Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vůbec nekomunikuje o stavu objednávky

    Zboží jsem doteď neobdržel objednávka byla vytvořena 6.5.2019 nebyl jsem o stavu objednávky doteď vůbec informován

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,

    velmi se Vám omlouváme. Zjišťovala jsem u kolegů, kde se stala chyba a bohužel musím konstatovat, že se nám vloudila chybka v komunikaci. Kolegové se omylem špatně pochopili a Vám neodešla informativní sms, že zboží je již připraveno k vyzvednutí. Zboží tedy bylo sice připraveno ve standardní době, ale bohužel se k Vám tato zpráva nedostala. Což je tedy plně chyba na naší straně a rádi bychom se Vám tímto způsobem ještě jednou upřímně omluvili.

    Za tým bikero.cz
    Jana P.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Dlouhá dodací doba. Omezená komunikace. Hodnocení před dodáním zboží

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že se to tentokrát v komunikaci trochu zadrhlo. Dívala jsem se, že Vaše zboží již k Vám bylo doručeno a pevně doufáme, že jste s ním spokojen. Snad to bude příště lepší a budete 100% spokojen :)

    Za tým bikero.cz
    Jana S.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Napíšou, že je zboží na skladě, tím pádem expedice nabrala brutálních obrátek. Tak brutálních, že čekáte, čekáte, už je to skoro 2 týdny a pořád nic.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,
    ano objednávku jste učinil 5.4. ale s poznámkou, že prosíte o dodání až ve čtvrtek 18.4. Z tohoto důvodu jsme zboží připravili k expedici a zmíněných 12 dní jsme pouze čekali na správné datum expedice:)

    Věřím tedy, že se jedná pouze o drobné nedorozumění.
    Za tým bikero.cz,
    Martin H.

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží mělo dorazit do 4 dnů. Uteklo 8 dnů a nic.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí vaše nespokojenost. Bohužel v době vytvoření vaší objednávky jsme neměly zboží skladem, zboží je objednané u našeho dodavatele. Termín naskladnění je 12.4, což je i termín, který svítí na webu a také ho máte v potvrzení objednávky. I přesto se snažíme ho zajistit pro Vás co nejdříve

    Děkujeme za pochopení

    Za tým bikero.cz
    Martin H.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nerad dávám negativní hodnocení, ale bohužel až po potvrzení objednávky obchodem jsem byl kontaktován, že zboží již NELZE dodat, neboť jej již nemají a Dodavatel již nedodá,,,, Myslím, že nabídka by měla odpovídat aktuálnímu stavu skladu.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den ,

    ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace. U položek, které uvádíme skladem (tedy dodání ihned - případně zítra i pozítří na jiných odběrných místech) by se toto stát nemělo, protože položku máme fyzicky v našem skladě. U některých vybraných produktů však uvádíme dodání 4-6 dní, případně i 7-14 dnů - tak tomu bylo i u Vámi objednaného produktu. Tyto produkty skladem nemáme, ale objednáváme je pro zákazníky ze skladu našich dodavatelů. Od každého dodavatele však máme k dispozici několikrát denně aktualizovanou skladovou dostupnost. Toto nám umožňuje nabídnout našim zákazníkům širší nabídku zboží, případně i méně běžné modely či velikosti. Bohužel však vše výjimečných případech, kdy nám dodavatel nepošle nejaktuálnější dostupnost či v mezidobí prodá poslední kus, může dojít k této komplikaci.
    Každopádně Vám děkujeme za tuto zpětnou vazbu a s kolegy se pro příští aktualizace našeho eshopu zamyslíme nad lepším označení těchto produktů, aby bylo na první pohled zřejmé, že zda zboží je přímo v našem skladě či nikoliv.
    Za tým bikero.cz
    Martin K.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Zboží jsem si mněl osobně vyzvednout. Předaný výrobek byl však jiný. Po smlouvání a nabídnuté slevě jsem si vybral úplně jiný výrobek, i ten byl však dražší.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,
    ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace. I když se snažíme, někdy vstoupí do hry lidský faktor a vyskytne se chyba.
    Informovala jsem se ihned u kolegů a vypadá to, že se podařilo najít alternativní řešení k Vaší spokojenosti. Za což jsem velmi ráda a pevně věřím, že zakoupené zboží Vám bude perfektně sloužit a nakonec bude třeba ještě lepší než původně Vámi vybrané (tím, že je ještě o kategorii lepší :)).
    Přejeme krásný den

    Za tým bikero.cz
    Jana S.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem zboží označené jako termín dodání "na dotaz". Obchod zboží nedodal s tím, že "na dotaz" znamená, že už ho nemají. Dodat prý můžou, ale za téměř dvojnásobnou cenu :-(

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,
    opravdu nás velmi mrzí, že jste s nákupem u nás nebyla spokojena.
    Dle informací od kolegů se bohužel stalo to, že si poslední kus objednal, v podstatě ve stejnou chvíli jako vy, někdo jiný. Byl ale o pár sekund rychlejší a proto bylo zboží " na dotaz". Kolegové Vás dle mých informací ihned kontaktovali a zjišťovali u dodavatele, zda by bylo možné zboží sehnat ještě pro Vás. Což možné bylo, ale za o něco vyšší cenu než byla původní akční, protože do-objednávka zboží by se už netýkala slevové akce...

    Chápeme, že to je náš interní problém a Vás jako zákazníka zajímá především konečná cena, kvalita a dodání. Snažili jsme se Vás ale co nejvíce kontaktovat o situaci a osobně s Vámi problém probrat. A proto i nyní cítíme potřebu zkusit Vám tuto nešťastnou souhru událostí ještě jednou takto vysvětlit. :)

    Opravdu se omlouváme za způsobené komplikace a doufáme, že nám dáte ještě jednu šanci, abychom Vás přesvědčili, že nákup u nás je většinou skutečně bezproblémový a příjemný :)

    Za tým bikero.cz
    Jana S.

  • Nedoporučuje obchod

    Použité, špinavé, roztržené zboží !

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, že jste nebyl s nákupem u nás spokojen.
    Zjišťovala jsem u kolegů, co přesně se při nákupu stalo. A musím se zde ohradit, že zboží určitě nebylo použité. Bohužel se ale nejspíš jednalo o vadný kus od výrobce. Proto bylo po vybalení zboží z obalu a Vašem zkoušení zjištěno, že je na zboží trhlina. Je nám to velmi líto. Bohužel někdy dochází k pochybení. Jsme jen lidé :) Každopádně zboží bylo ihned odesláno na reklamaci k dodaveteli, který ji ihned uznal.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace a je nám velmi líto, že jste nebyl s nákupem spokojen. Doufáme, že nám dáte ještě šanci, abychom Vás mohli přesvědčit, že nákup u nás bývá většinou velmi příjemný. :)

    Za tým bikero.cz
    Jana S.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhé dodací doby, co mají skladem musí teprve naskladnit..., a ta arogance v komunikaci, děs

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, že jste s nákupem u nás nebyl spokojen.
    U našeho zboží rozlišujeme na webu mezi "skladem" a "naskladněno do 4-6 dní". Řešila jsem Váš případ s kolegy a u Vámi vybraného zboží se jednalo o zboží, které mělo být naskladněno právě do 4-6 dní. Ihned jsme Vám psali email, kde jsme na to upozorňovali. Zboží pak dokonce dorazilo ještě dříve než za námi předem avizovanou dobu.

    Nicméně opravdu nás velmi mrzí, že jste nebyl s nákupem na našem webu spokojen. Někdy se bohužel tato neporozumění stávají. Přesto doufáme, že nám dáte ještě jednu šanci, abychom Vás mohli přesvědčit, že nákup u nás bývá většinou příjemný :)

    Za tým bikero.cz
    Jana S.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Jsem velmi zklamán ze servisu lyží. Objevil jsem prasklou hranu. Nechápu, že mi nikdo neřekl, že jsou lyže na vyhození.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,

    to nás velmi mrzí. Probírali jsme případ Vašich lyží s kolegy a hledali, kde se mohla stát chyba. Standardně lyže u nás na servisu prochází vždy vstupní kontrolou a nemělo by se tedy stát, že by vadné lyže tzv. prošly. Lidská chyba se však může stát. To bohužel vyloučit nemůžeme.
    Nicméně kolegové by vás měli na přímo kontaktovat a věc s Vámi dořešit.

    Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace.

    Za tým bikero.cz
    Jana S.

  • Nedoporučuje obchod

    Ptáte se mě na můj nákup. Zatím jsem ale nedostal vůbec od vás avizo, abych si nákup vyzvedl.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Jako výhoda se jevila, že je obchod v místě kde je zboží k osobnímu odběru a ihned k dispozici.
    • Ačkoliv zboží v době objednávky bylo skladem a ihned k odběru, nebylo tomu ve skutečnosti tak.

    Doporučuji si jiným způsobem ověřit, že zboží mají skladem a nevěřit tomu co je u zboží uvedeno.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za recenzi. Je nám líto, že jste nebyl s nákupem 100% spokojen a měl jste spíše negativní zkušenost. Bohužel se někdy může stát chyba v systému - jsme jen lidé... standardně máme samozřejmě zboží tak, jak je uvedeno na eshopu.
    Zpětně se Vám tedy ještě takto omlouváme a doufáme, že nám dáte ještě šanci při dalším nákupu, abychom si u Vás opravili reputaci :)

    Za tým bikero.cz
    Jana S.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží nebylo v termínu na prodejně

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,
    bohužel bylo nutné část zboží doobjednat od dodavatele a tudíž se doba dodání (oproti standardní době dodání) o malinko protáhla. Automaticky na doobjednávání zboží a prodlouženou dobu dodání zákazníky upozorňujeme.. Proto bych se chtěla zeptat, zda Vám tato informace přišla? Odpověď můžete poslat na [email protected] nebo na [email protected].

    Je nám opravdu líto, pokud jsme vám tím způsobili nějaké komplikace.

    S přáním hezkého dne
    Za tým bikero.cz
    Jana S.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu mne obchod informoval, že očekává naskladnění a jsou to již 4 pracovní dny a stále nemám žádnou další zprávu.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,

    informovala jsem se u kolegů, kde se stal problém.. zboží nám od dodavatele dorazilo v pátek 11.5. (časovou prodlevu přičítáme státním svátkům, které na začátku května byly). Vaše objednávka bude k vyzvednutí ihned po víkendu.

    Omlouváme se za zpoždění a věříme, že budete se zbožím spokojen. Pokud by byla ještě jakákoliv komplikace, neváhejte se na nás obrátit ([email protected]).

    Za tým bikero.cz
    Jana S.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic nedorazilo,nikdo mě nekontaktoval.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,
    ihned jsem Vaši objednávku prověřila. Kolega mě informoval, že již situaci řeší. Balík byl standardně vyexpedován, ale vrátil se nám dnes zpět - jako nevyzvednutý. Během dneška Vás budeme telefonicky kontaktovat a zboží z objednávky zašleme znovu.

    Doufáme, že příště již budete s nákupem u nás zcela spokojen :)
    Přejeme krásný víkend!

    Za tým bikero.cz
    Jana S.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nabízí zboží , které nemá skladem po 5 dnech se mi ozvali jestli nechci něco jiného. 5 dní je před vánocema, když něco chcete jako dárek celkem dost.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,
    moc se za tuto situaci omlouváme. Snažíme se poskytovat perfektní servis a kvalitní služby, ale samozřejmě nejsme dokonalí a občas se vloudí chyba k nám nebo nastane u dodavatele, jako v tomto případě. Usilovně se snažíme chybovost minimalizovat, víme, že zvlášť teď před Vánoci záleží na době dodání a perfektním servisu nejvíc. Velmi nás mrzí, že jste měl kvůli nám starosti s dárkem... :(
    Budeme rádi, když na nás nezanevřete a my uděláme maximum, abyste byl příště spokojen.

    Kdyby bylo ještě něco, co bychom pro Vás mohli udělat, napište mi na: [email protected]

    Přejeme hezké svátky

    Za team bikero.cz

    Kateřina Halaštová
    marketing manager

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobrý den. Obchod moji objednávku ztratil. Musím opět navštívit obchod, abych vestu koupil. Na tři návštěvy kupuji auto, ne vestu za 300,-Kč. Ach jo.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za tuto zpětnou vazbu. Objednávka bohužel omylem odešla na naši druhou prodejnu. Děláme maximum, aby se tyto chyby neděly, ale i my jsme jen lidé a chybka se občas vloudí :-(. Omlouváme se za nepříjemnosti, které jsme Vám tím způsobili. Vašemu pohledu rozumím a jako náhradu za zbytečnou cestu Vám kolega zboží přiveze přímo domů nebo kam budete potřebovat, abyste nemusel znova jezdit. Bude Vás telefonicky kontaktovat.

    Doufáme, že se nám v budoucnu podaří si u Vás napravit reputaci. Vždy nás velmi mrzí, když se nám nepodaří zajistit zákaznikovi perfektní servis.

    Přejeme Vám hezký den

    Za tým bikero.cz

    Kateřina Halaštová
    marketing manager

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Pokud si sami nedovedete vybrat velikost rámu na obsluhu se o radu radši nespoléhejte (Celý příběh se mi sem nechce vypisovat).
    Při nákupu zboží mi doporučili a prodali o 500kč dražší blatníky, než mnou původně vybranou základní sadu. Prý by velmi pravděpodobně nemuseli na takové kolo jíti namontovat. Věřil jsem obsluze a jelikož je neměli skladem a mě se na ně nechtělo čekat s nejistým výsledkem, kývnul jsem. Když jsem pak doma kolo prozkoumal trochu podrobněji, úchyty na tyto blatníky normálně na první pohled obsahuje.
    Levá šlapka u kola mi začala po měsíci a půl skřípat. Bylo mi řečeno, že šlapka spravit nejde a musím se s tím smířit. Případně si zakoupit šlapky nové. To bych čekal u kola ze supermarketu a ne u kola za 7 tisíc (Před slevou 9).

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,
    Vaše nespokojenost nás velmi mrzí. Pokoušel jsem se dnes dohledat veškeré podrobnosti k Vašemu nákupu a pro posouzení vzniklé situace bych od Vás potřeboval znát bližší informace jak celý nákup proběhl. Dnes jsem Vám zaslal email na adresu z Vaší objednávky. Budu Vám velmi vděčný pokud najdete čas mi na něj odpovědět a já se následně pokusím pro Vás vymyslet nějaké řešení k Vaší maximální spokojenosti.
    S pozdravem
    Martin Kudrna
    Sortiment manager

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Pomalá komunikace, neustálé urgence a liknavost prodejce
    • Kvalita zboží - takové rukavice bych ani nenaskladnil, naprosto nevhodné

    Nedoporučuji. Jedno velké trápení a kvalita naskladněných výrobků je tragická.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,
    pokud Vám kvalita zboží nevyhovuje, můžete ho v 60ti denní lhůtě vrátit či vyměnit za jiné.
    Ohledně termínu dodání zboží, bohužel jste krom rukavic objednal i zboží, které nebylo skladem, o čemž jste byl již v potvrzení objednávky informován. Bohužel dobu mezi odesláním a doručením zboží již ovlivnit nedokážeme.

    Děkuji za pochopení

    S pozdravem Martin Hrubý
    eshop manažer

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Špinavé, zaprášené zboží. Rukávy počmárané propiskou, nálepka po odlepení zanechala lepidlo... nejde odstranit.

    Reakce obchodu bikero.cz

    Dobrý den,
    velice se Vám omlouváme za zaslání zboží, které nebylo ve 100% kvalitě. Skrze email Vám proto zasíláme slevový poukaz pro příští nákup, který bude již naprosto v pořádku.

    S pozdravem Martin Hrubý
    eshop manažer