Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Už týden čekám na jeden pár kontaktních čoček, stale mi nepřišly.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    Vaše nespokojenost nás velice mrzí.
    V systému jsme si dohledaly Vaši objednávku, abychom situaci prověřili.
    Objednávka z 5.11.2024, ke které se váže tato recenze, byla stornována.
    V tento den byly vytvořeny celkem 3 objednávky a každá měla jiný typ platby. První dvě byly stornované. Třetí zásilka (na dobírku) byla odeslána na výdejní místo, kde byla uložena od 6.11. po dobu 3 dnů. Nevyzvednutou zásilku nám dopravce vrátil zpět.
    Vaši poslední objednávku ze dne 7.11. jsme tentýž den předali dopravci a dle dostupných informací je momentálně v přepravě. Podle posledního údaje by měla být v nejbližší době uložena na výdejní místo. Bohužel na služby dopravců nemáme přímý vliv.
    Je nám velmi líto, že zásilku stále nemáte u sebe.
    V případě potřeby kontaktujte naše zákaznické oddělení.
    Děkujeme Vám za pochopení.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Do prodejny v Lazarské nebylo možné se dovolat. Zkoušeno vícekrát v různé časy. Chápu, že obsluhují zákazníky, ale je problém v průběhu celého dne zvednout jednou telefon??

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    Vaše nespokojenost nás velice mrzí.
    V systému jsme si dohledali Vaši objednávku, abychom situaci prověřili.
    Nákup proběhl v pořádku. Informační e-maily také odešly tak, jak měly.
    Nicméně je nám líto, že se Vám nepodařilo dovolat do naší optiky. Bohužel se nám nepodařilo zjistit, jestli šlo technický problém, nebo byl personál vytížený.
    O celé situaci budeme informovat managera sítě našich optik.
    Za vzniklé nepříjemnosti se Vám velice omlouváme.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem si obroučky k vyzkoušení na prodejnu. Přišla mi zpráva, že jsou obroučky připravené. Jela jsem na prodejnu 40 km a objednané obroučky tam nebyly :(

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den, Zdenko,
    je nám velmi líto, že jsme Vás zklamali.
    V systému jsme si dohledali objednávku abychom situaci prověřili.
    Vaše objednávka obsahovala několik položek a při pohybu mezi sklady šla jedna položka jinou převodkou.
    To bylo příčinou nedorozumění, za které se Vám velmi omlouváme, neboť jsme Vám odeslali informační sms dříve, než dorazila poslední položka z objednávky.
    Jako omluvu za vzniklé nepříjemnosti jsme Vám do zákaznického účtu připsali kredit.
    Doufáme, že se i přes naše pochybení budete do naší opticky či e-shopu ráda vracet.
    Prozatím Vám přejeme krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží bylo zabalené v mini krabičce, bez vypolstrování. Vevnitř krabičky byly obaly od roztoku pomačkané, zdeformované, roztoky pomačkané. Byl to roztok ke kontaktním čočkám, tak jsem očekávala trochu hygienické zabalení. Alespoň v pytlíku. Hrůza. Objednávám již několik let u tohoto obchodu a toto byla nejhorší zkušenost. Ještě, že neměli menší krabičku. Uvažuji o vrácení zboží. Vše mám i nafocené.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    je nám líto, že byl obsah zásilky během dopravy pomačkán.
    Na služby dopravců, bohužel, nemáme vliv.
    Jestliže došlo např. i k promáčknutí lahvičky, kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení.
    Situace se dá zajisté nějakým způsobem řešit.
    Doufáme, že i přes tuto nemilou zkušenost se do našeho obchodu budete ráda vracet.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • široká nabídka
    • neúměrně dlouho trvá odeslání zboží skladem

    Když na eshopu tvrdí, že zboží odešlou 3., tak je tristní, když jej pošlou reálně až 8. Kdybych to potřeboval třeba před dovolenou, tak jsem nahraný. Jsem ochotný tolerovat den, dva rozdíl, ale téměř týden je už moc. Naposledy.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení.
    Jsme rádi, že se Vám líbí široká nabídka zboží.
    Je nám však líto, že Vás zklamalo odeslání zboží.
    Začátek letní sezóny je pro naše expediční oddělení velmi náročný. Kvůli extrémnímu objemu objednávek vznikla prodleva i v expedici Vaší zásilky, za kterou se Vám upřímně omlouváme.
    Doufáme, že zásilka byla v jinak v pořádku.
    Udělalo by nám radost, kdybyste se i přes tuto nepříjemnou situaci do našeho obchodu rád vracel.
    Pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Na objednávku čekám již týden. Když obchod napíše, že je zboží skladem, tak předpokládám, že do dvou dnů dorazí. Zatím nic.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den, Lenko,
    začátek letní sezóny je velmi náročný. V den Vaší objednávky jsme byli extrémně vytíženi, a proto byly některé zásilky odbaveny s velkým zpožděním. Za zpoždění expedice Vaší objednávky se Vám velice omlouváme.
    Doufáme, že se Vás prodleva v doručení příliš nedotkla.
    Udělá nám radost, když se i přes to budete do našeho obchodu rád vracet.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Ray-Ban brýle nemají visačku.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    Vaše nespokojenost nás velice mrzí.
    Brýle Ray Ban odesíláme v takovém stavu, v jakém nám ho výrobce odesílá.
    Brýlové modely mohou mít rozdílný obsah balení, a to zejména designu pouzdra nebo hadříku na brýle. Kompletní složení obsahu krabičky s brýlemi máme v galerii fotek u produktu.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • cena a šíře sortimentu

    zboží jsem objednal v pondělí dopoledne (bylo skladem) a zvolil platbu QR kódem. Brýle byly odeslány až ve čtvrtek a přišly v pátek

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den, Filipe,
    Vaše nespokojenost s rychlostí doručení nás velice mrzí.
    Před zahájením letní sezóny jsme byli extrémně vytíženi.
    Expedice zboží měla zpoždění, za které se Vám velice omlouváme.
    Jsme rádi, že jste spokojený alespoň s šíří sortimentu a jeho cenami.
    Udělá nám radost, když se do našeho obchodu budete přesto rád vracet.
    Prozatím Vám přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Bohužel musím hodnotit negativně. Nebyla dodržena avizovana dodací lhůta. Zboží mělo dorazit ve ČT, dorazilo až v PO. jelikož jsem odjížděla v SO na dovolenou, tak na lhůtě hodně záleželo. Jako omluvu zaslána sleva 50 Kč, která ale ani nepokryje poštovné u případné další objednávky. Ale pochvalim alespoň zákaznický servis, který na emaily reagoval okamžitě.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den, Veroniko,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Vaše nespokojenost s dobou doručení nás velice mrzí. Před letní sezónou jsme byli extrémně vytíženi a některé objednávky jsme skutečně předali dopravci s jednodenním zpožděním.
    Jsme rádi, že Vás potěšila alespoň komunikace našeho zákaznického servisu.
    Doufáme, že i přes prodlevu v doručení u této objednávky se do našeho obchodu budete ráda vracet.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Opetovne spletli rozdilne hodnoty očí, zaslali stejne ! 2 krabicky / po3 čočkach, =astigmatismus/ a hlavne- na mou mail- reklamaci nereagovali. Prodat - to ano, ale nejaka péče po prodeji je uz nezajima!!! Asi s Alensou koncim / a to uz objednavam roky a často!/.
    • xxx

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den, Miroslave,
    Vaše nespokojenost nás velmi mrzí.
    U objednávky ze dne 20. 6. 2024, ke které se váže tato recenze, bohužel, neevidujeme žádnou komunikaci.
    Jestliže chcete zahájit reklamaci, můžete to pohodlně udělat ze svého zákaznického účtu. Přehledný návod, jak postupovat naleznete zde https://www.alensa.cz/informace/reklamace.html
    Pokud byste potřeboval nějakým způsobem pomoci, kontaktujte naše zákaznické oddělení na telefonním čísle + 420 226 292 895, rádi Vám pomůžeme.
    Prozatím Vám přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ztratil se balík s mojí objednávkou a řešení je v nedohlednu, každá operátorka má tisíc výmluv

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    Vaše nespokojenost nás velmi mrzí.
    V nejbližších dnech Vás bude kontaktovat naše zákaznické oddělení ohledně ztráty Vaší zásilky během přepravy.
    Chyba vznikla na straně dopravce na jehož fungování, bohužel, nemáme přímý vliv.
    Můžeme Vás však ujistit, že o svou objednávku nepřijdete.
    Vzniklou prodlevu v doručení, již však nedokážeme eliminovat.
    Rádi bychom Vás poprosili o trpělivost i pochopení v souvislosti s touto nemilou situací.
    V případě potřeby nás neváhejte kontaktovat.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tovar som si normálne objednal, obchod mi to potvrdil aj emailom a po 5 dňoch mi prišiel email že tovar mi nedodajú lebo ho nemajú na sklade a objednávku zrušili, neponúkli mi ani inú alternatívu alebo informáciu kedy bude tovar na sklade dokonca sa ani neospravedlnili. Takéto správanie som ešte nezažil.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Mrzí nás, že objednávka byla stornovaná a je nám velmi líto, že jsme vás zklamali nedostatečnou komunikaci. Spokojenost našich zákazníků je pro nás prioritou, a proto budeme pracovat na zlepšení našich procesů a zajištění lepšího informování. Omlouváme se za veškeré nepříjemnosti, které vám tato situace způsobila, a doufáme, že se k nám i přes to budete vracet.
    V případě jakýchkoliv připomínek nebo potíží jsme Vám vždy plně k dispozici.
    Děkujeme Vám za pochopení a přejeme Vám hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží je perfektní a hlavně hned doručené.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za kladné hodnocení.
    Jsme rádi, že Vám imponuje rychlost zpracování Vaší objednávky.
    Udělá nám radost, když u nás zase nakoupíte.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží bylo doručeno na jiné výdejní místo. Po tel. dotazu mně bylo oznámeno, že je jen 10 min. pěšky nebo 3 min. jízdy autem od toho mnou původně vybraného a že už nejde doručit na původní výdejní místo. Je jasné, že za to obchod nemůže, ale co takhle změnit dopravce.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    V případě, že je kapacita preferovaného výdejního místa naplněna, dopravce uloží zásilku na nejbližším volném výdejním místě. Dopravce jsme kontaktovali a sdělil nám, že dodatečné přesměrování zásilky na původní výdejní místo, bohužel, není možné.
    Pokud pro Vás byla změna výdejního místa problematická, kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení. Na základě Vaší nespokojenosti by bylo možné zahájit reklamaci u dopravce.
    Doufáme, že nákup v našem obchodě proběhl v pořádku.
    Budeme rádi, když se do našeho obchodu budete rád vracet.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nesolidni

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    Vaše nespokojenost nás velmi mrzí.
    Nákup kontaktních čoček bez předchozí odborné aplikace očním specialistou sebou nese rizika nevhodné investice. Čočky totiž nemusejí vyhovovat hned z několika důvodů např. chybně zvolené dioptrické hodnoty, nevhodný materiál, velikostní parametry nebo kombinace více faktorů.
    Aplikace kontaktních čoček pod dohledem optometristy mnohdy předejde celé řadě nepříjemností, a to jak z hlediska zdraví tak i financí.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nepravdive informace obodeslani zbozi. Avizovali odeslani v den uhrazeni ceny, odeslali az o dva dny pozdeji.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    Vaše nespokojenost nás velmi mrzí.
    Objednávku, kterou jste udělala 12.12. jsme skutečně dopravci předali až 14.12.
    V předvánočním období jsme byli bohužel extrémně vytížení.
    Pokud si přejete situaci řešit, kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Skvělá cena na Heurece
    • Rychlé doručení
    • Moje čočky mají vždycky skladem
    • Při každé objednávce spolu hrajeme hru na nižší cenu při vstupu na e-shop z Heureky vs. vyšší cenu pokud na e-shop přijdu bez Heureky
    • Aktuálně nabízí v newsletteru slevu SAVE20LENSES23, která ale nefunguje, pokud na produkt přijdu z Heureky. Takže odhlašuji newsletter, je k ničemu.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Jsme rádi, že jste spokojen s cenami, skladovými zásobami i rychlostí doručení objednávky.
    Omlouváme se Vám za jakékoliv nejasnosti ohledně cen a slev. Zákazníkům, kteří do našeho obchodu přicházejí přes cenový srovnávač, poskytujeme jednorázovou slevu. Tento fakt máme ukotven i v Obchodních podmínkách. Můžete vytvořit objednávku přes srovnávač bez uplatnění slevového kódu nebo přes naše webové stránky a uplatnit slevový kód. Informace o tom, že se slevy nedají kombinovat, je uvedena v newsletteru.
    Za vzniklé nepříjemnosti se omlouváme a děkujeme za pochopení.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • široký sortiment
    • veľký výber dopravy
    • doručenie po týždni
    • v newsletteri sú čočky o 100 korún drahšie ako cez vyhľadávač

    Tentoktrát už neodporúčam. Tento rok moja tretia objednávka, z toho 2 problematické. Odoslané o 3 dni neskor, vraj problém s platbou, ktorú som urobila hneď pri objednávaní a bola mi eshopom obratom potvrdená. Proste sa na eshop a deklarované dodanie nedá spoľahnúť a nikto ma o tom neinformoval, musela som to riešiť sama. Ďalší nákup si rozmyslím.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Jsme rádi, že Vám vyhovuje šíře sortimentu i výběr dopravy.
    Zmiňujete rozdílné ceny, k těm opravdu může dojít. Zákazníkům, kteří se k nám prokliknou z cenového srovnávače, poskytujeme jednorázovou slevu. Tento fakt máme uveden v Obchodních podmínkách. Mrzí nás, že to vnímáte jako nedostatek.
    Je nám velmi líto, že došlo k opoždění dodání Vaší objednávky. Na Vaše přání jsme měnili její obsah a bohužel došlo k systémové chybě. Za vzniklé potíže se ještě jednou omlouváme.
    Děkujeme Vám za pochopení a přejeme Vám hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Na dnešní dobu velmi dlouhá doba doručení. Pokud potřebujete čočky co nejdříve, objednejte jinde

    Zboží jsem si objednal na místo, kde jsem 5 dní trávil dovolenou. Mezitím ani nestihlo přijít. Jediné štěstí bylo, že mi to další týden mohla dovést známá.
    I tak jsem byl na dovolené bez čoček a musel shánět narychlo jiné!

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Je nám líto, že došlo k opoždění odeslání objednávky o jeden den. Vaši večerní objednávku jsme bohužel expedovali výjimečně až dva dny po jejím vytvoření z důvodu enormního počtu zakázek. Zásilka byla na výdejní místo doručena za tři dny od objednání.
    Mrzí nás, že jste měl s vyzvednutím potíže a předem Vám děkujeme za pochopení.
    Přejeme Vám hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Obchod jsem volila kvůli tomu, že bylo uvedeno, kdy bude zboží odesláno a nebylo, dorazilo pozdě.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Mrzí nás, že dodání Vaší objednávky bylo opožděno. Bohužel k této situaci došlo z důvodu enormního počtu objednávek.
    Omlouváme se za způsobené potíže a předem děkujeme za pochopení.
    V případě dotazů jsme Vám k dispozici.
    Hezký den.