Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Zboží bylo doručeno na jiné výdejní místo. Po tel. dotazu mně bylo oznámeno, že je jen 10 min. pěšky nebo 3 min. jízdy autem od toho mnou původně vybraného a že už nejde doručit na původní výdejní místo. Je jasné, že za to obchod nemůže, ale co takhle změnit dopravce.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    V případě, že je kapacita preferovaného výdejního místa naplněna, dopravce uloží zásilku na nejbližším volném výdejním místě. Dopravce jsme kontaktovali a sdělil nám, že dodatečné přesměrování zásilky na původní výdejní místo, bohužel, není možné.
    Pokud pro Vás byla změna výdejního místa problematická, kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení. Na základě Vaší nespokojenosti by bylo možné zahájit reklamaci u dopravce.
    Doufáme, že nákup v našem obchodě proběhl v pořádku.
    Budeme rádi, když se do našeho obchodu budete rád vracet.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nesolidni

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    Vaše nespokojenost nás velmi mrzí.
    Nákup kontaktních čoček bez předchozí odborné aplikace očním specialistou sebou nese rizika nevhodné investice. Čočky totiž nemusejí vyhovovat hned z několika důvodů např. chybně zvolené dioptrické hodnoty, nevhodný materiál, velikostní parametry nebo kombinace více faktorů.
    Aplikace kontaktních čoček pod dohledem optometristy mnohdy předejde celé řadě nepříjemností, a to jak z hlediska zdraví tak i financí.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nepravdive informace obodeslani zbozi. Avizovali odeslani v den uhrazeni ceny, odeslali az o dva dny pozdeji.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    Vaše nespokojenost nás velmi mrzí.
    Objednávku, kterou jste udělala 12.12. jsme skutečně dopravci předali až 14.12.
    V předvánočním období jsme byli bohužel extrémně vytížení.
    Pokud si přejete situaci řešit, kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Skvělá cena na Heurece
    • Rychlé doručení
    • Moje čočky mají vždycky skladem
    • Při každé objednávce spolu hrajeme hru na nižší cenu při vstupu na e-shop z Heureky vs. vyšší cenu pokud na e-shop přijdu bez Heureky
    • Aktuálně nabízí v newsletteru slevu SAVE20LENSES23, která ale nefunguje, pokud na produkt přijdu z Heureky. Takže odhlašuji newsletter, je k ničemu.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Jsme rádi, že jste spokojen s cenami, skladovými zásobami i rychlostí doručení objednávky.
    Omlouváme se Vám za jakékoliv nejasnosti ohledně cen a slev. Zákazníkům, kteří do našeho obchodu přicházejí přes cenový srovnávač, poskytujeme jednorázovou slevu. Tento fakt máme ukotven i v Obchodních podmínkách. Můžete vytvořit objednávku přes srovnávač bez uplatnění slevového kódu nebo přes naše webové stránky a uplatnit slevový kód. Informace o tom, že se slevy nedají kombinovat, je uvedena v newsletteru.
    Za vzniklé nepříjemnosti se omlouváme a děkujeme za pochopení.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • široký sortiment
    • veľký výber dopravy
    • doručenie po týždni
    • v newsletteri sú čočky o 100 korún drahšie ako cez vyhľadávač

    Tentoktrát už neodporúčam. Tento rok moja tretia objednávka, z toho 2 problematické. Odoslané o 3 dni neskor, vraj problém s platbou, ktorú som urobila hneď pri objednávaní a bola mi eshopom obratom potvrdená. Proste sa na eshop a deklarované dodanie nedá spoľahnúť a nikto ma o tom neinformoval, musela som to riešiť sama. Ďalší nákup si rozmyslím.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Jsme rádi, že Vám vyhovuje šíře sortimentu i výběr dopravy.
    Zmiňujete rozdílné ceny, k těm opravdu může dojít. Zákazníkům, kteří se k nám prokliknou z cenového srovnávače, poskytujeme jednorázovou slevu. Tento fakt máme uveden v Obchodních podmínkách. Mrzí nás, že to vnímáte jako nedostatek.
    Je nám velmi líto, že došlo k opoždění dodání Vaší objednávky. Na Vaše přání jsme měnili její obsah a bohužel došlo k systémové chybě. Za vzniklé potíže se ještě jednou omlouváme.
    Děkujeme Vám za pochopení a přejeme Vám hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Na dnešní dobu velmi dlouhá doba doručení. Pokud potřebujete čočky co nejdříve, objednejte jinde

    Zboží jsem si objednal na místo, kde jsem 5 dní trávil dovolenou. Mezitím ani nestihlo přijít. Jediné štěstí bylo, že mi to další týden mohla dovést známá.
    I tak jsem byl na dovolené bez čoček a musel shánět narychlo jiné!

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Je nám líto, že došlo k opoždění odeslání objednávky o jeden den. Vaši večerní objednávku jsme bohužel expedovali výjimečně až dva dny po jejím vytvoření z důvodu enormního počtu zakázek. Zásilka byla na výdejní místo doručena za tři dny od objednání.
    Mrzí nás, že jste měl s vyzvednutím potíže a předem Vám děkujeme za pochopení.
    Přejeme Vám hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Obchod jsem volila kvůli tomu, že bylo uvedeno, kdy bude zboží odesláno a nebylo, dorazilo pozdě.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Mrzí nás, že dodání Vaší objednávky bylo opožděno. Bohužel k této situaci došlo z důvodu enormního počtu objednávek.
    Omlouváme se za způsobené potíže a předem děkujeme za pochopení.
    V případě dotazů jsme Vám k dispozici.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Místo kontaktních čoček mě došla dámská kabelka!!!!!

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den, Aleši,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Je nám velice líto, že máte s doručením objednávky potíže. Při kontrole Vaší objednávky jsme však zjistili, že od nás odešlo vše v pořádku. S největší pravděpodobností dopravní společnost zaměnila štítek balíčku. Náš e-shop toto zboží vůbec nemá v nabídce.
    Rádi bychom Vás požádali, abyste se co nejdříve ozval našemu zákaznickému servisu na e-mailovou adresu [email protected]. K e-mailu prosím přiložte fotografie balíčku vč. štítku. Objednávku Vám poté ihned znovu odešleme.
    Děkujeme Vám za pochopení a přejeme Vám hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na stránce produktu uvádí "Garance vrácení peněz", ale reálně Vám pak řeknou, že se to vztahuje na jiné produkty, na které se musíte prokliknout do seznamu. Co takhle uvádět claim "Garance vrácení peněz" jen u produktů, na které se to skutečně vztahuje? To by myslím IT oddělení Alensy mohlo zvládnout.
    • Zákaznická podpora odmítá uznat chybu a sjednat nápravu
    • U Alensy bych čekal autentičtější, lidštější zákaznickou podporu, ale místo toho jen korporátní/callcentrum fráze typu "Predpokladáme, že ste sa s našimi Obchodnými podmienkami oboznámili, nakoľko ste s nimi pred odoslaním objednávky súhlasili."
    • Velké zklamání

    Na stránce produktu bylo v tabulce hned pod "Doprava je u tohoto produktu zdarma" uvedeno také "Garance vrácení peněz". Rozhodl jsem se proto vyzkoušet novou značku čoček a objednal je. Nevyhovovali mi. Chtěl jsem tedy využít garanci vrácení peněz, ale bylo mi sděleno, že ačkoliv je to na stránce produktu uvedeno, tak se garance na tento produkt nevztahuje. Prý si musíte rozkliknout link s podrobnými podmínkami garance, kde je uvedeno, na které jiné produkty se garance vztahuje. Za mě jasné klamání zákazníka. Zákaznický servis odmítá uznat chybu a omílá klasické "callcentrum" fráze. Obrovské zklamání.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den, Ondřeji,
    mrzí nás, že jste s přístupem našeho obchodu zklamaný.
    Na základě Vaší nespokojenosti jsme situaci prověřili a musíme Vám dát za pravdu. Ikona Garance vrácení peněz se vztahuje pouze na kontaktní čočky TopVue, a tak u ostatních značek čoček působí zavádějícím dojmem. Díky Vaší zpětné vazbě zjednáme nápravu.
    Je nám velmi líto, že jste měl s řešením dané situace nepříjemnosti, za což se Vám hluboce omlouváme. V nejbližší době Vás bude kontaktovat zákaznický servis, abychom situaci vyřešili k Vaší plné spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Jsem velmi zklamaná! Objednala jsem si měsíční čočky od stejné značky, kterou objednávám pořád. Bohužel po rozbalení čoček a nasazení jsem absolutně nic neviděla. To se mi nikdy nestalo. Po otevření další sady čoček, stejný problém. Po otevření třetí sady čoček, jsem se opravdu naštvala. Tudíž mi musel být poslán vadný kus! A dva tisíce vyhozené oknem za nákup.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    je nám velmi líto, že jste byla s nákupem nespokojená.
    Vyhledali jsme si Vaši objednávku a dle historie nákupů jste u poslední objednávky zadala u dioptrických hodnot chybná znaménka. To byl důvod, proč jste s čočkami neviděla.
    Celá situace nás velmi mrzí, nicméně v tomto případě Vám s řešením situace nemůžeme pomoci.
    Zpět můžeme vzít pouze kontaktní čočky, které nemají porušenou krabičku nebo jde o kontaktní čočky TopVue, které splňují podmínky služby Garance vrácení peněz.
    Pakliže byste se setkala s nějakými nesrovnalostmi, vždy prosím, kontaktujte nejprve zákaznický servis.
    Doufáme, že i přes tuto nepříjemnost se do našeho obchodu budete i nadále ráda vracet.
    Prozatím Vám přejeme krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • rychlé doručení
    • rozdílné ceny (pokud jdete na web přímo vs srovnávač)

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den, Tomáši,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Jsme rádi, že Vám vyhovuje rychlost dodání objednávky. Mrzí nás však, že jako negativum uvádíte rozdílnost cen. Rozdílné ceny, které zmiňujete, se opravdu mohou objevit. Zákazníkům, kteří do našeho obchodu přicházejí přes cenový srovnávač, poskytujeme jednorázovou slevu. Tuto informaci však máme uvedenou v Obchodních podmínkách. Mrzí nás, že to vnímáte jako nedostatek.
    Doufáme však, že se k nám i přes to budete nadále vracet.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Spoluprace s neschopnou Zasilkovnou, ktera neumi v pripade plneho Z-Boxu zasilku presmerovat do jineho nejblizsiho Z-Boxu, ale zasilku presmeruje do nejblizsiho obchodu, kde maji oteviraci dobu v pracovni dny do 16:30 (pres obed maji take hodinu zavreno) a o vikendu maji zavreno.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Mrzí nás, že jste s doručením objednávky měla potíže. Vaši zásilku jsme odeslali na Vámi vybrané výdejní místo. Bohužel k této situaci dochází, pokud je výdejní místo plné a není možné uložit další zásilku. Pokud byste si přála situaci řešit dále, obraťte se, prosíme, přímo na dopravce.
    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký zbytek dne.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    velmi rychlé dodání

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za kladnou recenzi.
    Těší nás Vaše spokojenost s rychlostí dodání Vaší objednávky.
    Udělá nám radost, když se k nám budete nadále vracet.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Velký sortiment zboží, zajímavé obroučky brýlí
    • Dobré ceny, dárek k nákupu
    • Brýle dorazily neseřízené - nožičky byly zohýbané tak, že absolutně neseděly za ušima.
    • Uprostřed brýlí je ohyzdný lísteček, který brání v jejich pohodlném vyzkoušení. Po odstranění lístečku prý brýle nelze vrátit. Toto tvrzení nemá pro online prodej absolutně žádnou oporu v zákoně.
    • Nestandardně dlouhá dodací lhůta - ačkoliv o ní dopředu informují, většina eshopů doručuje v dnešní době zboží skladem do druhého dne.

    Na obroučky brýlí jsem se opravdu těšil, ale byla to katastrofa. Za mě špatná zkušenost.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den, Ondřeji,
    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu.
    Těší nás, že jste spokojen s šíří sortimentu, cenami i dárkem k nákupu.
    Je nám však líto, že jste nebyl spokojen s dodanými brýlemi. Každý zákazník má však právo na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu. Zboží musí být vráceno včetně veškerého příslušenství.
    Budete-li mít nějaké otázky, kontaktujte, prosím, náš zákaznický servis.
    Udělá nám radost, když se do našeho obchodu vrátíte.
    Přejeme Vám hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlé doručení
    • Velké skladové zásoby
    • Je to stále jakýsi čočkový monopol, minimálně 4 eshopy patří pod společnost Alensa. Neustálá hra s cenami.

    Je to furt stejné, kdo nepřijde z heuréky, zaplatí nesmyslnou cenu. Asi ten dřívější systém byl nelegální, tak to obchod vyřešil tak, že vám ke zboží v košíku přílepí jakýsi slevový kupón. Takže platíte cenu z heuréky, ale na vlastním eshopu jsou ceny o 15-30% vyšší.. Konkurence je v šachu. Alensa vlastní tolik eshopů, že pravděpodobně vždy nakoupíte zde i když se eshop bude jmenovat úplně jinak...

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den, Václave,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Těší nás, že jste spokojen s velkými skladovými zásobami i s rychlostí doručení objednávky.
    Rozdílné ceny, které zmiňujete, se mohou objevit. Zákazníkům, kteří do našeho obchodu přicházejí přes cenový srovnávač, poskytujeme jednorázovou slevu. Tento fakt máme ukotven i v obchodních podmínkách, se kterými musíte souhlasit před dokončením nákupu. Mrzí nás, že to vnímáte jako nedostatek.
    Věříme, že se k nám i přesto budete vracet.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodany nekvalitni cocky, pres ktere vidim dvojite. Vratit nelze. Vyhozene penize.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Je nám líto, že Vám čočky nevyhovují. Máte-li dojem, že jsou čočky vadné, můžete je samozřejmě reklamovat. V takovém případě, jak je uvedeno v Obchodních podmínkách, se kterými jste musel před dokončením nákupu souhlasit, od Vás budeme potřebovat potvrzení o odborné aplikaci kontaktních čoček (ne starší než 1 rok). Pro potřeby kontroly kvality je výrobcem tento předpis vyžadován, aby bylo možné ověřit, zda čočky skutečně odpovídají vašemu aktuálnímu předpisu. Budete-li potřebovat s reklamací poradit, obraťte se, prosím, na náš zákaznický servis.
    Děkujeme Vám za pochopení.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    v pripade problemu svaluji vinu na dopravce a ze oni za nic nemohou

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Je nám velice líto, že došlo k opoždění dodání objednávky. Při kontrole jsme však zjistili, že z naší strany nedošlo k pochybení - zboží bylo expedováno hned druhý den po vytvoření objednávky. Dle našich obchodních podmínek, s kterými jste před dokončením objednávky musela souhlasit, jakmile zásilku převezme dopravce, nese za ni plnou odpovědnost. Na služby dopravců bohužel nemáme vliv. Přejete-li si Vaši stížnost na dopravní služby řešit dále, obraťte se, prosím, přímo na dopravce.
    Děkujeme za pochopení a vzniklé potíže se Vám omlouváme.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Němužu zrušit objednávku kdy mam špatní platbu, ona byla odeslána a musila to vyzvednout

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Je nám líto, že už nebylo možné objednávku zrušit. Snažíme se všechny objednávky vybavit co nejrychleji. Pokud šlo o chybnou objednávku, nemusela jste si jí vyzvedávat. Vrátila by se nám zpět. Budete-li chtít příště změnit objednávku, kontaktujte, prosím, náš zákaznický servis telefonicky. Děkujeme Vám za pochopení.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chtěl bych se zeptat, zda jde čočky reklamovat? Nesedí mi. Přitom přes brýle vidím normálně. Jen na pravé oko reklamace.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den, Pájo,
    je nám velmi líto, že Vám čočky na jednom oku nevyhovují.
    V případě, že chcete cokoli řešit v souvislosti s nákupem, je vždy vhodnější kontaktovat zákaznický servis, než psát dotaz do prostoru pro hodnocení obchodu na cenovém porovnávači.
    Vyhledali jsme si v systému Vaší objednávku, a jestliže jste zadával brýlové dioptrické hodnoty pro nákup kontaktních čoček, není se čemu divit, že Vám čočky nesedí. Máte poměrně vysoké dioptrické hodnoty, které je nutné pro nákup čoček upravit. Je to z důvodu různé vzdálenosti ohnisek. Na brýlích je ohnisko cca 12 mm před okem, zatímco u kontaktních čoček je ohnisko přímo na oku. Z tohoto důvodu je nutné u vyšších hodnot brýlové hodnoty upravovat.
    Protože jste si objednal čočky TopVue, bude možné situaci řešit formou Garance vrácení peněz (https://www.alensa.cz/garance-vraceni-penez.html), a to za předpokladu, že budete splňovat podmínky služby. U jiné značky by byl nákup nevhodnou investicí. Správně byste měl mít čočky před nákupem na internetu odborně aplikované a tím pádem i vyzkoušené. Na nevhodný výběr čoček není možné uplatnit reklamaci.
    Pokud si nejste jistý, jak správně postupovat u služby Garance vrácení peněz, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na telefonním čísle + 420 226 292 895.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé odeslání
    • Obchod nepřebírá odpovědnost za doručení

    V plánovaný den dodání přišla strohá zpráva o přesměrování zásilky, původní výdejní místo (Zásilkovna) 200m od bydliště, přístupné nonstop, nové výdejní místo několik km od bydliště a neskutečně tragická otevírací doba, např. 10:00-12:00. Komplikace a v podstatě znemožnění vyzvednutí na několik dní.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Mrzí nás, že jste s doručením objednávky měla potíže. Vaši zásilku jsme odeslali na Vámi vybrané výdejní místo. Tato situace se stává, pokud je výdejní místo plné a nemá kapacitu na příjem dalších zásilek. Bohužel na takovou situaci opravdu nemáme vliv. Pokud byste chtěla situaci řešit, obraťte se, prosíme, přímo na dopravce.
    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký zbytek dne.