Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Přehledný internetový obchod
    • Virtuální zrcadlo
    • Dostupná cena
    • Na brýle čekám dlouho

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení.
    Jsme velmi rádi, že kladně hodnotíte on-line prostřední našeho obchodu, virtuální zrcadlo i dostupné ceny.
    Zároveň je nám však líto, že brýle čekáte dlouho.
    Prověřili jsme si Vaši objednávku a neshledali jsme žádné pochybení.
    Na výrobu dioptrických brýlí máme 2-9 pracovních dnů a tato informace je uvedena vždy pod celkovou cenou brýlí (včetně skel).
    Dnes 25. 1. 2021 budeme předávat zásilku dopravci.
    Doufáme, že budete mít brýle brzo u sebe a budete s nimi spokojený.
    Prozatím Vám přejme hezký zimní den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - nelze objednat bez registrace
    • - posilají nevyžádaný spam

    tomuto eshopu se vyhněte obloukem

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení.
    Je nám líto, že jste s nákupem v našem obchodě nespokojený.
    Zákaznický účet je k ukončení objednávky skutečně potřeba. V zákaznickém účtu uživatel nalezne historii objednávek i příbalové letáky, do kterých může kdykoli nahlédnout.
    Možnost zasílání newsletteru je dobrovolná. Pokud newsletter odebírat nechcete, můžete jej kdykoli zrušit.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatně funguje platba atd. Objednavku jsem musel stornovat.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení.
    Je nám velmi líto, že Váš nákup neproběhl v pořádku.
    Pokud nastaly potíže s platbou kartou on-line, musel být problém na straně poskytovatele služby (banky). Na funkci platební brány, bohužel, nemáme vliv.
    Na základě Vaší recenze jsme platbu kartou vyzkoušeli a vše funguje. Zřejmě se jednalo o momentální výpadek služby.
    V každém případě Vám děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    naprosty chaos pri vyrizovani objednavky - podpora vubec netusila v jakem stavu objednavka je atd. O tom, ze jsou rozdilne ceny v kazdem jejich obchode (webu) ani nemluve a rozhodne nedoporucuji newslettery, kde vam jako specialni cenu nabidnout vyssi, nez, kdyz si pak zadate vyhledavani do heureky

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení.
    Je nám velmi líto, že se službami našeho obchodu nejste spokojená.
    V systému jsme si vyhledali Vaši objednávku a na průběhu jejího vyřízení jsme nenalezli žádné nesrovnalosti.
    Vaše nedělní objednávka byla následující den předána v dopoledních hodinách dopravci, který Vám balíček ve večerních hodinách předal. Zboží jste tedy měla v ruce za 24 hodin od objednání.
    Fakt, že jste do objednávky zadala chybné telefonní číslo, jsme kvůli již vyexpedované zásilce nemohli změnit. Proto jsme Vás odkázali na dopravce.
    Dále nedoporučujete newslettery z důvodu, že na Heuréce jsou ceny výhodnější. Ceny na Heuréce se skutečně mohou objevit jiné, protože zákazníkům přicházejícím z této domény můžeme poskytnout speciální slevu. Sleva se liší dle období a dle jednotlivého zboží a vybraných parametrů.
    Tento fakt a současně i popis služby večerního doručování v Praze máme popsaný v obchodních podmínkách.
    Každopádně Vám děkujeme za zpětnou vazbu, udělá nám radost, když u nás budete i nadále nakupovat.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Byla mi účtována dobírka inkdyž mělo být v ceně.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den, Lili,
    děkujeme Vám za hodnocení.
    Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost.
    V rámci akce, při které jste si nakoupila, bylo v pasáži "Jak objednat zboží" přímo uvedeno: Při volbě platby nevybírejte dobírku.
    Protože jste však zvolila tuto variantu, tak se Vám dobírka naúčtovala.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • U jiných internetových obchodů s brýlemi nabízejí službu "mirror", kde se vidíte,jestli vám obroučky sedí. Podle mě mají být brýle mírně ohnuté podél obličeje. Ty vaše brýle jsou úplně rovné a trčí mi z obličeje.

    Jelikož jsem důchodce jsou to pro mě vyhozené peníze. V nabídce uvádíte šířku brýlí 134mm, ovšem samotné brýle mají jen 120mm, protože 2x 7mm
    jsou úchyty na nožičky brýlí. Brýle jsou proto úzké a z obličeji dospělého člověka vytvářejí zdání "brouka pytlíka". Neodvažuji se v nich vyjít na ulici. Budu je nosit jen na kolo. Jsem moc zklamaná.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Je nám velmi líto, že brýle nesplnili Vaše očekávání.
    Rozměry brýlí jsou uvedeny ve standardním označení. Do celkové šíře brýlí jsou tedy kromě obou očnic a nosníku vždy započítány i stranice, protože jsou součástí kompletních brýlí.
    Klasické dioptrické brýle mají spíše rovný tvar, aby korekce zraku probíhala dobře. Anatomické zakřivení brýlí se objevuje u slunečních brýlí určených spíše pro sportovní aktivity.
    Dále zmiňujete službu "mirror". Možnost vyzkoušení brýlí on-line nabízíme u řady modelů a postupně naše virtuální zrcadlo doplňujeme k dalším modelům. Velmi nás mrzí, že u tohoto nového modelu brýlí zatím tato funkce není aktivní a nemohla jste si tak brýle dopředu vyzkoušet.
    Pro všechny zákazníky, kteří mají k produktům či službám nějaké otázky funguje poradna pod každým výrobkem, nebo je k dispozici zákaznický servis v časovém intervalu Po-Pá, 8:00–16:00 na telefonním čísle + 420 226 292 895, kde pracují velmi ochotné pracovnice.
    Hezký den.

  • Zatim na zbozi cekam, neprislo ani zadne potvrzeni kdy zasilka dorazi nebo zda se vyrizuje.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Je nám velmi líto, že nejste spokojená, ale dle sledování zásilek Vám byl balíček doručen dne 18. 8.
    Pokud Vám balíček nedorazil, nebo jsou v objednávce jakékoli nesrovnalosti, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na tel. čísle + 420 226 292 895.
    Zatím Vám přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - Při objednávání brýlí bylo uvedeno, že zásilka bude předána dopravci 9.7.2020. Objednávka potvrzena 3.7.2020, potvrzení o zaplacení 7.7.2020, dnes 15.7.2020 a zatím žádná zpráva o důvodu zpoždění ani o odeslání.

    Nedodržení slíbené dodací lhůty a neinformování o jejím neplánovaném prodloužení včetně důvodu a sdělení nového termínu odeslání.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení.
    Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost, ale s velkou pravděpodobností došlo k nedorozumění.
    Na stránkách všech dioptrických obrub máme uvedené 2 možné termíny doručení.
    První údaj je konkrétní datum, který je uvedený vedle fotografie produktu, kde je uvedena cena pouze za brýlovou obrubu. Tento údaj platí, pakliže si zákazník objedná pouze brýlovou obrubu (bez brýlových skel).
    Druhý údaj, je uvedený pod volbou dioptrických hodnot a brýlových skel. Tento časový údaj není pevně stanovený a je zde uvedeno časové rozmezí 2 - 7 pracovních dnů. V tomto termínu se brýlová skla zabrousí, zasadí se do brýlových obrub a teprve poté jsou připraveny k expedici.
    Protože máte objednané kompletní brýle, je možné, že jste počítala s datem dodání, který je stanovený pouze pro obruby.
    Doufáme, že budete mít své brýle brzo u sebe a budete s nimi spokojená.
    Prozatím Vám přejeme hezký den a příjemný zbytek léta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Odeslali jiné zboží

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost.
    Vyhledali jsme si Vaši objednávku a, bohužel, u ní neevidujeme žádnou mimořádnou situaci.
    V případě, že obdržíte jiný produkt nebo produkt, který neodpovídá Vašim představám, můžete vždy využít 14denní lhůtu, ve které můžete nepoužité zboží vrátit.
    Jestliže jste zboží nepoužila, kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení na [email protected], kde se s Vámi domluví na dalším postupu.
    Prozatím Vám přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dobré ceny.
    • Při chybě při objednání nelze objednávku zrušit ani upravit. Pouze přes mail lze požádat o opravu, na kterou ale nikdo nereaguje. Přes tel. je k dipozici pouze protivná paní, která stejně nepomůže.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení.
    Jsme rádi, že jste spokojený s cenami v našem obchodě.
    Změny v objednávce skutečně nejsou možné, protože jakmile přijmeme objednávku, pracovníci skladu prakticky okamžitě připraví kontaktní čočky k odeslání.
    Je nám velmi líto, že jste nespokojený ohledně služby zákaznického servisu, kde jste s operátorkou nedomluvil.
    Jsme však rádi, že jste věnoval svůj čas k recenzi, která je nám velmi cennou zpětnou vazbou.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    špatný popis zboží. Prodej dětských brýlí v sekci dámské. Špatné uvedení míry.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení.
    Velmi si ceníme Vašeho upozornění.
    Nedopatřením se skutečně několik modelů brýlí zařadilo do jiné sekce s s rozličnými parametry.
    Situace je již v řešení, ale mrzí nás, že se Vás naše chyba dotkla a způsobila Vám nepříjemnosti.
    Doufáme, že vrácení nevhodného modelu proběhlo bez potíží a už je vše v pořádku.
    V případě jakýchkoli nesrovnalostí kontaktujte prosím naši linku zákaznice podpory na telefonním čísle + 420 226 292 895.
    Prozatím Vám přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Rychle vyrizeni i doruceni, spokojenost

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za kladnou recenzi.
    Těší nás Vaše spokojenost s nákupem.
    Jsme velmi rádi, že se Vám líbí rychlost zpracování i doručení Vaší zásilky.
    Budeme velmi rádi, když u nás zase nakoupíte.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mají téměř vše, co se čoček týče
    • Manipulace s cenami během objednávky - viz popis

    Absolutně nechápu, co to ten obchod zkouší, ale v průběhu procházení dalšího zboží (jiných čoček, které mi byly v košíku nabídnuty, jako alternativa) obsah mého košíku o 50 % zdražil. Jestli to má být taktika, jak si koupit to, co obchod chce prodat, tak to hraničí s podvodem. Nakonec jsem objednávku dokončil z jiného počítače, protože z mého se mi již nepovedlo na původní cenu dostat - heureka ukazuje cenu 600, kliknu, v obchodě ukazují cenu 900. Už nikdy více, to si radši koupím jinde a s férovým jednáním.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za recenzi.
    Je nám líto, že jste měl během nákupu potíže. Celý proces objednávky jsme dle Vašeho popisu otestovali a cena se nám nezměnila. Je možné, že šlo o systémovou chybu.
    Skutečně můžeme pro zákazníky, přicházející na produkty proklikem ze serveru Heureka.cz, poskytnout na navštívený produkt speciální slevu. Slevy se liší dle období a zároveň se vztahují na vybraný typ zboží. Tento fakt máme uveden i v našich Obchodních podmínkách.
    Pokud byste celou situaci chtěl dále řešit, napište nám prosím e-mail na [email protected], kde podrobně popíšete celou situaci.
    V každém případě Vám děkujeme za zpětnou vazbu.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží mi bylo 2x doručeno se špatnými dioptrickými skly. Bohužel na faktuře byl uveden správný údaj, ale po poměření v optice jsem zjistil, že tento údaj je klamný a vůbec mojí objednávce neodpovídá.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Celou situaci jsme prověřili a chyba vznikla na naší straně.
    Velmi nás mrzí, že jste měl s nákupem brýlí se zabroušenými skly takové nepříjemnosti.
    Zákaznické oddělení s Vámi již celou záležitost řeší.
    Přijměte, prosím, naši hlubokou omluvu.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Věci mají skladem, paní na telefonu se snažila být ochotná
    • Neví sami, co prodávají

    Sháněla jsem sluneční brýle Max Mara v CZ/ SK eshopu, na fotkách je všichni měli černé se zlatým kovem. 2 eshopy mi ale doručili brýle černo-stříbrné, takže jsem si domyslela, že je asi chyba v produktové fotografii. (Předchozí eshop mi sdělil, že zlato-černou kombinaci jako na fotce v eshopu v reálu nemají.)
    Protože se mi brýle opravdu líbily, do třetice jsem zkusila zavolat Alensu, měli brýle v nabídce také. Mluvila jsem s paní, popsala jí problém. Paní zavolala do skladu, kde se na brýle podívali a potvrdili mi, že mají skutečně kombinaci černo-zlatou. Brýle jsem tedy objednala, sice drazší o víc než 500Kč než u konkurence, ale byla jsem s tím smířená. Jaké bylo moje překvapení, když brýle došly a byly opět černo-stříbrné! Fakt super kratochvíle pro mě, díky moc. Vyloženě mě baví utrácet 4000+ po eshopech, zboží pak vracet a čekat na peníze zpět.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den, Evo, děkujeme za recenzi. Ačkoli je negativní, je to pro nás další impuls ke zlepšení našich služeb. Velmi nás mrzí, že brýle neodpovídaly Vašim představám. Celou situaci jsme prověřili a od výrobce jsme dostali informaci, že brýle mají odstín "light gold". Jedná se tedy o studený tón zlaté barvy, která může působit dojmem barvy stříbrné. Vaše recenze se tedy stala podnětem pro zlepšení komunikace s výrobci a dodavateli. Do budoucna budeme dbát na přesnější a srozumitelnější překlady, aby se podstatné informace v překladu neztratily. Samozřejmostí je bezproblémové vyřízení reklamace s kompenzací vynaloženého poštovného spojeného s reklamací. Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Dobrá cena
    • Nekompletní objednavka

    Objednán dárek, nedorazil. Obchod není pro zákaznický. Tvrdí že jsem si ho neobjednal. A navíc mi ještě řeknou že není možné ho doposlat.
    Takto se obchodník nechová.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Je nám velmi líto, že nejste s naším obchodem spokojen. Ve Vaší objednávce ale, bohužel, žádný dárek neevidujeme. Dárek si musí zákazník vybrat kliknutím na danou položku. Ta se následně promítne i do faktury, jako další položka nákupu s poznámkou "dárek". Vaše faktura dárek neobsahuje. Nejsme schopni definovat příčinu, proč se dárek nepropsal do Vašeho nákupu.
    Díky za pochopení a přejeme Vám hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nevim jestli byl / je problém na straně Geis ale zboží každopádně nebylo na daném místě po dobu kterou mělo být. 2 dny před koncem uložení již posláno zpět. Geis se ozval že zboží poslal zpět alensa ale alensa zatím nekomunikuje.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Je nám líto, že jste nebyl spokojen s vyřízením objednávky. Jak si můžete ověřit ve sledování zásilek, k chybě došlo na straně dopravce. Balíček jsme společnosti Geis předali ve slíbeném termínu, ale bohužel nebyl dodán na výdejní místo.
    Pokud jde o komunikaci, obdrželi jsme od Vás pouze kopii emailu, který jste zaslal společnosti Geis. K Vašemu vyjádření, zda si přejete objednávku poslat znovu však již nedošlo. Náš zákaznický servis Vás bude telefonicky kontaktovat a domluví se s Vámi na dalším postupu.
    Ještě jednou ve Vám omlouváme za komplikace a věříme, že se nic podobného nebude opakovat. Budeme velice rádi, když se do našeho obchodu vrátíte.
    Díky za pochopení a přejeme Vám hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • U každého zboží je kousek pod ikonou "koupit" uvedena garance vrácení peněz. Logicky se tedy člověk domnívá, že platí. Pokud nerozkliknete a nepročtete, nezjistíte, že se to týká pouze jedné značky kontaktních čoček. Místo 1200 kč mi obchod tedy vrátil jen 318 kč. Přijde mi to jako klamání zákazníka !!!

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi. Velice nás mrzí, že došlo k této situaci. Díky Vašemu komentáři situaci projednáme. Služba Garance vrácení peněz skutečně funguje jen u jedné značky. Na detailu služby je její využití jasně definované.
    Vašeho názoru si velmi vážíme. Chceme, aby naše stránky byly co nejvíce intuitivní a uživatelsky příjemné, takže se vynasnažíme o nápravu.
    Zatím Vám přejeme hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nepřijal jsem čočky ani peníze zpět.

    Nepřijal jsem čočky ani peníze zpět.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení. Bohužel nechápeme jeho negativní charakter. Pokud jste se rozhodl čočky nepřevzít, měl jste k tomu zřejmě své důvody. Až se nám čočky od dopravce vrátí zpět, peníze Vám vrátíme na účet, ze kterého proběhla platba.
    Pokud se Vám částka dosud nevrátila, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychlost, spolehlivost
    • Alensa.cz spolupracuje s Tipli.cz. Tipli slibuje za každý nákup určité procento z nákupu zpět. V tomto případě 2,8%. Porovnala jsem si cenu zboží přímým vstupem na stránky Alensa.cz a pak vstupem přes proklik na Tipli.cz. Cena stejného produktu byla při prokliku z Tipli.cz na Alensa.cz o oněch 2,8% vyšší, než když jsem šla na stránky Alensa.cz přímo.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi. Je nám velmi líto, že došlo k této situaci. Ověřili jsme si nastavení a ceny a vše se zdá být v pořádku. Muselo jít o systémovou chybu. Velmi se omlouváme za způsobené komplikace a jako omluvu Vám na zákaznický účet připisujeme kredit, který můžete použít při příštím nákupu.
    Díky za pochopení a přejeme Vám hezký den.