Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Náplň do tiskárny, kterou mi poslali je nefunkční.

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,

    pokud je jakýkoli produkt, který jste od nás zakoupili nefunkční, máte plné právo na jeho reklamaci. Velice nás vaše zkušenost s nákupem mrzí, bohužel nejsme schopni ovlivnit ani zjistit funkčnost originálně balených produktů.

    Omlouváme se za vzniklé komplikace a přeji pěkný den.

    Za tým XEVOS Store, Dan

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod dělá vše pro to, aby nemusel vrátit zpět peníze za vrácené zboží v zákonné lhůtě a donutil Vás si zboží ponechat.
    • Velmi neprofesionální komunikace obchodu
    • Pokud nemáte sílu podstoupit řešení pomocí mimosoudního sporu jste proti nim naprosto bezmocní.

    Zakoupena čtečka - pro nepodporování funkce E_reading vrácena ihned zpět v zákonné 14denní lhůtě. Obchod odmítl vrátit peníze za zboží s výmyslem, že zboží došlo nazpět poškrábané, což je naprostá lež. Celou záležitost jsem předala k řešení České obchodní inspekci formou mimosoudního sportu. Doporučuji ROZHODNĚ ZDE NANAKUPOVAT a NEPODPOROVAT PODVODNÍKY!!!

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s námi poskytovanými službami - konkrétně s vrácením zboží.
    V tomto případě byla celá situace v řešení s ČOI, jejiž rozhodnutí bylo v kopii zasláno i Vám.

    V případě dalších dotazů nebo jakýchkoli problémů nás, prosím, kontaktujte na mailu [email protected]

    Za tým XEVOS Store, Dan

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • -pozor ZLODEJI a SMEJDI
    • -pozor ZLODEJI a SMEJDI

    -absolutne nespolehlivy a arogantni spolecnost pri reseni problemu!!
    -varuji vsechny budouci zakazniky pred temito zlodeji!!
    Pred 38 !! dny jsem hotove zaplatil monitor (49 606,-Kc),ktery prisel rozbity-stat se to muze ale po reklamacnich peripetiich,kdy mi tvrdi ze jsem si ho rozbil sam (mam videozaznam pri vybalovani a manipulaci pro tento pripad)stale nemam monitor (je v servise Xevos)ani penize !!Proto podavam TO na PCR pro kradez a taktez soudni zalobu !!
    -radim jestli se nechcete hadat o penize,nakupte jinde !!
    -jak bude vse dale pokracovat mile rad zverejnim [email protected]

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s námi poskytovanými službami - konkrétně s vrácením/reklamací zboží.
    V tomto případě byla celá situace v řešení s ČOI, jejiž rozhodnutí bylo v kopii zasláno i Vám.

    V případě dalších dotazů nebo jakýchkoli problémů nás, prosím, kontaktujte na mailu [email protected]

    Za tým XEVOS Store, Dan

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedodání zboží, nekomunikace, nezájem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Týden čekám na zboží z objednávky, která se zpracovává. Prý jim dodavatel naskladní zboží snad za týden nebo možná později? Nejspíš nic nedostanu.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Od 11:2 .2O22 zboži nedorazilo

    Dobrý den, již jednou jsem reagoval na vaši recenzi a dodnes žádná reaskce od vaši firmy . Dne 11.2 .2O22 jsem objednal zboži pod objednávkou pod čís.2O2282O5O6 a doposud nebylo dodané i když jsem provedl platbu předem.Dle poslední vaši informace byla objenávka předaná do expedice. Prosím o zdůvodnění. S pozdravem Tanenberg

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží jsem zaplatil, a nic nepřišlo, telefon nikdo nebere

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,

    vámi vytvořená objednávka obsahovala produkty na předobjednávku. Z toho důvodu trvalo samotné doručení déle než obvykle. Informace ohledně aktuální nedostupnosti zboží jsou podány vždy u konkrétních produktů.

    Omlouváme se za případné komplikace.

    S pozdravem, XEVOS Store

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • obchod nekomunikuje

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,

    po prozkoumání vzniklé situace vyšlo najevo, že jste odpovídal na automaticky generovaný a odesílaný mail, který obsahuje pouze daňový doklad.
    Z toho důvodu nebyl Váš mail doručen do správné schránky, ve které naši obchodníci odpovídají na dotazy.
    Vás mail jsem přeposlal na obchodní oddělení. Brzy dorazí odpověď.

    S pozdravem, XEVOS Store

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • NA EMAIL SPOLEČNOST NEREAGUJE !
    • TELEFONNÍ SPOJENI (VOLÁNO KAŽDÝ DRUHÝ DEN) BEZ REAKCE - TELEFÓN POUZE ZVONÍ.
    • INFORMACE OHLEDNĚ STAVU OBJEDNÁVKY - ŽÁDNÁ !

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,

    dle informací v našem systému byl Váš požadavek již vyřešen.
    Za možnou odezvu při vyřizování mailových nebo telefonických požadavků se velice omlouváme. Na veškeré dotazy se snažíme reagovat vždy ihned, jakmile je to možné. V tuto dobu však zaznamenáváme mnohonásobně větší množství dotazů - proto se může stát, že odpověď nedorazí ihned.

    Ještě jednou se omlouváme a přejeme pěkný den.
    S pozdravem, XEVOS Store

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nelze se dovolat

    Absolutně obchod bez reakce. Telefon zvoní, ale nikdo nezveda, s objednávkou nikdo nic nedělá. 6 dnu a ticho po pěšině.

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,

    v současné době zaznamenáváme mnohonásobně větší množství dotazů - proto se může stát, že odpověď nedorazí ihned. U Vaší objednávky vidím problém s dostupností zboží. Ohledné této skutečnosti Vám byl dle našeho systému zaslán mail.

    Omlouváme se za případné vzniklé komplikace.
    Pokud máte jakýkoli dotaz nebo problém, ozvěte se nám, prosím, na mail [email protected] .

    S pozdravem, XEVOS Store

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • velmi rychlé dodání
    • přesné informace o produktu
    • dobírka nelze platit kartou (důvod nedoporučení)

    Byla jsem překvapena rychlostí vyřízení objednávky, bohužel jsem byla také velmi nepříjemně překvapena informací od dopravce, že nelze platit kartou, což nikde předtím nebylo uvedeno, nebo jen skrytě. Sama bych si od tohoto obchodu již asi nic nekoupila.

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,

    velice nás Vaše negativní zkušenost mrzí. Jedná se bohužel o věc, o které nejsme schopni informovat. Jde o záležitost dopravce, kterým není naše firma, ale obvykle DPD, PPL nebo TopTrans. V době doručování Vaší objednávky měla pravděpodobně dopravní společnost výpadek platebních terminálů.
    Velice se tedy omlouváme a věříme, že Vás tato chyba, která nebyla zapříčiněna z naší strany neodradí od dalších nákupů na našem e-shopu.

    S pozdravem, XEVOS Store

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Relativně nízké ceny

    Objednávka u nich byla dva dny bez povšimnutí. Po několika marných pokusech se dovolat (NEBYLO obsazeno), byla po úspěšném dovolání objednávka vyřízena do druhého dne.

  • omylem jsem zadal osobní odběr,po odeslání objednávky jsem psal email o změně doručení nikdo mi neodpověděl .Snažil jsem se spojit i telefonicky,ale nikdo mi telefon nezvedl.

  • Recenze byla odstraněna - nejedná se o hodnocení nákupu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Jak se říká, obchod se pozná, až když je problém. Dokud jsem nakupoval (opakovaně), vše fungovalo dobře. Tentokrát jsem bohužel koupil vadný produkt, obchod to nezajímá, mám se obrátit na servis, standardní postup.
    Konkurence je vstřícnější, není důvod zde nakupovat.

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,

    pokud se jedná skutečně o vadný produkt, jehož vada nebyla způsobena špatným použitím, situaci musí vyhodnotit servisní středisko.
    Pokud se jedná o dobu do 14 dní o doby nákupu (tedy produkt byl vadný již při dodání), s největší pravděpodobností nám servis předá zprávu, abychom Vám zaslali produkt nový.
    Bohužel se jedná o postup, který nemůžeme provést jinak ani urychlit.

    Mrzí nás vzniklé komplikace a věříme, že se celá situace co nejdříve vyřeší.

    V případě dalších dotazů se na nás neváhejte obrátit na mailu [email protected]
    Pěkný den,

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Při nákupu rychlé, bezproblémové, jasné a stručné jednání.
    • Neručí za informace, které převezmou od dodavatele, následky si nese kupující z vlastní kapsy sám. Při nákupu jsem se výslovně ptal na parametry a na kompatibilitu GK se serverem, že jinak tu kartu nechci a byl jsem ujištěn, že karta je kompatibilní. (Před nákupem se skutečně dotazovali dodavatele.) Není. Prostě není kompatibilní. Karta sice jede se serverem, ale v poloprovozu. Server (jedná se o DELL, celkem poctivý server, že.) je určen jako pracovní grafická stanice a GK v něm fungovala POUZE v rozlišení 1080p, přestože měla v popisu 8K. (DELL server, DELL monitory). V podstatě nám by stačilo 4K, ale ani toto nezvládla. A to už se vůbec nebavím o frekvenci, kdy jediná dostupná byla 60Hz! Při reklamaci PAN Dodavatel odpověděl, že jsme se neptali na technické parametry GK, tudíž nám reklamaci neuznal v plné výši, odečetl si 5%. Skvělý přístup. Děkujeme, odcházíme. Již nikdy více. Nejde o 5%, ale o přístup.

    Záleží na vás ostatních zda chcete při reklamaci řešit takovéto příjemnosti. A poté vypisovat žádosti o uznání reklamace.

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,

    dle mailové komunikace vidím dotaz na funkčnost dané GPU v přesném typu serveru. Na tento dotaz Vám bylo obchodníkem (po konzultaci s produktovým manažerem) odpovězeno, že GPU bude se serverem kompatibilní a fungovat bude.
    Na bližší specifikaci a požadavky jste bohužel otázku nepoložil, tudíž jsme detailní požadavky neznali.
    Velice se omlouváme za vzniklé komplikace, 5% storno poplatek je bohužel vyžadován ze strany dodavatele.

    V případě dalších dotazů se na nás neváhejte obrátit na mailu [email protected]
    Pěkný den,

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • už skoro týden čekám na zásilku a stále nic

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,

    omlouváme se za vzniklé komplikace.
    Dle mých informací s Vámi vzniklou situaci ohledně objednávky již řeší kolegové z obchodního oddělení.

    V případě dalších dotazů se na nás neváhejte obrátit na mailu [email protected]
    Pěkný den,

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Ihned po telefonickém hovoru, kdy jsem se informoval o objednávce zboží, zdražili na svém eshopu ochranné sklo na telefon o 14,- Kč.

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,
    rozhodně není v našem zájmu ani v našich možnostech a silách takto upravovat ceny. Rozhodně se tedy nejedná o záměrnou změnu ceny provedenou některým z obchodníků. Ceny produktů jsou ve většině případů spravovány automatem, který je průběžně aktualizuje dle možností.

    V případě dalších dotazů se na nás neváhejte obrátit na mailu [email protected]
    Pěkný den,

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chtěla jsem výrobek jako dar, bylo mi oznámeno, že zboží není a neví, kdy bude, tak jsem objednávku musela zrušit.

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,
    produkt z Vaší objednávky byl bohužel vyprodán před provedením Vaší objednávky, stav skladu se nestihl aktualizovat.
    Za případné komplikace se velmi omlouváme.

    V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na mail [email protected]
    Pěkný den,

  • Mnoho povyku pro nic, virtuálně zboží je, ale skutek utek

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den,
    stav skladu zobrazený u produktu na webu se aktualizuje několikrát denně. Pokud se jedná o často objednávané produkty, může se stát, že nestihne proběhnout aktualizace skladu - z toho důvodu je možné objednat produkt, který již reálně skladem nemáme.
    Na řešení a zrychlení tohoto procesu usilovně pracujeme.
    Omlouváme se za případné komplikace.

    V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat na mail [email protected]
    Pěkný den,