Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Místo kontaktních čoček mě došla dámská kabelka!!!!!

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den, Aleši,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Je nám velice líto, že máte s doručením objednávky potíže. Při kontrole Vaší objednávky jsme však zjistili, že od nás odešlo vše v pořádku. S největší pravděpodobností dopravní společnost zaměnila štítek balíčku. Náš e-shop toto zboží vůbec nemá v nabídce.
    Rádi bychom Vás požádali, abyste se co nejdříve ozval našemu zákaznickému servisu na e-mailovou adresu [email protected]. K e-mailu prosím přiložte fotografie balíčku vč. štítku. Objednávku Vám poté ihned znovu odešleme.
    Děkujeme Vám za pochopení a přejeme Vám hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na stránce produktu uvádí "Garance vrácení peněz", ale reálně Vám pak řeknou, že se to vztahuje na jiné produkty, na které se musíte prokliknout do seznamu. Co takhle uvádět claim "Garance vrácení peněz" jen u produktů, na které se to skutečně vztahuje? To by myslím IT oddělení Alensy mohlo zvládnout.
    • Zákaznická podpora odmítá uznat chybu a sjednat nápravu
    • U Alensy bych čekal autentičtější, lidštější zákaznickou podporu, ale místo toho jen korporátní/callcentrum fráze typu "Predpokladáme, že ste sa s našimi Obchodnými podmienkami oboznámili, nakoľko ste s nimi pred odoslaním objednávky súhlasili."
    • Velké zklamání

    Na stránce produktu bylo v tabulce hned pod "Doprava je u tohoto produktu zdarma" uvedeno také "Garance vrácení peněz". Rozhodl jsem se proto vyzkoušet novou značku čoček a objednal je. Nevyhovovali mi. Chtěl jsem tedy využít garanci vrácení peněz, ale bylo mi sděleno, že ačkoliv je to na stránce produktu uvedeno, tak se garance na tento produkt nevztahuje. Prý si musíte rozkliknout link s podrobnými podmínkami garance, kde je uvedeno, na které jiné produkty se garance vztahuje. Za mě jasné klamání zákazníka. Zákaznický servis odmítá uznat chybu a omílá klasické "callcentrum" fráze. Obrovské zklamání.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den, Ondřeji,
    mrzí nás, že jste s přístupem našeho obchodu zklamaný.
    Na základě Vaší nespokojenosti jsme situaci prověřili a musíme Vám dát za pravdu. Ikona Garance vrácení peněz se vztahuje pouze na kontaktní čočky TopVue, a tak u ostatních značek čoček působí zavádějícím dojmem. Díky Vaší zpětné vazbě zjednáme nápravu.
    Je nám velmi líto, že jste měl s řešením dané situace nepříjemnosti, za což se Vám hluboce omlouváme. V nejbližší době Vás bude kontaktovat zákaznický servis, abychom situaci vyřešili k Vaší plné spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Jsem velmi zklamaná! Objednala jsem si měsíční čočky od stejné značky, kterou objednávám pořád. Bohužel po rozbalení čoček a nasazení jsem absolutně nic neviděla. To se mi nikdy nestalo. Po otevření další sady čoček, stejný problém. Po otevření třetí sady čoček, jsem se opravdu naštvala. Tudíž mi musel být poslán vadný kus! A dva tisíce vyhozené oknem za nákup.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    je nám velmi líto, že jste byla s nákupem nespokojená.
    Vyhledali jsme si Vaši objednávku a dle historie nákupů jste u poslední objednávky zadala u dioptrických hodnot chybná znaménka. To byl důvod, proč jste s čočkami neviděla.
    Celá situace nás velmi mrzí, nicméně v tomto případě Vám s řešením situace nemůžeme pomoci.
    Zpět můžeme vzít pouze kontaktní čočky, které nemají porušenou krabičku nebo jde o kontaktní čočky TopVue, které splňují podmínky služby Garance vrácení peněz.
    Pakliže byste se setkala s nějakými nesrovnalostmi, vždy prosím, kontaktujte nejprve zákaznický servis.
    Doufáme, že i přes tuto nepříjemnost se do našeho obchodu budete i nadále ráda vracet.
    Prozatím Vám přejeme krásný den.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • rychlé doručení
    • rozdílné ceny (pokud jdete na web přímo vs srovnávač)

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den, Tomáši,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Jsme rádi, že Vám vyhovuje rychlost dodání objednávky. Mrzí nás však, že jako negativum uvádíte rozdílnost cen. Rozdílné ceny, které zmiňujete, se opravdu mohou objevit. Zákazníkům, kteří do našeho obchodu přicházejí přes cenový srovnávač, poskytujeme jednorázovou slevu. Tuto informaci však máme uvedenou v Obchodních podmínkách. Mrzí nás, že to vnímáte jako nedostatek.
    Doufáme však, že se k nám i přes to budete nadále vracet.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Spoluprace s neschopnou Zasilkovnou, ktera neumi v pripade plneho Z-Boxu zasilku presmerovat do jineho nejblizsiho Z-Boxu, ale zasilku presmeruje do nejblizsiho obchodu, kde maji oteviraci dobu v pracovni dny do 16:30 (pres obed maji take hodinu zavreno) a o vikendu maji zavreno.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Mrzí nás, že jste s doručením objednávky měla potíže. Vaši zásilku jsme odeslali na Vámi vybrané výdejní místo. Bohužel k této situaci dochází, pokud je výdejní místo plné a není možné uložit další zásilku. Pokud byste si přála situaci řešit dále, obraťte se, prosíme, přímo na dopravce.
    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký zbytek dne.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    velmi rychlé dodání

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za kladnou recenzi.
    Těší nás Vaše spokojenost s rychlostí dodání Vaší objednávky.
    Udělá nám radost, když se k nám budete nadále vracet.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Velký sortiment zboží, zajímavé obroučky brýlí
    • Dobré ceny, dárek k nákupu
    • Brýle dorazily neseřízené - nožičky byly zohýbané tak, že absolutně neseděly za ušima.
    • Uprostřed brýlí je ohyzdný lísteček, který brání v jejich pohodlném vyzkoušení. Po odstranění lístečku prý brýle nelze vrátit. Toto tvrzení nemá pro online prodej absolutně žádnou oporu v zákoně.
    • Nestandardně dlouhá dodací lhůta - ačkoliv o ní dopředu informují, většina eshopů doručuje v dnešní době zboží skladem do druhého dne.

    Na obroučky brýlí jsem se opravdu těšil, ale byla to katastrofa. Za mě špatná zkušenost.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den, Ondřeji,
    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu.
    Těší nás, že jste spokojen s šíří sortimentu, cenami i dárkem k nákupu.
    Je nám však líto, že jste nebyl spokojen s dodanými brýlemi. Každý zákazník má však právo na odstoupení od kupní smlouvy do 14 dnů bez udání důvodu. Zboží musí být vráceno včetně veškerého příslušenství.
    Budete-li mít nějaké otázky, kontaktujte, prosím, náš zákaznický servis.
    Udělá nám radost, když se do našeho obchodu vrátíte.
    Přejeme Vám hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlé doručení
    • Velké skladové zásoby
    • Je to stále jakýsi čočkový monopol, minimálně 4 eshopy patří pod společnost Alensa. Neustálá hra s cenami.

    Je to furt stejné, kdo nepřijde z heuréky, zaplatí nesmyslnou cenu. Asi ten dřívější systém byl nelegální, tak to obchod vyřešil tak, že vám ke zboží v košíku přílepí jakýsi slevový kupón. Takže platíte cenu z heuréky, ale na vlastním eshopu jsou ceny o 15-30% vyšší.. Konkurence je v šachu. Alensa vlastní tolik eshopů, že pravděpodobně vždy nakoupíte zde i když se eshop bude jmenovat úplně jinak...

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den, Václave,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Těší nás, že jste spokojen s velkými skladovými zásobami i s rychlostí doručení objednávky.
    Rozdílné ceny, které zmiňujete, se mohou objevit. Zákazníkům, kteří do našeho obchodu přicházejí přes cenový srovnávač, poskytujeme jednorázovou slevu. Tento fakt máme ukotven i v obchodních podmínkách, se kterými musíte souhlasit před dokončením nákupu. Mrzí nás, že to vnímáte jako nedostatek.
    Věříme, že se k nám i přesto budete vracet.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodany nekvalitni cocky, pres ktere vidim dvojite. Vratit nelze. Vyhozene penize.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Je nám líto, že Vám čočky nevyhovují. Máte-li dojem, že jsou čočky vadné, můžete je samozřejmě reklamovat. V takovém případě, jak je uvedeno v Obchodních podmínkách, se kterými jste musel před dokončením nákupu souhlasit, od Vás budeme potřebovat potvrzení o odborné aplikaci kontaktních čoček (ne starší než 1 rok). Pro potřeby kontroly kvality je výrobcem tento předpis vyžadován, aby bylo možné ověřit, zda čočky skutečně odpovídají vašemu aktuálnímu předpisu. Budete-li potřebovat s reklamací poradit, obraťte se, prosím, na náš zákaznický servis.
    Děkujeme Vám za pochopení.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    v pripade problemu svaluji vinu na dopravce a ze oni za nic nemohou

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Je nám velice líto, že došlo k opoždění dodání objednávky. Při kontrole jsme však zjistili, že z naší strany nedošlo k pochybení - zboží bylo expedováno hned druhý den po vytvoření objednávky. Dle našich obchodních podmínek, s kterými jste před dokončením objednávky musela souhlasit, jakmile zásilku převezme dopravce, nese za ni plnou odpovědnost. Na služby dopravců bohužel nemáme vliv. Přejete-li si Vaši stížnost na dopravní služby řešit dále, obraťte se, prosím, přímo na dopravce.
    Děkujeme za pochopení a vzniklé potíže se Vám omlouváme.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Němužu zrušit objednávku kdy mam špatní platbu, ona byla odeslána a musila to vyzvednout

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Je nám líto, že už nebylo možné objednávku zrušit. Snažíme se všechny objednávky vybavit co nejrychleji. Pokud šlo o chybnou objednávku, nemusela jste si jí vyzvedávat. Vrátila by se nám zpět. Budete-li chtít příště změnit objednávku, kontaktujte, prosím, náš zákaznický servis telefonicky. Děkujeme Vám za pochopení.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chtěl bych se zeptat, zda jde čočky reklamovat? Nesedí mi. Přitom přes brýle vidím normálně. Jen na pravé oko reklamace.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den, Pájo,
    je nám velmi líto, že Vám čočky na jednom oku nevyhovují.
    V případě, že chcete cokoli řešit v souvislosti s nákupem, je vždy vhodnější kontaktovat zákaznický servis, než psát dotaz do prostoru pro hodnocení obchodu na cenovém porovnávači.
    Vyhledali jsme si v systému Vaší objednávku, a jestliže jste zadával brýlové dioptrické hodnoty pro nákup kontaktních čoček, není se čemu divit, že Vám čočky nesedí. Máte poměrně vysoké dioptrické hodnoty, které je nutné pro nákup čoček upravit. Je to z důvodu různé vzdálenosti ohnisek. Na brýlích je ohnisko cca 12 mm před okem, zatímco u kontaktních čoček je ohnisko přímo na oku. Z tohoto důvodu je nutné u vyšších hodnot brýlové hodnoty upravovat.
    Protože jste si objednal čočky TopVue, bude možné situaci řešit formou Garance vrácení peněz (https://www.alensa.cz/garance-vraceni-penez.html), a to za předpokladu, že budete splňovat podmínky služby. U jiné značky by byl nákup nevhodnou investicí. Správně byste měl mít čočky před nákupem na internetu odborně aplikované a tím pádem i vyzkoušené. Na nevhodný výběr čoček není možné uplatnit reklamaci.
    Pokud si nejste jistý, jak správně postupovat u služby Garance vrácení peněz, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na telefonním čísle + 420 226 292 895.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé odeslání
    • Obchod nepřebírá odpovědnost za doručení

    V plánovaný den dodání přišla strohá zpráva o přesměrování zásilky, původní výdejní místo (Zásilkovna) 200m od bydliště, přístupné nonstop, nové výdejní místo několik km od bydliště a neskutečně tragická otevírací doba, např. 10:00-12:00. Komplikace a v podstatě znemožnění vyzvednutí na několik dní.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Mrzí nás, že jste s doručením objednávky měla potíže. Vaši zásilku jsme odeslali na Vámi vybrané výdejní místo. Tato situace se stává, pokud je výdejní místo plné a nemá kapacitu na příjem dalších zásilek. Bohužel na takovou situaci opravdu nemáme vliv. Pokud byste chtěla situaci řešit, obraťte se, prosíme, přímo na dopravce.
    Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký zbytek dne.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Tohle je třetí objednávka a ještě nikdy to nešlo tak dlouho. Nevím, co se děje!

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení.
    V systému jsme si dle času objednání vyhledali Vaši objednávku, abychom mohli situaci prověřit. Protože nám čočky výrobce stále neodeslal, museli jsme ho kontaktovat. Při výrobě daných parametrů došlo k nějaké chybě a čočky neprošly náročnými testy. Výrobce avizoval, že by dané parametry čoček měly bohužel dorazit až koncem března.
    Je nám velmi líto, že tato situace nastala. V případě jakýchkoli dotazů kontaktuje, prosím, naše zákaznické oddělení na telefonním čísle + 420 226 292 895 ve všední dny mezi 8:00-16:00, případně na e-mailu [email protected].
    Děkujeme Vám za pochopení.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    I loved the service!! It is as excellent and i also left an great review on Facebook and told everyone i know who the using contacts to order only from Alensa. But then all the people told me that the prices are not like what I said.. i checked again and i was very disappointed to find out their prices went up and is now like any other website more or less.. so I'm disappointed. I might buy again but won't recommend to my friends because it's the same price everywhere more or less. So no amazing deal like u though.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Hello,
    Thanks for sharing your review. We are truly sorry that you are not satisfied with our prices anymore. Unfortunately, the prices of goods are determined by many factors and as a shop we need to respond to economic changes with flexible prices. We thank you for your understanding.
    Have a nice day.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Kolem 10 let používám bez problémů tyto cocky, ale to co jsem obdržel od tohoto e-shopu jsem nemohl vystat v oku. Nejspíš jsem dostal nějaký plagiát, fake, nevím. Ma to úplně stejný obal. Zkouším to vrátit, ale podmínky jsou tak otravne, ze to asi hodim radsi do kose.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení.
    Náš obchod prodává pouze originální produkty. Je nám líto, že Vám čočky nevyhovují. Pracovníci expedice však nemají možnost zkontrolovat uzavřenou krabičku s čočkami. Jestliže Vaše čočky vykazují nějaké nedostatky, kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení na telefonním čísle + 420 226 292 895. Rádi bychom s Vámi vyřešili situaci k Vaší spokojenosti. Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Zatím zboží stále nepřišlo. A přijde mi, že to nikdo neřeší.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení.
    Mrzí nás Vaše nespokojenost, a proto jsme si v systému vyhledali Vaši objednávku, abychom situaci prověřili.
    U Vaší objednávky však neevidujeme žádné nedostatky.
    Dle sledování zásilky Vám zboží bylo doručeno následující pracovní den od objednání.
    Jestliže je situace jiná, kontaktujte prosím naše zákaznické oddělení na telefonním čísle + 420 226 292 895.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží nedorazilo. Problém s dopravcem. Obchod začal komunikovat až po dvou dotazech z mé strany. Platba vrácena. Obchod doporučil objednat zboží znovu, to jsem tedy udělal, ale jinde :-).

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.
    Je nám líto, že jste nebyl s průběhem nákupu v našem obchodě spokojen.
    Problém, bohužel vznikl na straně dopravce, který chybně označil balík a ten Vám z toho důvodu nebyl odeslán.
    Velice nás nastalá situace mrzí, ale problémy u dopravce nedokážeme ovlivnit.
    Přejeme Vám hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dorazilo mi 10 čoček z čehož byla v pohodě jen 1 když jsem ji dal do oka tak mi začlo slzet nateklo mi oko a poté mi tekla krev z oči :(

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za hodnocení.
    Pokud se Vám většina čoček zdála vadná, měl jste čočky reklamovat. Je možné, že šlo vadu z výroby. Pracovníci expedice, bohužel, nejsou schopni zkontrolovat stav čoček v uzavřené krabičce.
    Pokud s čočkami začínáte nebo zkoušíte nové, měla by každá aplikace či re-aplikace čoček probíhat pod dohledem očního specialisty. V případě, že oči reagují na čočky extrémně odmítavě, oční specialista ihned vyhodnotí situaci.
    Pokud jste si oko při nasazovaní nebo vyjímání čočky nějakým způsobem poranil, kontaktujte Vašeho očního lékaře.
    Hezký den.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Otevřete si Alansa.cz a najdete čočky Biofinity za 599Kč, jdete na ten stejný produkt přes heureku a máte je 493Kč. Chápu, že o je to normální - zákonné, a že existuje spousty argumentu, které říkají, že na tom vlastně není nic špatného. Ale mě osobně tohle fakt vadí, a kdo tohle dělá není u mě korektní obchodník.

    Reakce obchodu Alensa.cz

    Dobrý den, Tomáši,
    děkujeme Vám za hodnocení.
    Pro zákazníky, kteří přichází na produkty proklikem z Heureky, můžeme poskytnout na každý takto navštívený produkt speciální slevu. Tento fakt máme ukotven i v obchodních podmínkách. Je nám velmi líto, že to vnímáte jako nedostatek.
    Hezký den.