Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • při objednávání rychle reagují
    • velmi rychle odesílají objednávku
    • i doprava velmi rychlá
    • reklama a vrácení zboží - spíše nereagují, zatím nemám odpověď

    Při objednávání zboží rychlá komunikace, zboží bylo v podstatě možné odebrat druhý den uložené na pickup místě dopravce. Bohužel, když jsem psal o potížích, že věci špatně fungují, komunikace uvázla. Posílal jsem reklamační formulář a emailovou zprávu, za jeden den nikdo neodpověděl. Bohužel reklamační formulář nedává potvrzení ,že bylo odesláno, těžko to pak dokazovat, i když mám snímky obrazovek. Takže čekám ,jestli mi vrátí peníze nebo zůstanou mlčet a budou tvrdit, jim reklamační formulář nedorazil.

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,
    informace, jak postupovat při reklamaci či vrácení zboží zasíláme zpravidla do 24 hodin (v pracovní dny).
    Žádost o vrácení zboží jste nám zaslal 29.10. ve 22:00, 30.10. v 8:48 jste dostal odpověď - mail s instrukcemi.
    Aktuálně bohužel nejsme proces reklamací a. vrácení zboží zrychlit.
    Objednávku a žádost o vrácení zboží zde eviduji na rozdílné mailové adrese, není toto důvod, proč jste odpověď nenašel?

    V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na mail [email protected]
    Pěkný den,

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Není mi jasné když jsem si objednal doručení PPL - chci dát dárek vnukovi, proč jsem ještě nic neobdržel?!

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,
    Vaše objednávka obsahovala jeden produkt a to elektronickou licenci.
    ESD produkty neposíláme přepravní společností, návod na aktivaci a licence byla odeslána na Váš mail.

    V případě dalších dotazů nás kontaktujte na mailu [email protected]
    Pěkný den,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod nabízel zboží, které neměl

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,
    toto rozhodně není našim záměrem. V tomto případě se bohužel jednalo o objednávku produktu, u kterého v danou chvíli nedošlo k aktualizaci skladu po vyprodání posledního kusu na skladě.
    Vaše negativní zkušenost nás velice mrzí a věříme, že dostaneme v budoucnu šanci ji napravit.
    V případě dalších dotazů nás kontaktujte na mailu [email protected].

    Pěkný den, XEVOS Store

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Složitá reklamace

    Zakoupený notebook byl již druhý den používání naprosto nepoužitelný kvůli závadě displeje. Prodejce mě při požadavku na reklamaci odkázal přímo na zastoupení firmy Umax v ČR. Kde jsem po více jak hodině registrací na jejich webu, telefonování a neustálém neúspěšném zadávání požadovaných údajů do jejich systému dospěl k nějakému výsledku. Proč ale neřeší reklamaci přímo prodejce? Ušetřilo by mi to celkem asi dvě hodiny otravného řešení a zadávání údajů a registraci někde, kde jsem vlastně vůbec nechtěl být registrovaný. To je u nějaké další firmy.
    To je teprve začátek příběhu, jestli se dcera dočká funkčního notebooku do školy, to je otázka jak se celá reklamace vyřeší...

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,
    všem zákazníkům, kteří potřebují zboží reklamovat nabízíme primárně možnost komunikace přímo s autorizovaným servisním střediskem, které máme jakožto obchod smluvené a dané produkty servisuje.
    Děláme to z důvodu ušetření času - například při přepravě vznikne v případě řešení přes naše reklamační oddělení zpoždění v řádu až tří dní (přeprava na pobočku, zpracování a odeslání do servisu).
    Průběh reklamace v servisním středisku bohužel neovlivníme.
    Věřím, že následující průběh reklamace bude hladký a vše půjde dle představ.

    Pěkný den, XEVOS Store

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Online chat vcelku funguje, palec hore :-D I když.. Když jsem komunikoval přes online chat a pak jsem položil naprosto přímý dotaz, jestli je smysluplné očekávat tuto objednávku, nikdo mi již na to neodpověděl :-( Asi se hrálo na čas.. :-D
    • Dostanete dotazník, i když ještě nemáte zboží doma, můžete si být jisti, že tady nebudete jako koncový zákazník nijak diskriminováni :-D
    • Snažně vás prosím, stornujte tu objednávku.. :-D
    • Nepodařilo se mi při několika provedených telefonátech "navazat spojeni"... :-D
    • Nedostanete to, co jste si objednali, jářku tohle by se za krále Zikmunda nestalo... :-D

    Je to jeden z mála dotazníků, který po objednávce vyplňuji, přinutil mě k tomu fakt, že zboží na prodejně stále není k vyzvednutí, ale i tak došel provokativní dotazník spokojenosti a já se jal jej vyplnit :-D Grafickou kartu jsem nakonec koupil někde jinde a už ji mám doma, tady je to na dlouhé lokte, navíc má člověk tak nějak obavy, aby při nějaké závadě na takovém zboží (zrovna dnes kvůli kryptoměnám), nemusel tuto situaci řešit s eshopem, který má jisté potíže již při nedostatečné (telefonické) komunikaci. Proto bych doporučil, aby zákazníci lační po výkonném grafickém čipu svoji námahu směrovali do poněkud jiných eshopových vod.

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za vzniklé komplikace. V tomto případě se bohužel vyskytla chyba na straně dopravce.
    Termín doručení karty se proto bohužel protáhl.

    Pěkný den, XEVOS Store

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Průběh nákupu byl bez problémů
    • Reklamace se již neřeší a komunikace min.

    Zboží bylo dodáno rychle, teda klasicky po uhrazení platby předem. Ovšem jeden s monitorů, který byl objednán přes po 20 min. fungovat, což se může stát, ale reklamaci již prodejce řešil pouze zaslání e-mail s informací na kontaktování servisního střediska Aceru, abych si reklamaci zde zařídil. Byla odeslána informace prodjeci, že nemáme čas se snažit telefonicky dovolat na dané středisko přes robota atd. Bohužel od té doby prodejce neragoval a musel jsem danou reklamaci i tak řešit sám. Jinak to neni nic na krátko. Musíte se dovolat, projednat to s patřičnou osobou, která vám oznámí, že toto může i prodejce a že to nemusíte řešit, pak vám to potvrdí, pošlou číslo reklamace, objednají svoz. Vy balíte a čekáte, a čekáte na potvrzení příjmu reklamace na servis, pak zase další informace no a je je dnes 23.8.2021, monitor nemáme. Ono to neni ještě 30 dnů od 8.8.2021, ale čekáme. Snad již se dovíme kdy se nám vrátí funkční monitor a budeme moci jej využívat. No a zda doporučit prodejce, to nedokážeme zatím napsat, jelikož reklamace neni dořešena i když bylo slíbeno servisním střediskem, že reklamace probíhá cca. 5 - 10 dnů, dle závady. Prodejce toto sice moc neovlivní, ale jsem zvědav na 30 den.

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,
    bohužel komunikaci a rychlost vyřizování požadavků na reklamaci nejsme schopni ovlivnit vzhledem k tomu, že celou situaci řešíte nepřímo s autorizovaným servisním střediskem.
    Reklamace je možné řešit přes nás, postup je však totožný. Zasláním zboží na naše reklamační oddělení pouze prodloužíme čas reklamace - odeslání zásilky k nám, zpracování a odeslání zásilky do servisu.
    Věřím, že reklamace nadále probíhala v pořádku a nevznikl žádný další problém.

    Pěkný den, XEVOS Store

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zboží mi došlo po objednání a zaplacení velmi rychle, ale poškozené 2.7.2021. 7.7. jsem jej u firmy reklamoval a do dnešního dne 23.8.2021 nemám vyjádření jakým způsobem bude reklamace vyřízena. Jen po urgenci jsem dostal odpověď že se řeší .............. Na internetu nakuji jen vyjímečně a opět jsem se utvrdil v tom že není nad kamenný obchod
    Pepa

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,

    velice se omlouváme. I přes velmi komplikovanou situaci se jedná o naší chybu. Ta vznikla z důvodu rozbití zásilky již při přepravě k Vám, následné reklamaci u dopravce, který ji zamítl z důvodu pozdního nahlášení škody. Poté bylo třeba celou situaci komunikovat s dopravcem i výrobcem. Z tohoto důvodu se celý proces extrémně prodloužil.
    Aktuálně by Vám již měly být vráceny peníze na účet.
    V případě jakýchkoli problémů nebo dotazů nás, prosím, kontaktujte na mail [email protected].

    Děkujeme a přejeme pěkný den,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží bylo skladem... Objednal jsem... Druhý den mi bylo řečeno že zboží již skladem není... Jenže bylo, akorát dražší...

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,
    zboží z Vaší objednávky nebylo skladem vůbec. Díky technickým komplikacím nebyla na e-shopu dokonale a dostatečně rychle prováděna aktualizace skladu. Z toho důvodu bylo možné objednat zboží, které již v době objednávky skladem nebylo.

    Omlouváme se a přejeme pěkný den, XEVOS Store

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obchod zrušil zaplacenou objednávku, neboť zboží nebylo dostupné. Potud OK, nicméně obchod uváděl zboží skladem v době objednávky i v době doručení zprávy o zrušení.

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,
    moc náš mrzí Vaše negativní zkušenost s nákupem u nás. Bohužel v týdnu, kdy jste prováděl objednávku jsme se potýkali s určitými technickými komplikacemi, díky kterým bylo možné objednat i zboží, které již skladem nebylo.

    Omlouváme se a přejeme pěkný den, XEVOS Store

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zvolil jsem tento obchod proto, že deklarovali požadované zboží skladem. Po týdnu od objednávky se zatím nic neděje, musel jsem si objednanou powerbanku půjčit od sousedů.

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za vzniklé komplikace. V době Vaší objednávky jsme se bohužel potýkali s určitými technickými problémy, které znemožňovaly rychlou aktualizaci skladu, což mělo za důsledek možnost objednání zboží, které v době objednání skladem již nebylo.

    Omlouváme se a přejeme pěkný den, XEVOS Store

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka sev obchodě pravděpodobně ztratila..

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,

    objednávka je od 22.6. (tedy den po objednání) připravena k vyzvednutí.
    Informační mail o dokončení objednávky a jejím možném vyzvednutí Vám byl zaslán 22. 06. 2021 v 11:49.
    Je možné, že tento mail spadnul do spamu.
    Pokud nastala chyba na naší straně a Vám potvrzovací mail nedorazil, velice se omlouváme za vzniklé komplikace.

    Pěkný den,

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Rychlost dodání, cena
    • Objednal jsem tablet Lenovo TAB P11 11.0" spolu s ochranným pouzdrem a fólií. Pouzdro bylo dle obchodu skladem. Obchod však obal nezaslal a napsal pouze mail, že "Omlouváme se. Na skladě nenašli pouzdro P11 Folio Case & Film šedý". Odeslán byl pouze tablet. Obal na tablet jsem byl tedy nucen objednat v jiném eshopu, kde byl dražší a navíc jsem musel platit poštovné, protože cena objednávky nepřesáhla cenu, kdy je poštovné zdarma.

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,

    velice se omlouváme, pouzdro v době Vaší objednávky již skladem nebylo. Tato chyba nastala při aktualizaci skladových zásob na našem e-shopu, které aktuálně nefunguje v reálném čase. Omlouváme se za vzniklé komplikace.
    V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na [email protected]

    Pěkný den,

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Nemají zboží skladem.

    Po to co jsem se připomněl, dozvěděl jsem se, že boží není skladem. Obchodník mi poslal peníze zpět na účet.

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,
    velice nás mrzí, že jsme nebyli schopni zboží z Vaší objednávky doručit.
    Bohužel se jednalo o zboží, které v době objednávky nebylo aktualizováno s aktuálním skladem.

    Ještě jednou se omlouváme a přejeme pěkný den,

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Cena byla dobrá.
    • Peníze mi byly vráceny poměrně rychle.

    Nabízené zboží pravděpodobně nemají skladem.

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,
    v současné chvíli se může stát, že některé zboží na webu označené "Skladem" již bohužel skladem není. Tato situace vzniká kvůli prodlevy aktualizace skladu s internetovým obchodem.

    Moc se omlouváme za vzniklé nepříjemnosti, pěkný den,

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Poté co jsem upozornil obchod na chybějící soucasti dodávky poslali peníze rychle zpět.
    • Objednávka přišla nekompletní bez varování předem. Pokud spechate jdete jinam.

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,
    v rámci zrychlení dodávky byla objednávka rozdělena na 2 části. Druhá část byla bohužel expedována později.

    Omlouváme se za nepříjemnosti, pěkný den,

  • Objednávku sám zrušil obchod, ale vůbec se nenamáhal o tom podat informaci.

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den, informace o zrušení objednávky je automaticky odesílána na mail. K automatické zprávě Vám byl dle systému odeslán mail i ručně, kde se Vám kolega v den objednání omlouval a informoval Vás o současné nedostupnosti zboží.
    Bohužel nejsme schopni o stavu objednávky více informovat.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Po objednání zboží mi přišlo asi pět potvrzení, že se na objednávce pracuje. Následující den mi přišla zpráva, že se zboží vyprodalo. Ve stejnou dobu přitom eshop uváděl zboží skladem (s vyšší cenou). Obchodník se omluvil s tím, že informace o dostupnosti zboží je chybná. Komunikace obchodníka byla korektní.

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den, velice mne mrzí Vaše negativní zkušenost s nákupem.
    Produkty, které jste objednal jsou v tuto chvíli nedostatkovým zbožím. Po jejich neskladnění trvá z pravidla pár minut do vyprodání veškerých zásob.
    Velice se omlouváme. V případě dotazů či jiných poznámek nás, prosím, kontaktujte na mail [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • rychké dodání objednaného zboží

    Kvalita zboží neodpovídá popisu, co do délky dosahu zvonku.

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Vážený zákazníku, mrzí nás, že nejste spokojen s kvalitou výrobku. Popis výrobku je převzat od výrobce, pokud cokoli neodpovídá, máte nárok na vrácení či výměnu zboží. Kontaktujte nás případně na [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nenacházím slušných slov. Monitor jsem rychle potřeboval na práci. Monitor dorazil celkem rychle. Po rozbalení jsem však zjistil, že je displej prasklý . Volal jsem tedy do prodejny a na číslo uvedené na faktuře, ale nedovolal jsem se. Poslal jsem tedy mail na pracovníka, který mi zaslal fakturu. Bez odpovědi. Následující den jsem se už na na stejného pracovníka dovolal a ten mě odkázal na reklamační formulář. Musel jsem tedy vyplňovat reklamační formulář, zdlouhavě hledat ID produktu, sn apod., obsah balení atd. Fotky přiložit nešly. Po dvou dnech jsem dostal mail s požadavkem na zaslání fotek. Po několika dalších dnech opět požadavek na další fotky. Pro úplnost uvádím, že obal byl naprosto neporušený. Následoval další mail s instrukcí pro vyplnění reklamačního protokolu u servisní firmy. Ta zařídila vyzvednutí monitoru. Pak se téměř měsíc nikdo neozval. Den před vypršením měsíční reklamační lhůty přišlo avízo z přepravní společnosti, že mi následující den dovezou balík. Monitor přišel s vyměněným displejem. Prodejce ani servis vůbec nekomunikuje. Naprostá arogance a neprofesionalita. Na závěr uvádím, že jsem si stejně musel koupit další monitor, protože se živím prací a ne taháním lidí za nos. Teď mám 2 monitory a o nemilou zkušenost víc.

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Vážený zákazníku, je nám líto, že nejste spokojen s procesem reklamace. Na druhou stranu je třeba říct, že reklamaci jste zadal 22.3. a dnes 22.4. odpovídáme na recenzi, kdy už již máte opravené zboží nazpět. Logicky jsme tak stihli vše v zákonné lhůtě. Jelikož se jednalo o poškozené zboží přímo z výroby, bylo nutné toto doložit fotografiemi výrobci, který se musel se k tomuto vyjádřit. Zboží si u Vás vyzvedl a následně Vám ho doručil opravený v zákonem stanovené lhůtě. Pochopte prosím, že do originál balení nevidíme a tyto věci se bohužel mohou stát a my jako prodejce je nemáme šanci ovlivnit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Ceny
    • Nemožnost jakékoli filtrace zboží, např. podle uhlopříčky, rozlišení, ceny... víc 300 stran kategorie Monitory procházet nelze.
    • Storno poplatek 25% při vrácení nákupu na IČ (živnostenský list) taky není obvyklý, týden trvalo vyjádření, jestli vůbec bude vrácení možné. K tomu bych dodal: balení monitoru neobsahuje žádné zatavené fólie, není třeba nic znovu balit, čistit apod. Požadoval jsem výměnu nebo vrácení následující den po dodání zboží, v podstatě po vytažení z krabice jsem zjistil, že je to úplně mimo moji požadovanou kvalitu zařízení. Kromě toho originální krabice byla otevřená a vložená do druhé krabice a plocha LCD panelu byla zaprášená.
    • Nemožnost vybrat kvalitní výrobek vzhledem k nemožnosti si jej prohlédnout v zapnutém stavu, týká se PC monitorů.
    • Dodání kartou ihned zaplaceného zboží následující den taky neproběhlo i přes informaci na e-shopu a chatu s pracovníkem online.

    Celkově jsem zklamán kvalitou 16" přenosného monitoru, zobrazení barev je zásadně horší než stolní 16" LCD již 9 let staré... nemluvě o poloviční ceně toho starého. Závěr z toho je, příslušenství pro Apple zařízení kupovat jen u Apple...

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Vážený zákazníku, velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s nákupem a děkujeme za zpětnou vazbu.
    Filtrace produktů na webu dle parametrů je funkce, na které již pracujeme.
    Storno poplatek při vrácení produktu je stanoven výrobcem, nejsme jej tedy schopni ovlivnit.
    Na našem webu je možné zakoupit i rozbalené zboží, to je ovšem vždy viditelně označeno - zboží ve Vaší objednávce bylo nové.
    Ohledně kvality produktů - monitor, který jste zakoupil je primárně používán u pokladních systému, na výrobních linkách apod. Nejedná se tedy o úplně běžný monitor.
    V případě dotazů či dalších námětů jsme Vám k dispozici na mailu [email protected]