Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevědí co mají skladem a co ne!

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Vážený zákazníku, skladová dostupnost zboží na našem e-shopu se v tuto chvíli aktualizuje v určitých intervalech. Zboží, které jste u nás objednal bylo bohužel vyprodáno těsně předtím, než jste jej objednal Vy.
    Za vzniklou situaci se omlouváme, usilovně pracujeme na zlepšování našich služeb, funkcí a možnostech e-shopu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chtěli jsme po obchodu vystavit zálohovou fa, bohužel i přes upozornění, že potřebujeme na ni celý název naší organizace, fa došla s názvem zkrácený a na mail neodpovídá.

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Vážený zákazníku, na fakturu jsme uvedli takovou délku názvu, kterou nám systém umožňuje. Ověříme emailové schránky a případně se Vám pokusíme fakturu upravit. Aktuálně od Vás neevidujeme žádný email. Omlouváme se za případné komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Krátká dodací doba
    • Na vracení zboží si dávejte pozor!
    • Nedodržují obchodní podmínky a možnost vracení zboží do 14 dnů bez uvedeni důvodu.

    Velké zklamání, příště připlatíme a objednáme u seriózní firmy.

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den, Zuzano,
    je nám líto, že jste nebyla s objednávkou spokojena. Rádi bychom danou situaci vylepšili, ale z naší strany neevidujeme žádné pochybení. Jsme Vám případně k dispozici na [email protected].

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mizerná logistika

    Po odeslání objednávky v eshopu to všechno skončilo. Potvrzovací email nikdy nedorazil. Po urgenci jsem byl ujištěn že potvrzení teprve pošle obchodník. Nikdy se tak nestalo. (Ve spamu opravdu nic není)
    Jako vrchol mi dorazila žádost o zhodnocení nákupu :D

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Vážený zákazníku, velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost s našim obchodem. Rádi bychom pro příště ještě více zlepšili naše služby. Můžete nám dát bližší informace o Vašem problému s objednávkou na email [email protected]? Objednávku jste vytvořil v pátek v 11:49 a zboží bylo doručeno v pondělí v dopoledních hodinách. Ve Vašem případě si nejsme vědomi žádného pochybení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná
    • po deseti dnech od objednání ani obraz ani zvuk, jen na začátku, že je objednávka v řešení. Budu to stornovat.

    Nedoporučuji!

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Vážený zákazníků, zboží máte od 28.1. připraveno k vyzvednutí dle objednávky. XEVOS Store

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží přišlo v pátek vadné. Reklamoval jsem ihned prostřednictvím zprávy na jejich stránkách. V pondělí jsem reklamoval telefonicky a bylo mi řečeno, že paní, kerá vyřizuje reklamace, bude ve středu. Nikdo se celý týden neozval, takže budu posílat e-mail s urgencí reklamace. :-(

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Vážený zákazníku, Vaše reklamace je v procesu zpracovává se. Buďte prosím trpělivý. Kolegové z reklamačního oddělení Vás budou velmi brzy kontaktovat, jak celou situaci co nejvíce urychlit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obějdnal jsem si barvu na kopírku a nebyl mi doručena faktura k obějdnávce i po té co jsem firmu několikrát žádal o vystavení faktury k obějdnávce.

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Vážený zákazníku, faktura chodí standardně emailem po expedici objednávky. Je možné, že Vám spadla do spamu. Psal jste nám v neděli 15:50, že Vám chybí faktura, kolega Vám ještě v ten den 17:09 odepsal, ať zkontrolujete složku spam a v případě, že ji opravdu nedohledáte, pošleme ji znovu. Další reakci dostáváme až dnes formou této negativní recenze. Samozřejmě Vám fakturu zašleme znovu - prosím projděte všechny schránky.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zbozi ktere melo byt skladem po nekolika dnech "nenasli ve skladu". Objednavku jsem zrusil, penize mi vratili na ucet.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nabízejí něco,co nemají a oznámí to po dvou dnech.

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den, mrzí nás, že jsme Vám nemohli dodat zboží. Bohužel nedošlo včas k aktualizaci informací a skladových zásob. Omlouváme se za jakékoliv nepříjemnosti, které Vám mohly vzniknout.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V žádném případě nedoporučuji. V e-shopu uvádí nepravdivý stav skladu, aby utužili dojem velkého obchodu, ale položky ve skutečnosti nemají. Objednával jsem specifické a drahé polohovací zařízení (3D myš k AutoCADu), které se jistě neprodává každý den a uváděli stav skladu asi 5 ks, objednávku obratem potvrdili avšak po 4 dnech se ozvali s výmluvou, že zboží se asi vyprodalo, a dojde až po Novém roce. Objednal jsem jinde a zachránil jsem vánoční dárek.

    V tomto obchodě už nikdy objednávat nebudu - alibismus, hloupé výmluvy, metody garážových studentských e-shopů! :-(

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Tato situace nás mrzí a budeme pracovat na tom, aby k podobným zmatkům v budoucnu už nedocházelo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • PODÁVÁ NEPRAVDIVÉ INFORMACE
    • KLAME ZÁKAZNÍKY
    • NEKOMUNIKUJE
    • NEMÁ ZÁJEM O ZÁKAZNÍKY
    • DÁVÁ NEPRAVDIVÉ INFORMACE
    • NEDŮVĚRYHODNÝ PRODEJCE

    POZOR, VELMI ŠPATNÁ ZKUŠENOST!!! NEDÁVÁM ANI PŮL HVĚZDY - OMYLEM JSEM NA NI KLIKL A UŽ TO NEJDE SMAZAT NA NAPROSTOU NULU. Objednal jsem PC, které měli skladem. Objednávka byla potvrzena a ve fázi zpracování. Ten samý den mi přišel tento mail: "Je mi líto, objednaný produkt: OMEN by HP DT GT13-0002nc, nemáme bohužel na skladě. Vyprodal se a na webu se to nestihlo včas aktualizovat. Datum dodání nemáme nyní potvrzené, objednávku proto stornuji."
    NA SVÝCH STRÁNKÁCH PC VŠAK STÁLE MĚLI SKLADEM, ALE ASI O 200 KČ ZVÝŠILI CENU. Na můj dotaz vůbec nereagovali. Ještě že jsem zvolil platbu dobírkou - kdybych zaplatil kartou, nemám ani PC, a asi ani peníze. Před tímto obchodem budu varovat, kudy budu chodit.

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den, mrzí náš vaše nespokojenost. Aktualizace produktů na webu skutečně někdy může drhnout, obzvláště v exponovaném předvánočním období, je možné, že došlo i k nějakému komunikačnímu šumu na naší straně. Snažíme se vždy mít údaje aktuální, určitě není naším úmyslem někoho klamat, byli bychom sami proti sobě. Za zmatek se Vám ještě jednou omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží NEDORAZILO!

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den, nevíme, o co přesně se jedná. Řešil jste tuto skutečnost s přepravní společností nebo s námi? Pošlete prosím více informací na náš e-mail. Děkujeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží neměli skladem ač uváděli, že skladem je.

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den, děkujeme za zpětnou vazbu. Je nám líto, že jsme Vám nemohli vyhovět. Mohlo se stát, že zboží bylo vyprodáno dříve, než se údaje na webu aktualizovaly. Stále pracujeme na zlepšení našich služeb, aby nabídka na e-shopu byla vždy aktuální.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží bylo skladem, a doručeno do 3dnů.
    • Rychlé jednání i dodání zboží.
    • Zboží mi bylo doručeno jako nefunkční. Reklamované 12 dní po doručení. Na mail mi odpovídají po 3dnech , zboží posláno zpět. Na dotaz, vrácení peněz Nereagují. Výmluvy ,že reklamace trvá 30 dní. A že je 14dní do Vánoc ,je moc nezajímá. Že by poslali nahradou funkční výrobek ,také Ne. Žádná domluva.
    • Prodej zboží jím jde,ale jen do okamžiku než se něco pokazí.

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Dobrý den, velice nás mrzí Vaše zkušenost a chápeme Vaše rozladění. Bohužel i kvůli Covidovým omezením se čas od času potýkáme s nedostatkem personálu a naši lidé nestíhají. Snažíme se veškeré požadavky řešit vždy co nejrychleji a budeme o to usilovat i nadále. Děkujeme za tuto zpětnou vazbu, bereme si ji k srdci.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • - zboží, které jsem u nich koupil neodpovídalo popisu

    Z mého pohledu se na mě dopustili klamání spotřebitele. Zboží, které jsem u nich zakoupil -hodinky s GPS -byly označeny jako použité, ale v poznámce bylo, že "byly pouze vystaveny ve výloze a mají jen otlačený pásek". To byla ale zjevná lež, protože hodinky byly evidentně nošené,a to dost dlouho. Páchly nějakým nechutným parfémem, měly totálně sedřený pásek a v drobných spárách nečistoty po lidském potu. Žádal jsem tedy uhrazení nejen plné kupní ceny, ale i nákladů na zaslání zboží zpět, protože kdyby na svých stránkách uvedli skutečný stav hodinek, za tu cenu bych je prostě nekoupil. Vrátili mi pouze kupní cenu - bez vysvětlení či omluvy. Stálo mě to čas a cca 100,-Kč. Nic zásadního, ale moji důvěru ztratili.

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Vážený zákazníku, velmi nás mrzí, že jste nebyl spokojen a ceníme si Vaší zpětné vazby. Můžeme Vás ujistit, že veškeré popisky zboží na našem e-shopu odpovídají realitě, nicméně subjektivní hodnocení vlastností se pochopitelně může lišit. V takovém případě máte plné právo od kupní smlouvy odstoupit, zboží vrátit a obdržet zpět plnou kupní cenu, čehož jste využil a jak uvádíte, vše bez průtahů proběhlo. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Laptop jsem objednal a vše prošlo a peníze mi byli strženy.
    V následujících dnech mi došel e-mail s tím, že zjistili, že mi laptop dodat nemohou a peníze se mi vrátí až za 4 pracovní dny (což je na dnešní dobu docela dlouho).

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Vážený zákazníku, děkujeme za poskytnutí zpětné vazby. Bohužel ovlivnit rychlost refundace peněžních prostředků na platební kartu není v našich silách. Refundaci jsme zadali okamžitě, ostatní je již ovlivněno poskytovatelem platební brány. Je nám líto, že jsme nebyli schopni dodat Vaši objednávku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pozor na praktiky tohoto obchodu!! Nabízí některé zboží za lákavou cenu, ale nenechá Vám zaplatit zboží on-line!! Když se tedy tato platba nepovede a chcete zaplatit zboží jinak-přijde info, že zboží už není skladem!!! asi nebudu jediný, kdo má tuhle zkušenost!!! Nedoporučuji....

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Vážený zákazníku, vaše reakci nás hodně mrzí, ale považujeme ji za neoprávněnou. Veškeré zboží je u nás možné zaplatit online. Pokud Vám platba neprošla musel být problém na Vaši kartě případně u poskytovatele platební brány.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nakonec neměly
    • Neinformovaly me

    Až když jsem po týdnu obchod urgoval kde je objednávka, tak ji zrušili

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Vážený zákazníku, omlouváme se za způsobené problémy, které vznikly výpadkem systému. Finance Vám byly vráceny na účet.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • - zboží deklarované skladem není k dispozici ani po více než 14 dnech.

    Reakce obchodu XEVOS Store

    Vážený zákazníku, omlouváme se za delší dobu dodání. Zboží bylo bohužel chybně naskladněno. Obchodník se s Vámi spojí a domluví s Vámi náhradní termín dodání případně jiné řešení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsme vrátili 23.6., ale ani po 17 dnech nemáme zpět peníze a firma na vzkazy nereaguje.
    Zřejmě budeme muset celou situaci řešit s ČOI, takže firmu XEVOS STORE určitě nikomu nedoporučujeme.