jsem v jiné prodejně v Praze a kolo bylo připraveno během jednoho dne.
Reakce obchodu bikero.cz
Dobrý den, Kristýno,
děkujeme za vaši recenzi. Rádi bychom se vám omluvili za vzniklé komplikace, zde byla chyba zcela na naší straně. Nicméně jsme už učinili patřičné kroky k tomu, aby se tato situace již neopakovala. Pokud byste se rozhodla dát nákupu u nás další šanci věříme, že vše proběhne bez chybičky.
Tereza,
bikero.cz -
Nedoporučuje obchod
Dobrá doručení, ikdyz bylo skladem. Cca týden.
Reakce obchodu bikero.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaši recenzi a omlouváme se, za delší dobu dodání.
Tereza,
bikero.cz -
Nedoporučuje obchod
Velké zklamání a nespokojenost. Dostala jsem darem voucher do obchodu, který jsem prokoupila v eshopu. Bohužel jeho číslo nešlo zadat, ale byla jsem ujistěna, že mi po nákupu jeho hodnotu okamžitě vrátí na účet. Už je to deset dní a stále marně čekám. Mezitím proběhlo už několik telefonátů a mailů, v nichž mě neustále ubezpečují, že zítra už naprosto určitě... Bohužel jsem zatím nenašla způsob, jak z nich peníze dostat a jsem jejich přístupem velmi znechucená.
Reakce obchodu bikero.cz
Dobrý den, Barboro,
děkujeme za vaši recenzi. Mrzí nás, že jste s nákupem u nás nespokojená. Vzhledem k tomu, že číslo voucheru bylo zadáno do poznámky, náš systém ho automaticky nedetekoval a nemohl se tak propsat a odečíst vám tak požadovanou slevu. Peníze vám byly obratem vráceny na číslo vašeho bankovního účtu. Mrzí nás vzniklé komplikace ale věříme, že pokud se rozhodnete dát našemu e-shopu další šanci, vše již proběhne bez chybičky.
Tereza,
bikero.cz -
Nedoporučuje obchod
1. na webu informace o tom, že kolo bude dostupné druhý den v 17:00, nakonec bylo po x urgencích čtvrtý den
2. sms notifikace o tom, že je možné kolo vyzvednout nechodí
3. koupil jsem za dalších cca 6000 Kč příslušenství a až doma zjistil, že mě v obchodě o 350 Kč ještě obrali
celkově neklaplo vůbec nic z toho co bylo slíbené. Kolo samotné ok, obchod strašný.Reakce obchodu bikero.cz
Dobrý den, Jane,
děkujeme za vaši recenzi. Ve vašem případě bohužel došlo k souhře několika nešťastných náhod, které bohužel vedly k vaší špatné zkušenosti s naším obchodem. Výdej kola se bohužel zaseknul na naší expedici, a tak se vaše kolo dostalo na výdejní místo o den déle, než bylo při zakoupení uvedeno. Díky šotku v našem systému a naší chybě vám bohužel notifikace smskou doručena nebyla hned v den přijetí kola na výdejní místo a tak došlo k dalšímu zpoždění. Nicméně finální cena na účtence byla ponížená o slevu, za kterou jste si světlo Topeak na našem e-shopu zakoupil, a tudíž cena tak byla v pořádku. Ráda bych se vám ještě jednou omluvila za vzniklé komplikace, které nejsou naším standardem. Vámi zmíněné skutečnosti jsou pro nás cenným podnětem, díky kterému můžeme náš zákaznický servis neustále zlepšovat.
Věřím, že s kolem i s příslušenstvím budete spokojený, a že pokud se nám rozhodnete dát další šance, váš nákup proběhne bez chybičky.
Tereza,
bikero.cz -
Nedoporučuje obchod
15/3 objednáno, zaplaceno, při objednávání prezentovali doručení 18/3. Dnes je 22/3 a zatím ani nepřišlo oznámení o převzetí přepravcem.
Reakce obchodu bikero.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaši recenzi. Abychom mohli vaši objednávku zkompletovat museli jsme stáhnout zboží z prodejny, čímž se doba doručení maličko protáhla. Omlouvám se za zpoždění a případné komplikace.
Tereza,
bikero.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Informace uvedené při objednávce jsou zavádějící (klamání zákazníka). Obchod slibuje rychlou dopravu zboží, bohužel ale slibovaný den doručení je den, kdy teprve obchod zasílá data přepravci k vyzvednutí zboží. Zboží zakoupeno právě kvůli slibované dodací lhůtě. Veliké zklamání.
-
Nedoporučuje obchod
V den objednání zboží bylo v e-shopu skladem a k vyzvednutí druhý den.
Po týdnu jsem dostal mail, že není zboží skladem a čekají na naskladnění.
Objednal jsem tedy v jiném e-shopu večer ve 20h, ráno v 8h jsem dostal SMS, že si mohu zboží vyzvednout.Reakce obchodu bikero.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaši recenzi. Bohužel chyba je zcela na naší straně, omlouváme se za vzniklé komplikace.
Tereza,
bikero.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Není možno dovolat se na infolinku. Nereagují na e-mail.
Objednal jsem dětské kolo Kubikes 24" Trail Air za 23490 Kč. Na obrázcích na webu Bikero je osazeno rychloupínáky na obou kolech a na sedlovce. Kolo jsem obdržel bez rychloupínáků. Jelikož je tato změna na úkor snížení funkčnosti, chtěl jsem, aby mi byly rychloupínáky dodány. Bikero nereaguje na e-mail s dotazem. Na infolinku se není možno dovolat.
Reakce obchodu bikero.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaši recenzi.
Mrzí nás vaše zkušenost s naším obchodem. Infolinka je k dispozici ve všední dny od 8-17 h. Zjišťujeme příčinu, proč vám nikdo nebyl k dispozici a zjednáme nápravu.
Co se týká problému s kolem KUbikes, tak je nám to líto, ale kvůli situaci na trhu s díly si výrobci vyhrazují právo změnit některé komponenty bez předchozího upozornění (upozorňujeme na to i na našem webu nad popisem výrobku). Avšak i přesto jsme vám novou objímku objednali a navíc poslali kompenzaci ve formě slevy na další nákup za to, že jste se k nám nedovolal.
Doufáme, že je vše již vyřešeno dle vaší spokojenosti a že nám dáte při dalším nákupu ještě šanci.
Tereza,
bikero.cz -
Nedoporučuje obchod
Nechali si zaplatit za zboží, které neměli. O tom mě informovali hned druhý den, ale vrácení peněz přes urgenci trvalo 10 dní.
Reakce obchodu bikero.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaši recenzi. Ve vašem případě bohužel došlo k našemu pochybení, rádi bychom se vám omluvili za komplikace.
Tereza,
bikero.cz -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
- zbozi dodano pozdeji nez bylo slibeno
- kolo je slozeno z jinych komponent, nez bylo uvedeno na webu, presto prodano bez jakehokoliv upozorneni
Reakce obchodu bikero.cz
Dobrý den,
děkujeme za vaši recenzi. Ráda bych se vám omluvila za možné vzniklé komplikace s pozdější dodáním. Vzhledem k současné situaci, kdy je celosvětový nedostatek komponentů a kol obecně, si výrobci kol vyhrazují právo změnit některé komponenty. Právě z tohoto důvodu je u našich produktů uvedena věta: "Obrázek nemusí odpovídat uvedené specifikaci. Výrobce si vyhrazuje právo změnit specifikaci bez předchozího upozornění, aby se zlepšila jejich dostupnost, funkčnost, spolehlivost nebo design." Chápeme, že změna může být zpočátku lehce nepříjemná, ale věřím, že po pár najetých km se vám jízda s těmito novými komponenty také osvědčí.
Tereza,
bikero.cz