Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Dlouhé dodací lhůty krabička vypadá jako kdyby prošla bitvou o Stalingrad
Reakce obchodu Alensa.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení.
Mrzí nás Vaše nespokojenost s dodací lhůtou.
Je nám také velmi líto, že se obalová krabička byla během cesty pomačkala.
Je velmi pravděpodobné, že k pomačkání došlo během přepravy, na kterou bohužel nemáme vliv.
Doufáme, že Vám jinak brýle budou dělat radost a budete s nimi spokojený.
Hezký den. -
Nedoporučuje obchod
Zboží vypadá, že je skladem, objednám, zaplatím zálohu a pak se dozvím, že skladem není a bude až za několik týdnů.
Reakce obchodu Alensa.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení.
Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost s předpokládanou dobou doručení.
V systému jsme si vyhledali Vaši objednávku, abychom mohli situaci prověřit.
Torické čočky, které jste si objednal mají vždy vedle tabulky velikostních parametrů datum, který zákazníka okamžitě informuje o expedici zboží z našeho skladu. Jedna dioptrická kombinace skutečně nebyla skladem. U této kombinace je údaj: "1 ks do týdne". V takovém případě okamžitě objednáváme zboží od výrobce.
Informaci o prodlevě 1 týden jste obdržel v e-mailu dne 1. 6. 2021.
Proto Vás prosíme ještě o strpení. Pokud výrobce zvládne vykrýt naši objednávku včas, čočky dostanete s týdenním zpožděním. Bohužel současná koronavirová situace se projevuje jak ve výrobě, tak v dodávkách.
Pokud byste se chtěl informovat o stavu objednávky detailněji, kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení.
Prozatím Vám přejeme hezký den. -
Nedoporučuje obchod
- Zboží OK
- Špatná komunikace
Chtěla jsem při objednávce zvolit platbu kartou na dobírku při doručení zboží. Ta možnost nebyla, tak jsem volala na zákaznickou linku. Tam jsem bohužel narazila na nepříjemného pana, který mi jen řekl, že možnost platby kartou není zaručena, buď bude mít doručovatel terminál, nebo nebude. Ať si seženu hotovost. V tom případě doporučuji firmě, ať vymění doručovací firmu. Platba kartou je standard, žádná extra žádost. Žijeme ve 3.tisíciletí, Rakousko Uhersko už bylo, všimli jste si?
A snad vyměňte i toho pana u telefonu, ať neodrazuje zákazníky. Mě tedy už od dalších nákupů odradil. Je mi líto, když vidím, ze se někdo snaží vybudovat firmu, ale zkazi mu to takový nekompetentní a nepříjemný člověk, ktery ma zákazníkům pomáhat a ne jim zkazit den.
O další komunikaci nemám zájem.Reakce obchodu Alensa.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení.
Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost se službami dopravce. Spolupracujeme s několika doručovacími společnostmi a volba je vždy na zákazníkovi. Bohužel na fungování dopravců nemáme vliv.
Protože na naší zákaznické lince pracují pouze operátorky, předpokládáme, že jste komunikovala s operátorem dopravce. Je nám velmi líto, že se Vám způsob jeho komunikace nezamlouval. Mrzí nás, že na základě nespokojenosti se společností, na kterou nemáme vliv, jste odrazena od nakupování v našem obchodě.
Pokud byste chtěla situaci kolem doručení Vaší zásilky řešit, budete se muset obrátit přímo na dopravce.
Budeme respektovat Vaše přání a již Vás nebudeme dále kontaktovat. V každém případě jste v našem obchodě vždy vítána.
Hezký den. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Dorazily mi brýle s rámem který byl nakřivo , samozřejmě jsem musel je vrátit a poslat splátky což stalo navíc poštovné 130 Kč . Za brýle mi peníze vrátily ale poštovné ne... tak nakonec nemám brýle (obávám se na další objednávku ) a jsem 130 Kč chudší jen tak... Nevím asi jde narazí na výrobní chybu. Ale nedostal jsem vysvětlení , asi se nemusí kdys za to muže obchod...
Reakce obchodu Alensa.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení.
Je nám velmi líto, že Vám brýle neseděly a musel jste je vrátit zpět.
Mrzí nás, že jste nespokojený s úhradou poštovného, ale odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou. Tento fakt máme ukotven i v obchodních podmínkách, se kterými jste souhlasil. Je to naprosto běžný postup a mrzí nás, že to vnímáte jako nedostatek.
Hezký den. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Obchod si zřejmě nekontroluje objednávky, které odesílá zákazníkům. Objednala jsem si sluneční brýle, ale dorazily poškozené a křivé. Když jsem volala na infolinku paní byla milá, ta za nic nemůže, ale taky mi sdělila, že na vlastní náklady musím poslat zboží zpět a na vyřízení reklamace mají 30 dnů.... tak to je paráda....
Reakce obchodu Alensa.cz
Dobrý den, Petro,
děkujeme Vám za hodnocení.
Je nám velmi líto, že brýle, které jste si objednala nebyly v pořádku.
Náklady spojené s dopravou reklamovaného zboží zpět nese prodávající v případě, že je reklamace uznána a kupující doloží doklady prokazující náklady spojené s dopravou reklamovaného zboží. Tento fakt máme ukotven i v obchodních podmínkách.
Všechny reklamace se snažíme vyřizovat v co nejkratším termínu.
Pokud byste však měla nějaké otázky k průběhu reklamace, kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení.
Prozatím Vám přejeme hezký den. -
Nedoporučuje obchod
Zakoupila jsem sluneční brýle, u kterých nebyl zřejmý popis, zda jsou zrcadlové. Abych se ujistila, raději jsem volala na infolinku, kde bylo potvrzeno, že zrcadlové nejsou. Brýle však přišly zrcadlové. Paní z infolinky mi pak napsala, že se sice omlouvá, že to byla její chyba, ale poštovné za vrácení jsem musela hradit já, i když to byla zřejmá chyba obchodu. Považuji to za klamání zákazníka.
Reakce obchodu Alensa.cz
Dobrý den, Heleno,
děkujeme Vám za hodnocení.
Je nám velmi líto, že jste měla s objednávkou takové nepříjemnosti.
Celou situaci jsme prověřili a zjistili jsme, že tyto brýle neměli definovanou úpravu skel. Na základě Vaší recenze tak prověříme i další varianty produktu, abychom dali popis produktu do pořádku.
Bohužel v rámci odstoupení od smlouvy hradí poštovné zákazník, ale protože jste byla mylně informována, připsali jsme Vám na zákaznický účet kredit, jako kompenzaci.
Ještě jednou Vám děkujeme za upozornění, díky kterému můžeme chybu napravit.
Hezký den. -
Nedoporučuje obchod
- Žádná
Žádné zboží nedorazilo, peníze na úctě odečteny!!!!!!
Reakce obchodu Alensa.cz
Dobrý den, Jančo,
děkujeme Vám za hodnocení.
Prověřili jsme stav Vaší objednávky a neshledali jsme žádné pochybení.
Objednala jste si dioptrické brýle a výrobu brýlí máme 2-9 pracovních dnů. K dnešnímu dni (22.4.2021) je to 7. den.
Jakmile budou brýle zhotoveny má dopravce 1-2 dny na doručení.
V případě, že by došlo k delší časové prodlevě, bude Vás kontaktovat naše zákaznické oddělení.
Děkujeme Vám za pochopení.
Hezký den. -
Nedoporučuje obchod
Zboži přislo, vráceno a penize žádné. Pry si mám sám zjistit v bance, proč nebyli připsány na učet.
Reakce obchodu Alensa.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení.
V systému jsme si vyhledali Vaši objednávku a celou situaci jsme prověřili.
Zákaznické oddělení s Vámi bylo po celou dobu v kontaktu a několikrát kontrolovalo průběh vrácení peněz.
Z naší strany proběhlo vše v pořádku, ale převod se z nějakého důvodu protáhl na 5 dnů.
Protože na fungování bank nemáme vliv, nemohli jsme převod peněžních prostředků zaurgovat.
Je nám velice líto, že jste byl tak dlouho v nejistotě.
Pokud byste si přál situaci dále řešit, můžete zkusit průběh platby konzultovat se svým osobním bankéřem.
Doufáme, že se i přes to do našeho obchodu vrátíte.
Hezký den. -
Nedoporučuje obchod
- neprodali mi zbożi a i kdy jsem udelal money transfer
Reakce obchodu Alensa.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení.
Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost.
Na základě Vaší recenze jsme prověřili Vaši objednávku a ta byla skutečně stornována.
Storno proběhlo automaticky, protože platba příkazem neproběhla.
Proto Vás v této souvislosti bude kontaktovat naše zákaznické oddělení.
Vyhledejte si prosím detaily platby ve svém internetovém bankovnictví a zkontrolujte údaje. Pokud to bude možné, stáhněte si potvrzení platby v pdf souboru.
Je možné, že byl chybně zadán příkaz k úhradě.
Děkujeme Vám za pochopení.
Hezký den. -
Nedoporučuje obchod
- Výběr
- Přehledný eshop
- Informace o zpoždění
- Nelze zjistit stav objednávky
- Doba dodáni
Byl to můj první nákup a lituju toho, sice mně informovali o zpoždění, ale kdy brýle dostanu nevím. Příště si nákup u nich rozmyslím. Snad budou brýle kvalitní a vynahradí mi čekání kvalitou.
Reakce obchodu Alensa.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení.
Velmi nás těší, že se Vám líbí on-line prostředí našeho obchodu a široký výběr zboží.
Mrzí nás však Vaše nespokojenost s dobou dodání a zjištění stavu objednávky.
Výroba dioptrických brýlí trvá standardně 2-9 pracovních dnů, pokud Vás zákaznické oddělení informovalo o zpoždění, je možné, že se termín výroby ještě protáhne.
Údaj o době výroby dioptrických brýlí se zobrazuje pod cenou, kde je zahrnut i výběr dioptrických skel.
Dnes je to 8. pracovní den a doufáme, že výrobu brýlí stihneme v termínu či s minimální prodlevou.
Je nám velmi líto, že jste v zákaznickém účtu nezjistil stav objednávky. Tuto záležitost budeme dále řešit, aby naše služby byly pro naše zákazníky ještě lepší.
Prozatím Vám přejeme krásný den a ještě jednou děkujeme za zpětnou vazbu a podnět ke zlepšení našich služeb. -
Nedoporučuje obchod
- výběr a virtuální zrcadlo
- 14 dnů od objednávky nemám žádné info o tom, kdy bude balíček expedován (dle posledního infa měl být expedován před dvěma dny)
Na stránkách uvádí krátkou dodací dobu (cca 2-3 dny), ovšem expedice dioptrických brýlí trvá prý 2-9 dnů, což jsem se dozvěděl až po dotazu emailem, kde je můj balíček. Dnes je to 10. den a stále žádné info, kdy bude balíček expedován...
Reakce obchodu Alensa.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení.
Těší nás Vaše spokojenost s výběrem a funkcí virtuálního zrcadla v našem obchodě.
Zároveň nás mrzí Vaše rozladěnost ohledně doručení.
Údaj 2-3 dny je platný pro samotné obroučky. Jakmile se rozhodnete pro výběr dioptrických skel, je pod celkovou cenou upozornění: "Výroba Vašich brýlí potrvá 2-9 pracovních dní od úhrady objednávky". Je nám velmi líto, že jste si této poznámky nevšiml. Brýle jsme předali dopravci 10. pracovní den v odpoledních hodinách.
Za prodloužení expedice o 1 pracovní den se Vám velice omlouváme. Bohužel se, sem tam, promítne do naší logistiky současná koronavirová krize.
O doručení Vaší zásilky Vás bude informovat dopravce.
Děkujeme Vám za pochopení.
Hezký den. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Zboží mi přišlo o týden později než bylo původně napsáno....
Reakce obchodu Alensa.cz
Dobrý den, Miloši,
děkujeme Vám za hodnocení.
Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost.
Vyhledali jsme si Vaši objednávku a neshledali jsme na naší straně žádné pochybení.
Výroba brýlí na míru potřebuje svůj čas. Při zadávání objednávky je vždy nad celkovou cenou za brýle (obroučky + skla) uvedena informace: "Výroba Vašich brýlí potrvá 2-9 pracovních dní od úhrady objednávky"
Vaši objednávku jsme zpracovali za 6 pracovních dnů, pak ji převzal dopravce, který ji následující pracovní den doručil.
Zákazníci si často spletou údaj s dobou odeslání samotných brýlových obrub, u kterých je doba odeslání produktu do 2 dnů.
Doufáme, že jste s brýlemi jinak spokojený.
Hezký den. -
Nedoporučuje obchod
- Přehledný internetový obchod
- Virtuální zrcadlo
- Dostupná cena
- Na brýle čekám dlouho
Reakce obchodu Alensa.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení.
Jsme velmi rádi, že kladně hodnotíte on-line prostřední našeho obchodu, virtuální zrcadlo i dostupné ceny.
Zároveň je nám však líto, že brýle čekáte dlouho.
Prověřili jsme si Vaši objednávku a neshledali jsme žádné pochybení.
Na výrobu dioptrických brýlí máme 2-9 pracovních dnů a tato informace je uvedena vždy pod celkovou cenou brýlí (včetně skel).
Dnes 25. 1. 2021 budeme předávat zásilku dopravci.
Doufáme, že budete mít brýle brzo u sebe a budete s nimi spokojený.
Prozatím Vám přejme hezký zimní den. -
Nedoporučuje obchod
- - nelze objednat bez registrace
- - posilají nevyžádaný spam
tomuto eshopu se vyhněte obloukem
Reakce obchodu Alensa.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení.
Je nám líto, že jste s nákupem v našem obchodě nespokojený.
Zákaznický účet je k ukončení objednávky skutečně potřeba. V zákaznickém účtu uživatel nalezne historii objednávek i příbalové letáky, do kterých může kdykoli nahlédnout.
Možnost zasílání newsletteru je dobrovolná. Pokud newsletter odebírat nechcete, můžete jej kdykoli zrušit.
Hezký den. -
Nedoporučuje obchod
- Špatně funguje platba atd. Objednavku jsem musel stornovat.
☹
Reakce obchodu Alensa.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení.
Je nám velmi líto, že Váš nákup neproběhl v pořádku.
Pokud nastaly potíže s platbou kartou on-line, musel být problém na straně poskytovatele služby (banky). Na funkci platební brány, bohužel, nemáme vliv.
Na základě Vaší recenze jsme platbu kartou vyzkoušeli a vše funguje. Zřejmě se jednalo o momentální výpadek služby.
V každém případě Vám děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.
Hezký den. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
naprosty chaos pri vyrizovani objednavky - podpora vubec netusila v jakem stavu objednavka je atd. O tom, ze jsou rozdilne ceny v kazdem jejich obchode (webu) ani nemluve a rozhodne nedoporucuji newslettery, kde vam jako specialni cenu nabidnout vyssi, nez, kdyz si pak zadate vyhledavani do heureky
Reakce obchodu Alensa.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení.
Je nám velmi líto, že se službami našeho obchodu nejste spokojená.
V systému jsme si vyhledali Vaši objednávku a na průběhu jejího vyřízení jsme nenalezli žádné nesrovnalosti.
Vaše nedělní objednávka byla následující den předána v dopoledních hodinách dopravci, který Vám balíček ve večerních hodinách předal. Zboží jste tedy měla v ruce za 24 hodin od objednání.
Fakt, že jste do objednávky zadala chybné telefonní číslo, jsme kvůli již vyexpedované zásilce nemohli změnit. Proto jsme Vás odkázali na dopravce.
Dále nedoporučujete newslettery z důvodu, že na Heuréce jsou ceny výhodnější. Ceny na Heuréce se skutečně mohou objevit jiné, protože zákazníkům přicházejícím z této domény můžeme poskytnout speciální slevu. Sleva se liší dle období a dle jednotlivého zboží a vybraných parametrů.
Tento fakt a současně i popis služby večerního doručování v Praze máme popsaný v obchodních podmínkách.
Každopádně Vám děkujeme za zpětnou vazbu, udělá nám radost, když u nás budete i nadále nakupovat.
Hezký den. -
Nedoporučuje obchod
- Byla mi účtována dobírka inkdyž mělo být v ceně.
Reakce obchodu Alensa.cz
Dobrý den, Lili,
děkujeme Vám za hodnocení.
Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost.
V rámci akce, při které jste si nakoupila, bylo v pasáži "Jak objednat zboží" přímo uvedeno: Při volbě platby nevybírejte dobírku.
Protože jste však zvolila tuto variantu, tak se Vám dobírka naúčtovala.
Hezký den. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- U jiných internetových obchodů s brýlemi nabízejí službu "mirror", kde se vidíte,jestli vám obroučky sedí. Podle mě mají být brýle mírně ohnuté podél obličeje. Ty vaše brýle jsou úplně rovné a trčí mi z obličeje.
Jelikož jsem důchodce jsou to pro mě vyhozené peníze. V nabídce uvádíte šířku brýlí 134mm, ovšem samotné brýle mají jen 120mm, protože 2x 7mm
jsou úchyty na nožičky brýlí. Brýle jsou proto úzké a z obličeji dospělého člověka vytvářejí zdání "brouka pytlíka". Neodvažuji se v nich vyjít na ulici. Budu je nosit jen na kolo. Jsem moc zklamaná.Reakce obchodu Alensa.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
Je nám velmi líto, že brýle nesplnili Vaše očekávání.
Rozměry brýlí jsou uvedeny ve standardním označení. Do celkové šíře brýlí jsou tedy kromě obou očnic a nosníku vždy započítány i stranice, protože jsou součástí kompletních brýlí.
Klasické dioptrické brýle mají spíše rovný tvar, aby korekce zraku probíhala dobře. Anatomické zakřivení brýlí se objevuje u slunečních brýlí určených spíše pro sportovní aktivity.
Dále zmiňujete službu "mirror". Možnost vyzkoušení brýlí on-line nabízíme u řady modelů a postupně naše virtuální zrcadlo doplňujeme k dalším modelům. Velmi nás mrzí, že u tohoto nového modelu brýlí zatím tato funkce není aktivní a nemohla jste si tak brýle dopředu vyzkoušet.
Pro všechny zákazníky, kteří mají k produktům či službám nějaké otázky funguje poradna pod každým výrobkem, nebo je k dispozici zákaznický servis v časovém intervalu Po-Pá, 8:00–16:00 na telefonním čísle + 420 226 292 895, kde pracují velmi ochotné pracovnice.
Hezký den. -
Nedoporučuje obchod
Zatim na zbozi cekam, neprislo ani zadne potvrzeni kdy zasilka dorazi nebo zda se vyrizuje.
Reakce obchodu Alensa.cz
Dobrý den,
děkujeme za recenzi. Je nám velmi líto, že nejste spokojená, ale dle sledování zásilek Vám byl balíček doručen dne 18. 8.
Pokud Vám balíček nedorazil, nebo jsou v objednávce jakékoli nesrovnalosti, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na tel. čísle + 420 226 292 895.
Zatím Vám přejeme hezký den. -
Nedoporučuje obchod
- - Při objednávání brýlí bylo uvedeno, že zásilka bude předána dopravci 9.7.2020. Objednávka potvrzena 3.7.2020, potvrzení o zaplacení 7.7.2020, dnes 15.7.2020 a zatím žádná zpráva o důvodu zpoždění ani o odeslání.
Nedodržení slíbené dodací lhůty a neinformování o jejím neplánovaném prodloužení včetně důvodu a sdělení nového termínu odeslání.
Reakce obchodu Alensa.cz
Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení.
Velmi nás mrzí Vaše nespokojenost, ale s velkou pravděpodobností došlo k nedorozumění.
Na stránkách všech dioptrických obrub máme uvedené 2 možné termíny doručení.
První údaj je konkrétní datum, který je uvedený vedle fotografie produktu, kde je uvedena cena pouze za brýlovou obrubu. Tento údaj platí, pakliže si zákazník objedná pouze brýlovou obrubu (bez brýlových skel).
Druhý údaj, je uvedený pod volbou dioptrických hodnot a brýlových skel. Tento časový údaj není pevně stanovený a je zde uvedeno časové rozmezí 2 - 7 pracovních dnů. V tomto termínu se brýlová skla zabrousí, zasadí se do brýlových obrub a teprve poté jsou připraveny k expedici.
Protože máte objednané kompletní brýle, je možné, že jste počítala s datem dodání, který je stanovený pouze pro obruby.
Doufáme, že budete mít své brýle brzo u sebe a budete s nimi spokojená.
Prozatím Vám přejeme hezký den a příjemný zbytek léta.